Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Orgány činné v trestním řízení musejí pracovat s momentem překvapení, to je známá věc, a pokud jde o stíhání ideozločinů, platí to dvojnásob. Pražský státní zástupce Richard Houdek kupř. přečetl u soudu úplně jinou obžalobu, než kterou obžalované členky RWU dostaly, a na svém stanovisku, že do znění obžaloby nikomu nic není, setrval až do konce. Dodejme arci, že obžalobu neposlal ani soudu, což od něho bylo fairové a výsledkem byl fair trial, protože nikdo nebyl ve výhodě: soud soudil – a odsoudil – obžalované podle obžaloby, kterou neměl, a ty se proti ní přesto snažily hájit, ač ji neznaly.

Brněnský státní zástupce Jan Petrásek si vzal ze svého kolegy příklad a ohromil stíhané vydavatele Hitlerových projevů rekvalifikací jejich skutku v obžalobě: nyní jsou stíháni pro zvlášť závažný zločin založení, podpory a propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka, ve druhém odstavci, za což jim hrozí od tří do deseti let vězení. Takovým těžkým zločinem může být, jak víme ze zmíněné kausy RWU, např. organisace mikulášské besídky nebo účast na demonstraci proti potlačování svobody slova. Právnická osoba-obchodní společnost se dočkala rekvalifikace rovněž, arci jen na projev sympathií podle § 404 TrZ (to právnické osoby běžně dělají, že projevují sympathie).

Písemné znění obžaloby zatím nemáme, a jsme proto zvědavi, jak se MSZ Petrásek, osoba, řekněme to kulantně, intelektu spíše mdlejšího, popral s kumulovaným nepřítelem větné stavby, orthografie a nutnosti udržet myšlenku když už ne z odstavce na odstavec, tak minimálně v rámci sousledných vět a souvětí. Očekával bych copy-paste policejního usnesení, výtečně to sestaveného dokumentu, ze kterého není zřejmé, zda byl policejní orgán pouze v krajní míře nepozorný nebo namol opilý, ale mohu se mýlit. Vyčkejme tedy v poklidu věcí příštích.

Komentáře   

0 # Anonymní 2014-03-06 01:17
Zajimave, takze islamisty, keri vyzivaji k vrazdeni ateistu a jine zlociny, jsou v poradku, nebot co co rekl mohamed pred davnou dobou je pry OK, ackoliv jeho stoupenci deklaruji, ze to berou smrtelne vazne. Vydavatele knihy projevu nekoho, kdo uz nezije a pritom autor s vyroky nesouhlasi a nebere si je za sve, je zlocinne jednani>?
0 # Anonymní 2014-03-13 09:25
Asi jste nečetl starý zákon ,vy islabobijče.tam vraždí Židé-jako národ vyvolený všechny,kteří si dovolili modlit se k jiným bohům.Neřku-li,bydlí v zemi ,na kterou mají Židé zálusk.To vezmou od mimin až k babičkám.stát Izrael to provádí dodnes
0 # George Boehm 2014-04-03 20:27
Jeden z nejvetsich nesmyslu co jsem zde cetl.

Rozdil je Zidi povazuji stary text "TORA" za historicky dokument, Muslimove povazuji Koran za dnesni zakon pro vsechny. Nikdy se od te doktriny nedistancovali a i kdyz Mohamed Koran nenapsal povazuji jeho slova za svata. Slysel jste nekdy o Zidovi zabijet nevinne vybusnou vestou?
0 # Filip Šudák 2014-03-06 09:30
V tomto státu si mohu klidně obléci kravatu SSM a / nebo červené tričko, na kterém je černou barvou vyobrazen Che Guevara, státní znak SSSR, rudá hvězda s kladivem a srpem atp. Mohu si, zcela legálně a bez obav z postihu, zakoupit ušanku s rudou hvězdou, placatici s týmž symbolem, zapalovač. To všechno mohu, bez jakýchkoli reálných obav z postihu, nosit na veřejnost. Stejně tak, třeba, tričko se státním znakem ČSSR.

Jak nám ukazuje třeba Jablonské dokument Kupředu levá, kupředu pravá, mohu klidně v tomto ustrojení napochodovat na ulici a řvát z plných plic Lenin, Stalin, Che Guevara ... Z tohoto pohledu, ráj na zemi, výspa demokracie, úcty k právu na svobodu projevu.

Ovšem, co se týče "pravice", tam už to tak "skvělé" není. Dokážu si velmi dobře domyslet, co by se stalo, napochodoval-li bych na ulici s tričkem, na kterém by byla busta Adolfa Hitlera, na hlavě měl "ušanku" s říšskou orlicí a hákovým křížem a vyřvával "Hitler, Himler, Goebels"...

Někde se stala chyba, když ještě uvážíme, že nikdo z postihovaných, o kterých se hovoří na tomto blogu, nic takového nečinil, a že někteří prožili hezký kus života ve vazbě ...
0 # Filmovy Znalec 2014-03-09 18:08
Milý Filipe Šudáku. NAprosto souhlasím s filozofii Vašeho příspěvku. Ale přesto: eistuje takový text inteligence pro malé děti, ve kterém se doplňuje chybějící slovo. Tedy například stůl, stolek, stoleček je jako: dům domek ..... víte? Ano, správně, domeček. Předpokládám, že jste prošel a můžeme tedy dál. Sděluji Vám, že trojice "Lenin, Stalin, Che Guevara" NENÍ v žádném případě podobné významové "Hitler, Himmler, Goebels". Nebudu Vám vykládat dlouze proč, ale rád bych se zastavil u Che Guevary, kterého jste zařadil do společnosti dvou lidí, kteří mají na rukách krev milionů. Che Guevara byl pouhý pomýlený revolucionář, který má sice na svém kontě nějaké mrtvé, ale pouze v přestřelkách s většinou lépe vyzbrojeným nepřítelem. Byl sice exekutorem nejméně jednoho polního soudu, ale i tam o vině rozhodlo celé velení jednotky. Srovnávat ho s masovými vrahy podobného kalibru jako Stalin je.... jak to říct slušně?... úplně mimo mísu. Ale abych se trochu vrátil k článku, na rozdíl od Che Guevary, nepochybně čestného muže, by se Vámi jmenovaným ruským vůdcům určitě Petrásek dobře hodil.
0 # Anonymní 2014-03-10 18:36
Che Guevara nebyl přece žádný čestný muž.
0 # Anonymní 2014-03-12 14:09
Byl protože bojoval proti hnusnému kapitalismu. A proti Vámi.
VIVA CHE!
0 # Anonymní 2014-03-12 21:16
Oni "Lenin a Stalin" až tak úplní rusové nebyli, že ano...........
0 # Anonymní 2014-03-13 00:12
Ruští vůdci nejsou tak úplně stejný termín jako rusové, že ano......
0 # Anonymní 2014-03-13 09:30
Americké armády se brzy vyrovnají.Za 70 let ,padesát agresí ve světě...A mrtvých jsou taky pěkné miliony .
0 # Karel Nový 2014-03-15 16:35
Jestli ruští vůdci a Rusové jsou či nejsou jedno a to samé záleží na záměru mluvčího. Pokud chce poškodit Rusy, tak židé i Židé jsou Rusy.

Naše multi-kulty nediskriminační společnost nás také přesvědčuje, že není cikán jako cikán a skutečnost, že 60 % klientů věznic jsou Rómové neznamená, že před cikánem bychom si ve vlastním zájmu měli dávat pozor na peněženky. Ovšem na druhé straně jsem ještě neslyšel ani nečetl, že není Rus jako Rus, jak že všichni Rusové jsou špatní, mají imperiální choutky, potlačují svobodu a demokracii, tedy zaslouží naše opovržení a odsouzení.
Skutečnost, že Putin zabránil rozkradení Ruska bohatými "vyvolenými"z domova i ze světa, je podle našich politiků a novinářů přitěžující okolnost. Naše vrchnost je přece na straně úspěšných zlodějů.
0 # Anonymní 2014-03-17 16:28
"Putin zabránil rozkradení Ruska bohatými "vyvolenými"z domova i ze světa" ... delate si legraci? Putin proste rozkrada Rusko. A dela to tak ze nektetre vyvolene zavrel a tim ostatni presvedcil, aby tancovali podle jeho not. Kradou dal, jenom z nakradeneho podporuji Putina.
Proboha vy jste opravdu tak najivni, ze muzete napsat citovanou vetu, nebo pisete tyhle nesmysli za penize?
0 # Erkyl 2014-03-06 13:31
Ta překvalifikace je zcela na místě. Ti pánové si pro šíření svých (Hitlerových) nebezpečných názorů a myšlenek vybudovali organizaci/nakladatelství. Jako jednotlivci by obdrželi směšně nízké tresty, pokud by byli odsouzeni. A že odsouzeni budou , o tom nepochybuje snad žádný slušný člověk - demokrat, který nemusí sice souhlasit, ale určitě udělá vše pro to, aby i ostatní mohli šířit své (jakékoliv) názory a myšlenky.
0 # Darina Svojsiková 2014-03-12 01:37
Co je to "nebezpečný názor"?
0 # Anonymní 2014-03-12 09:20
Nebezpečný je přece každý názor který by mohl nějak protivně nasvítit ty "správné" názory, to ví každý... :-)
0 # Filip Šudák 2014-03-07 17:56
Pakliže chce někdo pana Petráska vidět na vlastní oči a slyšet na vlastní uši, pár vteřin vystupuje v reportáži na této stránce:
ceskatelevize.cz/.../...
0 # Anonymní 2014-03-12 11:12
Filip Šudák: A k čemu by mi to mělo sloužit?
P.B.
0 # Anonymní 2014-03-09 13:11
Chtel byc rict, ze nacizmes, tedy socialni nacionalizmus je ciste levicovy smer, stejne tak fasizmus. Tedy vseobjimajici syat, minimum osobnich svobod etc.
Naproti tomu napr. Anarchismus, je extremne pravicovy smer. Zajimave jem ze komunismus, ktery mel prijit pobolsevicih rika, ze lide nepotrebuji stat a dokazi si vladnout sami, tedy extremni pravice, zase na druhou stranu rikaji, ze kazdy si vezme co potrebuje, coz u je sporne kam zaradit, pri hlibsim zamyslenim dojdeme k tomu, ze je to spiseneutralni, nebot na jednu stranu by sinekdo mohl brat vice nez potrebuje, na druhou stranu by jej komunita vyloucila.
0 # Anonymní 2014-03-11 18:50
Každý "ismus" nebo "kracie" jsou jen fikce, než se toho ujmou lidi. Od kultury tech lidí pak závisí zbytek, ne naopak. Pokusy tahat do reality primnoho ideologie se časem vždy ukážou jako škodlivé.
0 # Anonymní 2014-03-11 22:59
Je to přesně naopak. Myšlenky ( ideje, ideologie ) mají totiž následky... Kulturní lide nám pak pomoci ideologie vytvoří novou krásnou realitu...

Petr V
0 # Anonymní 2014-03-12 05:03
Já odbočím od tematu, přečetl jsem si poučení o vlkádání příspěvků a chtěl bych se fízlů tak trochu zastat. Přeci jen to mají mnohem těžší než za rkouskauherska, tehdy fízli vymetali hospody, pili pívo, naslouchali co si lůla povída a k tomu hrála harmonika děvčata zpívala, sem tam nějaký ten talián, kyselá okurka a frťánek. Dnes ti fízlové sedí u monitoru a kazí si oči a co z toho mají, nic. Jen ten jidšský groš.
0 # Anonymní 2014-03-12 09:23
A v pět hodin ráno, viďte. Soucítím s Vámi ;-)
0 # Anonymní 2014-03-14 14:20
Stačí program, pár lidí zvládne u pc (u piva) to, co dřív armáda tajných. Diskutující donáší sami na sebe, dobrovolně a dokonce za to platí!
0 # Anonymní 2014-03-12 19:33
Rozumní lidé Mein Kampf, projevy AH a další díla z té doby považují za historické podklady k té době. Až na malý počet stoupenců je nacismus už mrtvá ideologie, což nelze říci o marxismu, zejména v jeho novější podobě.

Myslím, že historické prameny se mohou a někdy i mají vydávat.
0 # Anonymní 2014-03-14 14:31
Správně!
Na základě dlouholeté četby doprovázené sledováním ČT a válečných dokumentů BBC se domnívám, že za vše je zodpovědný A.H...a ten je přece mrtvý, ne? Již se tedy nemusíme ničeho bát, neboť naše demokracie v čele s kapitalismem je to nejlepší, co lidstvo vynalezlo.
0 # Jakub Backa 2014-03-24 14:17
Tak nám snad Petrásek odstíhá i ministryni:
echo24.cz/.../...
0 # Anonymní 2014-03-28 09:27
Tak pokud chce kdokoliv hodnotit Putinovy postoje a kritizovat jeho počínání, tak by si měl každý zamést před vlastním prahem. A zaujmout stanovisko k nepotrestaným zlodějnám století v naší zemi!!! Věčné vzhlížení k vysněné Americe je výsledkem pomatení rozumu. Stačí jen porovnat za posledních 200 let agrese USA.Za masakry v každé zemi která se USA nepodřídila. Genocida stamilionů indiánů ještě nebyla překonána. Takže kdo je tady nenasytným světovým taranem???
0 # George Boehm 2014-04-02 08:34
Je naprosty nesmysl nekoho honit za publikaci Hitlerovych projevu ktere jsou volne k mani na WWW v originalu a nebo Google prekladu. Zbytecne plytvani penez. Rozumni lide si udelaji normalni usudek z toho co Hitler propagoval a ti kteri veri v fantazii stryce Adolfa, svuj nazor nezmeni tak jako tak.
0 # Daniela 2014-04-02 17:38
Ano, kupovat si projevy Hitlera a pripominat si ceske zoufalce, kolaboranty, v Hitlerovi Cesi , nebo licit s laskou organisaci Kuratorium, - takove spisky jiste kupuji jen Cechackove s obrovskym pocitem menecennosti.

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)