Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

V kause zkorumpovaného exznalce Michala Mazla se protočil další cyklus: prvoinstanční kárný senát České advokátní komory znovu nepravomocně uložil advokátu Petru Kočímu za obhajobu Lucie Šlégrové roční zákaz výkonu advokacie. Signál směřovaný do advokacie je jasný: ne, aby vás napadlo skutečně hájit tzv. pravicové extremisty nebo jiné osoby, které si establishment přeje odsoudit. Obhajobu musíte pouze předstírat, nebo s vámi zatočíme tak, jako s Petrem Kočím.

Jak na to, nám mimochodem názorně předvedli téměř všichni obhájci nálepkových zločinců. S výjimkou Roberta Cholenského a Jakuba Trčky pro své klienty za celou dobu hlavního líčení prakticky nehnuli prstem, dokonce se od svých aktivnějších kolegů např. v otázce podjatosti znalce Svobody decentně, leč zřetelně distancovali. Ano, tak nějak by měla obhajoba podle představ Komory vypadat: neklást překážky odsouzení, buď úplně mlčet nebo občas cosi nesouhlasně zamumlat, aby měl klient pocit, že je hájen a že své peníze nedává advokátu zbytečně. Netřeba jmenovat, dotyční dobře vědí, o kom je řeč.

Ani české soudy nejsou na agresivní a efektivní obhajobu, jakou předvedl např. Petr Kočí v Brně při výslechu Ivo Svobody, zvyklé, i jim vyhovuje, když obhájce proces nezdržuje zbytečnými otázkami na svědky a znalce a když blahosklonně přehlíží i všechny soudcovy procesní fauly, jako byl dotaz Dany Šindelářové místopředsedovi odvolacího soudu, jak má rozhodnout. Cílem tradiční obhajoby není obžalovanému pomáhat, nýbrž ulehčit soudu jeho odsouzení, přesně tak, jak to ve slabé chvíli řekl do televise Karel Čermák.

Za pozoruhodnou pokládám vzedmutou vlnu emotivních antisemitských komentářů, která se u shora odkazovaného článku na Novinkách objevila. Mám ji arci za hrubě nespravedlivou: toto není akce židovské lobby, ta na ní může jedině tratit; toto je akce s rukopisem Pravdy & Lásky, nepřátel svobody v té nejhorší podobě.

Komentáře   

0 # Dan Dvoracek 2013-04-16 11:07
Slušnému advokátu jest za ČAK se styděti...
0 # Anonymní 2013-04-16 12:37
V knize Vynalez zidovskeho naroda se pise, ze zide po druhe svetove valce odvozuji svou identitu od holokaustu, zatimco pred ni od - tusim - Bar Kochbovy revolty. Myslim, ze cituji nepresne, ale pokud bych pomohl obhajobe, mohu se pokusit nalezt text.jg
0 # Leon Kreutzfeld 2013-04-16 13:05
Pri sledovani kausy pana Kociho jiz me take nekolikrat napadlo, zdali nekomu mocnemu v Cesku vadi, ze Cesi maji k Zidum i Israeli docela positivni a pratelsky vztah. Jinak by prece CAK nemohla skryte podnecovat timto zpusobem antisemitske nalady.

Nemyslel jsem si vsak, ze by to mohlo pochazet od P&L, to by bylo od nich mimoradne hloupe. Ja jsem spis hadal kommunisty v justici. Dneska uz nemuzou nekoho jen tak povesit jako Slanskeho a spol. tak to delaji rafinovanejsimi methodami.
0 # Vodník 2013-04-16 17:43
Mně spíš překvapuje, že se v židovské obci nenajde dost intelligentních a střízlivých lidí na to, aby skrze nějakou lobby dali hloupým filosemitům z P&L jasně najevo, že svým řitním alpinismem židovské zájmy v očích české veřejnosti jednoznačně poškozují.

Kommunisté? Proč by to dělali?
0 # Anonymní 2013-04-16 13:27
"Dle názoru kárného senátu je advokát v prvé řadě vázán právními předpisy včetně stavovských a teprve v jejich rámci pokyny klienta."

Co tak podat stížnost na advokáty hájící neplatné rozhodčí doložky u spotřebitelských smluv, nebo advokáty požadující náhrady nákladů při vymáhání skupinových pohledávek?
0 # Anonymní 2013-04-16 19:52
Já snad začnu lobovat za zrušení CAK... tenhle rozsudek je naprosto skandální a trapný....
0 # Daniela 2013-04-16 22:13
...Dle názoru kárného senátu je advokát v prvé řadě vázán právními předpisy včetně stavovských a teprve v jejich rámci pokyny klienta."

Tak to by se mi nelibilo. Mate to v Cesku obracene.
Jako client pozaduji od defence attorney v prvni rade zastupovani mych zajmu a az v druhe rade ohledy na ethicke a stavovske pravni predpisy.
K cemu bych si jinak platila advokata ? Aby predvadel pravni predpisy a utvrzoval zakon, at uz ustavni nebo civilni ? Myslim, ze toto je ukolem obzaloby..
Kdyby se ve Statech drakonicky trestaly vsechny rasisticke a pitome namitky obhajcu, pak by jich asi moc v te Emerice nezbylo....
0 # Tomáš Pecina 2013-04-17 06:42
Největší šaškárna je, že za skutečně závažné případy porušování stavovské ethiky (např. provozováním podvodných arbitrážních "soudů": Kunášek, Sokol, Novák a další) advokátovi nic nehrozí, ale podat ve prospěch klienta racionálně odůvodněnou námitku podjatosti, to je závažný delikt.
0 # Anonymní 2013-04-17 08:05
No nic nehrozí, Sokol je sice v odvolacím kárném senátu, ale podal na to už někdo někdy ČAKu nějaký právně vyfutrovaný (a trošičku medializovaný) podnět?
0 # Anonymní 2013-04-17 08:15
Důvod té šaškárny spočívá nejspíše ve složení orgánů ČAK. Sokolův nezákonně zřízený rozhodčí soud je provozována akciovkou, v jejímž představenstvu jsou Brož (též člen představenstva ČAK a kárné komise ČAK), Sokol (člen odvolací kárné komise ČAK) a předsedou dozorčí rady je Mikš (jinak předseda kontrolní rady ČAK a tím jeden ze dvou karných žalobců), jehož společní z kanceláře Suk je v kontrolní radě taky.

V praxi by to znamenalo, že by kluci museli sami na sebe podat kárnou žalobu a pak se sami v obou stupních odsoudit.

Tragikomicky pak vypadá, když takový člověk jako Brož drží na nějaké advokátní akci jako místopředseda představenstva proslov o etice...

PV
0 # Anonymní 2013-04-20 08:43
No aspoňže Brož už nekandiduje do představensta, ale Sokol jo. :/

Chtělo by to, aby po nich "poškození" vymáhali náhradu škody, jak to teďka dělají lidi s těmi bankovními poplatky, protože negativní PR musí být osobě, jako je Sokol, jedno.
0 # Anonymní 2014-04-04 07:40
Dovolím si dát odkaz na dnešní článek v Lidovkách.cz
Bradáčová neuspěla. Rathův advokát podle komory nelhal

lidovky.cz/.../...

cituji:
Černý podle zjištění stavovského orgánu vědomě nelhal ani nešířil pomlouvačné údaje a nedopustil se tak žádných prohřešků proti zákonu o advokacii. "Dokazováním bylo zjištěno, že pan advokát byl klientem přímo pověřen k prezentování faktů a jeho stanoviska,"........

Klasická ukázka dvojího metru
T. Moláček
0 # gogo 2016-05-25 13:16
Vypadá to, že bolševická ČAK se pustila do politických čistek podle již osvědčené metody.
parlamentnilisty.cz/.../...
0 # Daniela 2016-05-25 16:53
Teda, gogo,
takovehle jednani CAK by melo byt vic viditelne v mediich a doufam, ze se ceska verejnost za K.Slamkovou postavi, cetla jsem jeji projev a v zadnem pripade nenaplnuje ethicke provineni. Ona urcite nenabada k nasili, nediskriminuje dle ethnika - muslimy jako takove, ale kritisuje predevsim islam, coz je vrazedna ideologie a nikoliv jen nabozenstvi. Jeji analysa je presna a situaci okolo emigrantu vystihla dle meho nazoru naprosto perfektne.. Je to kritika , proboha, zadne extremisticke "zborime system" . Ja se s advokatkou ztotoznuji, nazyva pozadi islamu v primych a sveraznych terminech, ale aby za toto byla nejak pronasledovana, to uz je vrchol zdegenerovane politicke korektnosti. V ceskem svete bych to nazvala zbabelou uprdenosti a lidi jinde, ve svobodnejsi spolecnosti jen krouti hlavou, protoze jeji projev je nenasilny a obranny zpusob, jedna z moznosti, jak se zachovat a prezit v budoucim chaosu...
0 # Anonymní 2016-05-26 04:26
Nazyvat ty obecne, nicim nepodlozene, v podstate hospodske fraze "analyzou", muze jenom Bozenka/ Daniela. Jeji proslov v PSP CR ma k analyze stejne blizko, asi jako "Kramny je vinen, protoze muj manzel by na dovolene zburcoval cely hotel".
V jejim vyjadreny neni ani jedno jedine cislo, udaj, nic, jen zvasty.

Analyza je, tady v USA-Los Angeles a Orange County ma poprve v historii vice nez 50% hispanskych obyvatel, z toho 33% ilegalne zijicich na uzemi USA, ale kriminalita je nejnizsi v historii LA a Orange County. To je analysa.
Analysa je, kdyz 3 US mesta ( New Orleans, LA, St.Louis, MO a Detroit, MI) jsou zarazovana opakovane mezi 30 nejnebezpecnejsich mest planety, spolecne s Caracas, Ciudad Juárez , Bagdad apod.
Analyza je, ze ve vsech zminenych mestech zije 75-90% cernochu, skoro zadni hispanci a skoro zadni belosi. To je analysa.
Analysa je, ze v US military slouzi 3500 praktikujicich muslimu, povetsinou sunitu
a dalsich 25000 muslimu nijak konservativnich, kteri maji vice nez 1 turnus v AFG a Iraq. To je analysa.

Analysa neni -hospodske reci pani Samkove, bez jedineho uvedeneho detailu. Odbornik na Nemecko a imigranty, ktere sice nikdo jeste nevidel, ale muzou byt, Gogo, by mi mohl odpovedet
-jak moc narostla v Nemecku kriminalita s prichodem 1 mil.cmoudu? V jakem meritku byli pachatele precinu/zlocinu uprchlici? Jake trestne ciny pachali?
Vzhledem k tomu, ze pred krisi zilo v Nemecku 8-9 milionu cmoudu a ted pribyl nejmene 1 milion-kolik procent dohromady na svedomi muslimove v Nemecku v oblasti drobnych a zavaznych tr.cinu???

Neocon
0 # gogo 2016-05-26 07:55
Ono ale nejde o to, jestli jde o analýzu, propagandu, kecy nebo žvásty. Jde o to, že profesní komora chce zbavit člověka možnosti výdělku na základě toho, co řekl a to ještě nikoliv v bezprostřední souvislosti s výkonem povolání.
Za komunistů se takhle také analyzovalo a také se mohlo stát, že když tu analýzu člověk pronesl moc veřejně, že se soudruzi začali ptát, zda by člověk s takovými názory měl vůbec zastatávat takové pozice. No a máme to zpět. To je celé.

Jinak kdybyste chtěl za lživé kecy zbavovat lidi možnosti vykonávat povolání, tak by se stal novinář ohroženým druhem. A nebyl by sám. Životnost naprosté většiny papalášů by se počítala na minuty. A právníci by snad ani nemohli dostudovat.
0 # gogo 2016-05-26 08:13
To, co chcete ovšem není analýza, nýbrž statistika. A proslýchá se, že zrovna v Německu dostala policie příkaz banální případy ignorovat, takže do statistik se nedostanou napadení bez nutnosti hospitalizace a krádeže/loupeže do nějaké hodnoty. Obchodníci prý dostanou od státu kompenzaci.
Dále se většinou nesmí uvádět etnicita pachatelů, to je ostatně i v ČR, kdybyste se ptal na podíl Cikánů.
To znamená, že pro vysoké komisaře OSN je to pohoda - když se příslušně upraví metodika sběru a zpracování dat, tak k ničemu zvláštnímu nedochází.

No a analýza, po které tak voláte, znamená jednak interpretaci toho, co víme (a toho, co víme, že nemáme vědět) a pokus o racionální predikci.
Pro někoho paradoxně, ale v praxi je to ověřeno, jsou racionální analýzy a jisté predicke schopni "obyčejní lidé" mnohem lépe, než papaláši a jimi placení analytici. Je to proto, že popisují svůj, tj. reálný, život, který znají a cítí přesně, když se zpřetrhávají vazby a mění pravidla. Dovedou si představit co nastane, když začnou být krádeže v obchodech do 100Euro tolerované a nepostihované. Co nastane, když po hromadných lovech na ženy se dámám dostane knížecí rady, aby se držely od mužů na délku napnuté paže a další slovutný anayltik jim sdělil, že si mají zvykat na multikulturní obohacení a že noví samci jednají v zásadě správně.

Oni už měli Němci v některých oblastech docela dost i z toho, když se jim tam usadili potomci a rodiny původně zvaných Kurdsko-tureckých gastarbeiterů, vytvořila se ghetta a začali to tam organizovat imámové ze Saudské Arábie. Teď už to bude postihovat Němce ve většině velkých měst.
Člověku žijícímu 50let v poklidu a bezpečí mezi sousedy se těžko zvyká na to, že nesmí ven aniž by dostal na budku, dcery nesmí bez doprovodu a policie se vás nezastane. Ale z TV slyší slovutné analytiky, jak se radují, že Německo nezahyne, protože přichází posila afghánských inženýrů a lékařů.

Ale tom můj post nebyl - tam šlo o to, že můžete přijít o zaměstnání, pokud máte jiné názory než aktuální papaláši.
0 # Anonymní 2016-05-26 10:53
Ne, Gogo, za lzive kecy vazne nechci nikoho zbavovat sveho povolani, o tom neni spor.
Vite, mame tu politika, ktery vlastne tvrdi, ze neni politik, ktery chce den po volbach vyhnat 12 milionu ilegalu, ale ono jich vlastne neni 12 milionu, ale dle poslednich odhadu neco mezi 30-50 miliony a par, ci nekolik milonu z nich, ma spoustu US citizen deti, maji koupene domy na hypoteky atd.
Problem je, ze vlastne cely jeho business je postaven na ilegalech. Ten stejny politik tvrdi, ze nezamestnanost vlastne neni 4.9%, ale 50%, tedy ze kazdy druhy hleda job. No a kdyz mu nekdo oponuje, tak pouziva stejne argumenty, jako Vy-statistiky se falsuji, urednici se boji o praci, o skutecne nezamestnanosti se nesmi mluvit atd.atd.atd.
Oba vime, ze v dobe internetu apod. neni sance neco ututlat, notabene kdyz na tzv.prac.uradech je zamestnano 180 tis.lidi. Pulka z nich jsou, rekneme, republikani, ze by nikdo nezvednul telefon a nezavolala do FOX News? Nikdo by to z 90tis. GOP volicu nedal anonymne na internet? Ale no tak Gogo...

Tedy, uz jsem Vam to tu psal minule-mame tu dle strizlivych odhadu 30 mil.ilegalu, dle GOP analysy dokonce 55 milionu ilegalu, s nejvetsim narustem na pocet obyvatel vede Bozenky NC,( mimochodem kde tak asi udelal Pat chybu) a dle ofic.statistik- maji hispansti ilegalove mensi kriminalitu, nez bezna US populace-coz je fakt a je to vcelku logicke.

Tedy a dostavam se k meritu veci-neni podstatne, co si umite predstavit, co jste slysel z Nemecka-to vse je v poradku.

Otazka byla-kolik promile z cmoudske populace,ti tzv.Kolinsti utocnici, to bylo? Jak narostla kriminalita po prichodu 1 mil.uprchliku do Nemecka? Jakou merou se podileji na drobne kriminalite, rekneme do 100 Euro a jakou v zavazne tr.cinnosti, jako jsou vrazdy, loupeze, znasilneni?
Ano, vim, Noem take stavel lod pred destem, ale presto-neslysite nahodou travu rust, kdyz nemate ani zakladni cisla/informace?

Neocon




0 # gogo 2016-05-26 11:16
Situaci v USA komentovat nebudu, nic o tom nevím - resp. zceal zřejmě méně než vy.
Abyste mohl porovnat statistiku před rokem 2015 a po něm, musela by platit podmínka, že se tato čísla získávají a zpracovávají stejným způsobem. A to neplatí.
A nejen to, ani v posledních cca 20 letech nebylo možno oficiálně zjistit podíl etnicky/nábožensky definované skupiny. To prostě je zakázané a rasistické už jen tímto způsobem položit otázku. Abdul je stejný Švéd jako Hansen.
Znám lidi, co např. v Mnichově dlouhodobě pracují a mohli to tam sledovat od roku cca 2005.
Nevím, co dál dodávat, pro lidi je rozhodující realita na ulici a když v TV slyší o politicky pronásledovaných inženýrech a na ulici vidí násilnickou negramotnou verbež, tak mnozí nejsou ještě tak uvědomělí, aby přijali vnitřně tu televizní variantu.
Češi a východní Němci nad 40 let si navíc ještě pamatují dobu, kdy se oficiální pravda lišila od reality a vědělo se, kdy se očekává konformní mantra a kdy se lidi baví doopravdy. A to je očividně zpět.
0 # Anonymní 2016-05-26 11:36
Tady vubec Gogo nejde o situaci v USA. Jde o to, ze na svete zije cca 3 miliardy muslimu a mame tu po 9/11 rekneme par desitek z nich, co na nas nejakym zpusobem zautocili. Desitky kusu ze 3 miliard. Neprijde Vam to smesne? V Nemecku je rekneme 9 milionu cmoudu a cely svet obletely zabery 30, mozna 60 hajzlu, co se snazili osahavat Nemecke holky na Silvestra.

A na rovinu-jaky je rozdil, jestli v Nemecku zije 8 milionu muslimu, nebo nyni v prubehu tzv.uprchlicke krise-9 milionu? Verim, ze Vy to vubec nezaznamenate, stejne jako ja nezaznamenam/nevsimnu si, jestli vcera do AZ prislo 80 Mexiku, nebo 8tis.mexicu.
Neocon
0 # gogo 2016-05-26 12:25
Mně by to bylo vcelku jedno, kdyby se Německo nesnažilo svoje hosty vnucovat jiným státům a neporušovalo přitom základní pravidla.
Tj. kdyby Lufthansa vozila ty lidi přímo do Německa a oni si je tam živili. Bylo by to sice v rozporu se společnou imigrační politikou, ale proč ne... dalo by se dohodnout. Místo toho nám eurobolševici vnucují kolonizátory.
Pro mě stojí problém trochu jinak - doma jsem pánem já a absolutně nehodlám diskutovat o tom, koho putím přes práh. Kdyby bylo referendum, věřím, že drtívá většina populace původních Evropanů by byla taky proti kolonizaci své země.
Já nesdílím naprostou většinu názorů Samkové - jediné, v čem se shodneme, je to, že prostě do ČR žádnou migrační vlnu nepustíme .. tečka. Ona fabuluje a překrucuje islám, kdežto já vycházím z prostého principu "jsme ve své zemi suverény". To, jestli skutečně jsme, je jiná věc, ono by pro začátek stačilo to aspoň připustit, že bychom být mohli, měli a jestli chceme dál existovat, tak dokonce budeme muset.
Nemusíte mne přesvědčovat, že existuje civilizovaná forma Islámu, to je snad z historie evidentní. Problém současnosti je ten, že dominantní exportní verze toho kultu je saláfistická/wahábistická a ta je nepřijatelná i pro drtivou většinu ostatních muslimů. Jenže tandem USA - SA holt má svoje plány, které si začaly křížit s našimi.

Já taky nezaznamenám, když se do ulice přistěhuje rodina Ukrajinců. Zato poznám, když se tam objeví stejně početná rodina Cikánů nebo (teoreticky) Eritrejců.

Ale znovu ... post byl o tom, že člověk může ztratit práci kvůli svému politickému přesvědčení.
0 # Anonymní 2016-05-26 14:24
A jsme zase Gogo tam. USA zadne "svoje plany" nema. USA dokonce zadne syrske/iracke uprchliky neprijala a vzhledem ke slozeni Kongresu a Senatu ani neprijme. Tedy, opet nechapu, proc do tehle veci tahate USA.

Jsem dalek zastavat se Merkelove, ale-bohuzel nemate pravdu, Vase CR neni suverenni stat, Vase CR je soucasti EU, kam kazdorocne natahuje, jako posledni Rom na socialce, pekne rucicku, takze nyni, vcelku dle logiky, po ni Unie (Merkelova), neco chce.
Proste v momente, mam-li pouzit Vas primer, kdy Vas dum uz zase tak uplne neni Vas dum, protoze jste se pred cca 15ti lety dobrovolne dohodnul s dalsimi rekneme 27mi lidmi, ze ten dum bude taktrochu vas vsech a za to vy dostanete kazdy mesic pulku hypoteky a zaplati Vam opravy atd.atd., uz tak nejak nejste uplne sef...

Opet se opakuji, ale rozhodne si nemyslim, ze do Evropy se ve znacne/vetsinove mire hrnou wahabiste.
Neocon
0 # gogo 2016-05-26 14:41
Tak ta podpora SA ze strany USA je snad historicky neoddiskutovatelná.

Že ČR není suverenní, je taky zřejmé, stejně jako je zřejmé to, že je asi poslední moment si alespoň ty nejzákladnějí pravomoci zachovat. ČR se připojila k EU za nějakých podmínek, které byly posléze násilím změněny a nynější migrační vlna a reakce EU je porušením smluv, nikoliv jejich naplňováním. Nicméně jsem zastáncem vystoupení z EU a byl jsem i proti vstupu, protože jsem si jako jeden z mála dal práci a přečetl přístupovou smlouvu s dodatky. To, že jste členem bytového družstva ještě vedlejší partaj neopravňuje k tomu, aby vám násilím nastěhovali do bytu bandu Cikánů jen proto, že jste dostal dotaci na zateplení oken.
Kdyby taková podmínka byla známá v době referenda, nikdo by nehlasoval pro vstup. Ono to naopak bylo tak, že se EU zavazovala chránit vnější hranici a založila na to Frontex.
Dokonce v době prosazování LS se argumentovalo ochranou EU proti nelegální migraci:
www.youtube.com/watch?v=6dp6MkO5IIc

O tom, jakou formu Islámu vyznávají nově příchozí a zejména s jakou formou se můžete setkat v mešitách a modlitebnách, zřizovaných v Evropě (v drtivé většině vedou nitky do SA), můžeme opět dlouze diskutovat a nejspíš nikde nenejdeme oficiální statistiku. Nicméně SA nabídla Německu, že tam na svoje náklady vybuduje urychleně 2000 mešit. A z informací, co mám já, plyne, že wahábismus je naprosto dominantní směr náboženské orientace u nově příchozích a zejména pak se to týká nově zakládaných náboženských komunit.

0 # Anonymní 2016-05-26 15:15
Opet jsem od Vas nedostal odpoved (po kolikate jiz), co ma USA gvt. spolecneho s uprchlickou krisi v Evrope.

Ne, vidite to prilis cerne, tak jak to byva u lidi, kteri snad ani nikdy zadneho cmouda/uprchlika nepotkali. Jasne ze to je pruser, jasne ze se to dalo udelat jinak-ale stalo se...
Gogo, kdyby do pulmiliardove Evropy prislo 20/30 mil.cmoudu, nereknu ani slovo. Ale 1 milion, z toho statisice zen a deti? Jeste k tomu drtiva vetsina prisla do zeme, kde uz 8 milionu cmoudu davno bylo-porad nevidim tu kolonisaci, apokalypsu, tragedii.
Neocon
0 # gogo 2016-05-26 15:33
To ale nebylo původní téma - ale dobře.
1. Války na BV
2. Nátlak na Německo a EU
3. Podpora SA

Tím nechci tvrdit, že ostatní jsou bez viny, ale ptal jste se na USA, tak odpovídám.

Ono neocone nezáleží jen na počtu, ale také na formě, cílech a kompatibilitě s domorodci.
Tady máte příklad integrovaného imigranta
www.youtube.com/watch?v=DOV2UrTx_0U
Myslím, že kontrast k tomu, co přichází ze severu Afriky je snad zřetelný. Ale ani se Syřany, Libyjci atd jsme neměli výraznější problémy, pokud se trousili individuálně a procházeli normálními procedurami.
Něco jiného je ale diktát z EU přijmout předem neohraničený počet migrantů a živit je.

Vy neocone víte, kolik jich přijde? Já to třeba nevím. Neví to ani eurobolševici, i když plánovali přesun cca 50 000 000 lidí.
Já jsem přesvědčen o tom, že je pouze na NAŠEM rozhodnutí, jestli někoho přes SVOJE hranice pustíme a pokud ano, za jakých podmínek se tak stane.
0 # Anonymní 2016-05-26 16:15
Ano, puvodni tema bylo, zda-li lze obvykle/hospodske/plosne fraze povazovat za analysu-coz nejde, resp.za analysu to povazuji lide jako Bozenka a jeji druhe ja.

Dale jsme si odsouhlasili, ze neni normalni trestat nekoho za jeho nazor-v poradku.
Jen jsem se Vas zeptal, jelikoz se timto tematem evidentne zaobirate, ci Vam lezi na srdci, aby jsme se dostali k necemu konkretnimu, konecne, jestli mate nejaka seriosni cisla, jako jsem Vam podal ja ve stejne, ci podobne veci, tj. nelegalni imigranti v USA, jejich podil na spolecnosti, na kriminalite atd. Bohuzel jste opet odpovedel plosne, generalne, nic konkretniho nemate, coz me mrzi, protoze by me to vazne zajimalo.

Valky na BV mely cmoudy zlomit, zastavit, znicit. Ze se to tak uplne nepovedlo, je smutne, ale tak to v zivote chodi.
Nevim, zda-li nekolik telefonatu mezi WH a Merkelovou povazujete za natlak-pokud ano, natlak tam tedy byl, ale porad nevidim spojitost mezi USA a tim, ze milion cmoudu doslo do EU.
K podpore SA se vyjadrovat nemohu, moc o tom nevim.

Nevim, kolik jich prijde, netusim.
Neocon
0 # Daniela 2016-05-26 19:33
Jen primitivni troglodyt srovnava emigrantskou situaci Mexikanu z podobne kultury s hordami ze tretich zemi, ktere nazyva pejorativne cmoudy. Ja zminuji jen to, ze tyto masy lidi maji z velke vetsiny naprosto odlisne civilisacni hodnoty a jsou s demokracii neslucitelne.Vidim to nazorne v nasich problemech s muslimskou orthodoxni populaci.
Coz je nasledek prave toho islamskeho nabozenstvi.
Ano, kdyby verici Zide nasledovali Toru do puntiku a vrazdili, pak by v mnoha pripadech jednali jako teroriste, stali by se hrozbou nezidovskym civilisacim a proto by bylo na miste a zcela opravnene prirovnavat tuto vedouci nabozenskou linii k nacismu. Az budou zdejsi diskuteri intelektualne tak daleko jako pani Samkova v porozumeni islamu, pak se muzeme dale bavit.
Ja se staram o sve, zde ve Statech, kde by se islam roztahoval daleko vic, kdyby nenarazil na odpor. Jmenovite, nasi slunickari-obamaci-nezskovky se snazili procpat muslimy ochranujici resoluci 569, coz je insult na normalni svobodu slova a take uz mame pro "hate speech" ustalena pravidla. Neni treba se venovat jen muslimskym vyjimkam..

Pan Krym ma verejnou advokatni poradnu, tedy ma jiste verejne telefonni cislo a take e-mail adresu. Zit v Cesku, zavolala, napsala bych mu slusne, proc s jeho jednanim nesouhlasim a jestli je placen nejakou hate free neziskovkou.

Naprosto boratske mi pripadalo jednani moderatora v Poslanecke snemovne, vzdyt on chtel Samkovou rovnou umlcet !
Dalsi ostuda pro CR.

gatesofvienna.net/

Asi treti clanek od shora, psano anglicky, za povsimnuti stoji prohlaseni K.Slamkove, ze vystupuje sama za sebe a vyjadruje svuj osobni nazor.


0 # Anonymní 2016-05-26 21:05
Stale mam silnejsi pocit, ze v USA opravdu nezijete a to ani 20, ani 40 let, jak si zde mnozi mysli a take jste zrejme nikdy nebyla v Mexiku, ci s Mexicany nedealovala.

Mexiko, jakkoliv krestanske, ultra krestanske, je co do kriminality, gramotnosti, vzdelanosti, ucte k lidskemu zivotu, vysi prijmu atd.atd.atd. naprosto srovnatelne s arabskymi zememi. A to maji Bohem dano uzasne pocasi, podnebi, turismus a pudu.

Nakonec, ISIS se inspirovala v popravach a v muceni v Mexiku, ale to jiste vite
Proste a jednoduse-30 tis.muslimskych muzu a zen bojovalo za nas proti muslimum. Sef SAD, ktery dopadnul ObL, jeho zastupce, reditel protiteroristickeho oddeleni Langley, taktez jeho zastupce a hlavni operativec na zemi-tihle vsichni byli/jsou praktukujici muslimove, kteri se 4x denne modli. Take stavajici sef CIA je muslim. Egypt, Jordansko, Kuvaij.a SA za nas provadela zostrene vyslechy teroristu, delali pro nas spinavou praci.

A mohl bych pokracovat-proste hazet je vsechny do jednoho pytle, jak to udelala pani Samkove, je lacine a primitivni.
Neocon
0 # Anonymní 2016-05-26 22:22
Take stavajici sef CIA je muslim.
:-))DD))

www.snopes.com/politics/religion/brennan.asp
0 # Anonymní 2016-05-26 23:15
Kdyby jste misto smajliku pouzil google, kdyz uz nemate (vse)obecne znalosti, kdyz jste nesledoval zpravy, jaky to byl tady ofuk, kdyz udajny muslim Obama pred 3mi lety jmenoval muslima reditelem CIA, tak by jste se dozvedel, ze John Brennan je praktikujici muslim.
Neocon

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)