Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Podivné kampaně presidentského kandidáta Jana Fischera si všimli i na iDnes. Ušlo jim, pravda, několik drobností: třeba to, že poloviční obchodní podíl ve společnosti Media Master, s. r. o., která reklamu na pobočkách pošty prodává, s velkou pravděpodobností vlastní Fischerův sponsor Jaromír Soukup, i to, kolik by kandidát musel za svou reklamu zaplatit podle oficiálního ceníku: totiž s DPH něco dvacet čtyři miliony korun. Jak uvedla mluvčí Fischerovy kampaně Víšková, ten za plakátovou kampaň zaplatí jen něco přes 3,5 milionu korun.

Skoro bych řekl, u vědomí všech místní realií a souvislostí, že tahle sleva rozhodně nebude zadarmo, a ve finále ji budeme splácet – i s úroky – my všichni…

Komentáře   

0 # Mormegil 2012-10-16 17:58
Předpokládám, že druhý odkaz má vést spíše na zpravy.idnes.cz/.../...
0 # Tomáš Pecina 2012-10-16 18:00
Ano, díky!
0 # Anonymní 2012-10-16 21:03
Fischer dnes predvedl na pravnicke fakulte pekne hodinove cviceni v prazdnych vetach a iracionalnich floskulich prostrihnutych oxymorony. Prvni pul hodinu si protirecil v kazde vete.

Kdyz se o nem rekne, ze je prazdny sud, neprehani se. Doopravdy nevim, na koho by prirovnani sedelo vic... Dost me prekvapil urovni prazdnoty a tvarnosti.jg
0 # Anonymní 2012-10-16 23:59
Můžete prosím neznalce informovat podle jakého zákona je politická agitka zakázána ve státních budovách? Dík
0 # Tomáš Pecina 2012-10-17 00:12
To dovozuji z ústavy.

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se