Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Připravované stíhání vydavatelství guidemedia etc s. r. o., které zveřejnilo knihu Hitlerových projevů, jako právnické osoby, je patrně již jen otázkou dnů. Brněnská policie nechala zablokovat bankovní účet této společnosti do výše přibližně osmi milionů korun, takže dokud trestní řízení neskončí, nějaké dva-tři roky – tedy pokud to dobře půjde – se mohou vydavatelé živit například profesionálním cvrnkáním kuliček, rozhodně však ničím, k čemu by potřebovali provozní kapitál. Že nebudou schopni ani hradit splatné závazky, je nasnadě.

Ale nezoufal bych, pokud to dobře dopadne, nakonec, po zprošťujícím rozsudku, se ministerstvo spravedlnosti společnosti (či spíše tomu, co z ní v té době zbude) nepochybně písemně omluví.

Aktualisováno.
Usnesení o zajištění prostředků. Pozoruhodná je kalkulace, svědčící o tom, jak si policie představuje podnikání: co vytištěný exemplář knihy, to zisk ve výši prodejní ceny.
Komentáře   
0 # Anonymní 2013-09-10 17:10
Taková panická hrůza z knížek...
Škoda, že pánové nenechali na účtu jen nezbytně nutnou sumu. Ale kdo to mohl čekat, že.

-es-
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-10 18:38
Skoro sto rokov po vojne nie je možné mapovať históriu a čerpať informácie z dobových zdrojov. Dúfam, že tí, ktorí tak činia, budú raz sami trestaní za odopieranie práva na informácie a znemožnenie šírenia slobody slova.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-10 18:39
Je to hnus a zrůdnost, nikoliv demokracie a svoboda slova...
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-10 18:42
Je mi na blití z bezmoci a z toho,že nám vládne taková špína! Prostě středověk!
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-10 19:16
standardní postup. pokud ostatní prostředky selhaly, je na řadě ekonomická likvidace ideového oponenta. potom ještě přichází v úvahu použití bojůvky antify. pan x
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # David Schmidt 2013-09-10 19:18
Měl by být přijat zákon, že tyto tisky mohou vycházet pouze např. univesitním nákladem a jakýkoli zisk z nich musí být odváděn na konto obětí válečných zločinů nebo určené pro jiný obecně prospěšný cíl. Tím odpadnou tyto skandály, byť by byly řešeny jen důsledky.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Tomas Marny 2013-09-10 19:55
A neodpadly by tyto skandaly, kdyby se takove nesmysly proste nestihaly?
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # David Schmidt 2013-09-10 22:21
Nestíhání trestním právem by bylo logickým důsledkem. Takový vydavatel by byl postižitelný jen prostředky správního práva, resp. ne za ideozločin
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-10 22:24
To by ovsem melo platit i pro ideove koreny a literaturu komunismu (a dila Marx-Leninismu napr) ne?
No a samozrejme Soukupova TV Barrandov by mela odvadet reklamni zisky z vysilani majora Zemana na konto KPV. To je v souladu s vasi logikou a neni to spatny napad.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-10 19:28
Bravo, soudruzi!!!
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-10 20:21
A já jim zrovna zadal tisky svých básní za 75.000.000 Kč, tak a co teď?
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-10 20:22
A co třeba jim obstavit i web, soudruzi?
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Daniel Hrbáč 2013-09-10 21:00
Ještě, že jsem si projevy stihl před pár dny koupit. Oni už fakt blbnou.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # M.Š. 2013-09-10 21:09
tak som zavahal a ani projevy a ani 100 dokumentu uz asi neziskam
nastastie nase elity zareagovali velmi briskne a chrania nas pred zavadnym obsahom 24h denne
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Daniel Hrbáč 2013-09-10 21:28
Nesmíte váhat. naposledy jsem si Mein Kampf kupoval s sobotu v knihkupectví a v pondělí je už stáhli. :-)
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # M.Š. 2013-09-10 22:10
tak mein kampf som kupil este ako 15rocny slovenske vydanie
na slovensku s vydanim problem nebol, asi preto ze vysiel aj so studiou a predslovom

na aukre cena pojde pekne hore
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-11 01:03
Já mám závadové čtivo pomocí TrueCryptu uložené na HDD. Jsem totiž Vždy připraven na prohlídku útvarů Ideopolicie ČR...
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-11 09:27
Doufám, že se autor zdejšího blogu přihlásí na zde uvedenou konferenci: moderni-dejiny.cz/.../...

A poskytne nám zvukový záznam.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Tomáš Pecina 2013-09-11 09:33
Autor blogu není angažovaný student ani pedagog, takže se pro účast nekvalifikuje.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-15 10:17
Pane Pecino, proboha používejte češtinu. To je hrůza.
...se pro účast nekvalifikuje...???
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Tomáš Pecina 2013-09-15 10:35
Na tom je něco špatně?
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-11 20:07
tak to by meli stihat ceskou televizi.ta ma dokumenty o Vudci skoro kazdy den...
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-12 06:51
Záleží ovšem, milý příteli, JAKÉ dokumety. Když Zítko vydal Mein Kampf, byl obviněn z toho, že neposkytl milému čtenáři úvod, který by vše vysvětlil. Když opatřil Beer svými komentáři knihu 100 Hitlerových projevů, je též obviněn. Jak se v tom má pak člověk vyznat ? Navrhuji, aby ministerstvo pravdy vydalo obecný úvodník k "lechtivým" knihám, který by byl automaticky vkládán na začátek. ČT již zřejmě podobné pokyny dostala, takže můžeme v televizi vidět, že všechny tyhle dokumenty jsou jako přes kopírák stejné.
Erkyl
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-12 10:09
Proč zmizel článek o možné protiústavnosti způsobu zajišťování majetku pachatelům t.č., resp. o radách Kamasovi a Beerovi na vyhlášení insolvence?
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Tomáš Pecina 2013-09-12 13:10
Byl jsem upozorněn, že mám v premise chybu, proto jsem článek stáhl a budu ho resuscitovat. Včera jsem měl opravdu mimořádně úspěšný den (tzv. den-blbec), a na co jsem sáhl, to jsem zkazil. Článek nebyl výjimkou.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-12 10:43
Těch osm milionů je s prominutím nesmysl.

Jan Petrásek
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-12 11:26
Víte, pane Petrásku, nesmysl je především celé trestní stíhání a počínání OČTŘ vůbec. Na čemž vy osobně máte lví "zásluhu". Z mrhání penězi daňových poplatníků na vaše čarodějnické procesy je mi osobně blivno.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Tomáš Pecina 2013-09-12 13:23
Ano, bylo špatné spojení a neporozuměl jsem přesně, co mi p. Kamas říká. Za chvíli usnesení i s vaší "kalkulací" vystavím.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-12 14:50
"Mimo jiné zde byly zjištěny i dvě platby za uvedený nákup knihy policejním orgánem."

Tak teď nevím, jestli snad nedejbože policejní orgán sám nakupoval závadovou literaturu, nebo policejní orgán po vyčerpávajícím úsilí zjistil na výpisu dvě platby, nebo či policejní orgán vystupoval jen jako prostředník platby, přičemž patrně poslali ze dvou orgánu ten orgán, který neumí číst, takže nevěděl, na který účet orgáni platbu provádějí. Nicméně jisté je, že orgáni jsou opravdu pořádný orgán, což nepochybně platí i pro orgána "dozorujícího."
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-12 16:45
Za "Hitlerovy projevy" hrozí tři roky, nakladatel je bez peněz. Co na to historik?
domaci.eurozpravy.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-12 18:25
Pane TP, rekl bych, ze mozna PCR krivdite. V zakone je napsano 'vynos z trestne cinnosti,' coz je doopravdy 790*pocet prodanych vytisku.

Zda to dava smysl nebo ne je uz jina debata. Vidim argumenty na obe strany.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Tomáš Pecina 2013-09-12 18:55
A vidíte v tom usnesení nějaký důkaz/náznak, že se snad prodal celý náklad?
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-12 19:52
Ne, nevidim. To ale nerikam. Rikam, ze "vynos" neni "zisk," co Vy rikate. Ale kdyz jsme u toho, on vynos neni ani 790, ale za co to dodavali do obchodu. Tedy spravne cislo je podle me (za kolik to dodavali)*(pocet proplacenych vytisku) (<< 7.9 mil)
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-12 19:55
Dobre, odvolavam, co jsme odvolal a slibuji, co jsem slibil. Prodavali za 790 a cajti meli vypisy z uctu, takze mohli zjistit kolik se presne prodalo a to mohli zabavit. Cokoli nad tuto castku je urcite libovule.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Tomáš Pecina 2013-09-12 19:57
Já jsem jiného názoru, a "výnos" interpretuji jako "co jim to vyneslo", tedy tržby – náklady.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Tomáš Pecina 2013-09-12 20:07
Rozhodně je pozoruhodné, že zatím nebyla provedena prohlídka nebytových prostor, protože kdyby při ní např. zajistili polovinu nákladu, stěží by mohli tvrdit něco o výnosech z těchto zabavených knih.

Mám dvě hypothesy: buď se Petrásek bojí jít s tím k soudu, že by ho vyhnali, anebo už tam byl, a vyhnali ho. To se ovšem nedozvíme, neúspěšné pokusy získat příkaz k prohlídce se do trestního spisu nedostanou.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-12 20:19
Vynos je termin z ekonomie (for what it is worth: cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDnos).

Nelze se potom podle InfZ zeptat, zda to Petrasek zkousel?
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-13 01:18
Pokud to prodávali jenom přes internet, tak je z výpisu účtu jasné, kolik bylo knih přesně prodáno. Zajímavé je, že mě začalo zajímat, co nechce policie, abych četl. Schválně si to přečtu.:-)
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-12 21:10
To je teday hnus, ideologicka policie je stejna, jako za dob CSSR.
A na takovehle inkvizitory mame platit z dani!
Je to alespon o duvod vic, proc si u knihu koupit.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Karel Rybak 2013-09-13 09:40
souhlas-akorát koupí knihy přispějete do bloklého účtu. ve finále stejně někdo z policajtů ty peníze ukradne
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Karel Rybak 2013-09-13 09:37
a přitom by stačilo tak málo. vyházet fízláckou pakáž z kanclů, kde vymýšlí tato obvinění a přeřadit je do problémových lokalit šlapat chodník. Rozkazem, samozřejmě. Máme největší počet policajtů na počet obyvatel. Vidět jsou jenom, když jdou společně s cikánama mlátit svoje živitele. Je mi z toho opravdu na zvracení
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-15 21:58
Tak ti nepřizpůsobiví holohlavci myslím živí málokoho, většinou jsou sami bez práce, trestaní nebo zadlužení. Viz dávkový podvodník Dufek nebo nezodpovědný dlužník Matějný (nebo zloděj a udavač Šlégr). Obvinění pak vymýšlí státní zástupce, pro pořádek.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-16 00:45
pro znalce anonyma z 21:58
No, ja tedy nevim, ale formulace "ti nepřizpůsobiví holohlavci" se mi jevi jako presne to, cemu se v pripade minorit (jakozto ze i oni jsou minoritou) rika: nepripustne zevseobecnovani.
To je ale prece naprosto nepripustne!!
Prece nemuzete rici o jakekoliv jine ideologicke, nabozenske, ci etnicke mensine ze jsou "většinou jsou sami bez práce, trestaní nebo zadlužení."


No a jen na okraj, mylite se nejen v prvni ale i druhe pulce sveho kratkeho vstupu: Obvineni vymysli police, ne jak tvrdite, statni zastupce.
Takze radeji jeste jednou, pro poradek, policejni organ vymysli (casto doslova a do pismene) obvineni, statni zastupce vymysli (na zaklade informaci od policejniho organu) obzalobu.

Ale mozna jsem detailista, u ideo-skutku je to asi v teto dobe v teto dobe sumak, nebot tam je vina jasna z podstaty veci, nebo ne?
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-16 08:59
Vždycky mě pobaví, když náckům vadí paušalizace.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Tomáš Pecina 2013-09-16 11:55
Vaše chování na mém blogu shledávám neakceptovatelným. Osobní útoky toho kalibru, jaký jste presentoval, zde netrpím, vezměte to, prosím, na vědomí.

Shledávám pozoruhodným, nejen zde, ale i na Facebooku, jak hrubě se vyjadřují a unfair se chovají tzv. "antifašisté" v diskusích, zřejmě v domnění, že svou verbální rasancí získají obdiv "nerozhodnutých".
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-16 12:19
Divim se, v.p.Pecino, ze vas to udivuje. Tuzemsti "antifasiste" se bohuzel leta letouci drzi leninsko-hitlerovskeho hesla: Ucel sveti prostredky. Tudiz jim zrejme zadna sprostota neni cizi a kulturnost ve vyjadrovani je z jejich hlediska nepochybne jen burzoaznim prezitkem.
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-16 13:47
Taky mě to zaráží, doporučuji poslední posty na FB Matěje Hollana k Láskovu citátu o zdech v problémových oblastech. Všichni jsou náckové a když se člověk baví věcně, tak to antirasisty přestane bavit a trolí jinde.


Yossi
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Tomas Marny 2013-09-13 12:53
Lidovky maji dobry clanek: Nakladatelstvi vydalo Hitlerovy Projevy. Ceka jej obvineni.
lidovky.cz/.../...
Nevim, jak to chteji udelat. ;-)
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-17 15:03
Normálně. Zahájí trestní stíhání toho nakladatelství, konkrétně společnosti guidemedia etc, s.r.o. Už je to jasné?
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-09-14 19:00
Za knihu o Adolfu Hitlerovi chystá policie obvinění
denik.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět s citací | Citovat
Přidat komentář