Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Všem svým čtenářům i nečtenářům přejeme veselé Vánoce a šťastný nový rok; máme-li být konkrétní, pak:

  • presidentu Miloši Zemanovi, aby mu s cukrovkou neodešlo nic dalšího, zejména pak zbytek soudnosti;
  • premieru Andreji Babišovi hodně širokou amnestii a když to nevyjde, tak aspoň dobrou partu na cele;
  • sociální demokracii rozhodnutí Nejvyššího soudu ve smyslu, že smlouva s Altnerem je neplatná z důvodu chybějící parafy na straně šest pátého dodatku;
  • komunistům kapitál;
  • protiimigračním stranám aspoň jednoho muslimského imigranta;
  • Pravdě a Lásce svaté zjevení jejich proroka, pro maximalisaci marketingového efektu nejlépe přímo na jeho lavičce nebo poblíž jeho letiště;
  • kolektivu Kliniky co nejšetrnější exekuční vyklizení;
  • Zdeňce Galkové čestné uznání od čínské generální prokuratury;
  • Robertu Šlachtovi hladké zaučení na nový model kombajnu;
  • Karlu Gottovi právně vynutitelný příslib, že bude doživotně Českém slavíkem, bez ohledu na výsledky ankety; a
  • kapele Kabát aspoň cenu Fair play.

Komentáře   

0 # Anonymní 2017-12-25 00:46
A petru Kramnému aby vzal čert soudkyni Gillovou a měl tak šanci na obnovu řízení.
0 # Anonymní 2017-12-25 01:48
Všem monarchům do domácnosti čistého soudruha
0 # Anonymní 2017-12-25 14:40
To jste, vy sám velký 金正恩 ?
0 # Anonymní 2017-12-25 22:12
Mimo téma, pro všechny obdivovatele Západní Demokracií a nejen pro ně, silně doporučuji zhlédnutí následujícího videa

youtu.be/INOYxK8SlWY

Rozhodnutí, o kterém to je, v písemné podobě zde.
0 # Anonymní 2017-12-25 22:21
Bože, to je ale debil. :D
0 # Anonymní 2017-12-26 16:34
Kateřině Krejčové hnědé tepláky Under Armour s podpisem nejvyššího státního zástupce
0 # Tomáš Pecina 2017-12-26 17:53
Sice uznávám, že toho chudáčka uniformovaného téměř zardousila, arci značkovou výbavičku do vazby bych směřoval na řadu jiných, zasloužilejších adresátů.
0 # Anonymní 2017-12-26 18:43
Pro NSZ podotýkám, že to bude velikost xs, čemuž odpovídá i nezjistitelnost zranění policisty..A panu Nejvyššímu osobně přeji pod stromeček sbírku nálezů Ústavního soudu. V jednom se píše, že i hmatychvaty mohou být týráním v případě osoby praktikující pasivní rezistenci. A všem co záležitost řeší a ještě tak pět let řešit budou televizor stejné značky a s nejlepším rozlišením co se na trhu najde. Patrně má každý stupeň jiný, když na videu vidí a slyší něco jiného.
0 # Anonymní 2017-12-26 18:05
A panu Pevinovi "neexistující uprchliky" z Afriky za souseda .... Ale ne takové peklo nikomu nepřejí :(
+1 # Tomáš Pecina 2017-12-26 20:32
Tomu nerozumím, moje přání je přece naprosto positivní. Vždyť si představte, o co lépe by se dělal protiimigrantská propaganda, pokud by tu nějací byli: U Znojma znásilnil gang přivandrovalců z Afriky čtrnáctiletou bílou Češku! Imigranti obsadili samotné centrum Prahy, z okolí Staroměstského náměstí je no-go zona! Jen 2 % imigrantů přidělených na základě quot pracuje! Jak dlouho necháme naše důchodce vybírat popelnice, když se tito nepřátelští cizáci mají jako v ráji! Národe, povstaň! :-)
0 # gogo 2017-12-26 20:50
Lidé se zbytky mozku v hlavě jsou schopni se poučit z chyb jiných. Není tedy nezbytné si nechat zaplavit dům vodou jen proto, aby se začalo uvažovat o protipovodnových opatřeních a analogicky je třeba se postavit proti afrikanizaci ČRještě předtím, než bude v běhu.
Podobně se lidé nechávají očkovat a nečekají, až onemocní smrtelnou chorobou.
+1 # Tomáš Pecina 2017-12-26 21:18
Lidé se zbytky mozku v hlavě jsou schopni rozlišit propagandu od reality.
0 # Anonymní 2017-12-26 21:50
TP-palec nahoru. Gogo-opet jste nezklamal.
Neocon
0 # Báša 2017-12-26 23:02
Možná byste si měl zajet do Teplic, pane Pecino. Nebo do Hradce. Také Ústí není úplně bez zajímavosti. Ale dobrý náhled Vám dá i Václavák v noci.
Neocone, co kdybyste žvanil o Texasu, nebo ve které to zadnici jste, a ne o místech, kde jste už roky nebyl a tedy víte kulové?
0 # Anonymní 2017-12-27 00:37
Ale jistě, že si někteří na "protiimigrantské propagandě" dělají živnost. Ale já v chudé kolonii plné musulmanů žít nechci, takže to vidím jako veskrze pozitivní jev.

Otázka je, kde bychom byli, kdyby s tím Konvička nezačal.
0 # Anonymní 2017-12-27 00:40
Mel by jste cist lepe me prispevky, kdyz uz reagujete.

Za a) Neziji v TX, i kdyz uznavam, ze jsem s myslenkou zit v Galveston, jeden cas koketoval, ale diky Bohu z toho seslo.

b) Jak jsem psal minule-Vaclavak 2015, kdy jsem tam byl naposledy, vypadal uplne stejne jako 2013, 2012, 2008 a o dost lepe, nez 90-92.

Jestli Vam tam vadi Cmoudi a Cernosi-je to metropole velkeho mesta, tak to vzdy po 89 bylo a tak to vzdy bude dalsich 200 let. Smirte se s tim, nebo se odstehujte nekam jinam, kde Cmoudi/Cernosi nejsou.

Neocon
0 # Anonymní 2017-12-27 11:31
Bášo, vadí Vám po setmění tmavé živly na Václaváku a vůbec si neuvědomujete, o kolik víc je tam tmavých živlů s bledou kůží. Krásná ukázka toho nejprimitivnějšího rasismu. :)

ad anonym:
"Otázka je, kde bychom byli, kdyby s tím Konvička nezačal." V trochu příčetnější zemi.

yossi
0 # gogo 2017-12-27 12:04
Viděl jste pane Pecino program nové rakouské vlády? Propaganda?
0 # gogo 2017-12-27 16:52
Yossi, tady píšete o barvách a bledosti jen vy, takže jestli tohle považujete za znak rasismu, pak jste rasista jen vy sám.
0 # Anonymní 2017-12-28 23:48
zerohedge.com/.../...

Jak rozlišit propagandu od reality? Poradíte mi někdo?
0 # gogo 2017-12-27 12:19
Kromě toho, boj se nevede proti imigrantům (kteří jsou tady spíš na výletě a zatím nás neobohacují tak jako Berlíňany nebo obyvatele Nice) jako proti německým a bruselským eurobolševikům, kteří se snaží přesidlovat Afričany do Evropy. Tj. v analogii s vodou .. my bojujeme proti teroristům z Brusele, kteří chtějí rozbít hráze, protože nechceme být zaplaveni vodou. Ale proti vodě jako takové nikdo přímo nebojuje. Naopak s ní zaléváme záhony.
0 # Anonymní 2017-12-27 12:27
V Brně neexistující mihranti z Egypta,Libanonu a Avganistánu pobodali 23.12. 2 lidi,více na stredoevropan.cz.
Jiřímu X Doležalovi,ať si dá zlatou.
+1 # Tomáš Pecina 2017-12-27 12:31
Vidíte, první moje přání se splnilo! Ještě teď ta ostatní.
0 # gogo 2017-12-27 12:43
Vy si dávejte pozor na svoje přání.. jestli vy nakonec nejste do rodiny s dědečkem Hříbečkem :-)
0 # Anonymní 2017-12-27 12:55
Jo, jo, na Stredoevropanovi, drive seriozni FV, psal. Uzasny zdroj informaci.
Neocon
0 # Anonymní 2017-12-27 12:58
A ted trochu reality, uprchlici jako krava: (ale asi sikovnejsi, kdyz mluvi cesky).

"Konflikt se stal v sobotu brzy ráno před známým klubem Caribic v centru Brna. Podle informací ČTK se jednalo o muže původem ze severní Afriky. Policie uvedla, že muži žijí v Česku dlouhodobě a mluví česky."

Neocon
0 # gogo 2017-12-27 13:01
Však ti obohacovači ve Francii byli většinou také už domestikovaní a někteří i s občanstvím.
0 # Anonymní 2017-12-27 13:09
No prave Gogo, takze zadni uprchlici, jak tvrdi Vavra, zadni ilegalove, ale lide, co v CR ziji dost dlouhou dobu na to, aby se naucili cesky.

Takze zase dalsi BS, jak obvykle.

Neocon
+1 # gogo 2017-12-27 13:16
No jistě, když si uvědomíte, že toto jsou lidé po bezpečnostní prověrce, získání povolení k pobytu nebo i občanství, lidé považovaní za integrované a oni vystřílí redakci, hospodu, nebo rozjezdí dav lidí kamionem, tak zcela logicky se člověk musí ptát, zda je rozumné vpustit do země lidi zcele bez kontroly a ještě je živit.
Moje logika mi říká, že když se takto chovají ti oficiálně a legále přijatí a papírově integrovaní, tak ty ilegální nikdy nepouštět za hranic a co nejvíc omezit příliv těch prvních.
Vy to interpretujete tak, že když ti legální vraždí, tak už je to jedno a můžeme do země pustit úplně každého.
To je podle mě znak hlouposti a chybné úvahy.
+1 # Anonymní 2017-12-27 13:23
Vy jste stejny blazen, jako je GP, ktery na svem FcB profilu zasadne zvernuje pripady,
kdy si Cmoud vezme auto a prejede 8 lidi, ALE zasadne NEzvernuje pripady, kdy si vzorny white krestan nakoupi za 13 mesicu 40 pusek a tunu munice a ve Vegas postrili 59 lidi,
nebo si dalsi, jeste belejsi a jeste vzornejsi krestan zajede do kostela v TX a postrili 23 lidi.

Vzdyt tohle, to Brno, je bezny kriminalni cin, ktery se cas od casu deje na kazde vesnicke tancovacce.
Co s tim ma spolecneho barva pleti, ci nabozenske vyznani?

Uz jsem to psal
Daniele, sveho casu a napisu to i Vam: Cmoudi nemuzou za Vas dojebany zivot Gogo.
Neocon
0 # gogo 2017-12-27 14:38
Tak to mají v Nice poměrně divoké tancovačky. Já bych rád, aby se tyto zvyklosti nedostaly k nám. A proto je potřeba bojovat proti eurobolševismu, chránit hranice a držet umožnění trvalého pobytu nebo občanství jako velmi vzácné privilegium.
Bohužel v parlamentu mají většinu probolševické strany, jak ukázalo hlasování, tak se nedá očekávat nějaká relálná snaha o suverenitu země. Je to škoda.
+1 # Anonymní 2017-12-27 14:46
Co to placate Gogo? Snazim se Vam, opet marne vysvetlit, ze hadka o holku, rozbita hlava, rozslapana huba a pobodani se deje cas od casu na kazde vesnicke tancovacce. A Vy tu melete neco o Nice.

Od roku 1960 zemrelo v US v dusledku umrti strelnou zbrani (legalne drzenou v 92% pripadu) 1.5 milionu lidi.
V masovych strelbach je pachatelem v 80% pripadu white krestan, toliko fakta. A Vy se porad otacite na nejakem Nice-pachatelu teroristickych utoku v EU bylo cca 120 ks, (zavrazdenych lidi radove 300), z 50ti milionove muslimske komunity.

Kolik to je promile z procenta si spocitejte sam. Skoda? Skoda je, ze lide jako Vy muzou lhat.

Neocon
0 # Anonymní 2017-12-27 14:48
a MVCR se už vyjádřilo, že to byl hoax a bude následovat TO na spolek Slušní lidé, hihihi. :)
+1 # gogo 2017-12-27 14:55
Já se bavím o problémech s migranty a jejich potomky. Zde je relevantní se podívat spíš do zahraničí, protože u nás zatím nemáme s tímto fenoménem takovou zkušenost. U nás lze studovat maximálně Cikány a okrajově ještě Vietnamce. Plkat o případu, o kterém nevíme pozadí, mi nepřijde moc relevantní. Já opravdu o tom brněnském případu nevím nic. Novináři z toho udělají buď imigrantský, nebo rasistický případ.
Dále má smysl sledovat vývoj ve Vídni, studovat reakci rakouské vlády .. četl jste jejich materiál? Sledovat situaci ve městech jako je Malmo, Leeds apod., kde existují lokality, ve kterých selhává stát a které se stávají zónami paralelní kultury, často nepřátelské k domorodcům.
A pokusit se poučit z chyb jiných. To dokážou i živočichové s inteligencí úrovně slepice. Snad to pro vás není příliš ambiciozní cíl.
+1 # Anonymní 2017-12-27 15:10
Necetl, cist nemusim, protoze v 50ti milionove komunite je, hadam, 47-48 milionu Cmoudu jsou EU obcane.

Takze si muzete plkat co chcete, ale neni Vam to nic platne. Ti lide tam jsou narozeni, nebo ziskali obcanstvi jinou cestou. Jsou to stejni evropane, jako Vy jste cech.

Vami zminene zony jsou veci Policie, my je tu mame take, a jsou mnohem nebezpecnejsi, nez ty v EU, mnohem. Normalni clovek tam nechodi, nejezdi, nebydli a nepracuje.
Uz se s tim smirte, nebo se odstehujte do NK.

Neocon
0 # Anonymní 2017-12-27 15:17
Gogo = pragmatický technokrat
Zbytek = ideologická P&L, novodobý bolševik, tupá demagogie

Proces: Gogo pořád dokola vysvětluje Newtonovu fyziku neandrtálcům.

Řešení: Praštit neandrtálce po palici, aby na příkladu pochopili vztah zrychlení, hmotnost, síla.
+1 # Anonymní 2017-12-27 15:33
Nikoliv technokrat, nybrz naivka a blazen. Clovek, ktery veri, ze muze zastavit vyvoj 50ti milionove muslimske komunity, kteri jsou EU obcane (like it or not) a rodi deti, jako na bezicim pasu.

Tomu se rika demence, neznalost, naivita, blbost, tupost, ci dost mozna diagnosa.

Neocon
0 # gogo 2017-12-27 16:25
Já nezastavuju jejich vývoj v cizích zemích, protože nejsem německý hitlerovský eurobolševik, abych měl tendence jim rozhodovat o jejich osudu.
Já jen nechci, aby se ten scénář zopakoval v ČR.

A neocon osciluje mezi dvěmi polohami:
1. Nikdo tady není a kdyby byl, snižoval by zločinnost
2. Nemá cenu proti tomu nic podnikat, už je vše ztraceno.

Nikdy jsem nevěřil, že uvidím na vlastní oči tak čistou demonstraci toho, o čem psal Koukolík.
+1 # Anonymní 2017-12-27 16:31
Vy jste vazne cvok.

"Nikod tady neni"-Fakt
"snižoval by zločinnost"-
To nevim, psal jsem jen, ze v US, ve mestech s velkou komunitou ilegalu, je nejnizsi zlocinost v dejinach US. Fakt.

Oficialni statistika:
Male, ve veku 18-40 let, US born obcan: 2.8% nekdy bylo ve vezeni.
Male, ve veku 18-40 let, ilegal: 0.8% nekdy bylo ve vezeni.

"Nemá cenu proti tomu nic podnikat, už je vše ztraceno"

Tohle je opet Vase lez-nic takoveho jsem nepsal. Jen, ze z 50ti milionove komunity Muslimu, bylo radove 120 teoristu-fakt.

Ja nepisu svuj nazor, nebo malo kdy, jen Vam ukazuji fakta a to, jak lzete.

Neocon
0 # gogo 2017-12-27 16:37
My si ale píšeme o ČR, potažmo EU a tady nám zločinnost nesnižují, i když to urputně tvrdíte a snažíte se bagatelizovat.

Máte pozoruhodnou schopnost nechápat svůj vlastní text:
"Clovek, ktery veri, ze muze zastavit vyvoj 50ti milionove muslimske komunity, kteri jsou EU obcane (like it or not) a rodi deti, jako na bezicim pasu."

Nejste vy náhodou do rodiny s Avramopoulusem?
+1 # Anonymní 2017-12-27 16:49
Ano, piseme si o CR. A jelikoz v CR zadne uprchliky/ilegaly nemate, tak musime vychazet s porovnani se zememi, ktere je maji.
Tohle chapete?

A jelikoz od roku 2010 bylo v ramci EU cca 120 teroristu/muslimu, zpravidla EU born obcanu, z 50ti milionove komunity, tak je to promile z procenta.
Tohle take chapete?

Staci Gogo ANO/NE.

Neocon
0 # gogo 2017-12-27 16:59
Samozřejmě, musíme vycházet z reality těch zemí, kde jsou a nejlépe takových zemí, které mají původní kulturu podobnou té naší .. tj. ideální je nyní Vídeň. A jejich příklad nechce nikdo (až na vás, pana Pecinu a pár sluníčkářů a placené agenty ) následovat.
My tady máme v desetimilionové domorodé společnosti čistou nulu, pokud jde o teroristy (Hepnarová nebyla teroristka a Samkové Cikáni se oháněli mačetami z jiných pohnutek než ti noví Evropané z Německa a Francie ) tak si to chceme zachovat. Je to tak nepochopitelné?
+1 # Anonymní 2017-12-27 17:11
Je to absolutne pochopitelne. Pak ale vypadnete z EU, nechovejte se jako parasiti, vypadnete z Schengenu a nikdo Gogo, nikdo Vam nerekne ani slovo.

Na me? To jste si me asi s nekym spletl. Jak uz jsem Vam psal 10x-mozna 15x, ale vzdycky na to zapomenete.
Ja, kdyby mel tu moc, tak bych je vsechny (islamske extremisty/teroristy), sfouknul jako svicku.

Neocon
+1 # Anonymní 2017-12-27 17:32
A jinak pekny pokus s tou Hepnarovou:

kdyz si bila holka pujci nakladak v pujcovne, jede na letnou, aby zavrazdila co nejvice lidi-tak to neni terorista.
Kdyz si Mulla Muhamad Umar pujci v autopujcovne nakladak s umyslem zavrazdit na promenade taktez co nejvice lidi, tak to je terorista.

Tvl Gogo-vazne moc pekny pokus, tohle je tezka Zvanovstivina.

Neocon
0 # Anonymní 2017-12-28 03:19
Jestli on to nebude hoax popřený ministerstvem vnitra jako od Goebelse. Ostatně v Německu v Kolíně nad Rýnem byli schopní týden popírat i hromadné sexuální silvestrovské útoky, než se to dostalo ven jinudy.

Ti migranti, kteří tu podle Neocona a médií nejsou, a těch 12 přiznaných je odjinud - pořezali v Brně dva muže.

A ministerstvo vnitro "popřelo" imigrantský původ touto citací: "Policie odmítla totožnost obviněných blíže komentovat. „Přibližovat národnost ani blíže identifikovat podezřelé ze zákona nesmíme." --- tedy pro Neocona: imigrantský původ nepopřelo.

Stačí kdyby Neocon přestal číst Středoevropana a Parlamentní listy, stejně jako drby stylu Jedna pavlačová bába poudala, a namísto toho četl primární zdroje informací, např. přesná vyjádření policie či Ministerstva vnitra.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-12-28 03:36
Neocon: "Je to absolutne pochopitelne. Pak ale vypadnete z EU, nechovejte se jako parasiti, vypadnete z Schengenu a nikdo Gogo, nikdo Vam nerekne ani slovo."

Podle vaší osoby snad Orwell psal přímo knihu. Přímo z vašeho textu cítím "war is peace, freedom is slavery, ignorance is strength".

Schengenská dohoda je o ochraně vnějších hranic - přečtěte si laskavě tuto mezinárodní smlouvu. Ta není o tom, že vnější státy Schengenu sem budou tahat po miliónech neprověřené osoby. Není to Česká republika, která tuto dohodu porušila. Schengenskou dohodu porušují státy jako Itálie, Neměcko, Francie, a další.

Nakonec státy jako ČR, Maďarsko, Polsko, Rakousko, Velká Británie a další se snaží z té socialistické EU vystoupit. Blokují jim to vládcové a potentáti, kteří naopak v EU vidí velký zdroj OSOBNÍCH výhod a příjmů proti vůli většiny občanů.

Jestliže zahraničí jako je Německo si vytárají zadek s mezinárodními smlouvami, na kterém vůbec celá evropanství ideově stálo, pak celá EU a evropská myšlenka je v háji a minulosti.

Nicméně, nebyl byste to vy, Neocone, abyste porušovatelům smlouvy nadržoval, a těm co ji požadují dodržet spílal do parazitů. Přestaňte číst Středoevropana a Parlamentní listy, zatemňuje to celé vaše uvažování. Nejste schopen vidět ani objektivní děj událostí.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-12-28 08:15
Jé, to by bylo krásné, kdyby se nám podařilo "vypadnout" z EU. Než nás stihnou zničit. Ideálně, pokud by nás vyloučili. Abychom se nemuseli strachovat, zdali se to nakonec přes veškerou snahu nepodaří, jako Britoni. Nejlegračnější je, když nám inteligenti typu Šulce vyhrožují něčím, co by nám nikdy nedovolili.
+1 # Anonymní 2017-12-28 13:59
"Nakonec státy jako ČR.... se snaží z té socialistické EU vystoupit"

Jasne a proto po poslednich volbach v CR, z 200 poslancu v PSP CR, sedi ve Snemovne 177 PRO-Evropsky naladenych poslancu. (22 SPD+Klaus ml, KSCM chce vystoupit z NATO, nikoliv z EU).

Moc pekny pokus, p.Ponkrac, ale obcas si zjistete fakta/cisla, nez neoc napisete.

Neocon
0 # Anonymní 2017-12-28 14:12
0 # gogo 2017-12-28 14:31
Inu, v nouzi poznáš přítele.
0 # Anonymní 2017-12-28 17:49
Neocone, je smutné, že neumíte ani číst. Už chápu, proč se namísto argumentům v diskusi věnujete pouze nálepkováním typu "to máte ze Středoevropana". Nic jiného vám nezbývá, pokud neumíte číst a chápat význam.

To samé co vy píši v příspěvku: "Blokují jim to vládcové a potentáti, kteří naopak v EU vidí velký zdroj OSOBNÍCH výhod a příjmů proti vůli většiny občanů."

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-12-28 18:44
Kdyby v CR lide/obcane chteli ven z EU, jak lzive tvrdite, tak by ABB+Dr. Sladek+Okamura+Matejka a 5 dalsich marginalnich stran, dostalo treba 70%. Ale realita je takova, ze:
PRO EU Parlamentni strany dostali 91%, (pokud se nepletu,)
a SPD tusim 9%.

Jeste ze mate toho Stredoevropana, alespon mate cim zaplnit Vas prispevek.

Ja tu popisuji fakta/cisla/vysledky, nikoliv moje prani/tuzby.
A v tom je mezi nami dvema pane, ten rozdil.

Neocon
0 # gogo 2017-12-28 20:34
Ale prosímvás, nějaké hořlaviny ve vagině.. tohle je běžná součást tancovaček u neoconů... imigranti přece zločinnost snižují! Pokud jsou - pokud nejsou, je potřeba jich co nejvíc dovézt.
0 # Anonymní 2017-12-28 22:29
Neocon: Se Středoevropanem jste začal vy.

Pokud vaše přání nazvete "fakty", pořád to budou jen vaše přání. Nic jiného.

Představte si, že všichni lidé v letech 1948-1989 chtěli komunistickou stranu. Protože ve vládě jich bylo 100 %, a všichni lidé jako jeden muž jim také házeli lístek k volbách. --- To je stejná kravina jako vaše "fakta".

Realita je taková, že se neustále nějací "chytrolíni" a "inteligenti" pokoušejí vyhmátnout svět na jedné proměnné - jako je třeba procento pro/proti eu ve vládě. Jako kdyby svět měl jen jedinou proměnnou. A myslí si, že lze oddělovat jediné proměnné jako kdyby na sobě nezávisely, a kdyby celek nebyl víc než jen součtem jednotlivých částí/proměnných. A myslí si, že mají "pravdu". Říkají tomu fakta, a jen dokazují, že na fakta nemají, ani je nedokáží pochopit.

Možná vás překvapí, ale lidé se při volbách - pokud nejsou jednodušší - rozhodují podle řady proměnných, které jim politici nabízejí, nikoli jen podle jediné proměnné "pro/proti eu". Kromě toho politici nabízí kompromisy a mnoho lidí vybírá spíše menší zlo. Zrovna poslední volby nebylo z čeho vybírat.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-12-29 02:36
Pro neocona:

Asi trochu offtopic k vasi debate nicmene by me zajimalo:
Pred casem jste zde v nejake diskusi celkem dost kladne hodnotil Filipa Vavru.
Ten je autorem stranek Stredoevropan.cz, ktere ovsem (pokud to spravne chapu) zde nyni zminujete spise dehonestujicim tonem.

Zmenil se nejak mezitim vas nazor na FV, nebo jak vnimate skutecnost ze FV jste sveho casu hodnotil pozitivne a jeho produkt nyni negativne?
0 # Anonymní 2017-12-29 07:16
Možná proto,že F.V.napsal,že v minulosti převzal některé články,u nichž se později dozvěděl,že jsou lživé,nebo polopravdy,za to se omluvil,s tím,že už se to nebude opakovat,to mu asi vadí :-)
0 # Anonymní 2017-12-29 14:55
Ano, presne tak, FV jsem vzdy hodnotil velmi kladne, vzdy.

Jelikoz FV, ktery o americe neco vi, je na ni specialista a notabene neni hlupak, umyslne ve svych clancich na SE lze, zduraznuji umyslne, tak u me padnul na dno.

Me nevadi rozdilne nazory, ani jeho komentare-to je naprosto v poradku, me vadi, ze clovek jeho inteligence umyslne lze a jeste tvrdi, ze za celou dobu vydal" jeden" nepravidvy clanek, za ktery se omluvil.

Neocon
+1 # Anonymní 2017-12-29 15:35
"tohle je běžná součást tancovaček"

rozbita hlava, huba, to je bezna soucast diskotek/tancovacek.

"imigranti přece zločinnost snižují!"

Ano, v US ano, v Nemecku je to prinejmensim sporne a v CR-hadejte co-nikdo nevi, protoze tam zadni nejsou. A to je pech, Gogo.

"Pokud jsou - pokud nejsou, je potřeba jich co nejvíc dovézt."

Nikoliv. Jen jsem napsal, ze v EU prosotru jich je cca 50 milionu, z toho 95% EU obcane.

Neocon
0 # Anonymní 2017-12-29 15:37
"Možná proto,že F.V.napsal,že v minulosti převzal některé články,u nichž se později dozvěděl,že jsou lživé,nebo polopravdy,za to se omluvil,s tím,že už se to nebude opakovat,to mu asi vadí "

Ne, tak to by me vazne nevadilo, ze nekdo udela chybu a omluvi se.

Neocon
0 # Anonymní 2017-12-29 16:41
Výkladový slovník: Úmyslná lež = mít jiný názor než Neocon nebo Bakalova či Babišova média, případně Česká televize.

Například pokud jste očitý svědek nějaké události, nebo pokud desetiletí žijete v nějaké zemi, a vidíte na vlastní oči a slyšíte na vlastní uši něco jiného, než tvrdí média a Neocon = jste lhář, a měl byste se za lež omluvit.

Co je pravda určuje Česká televize, Bakala a Babiš + Neocon. Cokoli jiného je lež.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-12-29 17:04
Zbytecne to zkousite, pane Ponkrac.


a) FV jsem ke kazdemu lzivemu clanku napsal realitu/skutecnost.
b) Tohle jsme konkretne resili na profilu pana Zvanovce a i pan Zvanovec uznal, FV byl pritomen diskuzi, ze jeho clanky o USA, jsou v podstate vylhane.

c) "mít jiný názor než Neocon" Cemu pane Ponkrac v me vete "Me vubec nevadi jiny nazor, s tim nemam problem, to je v poradku" presne nerozumite?

d) Vzdy, kdyz neco kritizuji, napisu, co je spatne a FV jsem napsal, co je skutecnost, kde a proc (zbytecne) lze.

Jeho nazory a jeho komentare plne respektuji.

Neocon
0 # Anonymní 2017-12-29 17:13
Helejtese, Gogo & Ponkrác, nejni von ten Neocon placenej provokatér?
+1 # Anonymní 2017-12-29 17:16
Neocone, já to zbytečně nezkouším. Naprosto chápu, že Gogo (nejspíše) žije v České republice a vy v USA. Z čehož zcela fakticky a neochvějně vyplývá, že Gogo neví, co se v České republice děje, zatímco vy to víte mnohem lépe. Dtto to samé platí, když si za Goga dosadíte jakéhokoli jiného Čecha.

Ostatně já s vámi jen souhlasím: Imigranti a lití hořlaviny do rozkroku snižují kriminalitu. Je to proto, že imigranti neprovozují trestné činy jako porušení dopravních předpisů, nejezdí nepovolenou rychlostí, neporušují autorská práva, nevěnují se trestným činům islamofobie. A jak jistě uznáte, když se bude vraždit a znásilňovat, tak se nebudou páchat takové trestné činy, jaké jsem zmiňoval a kterých je daleko více: porušování autorských práv, dopravních předpisů, napsání závadového příspěvku na facebook, apod. Ergo se počet kriminálních činů se s počtem imigrantů prudce snižuje - jen se astronomicky zvyšuje počet vražd, znásilnění, atd. Takže i zde vám dávám plně za pravdu se snižováním počtu trestných činů s počtem imigrantů.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-12-29 17:30
"Neocone, já to zbytečně nezkouším. Naprosto chápu, že Gogo (nejspíše) žije v České republice a vy v USA. Z čehož zcela fakticky a neochvějně vyplývá, že Gogo neví, co se v České republice děje, zatímco vy to víte mnohem lépe."

Opet a znovu-zbytecne to zkousite-ja nikdy nc takoveho netvrdil. Co tvrdim je, ze Gogo, minimalne na techto strankach, lze.

"Ergo se počet kriminálních činů se s počtem imigrantů prudce snižuje"

To nevim, nikdy jsem tohle netvrdil. Co tvrdim je, ze v US prokazatelne kriminalita (predevsim vrazdy, loupeze, prepadeni, znasilneni atd.) prudce klesly ve Mestech, kde maji ilegalove silnou komunitu (LA, Denver, SF, NYC)
a naopak kriminalita prudce vzrostla, kde maji cernosi silnou komunitu (Jackson, MS, Detroit, MI, New Orleans, LA, St. Louise, MO, Kansas City, MO atd.atd.).

Tim netvrdim, ze to tak je a muze byt v EU, i kdyz cisla z DE jsou sporna. V CR zadne nemate-neni s cim srovnat.

Neocon
+1 # Anonymní 2017-12-29 17:37
"Opet a znovu-zbytecne to zkousite-ja nikdy nc takoveho netvrdil. Co tvrdim je, ze Gogo, minimalne na techto strankach, lze."

Ano, a lež je definovaná tím, že vidí události na vlastní oči - a vidí na rozdíl od vás, co se tady děje.

Vy jste lhal až se od silnice prášilo, a orwelloval jste stylem, že kdo porušuje Schengen či jiné mezinárodní dohody - je ten správný. Ten, kdo chce jejich dodržování, je parasit a měl by vypadnout. A to zdaleka nebyl jediný případ.

---

"Co tvrdim je, ze v US prokazatelne kriminalita (predevsim vrazdy, loupeze, prepadeni, znasilneni atd.) prudce klesly ve Mestech, kde maji ilegalove silnou komunitu (LA, Denver, SF, NYC)"

Prvním problém na kráse vašeho tvrzení je, že ilegálové v USA a ilegálové v Evropě jsou drasticky odlišnými skupinami lidí.

---

Miloslav Ponkrác
+1 # Anonymní 2017-12-29 17:47
Lez je lez, priteli. Pokud tady gogo dokola mele a lze, neco o tom, ze ja podporuji Cmoudy, nebo si preji jejich dovoz a 25o dalsich vec-tak lze, a uplne jedno, kde bydli.
A ted lzete Vy-nikdy jsem nic takoveho nenapsal-co jsem napsal bylo, ze to nebylo lehke rozhodnuti a ze bych na jejim miste zrejme udelal to same.

Ano, ten, kdo chce natahovat pouze ruku a nic pro to neudelat, jako madari a CR, by mel vypadnout z EU.

Neocon
0 # Anonymní 2017-12-29 19:11
Neocone, všichni lidé na celém světě lžou, pouze vy mluvíte pravdu. Jste takový posel pravdy a lásky, ještě že vás máme.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-12-29 19:31
To jiste ano, lzu, jen kdyz musim a je to nezbytne nutne-jako fizlum, ci manzelce.

Ale uchazi me smysl, proc sem Vy a pacient Gogo, vlastne chodite, (hadam ze dobrovolne), kdyz tu lzete. Proc neztracite svuj drahoceny cas lhanim nekde jinde...

A mimochodem-jen jsem odpovidal na dotaz hledne FV.

Neocon
0 # Anonymní 2017-12-29 19:49
Chodíme sem přeci proto, že je tu posel pravdy a lásky. Asi tak, jako kdysi lidé chodili za Ježíšem nebo za Buddhou.

Už končím, protože nechci panu Pecinovi zasviňovat diskuse.

Miloslav Ponkrác
+1 # Anonymní 2017-12-29 20:01
EU nezodpovida za nic, takze tyhle vylevy jsou uplne jalovy. Zadny pristehovalce nikdo nechce, protoze neexistuje zadnej duvod proc by je nekdo mel chtit. Slozeny parlamentu nikdy nebude odpovidat nazorum spolecnosti ktere se vladne, protoze stranam jde od urciteho volebniho vysledku o zvoleni, ne o sluzbu verejnosti. atp..
+1 # Anonymní 2017-12-29 20:06
"Zadny pristehovalce nikdo nechce"

To, co jste napsal, je proste lez-evidentni. Napiste-"ja a par mych kamosu zadne pristehovalce nechceme".

Neocon
0 # Anonymní 2017-12-29 22:12
Je mi ohromným potěšením odhalit lháře Neocona pomocí faktů:

Výzkum Centra pro výzkum veřejného mínění: Průzkumu se zúčastnilo 1022 lidí ve věku od 15 let. 71 procent z nich je proti příjímání uprchlíků ze Sýrie, 72 procent nechce uprchlíky ze severní Afriky.

Tedy on a jeho skoro 8 miliónů kámošů tu upchlíky nechce.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-12-30 00:02
Vsechno co jsem napsal byla evidentni lez, ale zase podle nejakych jinych kamaradu to bude nejspis pravda. Nektery z tech jinejch kamaradu pak budou nejspis moji spojenci a jini kamaradi zase budou moji nepratele. atp..
+1 # Anonymní 2017-12-30 01:28
Vzhledem k tomu, panove, ze protiimigracni strany, navzdory predpovedi p. Ponkrace, dopadly ve vsech zemich fiaskem a naopak, Merkelova to vymetla, opet a znovu, jsou Vase nazory, na zaklade faktu a vysledku, bohuzel pro vas dva, nepravdive.
Dritive vetsine lidi, jsou totiz nejaci uprchlici, navzdory "pruzkumum" a tomu, ci "rikali kluci v hospode" , evidentne u rite...

Neocon
0 # Anonymní 2017-12-30 01:51
Neocone, navzdory vaším lžím - jsem žádný úspěch protiimigračních stran nikdy nepředpovídal. Zřejmě už si pletety dojmy s pojmy.

Nicméně já se přikláním spíše ke komentáři z 17:13. Totiž že Neocon je placený provokatér.

Je otázkou, zda Neocon vůbec žije v USA. Navíc v tomto vlákně jste předvedl některé nekonzistence, které mě nutily se zamyslet, zda váš osobní životopis i podnikání není předstírané a naučené - a sem tam jste vyjel z role.

Nezáleží vám na ničem, než na zpochybnění několika věcí - a když vám někdo nadává a kálí vám na hlavu, nevšímáte si toho a jedete v politické linii, za kterou vás nějspíše platí. Jedete stylem, že drzost je lepší než poplužní dvůr.

Ačkoli jste v minulosti měl jiný styl diskuse, zřejmě jste dostal školení a začal jste jet stylem moderním pro Evropské hodnoty a různé neziskovky, co vymysleli za poslední měsíc dva. Tedy vysvětlovat, že vše je lež a všechno jsou proruské manipulace, což byste nám nejspíše za chvíli též vysvětlil.

Dlouhou dobu jsem v USA pobýval. A vy máte o jejich znalosti dost mezery. Kromě toho žádný z českých emigrantů nemám povědomí o serióznosti/neserióznosti českých webů - a to jsem jich potkal dost. Natož o nějakém Středoevropanovi.

Navíc jedete stylem, že emoce jsou podstatné, fakta nikoli. Na školení vás naučili, že prásknout statistikou a onálepkovat nevítaný argument stylem "to je ze Středoevropana" je účinnější, než být konzistentní ve faktech. A jedete tímto styůem jako buldozer - ačkoli už jste značně znevěrohodnil svou osobu.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-12-30 11:11
Takto to zní celkem logicky a pravděpodobně.
0 # Anonymní 2017-12-30 11:18
Presne tak, nikdo s tech lidi co jsou jim uprchlici evidentne u rite se jednoho dne rano nevzbudil a nerekl si: Hele, proc by jsme si sem nedovezli nejaky pristehovalce a z nasich statnich rozpoctu je tu nezivili? A to je nejaka nemecka strana ne? A ta mrklova je nejaka nemecka politicka? To tady v Cr nevolime. Kdyztak ceske mainstrymove strany proti ruznym protesthnutim, kterym to clovek dava jenom proto, ze se zrovna v dobe voleb chtel projit, misto aby sedel doma u netu. A to taky nejsou jenom protiimigracni strany.
+1 # Anonymní 2017-12-30 15:28
"jsem žádný úspěch protiimigračních stran nikdy nepředpovídal. "

Jasne, ze predpovidal, uplne u vsech, vc. ND ABB. Jedine, kde Vam to vyslo, bylo SPD-tak to ale bohuzel ocekaval kazdy.

"Je otázkou, zda Neocon vůbec žije v USA. " V poradku, myslete si co chcete.

"Navíc v tomto vlákně jste předvedl některé nekonzistence+sem tam jste vyjel z role" Vazne? Mate neco konkretniho?

"když vám někdo nadává a kálí vám na hlavu, nevšímáte si toho" Ano, to delam cely muj zivot.

"Kromě toho žádný z českých emigrantů nemám povědomí o serióznosti/neserióznosti českých webů, atož o nějakém Středoevropanovi. "

Asi bych take nemel , kdyby FV nebyl muj, pred lety, rekneme znamy.

SKoleni-Ok, pane Ponkrac, mel by jste se jit lecit.

Neocon
+1 # gogo 2018-01-02 13:46
Víte, neocone, zatím jsem měl vždycky pravdu já. Se zločinností, se snahou EU a Německa natahat do Evropy maximum migrantů, s tím, že se budou snažit nám je vnutit. A to nepočítám ty debaty o US podpoře islámismu.
Klidně dupejte nožkou a trvejte na tom, že je tráva červená, ale realita je prostě jiná. Vy máte navíc problém s konsistencí. Klasický neoconův cyklus vypadá následovně:
1. Nikdo v ČR není, kdo proti migraci bojuje, je idiot
2. V EU je jich tolik, že nemá cenu proti dalšímu přísunu bojovat. Případně argument typu "v Německu je jich 2 mega, tak nějakých pár set tisíc do ČR už nehraje roli"
3. Imigranti snižují zločinnost
4. To, že Německo pozvalo k sobě půl Afriky, není naše věc
5. ALE.. máme povinnost podle příkazu Němců jejich hosty ubytovat u sebe a proti tomu naopak nesmíme protestovat
6. a pokud to nechceme, máme vypadnout ze Schengenu a EU. Přitom bývá obvyklejší, že trestaní jsou ti, kteří pravidla a smlouvy porušují.

A když se neocon dostane v každém bodě do úzkých, tak aplikuje bod 1 - nikdo tady není (resp. je jich tady přesně 12).
.. a dále podle šablony.

Takže jsme si to tady shrnuli a napříště budu jen odkazovat na příslušný bod - bude to takové zjednodušení pro rok 2018.
+1 # Anonymní 2018-01-02 15:07
Opet snuzka lzi-po 26te Gogo, kdyz uz lzete, delejte to tak, at se to neda lehce overit a nejste za uplneho idiota.

"zatím jsem měl vždycky pravdu já"
Nikoliv, vyjma tech 2 milionu ks, ktere se tam pravdepodobne natahali postupem casu, vzdy jste lhal.
(Treba jak mate dukazy, ze US govt. stal za vznikem ISIS, dodavkamai zbrani pro ISIS apod., ktere behem "par dnu dodate"..., no, uz to je asi 3 mesice a nic....)

1. "Nikdo v ČR není, kdo proti migraci bojuje, je idiot"
Lez, tohle jsem nikdy nenapsal, ani nemyslel.

2. "V EU je jich tolik, že nemá cenu proti dalšímu přísunu bojovat. "
Dalsi lez-napsal jsem jen, ze v EU je jich 50 milionu a ze tech cca 80-100 atentatniku byli promile z promile, z cele muslimske komunity.

"v Německu je jich 2 mega, tak nějakých pár set tisíc do ČR už nehraje roli"

Lez-tohle jsem nikdy nenapsal-v Nemecku jich nejsou 2 mega, nybrz skoro 10 mega a o CR nepadlo ani slovo-Jen Vase klasicka lez.

3. "Imigranti snižují zločinnost"
Lez- napsal jsem, ze v US tomu tak je, v Nemecku to je sporne a v CR zadni nejsou-tedy ze neni s cim porovnat.

4.. "To, že Německo pozvalo k sobě půl Afriky, není naše věc"

Lez-Nemecko nepozvalo pul AFRIKY, ani 5% Afriky-jen hloupe lzete. Ale kdyby tak ucinilo, tak to je vec pouze Nemecka, protoze jak tu vzdycky s radosti pisete, pouziji Vasi oblibenou vetu:
"At si kazdy stat dela co uzna za vhodne..", ze Gogo?

5. "máme povinnost podle příkazu Němců jejich hosty ubytovat u sebe a proti tomu naopak nesmíme protestovat"

Lez-nejedna se o uprchliky z Nemecka, ale prerozdelit tech par kusu z Italie a recka.

6. "a pokud to nechceme, máme vypadnout ze Schengenu a EU."

Lez-napsal jsem, ze pokud jsem nekam dobrovolne vstoupil, a neminim se podridit vuli vetsiny a chci jen parasitovat a natahovat ruku, pak bych mel z toho spolku vypadnout. (Jestli je to s.r.o., a.s., manzelstvi,EU, dobrovolny hasic, NRA-je uplne jedno).

Priste zkuste Gogo lhat trochu lepe.

Neocon
0 # gogo 2018-01-02 15:40
Nehodlám začínat 10. kolo nadcyklu a věřím, že si případný čtenář vyhledá naše opakované debaty tady na Paragraphu sám a sám z toho vyvodí závěry.

Jinak myslím, že jste tou odpovědí potvrdil mnou napsané.
+1 # Anonymní 2018-01-02 16:59
"Jinak myslím, že jste tou odpovědí potvrdil mnou napsané."

Vazne? Vzdyt jsem Vas bod po bodu usvedcil z naprosto hloupych lzi. Tady 4 roky pisu, ze Cmoudi jsou vetsi nebezpeci, nez byli komousi za Cold War, ze jsme v tech letech 14-15 meli vzit maximalne zeny a deti a to na dobu urcitou s tim, ze si pak vybereme, koho si tady nechame (obchodniky, bezuhone lidi pracujici ve sluzbach apod.,
NE males v military veku atd.atd.atd. a Vy tady doslova nablijete mym jmenem nejaky slunickarsko-vitacsky kecy.
Neni Vam to trapny?

Neocon
0 # Anonymní 2018-01-03 13:31
Vidite Gogo, konecne nejaka seriosni studie:

zpravy.idnes.cz/.../...

Neocon
0 # gogo 2018-01-03 13:57
Tak doufejme, že bod 3 budeme moci konečně nadobro vyškrtnout ze seznamu.
0 # Anonymní 2018-01-03 14:01
Mel by jste lepe cist Gogo-bod 3. byl vzdy ohledne Nemecka/EU s otaznikem, protoze ta cisla doposud byla nejasna-nyni je to jasne.

Neocon
0 # gogo 2018-01-03 14:13
Bylo to jasné vždy a to ze dvou důvodů:
1. z logiky věci a očitých svědectví
2. ze statistik a svědectví policistů

Že jste tvrdil skoro 3 roky opak, je jen vaše hloupost. Já mám svědomí čisté, snažil jsem se vás celou tu dobu informovat.
0 # Anonymní 2018-01-03 14:21
Tvl, to je nejaka diagnosa? Ja nic takoveho preci netvrdil.

Psal jsem, ze ta cisla, tehdy zverejnena, nebyla uplne jasna, protoze 70% tr.cinu tam spadalo do sekce "zmena identity a kriminalita uvnitr komunity", coz nikoho nezajima,

plus takova drobnost pro Vas- vzorek uprchliku tvori, ve veku, kdy se pacha nejvice kriminalita, tedy muzi ve veku 18-40, ve vysi 65%, kdezto bezna DE populace ma zastoupeni v teto vekove kategorii, pouze procent 23.

Tahle posledni statistika, co jsem zde dal link, ovsem hovori jasne.

Neocon
0 # gogo 2018-01-03 14:38
Kdopak napsal toto?
"Ano, tusim, Gogo-videl jsem oficialni cisla, ktera zpracovavali sami Nemci, nejmene pulka z nich odpurci Merkelove a ty cisla rikaji, ze po odecteni tr.cinu, ktere souvisi s "falsovani identity, cestovnich pasu atd." je kriminalita uprchliku v Nemecku na stejne, ci nizsi urovni, jako maji domorodci."

anebo
"No tak Gogo, vzhledem k cislum , okterych tady byla posledne rec,(3 mesice nazpet???) je kriminalita srovnatelna, jako maji rod.Nemci. "

To byl myslitel, co? Já se vám divím, že zapíráte svoje vlastní, dohledatelné výroky.


měl bych vaše citáty na všechny body... např. bod 4 jsme rozebírali také zde:
paragraphos.pecina.cz/.../...
+1 # Anonymní 2018-01-03 14:57
Co na tom nechapete Gogo?

Na zaklade tehdejsich (!!!) cisel, po odecteni tr.cinu spojenych s "falsovani identity, cestovnich pasu atd."
+ po odecteni tr.cinu vne komunity
+s vedomim, ze cca 65% (!) tzv.uprchliku jsou muzi ve veku 18-40 let, kdezto v DE populaci je tato vekova kategorie zastoupena pouze 23% (!), meli, opakuji, na zaklade tehdejsich (!) cisel, srovnatelnou kriminalitu jako domorodci.

Nyni prisla cisla nova, ktera jsou o dost presnejsi a primocarejsi a je z nich zrejme, ze tito lide pachaji vetsi kriminalitu, nez domorodci.

Muzete me vysvetlit, co na tom:

a) nechapete?
b) kde v tom vidite z me strany nejaky rozpor?

Neocon
+1 # Anonymní 2018-01-03 15:00
Jinak tohle jsem si vypujcil od Honzy Palusky, ktery je proti imigracni, jen mu zustala, na rozdil od Vas, trochu soudnost:

"Islámská invaze do ČR" má trhliny :D

"Podle dokumentu Metnarova úřadu, kterým se ve středu bude zabývat vláda, v zařízeních pro zajištění cizinců pobývalo k 30. listopadu 2017 celkem 66 osob. V Bělé Jezové to bylo 17 lidí, ve Vyšních Lhotách pět a v Balkové 44 lidí. Mezi hlavní zajištěné patří občané Ukrajiny (30), Vietnamu (11), Moldavska (5), Iráku (5) a Gruzie (4)."

Neocon
0 # gogo 2018-01-03 15:20
Ve skutečnosti měli kriminalitu vždycky mnohonásobně vyšší jak co do počtu, tak co do intenzity.
Já se vždy bavím o realitě, ne o vašich chimérách.


K těm trhlinám .. asi se napřed vzpamatujte.
V ČR žádná invaze zatím neprobíhá. To, co řešíme, je její bezprostřední hrozba formou nucené kolonizace řízené z EU, v roce 2014 to byla i hrozba živelné vlny analogické té v Maďarsku - my jsme se tomu vyhnuli mj. poměrně vtipným postupem MV (mám k tomu pár podrobností, ale nemá to tady cenu psát, házel bych zbytečně perly....)
Máme tedy pár desítek ilegálů v evidenci, pár desítek azylantů, pár desítek těch s doplňkovou ochranou a pár stovek či tisíců těch, co se courají přes hranice s Německem nebo Rakouskem. Ti jsou mimo naši evidenci.
My bychom měli začít konečně pořádně chránit svoje hranice, chytat a vracet ta driftující merkelčata a hlavně nepřipustit diktát hitlerovsko-bolševického Německa a EU, které se snaží natahat afromuslimskou populaci do Evropy a kolonizovat jimi státy jako je ten náš.

Takže trhliny ten eurobolševický plán má, ale pracují na tom na poli kvot, přerozdělovacích mechanismů, násilného převzetí legislativy kolem pobytu, občanství, sociální podpory a zdravotní péče a samozřejmě zrušení posledních zbytků suverenity států. Momentálně v podobě Dublinu IV. Tu sociální část už kolaborant Sobotka stihl podepsat.
Náš parlament se od Dublin IV nezajímá, nechce ho ani projednat, takže Babiš si to nějak dohodne. Nedělám si iluze.

Ještě něco byste chtěl vědět?
+1 # Anonymní 2018-01-03 15:53
"Já se vždy bavím o realitě, ne o vašich chimérách."

Nikoliv, Vas zajimaji vzdycky jenom chimery a pocity, na rozdil ode mne-mne zajimaji fakta a jsem na jejich zaklade ochoten uznat, ze jsem jsou veci jinak.

Dokonce jsem sam vyhledal neco, co se mi nemusi hodit do kramu-ale me cely ziovt zajima objektivita a pravda, nikoliv muj pocit, ci muj zisk.

Uz jsem Vam to tu vysvetloval-pokud je nekdo legalne, treba jen v procesu, ale legalne v DE, FR, DK apod-je legalne v cele EU.
To je to same, jako by jste byl 20 let ilegalne v US, za penize, ci z lasky si vzal pani Danielu v NC a nekdo by Vam rikal, at vypadnete z Utah, nebo AZ.

Proste Vase navrhy vubec nedavaji smysl-ostatne, jako obvykle.

Tudiz je jen Vase zbozne prani tzv. mekrelcata zachytavat na CR hranicich. Pokud s otevrenymi hranicemi mate problem,
nebo mate problem s tim, ze osoba zijici legalne v jedne zemi EU, je legalne v cele EU-opet a znovu-vypadnete z EU.

Neocon
0 # gogo 2018-01-03 16:03
Když bouchl Černobyl, tak jsme po pár týdnech věděli, že se tam stal průser. Komunisti a blbci to popírali a odvolávali se na zprávy TASSu a prohlášní UVKSSS. Když pak po pár měsících Sověti přiznali barvu, nebylo těm lidem potřeba jejich tvrzení připomínat. Oni se dílem styděli, že naletěli, dílem že neposlouchali jiné zdroje, někteří se cítili zrazeni a ošizeni.
Nikdo z nich ale nevykládal nesmyslné a elementární inteligenci urážející pitomosti typu, že podle tehdejších dat z UVKSSS a TASSU byla radioaktivita po odečtení kosmického záření ještě nižší, než aktivita pozadí. A že teď, po pár měsících, je to jiné, že už je to prokázané.,. ale tehdy měl ten mrak samozřejmě nižší radioaktivitu než je přirozené pozadí, a že měli tedy pravdu oni.

Až vyzrajete k morálnímu profilu aspoň toho naivního komunisty, tak budeme moci pokračovat v debatě.
+1 # Anonymní 2018-01-03 16:30
Co to tady melete? Jak muze nekdo, kdo ma pristup k internetu (zvlastni, ze sem nikdy nepisete vecer), srovnavat SSSR a jeho cenzuru s tim, ze DE otevrene kazdy tyden vydavalo pocty prichozich? To jste se vazne uz pomatnul?
2 Dny po Cernobylu to vysilala Svobodna Evropa, blazne, tedy kazdy vedel, ze to je pruser.


Nicmen tema bylo, ze kazdy, kdo je legalne v jednom state EU, je automaticky legalne ve vsech statech EU.

Cili, vyndejte uz tu svoji hlavu z prdele a kdyz uz reagujte, tak k tematu. A pisu Vam to po 11te-pokud se Vam nelibi otevrene hranice v ramci Schengenu a taktez mate problem s tim, ze nekdo legalne zijici v DE je automaticky legalne zijici v EU-tak to budto zmente, nebo vypadnete z EU.

Neocon
0 # Anonymní 2018-01-04 00:41
Cenzura SSSR byla slabý čajíček proti dnešní cenzuře. Kdyby komunisté a bolševici zvládali manipulaci a lži tak bravurně jako dnešní média - tak jsou tu dodnes.

To, že Schengenské smlouvě nerozumí Neocon ani za mák, dokázal už mnohokrát:

1) Schengenská smlouva a EU nejsou synonyma. To ovšem placený agent Neocon nemůže vědět, ten je tu od vyvolávání emocí a manipulací.

Některé země EU nejsou součástí Schengenské smlouvy, např. Kypr, Rumunsko, Bulharsko, Velká Británie, Irsko, atd. atd. atd.

Jiné země jsou součástí Schengenu, ale nejsou v EU, např. Švýcarsko, Norsko, Island, atd. atd. atd.

2) Tedy vypadnutím z EU stát stále zůstává v Šengenském prostoru. Neocon prostě má více sebevědomí než znalostí, to se stává některým lidem hodně často.

3) Legální žijící v jednom státě Šengenu není legálně žijící v jiném státě Šengenu.

Já se vám, Gogo, divím, že se s tím Neoconem bavíte. Ať načal jakékoli téma, ví o něm kulové - ale o to více práská prázdnou slámu.

Miloslav Ponkrác
+1 # Anonymní 2018-01-04 01:00
Boze, to jste zase chytry-zamozrejme ze nektere zeme EU nejsou v Schengenu a nektere neclenske zeme, jsou Schengenu.

Ale bohuzek pro Vas se tu bavime o CR, ne o Rumunech-tedy je vcelku logicke, ze kdyz rikam odejdete Z EU, myslim tim z Schengenu,

Proto jsem tady opakovane psal, "vypadnete z EU a Schengenu", pak jsem to zkratil na "vypadnete z EU.

Je preci jasny i zakovi 8me tridy ZVS, ze Gogovi a jeho Honimirum jako jste Vy, nejvice vadi ten volny pohyb osob, tech "Merkelcat", jak tu Gogo kazdy den pise

-tudiz je jasne i Vam, tedy alespon hadam, pane Ponkrac, ze kdyz napisu, "Vypadnete z EU", tak tim myslim "i", ci "predevsim" z Schengenu, protoze preci ty otevreny hranice, to Vam nevoni.

A je zakon, at se Vam libi, ci ne, ze "kdokoliv je legalne v jednom state v Schengenskem prostoru (SP), je automaticky legalne ve vsech zbylich statech SP"

Tudiz, zadne odchytavani na hranicich s Nemeckem nehrozi (Merkelcat),protoze oni jsou v procesu, tedy legane v SP, takze to byl opet Vas a Goguv BS-jako obvykle.

Jinak p. Ponkrac-nice try.

Neocon
-1 # Anonymní 2018-01-04 01:26
Mě už Neocone, nebaví dělat vzdělávací agenturu Neoconovi. Není příspěvek, kde byste nepsal snadno ověřitelné nesmysly, které se dají vyvrátit z objektivnéch zdrojů. Např. vaše nesmysly o Šengenu.

Ovšem daleko zajímavější je, proč máte tak eminentní zájem o rozhodnutí Čechů, když údajně podle vás žijete jinde. Co kdybyste se staral o svůj píseček?

Češi si své věci rozhodnou sami, nebo se pasivitou nechají někam navézt. Ale to už může jít zcela mimo vás. Není to vaše starost.

Miloslav Ponkrác
+1 # Anonymní 2018-01-04 01:39
Tak to je samozrejme velky omyl. V CR zije ma absolutne blizka rodina+moji pribuzni.
Dale v CR podnikam a platim nemale dane+neni vylouceno, ze jednou budeme zit pres leto v Praze a pres zimu v US, mozna.

( "Proč máte tak eminentní zájem o rozhodnutí Čechů". Zajem? Co Vy frkate?Ja jen chodim na Blog p. Peciny, kde a to se budete divit-ruzni lide pisi ruzne nazory. )

Nicmene- napsat, ze se me to netyka, muze pouze absolutni ignorant.

Neocon
0 # Anonymní 2018-01-04 03:30
Neocon: Počkám si tedy na konečnou verzi vašeho životopisu. Každých půl roku zřejmě proděláváte razantní změnu celého života, místa, bydliště i podnikání. Máte pestřejší život než cirkusák.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2018-01-04 03:39
Opet pekny pokus-nemam nic noveho.
Neocon
0 # Anonymní 2018-01-04 14:26
Počkám si tedy na konečnou verzi vašeho životopisu.

To je asi zbytečné, lepší bude s placeným agentem - provokatérem, t.č. dle krycí legendy zaměstnavatelem ilegálů v USA, prostě nediskutovat.
+1 # Anonymní 2018-01-04 14:34
" lepší bude s placeným agentem - provokatérem"

A neni Vam divny, pane Buran, ze kdybych byl placenym agentem-provokaterem, ze bych asi psal take nekam jinam a nechodil JEN k p. Pecinovi?

Kdo by me asi platil za to, ze pisi na jeden jediny blog?

Kluci, trosku pouzivejte mozek, nez ze sebe neco vyblijete, at nejste za uplny kostata...

Neocon
0 # Anonymní 2018-01-04 14:47
Ani ne, stejné hovadiny jako tady klidně můžete psát i jinde pod jinou přezdívkou a legendou.
+1 # Anonymní 2018-01-04 14:58
Jo, jo, chodim sem od 2013, tedy temer 5 let a nekdo me platil pul dekady za to, abych se tady dohadoval v roce 2017 se 3ma, doslova 3ma Lunetikama.

Nice try, p. Buran, nice try....

Neocon
+2 # Tomáš Pecina 2018-01-04 23:15
Ale samozřejmě, že mu platím, přece by to nedělal zadarmo! Jen v poslední době s ním mám potíže, domáhá se příplatků za Ponkráce.
0 # Anonymní 2018-01-05 00:37
To mohu potvrdit.
Neocon
0 # Anonymní 2018-01-11 12:16
Tak vidím, že Neoconova kariéra zaměstnavatele ilegálů se rapidně chýlí ke konci. :-P
0 # Anonymní 2018-01-11 13:09
A to je prave pane Buran, ten Vas omyl a problem, ze absolutne nevite vubec nic-jenom cerpate poloinformace z internetu.

President Obama-prvnich 100 dni v urade, 2013: ICE zatknula 62 tisic ilegalu.
President Trump-prvnich 100 dni v urade, 2017: ICE zatknula 39 tisic ilegalu.

President Obama, za 8 let v urade, nechal deportovat 3.1 milionu ilegalu, vice nez vsichni US presidenti pred nim dohromady.
Tedy nejakych cca 400 tisic ilegalu/rok.

Trump, prvni rok v urade (11 mesicu)-nechal deportovat 175 tisic ilegalu.
Tedy Trump se nepriblizil k Obamovi ani na polovinu.

A k tomu vcerejsku-raidy byly na skoro 100 storech, ve cca 20ti Statech, zatceno 21 ks ilegalu, slovy dvacetjednakusu. Vazne smesne cislo.

Krome toho Trump v utery prohlasil, ze je pripraven na imigracni reformu, po vzoru Reagana (86), Bushe (2007), ci Gang of 8 (2013).

Pekny pokus, p. Buran, jen si priste zjistete fakta, at opet nejste za kretena.

Neocon
0 # gogo 2018-01-11 13:12
dotaz:
Má skutečně president vliv na konkrétní číslo deportovaných ilegálů? To podepisuje jejich vyhoštění nebo po svém nástupu určuje vždy znovu pravidla? Ptám se vážně.
0 # Anonymní 2018-01-11 13:24
Už jsem vám tu, Mr. Vekslák, před cca dvěma měsíci psal, že zaměstnávání ilegálů je V USA trestné. Vaše blábolení o buranech na tom evidentně nic nezměnilo. Běžte radši studovat.
+1 # Anonymní 2018-01-11 13:26
Ano, jisteze ano. Na zaklade EO's a Memorand, ktere vyda President a pouze President to DHS.

Proto byl nazyvan Obama temi levicovymi spolky a imigracnimi advokaty jako "Deporter in Chief." (Vse, co jsem zde napsal, si muzete vygoglovat).

Akorat, ze v roce 2014 pochopil, ze to neni dobry, tak vydal memorandum, ze ICE nesmi zatknout nikoho, kdo ma US deti, nespachal zadny trestny cin, ma mene nez 3 prestupky, je tu ilegalne dele nez 5 let.

A v druhem Memorandum vydal, ze se "lovnou zveri" stane ten, kdo je tu ilegalne mene nez 2 roky, je clenem Gangu, spachal alespon 1 umyslny trestny cin, tedy v podstate kriminalniky+nove prichozi.

Coz davalo smysl-Trump vsak vsechno zrusil a ICE muze sbalit kazdeho, koho uzna za vhodne-problem je, ze kdyz sbalite nekoho,
kdo ma US kids+se stara o rodinu, tak nakonec cerny Petr spadne na Fed. Govt., protoze pak rodina dostava socialni davky, kdyz tata/ilegal, je v Jailu, nebo v deportaci.

Takze v utery vyzval obe strany k imigracni reforme/amnestii.

Neocon
+1 # Anonymní 2018-01-11 13:28
"Už jsem vám tu, Mr. Vekslák, před cca dvěma měsíci psal"

A co ma byt? Dal jste sem odkaz na vcerejsi Raid, kdyz 800 ICE agentu, ve 20ti statech, zatknulo 21 chudaku na 7/11.

A ja jen napsal, ze za Obamy jich bylo 400 tisic/rok. Pokud nerozumite textu, prosim, nekoho se zeptejte.

Neocon
0 # gogo 2018-01-11 13:35
To mi hlava nebere, jak ICE pozná, že chlap na ulici je ilegálně nad pět let, má děti a je členem gangu...
To jako chlapa chytí, zeptají se ho na členství nebo co? Nebo co vlastně znamená v US kontextu ilegál? Já jsem myslel, že to je člověk bez papírů, co se dostal do US nezákonně. Tj. oficiálně pro úřady neexistuje. Jak potom můžou policajti ověřit ty parametry pro další postup?
0 # Anonymní 2018-01-11 13:37
Gogo: jen doplneni, "....ICE muze sbalit kazdeho....", na koho ma warrant, nebo na misto, na ktere ma warrant, jako vcera prostory 7/11, samozrejme ICE se nesmi ptat bezduvodne na neci identitu, imigracni status apod.

Neocon
+1 # Anonymní 2018-01-11 13:46
Jak Vam to hlava nebere? ICE se na ulici nepta a ptat nesmi. ICE muze sbalit jen toho, na koho ma warrant.

Takze priklad-borec jel bez ridicaku, zastavil ho aktivni sherriff, protoze nezastavil na stopce, nemel DL,
fizl byl aktivni, kdyz nemel doklady, odvezl ho na stanici, zavolali ICE, ICE dorazil, borec jim dal nejaky mexicky pas, zjistili, ze tady je 7 let ilegalne + ma US citizen child, a pustili ho domu a dostal jen trest za rizeni bez DL.

Ilegal je ten, kdo je v zemi ilegalne. Takze jestli jste prisel pres poust, nebo jste priletel letadlem z Prahy, ale visa Vam vyprsela loni, nebo jste byl op-air, ktera tu pak zustalo, je uplne jedno-jste ilegal.

(Kdyz jste presel poust, mate mene moznosti a prav, nez kdyz jste overstay visa, ale jste na tom lepe, nez kdyz jste prijel do zeme na ESTU, ale zase jak v cem).

"Tj. oficiálně pro úřady neexistuje."

Proc neexistuje? Muze mit ridicak, prestupky, prihlasene auto-to, ze jste ilegal neznamena, ze pro urady neexistujete, jen to znamena, ze jste v zemi ilegalne.

"Jak potom můžou policajti ověřit ty parametry pro další postup?"

Bezneho policajta Vas status nezajima, policaj resi, jen to, co jste udelal. 95% fizlu na Vas nikdy ICE nezavola.

A take zalezi, kde Vas nekdo chyti-hodne Mest a Counties jsou Sanctuary, od 1.1. tohoto roku je cela Californie Sanctuary. Tam Vas fizl NESMI predat ICE vubec.

Neocon
0 # Anonymní 2018-01-11 13:51
A co ma byt?

Ale v podstatě nic, nebýt vašeho předchozího nekonečného blábolení o tom, že zaměstnávání ilegálů je naprosto legální... a takhle kvalitní "informace" tady z vás padají furt.
+1 # Anonymní 2018-01-11 13:56
To jsem nikdy nepsal-nevim, proc hloupe lzete. Psal jsem, ze Vam hrozi na prvni kolo losovani tak akorat pokuta $500-1000/each.

Nakonec, u Trumpa ICE chytnul 186 ilegalu v jeden jediny den a dostal $900K pokutu.

Tak znovu-kdyz uz chcete lhat, delejte to tak nejak na urovni.

Neocon
0 # gogo 2018-01-11 14:10
Díky za vysvětlení, to jsou právě ty důležité detaily k pochopení.

ještě tedy.. být ilegál není v USA problém. Můžu si tam vyřídit řidičák, mít přihlášené auto, živnost. To, že tam jsem nelegálně a neměl bych tam podle zákona být ještě neznamená, že by proti mně měly být činěny nějké kroky.. v zásadě když nic nevyvádím, tak jsem tolerován a ani policajt mě nesmí jen tak bez podezření ze spáchání přestupku zastavit - tj. ilegální pobyt sám o sobě není problém a policajt tohle nesmí řešit nebo aktivně takové lidi vyhledávat. Je to tak?
0 # Anonymní 2018-01-11 14:15
od 1.1. tohoto roku je cela Californie Sanctuary. Tam Vas fizl NESMI predat ICE vubec.

Jasně, a proto byla razie mj. v Kalifornii. :-P
+1 # Anonymní 2018-01-11 14:21
Naprosto presne. S.r.o. si vyridite na online za $10 behem 2 minut, ridicak si muzete, jako ilegal, udelat ve 12ti Statech, takze kdyz jste z treba z AZ, napriklad, tak si ho dojete udelat do CO, UT, WA, NM, OR, CA a vratite se zpet.

Kdyz jste z Mid West, dojedete si ho udelat do Chicago, IL, kdyz z Vychodniho pobrezi, dojedete do NYC/NY.

Kdyz nic nevyvadite, tak nikdo nema jak zjistit, ze jste v zemi ilegalne. Fizl Vas smi zastavit pouze, kdyz spachate prestupek, ale nemel by se Vas ptat, podle prizvuku, jak jste v zemi. Kdyz se Vas zepta, tak spise jen informativne, ze zvedavosti.
(Hodne fizlu je ex-military a slouzili v Nemecku, tak znaji Prahu a budou Vam vypravet, jak tam jsou uzasny nocni kluby a hot girls).

V Californii a Oregon, jak pisi vyse, dokonce nesmi, (oba jsou Sanctuary States), napr. v CO jsou vsechna counties, krome EL Paso, taktez Sanctuary, takze tam take ne, vyjma toho jednoho okresu.

ANo, dle zakona jsou od imigracniho Statusu pouze Fed. agentury, fizl (sherriff, State troops a PDs) maji resit jen to, co jste udelal, ne jak jste v zemi.

Zadne kroky proti Vam nikdo cinit nebude, pokud nespachate tr.cin, nebo nebudete ve spatny cas, na spatnem miste, jako treba vcera tech 21 lidi, na 7/11 bensinkach, kde ICE mel warrant na prostory.

Neocon
0 # Anonymní 2018-01-11 14:24
Boze, Vy jste idiot.

CA SB 54/Sanctuary State se NEvztahuje na FEDERALNI AGENTURY, nybrz pouze na lokalni policii.

Proto jsem psal, ze "mistni policajt, sherriff atd. NESMI zadrzeneho predat ICE, tedy Federalum"

Vazne, nez neco napisete, zjistete si fakta, je umorny Vam neco vysvetlovat.

Neocon
0 # Anonymní 2018-01-11 14:37
Tady to mate p. Buran, at ze sebe priste nemusite delat kretena.

latimes.com/.../...

Neocon
0 # Anonymní 2018-01-11 15:00
A jeste bych Gogo doplnil, ze spatne ve vztahu k ilegalum jsou Jizanske staty, jako GA, MS, AL, SC and NC, dale MO, MT, KS.

Byl spatny AZ, ale jen PHX area, ted je ale novy serif, takze uz to je v normalu a LA State ma DEM guvernera, takze tam je situace take lepsi.

Neocon
0 # gogo 2018-01-11 15:17
Ještě jaká omezení s sebou nese být ilegál ve srovnání s člověkem s povoleným pobytem a s občanem USA?
namátkou .. volební právo, zdravotní péče, důchodový systém, vyřizování na úřadech, domáhání se spravedlnosti, postavení vůči institucím ...

Jinak řečeno, nakolik plnohodnotné je postavení ilegála oproti legálovi a občanovi?
+1 # Anonymní 2018-01-11 15:34
Zadne. Jen nemuzete volit a opustit zemi.

Musite pochopit Gogo, ze nikdo se Vas nikdy nepta, jestli jste "ilegál, nebo legal".
Tedy na uradech, policii, ci u soudu jste pro ne stejny obcan, jako US born citizen.

Problem je jen, kdyz nemate SSN, ze si neporidite zdravotni pojisteni, SSN je pozadovano.
To se ale resi tak, ze nekde pracujete a zamestnavatel Vas prihodi na seznam zamestnancu, kde je jen jeho SSN a mate ho.

NEBO-na ER Vas musi osetrit bez ohledu na to, jestli mate pojistku, nebo, jestli mate penize, nebo nikoliv, takze jako ilegal bez papiru, anglictiny, pojistky jdete na ER a tam Vam musi provest ukon, jako na privatni klinice. (nebavime se samozrejme o plastice nosu, ci prsou a nemuzete ocekavat komfort, myslim, ze v cesku o tom bezel serial "Pohotvost").

Pokud mlatite dane, jako ilegal, mate narok na stejny duchod, jako american. Pokud nemplaite dane, nedostane zadny duchod.

Pokud jste v zemi ilegalne, mate 2 moznosti na zlegalisovani-amnestie, nebo snatek. (Pak jeste tzv. U visa-kdyz jste obeti tr.cinu, nebo jste nekoho udal a vedlo to k jeho dopadeni), ale to je velmi vyjimecne.)

Neocon
+1 # Anonymní 2018-01-11 15:44
A jeste jsem hloupe zapomel za na dalsi moznost legalizace-pokud mate US citizen dite, jakmile je plnolete, tak behem 3 mesicu dostanete GC a 5 let na to Obcanstvi.

Neocon
0 # Anonymní 2018-01-11 19:25
spatne ve vztahu k ilegalum jsou Jizanske staty, jako GA, MS, AL, SC and NC, dale MO, MT, KS.

ted je ale novy serif, takze uz to je v normalu a LA State ma DEM guvernera, takze tam je situace take lepsi.


Situace je špatná/lepší v čem? Pro podnikatele zaměstnávající ilegály?
0 # Anonymní 2018-01-11 19:39
Pro podnikatele? Ne primo-podnikatel nenese zadne, ci male riziko, stejne, jako kdekoliv jinde.
Pro ilegaly to je spatne a pro jejich rodiny, protoze ziji ve strachu, kdyz tam na Jihu jsou aktivni fizlove, ze drive ci pozdeji je nekdo zastavi a zavola na ne ICE.

Ted pry tezce vede Atlanta...

Takze v mnou vyjmenovanych Statech, jich je samozrejme logicky (ilegalu) mene, nez v tech Statech normalnich, ci friendly,
a tudiz tam mistni podnikatele, zpravidla white-republikani, maji problem dostat lidi do prace-takze pro podnikatele je to nakonec neprimo problem, tudiz je to problem pro ekonomiku Statu, tedy vlastne pro vsechny.

To je take jeden z duvodu, proc tyhle "republikanske raje" patri mezi nejchudsi, a jsou nejvetsimy prijemci z fed.pokladny.

Neocon
0 # gogo 2017-12-28 09:55
Vy jste, pane Pecino, zapomněl na sebe.
Pojďme to napravit a dovolte mi popřát Vám do Nového roku zdraví, štěstí, přiměřené úspěchy a důstojné spoluhráče.
Konkrétně pak neúnavné kibice, podle kterých je obhajoba nedílnou součástí obžaloby. Dále kreativní soudní znalce s delší životností než byl nešťastný stalker-judista. Nebojácné státní zástupce, kteří se s půllitrem v ruce hrdinně postaví i rozlícenému bišonkovi a nezapomeňme na vysoce erudované policejní důstojníky, pátrající po místě pobytu pana Kůkla.
Bez nich by to prostě nebylo ono...
Ale nezapomeňme na radovánky nepracovní, čistě osobní. Myslím, že ideálním dárkem bude časová díra, kterou byste mohl jako divák (ve full verzi i jako účastník) navštěvovat historické události. Nežli se však pustíte do napravování historie, dovolte mi navrhnout Vám v rámci seznamovacího kursu plně interaktivní expedici "Na rok nevolníkem" - velmi oblíbenou u všech romantických monarchistů a příznivců feudalismu.
Zbylé dny roku 2017 sbírejte síly a připravujte se na rok 2018, který je osmičkový, tedy potenciálně významný. Nenechte si jej zkalit smutným 100 letým výročím pádu Monarchie, hleďte kupředu, protože již brzy se možná dočkáte instalace solidního středověkého feudálního systému přímo v Evropě. Tento rok je proto třeba zasvětit importu jeho příznivců v co největším možném počtu. A nakonec, nač čekat na vyhlášení Germánistánu nebo Nové Francouzské džamahírie... pojďme si dát novoroční předsevzetí, že do konce roku budeme mít i v Praze malou no-go zónu a v jejím centru, na Vinohradech pak první evropský chalífát.
0 # Tomáš Pecina 2017-12-28 10:53
Ano, to je moc pěkné přání, děkuji! Zvlášť ten výlet pomocí stroje času dle vzoru Zítra vstanu a opařím se čajem by se mi zamlouval.
0 # gogo 2017-12-28 20:40
Ten stroj času by byl moc potřebný. Jen mám strach, že by jej rodina Romancovova toho času usídlená s Pornojandou na MV označila za proruský. A nejspíš analogicky by jej pan Žirinovský označil zase za provokaci SŠA, takže by jej nejspíš vůbec nedovolili využívat.
To by byl výborný námět na stále aktuální divadelní hru.
0 # gogo 2017-12-28 10:59
Zdá se, že už se částečně splnilo další přání - Pravdě a Lásce sice ještě z nebe nesestoupil duch svatý, a to ani v podobě proroka, ale zase úplně naprázdno taky nevyšli. Momentálně chystají pozemské království Pravdy a Lásky a korunovali si svého krále.
facebook.com/.../...

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)