Jak by také ne, když má primátorku s minulostí mluvící hlavy v Transparency International. Jaksi to však drhne. Z dokumentu, který mi dnes dorazil, lze vyčíst, jak se na pražském magistrátu postupuje, pokud si někdo stěžuje na nevyřízenou žádost o informace. Nejprve se velmi kroutí hlavou nad tou opovážlivostí, a potom se stížnost postoupí ministerstvu, aniž by se kdo pokusil žádost z datové schránky vylovit a vyřídit ji. Přestože autoremedura by podle InfZ měla být v těchto případech základním způsobem, jak na stížnost reagovat.
Důležité upozornění!
Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.
Komentáře
Ne, za stávajícího stavu se žadatel může dostat do uzavřeného kolotoče žádost - stížnost - rozhodnutím přikázáno rozhodnout - nerozhodnuto - žaloba - rozsudkem přikázáno rozhodnout - odvolání - zrušení - nečinnost - stížnost - rozhodnutím přikázáno rozhodnout - nerozhodnuto - žaloba ...
Jediným, alternativně možným, řešením je pak (třeba po pátém "kole") ústavní stížnost s návrhem na derogaci příslušných ustanovení SŘS a / nebo InfZ.
Philip Sudak :
Ne, za stávajícího stavu se žadatel může dostat do uzavřeného kolotoče žádost - stížnost - rozhodnutím přikázáno rozhodnout - nerozhodnuto - žaloba - rozsudkem přikázáno rozhodnout - odvolání - zrušení - nečinnost - stížnost - rozhodnutím přikázáno rozhodnout - nerozhodnuto - žaloba ...
Petr V
RSS kanál komentářů k tomuto článku