Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.


Po Richardu Houdkovi převzala čarodějnický proces státní zástupkyně OSZ pro Prahu 2 Táňa Dočekalová, další snaživý úd té nejprosluněnější Pravdy a Lásky, o jejíž plod ducha se dnes máme to potěšení s čtenáři podělit. Hlavní roli v odvolací argumentaci hraje nepřekvapivě na fotografii vpravo zobrazený plastový panáček, jehož v římském pozdravu zdvižená pravice se nad obžalovanými vznáší s téměř urválkovskou osudovostí a podle přání státní zástupkyně by v dalším kole měla na tyto dopadnout s drtivou silou zákona v podmínkách zostřené bojující demokracie.

Obviněné reagují replikou, lehce znuděnou – není divu, po tolika letech sepisování jde než o rutinu, co nového má člověk stále vymýšlet…

Komentáře   

0 # gogo 2017-04-26 12:27
Já se jí divím, že do toho takhle sveřepě jde. Já jsem myslel, že když si z toho lego-zločinu neudělala kariéru a živobytí ta první parta a museli to nechat být, že už to tak radši nechají i jejich kolegové. Nebo že by tahle osoba byla soutěživá, a přece jen chtěla všem ukázat, jak se staví lego a peče perník? Má to vůbec nějaké limity nebo to bude tak, že vždycky jednou za pět let vyleze z právnického učiliště a politické přípravky další skupina ambiciozních Urválků, která bude chtít dostat do kriminálu ty lego-zločince z roku 2006? Kdo by snad "dával bolševikovi rok, maximálně dva" s předpokladem, že případnou změnou politického klimatu věc vyšumí sama, měl by si uvědomit, že řada osvědčených komunistických (míněno v pravém slova smyslu, nikoliv jen členů KSČ z povinnosti) soudců a prokurátorů se dodnes věnuje své profesi - a jak je vidět, s neutuchajícím zápalem a nezměněným vnímáním práva a spravedlnosti a co hůř, posilovaných nevysychajícím semeništěm mladých kádrů.
0 # Anonymní 2017-04-26 14:08
Umožnuje to naše východní zaostalost. Když se totéž děje v nějaké jiné podobě osobám nám nemilým ba protivným, tak se z toho radujeme a OČVTR v bezpráví podporujeme a k němu podněcujeme....Ty si pak celkem logicky dělají co chtějí.
0 # 64871 2017-04-26 14:15
"Dej blbci funkci...," říká se v naší kotlině.
0 # gogo 2017-04-26 14:18
Nevím, jak východně zaostalý ráčíte být vy sám, ale asi hodně, když jste nepostřehl, že zrovna v případě RWU a dalších závadových kauz se tady z postupu OČTŘ nijak neradujeme, ač nám většina angažovaných osob není příliš milá a s většinou toho, co tito lidé povídají a zač jsou popotahovaní, ani nesouhlasíme. Jen se domníváme, že za řeči nebo perníčky by neměl hrozit kriminál.

V řadě západně zaostalých zemích nesmíte mít v kapse ani nůž a kritizovat willkommenpolitik, v některých severně zaostalých zase dostanete za kritiku rovnou padáka nebo vám seberou děcko.

Tak se zbavte své východní zaostalosti a uvidíte, jak se vám uleví.
0 # Anonymní 2017-04-26 14:47
No já sem taky. Východně zavostalej. Rozum sem bral za komunismu, s tim se dá hnout ale úplně ne. Někdo s tim nehne ani vo píď, jak vidíme na mnoha příkladech ne moc daleko odtud...Vy ste tim úpadkem Západu tak posedlej, že si ani nevšimnete, když je s Váma někdo za jedno.
0 # gogo 2017-04-26 15:39
jestli jste vy dva anonymové jedna osoba, tak to nějak dejte najevo, ať vím, jak reagovat.

Já mám zkušenost spíš takovou, že tyhle případy nikoho nezajímají a lidi prakticky nevěří, že by taková pakárna byla vůbec možná. Od toho se taky odvíjí pocit, že jakákoliv obhajoba je zbytečná, když musí jít o nějaké trapné nedorozumění.
Když ale dojde k možnosti jim případ vysvětlit a oni pochopí, že jde třeba i o dva roky natvrdo za perník nebo tetování, tak "by ty lidi spíš nechali na pokoji" a "tohle přece skončilo s komunisty". Samozřejmě jsem se setkal se zastánci tvrdé ruky proti ideozločincům, ale ti jsou aspoň v mém okolí v menšině (o to ale kovanější).
Rozhodně ale považuji paušální označování Čechů za zaostalé (hlavně za kým zaostalé) za nespravedlivé.
0 # Anonymní 2017-04-26 16:09
Ano, jsem.
Zaostalost země oproti zemím na západ od hranic je patrná pouhým okem ihned po přejezdu té hranice. Při hlubším pohledu pak právě např. pokud jde o nějaké právní minimum širokých vrstev obyvatelstva.... Jestli je to k Čechům spravedlivé nebo ne je úplně jedno.
0 # gogo 2017-04-26 16:31
Pokud jde o obavy z vyřčení vlastního názoru, tak v ČR jsou menší, v DE jsou autocenzura a strach znatelné. To je co se týká tématu článku.

Pokud jde o věci viditelné pouhým okem při přejezdu hranic, tak to je proti Německu zaostalá kdekterá země. Právní minimum .. nemám popravdě moc tušení jako to mají Němci.
0 # Anonymní 2017-04-26 16:52
No, třeba vobčanskej zákoník jak fusekle neměněj. Třeba. To samý Rakušani, kerý sem měl spíš na mysli. Mám tam u hranic barák.... A jde vo blbosti. Třeba když maj v kdejaký díře na věži hodiny tak ty hodiny dycky dou.Helejte, to nemá cveka. Hlavně že sme v názoru na ten proces zajedno.
0 # Gogo 2017-04-26 19:30
Tohle je bez debat, nejsme ve sporu.
0 # Anonymní 2017-04-26 21:59
Jiný Anonym: Obchodoval jsem s Američany, Angličany, Rusy a Bělorusy. S tou "východní zaostalostí" bych byl velmi opatrný! Rozhodně to neplatí v oblasti duševní a morálně-volní. Je to spíš naopak – na západě je více teatrálních pozérů s prázdnou hlavou.
A opravdu nesnáším, když někdo dělá z Čechů blbce (Krystlík) nebo se za svůj původ stydí. Není důvod.
0 # Anonymní 2017-04-27 08:57
Správně továryš! Do odsunu s nimi !! A do kriminálu za poklonkování západu!!
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-04-27 09:32
Ad 21:59:

Krystlík "nedělá z Čechů blbce", jen jim přibližuje, aktuálně 2,3 miliony znaků v knize Co v českém dějepisu chybí, to, co si před sebou a před světem zatajují.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-04-27 09:40
Gogovi, 16:31:

Že "obavy z vyřčení vlastního názoru" jsou v ČR menší než v BRD, plyne z nižší kulturnosti obyvatel, kteří nemají zábrany anonymně urážet, znevažovat a pronásledovat lidi s odlišným názorem. Že d-média takový styl nepodporují, se navenek jeví jako autocenzura.
0 # gogo 2017-04-27 10:34
Nemyslím, že by Němci byli paušálně méně kulturní než Češi, i když jejich "elity" uráží, znevažují a pronásledují lidi s odlišným názorem. Bohužel i jejich média se toho honu účastní.
Ale ani přesto to neznamená, že by byli Němci kulturně méněcenní.
0 # Anonymní 2017-04-27 16:36
Krystlík dělá z Čechů blbce. Koneckonců proč by měl být výjimkou, když z Čechů dělá blbce celý německý národ, potažmo celá EU.

Němci hodně rychle zapomněli, že vyvolali 2 světové války. Němci velice rychle zapomněli, co vyvádějí v Evropě s Angelou Merkelovou. Němci velice rychle zpaomněli, že existují různé mezinárodní smlouvy, jako je ta o azylu nebo povinnosti států střežit hranice Shengenu.

Chápu subjektivní snahu zatlouct co se dá nacistické řádění Němců, a namísto toho šít do Čechů, aniž by reflektovali své dějiny a své chování zejména ve 20. a 21. století.

Stejně jako si pokroutili historii komunisté, jako ji překrucuje Západ, jako ji překrucuje tato doba, je Krystlíkova verze jen další překroucenou variantou dějepisu, který má sloužil k ideologickému cíli - totiž k zpaomnění řádění Němců a obvinění Čechů. Nic jiného Krystlíkův dějepis není.

Rozumím tomu tlaku. Převážně německá média budou do českých palic a občanů zasívat předem odhadnutelnou pokroucenou verzi historie.

A vcelku také chápu, že Západ i EU má prekérní problém, když největší agresi v posledním století provozovali Němci, pak při objektivním pohledu je upozorňování na nebezpečí agrese Rusů pro Evropu pro přemýšlivého člověka dosti zvláštní. Zvláště pokud Německo nehodlá změnit styl, a už si opět čerstvě vytírá zadnici s mezinárodními smlouvami - jako je Schnegen a spol. Jinak řečeno, Německo je stejně nebezpečné Evropě, jako bylo kdysi.

Je úplně jedno, jací jsou Češi či Němci - protože toto běžný Čech či Němec neovlivňuje.

Zkreslené verze historie, ve kterých je něco zamlčeno a něco zdůrazněno - těch je milión pytlů. Jednu verzi dodá pan Krystlík, jiný třeba pan X, další pan Y, ... Nic nového pod sluncem.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-04-27 16:57
Úvaha: Řekněme, že jsem majitel většího německého podniku, který si otevřel výrobní závod v ČR. Co budu dělat dál, když už budu hodně velký a silný? Budu podporovat ty politické síly, které mně zajistí nerušený provoz mého podnikového impéria. Včetně České republiky.

Zbytek příběhu už ponechám na zdravé úvaze laskavého čtenáře.
0 # Anonymní 2017-04-27 17:40
Zapominate p. Ponkrac, ze kdyby Nemci nevyvolali valku, tak se Stalin o par mesicu, maximalne let rozjel smer zapad anyway, a toho by nikdo nezastavil.

A ze Nemci bolsevikum v brutalite a vrazdach nesahali ani na kuzi na chodidlech-to je fakt. O ekonomickem aspektu se ani nezminuji.
Tedy by jsme meli byt Nemcum v tomto ohledu vdecni.

Anonym: Vsechny politicke sily, bez rozdilu, podporuji (Nemecke) investory-tedy at je u vesla Bures, ODS, ci CSSD, investori jsou stejne vitani, tedy nechapu Vas point.

Neocon
0 # Anonymní 2017-04-27 17:53
Ano. A ti si platí opinion makery.
0 # Anonymní 2017-04-27 17:59
ad 1) Kdyby byly ryby v -- a dál už to neznám.

ad 2) Já rozhodně nejsem Němcům vděčný za to, že vyrobili něco přes 100 miliónů mrtvých. Možná nejsem nacista.

Také nejsem Němcům vděčný za to, že nepřímo - jako důsledek konce 2. světové války - se stalo Československo komunistickým státem, což by se bez Adolfa Hitlera a jeho 2. světové války nikdy nestalo (to k vašemu kdyby...).

Stejně tak nejsem Němcům vděčný za to, že vyčistili opakovaně Evropu od nejlepších mužů a žen, a od nejlepších odborníků - kteří museli zdrhnout před nacisty do USA, či skončili v koncentrácích. Vzniklý problém má Evropa dodnes.

Také bych mohl upozornit, že na straně Adolfa Hitlera bojovalo třeba Japonsko, a věřte mi, že japonskou brutalitu byste zažít nechtěl ani za zlaté prase.

ad 3) Nepochopil jste anonymního předřečníka, co chtěl napsat, stojíte si trochu na vedení. Ne všechny příspěvky jsou jen o má dáti/dal v účetnictví, věřte mi.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-04-27 18:12
No, to jiste nikoliv, ale ze vsechny hlavni polititcke strany (nepocitam do nich ty marginalni, s volebnim vysledkem neco mezi 0.16%-0.23%) obecne vitaji investory-to je fakt.

No, ja se v zivote divam radeji dale nez na pristi pondeli, tedy sam za sebe jsem Nemcum vdecny, ze bolsevikum zpusobyli tak velke ztraty, ze je to zabrzdilo.

S Japonci s Vami plne souhlasim.

Neocon
0 # Anonymní 2017-04-27 18:22
ad 1) Ony všechny hlavní politické strany ve většině také nadšeně vítají třeba miliónové invaze muslimů do Evropy - když už ta statistika.

ad 2) Doufám, že jste Němcům také vděčný za to, že ten komunismu vyrobili. Marx a Engels jaksi měli svou lokaci, a Německo a Švýcarsko dále živilo a podporovalo komunisty poté, co je ruský car vyrazil a pronásledoval.

Doufám, že jste si také přečetl, kdo vozil třeba Lenina vlakem, a vrazil mu jen jako první podporu 2 milióny marek, aby rozpoutal revoluci v Rusku.

Pokud se chcete dívat na příští pondělí, mám pro vás cennou radu: Nevyjadřujte se k tématům o historii, protože historie se dívá do minulosti.

ad 3) A když se podíváte do 2. světové války, najednou třeba pochopíte, jak vznikla třeba KLDR, a pod. To jen na té východní straně.

Kdyby Němci nebyl agresivní národ, který má potřebu rozšlehat nejen Evropu na cimpr campr, tu světovou válkou, tu zaplavením Evropy muslimy, které Merkelová pozve, tu jinak - svět by byl mnohem hezčí místo k žití.

Němci si vytírají zadek s mězinárodními smlouvami tehdy i dnes. Ani tu ostudnou Mnichovskou dohodu 1938 nedodrželi jak byla podepsaná a agresivně ji překročili Protektorátem Čechy a Morava.

Ale právě proto existují Krystlíkové a spol., což jsou agenti mající křikem a obviňováním Čechů vyvolat mlhu a dojem, že Nemci jsou křišťálově čistí a požehnáním, zatímco za vše mohou Češi. Ostatně náropd stvořivší Goebbelse má své metody a zkušenosti.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-04-27 18:37
Anonymní předřečník se nemůže vyjádřit na plná ústa, neboť by tím riskoval pobyt na dvě léta v base, dle platné legislativy.
0 # Anonymní 2017-04-27 18:45
Samozrejme ze nevitaji-znate nekoho, kdo je z uprchliku nadseny, blahem nespi, ze mu do jeho zeme prislo milion, mozna 2 miliony Cmoudu? Ja tedy nikoliv.

Snazim se Vam vysvetlit, ze nebyt Nemcu, tak by Evropa neexistovala tak, jak tomu bylo rekneme do roku 38-39.

Bolsevik by se rozjel na Zapad tak, ci tak, jen by nebyl tak hloupy, aby napadl Pearl Harbor, amerika by tak zustala stranou a Evropa by byla pod nadvladou Stalina na vzdy
-doporucji Vam knihy, ktere jsem cetl ve svem detskem veku, Souostrovi Gulag a Jeden den Ivana Denisovice, + k tomu vypovedi mych pribuznych a byv.letcu RAF, se kterymi jsem mel tu cest, jako dospivajici chlapec, mluvit.

Vsichni zazili vyslechy na Gestapu a pote konc.tabory a po 48mem vyslechy na StB a doly a bolsevicke kriminaly.
Pro vsechny z nich, byly vyslechy na Gestapu proti vyslechum na Stb, jen patecni vecirek v klubu.

Tedy, chte nechte, musim byt Nemcum vdecny, ze diky nim nas toho usetrili, mysleno bolsevicke invaze a bolsevickych manyru, protoze po Valce uz meli trosku podstav lidi v military a byly vycerpani ekonomicky.

Presne, KLDR je krasny priklad a dobre, ze jste ho zminil. Jak na tom je Severni Korea, ktera byla v Sovetskem sektoru a jak na tom je dnes Jizni Korea, pod americkym dohledem-pritom obe Koree zacinaly stejne, Severni byla dokonce rozvinutejsi.

Neocon
0 # Anonymní 2017-04-27 18:47
"Anonymní předřečník se nemůže vyjádřit na plná ústa, neboť by tím riskoval pobyt na dvě léta v base, dle platné legislativy."

To urcite, a za co? Neni nad internetove hrdiny, kteri veri tomu, ze vlastne prinaseji obet, neco jako novodobi Masinove.

Neocon
0 # Anonymní 2017-04-27 18:57
Ach Neocone, přečtěte si tu diskusi ještě jednou a podívejte se do Trestního zákoníku.
0 # Anonymní 2017-04-27 19:02
Aha, a to jako ze Vas SKPV vystopuje, p. Pecinu budou nutit, aby Vas udal, jako to na neho zkousel s tema IP adresama ten chudacek pred par lety, a az povezete dite do skolky, tak Vas sbali Miraku certi, Vy se samozrejme budete branit, 2 sundate, ale pak Vas premuzou a skoncite ve vazbe, nebo jak by to v tom Vasem pribehu asi melo byt?

Neocon
0 # Anonymní 2017-04-27 19:08
Jednu návštěvu jsem už zažil, nevidím důvod, proč bych měl kvůli něčí natvrdlosti riskovat nebo řešit bezpečný přístup na tento server. To by snad v této otázce už mohlo stačit.
0 # Anonymní 2017-04-27 19:17
To Vam verim, ale jiste ta navsteva nebyla za psani na Paragraphosu.

Neocon
0 # Anonymní 2017-04-27 19:39
Nikoli, ale ukázala mi, kam až dotyční vidí. Do té doby jsem předpokládal, že je situace výrazně bezpečnější.
Proto bych nikomu, kdo se dobře nevyzná v IT, nedoporučoval psát věci, které jsou podle zákona postižitelné.

Jak vidíte na případech, které řeší pan Pecina, obětí jsou většinou normální lidé, často velmi mladí a naivní.

Já jsem ještě před řekněme 15ti lety žil ve stejné naivitě. A to jsem už mladý nebyl.

Ono se dlouho nic neděje, až do toho neočekávaného zazvonění u dveří.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-04-28 16:30
Ad Ponkrác 16:36:

Připomínky po odstavcích.

Němci nedělají z Čechů blbce. Pro by tak dělali, pane Ponkráci?

Němci nezapomněli, že nesou vinu za WW II rukou společnou a nerozdílnou s PL, GB a SSSR. Měl byste se trochu vzdělat, pane Ponkráci! Kdo rozpoutal WW I se dodnes neví, většina viny ale připadá na Rusko, které nedovedlo zastavit mobilizaci k evropské válce. GB a D se naopak snažily do poslední chvíle válce zabránit. Mobilizace Oe-U a SRB odpovídaly přípravě na válku lokální. Ženevskou smlouvu o uprchlících z roku 1951 D neporušuje, kdo požádá v D o azyl, je jeho přidělení v D projednáno. Vracet imigranty do GR by znamenalo zhroucení GR, ledaže by je Řekové zahnali do moře mezi GR a TR.

Proč by d-média „zasívaly do cz-palic pokroucenou verzi historie“, pane Ponkráci?

Pokud D něco nedorželo, tak je to nařízení EU Nr. 604/2013 (Dublin III), konkrétně pasus o vracení žadatelů o azyl do první země, kde vstoupili na půdu EU. Jenže to by znamenalo zkázu GR. Ostatní mezinárodní smlouvy D dodržovalo a dodržuje.
0 # Anonymní 2017-04-26 12:29
Navrhoval bych k soudu jako svědka konstruktéra firmy Lego, aby naše si pochybnost prokázal, že tato figurka technicky nemůže zdravit tímto pozdravem, neb nemůže natáhnout dlan a ani ji sevřít v pěst...
Jistě riziko při výpovědi tato firma postupuje ale již tím, že to tato figurka vůbec (byt náznakem a přenesené) umožňuje...
Tento příspěvek myslím opravdu vážně, popr. by bylo možné nechat vypracovat znalecký posudek, zda takto figurka zpodobňuje nacistický pozdrav, nebo zaslat dotaz firmě Lego, aby se technicky vyjádřila jaky je rozsah prosté sprosté figurky...
0 # Anonymní 2017-04-26 13:11
A jak teprv takový panáček Lego čůrá, sprosťák jeden!
0 # gogo 2017-04-26 13:15
Pak by to chtělo vydat celounijní normu, která by regulovala možnosti polohování paží a rukou u dětských hraček. A zamezovala složení závadových symbolů.
Zde mám velké pochybnosti o nestrannosti tvůrců Lega, protože např. sovětskou rudou hvězdu z Lega sestavit nelze. Podobně je tomu se srpem .. kladivo při troše fantazie sestavit lze.
Na druhé straně, panáček umí heilovat již z výroby a hákový kříž lze sestavit také snadno. To myslím dobře dokazuje závadovost jak celé stavebnice, tak to samozřejmě budí podezření z úmyslného spáchání t.č. propagace .. ve zvlášť těžké formě, neboť dochází k skryté úmyslné indoktrinaci dětí od nejútlejšího věku.
0 # Anonymní 2017-04-26 14:01
Táňa Dočekalová to teda napsala tak blbě, že nemůže být dalším snaživým údem té nejprosluněnější Pravdy a Lásky, ale údem je i když biologicky netrčícím...
0 # abba Hilarion 2017-04-27 10:19
Otázka: Zkracuje se alespoň provedení jednotlivých iterací?
0 # Tomáš Pecina 2017-04-27 10:59
Neřekl bych. V listopadu vyhlášený rozsudek doručili v březnu.
0 # abba Hilarion 2017-04-28 12:58
To je veliká škoda. Představte si, že po pár iteracích by se vše točilo v intervalu hodin. Soudce Dredd, hadr.
0 # gogo 2017-04-27 15:38
Závadové symboly číhají na každém kroku
ekonomika.idnes.cz/.../...
0 # Anonymní 2017-04-27 16:41
Za bolševika se do školy nesmělo nosit tričko s "americkými nápisy" a křížek na krku. Ale jenom na základce. Na SŠ a VŠ už to bylo učitelům šumák. Tetování tu ještě nebylo.

Že by někoho tehdy kvůli tomu vyhodili ze školy nebo dokonce stíhali policajti? No to fakt ne! Jo, pokrok nezastavíš.

Bonzácký svině (jako ta, co nakupovala v tom Kauflandu) byly vždycky, tehdy pravidelně členové SSM a KSČ. Mluvím o době normalizace, po '68.

U mladých lidí jsou provokace normální, jasně, tetovat se nechají jenom pitomci, ale o tom řeč není.
0 # gogo 2017-04-27 16:54
z komentářů:
"Takze to máme... půlka šumavy, 3x pribinácek, jedny luftwafle, malý kefírer, esesíčka, 2x sudetská v akci.. a na večer K.H.Frankovku. Zítra bude akce na Ležáky"
Zde jsem nadčlověk, zde okupuji.

Napřed ten pitomec Bellen, teď MeinKampfLand, to budou mít české bestie veselý máj!
0 # Anonymní 2017-04-27 19:44
Jo, jo, pane Gogo. Vidíte, co sme rozpoutali? A bylo prd platný, že jsme se hned smířili.Už sa tu bijú a nespravedlině stíhaný pseodonáckyně sou jim šumák.
0 # Tomáš Pecina 2017-04-28 13:48
Takze to máme... půlka šumavy

Historicky nepřesné. Šumava celá.
0 # gogo 2017-04-28 14:21
To nebude náhoda, ten obchod je U plynárny, pracují do 18 hodin a statisticky nadprůměrně jsou zastoupeni zaměstnanci narozeni v roce 1988. U pokladen dále zvýhodňují ty, kteří dovršili 18 let.

Být fízlem specializovaným na ideozločin, zajel bych tam na kontrolní nákup a nechal ten podnik pro jistotu sledovat.
0 # Anonymní 2017-04-28 16:18
Svatá pravda. Měl sem diškurs s ramenem spravedlnosti krz nošení znaku finského letectva (do roku 1945) na výraz protestu proti opomíjenému podílu Ruska na rozpoutání 2.sv. války...
0 # gogo 2017-04-28 17:23
Ono to Finsko to má s Ruskem složitější. Na jedné straně je carské Rusko zachránilo před útlakem od Švédů, prakticky si jen tak uchovali jazyk a kulturu, na straně druhé na ně vlítli bolševici a Finové měli co dělat, aby se nenechali posovětizovat. Pak si vybírat mezi Hitlerem a Stalinem ... dnes jsou všichni strašně chytří, ale tehdy se člověk nemohl divit, když by zvolili Hitlera.
Nakonec se s Hitlerem paktovali i Poláci a Britové, nakonec i Sověti si chtěli pojistit svoji hranici. Velcí měli všichni ohromné ambice, kdežto malí hleděli, jak se zachránit a volit menší zlo nebo pomalejší zkázu a doufat, že se to nějak zvrátí.
Jak řekl Putin před léty, je potřeba tu dobu pojmout s pochopením a nevyďobávat si z plesnivé vánočky pouze sladké rozinky pro svoje dnešní politické cíle.

Jenže nakonec z celého toho tak poučného příběhu zbyly jen seznamy zakázaných symbolů a zákonem ustanovené výklady. Celoevropský průser za rohem, ale u nás se vyhazuje pokladní z Kauflandu za tetování symbolem 70 let vyčpělým.
0 # Anonymní 2017-04-28 18:10
Často jsem přemýšlel, jak to v minulosti ve společnosti vypadalo (z pohledu člena té společnosti), když se blížil průser. Došel jsem k závěru, že úplně normálně, jako dneska.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-04-28 23:47
Ad 16:18:

Že by i modrá svastika byla trestná?
0 # Leon Kreutzfeld 2017-04-27 18:55
Americky pohled ACLU:

“Hateful speech has consequences, particularly for people of color, LGBTQ people, immigrants, and others who have been historically marginalized,” Cole continued. “But if the government gets to decide which speech counts as hate speech, the powers that be may later feel free to censor any speech they don’t like.”

yahoo.com/.../...

Pruske euroimperium se svym Eristwiederdakomplexem na takove pojeti svobody vsak dosud neni 72 let po WW2 zrale.
0 # Anonymní 2017-04-27 20:27
Ja to vidim takto ta nova statni zastupkyne (nove pridelena) se podle dobreho zvyku z dob nedavnych chtela na pripadu "neonacistu z nissich spolecenskych vrtev" tak rikajici udelat (nikoliv v erotickem slova smyslu). Vzdyt vse se zdalo tak snadne, par nevzdelanych mladych ucnuúdelniku apod... to prece musi byt snadna korist, jenze ouha.. na jejch stranu se pridali pro bono advokati a podporovatele a tak asi i ona se zlou potaze.... ale podobnych pripadu jeste zazijeme celou radu a nebude to jenom tzv neonacislus ale i homofobie, nenavist k jine rase, sexualni orientaci apod.. Zajima me spis pripad Bartos, to je totiz jine sousto, clovek vzdelany, znamy.... byt odds proti nemu jsou o to vetsi, cela zidovska lobby a ta se tradicne (jiz 2000 let) nestiti niceho...ale i tak to bude zajimave sledovat, kam se nase totalitni postdemokracie jiz dostala.. prece jen zavrit Bartose za "gebocidu" kvuli par clankum na FB je sila... kazdopadne 18/5 se sejdeme u soudu na Praze 1, neb bude to historicky okamzik a je nutno byt pri tom
0 # gogo 2017-04-28 09:47
Buď se dotyčná považuje za mnohem silnější kalibr než dosavadní grupa, třeba i důvodu přislíbené posily odjinud, nebo má nějakou vadu v řetězci schopností vidět-přečíst-pochopit-zhodnotit-rozhodnout se-napsat.
Anebo se třeba chystá něco nového a je potřeba protivníka držet zaměstnaného starou kauzou v opotřebovávacím procesu.

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)