Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Tak učebnicový příklad zneužití pravomocí, jímž se navíc policie ještě pochlubí v mediích, se tedy nevidí.

Pornoherečka vystupující pod uměleckým jménem Laura Crystal řídila pod vlivem drog a bez platného řidičského oprávnění, resp. se zákazem řízení. Přesto, milí policisté, nejste oprávněni ani poskytovat mediím video z jejího zadržení, ani jí poutat ruce za zády. Zákon o policií praví jednoznačně, že pouta lze přiložit, pouze je-li důvodná obava, že může být ohrožena bezpečnost osob, majetku nebo ochrana veřejného pořádku anebo že se osoba pokusí o útěk. Nikoli z důvodů jiných, notabilně k ukojení ega nějakého zakomplexovaného blba v uniformě.

Komentáře   

0 # Báša 2015-02-21 12:45
Jak to, že neměla řidičák? Se šaltrpákou to umí, to jsem viděl.
0 # Anonymní 2015-02-21 12:48
Byl jí odebrán. Zřejmě měla hvězdné manýry již v minulosti.

I.
0 # Anonymní 2015-02-21 13:59
Nevíte jak se chovala před tím, než začíná TV spot.
0 # Anonymní 2015-02-21 14:14
Víte jistě, že video se zadržením pochází od policie?
Jinak bych vám nepřál, abyste ty "blby" někdy sám potřeboval, třeba by to mohlo způsobit výčitky svědomí.
0 # Báša 2015-02-21 16:37
1. Ti blbové tu jsou od toho, aby chránili zájmy státu a obávám se, že ty se s vašimi zájmy ninijak nekryjí, ba naopak
2. Už jste někdy viděl/četl/whatever, že by někam přijeli včas, nebo se o to alespoň snažili?
0 # Anonymní 2015-02-26 15:45
To jsem viděl mnohokrát, třeba při odtazích u blokového čištění atp. Ale ještě nikdy jsem u žádného svého známého ani u sebe nezažil, že by mu nějak pomohli. Buzerovat, to ano...
0 # Anonymní 2015-04-24 12:39
V pravém horním rohu je "zdroj: policie čr" .. ;)
0 # Anonymní 2015-02-21 15:00
Hmm, zajimalo by me, co byste rikal pane Pecino, pokud by ta vyfetla slecna pri sve krasojizde smetla napriklad Vaseho pribuzneho. Jiste by byl prvni bod, nad kterym byste se podivoval, ze ji nasazuji pouta. To uz je fakt ulet...
0 # Anonymní 2015-02-21 15:43
Jelikož byla pod vlivem drog, nikdo neví, co od ní čekat, a pouta jsou tedy dle pravidel uvedených v článku zcela na místě.

Další nedovedu posoudit.
0 # Anonymní 2015-02-21 15:55
Označovat policajta jen proto, že dává pouta někomu, kdo nemá respekt nejen k úřednímu zákazu řízení, ale hlavně k ostatním řidičům, jako zakomplexovaného blba ? To už je vážně trochu eklhaft.
0 # Tomáš Pecina 2015-02-21 16:50
Nebezpečnost jejího jednání nechť posoudí soud, ale použití pout je nehoráznou šikanou.
0 # Anonymní 2015-02-21 17:30
Dejme tomu, že z tepla domova, se jeví nasazování pout jako zbytečné. Možná je to šikana, možná to na tu blonďatou kravku bylo nadbytečné. Ale stejně Vás to neopravňuje označovat toho policajta jako blba.
0 # Anonymní 2015-02-21 18:08
Přesněji řečeno zakomplexovaného blba. Jak jinak nazvat ozbrojeného hejhulu, který si svou zjevnou převahu musí zdůrazňovat spoutáním evidentně neodporující ženy? Bez zákonného zmocnění.
0 # Anonymní 2015-02-22 01:23
Pro upřesnění, jeden dává pouta, druhý prodává film a třetí provádí bukální stěr.
0 # Anonymní 2015-02-21 16:21
Obecné podmínky použití pout upravuje § 53 PolZ.

Podle § 54 PolZ lze použít pouta, "... je-li důvodná obava, že může být ohrožena bezpečnost osob, majetku nebo ochrana veřejného pořádku anebo že se osoba pokusí o útěk". Dotyčná na videu zjevně neohrožuje bezpečnost osob, majetku nebo ochranu veřejného pořádku, ani její jednání nezavdává důvodnou obavu, že by tak činit mohla. Totéž platí o pokusu o útěk.

Co tomu předcházelo, je naprosto nepodstatné, stejně jako hypotézy na téma co by kdyby.

-es-
0 # Anonymní 2015-02-21 18:18
-es-: U cloveka pod vlivem navykove latky neni bohuzel zadna z techto moznosti vyloucena, jelikoz zejmena lide od vlivem pervitinu jsou impulsivni vice nez dost a jejich reakce jsou za techto okolnosti naprosto nevypocitatelne.
Zastavat se smazky mi za techto okolnosti pripada precejen trochu samoucelne.
0 # Manteufel Martin 2015-02-21 18:55
kdy byl proveden test na návykové látky jsem na videu nepostřehl ?
0 # Anonymní 2015-02-21 19:22
Nemá cenu se bavit o obecných jevech, pokud na videu vidíme jev konkrétní. Laura evidentně žádnou impulsivitu neprojevuje - zjevně dělá jen to, co se po ní žádá, je naprosto v klidu, při nasazování pout spolupracuje, ani známka jakéhokoliv odporu. Mimochodem, nikde nebylo řečeno, že byla pod pervitinem, a v reportu je řečeno, že "následné testy navíc prokázaly...", takže ta hlídka o žádných drogách nejspíš v daný moment vůbec nevěděla.

Nevšiml jsem si, že by se tu někdo zastával smažky.

-es-
0 # Anonymní 2015-02-21 19:27
Nedělají se testy jen na základě podezření? Jestli ano, tak to na ní museli nejdříve poznat!

Policajtům se nedivím, jestli byla očividně sjetá, poutal bych taky. Náhodou se něco stane a budou mít problémy, že to neudělali. Tady se nezavděčíte nikomu... Jinak nepřipadá mi, že by se ti policajti z videa chovali nějak hrubě, jak tu p. Pecina prezentuje.
0 # Anonymní 2015-02-21 21:13
Testy na alkohol se zásadně dělají automaticky, bez jakéhokoliv podezření, a když to neklapne, tak se kolikrát zkusí i test na drogy - metoda budeme hledat tak dlouho, až se něco najde. Zvlášť když je dotyčným vohnout, na kterého už stejně něco mají, takže vědí, že si s ním můžou dělat, co chtějí.

Reportáž vyznívá tak, že drogy zjistili až na služebně - někoho spoutat a teprve pak testovat je nelogické, protože složité. Přitom kdyby něco takového bylo natočeno, určitě bychom to v reportáži viděli. Ani nebyl důvod tohle řešit - oni za ní jeli najisto, protože věděli, že nemá řidičák. Ta hlídka nejspíš žádné podezření neměla a nic netestovala, to je jen umělý konstrukt ve snaze ex post odůvodnit pouta. Přitom je to tak snadné: fízl je prostě zvyklý automaticky nasadit pouta, bez ohledu na zákon. Dělají to tak běžně, proč by měl tentokrát postupovat jinak?

Nikdo nikde netvrdil, že se "chovali nějak hrubě". Dokonce si ani na rozdíl od pana Peciny nemyslím, že tu šlo o "ukojení ega nějakého zakomplexovaného blba v uniformě", ale pouze o realizaci rutinního, běžného, každodenního postupu.

-es-
0 # Tomáš Pecina 2015-02-21 22:21
ale pouze o realizaci rutinního, běžného, každodenního postupu

Pokud ano, pak tím hůř.
0 # xenofoncz 2015-02-22 11:21
U D-Fense jsem četl, že pornoherečky se snažily policistům nabízet sexuální uspokojení a většinou s tím uspěly. Problém je v tom, že dnes mají policajti nahrávací zařízení, nebo provedla něco skutečně vážného, co nemohli jen tak přejít, aniž by jim hrozil vyhazov.
0 # Anonymní 2015-02-26 15:47
tomu bych si dovolil nevěřit
0 # Anonymní 2015-02-21 17:25
Pro same paragrafy opousti hlavy zde diskutujicich zdravy rozum a neni to poprve...
0 # Anonymní 2015-02-21 19:25
Naopak - tentokrát jsou paragrafy a zdravý rozum v dokonalém souladu.

-es-
0 # Anonymní 2015-02-21 18:59
Zákaz řízení se dává zbytečně za drobnosti, jeden takový za rychlou jízdu jsem dostal na 6 měsíců. Po třech měsících jsem ve městě kde se přestupek řešil dostal odpuštění s kulatým razítkem. Přestala mě vozit manželka a začal jsem řídit sám. Uběhlo jen pár dnu a u jiného města jsem byl zastaven autohlídkou. Při dopravní kontrole o prominutí trestu zákazu řízení policie nevěděla. Byl jsem zatčen (bez pout) a na policejní stanici se vše vysvětlilo. V tomto případě si media spočítala, že veřejnost se postaví na stranu policie a šikanování občanů bude přehlídnuto. Proto se všude uvádí pornoherečka která vydělává snadněji než ostatní, je pro muže zajímavá víc než ostatní, bere drogy aby byla štastná víc než ostatní (který dnešní herec, celebrita je nebere,že) a netřese se před policií jak ostatní zpracované ovečky. Veřejnost reaguje přesně jak media čekala, to že jsme snad jediná zem v Evropě kde vám dají zákaz řízení za jedno malé pivo po obědě už lidé neřeší.
Kamínek
0 # Anonymní 2015-02-26 15:50
Snadněji než ostatní? Já bych s ní neměnil :-P
0 # Daniela 2015-02-21 21:50
Pristup k ridicce-povetrne zenstine je dost nestandardni, nu coz.. Jestlize neujizdela, auto zastavila a nekladla odpor, je na usudku policejniho organu, zda je necim nebezpecna.. Pouta nasadili i kdyz nemuseli. Ma holt spatnou reputaci... Muj dojem incidentu je, ze narazila na policajty, co hltaji jeji porno a maji z toho komplexy, pac ho maji malyho... . Pro dorotu je to dobra reklama, mozna novy nazev porno filmu, napada mne " Policejni bondage" , "50 odstinu krystalu" a podobne.......
0 # Anonymní 2015-02-21 22:51
Pane Pecina i když s vás vážím, fandím vám a i 99% jsem s vámi za jedno.V tomhle s vámi nesouhlasím.Když po výslechu a ještě dokonce více nafetovaná opět drze opakovaně před policejní stanicí poruší zákaz řízení, tak co čekala??!! To je přece vrchol drzosti.Vůbec se nedivím, že v takovém případě se mohla chovat nevyzpytatelně.U feťáků nevíte.Oni můžou být jak míliusi a ve vteřině je vše jinak! Tak proto preventivně ty pouta.Co s vámi souhlasím,že video ze zásahu nemělo být z zveřejněno.I když se jedná o "dámu"která ráda veřejně obsluhuje, poněkud jiné řídící páky.Věřte že já jsem poslední kdo by se zastával pčr.Ale kdyby milou"dámu"nechali.Jak by to zde vypadalo.To by byla Anarchie.
0 # Tomáš Pecina 2015-02-21 23:46
Nepovšiml jsem si v jejím chování ničeho, co by tento relativně intensivní donucovací prostředek odůvodňovalo. Spíš nebyla při výslechu dostatečně submisivní a tak se policajti chtěli pomstít. Což je arci jen hypothesa.

Moje klientka to nicméně není (kdyby byla, má policie problém, o tom, doufám, nepochybujete).
0 # Anonymní 2015-02-22 09:03
Nebyl by to první ani poslední případ kdy Policie ČR zneužívá donucovací prostředky. Bohužel pokud tady budeme pouze na tomto blogu nečinně přihlížet a spekulovat bylo/nebylo ... policejní libovůle bude pokaždé následovat. Ti z Vás co nesouhlasí klidně můžete podat stížnost (důkaz máte ve videu) nebo jen dotaz na 106tku a uvidíte co bude následovat.
0 # Tomáš Pecina 2015-02-22 14:10
To samé jako v případě preventivního zadržení při pochodu sexuálních menšin. Jediný, kdo s tím může něco udělat, je sama poškozená.
0 # Anonymní 2015-02-22 00:20
Ještě mě napadá, z jakého auto vlastně pochází ty záběry? Policejní stojí vepředu, tak jestli na ni nejeli rovnou ve dvou, je to natočeno z jejího auta.
0 # Tomáš Pecina 2015-02-22 00:36
Daleko podstatnější je titulek, že zdrojem záběrů je PČR. Tzn. evidentní nesprávný úřední postup, podobný jako v případě Nagyová.
0 # Anonymní 2015-02-22 00:52
V tomto videu 0:55 si někdo vezme ten podlouhlý sáček (tajuplného obsahu) co je vidět na palubovce za sklem. Zde dávám odkaz na další video z kterého je patrné sledování nic netušící pornoherečky agenty v civilním vozidle, kde je umístěna kamera. Po chycení musela jít před kameru kde si odložila pouze kabelku a tak byla spoutána. novinky.cz/.../...
Kamínek
0 # Anonymní 2015-02-22 07:30
S těmi pouty máte asi pravdu, ale nikdo nevíme, jak se chovala před tím, než začínají záběry, co říkala, když jí chytli atd. Spíš by mě ale zajímalo, jaký je rozdíl, mezi tím, když policie zveřejní tyhle záběry a p. Pecina záběry natočené Městskou policií Brno?
0 # Anonymní 2015-02-22 09:26
Že občan může dělat všechno, co mu zákon nezakazuje, zato orgán nesmí dělat nic, než k čemu ho zákon zmocňuje?
Mimo jiné.
0 # Anonymní 2015-02-22 18:12
Krom toho, kdyby hérečka byla víc opálená, vzala někoho po hlavě dejme tomu mačetou a u toho vyřvávala rasýýýzmus, tak by video zaručeně mělo rozlišení cca 4px nebo by pro jistotu nebylo vůbec, že.
0 # Daniela 2015-02-22 21:55
Tomu verim, ze nejaky kolibrik vyuziva diskriminaci k zastrasovani ucinnych organu, my ve Statech je mame taky.
Jelikoz vidim jen video, posuzuji to jako "face value" a Crystabela se chova racionalne. Nevim, zda byly jeji ocni panenky zvetsene drogou, ja se v navykovych latkach nevyznam. . Oduvodnene podezreni na drogy by zmenilo nazorovy uhel, ale jinak nevidim duvodu, proc by mela mit pouta na kratkou jizdu do policejniho strediska.. Ovsem nejsem policajt a byla to jejich procedura, ze.
Mne zase misto opaleneho obcana napadlo video Romana Janouska, jak ocividne opily, bez pout, frajersky probira svou "nehodu"..

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)