Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Konečně víme, před jakým osudem členkami Resistance Woman Unity svedených dětí ve svém posudku dva mladí, ale už zkušení znalci z Plzně varují (kvalitu omluvte, je to fotografie ze spisu):

Vskutku, já v dětství spatřit runu Odal, tak jako nebohé oběti dětského dne uspořádaného aktivistkami na Sázavě, okamžitě bych byl opustil všechny v mateřské i základní škole mi vštípené hodnoty a stal se vyznavačem kultu jediného Vůdce. Další otázkou pak je, zda by za těžký zločin závadového smontování neměl být pohnán před soud spíš Štěpán V. a nikoli pořadatelky akce, ledaže by se prokázalo, že o jeho zločinném úmyslu měly předchozí povědomost a/nebo jej dokonce s tímto záměrem na akci pozvaly. Jistě, otevřeným bodem je, zda nebylo jejich povinností ihned po činu dětstký den ukončit a artefakt odevzdat k odborné demontáži na nejbližší služebnu PČR.

Z druhého snímku je patrné, s jakými že strašnými střelnými zbraněmi to bylo dětem, jak znalcové píší, umožněno zacházet. Z kontextu bych očekával nejméně kanon tanku Tiger II, a ona prostá (v rukou pravicového extremisty arci neméně nebezpečná) vzduchovka!

Aktualisováno.
Na jiné akci došlo ovšem k ještě horším výstřelkům:
Zde jsou OČTŘ postaveny před ještě složitější úkol: bude třeba přísně vyšetřit, kdo svastiky, triskele a vlčí hák sestavil a hlavně, kdo plastovému panáčkovi zvedl ručičku. Nechtěl bych být v jejich kůži: tolik zločinu, tolik podezřelých a tak málo indicií, které by je mohly dovést k pachateli…

Aktualisováno.
A na důkaz, že pozornosti bdělých orgánů, zejména pplk. Krásného, neušel ani tento blog, dva kompletní dokumenty: [1], [2].

Komentáře   

0 # Anonymní 2012-12-12 18:30
A opět zjišťujeme že znalci ani neumí z netu opsat název divize, případně ho zkopírují s chybou protože nevědí co znamená. Připouštím možnost překlepu, ale píšu z telefonu bez qwerty klávesnice tak nevím... Adam
0 # Anonymní 2012-12-12 19:30
dnes v tv prima - stíhání za tričko good night left side :-)
0 # Anonymní 2012-12-12 22:32
Zajímavé je, jak jste si dělal legraci z té naprosto neuvěřitelné konstrukce, že by děti mohly stavět hákové kříže, a jak naprosto směšně neurčité je to obvinění vzhledem k tomu že jde o teoretickou možnost, no a tady to tedy vidíme.
0 # Tomáš Pecina 2012-12-12 23:14
IMHO tu vidíme pouze vrchol směšnosti v podání chrabré PČR. Výslech svědka dětského dne na thema "kdo zdvihl figurce ručičku" je něco, o čem jsem několik let, co se touto problematikou zabývám, jen snil, a teď se to může stát realitou.
0 # Anonymní 2012-12-12 22:37
Ale na druhou stranu je hezké, že i v tak vyspělém věku je umožněno dětem překonávat své vývojové potíže kombinací manuální aktivity s aktivitou učební - troufnu si tvrdit, že takové rozpoznávání run, kdy se kombinují všechny vjemové složky (možná až na chuť, ale to nejde zjistit) může mít na chlapce velmi blahodárný vliv.
0 # Karel 2012-12-12 22:39
Ale, co to vidím, je přeci znak Ilmavoimat, čili Finského letectva již od roku 1918, čili v době, kdy ještě o nějakém nacismu, či fašismu sotva může být řeči. On to totiž byl znak dárce prvních letadel rodícímu se Finsku, hr. Erica von Rosen, v boji proti rudým a Finsko z vděčnosti ho přejalo do znaku svého letectva. Zároveň se svastika (častá dekorace ve Finsku) se dostala i do prezidentské standarty atd., ostatně ve značně stylizovné podobě je tam dodnes.

A vedle toho vidím asi ne moc povedený znak 45. pěší divize U.S. Army, zřejmě vyzdobený mladíkem skládajícím přísahu vlajce USA (The Pledge of Allegiance to the flag of the United States of America).

Nebo že bych nechápal správný kontext. :)

Extrémní pravici nemám rád, nejsem nácek a miluji demokracii i Romy, ale pořád se mi (co se týče svobody slova) vtírá onen Niemöllerův citát.
0 # Anonymní 2012-12-12 23:08
Inu, je otázkou, jestli se dámy z organizace pořádající neonacistické koncerty (alespoň to stálo v únovorém obvinění, tak nevím, jestli se prokáže či prokázalo) a cenící si estetiku BDM inspirovaly v USA, anebo snad někde jinde.
0 # Podnieka Sapnis 2012-12-13 01:00
Svastiku používalo i lotyšské letectvo a byla známá i v Polsku (vojenská vyznamenání). V Čechách jí máme doloženou už na keramice neolitické lineární keramiky (6. tisíciletí př.n.l.), následně až k lidové výšivce z 19. století (i když na té výšivce jenom výjimečně). Nejvíce je u nás svastika doložená, co tak vím, ve starší době železné (halštat), u Germánů (mezi 1.-6. stoletím) a potom je hodně rozšířená u Slovanů (bronzy a hlavně keramika). Ani se neptejte co je vyšité na nejstarší dochované české látce z hrobu svaté Ludmily :-)

Jinak si říkám, že se holky možná měly dát spíše na tanec. Pokud Vás a nebo někoho jiného zajímá co tím myslím, stačí klinknout na slovo Podnieka Sapnis (doufám, že to bude fungovat) co mám místo jména (tam kde ostatní mají Anonymní) :-)
0 # Leon Kreutzfeld 2012-12-12 22:56
Dobry den, mam dotaz. Zrovna vcera jsem zakoupil vanocni darek, jedna se o divci kabelku Hello Kitty. Chtel bych se zeptat, zdali je v kontextu nejnovejsich uspechu v boji proti kocourkovskemu extremismu tento symbol zavadovy, pripadne zdali pri posuzovani plati princip universality, territoriality, nebo kontextuality.

Podotykam, ze v zemi puvodu je tento predmet plne legalni (ani left, ani right, ani morning ani night). Je mozne ho privezt do Kocourkova, nebo bych ho mel radeji znicit, pripadne jako ideologicky vybusny material predat policii? Nerad bych se z neznalosti dopustil poruseni zakona a nejnovejsi detaily vyvoje v kotline mi unikaji.
0 # Tomáš Pecina 2012-12-12 23:08
Vp. Kreutzfeld, jistě vám nemusím připomínat Svobodův posudek na thema, že na červeném poli s bílým kruhem "něco chybí". Doporučuji zakoupit domácí plamenomet a dárek, včetně účtenky a všech dalších případných usvědčujících důkazů, okamžitě incinerovat; popel je poté vhodné rozptýlit v nejbližším zaručeně nenacistickém vodním toku (tj. vyloučen je, inter alia, Rýn, Mohan a Spréva).
0 # Anonymní 2012-12-13 07:50
Pro sichr bych to ani do Labe neházel.
0 # Vodník 2012-12-14 19:03
Já bych se toho nebál, vp. Kreutzfeld. Authorem designu Hello Kitty je podle všeho utrechtský výtvarník Dick Bruna, officiálně uznávaný umělěc Nizozemského království, vedle ČR nejvěrnějšího spojence USA a Israele v boji proti terrorismu za záchranu demokracie, takže se IMHO nikdo neodváží implantovat nějaký závadový kontext. To by mohlo být vykládáno jako sabotage a projev skrytého viscerálního antisemitismu.
0 # Leon Kreutzfeld 2012-12-16 11:18
Vp. Vodnik, asi si nejste vedom nejnovejsiho odhaleni zavadoveho centra.

V Ceske republice je Hello Kitty symbolem kontextualniho extremismu.
0 # Vodník 2012-12-17 00:14
Děkuji za informace, v.p. Kreutzfeld. Vidím, že nacistické hydře není nic svaté a mrak kontextuálního extremismu zatáhl českou oblohu, zahaliv zemi pochmurným stínem. Nejjistější bude zůstat v Haifě a do Kocourkova nejezdit ani v kaftanu. Já už tam nebyl víc než rok a nejsem si jist, zda mi Ivo Svoboda nespočítá i to kilo Goudy, které povezu příbuzným - snad aby si pro to přijeli sem :-(...
0 # Filip Šudák 2012-12-13 05:54
Další závadový diskurs. Měli jsme trička, zpěv (slovní projev) a mininálepky (s mega vazbou "zločinců").

Když jsem si četl v příloze připojenou první analysu pplk. Krásného, čekal jsem, co z ní vyplyne, a ano, blonďatá holčička.

Takže, máme blonďatou holčičku na zálohovaných stránkách a zvednutou ručičku u panáčka ze stavebnice. Jsem zvědav, jak soudruzi z UOOZ prokážou, které z dětí zvedlo ručičku a které postavilo který výtvor ze stavebnice.

Vzkaz pro pplk. Krásného: "Díky Vám, díky Vám, chlapíku statečný, za Vaši odvahu, vzdor a sílu. Vy jste náš kapitán, oni jsou zbyteční, přidal jste blankytů do křídel míru." Opravdu, panáček ze stavebnice, toť rafinovaný třídní nepřítel!
0 # Anonymní 2012-12-13 18:18
Z vaseho komentare se zacinam obavat, co se stane v pripade, ze moje jeste nenarozena dcera bude nahodou take blondata. Mam se zacit obavat trestniho stihani?
0 # Filip Šudák 2012-12-14 01:50
Ne, pakliže odmalička holčičku naučíte, že nesmí zvedat ruce nad úroveň ramen a budete jí stříhat nakrátko, aby se její účes, čirou náhodou, nepodobal účesu blonďaté holčičky na závadovém plakátu. Je třeba také volit takové oblečení, aby se nepodobalo oblečení žádné blonďaté holčičky na závadových plakátech, zejména je potřeba vystříhati se užívání barvy černé, červené, hnědé, bílé, zejména pak na kombinaci červené, černé a bílé barvy jsou soudruzi z UOOZ značně vysazení.

Bylo by také vhodné, aby holčička na veřejnosti nehovořila česky, myslím, že korejština nebo čínština bude tím správným jazykem, neboť tyto lidově demokratické jazyky budou zejména soudruhům prokurátorům (tedy těm, kteří mohou soudruhy z UOOZ klepnout přes prsty) velmi milé a dítě hovořící jazykem Čínské lidové republiky nebo Korejské lidově demokratické republiky jistě nebude národní / nacionální socialistkou, fašistkou ani ničím podobným.
0 # Anonymní 2012-12-16 02:34
Pozor na Jižní Koreu!

www.google.cz/.../
0 # Filip Šudák 2012-12-16 19:34
Ano, já opoměl "nazi fetish", který jde z Japonska a v těchto státech velmi "frčí". Samozřejmě, měl jsem na mysli soudruhy z 조선 민주주의 인민공위국 (Korejské lidově demokratické republiky), ale po zhlédnutí citovaného odkazu a po zadání stejného pro Číňany (www.google.cz/.../), se mi vídí: blonďatá holčička nemá úniku, bude trestně stíhána.
0 # Anonymní 2012-12-13 08:21
No, pane Pecino, předpokládám, že už existuje vyšetřovací tým specialisovaný na Vás a Vaši činnost.
Možná bude i početnější než tým "metyl".
Milan
0 # Anonymní 2012-12-13 09:52
Myslím, že už jako malé nevinné děti jsme občas z lega poskládali svastiku. Jenom jsme jí tehdy říkali hákový kříž. A nepotřebovali jsme k tomu ani vedení členek RWU. :)
0 # Anonymní 2012-12-13 09:57
Ehm, tak nějak nevím co k tomu napsat. Je vidět, že účastníci té akce, zejména z řad dospělých, jsou opravdu dementi. My jsme si takhle hráli naposledy jako malé děti, zatímco tady je evidentní, že ty opičárny dělají dospělí, protože děti by zřejmě skončily u hákového kříže (jako kdysi my, když jsme si hrávali s legem). Další vychytávky jako hajlující panáček, to už bylo nad naše dětské schopnosti a myslím, že dnešní děti na tom nejsou jinak.

Ovšem, samozřejmě, soudit někoho za to, že je pitomec, je opravdu značně mimo mísu.
0 # Anonymní 2012-12-13 18:21
Mimochodem, je treba na tento pripad pohlizet pozitivne. Plyne z nej hned nekolik dulezitych informaci. Napriklad ze PCR uz dokaze vypalovat CD, ze dokaze stahnout obsah webu a dokonce umi pouzivat i jine veci pro praci s internetem nez je internet explorer (duraz bych kladl hlavne na ten posledni bod)...
0 # Filip Šudák 2012-12-14 01:56
Policisté od hodnosti mjr. výše umí vypalovat CD i DVD již několik let. Než jsem měl datovou schránku museli mi na nich posílat informace, což je sice netěšilo, ale nic jiného jim nezbylo, neboť jisté množství dat již nelze zaslat ani pomocí běžné elektronické pošty.

Jinou skutečností samozřejmě je, že nikoli vždy to stačili v zákonné patnáctidenní lhůtě.

Dokonce znám i jednoho kpt., který umí vypálit CD i DVD!

P. S.
Jak víte, že umí policista zálohovat internetové stránky? Policisté obecně nehovoří, a tím méně píší, pravdu, neboť konat v tajnosti je demokratičtější, zálohu mu klidně mohl provést občanský zaměstnanec.
0 # Anonymní 2012-12-13 22:50
Doufám že "hajlující figurka" to dostane natvrdo a půjde na rok do krabičky.

Adam
0 # Filip Šudák 2012-12-14 01:59
Prosím, prosím, ne do krabičky, ale postavit jí z lega celu, jež bude přesnou kopií české vězeňské cely, jíž budou strážit figurky v uniformě VSČR, tuto celu umístit v Legolandu s cedulí, na kterém bude "urválkovský" rozsudek nad figurkou s překladem!
0 # Anonymní 2012-12-14 08:10
Jednou z pikantérií je rovněž to, že "kdo zvedl figurce ručičku" vyšetřuje Útvar pro odhalování organizovaného zločinu, odbor terorismu a extremismu :-)

-es-
0 # Anonymní 2012-12-15 21:47
Škoda. Chtěl jsem poslat fotoromán panáček a závadové oblečení, ale zjistil jsem že sestra z našeho Lega už panáčky vyhrabala a rozdala tak nebude nic.

Divili byste se kolik jsem v Legu našel závadových dílků:

Torzo panáčka s pirátskou kazajkou - jasná podpora pirátství, k tomu ještě závadový papoušek, hák místo ručičky, opička a zbraně k tomu. Pirátů jsme měli více, takže organizovaný zločin.

Vlajka "Jolly Roger" opět podpora pirátství, soudní znalec by mohl dojít k závěru že jde o odkaz na SS, takže dokonce nacistické pirátství.

Na závěr jsem vyštrachal bedničku a dublony jakožto odměnu pro soudního znalce.

Adam
0 # Filip Šudák 2012-12-16 19:39
Ano, soudní znalec by jistě dospěl k názoru, že se jedná o závadový diskurs, protože se o závadový diskurs jedná, ale zase byste se mohl hájit, že ta vlajka je podobná vlajce od jízdní SS, která nebyla prohlášena za zločineckou organisaci (obecně její příslušníci nebyli obviňováni ze žádných válečných zločinů).
0 # Anonymní 2012-12-24 10:20
Autor sice začernil jména, ale ta Michaela D. bude evidentně Michaela Dupová, jejíž jméno proběhlo všemi médii.
0 # Tomáš Pecina 2012-12-24 10:46
Jistě, je to ona. Když anonymisuji, snažím se to dělat universálně, aby byl dokument použitelný i v jiných kontextech, proto nemohu brát ohled na to, že třeba v článku, kde na něj odkazuji, jména uvádím.

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)