Vzácni a výjimečni jsou dnové, kdy se vám úředník omluví a přizná, že udělal chybu.
Dnes je právě takový den (kdyby se někdo zajímal o podstatu sporu, šlo o tohle neboli o Rosťu Hedvička, marně se rozčilujícího, že o něm a jeho minulosti archiv bývalé Státní bezpečnosti vydal nelichotivé zprávy).
Důležité upozornění!
Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.
Vnitro se omlouvá
- Autor: Tomáš Pecina
- Kategorie: Naše případy
- Počet zobrazení: 26353
Komentáře
Honza Jaroš
Karel H
Protože badatel je soukromá fysická osoba. Není nejmenší důvod, aby údaje o tom, ve kterém spisu bádal, byly komukoli dalšímu k disposici; to je stejné, jako kdybyste chtěl údaje o tom, které knihy jsem si vypůjčil v Národní knihovně.
Ve svém podání uvádíte, že již ve svém podání ze dne 24. září 2012 vyjadřujete nesouhlas s postupem Archivu bezpečnostních složek ve věci sp. zn. ABS 7061/2012. V čím nesouhlasíte? Se zveřejněním informace o Vašem bádání ve spise nebo s nějakou následnou (ne)reakcí ABS?
Podle OdpŠk chcete zadostiučinění nú za co? Za zveřejnění informace z roku 2012 nebo následnou nečinnost při nějakém Vašem dotazu?
Takhle mi to přijde zcelé dost nepřehledné.
AHL
Náhradu jsem se nakonec rozhodl nechtít: Hedviček věděl, že jsem jeho svazek studoval, nezávisle i ode mě, takže by bylo unfair něco po státu požadovat.
Nikoli nutně. Nejde o preklusi práva a vznést námitku promlčení za situace, kdy stát moje podání řešil půldruhého roku, by bylo contra bonos mores.
Karel H
www.zufanek.cz/cs/aktuality/cesky-big-brother
Zajimalo by me jestli by se na ne vymyslet podobna prasarna - nemusi to byt zrovna kamerovy system, treba nejaky prechody pro ledni medvedy co pet metru nebo treba zajistit aby tam nemohli ptaci protoze by mohli vyzobat a roznest nebezpecne olovo z panelu. Pripadne zamezit primemu slunecnimu osvitu z duvodu odparovani jedovatych latek. Muzete osvetlit kam az stat muze zajit v buzeraci?
Oldřich
Rád bych se zeptal místní právnické veřejnosti na otázku zcela mimo téma a to na možnost zpětného získání kopie policejního protokolu z výslechu. Věc se má tak, že jsem při výslechu zapomněl požádat o kopii, ale rád bych ji měl. Jde ji získat zpětně nějakou žádostí a na koho tu žádost směrovat? Na vyslíchajícího? Existuje případně nějaký vzor takové žádosti? A musí mi orgán vyhovět pokud ji podám? Předem děkuji za odpovědi.
Znám vlastní ´´OdpŠk´´ a tazately doporučuji nevypisovat nic, jen se prokázat platným OP a na nejbližší pobočce PlčR - nebo CZech-Pointu - a domluvit si zchůzku s osobou tomu určenou aktuálně, nebo jednoduše a normálně zajít tam, kde to bylo - nežádat ale prostě (i na drzo) - chtít svůj protokol.
Jisteze se kazdy lump muze stourat v minulosti emigrantu, uz proto, ze v Cesku alespon polovina obyvatelstva se sklada z lumpu... Nevim, proc je p.Hedvicek tak vytoceny, on to mel vedet, kdyz prece utekl prave kvuli tem lumpum..Je tez logicke, ze nekteri cesti lumpove rovnez emigrovali. a tak zustava stejny prumer.
Nevim detaily, ale jestli R.H. nedostal sanci si po prozrazeni vyletu do Jugosky nejak pripravit odpovedi pro verejnost, pak se badatele zachovali jako podrazari a lumpove. Jestlize ale byl p.Hedvicek varovan a pozadan o kamaradske vysvetleni, pak mohl reagovat, coz by bylo ferove..
Pan Hedvicek si pak mohl v klidu vymyslet plausibilni historku, proc jezdil do Jugoslavie, neco jako ze byl kojetinsky Bond, Rostislav Bond..
a ze tam registroval pro CIA lumpy z RVHP....:-)
Samozřejmě je možno namítnout, že spolupráce blablabla, ale pokud se případná spolupráce čmuchala netýkala, měl by se tento mstít jiným způsobem a ne se vydávat za "badatele", tím spíše, že nevidím rozdíl mezi spoluprací s komunistickou tajnou službou a spoluprací s landsmanschaftem.
"Badatel" je terminus technicus, tak se označuje každý, kdo nahlíží do nějakých archiválií.
Spravedlnost? Proč myslíte? Já jsem Hedvičkovi o tom, že jsem viděl jeho spis a že jsou v něm jiné informace, než co sobě tvrdí, přímo řekl.
K Daniele: Hedviček dostal přibližně rok na to, aby své báchorky uvedl do souladu se skutečností. Místo toho reagoval pomlouvačnými texty (jimiž si nejvíc ublížil sám, ale to je jiná věc).
Ja se domnivam, ze vetsine emigrantu je suma fuk, co p.Hedvicek cinil v Cesku, prece vime, ze kazdy musel nejak spolupracovat s rezimem, jinak by sedel ve vezeni a nedostal by ani cestovni pas ...
Bohuzel je pravda, ze p.Hedvicek reagoval jako raneny tygr, urcite to mohl resit s vetsim nadhledem, prece jenom to byl znamy blogger a ne nejaka urvana hysterka, ze..:-) Cele je to oskliva zalezitost, skoda, cetla jsem rada clanky v cs-klubu ...
Osobne nevidim nic amoralniho v pozadani o specialni - soudni spis , ve kterem vypovidaji Hedvickovi pribuzni..Nakonec tam nic tak svetoborneho nebylo..
V budoucnu budou udaje o kazde osobe stale podrobnejsi, co dnes mame my v "public records" to jsou uz uplne osobni informace a za poplatek zjisti detektivni kancelar na webu snad uplne vsechno.
Slova "cmuchal" nebo "badatel" se mi teda moc nelibi, nejak mi to nevystihuje tu podstatu 'hledani'..Anglictina je sice jednoducha, ale uderna, "investigator" je presnejsi. Ale prelozeno "patrac", to zni take divne, tak nevim...
To je pravda, pokud ze sebe dotyčný nezačne dělat zuřivého antikomunistu a vymýšlet si blbosti, jako např. Hedvíček. Nemožnost získat cest. pas popř. i uvěznění při nespolupráci s režimem je značně přehnané. Cest pas zpravidla dostal každý, ale do kap. ciziny i Jugoslávie byla k pasu potřeba ještě tzv. "výjezdní doložka", extra povolení, které každý nedostal. O deviz. příslibu při soukromé cestě ani nemluvě.
Hedvicek reagoval jako raneny tygr [...] urvana hysterka
Je to pochopitelné, protože ze sebe před ostatními dělal čs. režimem pronásledovaného, kterému již jako dítěti křivdili a který nemohl ani studovat. Ze svazku StB je náhle patrné, že Hedvíček byl členem SSM, má maturitu na SZŠ, měl protekční prac. zařazení (bezp./pož. technik, nadprůměrný plat v Seliko) a vedlejšák učitele jízd autoškoly Svazarmu.
Daniela nadsena ze sverjnovani soukromych udaju zverejnila o sobe jen tohle.
Pecino Vy mazete prispevky stejne jako Hedvicek, ktereho tak nenavidite?
Pouziva vyrazivo, byt korektni, ktere mladi lide v Cesku uz nepouzivaji a take slang slova z anglictiny. ..V.Cistice bych hledala u zklamanych emigrantu, v okruhu byvalych obdivovatelu R. Hedvicka..
Osoba o ktere se vede zaznam, ma ta sama prava jako ten kdo si je vyzadal. Hedvicek nebyl trestany, a pokud jste si pane Pecino vyzadal jeho seznam, on ma podle chartu OSN deklarace zakladnich prav, article 12 , pravo na privacy, to bylo porusene a on ma pravo jako kazdy jiny vedet kdo jeho privacy porusil.
Takze to co zde pisete je naprosty nesmysl,
Vždyť měl záznam v rejstříku trestů. Podívejte se do jeho složky!
Krystlík, redaktor časopisu jehož sponzorem byl Hedvíček, se pochopitelně (a zodpovědně) zajímal pro koho to vlastně pracuje. Z RFE znal spoustu zapálených antikomunistů, kteří se později vybarvili jako komunističtí agenti.
Od té doby, již přes tři roky, vede Hedvíček neúspěšný dezinformační boj na několika frontách. Pokoušel se tvrdit, že spis není o něm, že se narodil jindy a že v SSM nikdy nebyl. Současně píše, že ve spise o něm není nic špatného, za co by se měl stydět. Členství v SSM přesto dodnes odmítá. Podařilo se mu zdarma angažovat dvě dámy, které se pro něj již 100x rozkrájely a znemožnily, ale marně – členství mu neodpáraly. Pak si Hedvíček „vyrobil“ SSM legitimaci, jejíž ne-autenticita měla potvrdit jeho ne-členství. Všechno marné. Pak na své kritiky napsal spousty dehonestujících článků, natočil videa plná nadávek, zveřejnil jejich údajné nemoci, psychofarmaka která musí užívat a chorobopisy i údajné ošetřující lékaře. Vypsal vysoké odměny na další chorobopisy a jiný intimní kompromitující materiál o svých kriticích. Vybízel druhé, aby je za odměnu napadali, ale všechno naplat. Přes toto všechno úsilí se mu dodnes nepodařilo získat (koupit) jednoho věrohodného svědka, který by mu potvrdil, že v SSM nebyl. Ani svého švagra Jemelku ne. Ten byl sice předsedou moravských svazáků, ale zmohl se jen na to, že prý „neví, jestli Hedva v SSM byl“. Po třech letech sisyfovského se noření do vlastních sraček Hedva dosáhnul jakéhosi Pyrrhova vítězství. Dnes jeho členství v SSM je to poslední co by na něm někomu vadilo.
Takový důkaz nečlenství vymyslí snad jen nějaký blb ze základní školy.
Faktem bylo, ackoliv jsem zadne integrovane obvody nikdy nepasoval (jak o me pise jiny BIS-acky hlupak), ze jsem jeste dlouho pred emigraci, v ranem veku, mel tzv. "Statni zkousky z anglictiny" (aniz bych si sam tehdy uvedomoval, ze i takove "zkousky", stejne jako vsechno ostatni ceske vzdelani a tituly, jsou uplne na hovno). (zvýrazněno ode mne) - viz "Nepredpokladejte!"
Přestože to s Hedvovou angličtinou ani jeho předzdívkou "Hamršák" vůbec nesouvisí, velké pantata náhle z ničeho nic hloupě tvrdí, že integrované obvody nepašoval. Zajímavé! Spíš bych věřil v pravý opak. Vždyť také úplnou náhodou zmizel z celou rodinou za hranice právě v době, kdy SNB začala tyhle pašeráky zatýkat.
Nár. podniky, družstva a různá vývojová pracoviště nárokovaly západní integrované obvody a jiné na čs. trhu nedostupné součástky, které po schválení devizového krytí jejich nákupu ministerstvem, mohly obdržet nejdříve až za tři roky. To bylo pozdě. Mikroprocesory byly navíc embargované a nesměly se vyvážet do zemí RVHP. Jinak řečeno, nemohly, použity v přístrojích, být pak exportovány ani v rámci RVHP, aby se na porušení embarga nepřišlo. Zužovalo to tedy rozsah odběratelů na ministerstvo nár. obrany a vnitra, jejich podniky, vývojová pracoviště a ústavy.
Hedvíček vyjel pak do Jugoslávie, protože mu v ČSSR hrozilo trestní stíhání, aby přes Rakousko zmizel za oceánem. Jsou známa svědectví, jak byl v Rakousku strachy bez sebe, zda mu ona šmelina v ČSSR neuškodí a nebude poslán zpět.
Hedvíček, pomahač represivních složek státu a československému reálně socialistickému průmyslu v jeho přežití, aktivní podporovatel země Tábora míru, šmelinář? Překvapivé? Nemělo by. Hned zpočátku byl na Hedvíčkovi nápadný jeho primitivní antikomunismus navozující u přemýšlejících lidí automaticky podezření, že s ním, respektive v jeho minulosti, nebude cosi v pořádku. Jeho lhaní a výmysly to jen dotvrzují.
Jen piste.
Ctu clanky Hedvicka, chci-li se pobavit...Jeho osobnost mne uz tak nezajima, to uz jsou pro mne , obdivovatelku S.Freuda, zabavnejsi clanky protihedvajzovske. . Autor V. C. se opravdu skoro az laskyplne zajima o Hedvickuv sexualni zivot, sleduje milenky a mne pripada, ze s Hedvou tyto eskapady pak virtualne proziva sam, v privatu, jestli vite co minim....Posledni clanek o navsteve "zachovale" J.K. je vserikajici...
A to nijak Hedvicka neobdivuji, nepochlebuji mu, nejsem v jeho squadre.. Na to mam manzela...Vite, nekdy je lecive si najit citlivou partnerku a vetsina skodlivych obsesi pak zmizi...:-)
Cekam na Vase dalsi clanky na Dvorane hlouposti..
Vase pruhledne provokovani se u mne mine vysledkem, pac jsme na internetove strance Paragraphos, ktera pojednava o pravu a neni zamerena na studium psychopatu.. Cehoz jste si evidentne nevsiml..
BTW, osobni informace jsou o mne znamy mezi emigranty v USA, ja si ovsem prisne vybiram, komu je poskytnu... Prave z obavy pred nasilnymi silenci...
Pokud tedy badatel tedy ma mit pristup k udajum treti osoby, ma mit k tomu legitimni duvod a jeho pristup musi byt transparentni, vcetne toho, ze o tom nositel udaju, t.j. osoba, jiz se svazek tyka, muze vedet, kdyz neni primo informovan ci dokonce neni zadan o souhlas k pristupu. Jak se tedy ma postupovat by melo byt funkci legitimnosti zadosti badatele mit k temto udajum pristup.
Kladu si otazku, jaky legitimni duvod mel pan badatel k tomu, aby zadal a obdrzel pristup k udajum, ktere opresivni StB nakumulkovala o jine osobe, nez je on sam ci jeho nejblizsi rodina. Mela tato osoba na neho StB donaset ? Nebo on donasel na ni a chtel vedet, co o tom zustalo ve svazku ? Nebo pise knihu o metodach StB? Ci knihu o metodach badatelu?
V zasade cela vec je veci prav a povinnosti. Badatel chce mit pravo lezt do soukromi tretich osob, ale odmita, aby treti osoby se o tom dozvedeli. Jeho pravo soukromi odhalit stoji proti pravu nositele udaju si sve sukromi si udrzet. V kazdem pripade pravo pristupu musi byt spojene s povinnosti cinit takovy pristup transparentni. Jinak jde o pokracovani prace v intencich StB. Chapu, ze takovy pohled na vec by se badateli mohl nelibit, ale prava a povinniosti jdou ruku v ruce, byt to mnozi lide jeste horce tezce snasi. .
Jina vec je, ze cizi statni prislusnik nema pravo pristupu k slozkam, ktere na neho StB vedla. Ze by to bylo moralni si nemyslim.
Zda se mi, ze snaha ziskat pristup ke svazku treti osoby byla vedena snahou ho pospinit a to jako odveta za to, ze badatel se treti osobou citil poskozen. Domnivam se ale pak, ze jde o valku mezi badatelem a treti osobou a nelze tu mluvit o badatelstvi.
Oznacovat v tomto pripade takovou cinnost jako badatelstvi spini praci skutecnych badatelu a muze v konecnych dusledcich vest k omezeni jejich moznost badat.
Za druhé, generální zpřístupnění spisů vedených StB bylo politické rozhodnutí, které padlo až téměř po 20 letech od r. 1989. Alternativou byla obdoba tzv. Gauckovy komise, která by všechny údaje předem prověřila a dala k disposici jen ty, které nejsou zásahem do soukromí Stasi postižených osob. Rozhodnutí jít českou a ne německou cestou mám za vynucené tím, jak by česká "Gauckova komise" asi fungovala: v každém případě by se tím záměr zpřístupnit spisy StB naprosto relativisoval.
Že do spisů nemají přístup cizinci, a to ani ti, o kterých byl spis veden, je zřejmě jen legislativní nedopatření (někdo něco nedomyslel), rozhodně spíš než zlá vůle, a kdyby to někdo z nich napadl u soudu, měl by velkou šanci uspět.
O Hedvičkovi ve spisu skutečně není nic špatného: jen jiného, a to dosti drasticky jiného, než co o sobě roky tvrdil.
Před lety se začalo objevovat v internetu, že Hedvíček, kulakovo ostrakizované dítě a antikomunista od dětství, navštívil před svým útěkem šestkrát Jugoslávii, prakticky rok co rok po sobě. S rodinou. (Přitom, podle jeho vyjádření, jim StB zabavila několikrát cestovní pasy, aby je konspirativně Hedvíčkovi vracela na pánských veřejných záchodcích v Přerově.) Asi rok dva poté se v internetu začaly objevovat citáty, které podle stylu jednoznačně musely pocházet ze svazků StB, obsahující tvrzení, že byl členem SSM a bezpečnostním a požárním technikem. Vstaly mně vlasy hrůzou na hlavě, protože jsem s ním byl spoután v CS-magazínu. Představte si, člověk, který se s rozkoší plácá v teplé bolševické krvi, hodlá věšet komunisty i rodinami, tedy i s dětmi, vydávající se za militantního antikomunistu ještě v ČSSR byl v Socialistickém svazu mládeže! Kdyby se za antikomunistu ještě v Česku tak vehementně nevydával, nebylo by na jeho členství v SSM nic extra přitěžujícího. Kolik lidí tam bylo! Hedvíček na můj přímý dotaz označil své členství v SSM jako zlý pomlouvačný výmysl. V internetu začalo kolovat i jeho datum narození, které značně nesouhlasilo s jeho stářím, které mně v telefonu a v e-mailu bez přesného roku narození nepříliš přesně udal.
Z jeho svazku Statistické evidence obyvatelstva (SEO), kde měl svazek každý emigrant z normalizační éry (i uprchlíci z předchozí doby, ale ne všichni) zahrnující úkony StB a justice od vydání výjezdní doložky, zabavování majetku, výslechů svědků, pracovních posudků, až po odsouzení dotyčného vyplynulo, že byl členem SSM, trestán, ale před poslední cestou do SFRJ byl jeho trest již vymazán, že léta až do své emigrace pracoval jako bezpečnostní a požární technik v SELIKO, tj. na nomenklaturním místě, o jehož obsazení v každém podniku rozhodoval vždy příslušný okresní výbor KSČ.
Zajímavá je též skutečnost, že Hedvíček v Rakousku nedostal azyl. Jednoznačně přitěžující informace, kterou na sebe ale prozradil sám. O azyl žádat musel, jinak by nepřišel do Traiskirchenu. Tedy rakouské úřady vyhodnotili něco z jeho minulosti jako příčící se udělení azylu. Odmítnutí na základě ustanovení, že o politický azyl je nutné žádat v první zemi, kde dotyčnému již nehrozí pronásledování, nelze na něj aplikovat, SFRJ takovou bezpečnou zemí nebyla kvůli tehdejší dvojstranné mezistátní smlouvě o vydávání takových uprchlíků do ČSSR.
V mele, která se mezitím rozpoutala v internetu, Hedvíček své členství v SSM neustále zuřivě popíral. Poradil jsem mu, ať se ke svému členství přizná, že za půl roku o tom nikdo už nic vědět nebude. V opačném případě ztratí kredibilitu. Neposlechl a za „odměnu“ mě udal u Policie ČR za stalking. Ta případ po šetření odložila.
Dale je zvlastni ze nikomu nevadilo hedvickovo tvrzeni ze potkal na vojne Ludvika Soucka (pred rokem 1969) a byl na vojne s Paroubkem 1976.
Byl jsem asi jeden z prvních, co četli Dännikena v češtině, tedy kromě překladatele samého.
Kniha vysla cesky 1969. Hedvicek by dle sveho tvrzeni potkal Soucka na vojne kolem roku 1969. Byl by na vojne v 13 letech.
Zase si vymyslite, a neznaly clovek by Vam to zral!
Pribuzny prebehl v lete 1989 "zelenou hranici" z MLR do Rakouska, kde se pak prihlasil na policii. Automaticky musel zazadat o polit. asyl.
Napsal jste:”Hedviček se může domáhat, aby jeho spis nebyl veřejně přístupný, nikoli, aby se dozvěděl, kdo ho studoval. To je, když dovolíte, zase moje privacy.”
Bohuzel, tady jste vedle pane Pecino. I kdyz zakon Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů vyjima svazky STB, (3) Tento zákon se nevztahuje na zpracování osobních údajů, které provádí fyzická osoba výlučně pro osobní potřebu.
Vy jste svym umyslem (document Pecina-Hedvicek email) zverejnit Hedvickuv STB svazek na WWW porusil spirit zakona schvalen EU a CR.
Vy jste soukromá fysická osoba, a STB dokument Vam byl vydan “výlučně pro osobní potřebu” . Publikovani a nebo umysl publikovat STB Dokument pro svetovou verejnost via Internet, rozhodne neni se souhlasem Ministerstva Vnitra, a v duchu Zakona o ochrane osobnich udaju, v tomto pripade fysicke osoby Hedvicka, (nejde o knihu v knihovne)
dvoranahlouposti.blogspot.cz/.../...
V souladu s ust. § 12 odst 2 písm. d) zákona Č. 101J2000 Sb.. o ochraně
osobnich údajlJ. ve znění pozdějších předpisů, Vám sděluji. že Váš výše citovaný
svazek studoval pan Tomáš Pecina. pan Tomáš Krysttfk a panl Alena Kosová.
§ 12 Přístup subjektu údajů k informacím
(1) Požádá-li subjekt údajů (Hedvicek) o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu správce (ABS) povinen vydat.
Informace o prijemci? Zrejme ano.
d) příjemci, (Pecina) případně kategoriích příjemců.
Proc se omlouvat je zahada, ale zakon je jasny. Zmeni ho v Pecinuv prospech, vse v CR je mozne!
Takže Hedviček neměl právo žádné informace podle § 12 tohoto zákona obdržet. To je celkem jasné a bezproblematické. Sporné je pouze to, jestli nahlížení do svazků StB je nebo není zpracováním osobních údajů, ale to je spíš akademická otázka. Na informace o tom, co se děje s jeho svazkem, Hedviček právo neměl a nemá (že by měl mít právo do něj nahlížet, je věc jiná).
Reditelka ustavu to jak jsem se jiz zminil vysvetlila ve svem dopise Hedvickovi, Ze je to v souladu se zakonem.
Z pohledu cloveka zijiciho vetsinu zivota na zapade, protichudna interpretace zakona by se musela resit soudem, ne novym reditelem na ministerstvu Vnitra.
Doufam ze Vas pripad se bude resit tam kam patri, u soudu!
O rok pozdeji, novy reditel PhDr.Jiri Ulovec se ve svem dopisu Pecinovi omlouva, nejen za zpozdeni odpovedi, ale i za zverejneni jeho cinnosti v Hedvickove spisu.
Jam muzou dva pravnici a cely zbor poradcu mit takovy protichudny nazor na jednoduchy zakon, ktery v anglickem zneni dava vic smysl nez v Ceskem je zahada typicky Ceska.
Doufam ze pan PhDr ulovec, vi co dela, nove misto tezko najde!
Urostlý Hanák šmelil, což mu umožňoval reálný socialismus a vztahy, které si vybudoval. Navíc k tomu měl vyšší plat, než měli inženýři, plynoucí z nomenklaturního místa bezpečnostního a požárního technika rezervovaného pro členy KSČ, kteří něco provedli nebo svým intelektem nestačili na svou funkci, a z instruktorství ve Svazarmu. Náklaďák patřící Svazarmu měl k dispozici pro různé fušky, které též něco přinesly. Manželka přispívala do domácí pokladny sice skromným platem z cukrárny, ale i výnosem ze zmrzliny nastavované vodou. Měl peněz, o kterých se běžným smrtelníkům ani nesnilo. Každoročně u Jaderského moře. Uměl v tom chodit, řeklo by se.
Najednou se začala stahovat smyčka proti jeho druhu šmeliny a Hanák i s rodinou byl nucen se z republiky vzdálit. Ocitl se v úplně neznámém prostředí Rakouska bez známostí, na které byl zvyklý. O jeho fušky nikdo nestál, kšeftovat nebylo s čím, vše bylo k mání, nic nebylo nedostatkové. Bez azylu, který nedostal, nemohl legálně pracovat ani podnikat.
Rozhodl se pro Kanadu, kde měl příbuznou. Tam zažil další zklamání. Sestřenice neměla na rozdávání, Hanák měl na krku manželku a děti, musel začít něco dělat. S jazykovou vybaveností to nebylo slavné a tak se protloukal, jak se dalo. Co vlastně uměl? Řídit nákladní vozy? To je ale na severoamerickém kontinentu zcela běžné.
Všechno, co si na Hané vybudoval, bylo pryč – životní úroveň, postavení, vzdávaná mu úcta vyplývající z jeho zámožnosti. Musel si zdůvodnit, proč o to všechno svým útěkem do ciziny před československou justicí přišel, kdo je toho vinen. Našel si viníka: systém panující v ČSSR, komunisty, kteří tam vládli. Potlačil vzpomínky na to, že právě onen systém mu umožnil jeho kriminální činnost, že vlastně byl jeho součástí, v paměti mu zůstalo pouze to, že musel ze země uprchnout, nechtěl-li se ocitnout za mřížemi. Tedy ho ze země vlastně vypudili komunisté a jejich přisluhovači.
Stal se tedy zavilým antikomunistou. Pro nedostatek svého formálního vzdělání začal nenávidět i všechny české vysokoškoláky.
Navic bych rad vedel kdy vubec mohl studovat. Pomineme - li jeho lzi o sluzbe v Peace Corps, pracoval Hedva udajne v strip clubu, vozil auta na Floridu, stavel na Floride domy a sefoval firme vyrabejici plastikove vyrobky. Jeho manzelka nepracovala a detem musel platit vzdelani.
Opet lzi ktere mu veri snad pouze jeho asistentka Blanka H..
To vse diky Komunistum.
Znal jsem velmi zručného a podnikavého člověka, šikovného mechanika, který měl v BRD oba rodiče a sestru. Jednou jsem se ho zeptal, proč za nimi neodejde, neemigruje, když je vyučený automechanik, má řidičák na autobus, papíry na jeřáb, sváření atd., k tomu zná i perfektně německy. Řekl mi, že tady je "pan NĚKDO", na úrovni, žije si nad poměry, má věci ze Západu ... atd. Venku by byl prý NULA - jeden z mnoha, co nic neznamená.
Pašování integrovaných obvodů přinášelo bez nějakého zvl. rizika ohromný zisk, k tomu měl Hedvouš krásný plat v Seliko a "vedlejšák" s protekcí (zájezdy Autoturist) ve Svazarmu. Jenže po květnové amnestii 1985 bylo třeba doplnit ve věznicích levnou pracovní sílu a tak se soudruzi z hosp. kriminálky zaměřili na pašeráky, které začali na jaře 1986 zatýkat za nedovolené podnikání. Měli jejich seznamy, protože výkupní bazary své dodavatele evidovaly. Hedvíčka někdo varoval a tak zmizel s celou rodinou.
Pochybuji, že by před odchodem z ČSSR byl Hedvuša nějak jazykově vybaven a proto také to rozčarování Západem. Na svých videonahrávkách z USA mluví anglicky otřesně a pak tvrdí, že to mluvil někdo jiný. Holt hanácký blb.
Zprvu tomu ale tak nebylo. Přišel do Rakouska, neuměl řeč, v důsledku své kolaborace s kom. režimem nedostal polit. azyl a nemohl tedy legálně pracovat třeba jako dělník či řidič. Kanada ho asi také spíš zklamala než-li nadchla. Práce málo, Hedva nic kloudného ani neuměl, bůhví jak se domluvil ...
Jen tak mimochodem, "pan George Boehm", ani " pan Charles Wiener" skutecne nejsem. Bylo by mi cti, nicmene se priznavam, ze na to proste nemam. Ale klobouk dolu a dekuji obema temto panum!
"...PdDr.Jiri Ulovec je opravdu dobytek..Jestli bozi mlyny melou, tento zmetek, spolu s panem Pecinou, by meli byt jiz davno na srot .... "
hedvicek.blog.cz/.../1#110800575
Ja si jich, vazeni, vubec nevsimam, oni mne ale nenechaji na pokoji. Bezi se podivat na vase/svoje/jejich blogy, rok a pul jsem tam ani nenakoukla, navzdory informacim, ktere ke mne prichazely ze vsech stran - a oni se mi tam rok a pul pletou do zivota a trhaji mne na kusy.
Mne se zadny z techto/tamtech/tech trivialnich sprostaku (a svym zpusobem i zlocincu, nebot se prokazatelne snazi dohnat mne a me pratele k sebevrazde, a u nekterych se jim to uz i povedlo), tedy mne se tito/tito/tito moderni Cesti Nemci a Sudetsti Nemci neomluvi, ackoliv se mi ocividne umyslne snazi ublizit a opravdu se jim to skoro i dari, A PAK VIDIM, JAK TI, KDO MAJI DBAT O SPRAVEDLNOST A PRAVDU, SE TEMTO SKUDCUM A SPOLECENSKY NEBEZPECNYM LIDEM OMLOUVAJI! NEUVERITELNE, ale samozrejme v tomto state uplne normalni.
Vase jednani mne vubec neprekvapuje, pane Pecino. Vzhledem k masakru, ktery usporadali Nemci za Hitlera v me rodine a v Ceskem odboji, povazuji vase jednani jen a jenom za snahu dokonat, co vasi soukmenovci za Hitlera zacali. Vase nenavist je zjevna.
Nepatrný a vojensky bezvýznamný odboj v protektorátu proti okupační moci není nikomu trnem v oku. Je ale na místě říci o tomto období pravdu.
Zase vyzyva k bombardovani CR. Myslim ze je mu treba zopakovat si navstevu FBI.
Korcakova cetlas co tvuj milacek pise?
Ha ha ha, tady někdo dostal strach a příspěvek vymazal,
ale máme tu Google cashe a zálohu na hedvicek.umas.cz , příspěvek č. 6:
webcache.googleusercontent.com/.../...
hedvicek.unas.cz/Prectete-si-to-pozorne....htm
webcache.googleusercontent.com/.../...
V USA a nejenom v USA, hrala ceska klasicka divadla kamenna, at uz to bylo Divadlo Na Vinohradech (Vec Makropulos) (USA) nebo Cinoherni Klub (Londyn, GB), po celem svete vystupovala ceska pantomima (Turba, Hubner, Fialka), Cerne divadlo J.Srnce, i Laterna Magica, vrcholnymi okamziky ceskeho divadla bylo Divadlo Na provázku: Commedia dell'arte, jedna z mezinárodně nejúspěšnějších inscenací Divadla na provázku uváděna na velké řadě evropských divadelních festivalů a na zahraničních turné, 1975: Světový divadelní festival v Nancy přinesl divadlu velkou řadu pozvání do zahraničí. 1976: povolen jediný zájezd do Itálie. Divadlu na provázku se však podaří propojit několik italských pozvání, takže se soubor s inscenacemi Commedia dell'arte a Am a Ea účastní festivalů Confronti teatrali v Miláně a Incontroazzione v Palermu na Sicílii. V Miláně v Centro per Ricerca il Teatro soubor navíc poprvé na mezinárodním poli představuje také své metody hereckých cvičení formou praktické dílny. 1979: V listopadu se Divadlu na provázku podaří po sérii tajných domluv uskutečňovaných většinou přes Lodž vycestovat na 1. mezinárodní setkání nezávislých divadel (1st International Meeting of Independent Theatre) do Stockholmu, kde se vedle představení Commedie dell'arte a Svatby uskuteční především západoevropská premiéra Vesny národů - Wiosny ludów a další z mezinárodních dílen, v nichž soubor v prostorách stockholmského muzea moderního umění demonstruje své herecké a inscenační metody. Divadlo na provázku se ve Stockholmu stává tajným členem Mezinárodní federace nezávislých alternativních divadel IFIT (The International Federation of Independent Theatres). Dalsi nezapomenutelny projekt bylo i hradecke Divadlo Drak: 1976 UNIMA - Světový festival loutkového divadla v Moskvě, oceněna inscenace Popelka, 1980 UNIMA - ve Washingtonu, oceněna inscenace Cirkus Unikum, dnes naposled.1981 - 1992 V týmové spolupráci režiséra a výtvarníka (společně i s autorem hudby Vyšohlídem a dramaturgem Miloslavem Klímou) vznikly inscenace (Zlatovláska, Sen noci svatojánské, Královna Dagmar, Pinokio), které získavají světové renomé. Divadlo hrálo v New Yorku, v Libčanech, v Sydney, Londýně, Mnichově i Miletíně.
Neznam divadlo, ktere by odmitlo ucast na festivalu v zahranici, at uz to bylo v Londyne, New Yorku, Edinburgu, Washingtonu nebo v Sidney. Neznam herce, ktery by tam nechtel jet. A nejen divadla. Ceska filharmonie je napr. v Japonsku dodnes pojmem.
Zazila jsem pouze necele tri roky v zivote, kdy jsem mela dojem, ze mne opravdu potkalo stesti a neverila jsem svemu stesti, jak mne mohlo potkat. Neverila jsem spravne, byla jsem hned v zapeti potrestana. PRESTO TOHO NELITUJI A VY MI MUZETE POLIBIT SOS. KASLU NA VAS.
I kdyz ma kariera byla velmi kratka a nevelika, ba primo miniaturni, podrazeli mi nohy na kazdem kroku, zlyncovali mne, spehovali mne, pomlouvali mne a skodili mi, jak to jen bylo mozne - divadlo je divadlo. Nedokazala bych znicit zadne z nich. COZ KDYBYSTE SI PRIZNALI, ZE TA DIVADLA PROSTE BYLA DOBRA, DOKONCE VELMI DOBRA!
Blanka H. neustale utoci kvuli svazku pana Krystlika. Je zvlastni ze se nezajima kterak se dostala Jirina K. v 80. letech z CSSR do USA na zajezd.
JA PROSTE ZADNY SVAZEK NEMAM, VY DOBRY A SPRAVEDLIVY FILUTO ... Kdybych nejaky mela, hrabali byste se v nem uz davno. Diky takovym, jako jste vy, nebude uz brzy mozno poznat pravdu o zadnem svazku, ani o tech svazcich, ktere uz jsou ulite v sejfech od samotneho pocatku r.1989. Ale o to VAM preci jde, ne?
politicky nespolehlivé osoby. Politicky spolehlivý Hedviček byl.
Zajímavější mi přijdou ty cesty do Jugoslávie. Nechce se mi věřit, že by skutečně pašoval elektronické součástky, to spíš byla jeho smyšlenka, založená na tom, co kdysi kdesi slyšel. Protože Hedviček měl v Kanadě sestru, musely ty cesty být s hodně velkým vedlejším zájmem, a je mi divné, že StB ani příliš neřešila, proč mu je povolovali.
Přestože to s Hedvovou angličtinou ani jeho předzdívkou "Hamršák" vůbec nesouvisí, Hanák náhle z ničeho nic hloupě tvrdí, že integrované obvody nepašoval. Zajímavé! Spíš bych věřil v pravý opak. Vždyť také úplnou náhodou zmizel z celou rodinou za hranice právě v době, kdy SNB začala tyhle pašeráky zatýkat.
Hedvíček ale pašování integr. obvodů kategoricky popírá. Dnešní zuřivý antikomunista by se tak totiž přiznal ke kolaboraci s komunisty. Ze stejného důvodu se touto, tehdy tak výnosnou činností, nikde nechlubí ani ostatní "dodavatelé".
Mirek Vorlický
Nic mene, pan Pecina nemuze zaprit ze vyhledal Hedvickovy STB spisy a zverejnil je na WWW. To uz se zahrat do kouta neda.
Na jine tema, nekdo zde zverejnil dopis pani Hedvickove , sve matce z Jugoslavie, je to krasny dopis dcery, mamince s tim ze se uz nikdy neuvidi. V dopise je zminka ze se chystaji do Canady.
Tak pro ty kteri porad veri ze Hedvickovi nedostali Azyl v Rakousku, je zcela jasne ze Azyl nepotrebovali, neb byli v "transit" a Canada je brala jako refugees.
Aby bylo na někoho nahlíženo jako na polit. uprchlíka, musí dotyčný zažádat o polit. asyl. Naivně se domnívat, že Hedvovi stačilo jen na konzulátu v Bělehradě pronést přání, že chtějí za sestřenicí do Kanady, a úředníci se již postarali - to je již opravdu na pováženou. Navíc jejich šedivé pasy platily jen pro SFRJ.
kdyby byly uzivany v Cesku mucidla, natahovali byste Hedvicka na skripec aby se priznal, jak to s tim asylem bylo. Spekulace o tom, co je na povazenou, proboha, copak jste anonymku z 12:36 s Hedvou zenaty ??
Ja jsem utekla z Ceskoslovenske ohrady v roce 1968. Prvne jsem vyzebrala transitni visum pres Viden na dovolenou do Jugoslavie a pak ve Vidni z vlaku vystoupila, kde jsem se zase domohla visa do Zapadniho Nemecka. V Stuttgartu jsem se obratila lamanou nemcinou na policii a pozadala o politicky asyl. ..Nebyt nejakych Sudetaku, kteri se za mne zarucili, tak mne Nemci poslali zpatky k mamince...
Verit mi lidi mohou ci nemusi, nikomu zivotopisne udaje prece nedluzim...
Emigraci snáší mnoho lidí těžce, a dělat ze sebe hrdinu-odbojáře není výjimečnou reakcí na prožité ponížení. I to se Hedvičkovi dalo trpět, ale ne, když začal útočit na slušné lidi (a skutečné disidenty) za to, že se zasadili o zpřístupnění svazků. To bylo minimálně pro mě "přes čáru" a v tu chvíli jsem proti němu zasáhl.
Vzdyt ja nemam problem s odtajovanim komunisticke minulosti, tento blog jsem nasla v r.2009 prave zkrze odhalovani komunisticke minulosti ceskych soudcu.
Taktez souhlasim, ze badatele maji zustat v anonymite, protoze vybadany objekt, odhaleny a rozzlobeny, se pak na badateli muze osklive mstit. ..Asi to mam divne zarazene, pac reakce R.H. na jeho prasknuti je pro mne horsi fakt nez nejake clenstvi ve Svazarmu.. R.Hedvicek zkratka praktikuje zabijeni poslu spatnych zprav , - ale druha strana taky hazi smradlave bobky pres plot, - co rici, je to typicky feud, neco jako mezi klanem Hatfield a Mc Coy....
Muj zajem mimo zabavneho hastereni je take v novych ceskych precedents a balancovani obcanskych prav, zde se domnivam, ze osetreni obcanskeho zakoniku o ochrane osobnosti je nemene dulezity bod...
Celá rodina musela honem zmizet, jinak by živitel skončil za katrem. Protekční místo v Seliku s nádherným platem, vedlejší příjem učitele jízd ve Svazarmu, pohodlný život v Kojetíně ... atd. - všechno pryč. Najednou nejistota a z váženého s. Hedvíčka se stala za hranicemi nula, bez šance se nějak uplatnit. Krom řízení náklaďáku ani nic kloudného neuměl. Na krku manželku, dvě malé děti, všude plno krásných věcí, ale do kapsy hluboko ...
Uvědomil si, že ačkoliv komunistům a celému režimu pomáhla ze všech sil, oni ho prakticky vyštvali do nejistoty, bezvýznamnosti a bídy. Začal je nenávidět a s nenávistí i odst přehánět.
Druhá varianta je, že do zahraničí byl vysazen komunisty, kteří ho něčím mohli a dodnes i mohou vydírat.
PRÁVO SUBJEKTU ÚDAJŮ NA PŘÍSTUP K ÚDAJŮM, EVROPSKÝ PARLAMENT A RADA EVROPSKÉ UNIE
Článek 12, Právo na přístup
Členské státy zaručí každému subjektu údajů právo získat od správce:
a) bez omezení, v rozumných intervalech a bez prodlení nebo nadměrných nákladů:
- potvrzení, že údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, jakož i informace týkající se alespoň účelů zpracování, kategorií údajů, na které se zpracování vztahuje, a příjemců nebo kategorií příjemců, kterým jsou údaje sdělovány,
Nevim zda to s tim koncilo a nebo se dozadujete dalsiho vysvetleni ale zajimalo by mne zda li jste byl upozornen pri zadosti o badatelskou cinnost ze Vase osobni udaje tykajici se dotycneho svazku nebudou ochraneny.
Jakou korespondenci jsem nezveřejnil? Tu, co vystavil Hedviček, samozřejmě ano, vždyť ji převzal z mého blogu!
Dalšího vysvětlení se nedožaduji, a na nic jsem upozorněn nebyl, taky nebylo na co: informace z badatelského listu nemají být nikomu dostupné.
Vypisuji financni odmenu...
3. července 2012 v 19:40 | Ross Hedvicek | Clanky osvetove
Nabizim podstatnou odmenu v US dolarech tomu, kdo mi doruci (i v elektronicke forme) kopie StB svazku a spisu na Tomase Krystlika, Jiriho Vanka, Karla Mertu a Stanislava Pence. U Tomase Krystlika mne zajimaji i dokumenty z jeho "obchodni cinnosti" na Sumave a v Praze a dokumenty uradu socialni podpory v BRD. V pripade Davida Wernera mne zajimaji StB spisy jeho rodicu a dokumenty ohledne upravenectvi jeho rodicu. Take mne zajimaji lekarske zaznamy z jeho psychiatricke hospitalizace v minulosti v Curychu. V pripade MVDr. Veroniky Valdove mne zajimaji opet jeji lekarske psychiatricke zaznamy, jeji trestni rejstrik ze Spanelska a Velke Britanie a jeji lekarske zaznamy z doby jejiho tehotenstvi v dobe sebevrazdy Jana Benese. V pripade Tomase Peciny mne zajimaji kopie dokumentu z jeho minule defraudacni cinnosti a kopie dokumentu o tom, kolik penez defraudoval z jeho soucasnych "spolku". Veskere dokumenty mam v umyslu zverejnit. Vyse odmeny nebude verejne diskutovana, ani pozdeji zverejnena - asi ve stylu zajemce o to kolik stoji Rolls Royce - pokud se musite ptat, pak si to urcite nemuzete dovolit. Podvodnikum, vyderacum a vychcankum jako vyseuvedeni a nebo Miroslav Vaclavek se doporucuje mne ani nekontaktovat. Jsem rovnez ochoten financne odmenit toho, kdo tyto dokumenty zverejni i sam kdekoliv na internetu a da mi vedet. Jmeno toho, kdo to zaridi nebude nikdy zverejneno.
Proc nejste pohorseni jeho nabidkou, ktera vyziva k trestnym cinum.
Bohužel, Davide, něco tam chybí.... Mě zajímají informace pikantnejšího rázu , jako,
potvrzení že Tomáš Pecina je homouš, poněvadž se mi to nezdá a taky zda-li emigrant David ve šveicu opravdu ošukává kozu Hildegardu...
To je víc zajímavé, nemyslíte ?
Na svem webu otiskuje prispevky od byvalych dustojniku CSLA (napriklad komentare se jimi jen hemzi), nebo dustojniku StB a Pohranicni straze. Docetl jsem se o tom tady.
Dvorana hlouposti RH
§ 1,Účelem zákona je co nejširší odhalení praxe komunistického režimu při potlačování politických práv a svobod vykonávané prostřednictvím tajných represivních složek totalitního státu. Zákon umožňuje zpřístupnit pronásledovaným osobám dokumenty o jejich pronásledování a zveřejnit údaje o vykonavatelích tohoto pronásledování a jejich činnosti.
§ 10a (1) Archiv před zpřístupněním dokumentu oprávněnému žadateli znečitelní v kopii dokumentu datum narození a bydliště jiných osob, jakož i všechny údaje o jejich soukromém a rodinném životě, o jejich trestné činnosti, zdraví a majetkových poměrech.
Proc tam zustali osobni informace ?
"Vypisuji financni odmenu...
3. července 2012 v 19:40 | Ross Hedvicek | Clanky osvetove
Nabizim podstatnou odmenu v US dolarech tomu, kdo mi doruci (i v elektronicke forme) kopie StB svazku a spisu na Tomase Krystlika, Jiriho Vanka, Karla Mertu a Stanislava Pence. U Tomase Krystlika mne zajimaji i dokumenty z jeho "obchodni cinnosti" na Sumave a v Praze a dokumenty uradu socialni podpory v BRD. V pripade Davida Wernera mne zajimaji StB spisy jeho rodicu a dokumenty ohledne upravenectvi jeho rodicu. Take mne zajimaji lekarske zaznamy z jeho psychiatricke hospitalizace v minulosti v Curychu. V pripade MVDr. Veroniky Valdove mne zajimaji opet jeji lekarske psychiatricke zaznamy, jeji trestni rejstrik ze Spanelska a Velke Britanie a jeji lekarske zaznamy z doby jejiho tehotenstvi v dobe sebevrazdy Jana Benese. V pripade Tomase Peciny mne zajimaji kopie dokumentu z jeho minule defraudacni cinnosti a kopie dokumentu o tom, kolik penez defraudoval z jeho soucasnych "spolku". Veskere dokumenty mam v umyslu zverejnit. Vyse odmeny nebude verejne diskutovana, ani pozdeji zverejnena - asi ve stylu zajemce o to kolik stoji Rolls Royce - pokud se musite ptat, pak si to urcite nemuzete dovolit. Podvodnikum, vyderacum a vychcankum jako vyseuvedeni a nebo Miroslav Vaclavek se doporucuje mne ani nekontaktovat. Jsem rovnez ochoten financne odmenit toho, kdo tyto dokumenty zverejni i sam kdekoliv na internetu a da mi vedet. Jmeno toho, kdo to zaridi nebude nikdy zverejneno."
a v Praze zaměstnává ženu, která 16 hodin denně anonymně napadá Hedvíčkovy kritiky a jejich rodiny.
Zveřejňování záznamů StB s výpovědí lidí (a informacemi o nich), kteří s pány T.P. a T.K. asi nikdy neměli nic společného, nemohu než vidět jako neoprávněný zásah do jejich soukromí. StB záznamy o obžalovaných jako prubířský kámen, členství v SSM jako důkaz absolutní kolaborace? Pan T.P. asi vysvětlí, že na tom zveřejňování není nic nezákoného. Komunističtí soudci, které má jinak permanentně pod muškou, mu k jeho radosti asi tentokrát dají za pravdu. "Badatel" má právo na anonymitu. Pro mne ta aféra zapáchá.
Představte si, že jsem za bolševiků utekl za kopečky a byl za to odsouzen. Při vyšetřování mého provinění vyslýchala StB moje příbuzné kteří se podle protokolu "neskrývali" se svým kladným postojem k socialistickému zřízení, aby neškodili svým dětem. Po letech se najde nějaký Jurášek, který má na mne má - právem či neprávem - vztek, okopíruje si můj StB spis, a zveřejní výpovědi a privátní informace mých příbuzných. Pokud je tohle v mezích zákona, tak ten zákon není dobrý. (Třebaže je to pořád lepší, než bylo za komunistů.)
Jsem zvědav, čeho budeme svědky, až se znesváří pánové T.K. a T.P.
Lidé, kteří proti komunistům skutečně bojovali, jsou nyní daleko méně militantní než "hedvičci". Jak říkal Adam Michnik, "nebyl jsem s vámi předtím zbabělý, proto teď s vámi nemusím být statečný."
(Kredit p.Pecinovi za zpochybneni dokumentu RH-STB spoluprace ktery p.Krystlik mstive zverejnil na WWW.)
Cela afera je nesmyslna , Proc to udelal je jeho veci, ale nebylo to nutne, nikam to nevedlo, nic se nezmenilo.
Navic zneuziva starsi pomatenou zenu, zmitanou bouri hormonu, k terorizovani svych odpurcu.
Je smutne ze nechcete chapat na ci strane je pravo.
Není to pravda. Hedvíček začal TP (i ostatní, kteří mu přestali věřit) okamžitě hrubě napadat: psát pomluvy, tropit si posměch fotomontážemi ... atp. Protesty na své vymyšlené blbosti okamžitě mazal a blokoval. Včera se o kojetínském svazákovi a svazarmovci zmínil někdo z jeho někdejšího okolí a kdoví, co na "antikomunistu" z Floridy ještě praskne.
Slavnostní událost předání daru se v synagoze uskutečnila v pondělí 8. dubna za přítomnosti dvou, z celkově třech dárců. Byli jimi pan Ross Hedvíček, český emigrant, který žije v současné době v USA – Kalifornii a pan Karel Jemelka z Přerova, přes kterého probíhala veškerá jednání mezi americkou, kanadskou a českou stranou. Poslední z dárců, pan Luis Dědík, emigrant žijící v Kanadě, který do té doby oponu fyzicky vlastnil, předávacího aktu přítomen nebyl (moje poz. : pan Luis lezel v nemocnici po tezke automobilove nehode).
Prectete si nasledujici skvost: PODLE A PRIMITIVNI UDANI ZE STRANY ZDEJSICH DISKUTUJICICH, samozrejme pod falesnou identitou:
Od: pavel.novotny365seznam.cz
Datum: 20. 10. 2013
Předmět: kauza Šachova synagoga
Dobrý den,
reaguji na tento článek: holesov.cz/.../... a dokumenty.holesov.cz/.../Holesovsko%20duben.pdf
Město Holešov a Šachova synagoga VŮBEC nemají tušení, s jakými lidmi se to zapletli... "Luis" (ve skutečnosti Ludvík) Dědík je předním členem tzv.zrůdné Hedvíčkovy sekty. Za minulého režimu to byl velmi aktivní lampasák, člen KSČ a kandidát do ÚV KSČ(!). A do Kanady "emigroval" až dlouho po r. 1990.
"Ross Hedvicek" (ve skutečnosti Rostislav Hedvíček) je hlavní postavou této skupiny: známý to spammer a internetový provokatér, vysoce amorální, nenávistná a vulgární osoba - jeho výroky si můžete přečíst zde:http://hedvicek.unas.cz/ (doporučuji scrolovat níže, na jednotlivé výroky), a samozřejmě si tyto výroky můžete ověřit kliknutím na "o" - odkaz, popř. "z" - záloha.
Po přečtení těchto výroků vám bude jasné, že Hedvíček je nebezpečný člověk (mj. ho vyšetřoval FBI a ATF). Je na něj v ČR podáno spousta trestních oznámení (hanobení národa, šíření poplašné zprávy, pomluvy, urážky na cti, atd.), jedna advokátní kancelář proti němu podala žalobu. Je "guru" jeho sekty, kde jsou jedinci bezvýhradně s ním ve všem souhlasící, kteří jsou naladěni na stejně zrůdnou a nenávistnou notu (jejich výroky jsou pak zde: hedvicek.unas.cz/2.htm).
Karel Jemelka je Hedvíčkův švagr, je mu taktéž oddaný a členem jeho sekty.
s pozdravem
Pavel Novotný
JAKO MALE DETI, ZE! VY JSTE TAK NEVINNI A PRAVDOMLUVNI! Email byl rozeslan velkemu mnozstvi lidi, vsem zamestnancum holesovskeho mestskeho uradu, kteri maji email (od starosty, vsem urednikum az po kancelar ridici odvoz odpadku a popela). A takoveto diskutujici vy nevymazete, pane Pecino. Byly zde ale prispevky, moc dobre jsem si vsimla - naprosto slusne - a ty jste vymazal? Aha?!
Pana RH se nezastavam, jeho radikalni Blog existoval davno pred tim nez panove Pecina a Krystlik se k nemu prihlasili. zdroj: WWW. Kdyz k nemu jak rikaji pozdeji ztratili "Duveru" bylo jednoduche odejit s pozdravem "Mej se hezky".
Nebylo treba se stourat v STB spisech, zverejnit osobni informace o jeho rodine, detech, manzelce, vymyslet teorie o pasovani, a spolupraci s STB,atd. To, po pravde receno nepomohlo nikomu a spise radikalizovalo komunitu ctenaru. Vysledek cele dvoulete afery je ze se nic nezmenilo.
Mimo jine, souhlasim s Pecinou, udrzovat poradek, jinak by to byla dalsi zumpa "Ala Krystlik".
PS. Co znamena "spinnování "?
Hedvíček ale začal své kritiky a odpůrce okamžitě pomlouvat a urážet. Nedělejte, že to nevíte!
Copak jsem to neudělal? Povšimněte si časového pořadí. Když jsem Hedvičkovi (do jeho CS-clubu, ze kterého jsem byl okamžitě poté vyloučen) napsal, že vím, co je obsahem jeho svazku, a že jeho lhaní a házení špíny na Stanislava Pence nebudu dál tolerovat, napsal o mně sprostý text (dnes již neexistuje, byl na adrese hedvicek.blog.cz/.../...). Až poté jsem na svém blogu zveřejnil svůj post Difamační koutek aneb Dichtung und Wahrheit).
Nebylo treba se stourat v STB spisech, zverejnit osobni informace o jeho rodine, detech, manzelce, vymyslet teorie o pasovani, a spolupraci s STB,atd.
Bylo (míněno vyžádat si a prostudovat jeho spis). Jak jsem napsal, Wahrheit pro mě bude vždycky před Dichtung.
Co znamena "spinnování "?
To, co děláte vy: překrucování skutečnosti v něčím zájmu.
Tento ubohý pamflet, kde se Hedvíček po svém pokoušel pomstít na svých kriticích dokonale ilustruje jeho podlý charakter.
Je dodnes ku přečtení na: hedvicek.unas.cz/.../...
Odpovídající jsou i reakce Hedvíčkových čtenářů:
3 Ruda Flegr Ruda Flegr | E-mail | Pondělí v 17:34
Rosto vyskrtni prosim muj mail z adresare na zasilani odkazu tvych clanku. Dekuji za vse dobre v minulosti.
Jakož i Blanky Havlíčkové, Hedvíčkovy pražské tajemnice a ničeho se neštítící záškodnice:
21 Pronájem bytu v Tejnické Pronájem bytu v Tejnické | Úterý v 11:41
Protože mám z ostudy kabát, rozhodl jsem se k tomuto kroku:
bezrealitky.cz/.../...
22 Inzerát Inzerát | Úterý v 11:48
bezrealitky.cz/.../...
23 Jenda Jenda | Úterý v 11:54
[22]: Nové místo pro scházení Sudetoněmecké ligy. Na nájem se hoši z ligy složíte. S pozdravem Hajl Hitla ať se daří!
“Wahrheit pro mě bude vždycky před Dichtung”.
GB:Bohuzel nerozumim tomu co jste napsal. Nemcina je sice moje materska rec, ale bohuzel jsem si ji nezachoval. Z obavy spatneho porozumeni , Cesky nebo Anglicky , prosim.
Co znamena "spinnování "? “To, co děláte vy: překrucování skutečnosti v něčím zájmu”.
GB: Bohuzel Vam ani v tomto nemohu vyhovet, vsechny informace ktere jsem zde dal jsou z WWW, nic jsem nepridal a nevymyslel. Tudiz neni co prekrucovat, pouze zverejnit. (Nazor je ciste osobni)
To: Anonymní 22. února 2014 12:43 Nesouhlasim s kritikou Stanislava Pence, at je od kohokoliv, neudelal nic co by nebylo pristupne verejnosti, drive ci pozdeji. Ostatne seznam jmen tech co odesli z CSSR je pouse manifestem nesouhlasu s tamnejsim rezimem.
Je tezke ustanovit casovy postup kdo a kdy co zacal, a ani to neni dulezite. Strana ktera se hlasi k vyssi moralni hodnote, (verim ze to je p.Pecina) mela proste a jednoduse odstoupit s jednoduchym, “ Fair well”. Pokud si p.Pecina myslil ze Hedvicek je pomatenec, tak se divim ze se s nim zabyval. Kdo zacal hazet spinu je bezpredmetne! Diky za diskuzi a Vas nazor, na toto thema.
Tož to se děcka mělo tak. Jednúc sme z Jarynem Kořkou neměli co dělat. Všecko co sa dalo zme už rozbili, lampy veřejného osvětlení porozbíjali, motórky pokradli (za to mně ti komunisti odsoudili jako politického vězňa) a kočky keré neutekly pozabíjali. Protože mamě už bylo hanba, že v šestnásti eště chodím pořád do Pionýra a řekla Karlovi Jemelkovi, kerý sa o ty nejmladší pionýrky staral sám a zamykal sa s nima jako vedócí oddílu V.I.Lenina Kojetín v búdě, že nebyt teho, že Jarynův tata byl ezenbák tož by z něho byl taky politický vězeň, aby nám už konečně ukončil členství. Že už nézme žádné Jiskry. No ja, ale co potem včil dělat. Když najednúc přišlo vnuknutí. Sledovali zme s Jarynem sóseda, kterému můj tata záviděli jeho pásku PS-VB až k jednému domu. Že tam visely krásné červené fangle a všici uvnitř měli uniformu. Když mně sódruzi zahlédli hned říkali, že mňa berú za dělostřelca. Protože su už pod pohledu silný a blbý. Tak sem vstúpil do Svazarmu. A ne enem tam. Ale hned mňa vzali aj do socialistického svazu mládeže, který vedla ta moja. Ale to sme sa eště neznali. Enem vím, že jí to tuze ve svazáckém kroju slušelo. Nikdy jsem netvrdil, ze jsem uplne normalni, ale zrejme nikdo netusil, ze mi jebe az zas tak moc. Ale nepředbíhajme. A jednoduse vam preji ABY STE CHCIPLI A TO CO NEJDRIV!!!… jaka prasata vzdy Cesi.
Říkáte nesmysl. Mateřština se nezapomíná. Snad nějaký ten výraz, který ale najdete ve slovníku. Připomíná mi to čecháčky, kteří po měsíčním pobytu v USA doma pak těžce hledají česká slova a mluví s americkým přízvukem ...
Vy jste z Moravy?
Mate pravdu, taky jsem se s takovymi Cechy setkal. “Cesky zapomeli a Anglicky se nenaucili", jako ten American z Vysocan.
Mamu jsem ztratil ve dvou letech a tam moje Nemcina skoncila. Jen nechapu proc p.Pecina micha nemecka a ceska slova v jedne vete. Google preklad nedava smysl tak je lepsi se zeptat, nez si domyslet. T Krystlik oznacil Pecinu pravnikem, tak nedava smysl aby se jako pravnik vyjadril nepresne.
“Wahrheit pro mě bude vždycky před Dichtung” , preklad “dichtung”=poezie? Tak ze dava prednost pravde a ne poezii? Nebylo by jednoduzsi se vyjadrit Cesky? (rikalo se”mluv jak ti zobak narost”)
Pecinuv: “Wahrheit pro mě bude vždycky před Dichtung” ma s Goethe autobiografii ‘Poetry and Truth’ pramalo spolecneho, navzdory “stredoevropskemu vzdelani”.
Pro vyber slov,a domnene vzdelanosti vam par ctenaru zatleska bez nejmensi potuchy co jste tim chtel rici.
FYI: p.Hedvicka, neznam,k Vam jsem se dostal (omylem) prez Krystlikuv Blog kde se o Hedvickovi stale pise, a muj ojedinely zajem spocival v otazce proc se “Tri Kamaradi” znepratelili. Nic jsem si nevymyslel, Pecina & Krystlik www.konverzace jsou pouze Vase slova, jak by jste rekl spise “Wahrheit” nez “Dichtung”.
Pomluvy a spineni urcitych lidi ale ze svych blogu dosud neodstranil.
Bych rekl, Georgi,
ze zde je dilo Goetheho pouzito jako metafora.
Vyraz "Dichtung " neprekladam jako poesii, ale jako basneni, tedy tvorbu zalozenou na fantasii. . Jako ze Hedvicek o svem zivote basnil a vybasnene , vymyslene prihody predkladal ctenarum za pravdu..... Jinymi slovy, - alespon tak tomu rozumim, - T.P. napsal, ze dava prednost proste pravde pred vymyslenym babenim..
Jsem rad ze mazete nevkusne a sproste komentare, to jsem jiz napsal nekolikrat, jinak by to byla zumpa ala Krystlik. Naopak, Vase clanky a postoj proti systemu jsou daleko vyssi urovne nez co jsem videl u Krystlika a jsem rad kdyz obcas pichnete do vosiho hnizda vasi "Demogracie".
Jak jsem jiz naznacil, nesouhlasim pouze s Vasim stylem a metodou RH sporu. Tim nechci rici ze Vas z neceho vinim, pouze jsem nazoru ze jste to mohl udelat na vyssim principu “civility”. Take koncim, diky za prostor a diskuzi.
Co se tyce vasi vety "Mimo jine, souhlasim s Pecinou, udrzovat poradek, jinak by to byla dalsi zumpa "Ala Krystlik". JAKY PORADEK MATE NA MYSLI? CTETE KOMENTARE POZORNE?! Jisteze ne. Vetsina z nich za to nestoji. Cili je to presne to, co pisete: DALSI ZUMPA A LA KRYSTLIK.
pan Hedvíček má dodnes na svých stránkách následující inzerát:
Dnes v 19:40 | Ross Hedvicek | Clanky osvetove
Nabizim podstatnou odmenu v US dolarech tomu, kdo mi doruci (i v elektronicke forme) kopie StB svazku a spisu na Tomase Krystlika, Jiriho Vanka, Karla Mertu a Stanislava Pence. U Tomase Krystlika mne zajimaji i dokumenty z jeho "obchodni cinnosti" na Sumave a v Praze a dokumenty uradu socialni podpory v BRD. V pripade Davida Wernera mne zajimaji StB spisy jeho rodicu a dokumenty ohledne upravenectvi jeho rodicu. Take mne zajimaji lekarske zaznamy z jeho psychiatricke hospitalizace v minulosti v Curychu. V pripade MVDr. Veroniky Valdove mne zajimaji opet jeji lekarske psychiatricke zaznamy, jeji trestni rejstrik ze Spanelska a Velke Britanie a jeji lekarske zaznamy z doby jejiho tehotenstvi v dobe sebevrazdy Jana Benese. V pripade Tomase Peciny mne zajimaji kopie dokumentu z jeho minule defraudacni cinnosti a kopie dokumentu o tom, kolik penez defraudoval z jeho soucasnych "spolku". Veskere dokumenty mam v umyslu zverejnit. Vyse odmeny nebude verejne diskutovana, ani pozdeji zverejnena - asi ve stylu zajemce o to kolik stoji Rolls Royce - pokud se musite ptat, pak si to urcite nemuzete dovolit. Podvodnikum, vyderacum a vychcankum jako vyseuvedeni a nebo Miroslav Vaclavek se doporucuje mne ani nekontaktovat. Jsem rovnez ochoten financne odmenit toho, kdo tyto dokumenty zverejni i sam kdekoliv na internetu a da mi vedet. Jmeno toho, kdo to zaridi nebude nikdy zverejneno..
Vy jste ho četla, jakož i mnoho dalších Hedvíčkových nestoudností - a nic Vás nepobouřilo! Dovoluji si za Vás za panem Hedvíčkem uplivnout jakož lidem, které Vy nazýváte žumpou, najmě panu Pecinovi a Krystlíkovi, vyjadřit sympatie.
Docela se vede dobre.. Dnes totiz panu Rostovi jeho blog vyjimecne funguje - ta "blog.cz" je velmi diletantska provincni domena - vetsinou mi mym prohlizecem nejde nastavit.
Nasledne dneska, k nedelni odpoledni kave, mam na nastence surealistickou operu, kde pani Jirina pri vinecku podava jeji ztvarneni Rusalky.. Globalni oteplovani asi zpusobilo, ze ted i v Cesku rostou palmy....Pozor, brzo budou v ceskych rybnicich i aligatori...:-)
Pane Pecino posledni prispevek (narozdil od predeslych) snad sprosty neni, ale rada bych vedela v cem je relevantní?
www.youtube.com/watch?v=nENqXRyFJD4
ODNESTE MRTVÉ.
VÁLEČNÉMU POLI
TEN POHLED SLUŠÍ.
ZDE VŠAK HRŮZNĚ BOLÍ.
Hrdě se hlásím k padlým v této bitvě. Nebyla to moje bitva a byla a je to nefér bitva. Vzhledem k tomu, že jste do ní zatáhli také moje mrtvé, stali jste se mými úhlavními nepřáteli. Až budete trávit hodiny a hodiny u lože umírajícího cestou do práce i z práce a zažijete přitom to, co jsem zažila já, stanete se afektovaným také.
Jiřina Korčáková
Původně jsem neměla s celou tou historií vůbec nic společného, ale měla jsem přítele Rosse Hedvíčka a přítelkyni Blanku Hedvíčkovou. Když jsem se odmítla připojit k jeho (teď už se dá říci "jejich") nepřátelům , když jsem odmítla házet na své přátele špínu, vyjádřila jsem protest proti uveřejňování obsahu spisů STB na internetu a snažila jsem se být objektivní, celý ten velevážený Spolek Hedvíčkových Nepřátel, mne do té trapné historie zatáhnul a začal na mne házet neskutečnou špínu! Asi nevíte, že již od prvního kontaktu jsem některými z nich titulována jako kráva nebo ještě hůře a než se mi podařilo je zablokovat, posílali mi v tomto smyslu i e-maily, zprávy na facebook a na můj účet v You Tube. Důvod? Napsala jsem, že hrabat se v archivu STB a účelově zveřejňovat na netu svazky tam nalezené, abychom druhému ublížili, je svinstvo. Narazila jsem na to omylem, tenkrát byl pod tím podepsán jakýsi Bosák, mně se to nelíbilo, užasla jsem a napsala jsem přímo v Bosákově tehdejším blogu, co si o tom myslím.
Ale to jim nestačilo. Rozesílali e-maily lidem, kterých jsem si vážila a tam mne špinili, pomlouvali a vysmívali se mi. Tedy nejenom mou poštu a mé blogy zahltily urážky a špinavosti od těchto stalkerů, neboť jak jste si jistě všiml, je více lidí, kteří uveřejňují u Rosti svůj e-mail.
Jenom pár příkladů: korčáková ty krávo nedojená … krávo jalová ... štětko ... kurvo ... stará štětko … nefachčenko (jak je tohle mohlo napadnout) … kolaborantko, udavačko, vyděračko, děvko (to promluvili ti praví) ... preji ti pomalou a bolestivou smrt do roka a dona … prijdes na radu ty, svine podla ... jses ulhana krysa horsi nez Hedvicek, spino napajcovana … stará krávo …
Do celé té špinavosti zatáhli dokonce i mého bratra, který v té době umíral na rakovinu, o tom jak bylo mně a že nikdo nešetřil moje city, jistě nepochybujete. Seděla jsem u něj, držela ho za ruku a polykala slzy, aby neviděl, dodnes nemůžu uvěřit, že už ho nikdy neuvidím a doma mne čekaly stupidní až sprosté e-maily, deset za den a smrtící urážka za urážkou na Krystlíkově blogu a na nějaké pitomé Dvoraně hlouposti.
To není z jejich (nebo z vaší) strany nic nového, vážený Anonyme, cožpak vy nevíte, co udělali Rosťově manželce a dceři? Co dělají celé té rodině jenom proto, že je to Rosťova rodina? Vy nevíte, že všechny, opravdu všechny články, které jim Ross věnoval, byly vyprovokovány jejich neuvěřitelným jednáním? Já to mohu potvrdit, ke mně se chovají také tak a to ani nemluvím o tom, jak se chovají k Blance. A já je přitom už dva roky naprosto ignoruji.
Tak. A jelikož do celé té špíny zatáhli i mého umírajícího bratra, stali se také mými úhlavními nepřáteli. Velevážený Anonyme, kdybyste proseděl hodiny u umírajícího cestou do práce a z práce, a kdybyste přitom zažil všechno to, co já jsem v té době (a nejenom v té době) musela zažít, slyšet, přečíst a spolknout, myslím, že byste byl afektovaný mnohem víc než já! A myslím, že by vám ale zatraceně jeblo, pokud vám nejeblo už dávno, proč byste se do toho jinak pletl a urážel člověka, o kterém nic nevíte?
Zasloužilá umělkyně Rusalka zkoulovaná v jakuze? Proč ne. To byla naše soukromá sranda. Jestli se vám Rossův blog nelíbí, nebo vám připadá afektovaný, nikdo vás nenutí, abyste tam chodil, ani abyste nás urážel.
Ale máte pravdu, že "Hedvičkův" problém není jen Hedvičkův. Řada lidí přišla na Západ se smyšlenými historkami ohledně vlastního útlaku (a okolností útěku), anebo s nikoli neposkvrněnou minulostí pohodlné kolaborace, a po otevření archivů StB se děsí toho, že se to teď, po letech, o nich každý dozví. Třeba i včetně vlastních dětí.
Nelituji je příliš, i když bych v tomto směru tolerantně uznával každému právo na určitou ochranu vlastních lží. Samozřejmě ne do té míry, aby se takový člověk směl chovat jako dobytek, jako to dělal Hedviček, a špinit skutečné disidenty. Tam jdou všechny ohledy stranou a je potřebné vystavit takového retrospektivního hrdinu čelnímu střetu s realitou.
Toto jsem si dříve také myslel a proto komentáře psal (hrdě) pod svým jménem. I když jsem nikomu nenadával, tak jen za svoje názory jsem byl na českých fórech špiněn a všelijak pomlouván.
dvoranahlouposti.blogspot.cz/.../...
Nevim zda jsem se spatne vyjadril a nebo jste mne spatne pochopila, ale sklanim se k te prvni moznosti. Predmetem nebyla domenka zda li Pecina lze ci nelze. Slo o to zda Hedvickuv spis byl pravdivy, a to se zda ze byl, presto ze v nem nikdo nic zavazneho nenasel. Jakeho charakteru Pecina je si kazdy dela svuj usudek. proto jsem napsal ze ho nesoudim, pouze nesouhlasim s tim co udelal:
E-Mail, Pecina>>>Hedvicek: "Blbe,jestli kdokoli přistoupí na to, že stáhne Tvůj svazek z webu, tak hned další den ho osobně vystavím. Tvůj spis prostě bude veřejnosti k disposici, aby měl každý možnost přesvědčit se, co jsi za odbojářského hrdinu a kulackého synka. A to Tvoje lhaní o mně Tě ještě přijde draho, to Ti garantuju."
--S pozdravem,T.P.
----------------------------
Tomáš Pecina, Slezská 56, 120 00 Praha 2
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pecina ma pravdu v tom ze mezi emigranty je jen par tech co opravdu museli zmiznout. Pochybuji ze Krystlik musel, ale je zaveden v STB Praha seznamech # V-39321,SEO VOS FMV tak jako Hedvicek. Napriklad STB Brno zaznamenalo i rozsudek za opusteni CSSR tak ze kazdy STB spis byl trochu jiny. Pokud byl Krystlik souzen, tak musi mit podobny spis, pokud ovsem nebyl souzen, tak se clovek musi ptat proc ne?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dale Pecina jako provozovatel blogu muze mazat co chce aby udrzel nejaky smysl a normalni debatu v mezich slusnosti, bez toho aby diskutujici pouzivali vulgarni slova a nadavky. Nazory diskutujicich, obsahujici pravdu ci lez, jsou jen nazory, nic vic, nic min. Nakonec kdyby vsichni meli stejny nazor, bylo by to pekne nudne. Proto jsem mu dal za pravdu.
Na každého emigranta si StB vedla složku - viz databáze EZO
RSS kanál komentářů k tomuto článku