Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Náramnou ostudu utrpěla Policie České republiky, jejíž řidič naboural sportovní, pro plnění policejních úkolů absolutně zbytečné, BMW řady i8. Že onen utrpěl srdeční kolaps, je věrohodné, zejména pokud si uvědomil, co provedl a zejména že měl ve voze osobu, která tam neměla co dělat, protokoláře presidentské kanceláře. Že to bylo nikoli před nehodou, ale velmi pravděpodobně až po ní, je nasnadě. Zda v době havárky řídil skutečně on nebo řečená nepovolaná osoba, nebylo prozatím veřejnosti spolehlivě intimováno, a není to ani zásadně významné.

Právně nás případ zajímá zejména kvůli vlně charakteristického policejního zatloukání, které nehodu provází. Po aplikaci Occamovy břitvy se věci jeví tak, že kdosi ze společnosti BMW, věda, že čeští policisté se vyznačují nevysokým sebevědomím, jež se dá snadno dopumpovat možností řídit silný automobil, z čehož by následně mohla resultovat pro onu společnost lukrativní zakázka, nabídl policii luxusní supersport, a tento se po dodání stal jakýmsi kolektivním statusovým symbolem: kdo u policie něco znamenal, směl se povozit, případně si auto zařídit.

Nyní je automobil – zřejmě neopravitelně – poškozen a policii zbyla, kromě, jak předpokládáme, serie působivých selfíček s bavorákem a shora zmíněné galaktické ostudy, nepříjemná povinnost viníka nebo viníky uchránit před spravedlností a vše co nejlépe zakamuflovat.

Bedlivě sledujme, zda se jí to podaří; pokud ne, bude to pro tuto zemi docela dobrá zpráva.

Komentáře   

0 # Leo Tydlitát 2017-06-01 23:27
Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

Naneštěstí oktávie a hyundaie i-xb-1 asi nevyvinou při akceleraci potřebné přetížení, aby při nich praskaly cévky a pomáhající chrániči tak mohli uTržit příhodu mozkového myšlení a vyzkoušet si válení ve strouze „nanečisto“ s lacinějším vozem.
0 # gogo 2017-06-02 07:51
Zopakoval se mediálně výrazněji scénář z nákupu silných motorek, které byly údajně pořízeny na lov "pyrátů". Policejní údové se na nich taky proháněli a jelikož jejich takto posílené ego řádově převyšovalo jejich inteligenci, schopnosti, ale i pud sebezáchovy, bourali a "pokládali" poměrně často, za trochu škodolibého posměchu skutečných motorkářů.
On totiž majáček a placka s formální všemohoucností ještě ve fyzikálním světě nenahrazuje skutečnou nadřazenost přírodním zákonům, ale to si papaláši a drábové z dnešních euroučilišť uvědomit nejsou schopni, když přece mají ten papír a stojí za nimi lokální kmotr.
Selský rozum říká, že Lepší rozum v hrsti, než BMW na střeše, ale tyto duševní pochody, některými údy PČR nazývané mozkovým myšlením, nejsou dostupné všem jejich členům.
Našli bychom spoustu podobných příkladů, zejména u obecních drábů, pro které se nakupovaly hračky typu motorových člunů, skútrů, segwayů apod.
Nynější BMW s dvěma ultrablby na palubě a panika v tutlání je jen třešničkou na dortu.
0 # Anonymní 2017-06-02 13:37
Aneb heslo "když už mozek nemůže, tak mi placka pomůže" tady nepomohlo.

Nebo taky:
Policajt utrpěl mozkovou příhodu. Nesmysl. Policajt nemá mozek.
Člen SPOZ a Zemanův pohůnek utrpěl poranění páteře. Nesmysl. Člen SPOZ a Zemanův pohůnek je bezpáteřní.
0 # Anonymní 2017-06-02 14:45
Berou v nějaké kanceláři sázky na datum a čas kdy se ty tajný fotky objeví ?
0 # Anonymní 2017-06-02 09:50
Věc má i dobré stránky. Autíčko je v sakroch dřív než s tím stačili někoho zabít. A fotka jak se do něj neúspěšně souká nějakej vypasenej plukovník....
0 # Anonymní 2017-06-06 00:28
A to ještě BMW i8 není nijak výkonným supersportem - každé druhé Ferrari a prakticky každé Lamborghini -snad kromě jimi vyráběných traktorů- disponuje mnohem větším výkonem, než má i8. Papírově má nějakých 370 koní, je to přiblblá jednapětka trojhrnek na zatraceně silných steroidech, samozřejmě plus ta elektrika, dodávající potřebný pársekundový krouťák.
Jak píšu - nijak extrémně výkonné auto to není, atraktivní určitě ano, ale italská policie má zcela běžně k dispozici vozy výše zmíněných italských značek, disponující na kolech výkonem zcela běžných 600 koní a více.
Neumím si dost dobře představit jak by to dopadlo, pokud by si třeba Scuderia Praha usmyslela pomocným chráničům zapůjčit vůz, disponující až dvojnásobným výkonem, pro to jejich pomáhání samozřejmě s vypnutým elektronickým omezením maximálky, aby mohli úspěšně honit všelijaké Leoše Mareše v mnohem lepších vozech apod.
Každopádně já být dneska zaměstnán u nich, moc ze služebny rypák nevystrkuju, sic si u první hospody dojedu pro výsměch jako z učebnice. Z toho by se jeden mohl začít v noci i počůrávat...
Aneurysmata jsou pěkně náhodné svinstvo, ale tady je pokupě takový počet "neuvěřitelných" vedlejších okolností, že jim v zásadě nevěřím vůbec nic z toho, co okolo tohoto případu oni sami napíší.
Pravdou bude jen všechno to, co se jim nepovedlo zatlouct. Tedy rozbitý auto a Kruliš ve voze. Vše ostatní jsou lži a polopravdy.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-02 10:57
Jedna věc je šimrání policajtova ega jízdou v tak silném stroji, druhou je fakt, že řidiči cz-záchranek, hasičských vozů a policajti nejsou dostatečně cvičeni k jízdě s majákem a sirénou, která je proti běžnému provozu riskantnější. Indicie jsou k nalezení v cz-médiích, v realtivně častých zprávách o haváriích takových vozů. Policajti nejsou také řádně vycvičeni k zastavování unikajících aut na dálnici - obvykle se za nejakým provinilcem žene minimálně pět policejních aut, místo toho, aby na dálnici před prchajícím vozem nasimulovali zácpu a zpomalili na ní provoz, aby ho nakonec zcela zastavili. Rozvinování pásů s hroty na probodení pneumatik se jim na normální silnici občas podaří uplatnit - jenže buď musejí zastavit na obousměrné silnici provoz, což prchající, není-li pitomec, zaregistruje, nebo vhozením rozvinout onen pás z boku těsně před prchajícím vozem. Jednoduší je silnici zatarasit auty v obou směrech.

Kdyby se to naučili s tím, že se nemá střílet po lidech jako na Divokém východě, tak by bylo ušetřeno mnoho životů.
0 # Anonymní 2017-06-02 11:20
Pořízení stroje na dvě věci Je v české tradici. Přesně takhle si republika pořídila říční válečnou loď Prezident Masaryk Přitom na těch pár metrech Dunaje ji nemohli ani pořádně rozjet, páč by ji pak zastavili až někde v půlce Maďarska resp. Rakouska.
0 # Anonymní 2017-06-02 11:48
Ad "aby na dálnici před prchajícím vozem nasimulovali zácpu a zpomalili na ní provoz, aby ho nakonec zcela zastavili" - toto je přesně ten způsob, jak se to dělat nemá. PČR už si s nevinných účastníků silničního provozu jednou živý štít udělala a dopadlo to tragicky - viz Ten zátaras jsme byli my, říká svědek o zákroku policie na D1.

Zmíněné "obvykle se za nejakým provinilcem žene minimálně pět policejních aut" je ostatně spolehlivý způsob, jak situaci eskalovat, ale už ne jak ji řešit. Z původně banálního přestupku se stává honička ohrožující na životě každého, kdo je na blízku - opravdu svérázné naplnění hesla Pomáhat a chránit.

Případná střelba už je pomyslnou jen třešničkou na dortu, nejvíc lidí policie zabije svými auty.
0 # Anonymní 2017-06-02 12:17
"PČR už si s nevinných účastníků silničního provozu jednou živý štít udělala a dopadlo to tragicky "

To ale nebol správny postup, lebo ho hnali ako divú zver pred sebou - správne sa majú označené policajné autá stiahnuť (maximálne ho zbežne sledovať z nejakého civilného), aby sa naháňaný ukludnil, a tiež nie urobiť statický zátaras, ale postupne v diaľke vpredu (napr. dvomi policajnými autami) spomaľovať premávku. Keď sa sprostý podozrivý dostane do spomaľujúcej až zastaviacej sa kolóny, stačí si preň prísť pešo.

Lenže to by bolo treba aplikovať mozgové myslenie na iné veci než buzeráciu na dezéne pneumatík.

hefo
0 # Anonymní 2017-06-02 19:54
Pane Krystliku, mylite se velice; zastavovat pronasledovany vuz zastavenim (mimo dalnici obousmerneho, na dalnici jednosmerneho) provozu = vytvoreni zatarasu z lidi. "Pekny" priklad, kdyz pred par lety provozovali to svoje policejni honeni, aby se jim u toho mohlo postavit pero tim adrenalinem, jaky jsou husti Simirove, dopadlo to "vyborne". Tam nekde nahore to kdosi linkuje; to si prectete, zejmena tu cast, jak ta policejni prasata se neobtezovala pomoct tezce zranenemu ridici, z ktereho si predtim vytvorili ten zataras.

Cili bez urazky a jakekoli zamerne impertinence vuci vam, prectete si neco o tomto tematu a uvidite, ze vytvareni zatarasu z civilistu uz navrhovat nebudete.

btw.
dfens-cz.com/policejni-honeni/
dfens-cz.com/policejni-honeni-a-dopravni-fasismus/
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-03 14:24
Ad 19:54:

Nikde jsem slovo neřekl, že by postupně zpomalující nebo stojící zátaras měl být z civilních (= poliii nepatřících) vozidel. Postupné snižování rychlosti souvislých kolon na dálnici musejí dělat policejní auta, byť bez označení. Zastavit provoz zátarasem na normální silnici lze udělat z policejních vozidel. Vše se dělá jen v nejvyšší nouzi, ne kvůli krádeži nebo že někdo na výzvu nezastavil. V normálních civilizovaných zemích policie prchajícího nechá ujet, protože vše ostatní ohrožuje nejen prchajícího, nýbrž i další lidi. Relativně nejsnadnější je postupně zpomalit až zastavit provoz provoz na dálnici, jenže to vyžaduje vysoký stupeň koordinace. Alespoň tři čtyři policejní vozy i bez označení musí vjet na dálnici minimálně 3 km před pronásledovaným, v noci se po vjezdu musí obejít bez modrých majáků a rozprostřít se do všech jízdních pruhů a začít pomalu zpomalovat. V Česku kvůli nedisciplinovanosti řidičů i do odstavného. Na všech výjezdech z dálnice číhat ve výjezdní zatáčce a za ní s pásy s ostny a ty včas vhodit z boku prchajícímu vozu pod kola.
0 # Anonymní 2017-06-03 17:13
Relativně nejsnadnější je postupně zpomalit až zastavit provoz provoz na dálnici... Alespoň tři čtyři policejní vozy i bez označení musí vjet na dálnici minimálně 3 km před pronásledovaným, v noci se po vjezdu musí obejít bez modrých majáků a rozprostřít se do všech jízdních pruhů a začít pomalu zpomalovat.

Ano, přesně tuhle pitomost tady již experti z Údolí dutých hlav zrealizovali s katastrofickými následky (opakovaně odkazováno v diskusi), což ovšem nebrání expertovi jako je Herr Krystlík tu neskutečnou pitomost navrhnout znova. Pravda, vylepšil jste to o geniální nápad s vypnutím modrých majáků v noci, patrně aby následky byly ještě horší.

Bože, za co, soudruzi. :-/
0 # Anonymní 2017-06-03 18:22
Pane Krystliku, kdyz o sjezd dal najedou auta co zacnou zpomalovat, tak stejne se za nima nakupi civilni auta co jedou pred "silnicnim piratem". On ujizdejici na te dalnici asi nebude sam, zejo?
0 # Anonymní 2017-06-03 20:44
Jestli ona by to Česká republika neměla dělat jako Německo. Zatloukat problémy v policii, zatloukat problémy uvnitř Německa. A pokud to někdo vynese do médií, tak ho ostrakizovat, vyšetřovat, pokutovat a soudit. Jako tomu bylo třeba při sexuálních útocích v Kolíně nad Rýnem a tisíci dalších incidentech v Německu.

Vy máte, pane Krystlíku, štěstí, že se díváte na mimořádnou svobodu slova v České republice, o jaké se vám v Německu ani nesní. Že i incidenty policie jdou v detailech ven.

Nemluvě o meznárodní situaci. Německo kašle na mezinárodní smlouvy - viz Angela Merkelová a pozvání imigrantů do Německa a Evropy, což je flagrantní porušení mezinárodních dohod o azylovém řízení a také o Schengenském prostoru.

Kromě toho Němci zapomínají sami sebe informovat také o tom, co jejich stát způsobil ve dvou světových válkách. Sudetští Němci na svých zjezdech a sdružením zapomínají informovat o věcech jako je Henlein, nebo Protektorát Čechy a Morava, vysídlování Čechů v roce 1938, a mnohé další.

Zkrátka, Německo by mělo začít přehmaty policie, a dění uvnitř Německa více medializovat a informovat - a ne zatloukat a honit úředně ty, co něco řeknou. Říká se tomu svoboda slova a objektivní zpravodajství. Možná by pak srovnání dění české a německé policie v určitých případech bylo pro váš objektivnější.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-06-03 21:24
"Německo kašle na mezinárodní smlouvy - viz Angela Merkelová a pozvání imigrantů do Německa a Evropy"

Jelikoz to tady pisete po nekolikate, muzete sem sam za sebe napsat, co mela merkelova delat, v ten den? Co by jste Vy delal? Jestli by jste statisice lidi nahnal do more, poslal tam military? Nebo?

Nebavime se o 23 uprchlicich v dodavce, ale o statisiscich lidech, podotykam. Jen prosim to reseni situace. Protoze tuhle a podobnou debatu tady vedu v US po leta s lidmi from right-wing, a take jen kecaji a skutecny realny reseni-zero, velky zero.

Neocon
0 # Anonymní 2017-06-03 23:37
Neocon: A jak vy byste řešil situaci, kdyby se statisíce obyvatel objevilo v USA?

V první řadě pohádka o tom, jak se "samo od sebe" jen tak "najednou" objeví někdo vyloděných statisíce lidí - hele Neocone, já fakt nejsem takový vůl, za koho mě považujete.

Pokud se někde "jen tak samo od sebe" objeví z moře statisíce lidí, tak takto vždy začínala válka nebo bitva - ale nikdy, nikdy v historie se "najednou" "jen tak samo od sebe" neobjeví z ničeho nic naráz statisíce lidí. A nestalo se tomu tak ani v případě nelegálních imigrantů do Evropy.

Pro ty pochybující - když vám ti přicházející začnou znásilňovat místní ženy ve velkém (Švédsko, Německo, ...). Začnou podřezávat lidi a zavádět právo šaríja. To všechno už Evropa zná. Prožívala to cca tisíc let od Osmanské říše. Vypadalo to úplně stejně.

Zkuste prosím začít diskusi nikoli pohádkami Andresena, ale něčím reálně podloženým.

Plus navíc Angela Merkelová neřešila situaci, kdy se objevilo statisíce lidí, ale ONA JE POZVALA DO EVROPY A DO NĚMECKA. Tak to co se objevilo za počty se po jejím pozvání znásobilo.

Jestli tam v USA vedete podobnou debaty nad sci-fi příběhem, který jste si vycucal z prstu, jako teď, tak se divím, že výsledkem debat je jen big zero. Nicméně chyba je na vašem přijímači, nikde jinde.

Doporučuji úvahu, co budete dělat vy, když vám přijede stotisíc lidí někdo k východnímu pobřeží USA. Tam vám znásilní třetinu žen přímořských amerických států. Chci znát to vaše big super řešení.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-06-04 00:46
Neocon: "...A jak vy byste řešil situaci, kdyby se statisíce obyvatel objevilo v USA?..."

Ve cca 300 milionove US mame cca 35 mil.ilegalu, uprchliku, chcete-li. (oficialni cislo je sice 12 milionu, neoficialni je 50 milionu. ted alt-right tvrdi 70 mil, ja verim na cislo uprostred, z mnoha duvodu).

Tedy ne nejakych nekolik set tisic, nebo dokonce cele 2 mil, jako mate v EU. Cili Vase otazka je trosku mimo-ta Vase hypoteticka vec se totiz v US stala a svete div se:
-mame nejmensi kriminalitu v dejinach US, mame nejlepsi ekonomiku v dejinach US a mame 4.3% unemployment, coz sice neni nejmnesi cislo v dejinach US, ale velmi se mu blizi.

Za vola Vas rozhodne nepovazuji.

Ja nemyslel sci-fi pribeh, co by kdyby, ale konkretni otazky na konkretni odpovedi-deportujeme 35 milionu lidi?
Kteri nekde bydli a majitele nemovistosti prijdou o kseft? Kteri utraceji v obchodech? Kteri vychovavaji US deti? Spadne zase market? Kdyz pri nezamestnanosti 4.3% stahneme z labor trhu 35 milionu lidi-co se asi stane?

Nebo deportujeme jenom ty hlupaky, co neumeji anglicky? Ale kdo bude delat jejich praci? Nebo deportujeme jenom ty bezdetne a ty s US citizens kids nechame?
Nechame ty, co se u v US ozenili/vdaly, jako nase prvni dama, aby dostala papiry a ostani pujdou? Kdo se postara o jejich US deti?
Kde vememe detencni centra pro miliony lidi? Klast otazky mohu dalsich 20 minut a jak pisi v predchozim, nikdo "chytry", kdo ma easy reseni na zacatku, za ta leta, odpoved neumi.

Reseni samozrejme mam a vzdycky mam k necemu, co kritizuji, neni to ale nic noveho, presne to, co udelal Reagan v roce 86, Bush byl o 2 hlasy blizko k tomu v roce 2007 a McCain/Graham, a Rubio, (Gang of 8)coz schvalil US Senate, v roce 2013.

"...Tam vám znásilní třetinu žen.."

Tenhle pribeh se nestal ani ve Svedsku, ani nikde jinde.

Tedy, co navrhujete udelat s temi 2 miliony lidi, co jsou v Nemecku? Prosim o konkretni odpovedi/navrhy.

Neocon
0 # Anonymní 2017-06-04 01:03
Neocon: Mělo USA nějakou mezinárodní smlouvu s dalšími státy o tom, jak přesně bude probíhat přijímání imigrantů? Ano nebo ne?

Německo jako jeden z mnoha členů Schengenského prostoru takovou smlouvu mělo. Tato smlouva neříká nic o tom, že vrchní kápo Německa pozve milióny imigrantů do Evropy.

USA funguje také tak, že ilegál je u vás více, než domorodec? Tedy má větší práva a automaticky dostává vysoké měsíční dávky plus je mu zdarma v táborech dáváno jídlo, ošacení, a další?

Jak to probíhá v USA, když se stane stejná věc, jako třeba v Německu v Kolíně nad Rýnem? Nebo jako v Manchestru? A jak to probíhá v USA, když znásilňování, kriminalita a další trestné činy se zvýší na několikanásobek - a policie i další jsou zastrašovány, pokud jsou ilegálové trestáni?

Ona ta nízká kriminalita v USA zcela jistě nevznikne tak, že ilegál není bůh, která má práva nad domorodcem a je zcela mimo zákon. Policisté nesmějí na ilegála sáhnout, apod.

Osobně trochu podezírám anglosaský svět, včetně VB a USA, že tento problém Evropy je tak trochu import z anglosaských zemí. Černoch je u vás nadčlověk, za chvíli pomalu už i Hispánec a kdokoli mimo domorodce. A protože bereme z anglosaského světa i s chlupama to dobré i špatné, importuje z těchto zemí i tyto zbytečné problémy.

Nicméně původní text byl o tom, že Německo ústy Angely Merkelové porušilo během půl minuty dvě mezinárodní smlouvy - a pozvalo do Evropy milióny lidí, často negramotných, radikálních, a fanatických. A z vyšší vůle světové mafie jsou tito nadlidé nedotknutelní.

Divím se, že třeba po útoku na obchodní centra v New Yorku jste jako USA reagovali tak hystericky, a ne po vzoru evropských politiků - měli jste kreslit pera, vysvětlovat, že to jsou ojedinělé akce jednotlivců a nikoli ismámu či Arabů. Měli jste se semknout a chodit po celém USA s cedulkami "Je suis imbecile" jako u nás.

Zkrátka, zpět k tématu - Německo porušilo za 30 sekund dvě mezinárodní smlouvy. Kromě toho uvrhlo Evropu do obrovského problému, který opět řeší nátlakem na okolní státy, aby přijímaly nelegály, které si tam Angela Merkelová osobně pozvala. Útočí se na Viktora Orbána, na Polsko, na další státy, aby si tyto lidi brali k sobě, a zajišťovali jim ráj na zemi, beztrestnost a pomyšlení, na jaká si vzpomenou.

Přitom v Německu mají cenzuru médií o 10 řádků výše než u nás. Když tam imigranti udělají organizavaný kriminální zločin, tutlá se to. Když tam policie udělá blbost, tutlá se to. Gró sdělení panu Krystlíkovi bylo, že důvod, proč může kritizovat Českou republiku a české policisty je nebývalá svoboda slova, jakou v Německu nemá. Ta, by se o podobném přehmatu nejspíše z médií vůbec nedozvěděl. A pokud by o něm pan Krystlík napsal něco bližšího, zřejmě by se mu dostalo v lepším případě jen úřední šikany z německých úřadů, v horším nechci domyslet.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-06-04 01:13
Vim, ze nejste jako Yossi, PV, Daniela a sem tam GP-kteri se vyhybaji odpovedi.

Tedy Vas poprosim, aby jste me odpovedel na otazku, jake nabizite reseni. Co s temi 2 milionu lidi, kteri tam jsou. ( a mnozi od te doby porodili, ozenili se, zalozili si business atd.atd.).

Ano, mala kriminalita je proto, ze vzhledem k cinnosti policie by mohlo jet mraky lidi domu, tudiz kazdy seka latinu, kouka tvrde makat a starat se o rodinu.

Verte mi, ze cernochem, nebo hispancem by jste v US nechtel byt ani minutu.
Co se stalo v Nemecku, je tragedie a nikdy se to stat nemelo, s tim souhlasim, ale je to tak, neda se to vratit zpatky.

Otazka tedy je, co navrhujete udelat s temi 2ma miliony lidi?

Neocon
0 # Anonymní 2017-06-04 03:21
Neocon: Je vám jasné, že téma je o něčem jiném? Že po mně chcete řešení něčeho jiného, než o čem je téma?

Naštval jste se, že píši už poněkolikáté o porušení mezinárodních dohod Německem. Vaše naštvání nechápu, protože je to pravda. Kdokoli si to může ověřit včetně vás. Proč vás tolik rozčiluje pravdivá informace?

Proč bych měl tento problém vůbec jakkoli řešit? Jen proto, že to po mě chce Neocon? Nebo, že si Neocon vzal do hlavy, že tento problém musím, a musím, a just jako malé dítě Neocon trvá, že ho musím řešit?

Ne, nemusím problém řešit ani nabízet řešení. Ti lidé tu nemají co dělat. Pokud si je Něměcko, Francie či Švédsko do Evropy zve - nechť je hostí, živí, šatí, a řeší.

---

Řešení je jednoduché. Pokud si Němci pozvali 2 milióny uprchlíků do Německa, ať je tam mají. Ať si je Němci vydržují, živí se je, řeší si problémy s nimi - a ať to zůstává interní záležitostí Německa. A ať s nimi nezatěžují zbytek Evropy. Dtto pro Francii, Švédsko, apod. Vás takto jednoduché řešení nenapadlo?

Angela Merkelová není evropský prezident, a nemá pravomoci analogické americkému prezidentu. Nemůže, respektive neměla by se vžívat do role evropského mocnáře.

Němci poruší mezinárodní smlouvy jako nikdy jiný - a s grácií. Jediné rozumné, bohužel nereálné, řešení je v tuto chvíli vyloučit Německo ze Schengenu jako trest za nedodržování Schengenských dohod a porušení úmluv o ochraně hranic Schengenského prostoru.

Co má Evropa dělat? Afrika má 1216 miliónů obyvatel, Blízký Východ pár další stovek miliónů obyvatel přihodí a všichni nemohou do Evropy, která má cca 300 miliónů obyvatel. Evropa nemá žádnou povinnost někoho živit. Pokud si chtějí Němci někoho živit, prosím. Ale ať si je u sebe nechají.

---

Nechce se mi v této diskusi pokračovat.

Vůbec se nebudu divit, až někdo bude psát něco o tématu A a vy s ním začnete řešit třeba šachovou partii Kasparova, protože bez řešení této partie nelze řešit téma A.

Mám to štěstí/smůlu, že jste se učil 4 roky německy a dále mám z němčiny univerzitní zkoušku. A také jsem dětství prožil v Sudetech. Němčina byla taková druhá řeč pár km od hranic. A leccos si v němčině přečtu, i když mluvit už neumím. Německo a Němci je jeden z největších průserů Evropy, který bude ještě celou Evropu bolet minimálně tak, jako ve 20. století dvě světové války made by Germany.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-06-04 03:34
Vubec jsem nebyl nastvany, jen jsem se Vas slusne zeptal, kdyz uz ta situace nestala, zda-li mate nejake reseni.

Myslim, ze p. Krystlik Vam tady moznosti Nemecka, ktere specialne Merkelova ten den mela, nastinil az dost dobre a pokud si dobre vzpominam, tak ne jednou a ani dvakrat, nekolikrat Vam to tady psal- cili o tom debata nebyla a na otazku, co by jste na jejim miste delal Vy, tak tu jste take taktne obesel.

Kdyz se topi dite v bazenu, tak si nerikam, "ty vole, jsem mu to rikal", ale nejprve pomuzu a pak mozna domluvim. A kdyz uz tam ty Cmoudi jsou, ( 2miliony rekneme), tak nebudu rikat, ze "tam nemaji co delat", protoze to se proste vi a o tom neni spor.

Ale Nemci si je preci sami zivi a sati, Vy na to nedavat ani korunu, a tech 70+ chudaku nekde v CR v detencich-to jsou drobne. Tedy, presne co si prejete, co se presne deje, nevim, co je tedy Vas problem.

Me jen zajimaly 3 veci:
1. Co asi mela Merkelova delat?
2. Co by jste na jejim miste delal Vy?
3. otazka, kterou jsem Vam polozil byla,
Co by jste delal s tema 2 miliony Cmoudu, co tam uz jsou, nekde bydli, maji treba uz i Nemecke deti, obchody, kramky, pritelkyne/pritele, studuji na VS atd.atd.?

Opakuji asi po 11te- aby jste neprehlednul-nemelo se to stat, ale stalo se.

Neocon
0 # Anonymní 2017-06-04 10:04
Neocone, MP, jak sám přiznal, nemyslí nic vážně, je to jen jeho přebujelý sarkasmus. "Don't pie against the wind and don't argue with the fools. In both cases the things come back to you in the most unpleasant way."
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-04 10:32
Ad 17:13:

Zahoďte, prosím, českou lenost myslet! Je opravdu tak těžké pochopit, že pronásledovaný vůz musí nejdříve dojet do oblasti normálně jedoucího ale již houstnoucího provozu (v cz-podmínkách rychlostí 120-143 km/h, v Německu tak 150-170 km/h, nákladní vozy kolem 80 km/h) a pak teprve začne kolona pomalu zpomalovat? Ne jako u Brna, kde policajti zastavili na dálnici zcela provoz a nechali najet prchajícího ve 180km rychlosti do stojících aut. V Německu to mají nacvičené a už tak chytili dost ujíždějících. Jenže používá se to prakticky jen při únosech osob a jiných těžkých činech. Když jde o krádež (nezastavení policejní hlídce odpadá, neb v Německu policajti auta s výjimkou nákladních na nějakém dálničním odpočivadle nezastavují), tak se německá policie neobtěžuje zastavováním, protože při tom může dojít ke zraněním a smrti, což přesahuje závažnost spáchaného činu. Pachatele si později vypátrá jinak.
0 # Anonymní 2017-06-04 12:02
tkrystlik:
V NL vámi propagovaná metoda vedla k velmi špatnému konci. Ono je to složitější - po bitvě je každý generál. Také již dávno víme, že pro vás je jedinou "normálně civilisovanou" zemí Německo.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-04 12:14
Ad 20:44:

Pane Ponkráci, nechte si ty české nepravdivé bláboly pro sebe! Silvestrovskou noc v Kolíně policie nezvládla, jenže policie patří jednotlivým zemím federace, takže z toho lze vyvozovat jen závěr, že měl odstoupit kolínský policejní ředitel a ministr vnitra Severního Porýní-Vestfálska. Federalizace v D je tak důsledná, že Německo má 17 zcela nezávislých tajných služeb (každá země má přirozeně jednu) a ty si žárlivě střeží své informace před druhými. To se v době teroristických útoků nyní musí rychle napravovat.

V ČR si nikdo, pane Ponkráci, není jist vlivem gumových paragrafů a mizerných soudů, zda neskončí za své názory v base. V D mají neustálé aktualizované příručky, co je a co již není projevem extrémismu, tedy je jasné, co se má pronásledovat a co ne. Nelze tedy za něco takového libovolně popohánět lidi před soudy a šikanovat je. Že se dostávají maléry cz-policie do médií, jen ukazuje na prohnilost cz-policie podle pravidla o 9/10 ledovce skrytého pod hladinou.

Kdyby Merkel začala odhánět migranty od d-hranice, stalo by se asi toto. Ve státech jako je A, H, SRB, MD a GR, pak by přibyly i CRO a SLO, by došlo k občanským nepokojům, válkám, často k hospodářskému zhroucení celých států a vypuknutí 3. balkánské války by bylo pravděpodobné. K tomu všemu by se zhroutil schengenský prostor a následně zřejmě i EU. To by nenastalo, kdyby se uprchlíci házeli z letadel rovnou do moře mezi GR a TR. Vžijte se do situace Merkel! Máte asi 4 hodiny na rozhodnutí (idiot Orbán poslal autobusy všechny uprchlíky z budapešťských nádraží na rakouskou hranici a rakouský kancléř Feymann tf. žádal Merkel o koordinaci dalších kroků), zda se budete řídit směrnicí EU č. 604/2013 nebo ne a nastanou výše uvedené důsledky. Ostatně neporušila ji jen Merkel, nýbrž všechny výše uvedené státy tím, že uprchlíky neprodleně nevrátily do GR.

Žádné vysidlování Čechů z území připadlých v roce 1938 Německé říši neexistovalo. To je pouze česká lež. Úředníci a státní zaměstnanci byli překládáni do vnitrozemí, další odešli z obav, že Němci jim budou nyní oplácet chování, kterým je častovali s národoveckým zápalem za první republiky.

Jste indoktrinován sdělovacími prostředky ruské propagandy. Přestaňte se dívat na cz- TV a R, čtěte jen zprávy ČTK, žádné noviny nebo časopisy. Čtete-li zahraniční websites, tak si dávejte pozor, zda to nejsou ruské fake news.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-04 12:30
Ad 1:03:

Pane Ponkráci, nevymýšlejte si! Uprchlík v D do uznání azylem dostává 364 € na všechno neplatí ubytování, bydlí-li sám v bytě tak dostává na nájem bez teplé vody a elektřiny. Dostává-li stravu, má pak jen kapesné. Manželka a děti dostávají méně. Po uznání azylem dostane o 10 % vyšší dávky (jako každý Němec), tj. 404 €/měsíc (manželka a děti opět méně).

Policie v D není nikým zastrašována, jen není s to stíhat onen vysoký počet drobné kriminality, který se příchodem migrantů mnohonásobně zvýšil. Proto obdržela pokyn do určité výše škody případy nevyšetřovat. Nic jiného se nedá dělat, chybějí policisté.

Když se mají uprchlíci vracet do první země, kde jim již nehrozilo pronásledování, tak jak docílíte k tomu souhlasu GR a TR?
0 # Anonymní 2017-06-04 14:21
Pane Krystlíku, měl byste si uvědomit, jak začala 2. světová válka. Měl byste si uvědomit, jak Němci skrze Mnichovskou zradu 1938 zabrali Sudety a mnohým Čechům nezbylo, než se vystěhovat. Už tehdy Německo mělo skvělou tradici nedodržování mezinárodních smluv, tak si Československo oproti svému slibu a podpisu na Mnichovské zradě zabralo celé.

Mně už se nelíbí, jak lžete a překrucujete o celé historii. O historii agresivních Němců, kteří mají na svědomí dvě světové války a 120 miliónů mrtvých po několika kontinentech. Mezinárodní smlouvy se Německo nenaučilo dodržovat dodnes.

Mně už se vaše cinknutá historie nelíbí, naštěstí si stále každý může přečíst jak to bylo doopravdy, a nenechat se manipulovat Krystlíkovými překroucenými dějinami.

Zbytek nehodlám komentovat. Evropa nemá žádnou povinnost přijímat imigranty, stejně jako je nemá ani USA, ani třeba Honduras, ani další země. Pokud je Německo chce, nic proti tomu, ale ať si je tam drží.

Chápu, že se vám nelíbí, když vás vyhazuji z pohodlné pozice "chudáčci Němci, tak moc jim bylo ublíženo všemi" - a připomínám nacismus, Adolfa Hitlera, Reinharda Heydricha, Konrada Henleina, Lidice, Ležáky, Terezín, Osvětim, židovský holokaust, ...

Německo by konečně mělo udělat sebereflexi, má hodně másla na hlavě, a vůbec se nepoučilo, vůbec se nezlepšilo.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-06-04 14:32
"Pokud je Německo chce, nic proti tomu, ale ať si je tam drží"

Ale vzdyt jsi je tam Nemecko drzi, presne, jak chcete a pozadujete.

Neocon
0 # Anonymní 2017-06-04 15:12
Neocon: Ne, nedrží. Německo ústy Angely Merkelové řve a prosazuje v EU, aby německé imigranty si rozdělili další země. Německo dále vyhrožuje zemím, které jasně řekli, že imigranty nechtějí, např. Maďarsku s Viktorem Orbánem, a dalším.

Německo hlasitě ústy Angely Merkelové požaduje po všech státech EU a po celé EU, aby se ustanovili kvóty na imigranty - a každý země Evropy by převzala určitý počet imigrantů z Neměcka. Což byste věděl, kdybyste měl alespoň elementární přehled o situace v Evropě, protože tato zpráva na vás kouká ze všech stran. Vy se ale raději montujete do věcí, o kterých nic nevíte - nemáte přehled, co se děje v Evropě.

---

Jiné téma: Němci se v současné době intenzivně pokoušejí vnutit Čechům cinknutou historii - ve které není místo pro vinu Němců za světovou válku, za Protektorát Čechy a Morava, za Lidice, Ležáky, Konráda Henleina, Reynharda Heydricha, heydrichiádu, ani na sudetské Němce podporující Adolfa Hitlera a pracující jako jejich pátá kolona. Stejně jako nejsou zmiňovány vyhlazovací koncentrační tábory pro Romy, Slovany, Židy. A mnohé další.

Nic z výše uvedeného z Krystlíkově verzi historie nenajdete. Možná za rok za dva se dozvíte, že Němci žádnou světovou válku nezačali, a že Adolf Hitler byl nastrčený Čech nebo Rus, či jiné hovadiny.

Němci se chovají jako poslední křováci. Nikdy v historii nebyli schopni dodržet jedinou mezinárodní smlouvu, ať to byly ty o azylech či Šengenu, nebo třeba tehdy tu Mnichovskou zradu.

On jim to Bůh vrchovatě vrátí.

Miloslav Ponkrác
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-04 15:15
Ad 14:21:

Pane Ponkráci, jaká mnichovská zrada? Cs-vláda a Beneš odsouhlasili 21. 09. 1938, tedy týden před mnichovskou konferencí, že odstoupí všechny okresy s více než 50 % d-obyvatelstva Německu a tento souhlas nikdy neodvolali. Nikdo ze Sudet cz-obyvatelstvo nevyháněl! Češi tam mohli zůstat na cs-pas, později na protektorátní dokumenty nebo na přidělenou d-státní příslušnost, kterou dostali z moci úřední podle smlouvy z 20. 11. 1938 (č. 300/1938 Sb. z. a n.), aniž se jich někdo ptal. Do té doby Německo neporušilo žádnou mezinárodní smlouvu, to nastalo až 15. 03. 1939.

Nelze říci, že Němci mají na svědomí dvě světové války. O WW I se soudí, že nelze určit viníka, ví se však, kdo chtěl evropskou válku: F a RU. D a GB byly naopak státy, které se do poslední chvíle snažily válce zabránit. Co kecají státem placení cz-historici, mě nezajímá. WW II v nejlepším případě rozpoutaly rukou nerozdílnou PL, GB, PL a SSSR. Formálně též F a SK. Největší vina v rozpoutání světové války spočívá na bedrech PL a GB. GB dala 31. 03. 39 pl-vládě slib, že rozpoutají-li Poláci válku proti D, přispěchá na pomoc. 23. 3. 1939 se Británie zavázala k vojenské intervenci, bude-li Holandsko, Belgie a Švýcarsko napadeno Německem a 13. 4. 1939 k obdobné garanci s Rumunskem a Řeckem, 12. 5. 1939 podepsalo smlouvu o vzájemné pomoci s Tureckem. Vše to byly garance vedoucí k válce.

S politováním konstatuji, že navzdory tomu, že jste inteligentní člověk, máte zcela názory českého primitivního blba indoktrinovaného ruskou protievropskou propagandou.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-04 15:23
Ad 15:12:

Ale houby, pane Ponkráci! Imigranti, kteří mají být rozděleni i do CZ, SK, H, PL, jsou staří migranti přišedší před vlnou roku 2015 a jedná se pouze o ty ze ES a I! Nebýt solidární s EU, ale brát všemi deseti eu-dotace, nejde jaksi dohromady.

Vyhlazovací německé koncentrační tábory pro Slovany neexistovaly.

Zcela jste po česku zblbl.
0 # Anonymní 2017-06-04 15:28
Jasně, vy jste německý übermensch, a já jsem český primitvní blb. Dost, že jste se odkopal.

Na Mnichovské zradě není žádný český podpis, a tedy tuto smlouvu Češi nepodepsali, ani nebyli na jejím jednání. A ani tuhle ostudnou smlouvu nebyli schopni Němci dodržet, zřejmě by mi Neocon řekl, co měli dělat? No, chudáčci Němci, oni jsou asi negramotní, a neumí si přečíst text smlouvu, co podepisují.

To, že nemusel nikdo ze Sudet odejít, to raději nekomentuji.

Samozřejmě, že nelze říci, že Němci vyvolali nějakou válku! Za všechno mohou Češi! Němci jsou chudáčci ubozí, kterým všichni jen ubližovali, oni nic, oni muzikanti.

A samozřejmě Němci bez problémů dodržují všechny mezinárodní smlouvy.

Teď musí Češi snášet v německy vlastněných médiích v ČR kydy a fotky tlustého Posselta.

Přepisujte si historii do alelujá vy německý übermenschi. Máte v Německu velký vzor, jistého Goebbelse.

Jinak děkuji, že jste všem dal najevo, že daná témata, která jsem uvedl výše, neuznáváte. Už chybí jen přiznání, že Adolf Hitler byl nastrčený Stalinův nebo Benešův agent, který měl znemožnit chudáky Němce - ale Němci za nic nemohou, chudinkové a nadčlověci jedni.

Doufám, že jste teď spokojen, když jsem vám vše odkýval.

Miloslav Ponkrác
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-04 15:30
Pane Ponkráci,

potřebuji do debaty před TV-kamery (www.debatniklub.cz) oponenta na téma česko-německé vztahy od začátku 20. století dodnes. Nechcete se zúčastnit? Natáčení zabere zhruba stejný čas, jako debata sama - nic se nedodáčí, nepřetáčí, neupravuje.
0 # Anonymní 2017-06-04 15:37
Krystlík: "Imigranti, kteří mají být rozděleni i do CZ, SK, H, PL, jsou staří migranti přišedší před vlnou roku 2015 a jedná se pouze o ty ze ES a I!"

Zkuste alespoň chvíli přestat lhát. Německo požaduje, aby si ostatní státy, i ty, které si netahaly do země imigranty - rozdělily tak jak to leží a běží. Žádná taková podmínka tam není, naopak Angela Merkelová požaduje, aby si ostatní státy EU braly imigranty i do budoucna, ačkoli je nechtějí.

---

Krystlík: "Nebýt solidární s EU, ale brát všemi deseti eu-dotace, nejde jaksi dohromady."

V ČR budeme velice šťastní, když nám dotace nebudete dávat. Většina lidí chápe, že nic dobrého nepřinášejí, a staví se za ně přiblblé projekty, které nepotřebujeme.

Pokud Německo prosadí, že ČR nebude dostávat žádné dotace z EU - bude první, kdo Německo za tento krok pochválí.

Bez dotací nám bude mnohem, mnohem lépe.

---

Krystlík: "Vyhlazovací německé koncentrační tábory pro Slovany neexistovaly."

Ne, ona totiž neexistovala ani světová válka vyvolaná Německem. (konec sarkasmu)

---

Krystlík: "Zcela jste po česku zblbl."

Zcela jste po německu zblbl.

---

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-06-04 15:42
"Pane Ponkráci, potřebuji do debaty před TV-kamery (www.debatniklub.cz) oponenta..."

Děkuji za pozvání a důvěru, přijal bych, ale momentálně se nacházím pár časových pásem od Prahy.

Miloslav Ponkrác
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-04 15:48
Nemusí to být hned, pane Ponkráci, vážím si velmi Vaší ochoty in spe, protože se mnou nikdo nechce jít do debaty navzdory tomu, že by měl skvělou příležitost mě deklasovat. Tento stav již trvá dva roky, odmítačů debaty se mnou je více než tucet. Většinou s debatou nejdříve souhlasí, pak najednou si nenajdou pro debatu ani jednu chvilku, ani o víkendech ne, nebo dělají, že neexistují.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-04 16:03
Ad 15:37:

Oněch cca 3000 migrantů, které má ČR převzít je díl z cca 160 000 imigrantů do I a ES před vlnou 2015. ČR z toho zatím převzalo 12 nebo 17 křesťanů ze Sýrie. Co se požaduje pro budoucnost, na tom se EU ještě nedohodla.

Bez dotací bud Čechům lépe? Ha, ha! To určitě! Nedovedou dnes ani vypěstovat brambory nebo vyrobit kilo vepřového za srovnatelný peníz jako eu-státy na západ od Šumavy. Nebudou-li dotace ze strukturálních fondů, chcípnou Češi pomalu hlady.

Vyhlazovací koncentráky pro Slovany opravdu neexistovaly, pro židy a cikány ano, ale bylo jich jen 6 z více než 1100: Treblinka, Sobibór, Majdanek (oficiálně KZ Lublin), Bełżec, Kulmhof (dnes Chełmno nad Nerem) a Birkenau-Auschwitz II (Brzezinka-Oświęcim II, Březinka-Osvětim II). Navíc T. Snyder tvrdí, že většina židů zahynula mimo KZs.
0 # Anonymní 2017-06-04 16:12
Neocon: "Ne, nedrží. Německo ústy Angely Merkelové řve a prosazuje v EU..."

Ano, prosazuje, ale neprosadila a CR jich prijala, jak pise p. Krystlik, par/nekolik krestanu, udajne 12ks, dle vyjadreni ministrav Vnitra CR. Coz je ani ne 10% toho, co si CZ divky/zeny privezou s sebou do CR z letnich dovolenych...

Stale jste neodpovedel, co mela Merkelova delat, co by jste udelal na jejim miste Vy+co ted s nima navrhujete?

Neocon
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-04 16:57
Ad 16:12:

Domnívám se, že by se u nenávidějící české společnosti při troše dobré vůle prosadil nápad shazovat uprchlíky z letadel do Egejského moře. Vím o několika Čechokanaďanech, kteří každoročně jezdí do ČR trénovat střelbu na čmoudy na hranicích. Rozhodně jsou Češi nejxenofobnější v porovnání se všemi členskými státy EU. Dílem za to mohou relikty z národního obrození, národovci Jungmann, Palacký, TGM a další, dílem ruská protievropská propaganda. Na uzdě zatím drží Čechy ohled na EU. Kdyby se nemuseli na Evropskou unii ohlížet, tak by už byly v ČR dávno zřízeny koncentráky pro cikány.

Merkel rozhodovala onoho 5. 9. 2015, když se blížili migranti v autobusech k rakouské hranici, zda se v Evropě bude válčit nebo ne.
0 # Anonymní 2017-06-04 17:32
Křesťani, to asi nebyli, to se nikde neuvádí, jde zřejmě o typický Krystlíkův žvást. Čeká se hlavně na po volbách, aby nepoškodili Sralbotkovi šance nejít od koryta. Však se to prase Chovancovo vyjádřilo že bude odporovat jen do voleb.

Rozhodně bych na Makrelině místě nepovzbuzoval další. Základem je zadržet, internovat, pokud možno lifrovat zpátky. Aby si připrchlíci vytelefonovali, že tudy cesta nevede, ne naopak. Zaplatit sultánovi, dočasně vytvořit internační tábory na nějakém neobydleném řeckém ostrově, vojensky bránit africkou trasu, pozavírat dobroserské pomahače. Využít krizi k masívním platbám Řecku za zadržování, kterému by tak pomohly od zadlužení. Ostatně na krizi mělo velký vliv to, jak skopčáci předtím s Řeky vydrbali (místo, aby jim zaplatili reparace za své zlociny ve WWII). Pochopitelně to pak Řekové škodolibě lifrovali dál, co by se obětovávali za nějakou všivou Evropu.

Ovšem základním problémem je, že ve skutečnosti někdo ty čmoudy tady v Evropě velice chce. Cílem není, aby jich tady nebylo co nejmíň, ale naopak co nejvíc. Na západě se to už celkem daří, tak ještě na tom problematickém východě.
Mají sloužit k rozvrácení národních státu, aby nekladly odpor NWO.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-04 19:07
Ad 17:32:

Informace o převzatých syrských křesťanech pochází od ministra vnitra ČR. Jinak Váš přípis je typický český žvást.
0 # Anonymní 2017-06-04 23:47
"Pokud mozno lifrovat zpatky"

Jak statisice lidi v jeden moment?

"...někdo ty čmoudy tady v Evropě velice chce..."

Znate jednoho jedineho cloveka, treba i z doslechu, ktery by chtel mit milionu Cmoudu na svem uzemi?

Neocon
0 # gogo 2017-06-05 07:44
Diktátorka Merkelová, ikona minulých voleb Schwarzenberg a kolaboranti Dienstbier s Kalouskem to přímo řekli. (ti ale mluvili o cca 50 000 co by přímo rozdělili do rodin, nikoliv o milionech)

A bacha pánové na ústa, v Germánistánu za vtipy neschválené ministerstvem dostanete flastr.
morgenpost.de/.../...
0 # Anonymní 2017-06-05 07:50
Jste slabomyslný? Proč v jeden moment? Tak jako se Řím nestavěl jeden den, tak ani migrační krize nevznikla v pátek odpoledne a nevyřeší se za měsíc. Kdybyste neměl místo mozku tvaroh smísený s doláči, tak by vám došlo, že formulace "pokud možno" předjímá problémy a do doby jejich vyřešení jsou navrhovány internační tábory.
Chtěl jste návrh řešení, tak tady jeden suprový máte a zase papulujete.
Znám spousty takových zmetků. Makrela, Junkr, Šulc, papá František, Makron, Soroš, Van der Bellen, Moscovici, Avramopulos. Z našich šmejdů namátkově Rozumek, všichni člověci v tísni v čele s krysou Pánkem, Dienstbier, Pelikán, Herman, Gál, Gabal, Halík, Kocáb, Zdechovský a další. Sralbotka to sice asi nechce, ale bude usilovně spolupracovat.

Krystlík - šoupnou sem odkaz s důkazem a uznale zamručím.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-05 11:04
Ad 7::44:

V Česku by pak musela být pozavírána většina diskutujících v sociálních sítích.
0 # Anonymní 2017-06-05 13:48
Ano, zrejme jsem slabomyslny, proc kdybych jim nebyl, tak bych Vam musel napsat, ze zrizeni internacnich taboru, se kterymi bych nemel problem, pod dohledem NATO a specialne US, aby se tam nedely takovety ty klasicke veci, na ktere jsou Cmoudi prebornici, jsko znasilnovani, pohlavni zneuzivani deti, vrazdy ze cti apod., by z duvodu casu mozne nebyly,
protoze postaveni/zrizeni In.tTaboru na nejakem uzemi se souhlasem prislusne vlady+logisticeke zabezpeceni atd., by vzalo ne mene nez rok, a jak Vam tu opakovane psal p. Krystlik, Merkelova mela mene nez 1 den na vyreseni situace.

Tedy, nice try, zni to dobre, ve 4ce bez ubrusu by jste jiste ziskal aplaus, ale bylo to casove neproveditelne.

Nejaky dalsi navrh ala "nemozne na pockani, zazraky do 3 dnu", by nebyl ve Vasem repertoaru?

Neocon
0 # Anonymní 2017-06-05 13:49
Takže odkaz nic? Takže typický krystlíkovský žvást?
Mimochodem, to taky Řeci způsobili WWII? A kdy jim skopčáci zaplatí reparace? Aspoň těch upatlaných 162 mld éček? a odškodnění obětem.
zpravy.e15.cz/.../...
0 # Anonymní 2017-06-05 14:01
Ušáky bych do toho netahal, ti už prokázali, jací jsou prebornici (Abu Ghraib). Pro začátek bych od nich nechtěl víc, než aby se konečně pakovali z Evropy (nebo aspoň se vyhýbali CZ).
Jinak, ohledně toho, co se dá za zázraky stihnout "do 3 dnu", už jste někdy slyšel o berlínské krizi?
0 # Anonymní 2017-06-05 14:15
Jasne, Abu Ghraib-v Iraq slouzilo asi 2 milionu US military lidi, + asi 550 tisic US kontraktors a Vy tady vytahnete par excesu, kterych se dopustilo 6-8 lidi, zpravidla gardistu z Horni Dolni, kteri az do priletu do Kuwait na 6tydenni vycvik vubec netusilo, ze nejaky Iraq existuje.

Mate neco lepsiho?
Ano, slysel jsem o Berlinske krizi. Ma byt?

Neocon
0 # Anonymní 2017-06-05 14:42
Strčte si své gardisty z Horni Dolni i s těma ostatníma military šmejdama, který tam nikdy neměli co lézt a kteří ten dnešní bordel do určité míry způsobili, do Horni Dolni a nikdo vam je nikde nebude vytahovat.

To byste asi nepochopil. Znáte to možná. Chytrýmu napověz...
0 # Anonymní 2017-06-05 16:50
Potom mi nekladte otazky, kdyz nechcete diskutovat. Jinak, mate pravdu, take jsme se nemeli vylodit v Normandii, u Incheon a tak vubec.

Vsak Vam to Vladimir Vladimirovic jiste vse na Sputniku vysvetlil.

Neocon
0 # Anonymní 2017-06-05 18:55
Vy jste se vylodil v Normandii? No vidíte, jak se jeden lehko splete. Já bych vás netipoval ani na chrabré přinášení svobody do My-lai.

To byla řečnická otázka. Netrapte se s tím.
0 # Anonymní 2017-06-05 19:03
Nenapsal jsem, jak jste si tradicne nevsimnul "ja", nybrz "my", tudiz Vase otazka pozbyva vyznamu.
Je tam totiz jista spojitost-takova ta vec, treba jako-pomoci utlacovanym, ale, jak pisi vyse, to se na Sputniku, ci Parlamentnich listech, nedoctete.
Neocon
0 # Anonymní 2017-06-05 20:19
Tož ja jsem vás nepodezříval, že byste se vylodil sám. To byste těm utlačovaným moc nepomohl. Ale když ti ostatní tu asi nejsou, abych je mohl po zásluze oslavit. Takže gratuluju, moc vás už asi nežije. Kdybych věděl jaký jste to geroj svobody, tak bych měl pochopení pro vaši nedostatečnost. V tomhle věku klobouk dolů!
0 # Anonymní 2017-06-05 20:27
Doporucuji, pane, studenou sprchu a znovu pomalu precist, co jsem napsal. Nemusi to vsak byt v tomto poradi.
Neocon
0 # Anonymní 2017-06-05 22:17
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
0 # Anonymní 2017-06-05 22:40
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
0 # Anonymní 2017-06-07 08:49
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
0 # Tomáš Pecina 2017-06-07 10:03
Jak mí milí čtenáři jistě vědí, na blogu se oslovujeme pane/paní, vykáme si a jsme k sobě navzájem zdvořilí; sprostá slova lze užívat jen s předchozím písemným souhlasem majitele blogu.
0 # Anonymní 2017-06-07 11:50
Byv pravděpodobně autorem příspěvku z 5. června 2017 22:17, žádám o laskavé sdělení, z jakého důvodu byl smazán.
0 # Tomáš Pecina 2017-06-07 12:05
Už si nepamatuji, co bylo přesně jeho obsahem, ale zřejmě se tak stalo z důvodu irelevance.
0 # Anonymní 2017-06-02 12:47
Nehodovost policejních vozů je asi 10% za rok, pokud se nemýlím. (!!!) FB
0 # Anonymní 2017-06-02 12:59
"To ale nebol správny postup, lebo ho hnali ako divú zver pred sebou" - oni to ale jinak ani neumí. Co na tom, že to je tento postup podle § 11 zákona o policii nepřiměřený - dělá to tak Simir z Cobry 11 a to je přece cool. Občas při tom sice někdo zařve, a to i z jejich řad (třeba zde), ale podle GIBSu je vždycky všechno v pořádku, tak co? Ostatně policie pořizuje stále více rychlých vozů pro "honění silničních pirátů" a dav jen nadšeně hýká... :(
0 # Anonymní 2017-06-02 13:41
Trošku mimo téma, ale co říkáte na toto:

novinky.cz/.../...

"Ruka ruku meje, soudce fízla kreje."
0 # Tomáš Pecina 2017-06-02 13:44
U soudu uvedla, že se jí dělá špatně, kdykoliv spatří uniformovaného člověka.

:-)
0 # Anonymní 2017-06-03 08:20
K tomu jedna poznámka, tresty, které naše soudy ukládají jsou celkově víceméně směšné, je to asi součást naší evropské kultury, nedávno jsem viděl rozsudek, kde mladík, jsa v podmínce za loupež, spolu s dalšími třemi, zmlátil chlápka, který se zastal ženy, kterou předtím ti čtyři napadli, dostal 150 hodin OPP. Musí se smát ještě teď.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-05 23:39
Ad 13:49:

Neznáte princip reparací. Ze západních okupačních zón se hradily reparační nároky 18 států podle percentuálního klíče dohodnutého na reparační konferenci v Paříži. Ze sovětské okupační zóny se sanovaly reparace SSSR a PL. Reparace se zastavily v roce 1962.
0 # Anonymní 2017-06-06 07:03
To víte, člověk se pořád učí. Není snad principem reparací, že agresor je povinen své oběti nahradit škody, které jí agresí vznikly? Jako teda aspoň trochu, je jasné, že všechny škody nikdy nenahradí. Reparace se zastavily? No tak ať se zase roztlačí, kde je problém? Nárok je vyčíslen, skopčáci prachy mají, dnes už evidentně mají i to sebevědomí, "radit" jiným, co prej je to ta solidarita. Židům se dodnes reparuje, tak proč ne Řekům? Když pro teď necháme stranou nároky státu, tak co takhle odškodnit potomky 300 000 obětí?
Stále mi však chybí dobrozdání od tak slovutného odborníka na ty skopčácké ochránce míru a typické české žvástaly, jak se Řekové podíleli na rozpoutání WWII, jak pošlapali mezinárodní právo, jak věrolomně napadli Třetí říši, jak protiprávně bojovali proti mírovým okupantům, atakdále, atakdále. Však to znáte, ne?
Na ty jakože přijaté křesťanské připrchlíky už nečekám, to jsme uzavřeli jako krystlíkovský žvást.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-06-06 10:16
Ad 7:03:

Že budou reparace a restituce se dohodly velmoci na postupimské konferenci. Když se v roce 1962 - již předtím omezeny) zastavily, Západ neměl v úmyslu BRD ekonomicky oslabit nebo zničit - musely by se dnes dohodnout na jejich novém rozběhnutí. To však nelze, protože byla uzavřena smlouva 4 + 2, kde bylo taxativně vyjmenováno, co Německo ještě zaplatí.
0 # Anonymní 2017-06-06 14:44
To Řecko uzavřelo tu smlouvu 4+2?
Ešli né, tak proč by jí mělo být nějak vázáno? Šak BRD už je rozběhnutá, ba silná, až to hezký není. Proč by ji měl škubat jen velký bratr zpoza louže, takto její protektor?
0 # Anonymní 2017-06-02 14:12
Vy ste tu všichni zaujatý. Třeba policejní prezident si nechal vzít papíry jako každej jinej občan?!!!!
0 # Anonymní 2017-06-02 22:22
Tento týden jsem v ulicích Brna spatřil zcela zánovní vůz Audi A8 černé barvy opatřený značkou xBx 1888 a dnes opět další stříbné Audi xxx 1818. To nemůže být náhoda! Zatímco se tu řeší takové malichernosti, skuteční zločinci si vesele užívají svobodného života. kK
0 # Anonymní 2017-06-23 21:33
lžiDNES: Fotky nabouraného policejního BMW zveřejnili jihomoravští hasiči. Nehoda se stala na konci května v Brně-Chrlicích. Ve voze seděl i hradní protokolář Vladimír Kruliš, který skončil s poraněným zády v nemocnici.
Zdroj: brno.idnes.cz/.../...

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)