Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Hlavní líčení s Adamem B. Bartošem proběhlo dnes u Obvodního soudu pro Prahu 1 v klidném, důstojném duchu. Úvodní vyjádření obžalovaného nesla paní soudkyně jaksi nelibě, ale pak se procesní diskurs soustředil na otázku, zda je nutné, aby se soud s knihami seznámil, anebo postačí, aby si přečetl, co o nich napsali policejní specialisté; obhajoba přirozeně s názorem soudu nesouhlasí a argumentuje zásadou přímosti.

Pokračujeme v říjnu.

Komentáře   

0 # gogo 2017-07-20 16:06
Bývá v demokraciích s přívlastkem dobrým zvykem originální materiály zabavovat a jejich čtení či publikaci trestat a zároveň vyžadovat po spořádaných ovčanech jejich odsouzení na základě režimem objednaného výkladu. Samozřejmě je to proto, aby ovčan nebyl vystaven škodlivému působení závadového dokumentu. Dnes o to nebezpečnějšímu, neboť minimálně inspirovaném Putinem - jemu ostatně musejí z logiky věci nutně sloužit všichni obhájci a podporovatelé A.B.B.
V případě soudních procesů jde o poněkud prekérní situaci, kdy by někdo mohl namítat, že soudní oudy by měly být dostatečně imunní vůči Putinovým svodům a obstát i přímé zkoušce čtení závadového textu.
Je to otázka velmi citlivá a soudy jistě rozhodnou správně a pro dobro všech.
0 # Anonymní 2017-07-20 17:23
Gogo: Hlavně je nutné to protahovat tak dlouho, aby Adam Bartoš vypadl z nejbližších voleb jako možný kandidát.

Jakmile projdou volby, soud(y) velice rychle věc uzavřou. Možná i překvapivě ve prospěch Adama Bartoše, či s nějakým trestem "aby se neřeklo".

V této demokratické soudní při totiž primárně nejde o závadové čtení, ale o potlačení možnosti alternativních volebních stran ohrozit současné politické strany u lizu.

Takto naplno se to samozřejmě napsat nemůže, tak se hledá záminka ála extrémismus a závadové čtení. Ale jde toliko o odstranění individuí ohrožujících současnou mafii a šedé eminence v pozadí.

Nedemokraticky by byl zastřelen, či někde zmlácen. Demokraticky bude pouze vláčen po soudech v politických procesech, bude možná finančně i společensky zruinován.

Tak se stane každému, kdo si myslí, že v současné České republice je snad svoboda slova nebo skutečná demokracie. A začne se podle toho chovat.

Komunisté vás snad naučili číst mezi řádky. Ostatně komunistické kádry to řídí celé dodnes.

Miloslav Ponkrác
0 # Unknown 2017-07-21 01:15
Ano! Charta se také nezveřejnila!

"Tady podepište, že odsuzujete ty, co podepsali charta..."
"Proč!? Já jsem jí nečetl, nevím vůbec, o co jde..."
"Ale kolego! Myslet si můžete, co chcete. Prostě to podepište!"

Dneska:

"Tady podepište, že odsuzujete vydávání Hitlerových projevů."

Dokážu si klidně představit odpověď:

"Coo!? Podepsat? Eeeee..... Počkat, doufám, že to nyní na Angolu, já už platil!"

"Ne! Na Angolu to není, nic platit nebudete..."

"Uf!"

Ovčan je spokojen.
0 # gogo 2017-07-21 07:55
On je ale přece jen trochu rozdíl oproti 80. rokům. Tehdy prosovětským bolševikům nikdo nevěřil ani nos mezi očima a všeobecně se komunisty i jejich systémem pohrdalo.
Dnešní eurobolševismus má blíž k situaci 50. let, kdy existovala spousta lidí, kteří komunistům věřili a radostně budovali nový svět, podobně jako je tomu dnes, kdy poměrně hodně (tj. ne jen naprostí idioti) věří eurobolševismu a radostně budují svět unisex záchodků, kontinua pohlaví a přesidlování celých regionů z Afriky do Lotyšska a Německa.
0 # Anonymní 2017-07-21 13:11
No, dobré je, že se společenské děje zrychlily. Nemám už čas čekat dalších 40 let, až tihle neobolševici půjdou od vesla.
0 # gogo 2017-07-21 17:43
Nedělejte si iluze, některé konstanty jsou dány lidským naturelem. Německá diktátorka např. nikdy nepřizná, že způsobila celoevropský průser a Němci nikdy nepůjdou proti svému vůdci, dokonce si myslím, že ji klidně zvolí znovu ve volbách. Tyto typy parametrů budou určovat časové konstanty přirozených procesů. Samozřejmě, pokud by v Německu vypukla nějaká forma občanské války, celé se to urychlí.
0 # Anonymní 2017-07-21 18:03
1)Soud se snaží především zdržovat proces tak, aby Adam Bartoš nemohl kandidovat v nejbližších volbách. Po volbách dojde k obratu v dané kauze. Dostane nějaký trest "aby se neřeklo", a bude to. Důležité je vyřadit Adama Bartoše z voleb.

2) V Německu je mnohem menší svoboda slova než v České republice. V Německu je daleko větší manipulace a lživost ve zprávách. A byla už dávno před Merkelovou.

Stejně jako příslušníci NDSAP se nebáli ve 30. letech napadat a vraždit své opozičníky a protivníky, zhruba stejné je to dnes v Německu. Jen to není NSDAP, ale různé antify a sluníčkáři.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-07-21 18:14
"No, dobré je, že se společenské děje zrychlily. Nemám už čas čekat dalších 40 let, až tihle neobolševici půjdou od vesla."

Stejně jako staří komunisté jsou stále u vesla, tak i neobolševici budou u vesla také po změně režimu. Proč čekáte něco jiného?

Postupně se profiluje oligarchie, která bude vládnout bez ohledu na to, kolikrát se změní režim a kolikrát proběhne revoluce či jiný obrat. Naopak každá prudká změna ji jen posílí, protože nejvíce se dá upevnit moc a nejvíce peněz se dá nahrabat, když je všude chaos, chudoba, nouze a ideálně ještě na ulici teče krev.

Mimochodem, nejbližší změna bude 2022-2023, kdy dojde k rozpadu Evropské Unie. Což jak zajisté uznáte, zahýbe se společenskými režimy po celé (nejen) Evropě více, než celá sametová v roce 1989. Ale vaše sny o zlepšení budou naprosto nenaplněny.

Protože revoluce, jak ukazuje historie, nakonec vždy "požírá své děti". Oligarchové, mafiáni, a tedy i (neo)bolševici revoluce milují až do morku kostí, a také jim proto pomáhají seč mohou. Každý chaos, každá revoluce, každý převrat upevní jejich moc, zvýší jejich majetek a pohodlí. Budou to oni, kdo budou tahat za nitky až se bude rodit základní ústava, zákony, nové společenské uspořádání - a budou to kormidlovat tak, aby jim (a především jim) to bylo prospěšné.

Nakonec už stejně nikdo ani neví, kdo za ty nitky tahá. Takže po případném převratu lidé odstaví či popraví pár bílých koní a loutek. A skutečné hlavy si bouchnou šampáněm a představí jiné loutky, kteří naoko jsou oddaní duchu nového režimu. Ať se ta loutka jmenuje Havel, Dientsbier, Merkelová, Makron, Jelcin, papež František, a nebo jinak.

Miloslav Ponkrác
0 # gogo 2017-07-21 18:16
Vy myslíte, že by Bartoš mohl reálně uspět ve volbách? Neříkám, že ten časový vývoj nemůže být jak píšete, ale pochybuji, že by byla hlavní motivace zablokovat Bartošovi možnost kandidovat.
Spíš hrají opotřebovávací strategii - je to nic nestojí, naopak si přijdou na své spřátelení znalci a vykladači a i kdyby proces ukončili pro nedostatek důkazů, obviněný bude i tak dost vyčerpaný z obhajoby proti absurdním obviněním a domáhání se spravedlivého procesu, že se to prakticky vyrovná odsouzení.
Ze strany urválkovské soudní praxe je to bez rizika, postih nehrozí a navíc všichni prokáží schopnost se zapojit do politického procesu, což se může hodit a jejich cena v může i vzrůst ... dělají tak nějak všechno a nic se jim neekluje.
0 # Anonymní 2017-07-21 18:26
Urcite uspeje Gogo, misto 0.16% dostane 0.19%.
Neocon
0 # gogo 2017-07-21 18:34
Já se mu nechci posmívat, ale ta čísla máte podle mě dobře.
A myslím, že nasazení urválkovců není právě motivováno snahou jej blokovat do voleb, ale jde čistě o orientaci na vlastní kariéru a korýtka. Ubohé špíny si prostě hledají osoby k obsazení do procesů, které si vyfabrikují a z kterých hodlají nějakou dobu dobře žít.
0 # Anonymní 2017-07-21 18:49
Gogo, Neocon: Tak jo, na základě vašeho přání jste si stanovili, že nemá šanci.

Adam Bartoš má šanci velkou (ostatně už v minulosti získal více, než je odhad Goga a Neocona - ukazující tím, za co vaše odhady ve skutečnosti stojí).

Problém Adama Bartoše je, že je solitér. Když si někoho zvolí za spolustraníky, tak ho spíše táhne a Adama Bartoše to spíše unavuje, než aby se násobila síla.

Po drobné změně strategie, na kterou dříve či později přijde, půjdou preference Adama Bartoše tvrdě vzhůru - pokud ho mezitím nezpacifikují. Oni to vědí, a proto je u soudu.

Dělá stejnou chybu jako Andrej Babiš, který to ale částečně vydláždil prachama. S tím, že Adam Bartoš je podstatně inteligentnější, než Babiš.

Miloslav Ponkrác
0 # gogo 2017-07-21 20:39
Je to jen odhad a pana Bartoše prakticky neznám. Není potřeba mi podsouvat nějakou zášť vůči němu.
Neoconova čísla byla trochu nadsázka, ale jinak si opravdu myslím, že pokud bude pokračovat tak, jak funguje, tak ve volbách nemá šanci.
0 # Anonymní 2017-07-21 20:55
"Gogo, Neocon: Tak jo, na základě vašeho přání jste si stanovili, že nemá šanci."

Ja myslim, skromne myslim, ze za tech par let, co sem prispivam, jsem mel pomerne dobry odhad, mylil jsem se jenom jednou a to se zvolenim Trumpa. Sice jsem mel pravdu, ze vic hlasu dostane HC, ale lidsky jsem se zmylil, protoze ziji v zemi, kde 62 milionu je vice, nez milionu 66...

Myslim p. Ponkrac, ze at se to tykalo Krajskych Voleb ci Senatnich v CR, oblibeneosti Trumpa, bombardovani Syrie Trumpem, stavbou zdi, nebo i Voleb v Holandsku/Francii, Nemecku atd. ze se vzdy stalo to, co jsem tu mesice a tydny predtim psal.

Tedy, ze Bartos dostane mene nez 0.3%-o tom neni spor, protoze jak jsem tu psal, pane Ponkrac, asi 80x-dokud se budou mit lide v CR tak dobre, jak se maji, tak zadny ABB/Sladek/DSSS atd.atd.atd. nema zkratka sanci.

To neni moje prani, s pranim to nema nic spolecneho-to je pouze moje konstatovani a rad si na toto tema na podzim po Volbach s Vami vymenim par radku, stejne jako vloni a predloni-vysledek ale bude stale stejny.

Neocon
0 # Anonymní 2017-07-21 22:48
Neocon: Já proti vám nic nemám, je to jen výměna názorů.

/

Já jsem odhadl, že nezvítězí Clintonová - a to dokonce ani kdyby měla 100 % většinu ve všech státech USA. Vůbec na jejím počtu hlasů nezáleželo. Jestli zvítězí Trump nebo nasadí jiného jsem netušil.

A víte proč? Protože Clintonová by své případné zvolení psychicky a zdravotně neustála. Takže jsem si jen mohl tipovat, jestli jí indispozice psychická a zdravotní skolí ještě před zvolením nebo pár dní po něm.

Ve skutečnosti nezvolení Hillary Clintonovou zachránilo. Je to trochu analogie našeho narkoleptického Karla Švarcenberka - jen je to na Clintonové vidět trochu méně.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-07-21 22:53
Adam Bartoš je cíleně eliminován, takže kolik získá je už čistě akademická otázka.

Každý nový alternativní lídr dnes musí ustát snahu o jeho eliminaci justičními, úředními, mediálními a jinými prostředky. A pak ještě přesvědčit voliče.

Pokud je někdo mohutně podporován, jako třeba Jiří Drahoš, pak je to zcela jistě lídr kavárny a současného politického kursu. A zcela jistě je to kandidát páté kolony už existujících stran.

/

Pokaždé před volbami se hraje stále stejné hry.

1) Založí se několik nových stran, které jsou v zásadě "pobočkami" již existujících. Např.:

a) STAN jako pobočka KDU-ČSL.

b) Piráti jako pobočka Strany zelených (zde je obzvláště fikané, protože internetových závisláků je enormní množství - takže Piráty zvolí mnoho jako první volbu, ačkoli volí ve skutečnost Zelené).

c) Nebo TOP09 jako pobočka tvrdého jádra ODS.

atd.

2) Postaví se stínové alternativní strany. Např. se zjistí, že alternativní strana X by mohla uspět. Tak se založí falešné strany Y a Z se stejným programem jako X. Strany Y a Z mají spousty peněz ze zákulisí, lepší propagaci a rychle se dostanou do povědomí. Politická strana X by snadno dostala řekněme 8 %. Voliči se ale nyní rozdrolí mezi 3 strany, každá pod 3 %, a vypadávají ze hry všechny. Strana X je ze hry, mission acomplished.

3) Zavírají či obviňují se úspěšní lídři - solitéři. Likvidují se soudně, finančně, pracovně i jinak.

4) Média pomlouvají ty lídry/strany, které by mohly ohrozit zavedené politické strany u koryta.

/

Nová politická strana/lídr musí umět najít strategii a úspěšně vykličkovat z těchto tenat. Je to čím dál složitější, ale stále to jde.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-07-22 01:55
"Já jsem odhadl, že nezvítězí Clintonová - a to dokonce ani kdyby měla 100 % většinu ve všech státech USA. "

Ted moc nerozumim, kdyby mela 100% vetsinu, jak pisete, tak je proste President.

"Clintonová by své případné zvolení psychicky a zdravotně neustála."

Jak na tohle jste prisel? Ta zenska byla Prvni Damou 8 let, 2x vyznamnym Senatorem a Ministryne zahranici. Nikdy nemela zadny problem, co do psychickeho, ci fyzickeho zdravi.

I kdyby jste mel ohledne jejiho zdravi vice info, nez mam ja, tak copak proti ni stal nejaky 40catnik, opaleny Krasavec?
Vzdyt tam blazna, 71 let, ufrkanej, 3x zenaty, 5 deti s 3ma zenama, nasilnik, dluznik, levicak, lhar a podvodnik.

Tedy, moc jsem Vas prispevek nepochopil.

Ohledne ABB-dokud bude volat po znarodnovani a vybirat si kandidatku na inzerat-ten clovek nemuze a take neprekroci svych magickych 0.30%-vzpomente si na me.

Neocon
0 # Anonymní 2017-07-22 02:44
"Ted moc nerozumim, kdyby mela 100% vetsinu, jak pisete, tak je proste President."

Řeknu to jak stará kartářka: Když vyšší moc nedá, lidstvo je bezmocné.

--

"Jak na tohle jste prisel? Ta zenska byla Prvni Damou 8 let, 2x vyznamnym Senatorem a Ministryne zahranici."

A? Znamená to, že když jste teď zdravý, tak bude zdravý až do konce? Nebo že když teď žijete, tak je to důkaz, že nikdy neumřete a budete žít věčně?

--

"Nikdy nemela zadny problem, co do psychickeho, ci fyzickeho zdravi."

A proto musela ze zdravotních důvodů odstoupit z pozice ministra zahraničí. Vy ani nevíte tento fakt?

Pane, jsem vystudovaný psycholog, a na klinických praxích jsem viděl leccos. Hillary Clintonová mlela z posledního, a podle mého už za hranicí svých možností. Kdoví, co dostávala za dryáky, aby nějak fungovala jako Potěmkinově zdravá ve volební kampani.

Hillary Clintonová by měla děkovat Alláhovi, Ježíši, Perunovi, Manitouovi, či komu věří, že nevyhrála volby. Ona by - z vyšší vůle - prezidentkou USA nebyla. Její fyzické a psychické dispozici už na to neměly. Stres a zátěž po inauguraci a nástupu by jí rychle přivedly do nemocničního prostředí.

Dále už to rozvíjet nechci.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-07-22 03:26
Jo takhle, Vy predikujete, ze nekdo, kdo je dnes evidentne v pohode, tak zitra byt nemusi-no, to asi nemusi, ale pak by jste v zivote si nemohl koupit auto, byt, mit pritelkyni/zenu, deti, jet na dovolenou, nechat si opravit mycku na nadobi atd..., protoze dnes tu jste a zitra byt nemusite, a bylo by to tudiz zbytecne, ze ano?

Neodstoupila ze zdr.duvodu, nybrz kvuli Benghazi.

Neocon
0 # Anonymní 2017-07-22 04:44
Neocone, skončíme to. Já na tohle fakt nemám náladu.

Víte, existují fyzikální zákony - jako např. že když hodíte kámen z okna dolů, tak můžete predikovat, že spadne dolů na chodník a nedoletí k Proximě Kentauri. Tomuto druhu predikce se říká věda.

Stejně tak existují určité zákony ohledně vývoje zdravotního a psychického stavu. Opět vědecky probádané.

Hillary Clintonová se zdravotně hroutila už ve funkci ministryně zdravotnictví. Neměla už tehdy na to - a tak když se sešly okolnosti, prostě byla donucena odejít.

Kromě toho, Hillary Cintonová není zdravá už při pohledu na ní.

Ona nikdy, zdrazňuji nikdy, prezidentkou nebude. I kdyby se stavěla na hlavu, a odvolili jí všichni občané USA do jednoho. Ledaže by chtěli mít prezidentku v ústavu.

Zkrátka, jakmile zavelí vyšší vůle, a objeví se fyzická a psychická degenerace - tak politická vůle, ani vůle občanů, ani vůle samotného člověka už nehraje roli. Je úplně lhostejné, kolik měla/bude mít Hillary Clintonová volebních hlasů.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-07-22 09:30
kdo je dnes evidentne v pohode

Cože? Neměl byste si skočit na oční? Vždyť ta ženská byla od pohledu úplně vyřízená, krom toho zkolabovala přímo před kamerami.
0 # Anonymní 2017-07-22 13:54
"Hillary Clintonová se zdravotně hroutila už ve funkci ministryně zdravotnictví."

Zahranici, nikoliv zdravotnictvi.

to Anonymni-jasne, az Vy budete vypadat v 70ti letech, jako ona, tak

www.google.com/.../

dejte vedet, chlape. Chtelo by trosku, jenom trosku nadhledu.

Neocon
0 # Anonymní 2017-07-22 16:15
to Anonymni-jasne, az Vy budete vypadat v 70ti letech, jako ona, tak

Myslíte nějak takhle? :-D
0 # Anonymní 2017-07-22 18:18
Posuzovat 70ti letou zenskou podle dvou- 10ti vterinovych, sestrihanych videii, uprostred Kampane se spankem 3 hodin/day-to muze vazne udelat jenom primitiv.

Neocon
0 # Polar_Bear 2017-07-23 12:39
Ponkrác: "V Německu je mnohem menší svoboda slova než v České republice."

Možná ano, ale německé právo je alespoň předvídatelné. V německém zákoníku je všechno závadové (symboly, písně, textová hesla i čísla) taxativně vyjmenováno a případně názorně vyobrazeno, aby nemohlo dojít k omylu nebo ke kreativnímu výkladu. Z hlediska svobody je to špatné, ale pokud jste nácek a vyznáváte to veřejně, je to Vaše riziko a víte na čem jste. U nás stačí, když jste aktivní a nelíbíte se establishmentu: najde se "znalec", který Vaše hesla, chování, symboly na oblečení nebo písně "dešifruje" jako závadová, a pokud nemáte v systému účinné zákulisní protipáky, hnedka máte přišitou minimálně podmínku.
0 # Anonymní 2017-07-23 18:13
m.morgenpost.de/.../...

Asi neschvaleny vtip.
0 # Anonymní 2017-07-24 23:29
Neocon: Nastudujte si rozdíl mezi "dobře vypadat" a "být zdravý/nemocný". Řada i těžce nemocných lidí nevypadá vůbec špatně. Navíc v kombinaci s kvalitním mejkapem a nulovou prací rukama po celý život se šance vypadat dobře i ve 100 letech prudce zvyšuje.

Polar_Bear: Děkuji za upřesnění a doplnění.

Je od Německa ale moc hezké, že jde po nacistických symbolech a projevech (což se dá souhlasit, minimálně jako prevenci ve státě, kde ještě ani ne před sto lety bylo mnoho miliónů fanatických a přesvědčených nacistů). Bohužel na straně druhé Německo nechalo ve svém státě v klidu dožít nejhorší nacistické zrůdy z 2. světové války - aniž by je jakkoli pohnalo k odpovědnosti. A pár jich ještě užívá klidného stáří v Německu.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-07-24 23:49
Jo, to je v poradku pane Ponkrac, ja jen, ze od Voleb uteklo 9 mesicu a k.nda zije, zacina ji byt vsude plno, chce kandidovat sdo Senatu za NY State (zcela jiste uspesne)-vypada na 70 let zatracene dobre.
Opakuji, zrejme vite vice nez ja, coz je mozne...

Neocon
0 # Anonymní 2017-07-25 00:48
0 # Anonymní 2017-07-25 03:24
Dalsi radoby "vtipne" video-tvrdim, ze na 70 let vypada dobre-nic vic.
Neocon
0 # Anonymní 2017-07-25 10:04
Neocone, my se bavíme o zdravotním stavu; proti vkusu soudruhů gerontofilů nic nenamítám.
0 # Anonymní 2017-07-25 13:29
Jiste, a ja Vam pisi, ze od Voleb ubehlo 9 mesicu a HC je ve "forme", je ji vsude plno a chce a zrejme i bude kandidovat do Senatu za NY.

Clovek by cekal, dle vasich "zarucenych" vyjadreni, ze uz je v nejakem Hospici nekde v AR, ale misto toho tady date odkaz na nejake video, kde dotycna dama kasle-wow.
Neocon
0 # Anonymní 2017-07-25 17:13
Neocon: Já jen odcituji, co jsem napsal. Všimněte si kondicionálu, tedy podmiňovacího způsobu:

"Protože Clintonová by své případné zvolení psychicky a zdravotně neustála... Ve skutečnosti nezvolení Hillary Clintonovou zachránilo."

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-07-25 19:01
Uz rozumim, cili cira spekulace. (na kterou mate samozrejme plne pravo a jelikoz stat se muze cokoliv-ano, je to mozne.)
Neocon
0 # Anonymní 2017-07-26 15:12
Neocon: Pokud určité vzdělání a zkušenosti z klinických praxí, což jsem psal na začátku, považujete za čirou spekulaci - pak máte samozřejmě pravdu.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-07-26 15:26
No, vzhledem k tomu, jak takove "odhady" psychologu a psychiatru dopadli v minulosti (vzdy totalnim fiaskem), tak takova prohlaseni beru vzdy s rezervou, vcelku logicky.
Jinak bych to chapal, ze to napisete o nejake "zenske z ulice", ktera ma vse, jen ne zkusenosti s tlakem a nikdy v zivote zemi neslouzila.

Ale napsat to o zenske, ktera byla 8 let prvni damou+6 let US senatorem+4 roky Ministrem zahranici US+prokazala odvahu, kdyz jako jedna z mala hlasovala pro raid pro ObL a hlasovala s Bushem pro utok na Iraq-opakuji, velmi odvazna tvrzeni od Vas.

Kdyby jste totez napsal o Trumpovi-ok, souhlasil bych a tech 6 mesicu by Vam dalo jenom za pravdu, ale proc to tvrdite o ni-Buh vi...

Neocon
0 # Anonymní 2017-07-20 17:51
Bartos bude odsouzen a půjde do vezeni. Protoze si troufnoul kritizovat Zidy a to se přece nesmí, na ty si s nejakou " svobodou slova" nepřijde te :( oni ji maji my ne a tak je na case si závit klást otázku, zda si nemame v nasi zemi zácit opet vládnout sami a mensiny vykázat do role trpěny ch okrajových casti společnosti,... Máme s nimi bohužel historicky spatne zkušenosti :(
0 # Anonymní 2017-07-21 10:20
soudě dle projevu, než abyste vládl vy, tak asi radši ty Židi :)
0 # Anonymní 2017-07-21 21:48
Ano jestli Vám vyhovuje role otroka židů , tak prosim ale nas ostatni z toho vynechte . Mimochodem doporucuji ke studiu primární prameny, jako treba Talmund , tak se dočtete, ze gojim jsou překročení byt otroky židů, protoze vznikli spojením nejistých sil :( mimochodem nepřipadá vam divne, ze jsou to většinou opet zide, kdo podporuji imigrantskemu krizi, omezování svobody slova Atd?! Někteří lide jsou Holt nepoučitelní, jen nevim, proc za jejich hloupost máme platit my ostatni :(
0 # Anonymní 2017-07-21 21:50
Útočit na osobu autora misto na jeho nazory je znamka trapnosti a ubohosti :( vy asi budete nejaky neziskovkar, coz:)
0 # Anonymní 2017-07-26 08:20
Ano, to je zcela správný názor. Málokdo je ochoten to vyslovit - za většinou veškerého "svinstva" opravdu stojí židovské mafie. Je to můj názor, který vyplývá z dlouhodobého sledování této "komunity". Těžko se to prokazuje, ale kdo sleduje podrobněji sitauaci s přihlédnutím k této variantě, dříve či později zjistí, že to tak prostě je. A to už na úrovni obcí a měst. Do roku 1995 jsem vůbec Židy nijak nevnímal. FC Teplice
0 # Anonymní 2017-07-23 16:26
Představte si, že plujete na jedné lodi se členy Klubu, kteří mají na rozdíl od vás zajištěnou záchranou vestu a člun, protože mají v rodokmenu zvláštního dědečka nebo babičku, zatímco vy ne. Když se na obzoru objeví ledové kry, jak budete posuzovat spolucestující tvrdící, že o nic nejde? Budete je posuzovat stejně, ať už jsou z Klubu, nebo nejsou?

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)