Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Ne, že by se to nedalo čekat, ale na takový konec procesu jsem přece jen připraven nebyl. Ladislav Zemánek se dnes u soudu v Jihlavě doznal, projevil nad svým hanebným ideozločinem lítost a může tedy doufat v mírný trest, ne-li přímo upuštění od potrestání. Adam B. Bartoš ještě vzdoruje, a proto bude zřejmě nezbytno potrestat ho trestem podmíněným. Komické duo doplnil advokát Jan Vytiska, jinak specialista na insolvenční právo, jehož obhajoba byla dle mediálních zpráv takové kvality, že se nad obžalovanými nemůže soudkyně neustrnout již jen pro ni samu.

Rozsudek bude ve čtvrtek, načež zazvoní zvonec a jedné politické kariery bude definitivní konec.

Komentáře   

0 # Anonymní 2016-10-18 02:39
A Vy víte s jistotou, vážený pane Pecino, že Zemánek té své odporné antisemitské provokace skutečně nelituje? Třeba ano, pak mu s dovolením na rozdíl od Vás musím vyjádřit jistý respekt. Je ještě mlád a třeba zjistil, že podobným bludům může věřit jen skutečný idiot a stavět si na nich politickou kariéru může jen omezený blb - bohužel se najdou. Ale třeba ABB za pár let opět přeskočí a znovu začne na demonstracích mávat vlajkou státu Izrael.
0 # Tomáš Pecina 2016-10-18 11:47
To jsou dvě úplně rozdílné věci: pitomost určitého názoru a právo nebýt za jeho vyjadřování trestně stíhán.
0 # Anonymní 2016-10-18 22:44
Ano, absolutni svoboda slova... Respektuji Vas nazor. Ja myslim, ze spolecnost ma pravo se pred urcitymi nazorovymi proudy chranit, protoze podobne nazorove proudy v dusledku omezi svobodu a prava ostatnich, pokud ne rovnou jejich zivoty...A v tak krehke postbolsevicke, nezrale spolecnosti, jako je ta ceska... Dvojnasob.
0 # Tomáš Pecina 2016-10-18 22:56
Jak je omezí? Tím, že se ABB a spol., pokud je včas nezavřeme, dostanou do parlamentu nebo přímo vyhrají volby? A není to náhodou demokracie?
0 # Anonymní 2016-10-19 16:04
Clovek, hlasajici "konecne reseni zidovske otazky" nema ve volbach co delat. Ne, to neni demokracie - to co zastava Bartos za nazory, to je tezka totalita, protoze on primo vyhrozuje likvidaci, trestem smrti a vsim moznym svym nazorovym oponentum. Nic podobneho do demokraticke spolecnosti nepatri a onen zde tolik oblibeny Voltairuv citat je proti tomuto pouhe placnuti do vody... Samozrejme, to je pouze muj pohled na vec.
0 # Leo Tydlitát 2016-10-19 16:13
Děkujeme, pane Zouhare. Ale to už jste nám říkal nejmíň třikrát.
0 # gogo 2016-10-19 16:27
A co teprve člověk, co zpochybňuje vedoucí úlohu Strany!
0 # Anonymní 2016-10-19 16:41
Ale samozrejme ze patri-protoze takovyto clovek, pak ve volbach dopadne, tak jak dopadnul blazen, ktery na svem FcB uctu vola po vyvlastnovani soukromych firem.
Tim, co tvrdite, "...ze nema ve volbach co delat..." soudruhu, se stavite na jeho uroven.
Neocon
0 # Anonymní 2016-10-19 23:18
Myslete si o me co chcete, je to muj nazor, neni potreba me za nej urazet. Ja Vas nazor take respektuji a chapu i co Vas k nemu vede. Pokud pominu sympatie nekterych nacku zde na foru, tak verim, ze pana Pecinu a spol v tomto vlakne k tomu proste vede presvedceni, ktere je zde milionkrat popsane. Ja to presto vidim jinak a stale nemam pocit, ze se v pripade otevreneho antisionismu a neonacismu pletu. To, ze mu to spocitali i volici, je jedine dobre. A neoslovujte me Zouhare, jsem o min. tricet let mladsi :-) A soudruhu? K smichu...
0 # Anonymní 2016-10-19 23:42
Nemyslim, ze vas tu nekdo urazel a nazor muzete mit pochopitelne jaky chcete. Jen je zvlastni, ze se citite "okraden" o sve pravo rici co si mslite, ale rad by jste za to same, opakuji za to same, poslal chudaka Bartose do teplaku.

To mate tak-Evropa zazila 2 systemy, ve kterych se lidi s rozdilnymi nazory posilali do vezeni, v lepsim pripade-no a nacista asi nebudete, kdyz chcete, aby byl Bartos souzen za rekneme obcasnou nacistickou retoriku-tudiz zbyva uz jen druhy rad-tedy osloveni "soudruhu" bylo na miste.

A to ze toho, dle vseho latentniho homosexuala a cloveka, co nevi, kdo vlastne je, byv.konservativce s uzasnym smyslem pro trzni ekonomiku a volny obchod, ztrapnili, doslova ztrapnili volici, jasne ukazuje, ze to je lepsi cesta do zatraceni, nez nejaky smesny soud v Jihlave, ne uplne nepodobny bolsevickym soudum v 80tych letech.
Neocon
0 # Anonymní 2016-10-20 19:47
Neocon - ano, nad tim, co rikate svym prispevkem vzdy premyslim, tohle neni poprve... BTW, rozdil mezi zminenymi dvema rezimy a soucasnosti je, ze Bartos se muze v pohode hajit a soud vyhrat a treba vsem i vysvetli, ze konecnym resenim myslel neco uplne jineho, nez si pod tim predstavuji ja.
0 # Anonymní 2016-10-20 19:56
Mylite se v tom, ze "v pohode".

Ano, mate pravdu, civilisace se trochu od te doby posunula, tedy mu na SKPV nikdo nedava koule mezi 2 cihly a dokonce si muze vzit pravnika, ale to nic nemeni na veci, ze Vy, Jarda, Karel, nebo ja, nemam pravo ABB rikat, co si ma myslet, k cemu a jak se ma vyjadrovat.

Muzu si o nem myslet cokoliv a take myslim, vetsiho ubozaka jsem v mem zivote videl jenom jednou a to shodou okolnosti, je jeho kolega Zemanek, nebo jak se ten chudak jmenuje, ktery se u soudu pos.al jaky 5ti lety kluk, ale ze by mel za to chodit k soudu?
Platit pravnika? Ze by na nem mel viset, byt jen podminecny trest (ktery dnes nepravomocne dostal)? Tak to fakt ne.
Neocon
0 # Milan Daněček 2016-10-20 20:35
Tento komentář byl odstraněn autorem.
0 # Anonymní 2016-10-20 20:37
Títo dvaja čudáci môžete s kľudným srdcom vyslobodiť. To náckové nie sú ai keby sa rozkrájali. Nacistom sa musí jedno nechať, ty nikdy nesťažoval, nežaluje na druhej ako židia a keď boli národní socialisti po vojne vyhladzovanie zachovali si svoju tvár čestnosti voči nepriazni osudu.
0 # Anonymní 2016-10-18 03:44
"...Ale třeba ABB za pár let opět přeskočí a znovu začne na demonstracích mávat vlajkou státu Izrael."

No, Adam Bartoš, vůdce Národní demokracie, vypadá hodně semiticky, vsadil bych se, že má židovské předky, takže pokání a návrat k jeho vyvolenému národu nejsou vyloučené.. šalom.
0 # Anonymní 2016-10-18 09:35
Nějak se v tom nevyznám... Soud dnes začal nebo včera skončil?

jihlava.idnes.cz/.../...
0 # Tomáš Pecina 2016-10-18 11:47
Začal i skončil. Ve čtvrtek bude jen vyhlášení rozsudku.
0 # Anonymní 2016-10-18 12:57
Pak se divite, ze lide nemají radi Zidy ....:( mimochodem zide po Praze šíři, ze se z Bartoše stal antisemité, protoze pry ho odmítla židovská dívka.... Škoda jen, ze v době , kdy se začal tou problematikou zabývat, byl jiz ženatý se svoji mnohaletou přítelkyni :(
0 # Anonymní 2016-10-18 13:03
Myslite si, ze "zide po Praze neco siri o ABB"? O cloveku, ktery dostal za pul roku mitinku a relativne tvrde prace ve Volbach 0.16%? Verite, ze o tomhle cloveku, nule, se Zide po Praze vubec bavi?
Neocon
0 # Anonymní 2016-10-18 13:44
ABB o sobě šíří, že o něm židé šíří... :D
0 # Anonymní 2016-10-18 13:53
Ted uz to dava smysl...
Neocon
0 # Anonymní 2016-10-19 06:03
No tak pokud už i okrajový mašíblovský blábolník hrebenar.com stojí židovské obci za to, aby jej zmínila ve výroční zprávě o antisemitismu, není vyloučeno, že proti Bartošovi - který má řádově větší publicitu, než se kdy Hrebenarovi zdálo - nasadí české židovstvo diskreditační praktiky podstatně průraznějšího kalibru. Ne snad z potřeby zlikvidovat ho, ale prostě proto. Aneb, nepodceňujte židovskou zlomyslnost; vím o čem mluvím, mám to v příbuzenstvu. :P
0 # Anonymní 2016-10-19 10:07
Znaje historii pana A. B. Bartoše bych rád uvedl vše na pravou míru. On byl původně folosemita a dokonce se izraele veřejně zastával. Pak si ale začal klást (jako přemýšlivý člověk) otázky typu. "Jak je možné, že jsou v těch rozvratných strukturách vždy ve většině právě oni "vyvolení"? (Marxismus, neomarxismus, proimigrantské hnutí atd..) No a vyvolení zareagovali jako hejsci arogantně opojeni mocí..."nás vyvolené nikdo kritizovat nesmí, i kdyby to náhodou byla oprávněná kritika..." No a začali díky síti svých soukmenovců Bartoše šikanovat. Nejprve vyhazov z práce, pak tahle různá trestní obvinění atd atd NO a milý pan Bartoš, vystvaen tomuto tlaku, a maje osobní zkušenost, si řekl, ..."vždyť oni lidé mají s tím židovským spyknutím vlastně pravdu"... takže jako obvykle si vyvolení, svého protivníka vytvořili sami.... a hádám, že pokud takto budou pokračovat, tak za 10 let budou v CR miliony "antisemitů"....
0 # Anonymní 2016-10-19 20:25
Je to naprosté selhání Bartoše a já z toho budu chtít vyvodit stranické důsledky!ND prochází nelehkým obdobím. Snažím se brát ostudnou záležitost jako definitivně uzavřenou, počítám s obdobím stesku a smutku a vím, že za nějaký čas se znovu zvednu a budu mluvit dál. Řídím se hesly, že všechno zlé je pro něco dobré a že na každém konci je pěkné to, že zároveň něco nového začíná.
Ale… Přemýšlím, zda bych přeci jen neměl o místo být předsedou bojovat, protože jsem přesvědčen, že pokud nám na něčem záleží, nemůžu nic nedělat. Bartoš poslouchal Belsona, kterého nezná (náš kamarád) leží po dopravní nehodě v Praze, jeho stav se ale velmi zlepšil a za nějaký čas by měl být v pořádku.
Na začátku prosince jsem zjistil, že mezi nimi probíhá komunikace prostřednictvím esemesek. Bartošovi jsem řekl, že pokud je nerozhodný ať odejde, nemůžu a ani nechci ho držet. Za 2 dny mi oznámil, že bude místopředseda a chce být se mnou, jen pak řešil proč s ním jednám. Od poloviny prosince však byl opět v kontaktu s ním (což jsem se dozvěděl zpětně) Mně poslal za několik dní textovku, že nemá čas kontrolovat F B a že ho mrzí jak to dopadlo a že to tak nechtěl, což mě strašně rozčílilo. Poslal jsem tam předsedu. Vystupuji ze Strany Národní demokracie, ve které nemohu z důvodu svého morálního přesvědčení déle setrvat.


Milan Daněček
0 # Leo Tydlitát 2016-10-19 20:56
Někdo v Žid Brno se zase hrozně nudí, koukám.
0 # Daniela 2016-10-20 08:53
@ Anonymní, 19. října 2016 10:07 :

A co myslite, anonyme, jak byste poznali ty Zidy ?
Na Bartosovych seznamech Zidu jsou authenticti snad jen ti rabini spolu s par lidmi ze Zidovske obce.
V dnesni situaci byste nepochodil ani s gestapackou kontrolou, zda je prislusny Zid obrezan, pac muslimove jsou taky bez prepuce.
Dnes je v planu podrizeni vsech nevericich, mezi nez patri hlavne atheisticti Cesi, spolu s zidy.
Bartos je ocividne mentalne handikapovany:

www.ivcrn.cz/stavime-se-proti-kazde-totalite/

Na jedne strane ABB prohlasuje, ze za teroristickymi utoky jsou Zide-loutkari, ze utoky jsou falesna vlajka, takze vlastne za zlociny muslimove nemohou , - a az pak dodava, ze "mesity v Cesku nechceme". Nu, kdyz islamsky terorismus neexistuje, pak neni duvodu islamskou viru odsuzovat ci se ji bat, protoze je to jen nabozenstvi jako kazde jine, ze.
Takovych prohlaseni si jiste vsimnou potencialni "uprchlici" a v budoucnu si zaradi Ceskou republiku jako jednu ze zemi, ktera je proti Zidum a omlouva nasilny islam-jihad..Kdyz se Bartosuv souputnik Zemanek hlasil ke komunistum, tak bojoval za "utlacovany palestinsky lid". Na to rikam : Ano, osvobozte Gazu a prijmete vsechny Gazany !

Jeste k tomu, ze Zidi zakladaji rozvratne struktury.
Takove prohlaseni by pak podporovalo i jine theorie, kde prave ti nejhorsi zidobijci byli dle krve zidovskeho DNA.
V tomto by byl absolutnim vitezem Adolf Hitler. Jeho dedecek Alois Schicklgruber se narodil Anne. M. Schicklgruber, ktera nebyla vdana, cimz se stal syn Alois bastardem.(Alois byl otcem Adolfa). Anna Schicklgruber chodila s pokrtenym Zidem jmenem Leopold Frankenberger, ktery ji oplodnil. Cimz byl Adolf Hitler ctvrtecni Zid . :-))

Take Ernst Zundel, antisemita a popirac holokaustu prisel z jeho rodokmenu na to, ze jeden jeho predek byl Zid. Od te doby uz o Zundelovi moc neslysime.

ABBartos skutecne vypada zidovsky, na mne dela dojem, ze jeho visaz je vic zidovska nez fysiognomie nekterych Zidu, jejiz generace zily ve vychodni Evrope. V tom pripade by arci nebylo zahodne, priznavat sileneho Zida, takze souhlasim se zdejsimi antisemity, ze Adam Bartos Zid neni.
:-)
0 # Leo Tydlitát 2016-10-20 09:59
Slyšejí, Danielo, židi jsme snad všichni, jakožto potomci biblického Adama a Evy, což jsou jména židovská až za hrob, žáno…

No a i v tom největším satanistovi je kapka ctitele Ježíše, což byl košer vlasatý hippan z Judeje, máme-li tedy věřit té knížečce se skvělým marketingem („Kniha knih!“, „Nejčtenější kniha světa!“ atd.), která přirozeně slouží jako záminka ke vzniku Izraele a jeho příznivcům jako nezpochybnitelný důkaz židovsko-křesťanského sepětí a jako omluva politiky Státu Izrael pro každý den.

Takže tady řešíte, kdo je žid, úplně zbytečně.
0 # Daniela 2016-10-20 18:49
.....Takže tady řešíte, kdo je žid, úplně zbytečně....

Tydlitate, to se spis hodi na Bartose, ja nedelam seznamy Zidu ani nevyrvavam na narozich antisemiticke hlasky.
Arabove uz jsou v Israeli zastoupeni jednou petinou, takze kdyby se splnil plan masove emigrace, tak by ze statu Israel nezbylo nic, jen udupana a vybydlena zeme.. Coz uz vidime na muslimskych enklavach v zapadni Evrope.

O tech biblich. Mnoho Arabu a muslimu miluje knihu Mein Kampf, je to bestseller, kniha byla prelozena i do arabstiny a je vzorem pro miliony muslimu, kteri se vali do Evropy. Takze ano, mnozi prichodivsi, co vyznavaji Hitlera, zaroven sleduji konecny cil, coz je poislamstit Evropu. To maji cesti narodovci-nacionaliste pekne souputniky... :-)
Sataniste maji taky svou bibli, tedy, co jsem cetla od LaVeye. Je to blizsi filosofii, protoze pojem buh je to "neco" v kazde osobe a je individualni. Nemam problem s tim, ze telesna rozkos pochazi od personalniho boha. Ti ovsem, na rozdil od jihadistu nikoho nasilne k jejich vire nenuti.





0 # Milan Daněček 2016-10-20 20:37
Nevážený anonyme,
laskavě se nepodepisuj mým jménem. To, že se za mne vydáváš a šíříš mým jménem nepravdy, je trestný čin! Jelikož je před mimořádným sněmem, tak nemám důvod právě teď končit v Národní demokracii.
0 # Leo Tydlitát 2016-10-21 12:41
@TP: Vidíte v redakčním systému komentářů IP adresy? Pro potřeby osobní statistiky by mne zajímala ta, ze které odeslal komentář dotyčný spambot (19. října 2016 20:25)..
0 # gogo 2016-10-21 13:27
Nejste sám, kdo si dělá osobní statistiky, tyhle zábavné koníčky jsou časté i u nižších policejních důstojníků. Je třeba se zeptat pana Kůkla.
paragraphos.pecina.cz/.../...
0 # Leo Tydlitát 2016-10-21 18:23
Ach tak. Ovšem nevím, co mý být na .htaccess blacklistu zábavného…
0 # Anonymní 2016-10-18 12:58
Pane Pecino, Vy by ste ho dokázal obhájit lépe? Pokud ano, kolik by to stalo? Ja bych to eventuálně zaplatil ....
0 # Anonymní 2016-10-18 13:44
Pan Pecina za své služby žádné peníze nebere, bylo by to trestné. :) Rád Vám jistě poradí zdarma.

Yossi
0 # Tomáš Pecina 2016-10-18 14:52
To je hypothetická otázka, odpověď na niž je neverifikovatelná/nefalsifikovatelná. Když vyjdeme z částečného (průběžného) nebo definitivní úspěchu v jiných kausách, nálepky, RWU, Ślégrová, guidemedia, Robin S., Evropo povstaň, Power…, pak se dá s určitou mírou pravděpodobnosti, nikoli malou, tvrdit, že ano, že by obhajoba byla vedena lépe a řízení skončilo lepším výsledkem, než ke kterému směřuje.
0 # Anonymní 2016-10-18 18:04
ad xossi... Proč by to mělo být trestné ?
0 # Anonymní 2016-10-18 19:01
§ 251 TZ

Yossi
0 # Anonymní 2016-10-19 00:25
No jo, a nekdo za to nebere penize, i kdyz je clenem Advokatni komory, protoze tak trochu nema klienty, kteri by mu za tu jizdenku k odsouzeni jeste platili, ze Yossi?
Neocon
0 # Anonymní 2016-10-19 10:10
Pane Pecino, pokud tedy věříte v lepší výsledek, kolik by tedy obhajoba Vašeho týmu stála? (CHápu, že Vy u soudu sám sedět nebudete...) Víte, mě na tom zpepokojuje ta stále omezovaná svoboda... dnes nelze kritozovat Židy a žítra třeba muslimy... to je velmi nebezpečný trend
0 # Tomáš Pecina 2016-10-19 10:11
Teď už je pozdě, řešit toto ve fasi odvolacího řízení nelze.
0 # Tomáš Pecina 2016-10-19 10:52
Yossimu křivdíte, nedomnívám se, že tyto případy vůbec obhajuje. Nemám informace, že by měl vůbec jaké zkušenosti s trestní obhajobou.
0 # Anonymní 2016-10-19 12:41
Nerad bych nekomu krivdil, to je pravda, ale nebyl to Yossi, ktery tu rekneme, 4 mesice nazpet, napsal neco jako: "...to by jste neveril, s cim za mnou nekteri obvineni prijdou a veri, ze jim to projde..." a rec definitivne byla o trestne cinnosti.
Neocon
0 # Tomáš Pecina 2016-10-19 12:51
To si nevybavuji, zřejmě ale budete mít pravdu.
0 # Anonymní 2016-10-19 13:19
Myslim, ze to byla jeho reakce na muj prispevek, "ze neverim, ze by se Kramny rozhodl spachat ukladne vrazdy manzelky a dcery v Egypte, kde tyden vazbe pro bezverce rovna se trestu smrti...", nacez pan Yossi napsal "...to by jste neveril atd..., viz vyse"
Neocon
0 # Anonymní 2016-10-19 17:30
ad neocon
Myslím, že (jako obvykle) blouzníte, ale vzhledem k tomu Vašemu okopávání mých kotníků, mi je to vcelku jedno, pokračujte, je to fun.

Yossi
0 # Anonymní 2016-10-19 17:38
Mozna blouznim-to je v poradku Yossi. Jen muzete tezko poprit, ze jste tu napsal to, co jsem si tu vyse dovolil, bez Vaseho souhlasu, citovat.
Ze asi pred Vasi AK nestoji fronta klientu, jen aby Vam mohli dat bura za podepsanou plnou moc, kdyz je u Vas kazdy apriori vinen, bude asi take blizko realite, ze?
Uprimne, ani se nedivim-take bych nesel k lekari, s nadorem zaludku, ktery by mi rekl : "hochu, nemel jsi zrat tucny, lecbu si z principu nezaslouzis, mej se a nezapomen zaplatit na recepci $800".
Neocon
0 # Anonymní 2016-10-19 20:20
Neocone,
Gratuluji. Před Vaší restaurací zřejmě stojí fronta nedočkavých zákazníků. Jak jste toho dosáhl? Jak v tom návalu najdete čas na napomínání Yossů, gogů, Daniel a jiných anonymů?
0 # Anonymní 2016-10-19 21:34
:D No citoval jste své blouznění, ale nakládejte dál, je to fakt super, jsme zvědavý, kam se to až rozvine, když tak drtivě vítězíte nad realitou.

Yossi
0 # Anonymní 2016-10-19 21:34
Diky. Uprimne mistre-tvrdou na praci na zacatku a ted mam lidi, kteri to zvladnou i bez me malickosti a mam tak cas na dalsi, jiste zajimavejsi veci. Koupil jsem podnik v 2005/2006 s rocni trzbou $286K pred krachem.

Jiz v krizi jsem dosahnul $1M/rok, ted je spicka $1.3M. Tak to v zivote chodi, priteli, kdyz clovek tvrde maka...
Buh Vam zehnej, Yossi
Neocon
0 # Anonymní 2016-10-19 23:18
Jinak pro TP funny story, teď jeden klient na náš popud napsal žádost o bezplatnou obhajobu a zároveň OČTŘ upozornil, že měl mít tu obhajobu od počátku, protože byl jako zadržen v ZZC.

Odpovědí mu bylo usnesení státního zástupce o zastavení trestního stíhání. :D

Yossi
0 # Anonymní 2016-10-19 23:45
Jen technicka-Yossi dela, tak jak jsem zde uvadel, Trestni pravo. Jsem Yossi rad, ze preci jen mate nejake klienty a jen jsem hloupe blouznil.
Neocon
0 # Anonymní 2016-10-20 10:43
Škoda, že jste nedohledal tu citaci, co jsem prý někde napsal. Ale kopejte a fabulujte dál.

Yossi
0 # Anonymní 2016-10-20 13:08
Yossi, ale ja nic nehledal, Vy preci vite nejlepe sam, co jste tu napsal-nekopu do Vas, naopak jsem se Vas tu zastal, ze delate trestne kauzy, coz jste i potvrdil v prispevku z 10/19/ 23.18. Nebo, to jste take nepsal vy?
Dost mozna sem pise nejaky vtipalek, a podepisuje se Vasim nickem.
Vazne nechapu, co jako ze tu ja fabuluji.
Neocon
0 # Anonymní 2016-10-20 13:30
Takže tu citaci nedohledáte, OK, QED.

Yossi
0 # Anonymní 2016-10-20 13:40
Yossi, ale ja to nehledal, vazne ne. Jestli na tom sejde, jestli Vas zivot bude veselejsi, tak to hledat zacnu.

Sice me trochu zarazi, ze popirate neco, co by jste popirat nemel, protoze kdyz "advokat", jako ze Vy, napise, neco jako "...to by jste neveril, co nekteri klienti/pachatele/obvineni z tr.cinu veri, ze jim projde...", tak na tom nevidim a asi ani nikdo jiny, nic spatneho.

Pan Pecina napsal, ze zrejme nedelate tr.pravo-ja napsal, ze delate, vcera jste to tu potvrdil v case 23:18, tak v cem je problem Yossi?
Neocon
0 # Anonymní 2016-10-20 13:58
Problém je v tom, že jste si vymyslel mou citaci "...to by jste neveril, s cim za mnou nekteri obvineni prijdou a veri, ze jim to projde..." a nechcete ji nijak dohledat. Prostě lžete.

Yossi
0 # Anonymní 2016-10-20 14:12
Ja jsem nerekl, ze "nechci", jen "ze jsem to vazne nehledal".

Vim, ze Vy jako advokat, v te formulaci nespatrujete zadny rozdil-chapu a rozumim, ja vsak ano a to zasadni.
Neocon
0 # Leo Tydlitát 2016-10-18 17:05
Byl jsem v Jihlavě, viděl jsem to. Vše nasvědčuje tomu, že po samolepková cause tu máme stejně otřesnou cedulkovou causu, pro jejíž zavedení a ustanovení ve společnosti všichni dokonale nacvičili svůj part.

Pan Zemánek svým energickým projevem dokonale vystřihl roli neprávem odsouzeného Hilsnera ze Zločinu v Polné, chvílemi takřka nebyla nouze o slzy smíchu a snad i dojetí nad prozřením mladého člověka, který se vyznal ze svého ojedinělého selhání spočívajícího v tom, že se jedinkrát v životě sčuchnul s A. B. Bartošem a nakrátko byl i členem závadové strany. Výkon pana Zemánka byl skutečně excelentní a (nejen) v kontextu tohoto soudu mu nelze vytknout jediné.

A.B.B. i jeho obhájce pak s podobnou grácií činili vše pro to, aby všichni přítomní v jednací síni co nejostřeji uzřeli, že nejde o nic než absurdní politický proces na zakázku oponentních politických stran a potažmo celého současného režimu, když svorně cupovali (skrz naskrz chabý) posudek starého pana znalce, *1940 (svůj ročník, jak se na živoucí moudrost sluší, neváhal bezelstně připomenout), odborníka to na „oblast sociální vědy a politologii čárka extremismus“, čímž si srdce mladé soudkyně a podobně juvenilního prokurátora asi zrovna nezískali.

Je tak jenom na nich, zda i oni prozřou a uznají, že pravda se dá artikulovat více způsoby, z nichž nejen ten, kdy si člověk před soudem co nejlegračněji „vyleje srdíčko“, může vést ke zproštění viny. Máme-li zde tedy právní stát, a ne pouze jakousi hru na něj, sem tak prokládanou vcelku uctivými, přesto však stále jaksi gymnaziálními besídkami na téma „Soudní jednání“.

Uvědomí si ctihodná slečna soudkyně tuto zvláštní konstelaci, kdy se v soudní síni sešlo bezelstné mládí (ona sama) s bezelstým stářím (znalec), aby si přizvukovaly? Soudkyně ve své mladosti jistě nestojí o problémy hned zprahu kariéry, podobně jako starý pán též nechce čelit výtkám, že se ke stáru zbláznil, pokud by svými verdikty příliš vybočovali… Jenže – co je to „příliš“? A z čeho vlastně? Z práva? Snad jedině z práva pohodlně nastartovat, respektive zakončit soudní kariéru. Přitom právě mladým a starým lidem člověk leccos odpustí. Byla by škoda, kdyby to tak nefungovalo i u lidí z justice. Sice všichni dávno víme, že tam se to zrovna hemží samými nadčlověky, ale naděje umírá poslední.

Naděje na spravedlivý závěr soudního procesu, který byl od počátku – dobrá, neříkejme mu politický, ale říkejte si co chcete: pokud něco, kdy jeden člověk jménem své strany polemizuje nad 117 let starou událostí, a druhý na něj zase pro dobro své politické reklamy podává trestní oznámení, nebude souzeno jako politika, tak se ty politiky zkrátka nevynulují a ta jedna tam vždy zůstane.

Modleme se – v Jihlavě je mnoho krásných synagog, ba i kostelů – aby tato naděje měla jméno Tereza Jedličková řečená „Ta, která již v mladém květu byla schopna rozlišovat mezi politickou agitací a lidsky nebezpečným jednáním, a proto ji Slepá Spravedlnost bude milovat tak pevně a na věky, jako různí justiční jasnozřivci ji budou nenávidět.“ Amen.

No dobře, to amen mi poradil Láďa Zemánek.
Přiznávám se!
0 # Tomáš Pecina 2016-10-18 17:10
To je tak poutavé vylíčení procesu, že ve čtvrtek nezaváhám a do JI se na rozsudek vypravím. Říkáte soudkyně v mladém květu? Tím lépe!
0 # Leo Tydlitát 2016-10-18 17:17
Must see. V to pondělí jsem v duchu litoval, že jste nepřijel..
0 # Anonymní 2016-10-18 17:59
Leo, chtel jsem Vam jen, alespon takto, kdyz ne osobne, pogratulovat, jak jste mel spravny odhad ohledne vysledku Krajskych voleb. 0.16% pro Vaseho milacka je vazne uctyhodne-jeste jednou se omlouvam, ze jsem se zmylil a gratuluji k Vasemu skvelemu predvolebnimu usudku.
Neocon
0 # Leo Tydlitát 2016-10-18 18:46
Neo Kohne, nechtěl jsem, ale dovolte, abych i já Vám pogratuloval, že i nadále ve svých komentářích jízlivě spojujete soudní proces s Adamem Bartošem, hlavou Národní demokracie, s volebním výsledkem této strany v krajských volbách.

Třebaže pokud z mých vět kritizujících volební systém, který neprospívá parlamentním stranám, vyvozujete mezi řádky rulíku zlomocného i jakousi mou víru v nadmíru přesvědčivý volební výsledek Národní demokracie, pak nechci vědět, co vyvodíte z této mé gratulace.
0 # Leo Tydlitát 2016-10-18 20:03
@TP: Hrubá črta ze soudní síně je ZDE. T. J. je nahoře, soudní zapisovatelka neznámého jména dole.

Ceníte-li na dívce vlasy i oči nejasné světlé barvy, přičemž vlasy se vlní v drobných kudrlinkách, zdá-li se vám rozkošné (ač 99,9 % času se hlas soudkyně nesl v libé tónině, ba s upřímností a starostlivostí studentky vyššího gymnázia), že mnohá žena nedokáže zdůraznit svůj hlas bez toho, aby ječela jako kdekterá mladá učitelka, pěstující si obraz přísné furie, neboť už je přece vdaná, pak je Tereza váš šálek slaných tyčinek.

(Ta podobnost črty s jistým německým státníkem, která mne zarazila po naskenování, je nezáměrná a v reálu víceméně neexistuje.)

Naneštěstí je zde i pravý opak, slečna zapisovatelka očí i vlasů kaštanových, sledující monitor s výrazem samaritánky litující přejeté koťátko. Takový způsob mimiky zdá se mi především u ženy být velmi případným, pokud ovšem nezůstává celé hodiny nezměněn. Což už mi přišlo přeci jen poněkud podezřelé, než jsem si uvědomil, že tedy zřejmě jde o zapisovatelčin „defaultní“ obličej…
0 # Anonymní 2016-10-18 21:36
Leo, zadny soudni proces s vysledky strany, ND, nespojuji.

Ty veci spolu nesouvisi-nechapu, proc v tom hledate nejkou jislivost. Naopak, psal jsem tu pred volbami, ze ND v cele s byv.pritelem Israele a USA panem Bartosem bude mit max 0.5-1.5%, protoze, pro tvrde jadro, lidi, ktere osobne znam, je za vyse napsane nevolitelny a pro normalni lidi je opet nevolitelny, protoze jeho nazory vazne nikoho nezajimaji. Tudiz, z ciste politickeho hlediska tak nejak nevidim zadne mozne volice...

Vy a pan Ponkrac jste mi oponovali, hadam, ze dobrovolne, "ze naopak jeho nazoru lidi/volice zajimaji" a ze "uvidim po volbach". Videl jsem...

A jelikoz jsem se mylil, povazuji jako chlap za ferove se Vam omluvit, protoze jsem byl v predvolebnim odhadu vazne mimo-ma chyba.
S tim trapnym soudem kdesi v Jihlave to nema nic spolecneho.

Neocon
0 # Leo Tydlitát 2016-10-18 23:56
No tak teda dobře, Vy současný příteli Israele a USA. :)
0 # Anonymní 2016-10-24 21:52
Neocon: Víte Neocone, proč už s vám nediskutuji? Protože chronicky vkládáte lidem slova, která neřekli, a nebo děláte závěry, které nevyplývají z toho, co bylo napsáno.

Jestli jste si všiml, mnoho diskusí jsem s vámi utnul, a věděl jsem proč.

Samozřejmě, že Bartoš a spol. dostali málo ve volbách, protože se o to postarala policejní a soudní perzekuce. Tedy nastal výsledek, který jsem předpovídal - nicméně se tu ústy Neocona dozvídám, že jsem psal něco jiného.

No nic, alespoň vím, proč mám diskuse s Neoconem dále ignorovat. Jen vás prosím, abyste si mě už nebral do pera. Děkuji.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2016-10-24 22:49
Ne, nevsimnul.
Co jsem si vsimnul tak bylo, ze se tady jiz nejaky cas nevyskytujete, popr.sporadicky.
Normalni chlap, kdyz se myli, tak se omluvi-vy se to snazite klasicky hodit na me, "...ze jsem vas vlastne nepochopil...".

Ne neuspech, ale tragicky propadak, fiasko s 0.16%, se snazite hodit na fizly a soudce. Kdyby totiz ABB nebyl diky nim v TV v kazdych druhych zpravach, tak by dostal 0.03%-mel by jim byt vdecny,
No jo, on se vzdycky nejaky vinik najde, ze...
Jinak uzivejte klidu a pohody.
Neocon
0 # Leo Tydlitát 2016-10-18 17:12
Pokat by měl především pan Pecina, neboť rozhořčená citace pana znalce J. Z. „k tématu“, a sice tento roztomilý článek, byla z těch, kdy obecenstvo v nervovém vypětí váhá, zda se o kmeta nepokusí infarkt. :))
0 # Marek Trepl 2016-10-19 00:07
Hurá, konečně rozmazlení paňáci se stranou která parodovala národní scénu nebudou voličům topit hlasy, snad to pochopí i stará NÁDRAŽNÍ nepřesunutá strana Vandasova a ukončí se. Sládek a Úsvit svůj konec, pochopil už dávno, ale jejich křivost se rozhodla mařit další volby. V tomto případě se i hodí trest smrti popravou veřejnou (pro Z&ABB náramně) ale volby to celé podaly nádherněji 0.16% + soudní bonus: ta sračková zbabělost říci soudu do očí z čeho musí být člověk ukován. www.youtube.com/watch?v=lLCEUpIg8rE
0 # Leo Tydlitát 2016-10-19 00:40
Vy snad píšete rovnou z Jihlavy!

Troufnete si ten svůj odkazovaný americký skřek alespoň přeložit do češtiny, nebo chcete raději přinést na podnose zbraň, abyste se kvůli tomu odkazování pochybných amerických videí na J*wtube solidárně zastřelil, Vy jeden český národní hero (gopro 5)?
0 # Anonymní 2016-10-19 00:29
Demokracie cíleně rozdupává určitý názorový proud a tvoří nerovnováhu. Následky si ponese sama.
Et Thadal Unda
0 # Anonymní 2016-10-20 13:07
Jen jestli se tady nahodou ten "urcity nazorovy proud" nerozdupal sam. Pokud Zemanek predvedl to co dle zdejsich zprav predvedl, tak to si "urcity nazorovy proud" evidentne v ramci politricke evoluce nezasluhuje v teton podobe preziti :-)
0 # Anonymní 2016-10-22 20:50
Ten posudek jest opravdu kouzelný. Nějak pan znalec opomněl, že rozsudek c.k. soudu platí a nebyl dosud zrušen.

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)