Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Was willst du böser Geist von mir?
Erz, Marmor, Pergament, Papier?
Soll ich mit Griffel, Meißel, Feder schreiben?
Ich gebe jede Wahl dir frei.

—Johann W. Goethe: Faust

O volbu substrátu a psacího náčiní tu arci neběží, úplně postačí, když obviněné členky těžší zločinecké skupiny z procesu RWU (aka čarodějnického) nebudou na usnesení, jímž bylo jejich trestní stíhání již podruhé zastaveno, reagovat. Pokud tak učiní i státní zástupce OSZ pro Prahu 2, věc se uzavře, a to k maximální spokojenosti státu, který bude obviněným nucen vyplatit nejvýš satisfakci za nepřiměřenou délku řízení, nikoli však (nemalé) náklady obhajoby, které delikventky vynaložily.

Předsedkyně senátu Iva Mefistofelová-Fialová spolu se svými přísedícími míní, že pachatelky vedou od spáchání deliktu již 8 let řádný život, tedy by monstrproces mohl skončit.

K usnesení máme podstatné výhrady. Jednak není na místě vycházet ze skutkových zjištění, která jsou založena toliko na tvrzeních obžaloby, ano hlavní líčení s těžší skupinou doposud ani nezapočalo. A za druhé, pokud, jak soud tvrdí, společenské klima je v dnešní době poněkud odlišné, i co do společenské škodlivosti jednání obviněných, kdy v mezidobí vyvstaly obecně jiné společenské problémy, které jsou společensky škodlivé a jimž je společnost nucena čelit, bylo by tedy na místě trestní stíhání zastavit z důvodu zániku trestnosti dle § 65 TrZ/1961 (ovšem s podstatně jinými dopady do náhradového řízení).

Nechci obviněným radit, jak postupovat, rozumím, že uondány letitým vláčením mohou na ofertu přistoupit a vbodnuvše hrot pera do prstu, nemravnou smlouvu podepsat, já bych však rozhodně volil cestu odporu: když si, zpočátku klidný, přečtu popis zločinů, za něž byly obviněné postaveny před soud, vzpění se mi v žilách krev a o jakémkoli kompromisu, mravném či nemravném, nebudu chtít ani slyšet.

Aktualisováno.
Obviněné se bez většího váhání rozhodly podat stížnost.

Komentáře   

0 # Anonymní 2016-10-14 16:38
A bude se toto konat nebo ne?

infosoud.justice.cz/.../...
0 # Tomáš Pecina 2016-10-14 17:48
To nevíme. Zrušeno HL nicméně zatím nebylo.
0 # Anonymní 2016-10-14 21:06
Díky.

Dnes bylo na TV Prima ohledně kauzy Power - ztratili se spisy. O tom byste měl napsat!
0 # Anonymní 2016-10-14 21:07
ztratily
0 # Tomáš Pecina 2016-10-14 21:08
Vím o tom (Patrik Kaizr), a rád se podívám.
0 # Anonymní 2016-10-14 21:33
Na TV NOVA - dnešní zprávy od 19.30 také bylo ohledně masakru na švédských šancích.
0 # Leon Kreutzfeld 2016-10-14 21:44
Jako pravni amateur jsem rad, ze v pravnim state, kterym svobodna a demokraticka Ceska republika bezesporu je, spolecenska skodlivost zavisi na spolecenskem klimatu, a nikoliv politicke objednavce.
0 # Anonymní 2016-10-14 22:19
0 # Daniela 2016-10-14 22:57
To vidim trochu jinak.
Faust podepsal svou krvi sluzbu dablovi, ciliz touto smlouvou se zavazal slouzit Mefistovi na veky veku. Oproti tomu holky z ceske odbocky Frauenschaft by se mohly novym soudnim rozhodnutim citit svobodnejsi, protoze by se vymanily z juticni masinerie, ktera bude kodrcat jeste dlouho po carodejnickych procesech, spolu s vecnymi potyckami aktivistickych advokatu.. Svou integritu obhajily a je na nich, zda je bude v budoucnu bavit byti beranidlem pro dobyvani 'pravdolaskarske' tvrze.
Naivni nadseni, namahu i penize venovane kause odval cas. Navic, zeny jsou zavislejsi na case nez muzi a proto maji casto jine priority.
0 # Tomáš Pecina 2016-10-14 23:18
Nemáte pravdu, domnívám se. Kdyby se obviněné nebránily, bývaly by šly do vězení. Tedy si nemyslím, že byly "beranidlem", v jakémkoli smyslu. Teď jde o to, zda přistoupí na značně potupný kompromis, který jim režim nabídl, protože vidí, že mu teče do bot, nebo zda si řeknou, že chtějí bojovat dál, do úplného vítězství. Kromě toho je možné, že státní zástupce podá stížnost, a nebude co řešit.
0 # Daniela 2016-10-15 02:30
Obvinene se prece branily. Ted ale proces neni na zacatku, kde i verim, ze na zacatku po vytvoru znalcu by souputnice Narodniho Odporu odsouzene byly .. Neco jako mitgefangen-mitgehangen.
Ted je jina situace. Skupina se rozdelila a nektere divky odpadly, zustalo jen vzdorovitejsi jadro, rizeni se tahla a osobni zivot sel jiste dal..Ja ty holky neznam, ale podle zprav v tisku byla vetsina RWU dost dukladna ve sve pomylenosti, zaroven s kamaradskou zodpovednosti. To se urcite odrazi i v osobnim zivote, s novym partnerem nebo narozenym ditetem. Tam je dle meho nazoru vetsi zodpovednost nez ve svetskem pravu, protoze blizci by meli mit prednostni pravo. Takze ta volba kompromisu je slozitejsi, kdyz vzniknou nove vztahy. V pripade pokracovani soudniho "boje" prijde dopad uz ne jen na ne, ale mozna na celou rodinu.
Mne je jedno, zda budou 'devcata' bojovat i nadale pro vidinu vitezstvi ve verejnych procesech , jen uvazuji, ze v zenskem svete mohou existovat i jina vitezstvi, takova ta nenapadna a okolim nepostrehnuta. . Nemusi svetu vyrvavat, "We are the champions", ze.
0 # Tomáš Pecina 2016-10-15 08:53
Danielo, používat výraz "pomýlený" má v této zemi silné postranní konotace, protože, jak jistě víte, "pomýlení" byli ti, kteří si při stranických čistkách začátkem normalisace posypali popel hlavou, schválili okupaci a mohli být ve Straně dál.

Dle vašeho náhledu by si tedy obviněné měly říct, "Uff, to je klika, že to tak dobře dopadlo," koupit si hodně velké prasátko, aby mohly našetřit na náklady obhajoby (obhájce mít musely, je jedno, jestli ex offo nebo zvoleného).

Jako bych je již slyšel, any praví, prominete-li authentickou mluvu, milá Danielo, leda hovno, moje drahá, leda hovno.
0 # gogo 2016-10-17 10:01
" Bez poznámky nemohou arci obviněné nechat ani skutkové vývody soudu I. stupně."

Měl byste se při psaní textů ale lépe ovládat a vyvarovat se užívání svého typického rukopisu, když už stížnost podávají 3 dámy prostřednictvím pana Cholenského.

Je dobře, že je nenecháte na pokoji a trochu je podusíte v jejich vlastní šťávě. Spousta lidí si řekne, že se vlastně nic nestalo, ale já jsem přesvědčen, že právě gramotná právní obrana měla svůj vliv na to, že se příslušné odvětví ideozločinového právního průmyslu nerozvinulo do větších rozměrů. Přece jen to je snadné, nenáročné a dotované živobytí a zdánlivě nic nebránilo jeho rozšíření.
0 # Tomáš Pecina 2016-10-17 10:34
Máte snad "arci" za archaismus nebo cosi anomálního, případně idiolektického? Přistihl jsem se, že tohoto výrazu užívám i v běžném hovoru, např. minulý týden v Costa Café. Obsluha se tvářila, že mi rozumí.
0 # Anonymní 2016-10-17 15:29
Pane Gogo-ze Vam tohle nejak nezapada do Vasi spiklenecke teorie o tom, jak USA podporuji ISIS?
Jak jsem Vam tu psal, do listopadovych voleb bude Iraq bez ISIS a hadejte diky komu? Putin a RF je Gogo spatna odpoved.

zpravy.idnes.cz/.../...

Neocon
0 # gogo 2016-10-17 16:39
Proč by USA podporovaly Daeš na "svém" území? Nepochybuju o tom, že na svém okupovaném území ho nechtějí.
0 # gogo 2016-10-17 16:46
"Arci" určitě patří k málo používaným slovům a kromě vás neznám nikoho dalšího, kdo by ho užíval v běžném životě.
Jeho použití beru jako známku sympatické jazykové úchylky nebo vyvolávání ducha již zaniklé jazykové kultury.
0 # Anonymní 2016-10-17 16:55
A pane Pecinuv podpis
0 # Anonymní 2016-10-17 17:12
Jo, jo, Gogo "okupovane uzemi"-mate trochu problem s historii, ze ano? Posledni US vojak odesel v 10/2011 z Iraq a zustalo tam 200 USMC guys pro ochranu US Ambasady.
Ted, na zadost Bagdad a Irbil tam je z duvodu Mosulske ofensive docasne 4000 US Troops.
Pane, nezvladli jsem porazit povstalce se 190 tisici MNF, + s 90 tisici PMC a ted tam mame cele 4 tisice vojaku a okupujeme Iraq-wow Gogo.

Nerad se Vas tazi na osobni veci, uz se Vas tu nakonec ptal Yossi-zkusim tedy jeste jednou, Gogo, lecil jste se nekdy na psychiatrii?

Dekuji za odpoved, Neocon
0 # gogo 2016-10-17 20:23
Už jsem myslím odpovídal i Yossimu, nevím, koho jste vy dva potkali a proč vám ho oběma připomínám, ale zcela jistě si mne s někým pletete.
0 # gogo 2016-10-17 20:27
Ohledně Iráku a Sýrie je to tak, že tyto státy (v podstatě bývalé) mají přece jen trochu rozdílný status v očích US administrativy.
Irák byl napaden a okupován přímo US armádou, která se po několika letech z větší části stáhla. Byla dosazena cosi jako vláda a je chráněna zbytkem US vojáků, co tam jsou. V Iráku nemá USA zájem na tom, aby tam řádil Daeš a rozšiřoval svůj vliv na území v zájmu USA.
V Sýrii je to dost jinak. Stačí vám to takhle?
0 # Tomáš Pecina 2016-10-17 21:15
"Arci" určitě patří k málo používaným slovům a kromě vás neznám nikoho dalšího, kdo by ho užíval v běžném životě.

Na tento názor máte jistě právo, avšak ustoupit nemohu: to byste mi za chvíli nedovoloval ani "an", "ledva" nebo přechodník minulý, stylotvorné prvky mnou tak milované.
0 # Anonymní 2016-10-17 21:26
Takhle Gogo, staci, opet jste prokazal (nevim, proc v jinych dalsich tematech mate nadprumerne znalosti) Vasi absolutni neznalost.

V rijnu 2011, na zaklade dohody podepsane v 2/2011 W. Bushem a Malikim, odesli vsichni, opakuji vsichni dojednoho, nejen Koalicni vojaci, ale vsichni do posledniho, US vojaci. Zustalo tam pouze 200 Marines na ochranu ambasady, coz ma kazdy stat, v kazde zemi.
Cili ze "Vas zbytek US vojaku chrani/chranil Bagdadskou vladu"-to tak trosku nejde, protoze po 2011 tam zustalo 0, slovy Gogo, nula US vojaku.

Dosazena Iraq vlada-taktez mimo, byly tam svobodne volby, cili vlada nebyla "dosazena", nybrz "zvolena".

Ne, nepletu a Yossiho jsem nikdy diky Bohu nemel tu cest potkat, ale obcas, co tu zplodite a co horsi, cemu verite, to se da snad jen vysvetlit tim, na co se Vas tu psal Yossi...
Neocon
0 # Anonymní 2016-10-17 22:04
Omluva a oprava-2/2008, nikoliv 2/2011.
0 # gogo 2016-10-18 09:11
Skutečně trváte na "pouze 200 Marines"? Tomu snad sám nevěříte, pokud se máme bavit o reálném počtu ozbrojených Američanů v Iráku po roce 2011. Samozřejmě jsou finty, jak dosáhnout nuly .. např. takový ruský voják dostane placenou dovolenou. US zase často volí cestu kontraktorů, kteří mohou dělat špinavou práci a formálně přitom nepatří pod velení US armády.

Ale nejde tady o absolutní počty, vy jste se na počátku ptal, jak je možné, že US u Mosulu bojuje proti džihádu (a proč to nedělali dřív, nebo proč proti nim nebojují v Sýrii).
Proč dřív, to nevím (ale domnívám se, že je chtěli nějak využít, nebo jim prostě tolik nevadili), proč to nedělali v Sýrii - tam si myslím, že se džihád stal pro USA prostředkem v boji se syrskou armádou, k sesazení Syrské vlády v čele s Assadem (stejně jako použili stejné síly v Afghánistánu v 80. letech). Byli a jsou nástrojem, který měl podporu jak USA, tak jejich spojenců (Saudové, Katar, Turecko.. tam dost komplikovaně). A není tak podstatné, jak se jednotlivá uskupení nazývala sama vnitřně/navenek a jak je označovali jejich spojenci/protivníci, jde o podstatu. Jde o to, že Irák je ve sféře zájmu USA a mají tam svůj vliv v pro ně klíčových oblastech zajištěný. Kdyby se to kazilo, mohou v podstatě kdykoliv to Iráku přijít a nastolit "svůj pořádek". Není tam organizovaná moc, schopná vážného odporu, dnešní boj proti džihádu (na území Iráku) beru jako určitou formu bouchnutí do stolu a určitého PR ve snaze ukázat, že proti džihádu USA skutečně bojují.

Ono už je docela vypovídající to, že Al Kajdu pomohla vytvořit skrze Páskistánské služby CIA, pak je dali na seznam teroristů a použili jako záminku pro invazi do Afghánistánu a nyní její odnož USA podporují v Sýrii a nejradši by ji ze seznamu teroristů zase vyškrtli, protože takhle mají Rusové dobrou odpověď na protesty proti své vojenské kampani .. prostě bojují proti skupině, kterou sami Američané na seznam teroristů zapsali.

Je to prostě asi nevyhnutelný důsledek špinavé hry a nebezpečného zahrávání si s brutálním fundamentalismem. Jak se říká .. "Kdo s čím zachází, tím také schází", jen v tomto případě džihádem schází obyvatelstvo blízkovýchodní a nikoliv americké, což je škoda.
0 # gogo 2016-10-18 09:31
"ustoupit nemohu: to byste mi za chvíli nedovoloval ani "an", "ledva" nebo přechodník minulý"

Přechodníky přece jen beru trochu jinak, je to gramaticky oprávněný prostředek ke zhutnění textu. To, že se bohužel vytrácejí z češtiny, je škoda - zvlášť když člověk slyší, jak běžné je oproti současné češtině jejich použití v polštině nebo i ruštině.

Ovšem slova jako "an, jest, arci", nebo Petersovské (a pro mě naprosto nesrozumitelné) "čili nic", to už jsou libůstky až ouchylky.
Chraň přírodo vám je zakazovat, ale tady jsem si myslel, že byste měl brát v potaz očekávatelné výrazové prostředky sprostých ideozločinců a jejich obhájce. Kdyby to měli třeba číst, aby jim to nepřekáželo a zbytečně to nakonec nedráždilo některé osoby v publiku.
0 # Tomáš Pecina 2016-10-18 10:03
"An" je slovo převelice potřebné, a to natolik, že jej uživatelé jazyka, zejména z řad OČTŘ, spontánně nahradili výrazem "když", případně "kdy". Dlouhé skutkové věty trestněprávních dokumentů jsou místem, kde by autor byl použil "an", avšak neučinil tak, an "an" neznal, vytvářeje tak souvětí působící komicky a neobratně (typu "kdy tento poškozenou nakopl do hýždí").

"Jest" jest užíváno tam, kde "je" působí jako příliš krátké, avšak osobně ho téměř neužívám, podobně jako "-ti" v infinitivu.

"Arci" je naopak zcela nezastupitelné; není to ani přesně "ale", ani "ovšem".
0 # gogo 2016-10-18 10:15
Ještě k Iráku-Sýrii
Další možnosti je snaha vypudit džihád z Iráku právě do Sýrie ... jednak je to podle mého mínění přesně ta původní taktika jejich užití a taky to odpovídá tomu, jak nedávno hrozily USA Rusku tím, že nerespektováním pokynů USA se Rusové vystavují akutnímu nebezpečí islámského terorismu jak v Sýrii, tak dokonce i na vlastním území.
Jakým způsobem ale USA manipulují džihádem, je otázka, zcela jistě ochota současných islamistických jednotek k plnění zadání od USA je nižší než dřív. Ne že by snad džíhád dostával příkazy formou standardního velení, ale fungovaly jisté společné zájmy a spolupráce s hegemonem neskýtala žádná rizika, což se vstupem Ruska změnilo a USA již nejsou s to dostatečně ochránit spřátelné jednotky. Je proto možné, že když islámisti neposlechnou dobrou radu svého protektora, aby zabojovali proti Assadovi sami, je potřeba je z Iráku vypudit silou a k boji v Sýrii přimět. Zajímalo by mne, jak to sami džihádisté reflektují a co z toho nakonec vyvodí.
Z rozhovoru jednoho z nich s německým reportérem byla znát podráždná nespokojenost z nedostatečným rozsahem, ale zároveň i stále přetrvávající principiální přesvědčení o trvající podpoře ze strany USA.
0 # Anonymní 2016-10-18 12:59
Tvl Gogo, kam na tohle chodite? FcB Profil Romana Konopky, Parlamentni listy, CS Vojaci v zaloze proti valce NATO (nebo jak se ti komousi jmenuji), nebo Vam to rikal s. Zavadil? Nebo ABB? Co, ci kdo je Vas Gogo zdroj?

Po 10/2011 tam zustalo 200 Marines-doslova a do pismene. PMC tam delali tak akorat eskorty a ochranu osob-protoze na zaklade dohody Bush-Maliki jiz nemeli ochranu a spadali pod Iraq pravo. A v pripade problemu by jim neprisel nikdo na pomoc.
Nas president vyhral volby s tim, ze ukonci valky. Proto mame dnes misto 300 tis. Troops ve war zones, Troops 4-6 tis. a to jeste jen jako letecti navodci a poradci. Plus tam ma JSOC neco mezi 300-400 SF.

Nikdo v teto administrative nechtel a nechce valcit-tedy Vase predstava, ze US chce vypudit ISIS do Syrie, aby tam pak mohli poslat ground Troops a bojovat proti Assadovi-je z rise snu.
Tady nikoho Assad nezajima, tahle administrativa mohla Assada sfouknout jako svicku X krat a pokud jste si vsimnul, tak Assadova vlada je vzdy s US Drones utoky obeznamena, dalo by se rici, ze US s Assadem pres prostredniky (RF) spolupracuje.
Jeste jednou Gogo-za posledni 2 roky US govt.DOSTAL z bojiste (at jiz zabil, ci zranil s trv.nasledky) 50-60 tis. Dzihadistu/ks-vazne stale verite, ze "US ma spolecne zajmy s Dzihadisty a manipuluje s nimy"?

Inv.do AFG nebyla o zadne "zamince", jak se tu snazite namluvit, nybrz Taliban dostal od Bush ultimatum-vydejte spicky AQ vc. ObL a muzete si tam dal praktikovat to vase 7. Stoleti dal, nebo vam ukazeme, co je doba kamenna-mazani Cmoudi zvolili odpor-tedy zadna zaminka.

Mate to trochu pomylene- ISI nevytvorila AQ, nybrz Taliban a Taliban tak trochu neni v Syrii.
Pokud myslite Al-Nusru, (ktera se min.mesic prejmenovala) tak je i nadale na US seznamu teroristu a na ni stale hazime bomby.
Pakistanska ISI dopadla vice clenu AQ, nez zbyle staty sveta dohromady. Kdyz uz o necem pisete, mel by jste Gogo znat alespon zakladni fakta.
Neocon
0 # gogo 2016-10-18 13:27
"Tady nikoho Assad nezajima"
Tak si projděte vyjádření US administrativy za posledních 5 let a uvidíte sám, jak Assad nikoho nezajímá.

Ve zbytku se zamotáváme. Původně šlo o to, proč USA útočí na Mosul. To je snad vyjasněno.
0 # Anonymní 2016-10-18 13:51
Ne, Gogo, nezajima. Vyjadreni, tzv.kecy, je jedna vec, ale nikoho to ve skutecnosti nezajima. Assad mohl byt davno done, kdyby US chtely, ale to je tak vse.

US neutoci na Mosul-na Mosul utoci Iraq Army, Kurdove, sitske milice a sunnitsky kmeny. US pouze navadi letadla, delostrelectvo a drones, to, na co Cmoudum nestaci mozek...

Zamotavate se akorat Vy, kdyz tvrdite, ze AQ zalozila ISI, ze po 10/2011 zustali v Iraq nejaci vojaci, ze US podporuje Nusru, ze US manipuluje s Dzihadisty, ze US zajima nejaky Assad, ze RF se svymi 3-5 tis.mrtvymi dzihadisty prekreslilo mapu konfliktu, ze US a koalice sla do AFG "pod nejakou zaminkou" apod.nesmysly.

Pamatujte Gogo-tahle administrativa nechce valcit a nechtela valcit.
Neocon
0 # gogo 2016-10-19 11:04
Asi si vzájemně připadáme jako naprostí mimoňové :-)

Tak sem šoupnu tomu tématu Mosul-Allepo aspoň článek, jehož autorka se ve věci orientuje.
literarky.cz/.../...
0 # Anonymní 2016-10-19 13:12
Nikoliv Gogo, jsem rad, ze mluvite za sebe:-)

JInak clanek informativni od pana Spencra, jen nerozumim, proc jste na nej daval odkaz, nebylo v nem nic noveho, bombastickeho, prekvapiveho ani nic zasadniho, jen v podstate shrnuti plus minus veci...
Neocon
0 # gogo 2016-10-19 15:46
Dával jsem odkaz proto, že ač (podle svého mínění) sem píšu plus mínus to, co najdete v textech stejného autora, jaksi vás to ode mne irituje.
Tak si říkám, že bude lepší, když si třeba samostatně projdete ty články včetně těch hodně starých.
0 # Anonymní 2016-10-19 16:50
Ale autor, pan Spencer (nebo kdo to vlastne je) pise shrnuti/sumarizaci veci-nevidel jsem tam zadne fabulace, jako tu predvadite, ve vsi ucte, Vy.

Kdyz Vam tu napisu, ze 2WW skoncila 8.5. 1943, tak me reknete, ze mam spatne info. Kdyz Vam budu tvrdit, ze po valce byl prvni Nemecky kancler Rudolf Hess, tak me napisete, ze jsem se zblaznil, at jdu psat na Novinky. Kdyz tu budu tvrdit, ze vzdalenost mezi Prahou a Brnem je 16 km, tak me poslete do riti.

Cili me neirituji Vase nazory-ty respektuji, me vadi, ze nemate zakladni znalosti a Vase fabulace jsou na urovni mych 3 prikladu, viz.vyse.

Kdyz se Vas zeptam, kdo je zdroj Vasich informaci-tak neodpovite, plete si Taliban s AQ, nemate tuseni, kdy odesel posl.US vojak z Iraq, tvrdite, ze US ridi Nusru, AQ a ISIS...
Vase informace jsou na stejne urovni, asi jako ze hlavni mesto CR je Nymburk.
Neocon
0 # gogo 2016-10-19 17:18
Tak si v klidu přečtěte i ostatní články.
0 # Anonymní 2016-10-19 17:19
Uz se stalo Gogo, ale nikde jsem se nedocetl (a to si dovolim tvrdit, ze jsem jich cetl kdyz ne tisice, tak stovky jiste) to, co Vy tvrdite.
0 # Anonymní 2016-10-19 20:35
Ad "200 mariňáků":
nytimes.com/.../...
0 # Anonymní 2016-10-19 21:12
0 # Anonymní 2016-10-19 21:44
The withdrawal of U.S. military forces from Iraq began in December 2007 with the end of the Iraq War troop surge of 2007 and was completed by December 2011, bringing an end to the Iraq War. The number of U.S. military forces in Iraq peaked at 170,300 in November 2007.

Sorry, spletl jsem se o mesic, nebylo to 11/2011 jak jsem mylne uvadel, nybrz 12/18/2011-sorry
Neocon
0 # gogo 2016-10-20 12:18
Čtete pozorně?
************
Osvobození Mosulu se tak pro Baracka Obamu stává poslední příležitostí, jak na Blízkém východě neskončit své prezidentování s „kanárem“. I tak je to ale hodně krkolomná záležitost – vznik této teroristické organizace lze doložit do amerického trestného tábora Camp Bucca v Iráku; ještě v roce 2012 americká armáda považovala Daeš za svůj strategický nástroj proti Asadovu režimu, o dva roky později už ale proti němu Obama vyhlásil „válku“ poté, co Daeš začínal „přerůstat přes hlavu“ a ostentativně popravil několik Američanů. Mimochodem, Mosul Daeš obsadil prakticky bez boje, protože tamní sunnitské milice placené Saúdy město povinně vyklidily. A dva roky staré hacknuté e-maily Hillary Clintonové mimo jiné dokládají, že Saúdové a Katar finančně a zbrojně podporovaly Daeš; a když to věděla Hillary – v té době „mimo službu“ – tak to jistě věděl i Washington… Mimochodem, dostat se do situace, kdy začínám bojovat proti teroristické organizaci, u jejíhož zrodu jsem stála, do níž jsem vkládala mnohé naděje, kterou sponzorují mí teoreticky nejzavázanější klienti, a pak čelit těm i těm… Dosáhnout takového výsledku během nějakých pěti šesti let už vyžaduje obrovský kus strategického fištrónu, ne?
**************
0 # Anonymní 2016-10-20 13:03
Gogo, nechcete uz toho nechat?
Neocon
0 # gogo 2016-10-20 15:09
Nebyl jste to náhodou vy, kdo to téma přinesl?
Můžu vás samozřejmě ignorovat, ale když jste se mne konkrétně ptal, tak jsem reagoval. To, co jsem zvýraznil v posledním komentáři, nejsou moje slova (ačkoliv s tím souhlasím) - to psala paní Spencerová.
Přijde mi, že ačkoliv tvrdíte, že jste jejích článků četl stovky až tisíce, nebude to tak docela pravda, protože je někdy v hodnocení ostřejší než já.
0 # Anonymní 2016-10-20 15:14
Gogo, to jste me nepochopil-nemysl jsem "nechat diskuze", ta je naprosto v poradku, myslel jsem "nechat"- fabulaci, nevedomosti, nepravd, blaznovstvi".

Protoze, to, co napsal pan Spencer je zdroj ala ABB, Roman Konopka, Zavadil, Marek Voksay, nic, z vyse napsaneho, neni pravda, nestalo se a stat nemohlo.
0 # Anonymní 2016-10-17 14:08
0 # Leo Tydlitát 2016-10-20 00:18
Vynikající.
0 # Daniela 2016-10-17 21:49
Zajimave.
Tri damy se bez vetsiho vahani rozhodly bojovat dale.
Tri dalsi ale nevahaly a z cirkusu vystoupily, coz zredukuje carodejnicky coven na polovinu. Spravna strategie obhajcu- ztraty se ve valce ignoruji, aby se nenarusila bojova moralka. :-)
Z puvodnich patnacti, obvinenych v Decine, zustaly tri.. Nic neresim, zadne obvinene nekritisuji, jen konstatuji fakty.
Domnivam se ale, ze
nejinteligentnejsi se zda byti pani Rausku, ktera, zrejme po zkusenostech s ceskou justici vystoupila z paktu, tusice, ze momentalni "mekkost" soudkyne muze byt jen prechodna. Treba, aby se zavadove ciny divek nezdaly v pomeru k cinum anarchistu z Fenix prisneji posuzovane, - nevim. Taktez by stacil zharsky utok neonacistu na romskou rodinu , kde by se pak nekde pri razii u pachatelu objevila jmena clenek RWU a pak by asi bylo po primeri.

Michaela D.-R. ma miminko, opravnene nejdulezitejsi vec na svete.
S tim naprosto souhlasim.

Byvala slecna Zuzana F. asi zbyde v bojovem siku jako posledni mohykan, protoze u ni jde navic o profesni preziti. Urcite i v Cesku dle zakonu v advokacii nemuze byti pravnikem ten, kdo ma zapis v trestnim rejstriku.. Po vitezstvi nad systemem by se pani magistra mohla spojit s dalsi Zuzanou Candi.. a zalozitt si lidskopravni poradnu : "Zuzany to zaridi".(Nemyslim to ironicky).



0 # Tomáš Pecina 2016-10-17 22:02
Danielo, a co si takhle o tom, o čem píšete, napřed něco zjistit?

Jsou dvě zločinecké skupiny, lehčí a těžší. Z každé "vystoupily" a kapitulovaly dvě obviněné, takže z patnácti zbývá jedenáct obviněných. Nyní z těchto jedenácti dostalo šest nabídku, a pokud vím, odmítly ji všechny (potvrzeno to zatím nemám pouze u Michaely Rodové, ale ta od počátku patří k nejradikálnějším, tedy to presumuji).

Také jaké, prosímvás, tři poslední Mohykánky? Bojuje stále jedenáct z původních patnácti.
0 # Daniela 2016-10-17 22:40
Ale ja si zjistuji.
V soudnim usneseni ze zari 2016 je sest jmen.
V aktualisaci "napadeni usneseni" jsou jen tri jmena. (Eva, Martina a Zuzana).
Jestlize nemam spravne fakty, pak lezi pricina v tom, ze Vase informace jsou zavadejici. .
0 # Tomáš Pecina 2016-10-17 23:47
Moje informace jsou přesné a – s výjimkou toho, co anonymisuji – úplné. Problém bych proto hledal nejspíš v nedostatečné funkční gramotnosti na druhé straně kanálu.

Šest jmen je tam proto, že dvě to vzdaly a dalších pět je ve druhé zločinecké skupině (ta má hlavní líčení tento čtvrtek).
0 # Anonymní 2016-10-18 12:51
Osobně se domnívám, že právo podat stížnost proti usnesení o zastavení tr. stíhání obžalovaným nenáleží, neboť bylo rozhodováno podle § 231 TŘ ve spojení s 223 TŘ (a nikoli v rámci předběžného projednání obžaloby dle 188 TŘ). Relevantním tak ve stížnosti zůstává pouze jejich prohlášení, že trvají na projednání věci.
0 # Tomáš Pecina 2016-10-18 14:40
V této věci ještě nebylo HL nařízeno, a protože se měnila předsedkyně senátu, mohlo jít i o rozhodnutí v rámci předběžného projednání.
0 # Tomáš Pecina 2016-10-18 14:56
Vidím nicméně, že soud v poučení tvrdí, že obviněným toto právo nesvědčí. O tom bude muset tedy rozhodnout stížnostní soud, podle mne nelze mimo hlavní líčení rozhodovat ve fasi před jeho nařízením. Podá-li stížnost i OSZ a MS-P mu vyhoví, bude tím spor bezpředmětný.

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)