Zatímco jedni by chtěli mít jeho foto ve zlatém rámečku
, jiní, jako například ředitel společnosti Svět knihy Radovan Auer, jsou náhledu, že amnestant Jiří Kajínek by neměl přijít do styku s nezletilci, a proto si nepřeje, aby se na onou pořádaném veletrhu konala Kajínkova autogramiáda. Obchodně je to rozhodnutí evidentně chybné, protože, upřímně, koho dnes zajímají knihy a koho propuštěný vrah, to jsou naprosto nesouměřitelné cílové skupiny, avšak na straně druhé se pomalu přesouváme do oblasti, jež je pokryta zčásti antidiskriminačním zákonem, zčásti zákony jinými. A tak, je-li Naše vojsko, Kajínkův promotor v záležitostech literárních, omezováno s odůvodněním, že jde o osobu pro konsumaci nezletilými čtenáři nevhodnou, mohl by Svět knihy narazit a u soudu s Naším vojskem utrpět citelnou porážku.
Předně, Kajínek není pedofil a pokud jde o jeho sexuální orientaci, tu prokázal během útěku, kdy mu jedna žena poskytovala útulek, all inclusive, a jiná se pro jeho ochranu pokoušela přeříznout slaňujícímu členu zásahové jednotky kuchyňským nožem lano.
Dále, vydávání kajínkensií nepředstavuje jednání ani zákonem zapovězené, ani nemravné v takovém smyslu, že by příslušnou představu sdílela většina společnosti; dokonce v mírnějším testu, zda jde o počin nevkusný, bychom stěží dostali výsledek pořadateli veletrhu nakloněný.
A za třetí, ať se nám to líbí nebo ne, udělením milosti, byť podmíněné, se až do případného pravomocného rozhodnutí, že se beneficient neosvědčil, na tohoto hledí stejně jako na osobu, která byla z výkonu trestu propuštěna, avšak její odsouzení nebylo dosud zahlazeno. Což znamená, že není-li aktivní účast na veletrhu zapovězena všem, kteří nemohou předložit čistý výpis z trestního rejstříku, jen obtížně lze odůvodnit tuto diskriminaci.
Z těchto důvodů se domníváme, že Svět knihy promarnil nejen skvělou příležitost marketingovou, ale zachoval se způsobem, který nemusí být schopen obhájit u soudu.
Důležité upozornění!
Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.
Vy nás ale zásobujete, pane Karfík, aneb Kajínka jen po dvaadvacáté, prosím!
- Autor: Tomáš Pecina
- Kategorie: Jiné případy
- Počet zobrazení: 4421
Komentáře
Otazkou je, zdali se ty vnitrni/smluvni predpisy daji pouzit pro vylouceni pravomocne odsouzeneho amnestovaneho vraha z oficialniho programu.
Daval jsem za priklad stripteury a hlasite vystoupeni, mimo Kajinka se mezi nimi take jednalo o prodej souveniru s portraitem A. Hitlera. Kajinek je kontroversni osoba a vedle stanku Naseho vojska mohou mit treba stanek nejaci taky platici nenasilni buddhiste, ti se mohou citit dotceni, ze budou v oblezeni fanousku najemneho vraha, a poradatel muze/mel by mit ve smluvnich podminkach nejakou klausuli jak zajistit klidny prubeh.
Jak to ovsem maji ve smlouvach osetrene to nevim.
Ste Sta
Matouš, 27, 20: "Velekněží a starší ale navedli zástupy, aby si vyžádali Barabáše a Ježíše aby dali zahubit."
Tedy zhruba stejná situace, jako kdyby rozhodovaly dnes Evropské hodnoty, Člověk v tísni nebo Drtinová s Veselovským.
Miloslav Ponkrác
Vzali palmové ratolesti, šli ho uvítat a volali: „Hosanna, požehnaný, jenž přichází ve jménu Hospodinově, král izraelský.“ "
O to jsou celé události Velkého Pátku tíživější u vědomí, že krátce předtím Spasiteli týž dav volal "Hosana"
Dav podle mého spíše velebí toho, kdo ovládá davovou psychózu, než toho, kdo se jeví být mocným. Nemám dojem, že by třeba fanoušci Baníku oslavovali mocné představitele státu na fotbalovém zápase.
Základ psychologie lidí je stejný. Když ale budete mít hodně fantazie, můžete klidně zajít tak daleko, že napaříte na 40 let bloudění po poušti analogii s komunismem v Československu.
Miloslav Ponkrác
TP: Abba, nikoliv abbé. Abbé je kněz bez ustanovení. Já nejsem ani kněz ani bez ustanovení. :) Ale máte pravdu, neříkám, že ne.
Miloslav Ponkrác
Na apriorním odmítání apokryfních pseudo-evangelií a vývodů z nich provedených za použití křišťálových koulích a jiných paraphernaliích spiritismu však v synovské poslušnosti matce Církvi i zdravému rozumu musí kajícník třetího řádu trvat.
Kromě toho jsou tyto gnostické žvásty nesmyslem horším znaleckého posudku z oblasti extremismu a podobně škodlivé duchu i duši.
RSS kanál komentářů k tomuto článku