Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Anna Šabatová ujala se úřadu ostrým prohlášením na adresu svého zástupce (a protikandidáta) Stanislava Křečka, kterýžto měl tu drzost a vyslovil se k událostem na Ukrajině způsobem, který není v souladu se Šabatové světonázorem. Přitom měl pravdu: v zemi, kde existují tak silná společenská pnutí jako na Ukrajině, musí výsledek demokratického procesu nutně připomínat situaci, že se člověk nemůže rozhodnout, jestli si k obědu uvaří slepici na paprice nebo jahodové knedlíky, a tak udělá kompromis a vyjde mu něco mezi tím. Janukovyč nebyl krvavý diktátor, ale politik, který se snažil zachránit svou zemi před pohromou nové jelcinisace, což se mu arci vposledku nezdařilo. Co přijde po něm, bude stěží lepší. A co se týká Šabatové, opravdu by mě zajímalo, zda by reagovala stejně, kdyby Křeček byl řekl něco politicky líbivého (a falešného), např. že na Ukrajině konečně zvítězila svoboda – a ovšem: pravda a láska nad lží a nenávistí.

Celý minulý týden doznívaly ohlasy nad nehorázným projevem komunistické poslankyně Marty Semelové. Základním modem, jak její demokraticky neorthodoxní názor pojmout, jsou trestní oznámení a volání po tom, aby se orgány činné v trestním řízení ujaly svých povinností a prostořekou poslankyni začaly úředně popotahovat, neboť, jak známo, demokracie se od totalitní diktatury liší tím, že v demokracii jsou trestány pouze nesprávné názory.

A také proběhl ceremoniál předávání Českých lvů, na němž byl oceněn film režiserky Agnieszky Holland Hořící keř. Upřímně řečeno, už dlouho jsem neviděl filmové dílo umělecky tak plytké a vykalkulované; posledním podobným byl před téměř dvaceti lety Kolja.

Komentáře   

0 # Anonymní 2014-02-24 11:27
VOP i jeho zástupce jsou něco jako soudci, mají být zdrženliví. To se Křeček dodneška nenaučil. Jak správně podotkla Šabatová, Motejl se taky nevyjadřoval k Iráku, Afghánistánu apod. Nejde o to, co Křeček plácá, ale že si má uvědomit, kde sedí. Nejsem zvědavý na jeho osobní politické názory, ať se vyjadřuje ke své práci.
0 # Anonymní 2014-02-24 17:26
No on tam ale nic nedělá, tak se nemá k čemu vyjádřit.:)
0 # Anonymní 2014-02-24 13:10
Tři generace rodinného klanu Šabatů/Uhlů škodí od února 1948 dodnes. A paní Anna sedí na židli ombudsmana jako žába na prameni.

g.cz/.../
0 # David Schmidt 2014-02-24 16:23
"Janukovyč nebyl krvavý diktátor"

aha, těch 82 mrtvých se asi jen sami nabodli na bajonet, nebo si za to mohou sami svým "výtržnictvím" a narušováním "veřejného pořádku"...
0 # jgIII 2014-02-24 16:38
Tento komentář byl odstraněn autorem.
0 # jgIII 2014-02-24 16:42
tak potom je krvavym diktatorem i cesky premier a arci americky president Obama
0 # David Schmidt 2014-02-24 16:46
?
0 # jgIII 2014-02-24 17:30
ceska policie take strili ostryma na ujizdejici ridice, par jich uz zabila, a o obamove terroristicke campagni massovych vrazd jste uz jiste slysel...
0 # David Schmidt 2014-02-24 17:32
Neslyšel.

Kolik bylo zastřeleno (x postřeleno) ujiždějících řidičů?
0 # jgIII 2014-02-24 17:35
en.wikipedia.org/wiki/Drone_attacks_in_Pakistan

Nekolik. Jedna spolujezdkyne ochrnula. Jeden chlapec uhorel po ustvani policisty a nahnani proti barriere.
0 # jgIII 2014-02-24 17:56
en.wikipedia.org/wiki/Drone_attacks_in_Pakistan

Nekolik. Jedna spolujezdkyne ochrnula. Jeden kluk uhorel po ustvani policii a nahnani do zabran.

A mimochodem mi tady mizi kommentare. Asi chyba, protoze TP by nic nemazal.
0 # Anonymní 2014-02-24 18:05
občas se trefí i do spolujezdců a spolujezdkyň tn.nova.cz/.../...
0 # David Schmidt 2014-02-24 18:19
Aha takže na Ukrajině ***občas*** zastřelí 82 demonstrantů....
0 # Anonymní 2014-02-24 20:41
Počet zastřelených je dán koncentrací zločinců a násilníků.

Myslíte si, že by sametová revoluce byla sametová i v případě, že by nějací grázlové začali házet po policajtech molotovovy koktejly?
0 # Anonymní 2014-02-24 23:06
Souhlasím. A totéž lze říci i o současných evropských režimech. Chovala by se Velká Británie, Francie nebo Německo chovali jinak, kdyby na jejich nejvýznamnějších náměstích bylo 50 000 lidí s obdobným názorem, kteří mají zápalné láhve, střelné a sečné zbraně, které používají? A k tomu chtějí okamžitou rezignaci královny, prezidenta či kancléře, změnu vlády a kdo ví co ještě? Určitě by nasadili jen antikonfliktní tým...:-)
0 # Tomáš Pecina 2014-02-24 23:08
Jen upřesním, že královna nemůže resignovat, pouze abdikovat.
0 # Tomáš Pecina 2014-02-24 23:13
Nikdy neomlouvá policejní násilí v Kyjevě, ale skutečný krvavý diktátor by povolal tanky a obětí by nebylo méně než sto, ale tisíce.
0 # David Schmidt 2014-02-25 01:55
V listopadu 89 by se u nás použila vodní děla.
0 # Filip Šudák 2014-02-25 03:43
Nelze odhlédnout od "kvality" ukrajinské policie, ta je svou "profesionalitou" profláknutá.

Podle odhadů Amnesty International ukrajinská policie mučí ročně kolem 800,000 lidí. Abychom se nehandrkovali o maličkosti, i kdyby to byla pouze 1/10, je to strašné číslo.

O zkorumpovanosti ukrajinské policie píše každý, kdo tam kdy byl.

Takže, mrtvých pod sto je to samé, jako u nás sametová revoluce. V Německu by to byl masakr, u nás hrůza, na Ukrajině je to "ucházející" a v Čínské lidové republice by se nad tím nikdo ani nepozastavil.

Tak to, bohužel, je. Kvalitu "práce" jednotlivých policejních sborů nelze hodnotit globálně.
0 # gogo 2014-02-25 09:39
Ne že bych snad chtěl obhajovat ukrajinskou policii, ale zkuste si představit co by se stalo, kdyby Ukrajina financovala a organizovala revoluci v některém z evropských států nebo v USA. Něco jiného je arabský bordel ve Francii, kdy shoří auta místních občanů a ti taky zaplatí náklady na úklid -tzn. policii i vládě to může být jedno a něco docela jiného je pokus o násilný převrat a útoky na administrativní budovy s ostrými v komoře.

Pamatujete na listopad 89? Stáli jsme u výloh, hlídali, aby nějaký provokatér nedal policajtům záminku, pak byl 3 metrový prostor a pak teprve dav.
Kdybychom po policajtech stříleli a házeli molotovy, tak se do nás pustí taky.
Zkuste si vzít útokem německý Reichstag.
0 # David Schmidt 2014-02-25 15:29
Známého z Ukrajiny jsem se na pozdrav polovážně ptal, kde má samopal a jestli jede domu. Sedl si ke mně, nechal mě otevřít Youtube a on-line stránku ukrajinské "24" - a nevšiml jsem si záběrů občanské války, ale piet za mrtvé a kytkami zaházených rakví. Dnes tam klečí policajti.

Toto není událost extrémistů a zločinců, proto kterým bylo použito legální OBRANY.

Ale i kdyby věc bylo možno obhájit z pozice BOJE, tak říkám ano, kdybychom měli v listopadu 89 mrtvé, dnes bychom byli vzpřímenější národ. Takhle komunismu jen obyčejně zdechnul, kdy si estebáci zacinkali s ostatními klíčema, do toho zpívala písnička a na jisté nejmenované fakultě jen dodnes agent StB větším miláčkem publika než neviditelní, kteří nemohli studovat, dostudovat, učit atd.
0 # Tomáš Pecina 2014-02-25 16:37
Ano. A normalisační komunistický funkcionář Filip byl jmenován ústavním soudcem a všichni se tváří, že je to v pořádku.
0 # David Schmidt 2014-02-24 16:35
Veřejného ochránce práv bychom si měli volit sami. Panu Křečkovi nedůvěřuji a pani Šabatová - částečně souhlasím s Tomášem Pecinou.
0 # Anonymní 2014-02-24 16:58
Dotaz. Omlouvám se, že je to mimo téma, ale chtěl jsem se Vás pane Pecino zeptat, zda budete podávat trestní oznámení na Jiřinu Korčákovou, za tento veřejný výrok: "...PdDr.Jiri Ulovec je opravdu dobytek..Jestli bozi mlyny melou, tento zmetek, spolu s panem Pecinou, by meli byt jiz davno na srot ..."

předem děkuji za odpověď
Jan Kobiza
0 # Anonymní 2014-02-24 17:10
A jak víte, že to není v souladu s jejím světonázorem? Proč jí něco vkládáte do úst? Není to poněkud laciné? Či spíše vyloženě sprosté? I vzhledem k tomu, že sama oznámila, že se bude veřejně vyjadřovat pouze k věcem, které se týkají její práce - tedy tak, jak by se správný úředník v normální zemi měl chovat. Křeček by si měl uvědomit, že už není politik, ale úředník. leclerc
0 # Anonymní 2014-02-24 17:15
Jinak je zajímavé, že se takto vyjadřuje člověk, který se zastává skupiny bratrů Mašínů. To co dělal Janukovyč - černé seznamy novinářů, uplácení, rozkazy k likvidování lidí není nic jiného než co tady dělali komunisté - vítězové voleb (jako Janukovyč). Holt užívat násilí proti demokraticky zvolené vládě lze asi pouze tehdy, když je to v souladu se světonázorem pana Peciny. leclerc
0 # Anonymní 2014-02-24 17:25
Stále toho lžidoktora chráníte, ale on nejnověji i popřel, že by se Hitler dostal k moci svobodnými volbami (protože dle jeho názoru se proti svobodně zvoleným politikům neprostestuje - podobně jak si to myslí Klaus).

Skutečně nechápe, že se stal státní institucí a nemůže si na veřejnosti říkat, co se mu zamane. Ale doufám, že bude takhle mluvit ještě chvilku a skončí odvolán nebo zcela okleštěn od jakékoli práce, aby nemohl škodit.

Yossi
0 # Anonymní 2014-02-24 17:28
A k té Semelové:

Nebylo by dobré podle toho §§ někoho konečně odstíhat i z krajní levice? Možná pakněkoho napadne ten §§ zrušit.:)

Yossi
0 # Daniela 2014-02-24 21:19
Vidim, ze pan Pecina nevynecha jedinkou prilezitost ke kritice takzv. pravdolaskaru.
Nacez jsem se podivala na kausu Standa-Anda podrobneji....

Pani ombudsmanka A.Sabatova jednala profesionalne, kdyz napomenula SVEHO PODRIZENEHO pikolika ke zdrzenlivosti... Ona je Boss..:-)
Opravdu, rozhorceny pan Krecek je zastupcem A.Sabatove, jejiho uradu ombudsmana pro Lidska prava, takze on by mel, vzhledem ke svemu zvolenemu mandatu, byt humanisticky a neschvalovat jakekoli nasili.... Omlouvat revolucni strileni a zabijeni je ciste politicke stanovisko, neni to nazor humanitarni...
To je jako kdyby urednik v urcite bance prohlasoval v mediich, ze je proti bankovnimu pujcovani penez a bankovnim urokum. .Myslite, ze by se to presidentovi te banky libilo ? Jiste ne a zde mame priklad nastavenych hranic pro svobodu slova a svobodneho vyjadrovani.
Hranice pana Krecka jsou v respektovani oficialnich prohlaseni a smernic.
Ma li jine nazory, at kandiduje pro jinou agenturu, anebo privatne konsultuje a ovlivnuje pani Anezku...

Podani trestniho oznameni na Martu Semelovou povazuji plne v ramci obcanskeho prava.
At soudy urci, v cem jsou jeji prohlaseni protizakonne. Obsahuji-li nenavistny "hate speech" ci podporu systemu, ktery byl a je zameren proti zakladnim lidskym pravum .
Ja se domnivam, ze ano, M.S. zasla pres caru. . Nejake nasledky a postih za poburovani a verbalni terorisovani by ceske zakony mely mit. Penezni pokuta, nebo nekolik hodin verejne prace, - stejne, jako bych odsoudila Lucii Slegrovou...
Beru v uvahu, ze chudera Marticka je hodne postizena tim, jak vypada, takze uz je castecne potrestana takto.:-)
0 # Tomáš Pecina 2014-02-24 23:11
Pomineme-li akademickou otázku, zda je vůbec Křeček Šabatové podřízen, nelze odhlédnout od ústavního práva, které každému zaručuje právo vyjadřovat své názory slovem i písmem (výjimky by musely být stanoveny zákonem). Patrně je myslitelné omezení dané ohledy na důstojnost úřadu, ale to zde ve hře není. Od Šabatové to byla ničím neomluvitelná šikana, kterou si, doufám, Křeček nenechá líbit.
0 # Anonymní 2014-02-27 15:47
Vy jste fakt vůči tomu Křečkovi nekritický, Křeček již je úředník/instituce, nikoli advokát nebo politik, a v jeho pozici nelze rozlišovat, co říká jako Křeček-zástupce ombudsmanky a co říká jako Křeček-zapšklej dědek. Měl by si to uvědomit, a pokud už mluvíme o absolutní svobodě slova, tak Šabatová měla právě na základě té svobody slova právo Křečka zkritizovat.:)

Yossi
0 # Tomáš Pecina 2014-02-27 16:16
Já jí přece to právo neupírám, jen její kritiku kritisuji :-)
0 # Anonymní 2014-02-25 15:06
Chudák Petrásek :-)
novinky.cz/.../...
0 # Tomáš Pecina 2014-02-25 16:41
Zdá se, že se z něj stává specialista na politické procesy. Ti ale obvykle nekončívají moc dobře.
0 # Anonymní 2014-02-25 15:50
Krucifix, nešlo by něco udělat s tím mazáním příspěvků antispamem?!?!?!?!
0 # Tomáš Pecina 2014-02-26 00:23
Nešlo, nad tím nemám vůbec kontrolu.
0 # Anonymní 2014-02-25 23:23
Dovolím si tvrdit, že jednání má trestněprávní relevanci, nicméně si také umím představit i tvrdší výroky. Do konce týdne se tedy rozhodnu, zda případ postoupím policii . Zatím se k této možnosti přikláním," sdělil Petrásek.

...ale on se ještě nerozhodl! Je to slušný člověk. Nechce soudružce kazit oslavy Února...

Petr V
0 # Anonymní 2014-02-26 00:04
z nejakeho duvodu mi nekolikrat zmizela odpoved Schmidtovi. Takze: zemrelo nekolik lidi, jedna ochrnula, jeden uhorel.

Obama zabil v Pakistanu tisice lidi. Chci od Schmidta slyset jasny odsudek Obamy jako krvaveho diktatora (nebo jaka slova pouzil).

jg
0 # Daniela 2014-02-26 02:55
jg,
President Obama jeste neni krvavym diktatorerm, protoze zatim jeste nenakazal zabijet demonstranty na Occupy Wallstreet a nenapakoval se z vykradani statni kasy. A take mnoho napadu a zadosti o reformy mu zamitl nas Kongress nebo nejaky guverner z tech padesati US statu...
Kritika B. Obamy je ovsem na miste, po tomto demokratovi potrebujeme nutne republikanskeho presidenta.
Drony se pouzivat na americke pude nebudou, jak rozhodl kongress po filibasteru senatora Paula.
Ale ani Janukovych neni krvavy diktator, nybrz mafiansky kmotr, diktatorek mensiho kalibru, prototyp zkorumpovaneho politika, co si hrabal pro sebe ze statnich, jemu sverenych financi...
Mnozi Ukrajinci uz jsou tak vytoceni a zdivoceli, zafixovani do jejich radikalnich politickych stran, ze zrejme bude problem nastavit demokraticke normy.
0 # George Boehm 2014-02-27 06:00
jg,
Obama neni zadny krvavy diktator, po odchodu vsech vojenskych sil z Afghanistanu teprve potece krev. Doufejme ze Demokrati vypadnou z Bileho Domu.

Ukrajinci maji smulu ze jsou blizko Ruska, Putinova pohotovost Ruske armady jenom dava olej na ohen, asi hleda zaminku jak tam vtrhnout.
0 # Anonymní 2014-02-27 07:23
Jj, Putin bude pasivně čekat, až Rusko rozvrátí stejné síly, které destabilizují všechny režimy kolem... Nepodařilo se rozpotat očekávaný chaos v Soči, tak se vyrobí převrat a chaos na Ukrajině... To se elitám EU a USA pro jejich mocenské zájmy hodí...

Petr V
0 # Anonymní 2014-02-27 13:53
GB: ano, obavam se, ze Putin zde bude akplikovat osetinsky scenar, tedy scenar ktery ma SSSR/Rusko dokonale nacviceny.

Pane Petre V.,, vy jste upadl na hlavu? To je na psychiatra.
0 # Anonymní 2014-03-01 01:45
Nemůžu za to,že to vidite tak. jednoduše USA / EU dobro Rusko zlo..

Petr V
0 # Anonymní 2014-02-26 13:06
Zdeněk Troška se směje: Než by dali Českého lva mě, raději ho zrušili!
www.vipstory.cz/.../

Troška je Bůh, Českého lva si zaslouží, křičeli recesisté u Rudolfina
revue.idnes.cz/.../...
0 # Anonymní 2014-02-26 19:28
Dobrý den,
kdesi na internetu jsem se dočetla, že pan Pecina je homosexuál. Chci si to tedy ověřit a proto se ptám: Jste homosexuál?
Jarka
0 # Tomáš Pecina 2014-02-26 19:49
Ne.
0 # Anonymní 2014-02-27 07:14
To Vám spadl kámen ze srdce, paní/slečno... Ještě musíte zjistit, zda nemá pan Pecina přítelkyni... ;-)

Petr V
0 # Anonymní 2014-02-27 15:16
Nová antievropskounijní vláda Ukrajiny neumožňuje menšinám používat v úředním styku jejich mateřštinu, což se týká i ruštiny.
novinky.cz/.../...

Nová ukrajinská anti-EU vláda tak porušuje Chartu regionálních či menšinových jazyků.

Evropská Charta regionálních či menšinových jazyků
vlada.cz/.../...
mkcr.cz/.../...
0 # Anonymní 2014-02-27 15:18
Nová vláda Ukrajiny neumožňuje menšinám používat v úředním styku jejich mateřštinu, což se týká i ruštiny.
novinky.cz/.../...

Ruštinu v běžné komunikaci podle webu newsru.com preferují nejméně dvě pětiny Ukrajinců, ale v parlamentu se už objevily návrhy trestat takové počínání. Byl zrušen jazykový zákon schválený za vlády Janukovyče, který umožnil používat jazyky menšin, tedy nejen ruštinu, ale třeba i maďarštinu nebo rumunštinu v oblastech a obcích, kde je nejméně desetiprocentní menšina.

Ministerstvo zahraničí v Moskvě odsoudilo „barbarskou rusofobii“, která podle něj přiměla některé Ukrajince strhnout ve Lvově sochu ruského maršála Michaila Kutuzova, jenž bojoval v napoleonských válkách. „Žádáme od ukrajinských úřadů, aby zastavily tuto nezákonnost,“ reagovala ruská diplomacie v prohlášení.

Ruská média dávají najevo zděšení, že ukrajinský parlament zrušil zákon z éry svrženého prezidenta Viktora Janukovyče, který dovoloval používat ruštinu jako druhou úřední řeč v bezmála polovině země – ve 13 z 27 oblastí.

„Zrušení zákona bránícího jazyky národnostních menšin je velice špatný signál. Znamená to, že nové ukrajinské vedení a parlament se zříkají závazků vůči Radě Evropy i evropských norem,“ argumentoval v listu Rossijskaja Gazeta šéf rady ruského prezidenta pro lidská práva Michail Fedotov. Stěžovaly si také ostatní země, například Bulharsko a Maďarsko nebo Rumunsko, protože to postihlo všechny menšiny. [celá zpráva]

Při přijímání jazykového zákona probíhaly v ukrajinském parlamentu bitky, poslanci tehdy opozičních stran Otčina a Svoboda, která je vysloveně ultranacionalistická, se tomuto demokratickému kroku snažili zabránit za každou cenu s tím, že to ohrožuje ukrajinštinu.

Ruský vládní list Rossijskaja gazeta připomněl, že Ukrajina válčila s ruštinou jako nepřítelem za hejtmana Symona Petljury, který po první světové válce krátce vládl zemi.

Ukrajinští intelektuálové ve Lvově ale vyhlásili tomuto tažení boj. V baště ukrajinského nacionalismu se podle newsru.com mnozí obyvatelé rozhodli mluvit „zásadně rusky“ ze solidarity s ruskojazyčnými Ukrajinci a na protest proti ideologii nacionalistické strany Svoboda. Pod výzvu lvovské inteligence k toleranci vůči ruskojazyčným Ukrajincům se podle serveru podepsal i syn Romana Šucheviče, legendárního velitele Ukrajinské povstalecké armády, tedy „banderovců“.
0 # Tomáš Pecina 2014-02-27 16:18
Ano. Přesně tak začaly problémy soužití mezi Čechy a Němci: přijetím jazykového zákona, na jehož základě byli poté Němci odstraněni ze státní správy i ve vlastních sídelních oblastech.
0 # Anonymní 2014-02-27 16:25
Rusko dává etnickým Rusům občanství. Podobně to dnes dělá Německa (Němcům), Maďarsko (Maďarům a občanům Uherska do roku 1919 a občanům Maďarska v letech 1938-1945), Rumunsko (Rumunům a Moldavanům) nebo Izrael (Židům a židům).
Jenomže Ruská federace to na rozdíl od dnešního Německa, Maďarska a Rumunska dotáhla dál, začla ochraňovat "svoje" občany v Jižní Osetii a v Abcházii a obsadila část Gruzie. A co udělala připosraná Evropská unie nebo NATO? Vůbec nic.
0 # David Schmidt 2014-02-27 18:36
Nevyřeší-li se věc mírově, nezbyde nic jiného než rozdělit území, nebo obyvatele
podle historických, statistických a morálních hledisek.
0 # Tomáš Pecina 2014-02-27 18:38
Přesně tak. Což se technicky nazývá občanská válka, případně ethnická čistka.
0 # David Schmidt 2014-02-28 04:29
Poválečné uspořádání / výsledek války.
0 # Anonymní 2014-03-01 01:23
Vytvoření hranic podle historických či kulturních hledisek neí mírové řešení?

Petr V
0 # David Schmidt 2014-03-01 10:50
0 # Anonymní 2014-03-03 12:29
Výroky komunistky Semelové prošetří policie, rozhodl žalobce
tyden.cz/.../...

P. S,
K čemu jinému je poslanecká imunita než právě proto, aby poslanec mohl svobodně mluvit?
0 # Daniela 2014-03-03 17:13
Vidite, anonyme a ja jsem se domnivala, ze poslanecka imunita se vztahuje jen na prohlaseni, ktera se konala na poslanecke pude, tedy v senatu ci snemovne...A i tam je poslanec pri poruseni zakona subjektem pro pripadny disciplinarni postih od ( chamber)- komory, tak to snad mate ustanovene i v Cesku, ne?
Marta Semelova neni stihana za jeji uctivani vraha Klemy na Olsanech, ale, jak tomu rozumim, za jeji obhajovani komunistickych zverstev na VEREJNEM mediu, tedy Ceske televisi. Tim u mne naplnuje paragraf z Trestniho zakoniku, nemlich paragraf 403 a jeste paragraf 405.. ..Ten o tom, ze je trestne VEREJNE popirat, zpochybnovat anebo ospravedlnovat nacisticke ci komunisticke zlociny.
V idealni spolecnosti by se kecani Semelove preslo jako vyplod primitivniho fanatika, ale v Ceske republice, zemi s komunistickym balastem, je toto spravne brano jako aktivni propaganda pro znovuoziveni byvale totality...
Theoreticky a pravne je Semelova jeste nevinna, ale jelikoz nejsem zadna vznesena demokratka, tak mam jasno. . Komunistka drze propaguje komunismus.
Jedine snad, ze ceske normy trestu za poruseni paragrafu 405 jsou dost drasticke.. Jit brucet za kecy, natvrdo, od 6 mesicu az 3 roky, to mi pripada pomerne drsne....
0 # Tomáš Pecina 2014-03-03 17:26
Stíhána ještě není, a nepředpokládám, že by kdy byla. Petráska rychle někdo umravní.
0 # Daniela 2014-03-04 04:35
Pan Sinagl ma na jeho blogu presnou analysu ohledne tohoto trestniho oznameni, do puntiku souhlasim.
Doufam, ze pan statni zastupce zustane neumravneny....

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)