Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

V kause RWU neboli Lid v. Patnáct čarodějnic byla doručena obžaloba, pečlivě zpracovaná děčínským státním zástupcem Lubomírem Dolanou, přirozeně bývalým komunistou – nikdo jiný než člen této zločinné a zavrženíhodné organisace by ani všechny finesy stíhaného ideozločinu nedokázal přesvědčivě podat!

Dnes se konalo u Obvodního soudu pro Prahu 2 předběžné projednání obžaloby, při němž soudkyně Daniela Reifová cca třetině obžalovaných nabídla, že, pokud se ke své trestné činnosti doznají a vyjádří nad ní lítost (a, ovšem, vypovědí v neprospěch spoluobviněných), jejich trestní stíhání podmíněně zastaví. U dalších přichází v úvahu plea bargain, dohoda o vině a trestu se státním zástupcem (za OSZ pro Prahu 2 byl přítomen Tomáš Bláha, rovněž bývalý komunista – to patří u politických procesů jaksi už k dobrému tonu).

Protože obhájci přibližně šesti obžalovaných na tyto návrhy reagovali vstřícně, není vyloučeno, že čarodějnický proces právě tímto způsobem skončí, a nebezpečné extremistky se výměnou za mírné potrestání distancují jak od své minulosti, tak od svého přesvědčení. Každý sám svého štěstí strůjcem, nezbývá než dodat.

Komentáře   

0 # Anonymní 2013-06-04 09:33
Velmi chytrý tah. Bohužel slabé kusy budou strůjcem (ne)štěstí ostatních.

-es-
0 # Anonymní 2013-06-04 10:25
Klasické vězňovo dilema, škoda, že to dámy lépe nestudovaly. Jednotný postoj by pravděpodobně obžalobu zboural. Zkuste si představit 15 mladých matek v kriminále za ideozločin, nevím jestli by do toho režim šel. I když chápu, jsou tu děti.

cnemo
0 # Tomáš Pecina 2013-06-04 11:13
S jistou jízlivostí by se dalo říct, že kdyby Sophie Scholl udělala to, co se chce po RWU, určitě by ji Freisler neposlal pod guillotinu. A kdyby se přiznali Vondrák a Dupová, mohli být do měsíce z vazby venku.

Nicméně, jak jsem nedávno napsal v jiné souvislosti, hrdinství není povinné, ani v diktatuře.
0 # Vodník 2013-06-04 12:59
hrdinství není povinné, ani v diktatuře.
Doufám, že nechceš čtenářům suggerovat, že žijeme v diktatuře! Kdopak nám tu diktuje? Snad ne Židé nebo zednáři! No, on už to Ivo Svoboda rozpozná!...

Je vidět, že jsi brzo zapomněl na fronty na banány. :-(
0 # FORTUNA 2013-06-04 15:51
Patronizování kohokoliv je i mně hrubě nepříjemné a tak se předem omlouvám, ale připadá mi, že s tou DIKTATUROU pan Pecina začíná dávat najevo svůj nesouhlas s více než špatně používanými normami českého práva.

Představuje si Vodník, že diktaturu odstraníme nákupem dostatečného množství banánů (nebo jen špičkuje)? To, že si to tak hodně lidí asi myslí, by ho určitě neomluvilo, ani to, že diktátor byl za nedostatku banánů zřetelnější.

mirek vorlický
0 # Tomáš Pecina 2013-06-04 15:59
Nesmysl. Psal jsem o komunismu, a o tom, že hrdinové byli v base, ti slušní aspoň mlčeli a jen morální odpad jako vy, paní soudkyně, kolaborovali s okupantem. A že být hrdinou není povinné, ale slušným člověkem by soudce snad být mohl.
0 # Filip Šudák 2013-06-04 19:44
Ta obžaloba působí jako dobře vypracované fiktivní dílo (jejímu pathosu dodává i to, že je psána fontem, jež vypadá jako strojopis), které by pobavilo, kdyby to, ovšem, nebyla pravda.

Hrdinství sice povinné není, no, když už se do něčeho takového pustím, tak necouvnu před takto stupidní obžalobou, nebo se do toho nepouštím, ne?

Nemáte někde onen znalecký posudek? Docela rád bych si jej přečetl.
0 # Tomáš Pecina 2013-06-04 19:46
0 # Filip Šudák 2013-06-04 20:07
Díky.

Chuděry holky. Co má kdo doma, je čistě jeho věcí (a je i jeho právem obklopit se hákovým křížem, SS runami, či něčím podobným, třeba i na záchodovém papíru) a, obecně, nechápu žádný nexus causalis mezi tím, co je jim kladeno za vinu, a mezi tím, co mají doma.

Proč, proboha, ty domovní prohlídky (u všech, generálně), jak to někdo může povolit?
0 # Tomáš Pecina 2013-06-04 20:17
Domovní prohlídky byly samozřejmě povoleny na něco úplně jiného, jak se to obvykle dělá.
0 # Filip Šudák 2013-06-04 20:58
A na co, při "propagaci a podpoře", která již proběhla?
0 # Tomáš Pecina 2013-06-04 21:09
Na samolepky a internetové stránky.
0 # Filip Šudák 2013-06-04 21:18
A to jim prochází?

Rozhodnutí soudu o těch prohlídkách náhodou nemáte?
0 # Tomáš Pecina 2013-06-04 21:30
To víte, že mám, ale nebudu ho vystavovat, je to příliš práce s anonymisací. Bylo vystaveno na nálepky a na administraci různých "závadových" webových stránek, např. odpor.org.
0 # Leon Kreutzfeld 2013-06-04 14:38
Vazeni panove, hrdinstvi je pouze nedostatek uvazovani. Rozumny kocourkovsky clovek uz davno odjel na chatu a tam to nejak doschweikuje do pristiho plüschaku. Obavam se ale, ze si bude muset pockat. Ona ten system typu "nase zeme, nase pravidla" je kluzky jako lstivy poustni had. Nakonec se vysmekne a vydrzi dele nez kommunisticka normalisace.

Carodejnice, dostanou-li k tomu prilezitost, by si mely najit jineho konicka. Utechou jim budiz, ze kocourkovsky regime nedokazal zmenit ani takovy hrdina jako Vaclav Havel.
0 # Anonymní 2013-06-04 14:53
Může žalobce v žalobě uvést, že už byla trestána, ale je to amnestováno? Nepopírá to smysl amnestie, když to tam takhle uvádí zcela zřejmě, aby naladil soudce?
0 # Anonymní 2013-06-04 15:46
Je to fuk, soudce si stejně vyžádá opis RT.
0 # Daniela 2013-06-04 19:30
To se mi libi, jak vzdy aktivisticti divaci, sedici v bezpeci, povzbuzuji hrace, kteri riskuji zlomeniny a jina zraneni, volaji po cizim hrdinstvi, ale ne jejich, ze..
Organisace RWU byla motivovana ciste zenskym zajmem a prirozenou touhou nekam-nekomu patrit, a holky, podle meho nazoru, byly extremisty casto vyuzivany. Organisovaly akce, posilaly balicky POW, na akcich tahaly basy piva a pak po vsech jeste uklizely.
Ciliz ve skupine neonacistu delaly spinavou praci, zatim co muzi se bezstarostne bavili. Zenske drely doslova za hubicku. Videla jsem video M.Dupove, s vencem u planovane akce a hned mne napadlo, co z toho ta holka ma..Oceneni souputniku ? Projev bytostniho presvedceni ? Obetovani se za nesmyslnou ideji ? Ano, kazdy je sveho stesti tvurcem.

Politicke presvedceni ma prece kazdy ve svem srdci, to se neda ukrast.

Nevim, proc by system neunesl 15 matek ve vezeni za propagaci vrazedne ideologie. Tak by to bylo verejnosti podano. Protestovali by jen extremiste a radobyaktiviste, obhajci trestanych a pripadne rodiny mladych zen..A hodiny casu v zivote veznenych zen by nemilosrdne tikaly..
0 # Leon Kreutzfeld 2013-06-04 21:48
Vy byste vazena pani Danielo nemela do konce processu jezdit do Ceska. Mate z te Ameriky nebezpecne nazory a mohlo by se stat, ze Vas na tu hranici take prihodi.
0 # Anonymní 2013-06-04 23:52
jo, danielo, poradani detskeho dne, nebo mikulasska je propagace vrazedne ideologie? ... z vas ten obama a jeho rudi kamosi musi mit radost, dyt vy ste jejich clovek.
0 # Daniela 2013-06-05 00:32
Jo, anonyme 23:52,
na jednom detskem dnu dostal nejaky nacek nakladacku, u ohnicku, od rudasu, ze ? :-)))
Pointa prispevku byla, ze i kdyby zavreli vsech 15 RWU slepicek, tak by z toho zadny velky ramus v ceske kotline nebyl.
0 # Anonymní 2013-06-06 15:41
Mylite se Danbielo. Poinita (mozna nechtena) vaseho postu byla to, ze ty mlade damy jsou neonacistky.. protoze to tvrdi policie, obzaloba a media. Jenze to neni pravda a vy jste tu nalepku "neonacistek" prijala a vesela ji sirite jako fakt.
0 # Daniela 2013-06-07 06:42
Mitgefangen, mitgehangen...
Vsech patnact carodejnic neznam, jen ty potetovane, ty jsem sledovala a udelala si svuj obrazek..Ano, devcata mely obdiv k Adovi a arijske rase a podle toho jednaly...Holcici, ruzovoucka stranka RWU uz z internetu zmizela a tak je bezpredmetne se dohadovat o obsahu. To at resi jina Daniela, ta soudkyne.
Jo, a oddani obhajci by nemeli byt lajdaci a meli by zamest stopy i z 1.maje 2008..:-))
0 # Tomáš Pecina 2013-06-07 09:29
Nikdo žádné stopy nezametá, když si pozorně přečtete obžalobu, zjistíte, že RWU v růžovém je stále přístupná, na mém webu.

Které potetované znáte, kromě Dupové-Rodové?
0 # Daniela 2013-06-07 22:49
Dekuji, schvalne jsem se na vase RWU podivala, pane Pecino.
(Link je v clanku o Ivosovi S.)..To ale neni ta stranka, kterou jsem ja cetla. Ta, kterou si pamatuji, nebyla unyle ruzova, ale mela nahore "hot pink" banner s drobnymi cernymi kytickami, coz pusobilo jako cerna krajka. Tento blog delal dojem rajcovniho zenskeho spodniho pradla a byl daleko vic politicky vyhraneny..

Potetovane zenstiny z RWU na internetu jsou, nejspise jsem je videla na Antife. Jednu fotku si pamatuji docela presne. Podle vysvetleni, na tento Detsky den zavitala i spratelena vudkyne Lucie.S., hloucek slecen vypadal jako punk kapela cerneho sabathu....Hledat nebudu nic, klidne si to vyvracejte..
Nicit si kuzi tetovanim, nebo se kycovite mustrovat do neonacisticke sablony prechazim jako zastydlou pubertu. Drive slecna, dnes pani Rodova by z toho mela konecne vyrust a zamyslet se, kde jsou jeji zivotni priority.
0 # Daniela 2013-06-05 00:06
Kdepak, vazeny pane Kreutzfelde,
mne uz Cesko neuvidi---nebo ja neuvidim Cesko..
Ta zenska resistence je organisace podpurna, mohly si rikat "Dcery alpske proteze" a realisovat se trochu jinak, nez narodne socialisticky, ale v celkovem kontextu maji i ony pravo se shromazdovat..Nevim o tom, ze by ponoukaly k nasili.
Ja bych je na hranici nepalila..;-)
0 # Anonymní 2013-06-06 12:43
Co je POW?
0 # Tomáš Pecina 2013-06-06 12:53
Prisoner of war.

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)