Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Jak jsem již avisoval v aktualisacích, Michaela Dupová byla obviněna a hrozí jí vazební stíhání za tetování se symbolem Národního odporu, které má na krku.

Nyní máme k disposici příslušné usnesení, z něhož vyplývá, že deliktu, v němž policejní orgán spatřuje projev sympathií podle § 404 TrZ, se měla dopustit v rámci Svatováclavské manifestace dne 24. 9. 2011 v Kladně.

Ta toto vpravdě arkánní obvinění jí nyní hrozí až tři roky odnětí svobody, a především nové vzetí do vazby, z níž byla před třinácti měsíci propuštěna. Dovolíte-li, dále případ komentovat nebudu, neboť mi připadá obscenní něco podobného vůbec s vážnou tváří analysovat.

Aktualisováno.
Podle čerstvých zpráv byla nebezpečná extremistka právě propuštěna na svobodu. Podrobnosti připravujeme.

Komentáře   

0 # Anonymní 2012-02-02 22:33
Hmmm, tu večeři jsem si neměl dávat. Musel jsem se jít vyzvracet. Jinak vidím, že "kopimistická" mazlovsko-svobodovská metoda se již rozšířila i na policejní orgány, takže popis skutku, v němž je spatřován trestný čin, je doslovně shodný s odůvodněním.

JM.
0 # Anonymní 2012-02-02 23:24
To se gestapo zase vyznamenalo. Přijde mi, že v tomhle ohledu byl za protektorátu výrazně volnější režim. Sice se muselo "zatemńovat," ale že by někoho zašili za tetování 2x3 cm na krku pod vlasy o tom jsem jaktěživ neslyšel.
0 # Tomáš Pecina 2012-02-03 14:30
To bych neřekl, vytetovaný srp a kladivo mohl mít podobné nebo spíš ještě dramatičtější důsledky. Protektorát byl dost podobný jako normalisace, když jste pracoval a o veřejný život se nezajímal, režim vám dal pokoj a relativně slušné podmínky k životu. Ostatně v té době byl baby-boom, to mnoho lidí nechce dnes slyšet.
0 # Anonymní 2012-02-03 00:19
A ve vazbě je?
0 # Tomáš Pecina 2012-02-03 00:24
To budeme vědět zítra, nejpozději v sobotu ráno.
0 # Anonymní 2012-02-03 02:31
Podle Rómey ano.
0 # Tomáš Pecina 2012-02-03 03:02
Ne, oni jen reprodukují Mediafax, a tam nic podobného není.

Osobně soudím, že ji soud do vazby nakonec nepošle, ale pokud ano, tak se z vězení reálně dřív než v r. 2016 nedostane.
0 # Anonymní 2012-02-03 02:30
Nedovedu pochopit.
0 # Tomáš Marný 2012-02-03 08:40
Nechápu, jak kvůli takové kravině mohou chtít uvalit vazbu (patrně se už bude dávat vazba i za vypláznutí jazyka na policajta), ale v zásadě nechápu zdejší podiv. Vždyť jde jen o udržování již dříve nastoleného trendu ze strany trestních orgánů. :-/
0 # Anonymní 2012-02-03 09:05
ale v zásadě nechápu zdejší podiv. Vždyť jde jen o udržování již dříve nastoleného trendu ze strany trestních orgánů. :-/

V jistých případech je přehnaná represe nesmírně kontraproduktivní, neb to přitahuje nežádoucí pozornost a negativní publicitu. I ti komunisti to pochopili.

JM
0 # Anonymní 2012-02-03 12:40
Podle romea.cz/.../...
policejní mluvčí řekla toto: "„Po celém těle má zakázené symboly".
Myslím, že to si žádá daleko důkladnější fotodokumentaci hrozného skutku! ;-)
0 # Anonymní 2012-02-03 12:42
Vše jde v souladu s plánem na globální převzetí moci.Národní myšlenky musí být potlačeny spolu s jejich nositeli.Pokud budou mladí lidé zabíjet pro pár korun seniory a neodváží se povstat proti tyranům,tak jejich budoucnost může být, žít život otroka.Aristokraté a zbohatlíci mohou mít po převzetí globální moci dostatečnou sílu k zavedení feudalismu s veškerým dopadem na lidstvo. Oni se ani netají tím,že je nás na zemi moc a stačilo by 500mil lidí.Buď se budeme bránit a nebo...
+1 # Anonymní 2012-02-03 14:03
A už je venku. Aspon že tak. To už by vážně bylo moc.
0 # gogo 2012-02-03 15:22
A kauce? 400 000 není málo.
0 # Tomáš Pecina 2012-02-03 15:50
O kauci teď bude rozhodovat Městský soud v Praze.
0 # Anonymní 2012-02-03 15:47
Michaela Dupová propuštěna
k213.cz/JOOMLA/Michaela-Dupova-propustena
0 # Anonymní 2012-02-03 16:16
Policisté v pátek pustili na svobodu členku Dělnické strany sociální spravedlnosti (DSSS) Michaelu Dupovou. Ve čtvrtek ji zadrželi a obvinili kvůli údajnému tetování se zakázanými extremistickými symboly. Státní zastupitelství však nesouhlasilo s jejím vzetím do vazby, řekla mluvčí kladenské policie Michaela Nováková.

více
novinky.cz/.../...
0 # Tomáš Pecina 2012-02-03 16:18
Na OSZ-KL byl zjevně aspoň jeden rozumný člověk.
0 # Anonymní 2012-02-03 16:07
možná to už někde zaznělo, nevím, ale napadá mě: podle ústavy je ochrana tělesné integrity zaručena. jak tedy vymáhat ten rozsudek? může jí někdo nařídit odstranění? a pokud ne, pak jaký má smysl takové rozhodnutí? vždyť by se tím řeklo, že zde je opakující se (resp. trvající) trestný čin povolen, neboť ústava takové opakování/trvání umožňuje. p.š.
0 # Anonymní 2012-02-03 17:00
To by člověk zvracel, z tohohle systému :-/
0 # Anonymní 2012-02-03 17:05
Analysovat něco takového s vážnou tváří je asi tolik obscénní, jako analysovat s vážnou tváří příjmení znalce, jestli náhodou není žid.

Tomáš
0 # Anonymní 2012-02-03 18:19
nemyslím si. pokud se židé jako skupina vydělují z majority, pak musejí počítat s tím, že někdo namítne jejich odlišné názory (na cokoli). a to i přesto, že v dané věci názor majority také nemůže být zcela chladný. pokud se to tak strašně odsuzuje jako podpásovka, říkám ne: u roma, který se liší evidentně možná, ale u někoho, jehož světonázory jsou dány volbou, ne. petr
0 # Anonymní 2012-02-03 20:06
Jak přesně se židé vydělují z majority? Vydělují se z ní víc, než jiné národnostní nebo náboženské menšiny? Kdo se vyděluje víc, protestant, který chodí každý týden na silně menšinovou bohoslužbu, nebo etnický žid, který v životě nebyl v synagoze? Jak se z majority vyděluje M. Mazel? Světonázor daný volbou? Tím myslíte, že si zvolím, zda se narodím jako žid? A že narodit se jako žid znamená automaticky mít určitý světonázor nebo názor na holocaust? Co by na to řekl Finkelstein? Pokud se od majority liším evidentně, tak je podpásovka to namítnou, zatímco pokud se odlišnost dovozuje jen z příjmení, tak ne? Ostatně, jak praví klasik: jména nic neznamenají, sám mi říkáš Lakmé místo Marie a chceš, abych ti říkala Romane místo Karle...

Docela by mě zajímalo, zda by podle pana Peciny měl být vyloučen pro podjatost i zjevný filosemita, který sice židem pravděpodobně není, protože se jmenuje Novák, ale byl viděn, jak si v knihovně půjčuje mnoho židovských knih, knih od židů a o židech, byl dvakrát v Izraeli a pochvalně se vyjádřil o interiéru Španělské synagogy. Židomil jeden.

Tomáš
0 # Guy Peters 2012-02-03 20:14
Tak jistě by o antisemitismu neměl rozhodovat filosemita. To snad dá rozum. Slyšel jste někdy pojem „neutrální postoj k věci“? Zjevně ne.
0 # Anonymní 2012-02-03 20:22
T: nakoukněte do blogu jisté obskurní osoby věry tydlitátové, která odpovídá vašim kritériím z posledního odstavce. zkuste s ní učinit nějakou - byť velmi mírnou - kontroverzi a pak řekněte, jestli by bylo vhodné, aby třeba ona byla veden jako soudní znalkyně ve věcech extremismu. Petr
0 # Anonymní 2012-02-03 20:22
Problém je spíš v tom, z čeho všeho by kreativní advokát byl schopen takový postoj dovodit. Abychom se nedočkali toho, že bude z vážnou tváří obscénně analysován seznam znalcovy oblíbené četby.

Tomáš
0 # Tomáš Pecina 2012-02-03 20:24
Ale vždyť Tydli soudní znalkyní byla! Sama o tom s oblibou vypráví.
0 # Anonymní 2012-02-03 20:25
Nebavme se o Tydlitátové, která se k extremismu dost jednoznačně vyjadřuje, a to i ke konkrétním kauzám, pokud se nemýlím, takže by znalkyni asi těžko mohla dělat. Bavme se o tom, z čeho vycházel pan Pecina, a kam by v tomto smyslu bylo možné zajít.

Tomáš
0 # Anonymní 2012-02-03 20:27
a ještě jedna věc: protože se nikdy ty dva názorové proudy - námitka ano, námitka ne neshodonou, navrhuji, aby věc řešily výlučně soudy. od toho totiž jsou: jsou kritickou instancí, kterou jsme si pro posuzování navýsost sporných otázek, určili. takže diskuse ano, ale bez toho věčného napadání ze strany "námitka ne". protože už to připomíná válku sakra. začalo to rychetského vylučováním z čak, přes hvížďalovu propagandu a pořád není konec... je mi ouzko ze všech těch štváčů politické korektnosti
0 # Anonymní 2012-02-03 20:32
tydlitátová je náhodou jedinečný příklad, takže právě ji zmínit bylo namístě. a kam až zajít? kamkoli, kam umožní zákon. protože pestrost argumentů tvoří právní kulturu. nesmíte být taková citlivka, tomáši. je to soudní řízení, ne nedělní dortík u babičky.
0 # Anonymní 2012-02-03 20:33
Já ale neprosazuji pol. korektnost, já tu námitku považuji prostě za neskutečně hloupou, a to hlavně proto, že se původ znalce dovozuje z příjmení. To, že se z domnělého původu dovozují určité názory, je sice taky kravina, ale na úvahy kolem příjmení to nemá. Souhlasím, ať to dělá soud bez znalce, pokud nějaký projev, nápis, obrázek atd. nerozpozná soudce, pak patrně není schopen oslovit širší veřejnost a i když svým obsahem k čemusi odkazuje, není nejspíš způsobilý to cosi veřejně propagovat. Příslušný TČ tím pádem není naplněn. Nicméně chudák soudce, který se jmenuje Fiedler, toho si pan Pecina podá.

Tomáš
0 # Anonymní 2012-02-03 20:36
Promiňte,anonyme, ale na takové hlouposti asi citlivka jsem. Nicméně máte pravdu, že hloupé nápady zákon nijak neomezuje a v tomto případě se fantazii meze nekladou. Nicméně kritiku si to zaslouží.

Tomáš
0 # Daniela 2012-02-03 20:42
Prosim vas Petre, kde se zide jako skupina vydeluji z majority?
Myslite tech pet a pul, co v Cesku zije a jeste z toho tri Fischerove?
Prominte, ale opakujete zastarale nazory.
Snad se odlisuji poctivi verici judaismu, co neji veprovou a nepiji pivo. O stadove navsteve ceskeho fotbalu nevim, mnozi urcite tomuto lidovemu sportu fandi.
Jinak i zide maji ruzne svetonazory, zrovna tak jako rozdilne svetonazory existuji u vsech lidi. Opravdu bych se nemohla rozhodnout, ktere ethnikum - pausalne, dano kulturou - je hadavejsi. Jestli Zide nebo Cesi...
0 # Leon Kreutzfeld 2012-02-03 20:51
Re. Tomáš "já tu námitku považuji prostě za neskutečně hloupou".

Osobne se domnivam, ze ucelem "namitky Zidem" bylo zkusit dostat kausu, program zavadove linie i advokata do mainstreamovych medii. Taky jsem ji povazoval za diskutabilni a kontraproduktivni, ale zafungovala.
0 # Anonymní 2012-02-03 21:57
čím se vydělují? třeba svým elitářstvím. a to je problém. není problém, ž eněkdo je žid, je problém, pokud se chová tak, že ne-židy považuje za nerovné. a problém je´, pokud se toto elitářství dostane do veřejné sféry. petr
0 # Anonymní 2012-02-03 21:59
t: a zkusil jste analzovat si, odkud se ta přcitlivělost bere? třeba by vám to pomohlo pochopit věci a třeba by se vám ulevilo: přece žít ve státě, kde se i hlava státu chová často politicky nekorektně vás musí strašně ubíjet. petr
0 # Anonymní 2012-02-04 01:47
Módní politická nekorektnost mě, Petře, nechává zcela chladným, ale vadí mi, že člověk, který neustále tepe druhé za něco (cokoliv), a uděluje titul Osel měsíce, se sám zachová jako (s prominutím) úplný idiot, který si myslí, že lze seriózně uvažovat o něčím etnickém původu z jeho příjmení.

Pak je tu samozřejmě ještě ta druhá možnost, kterou naznačuje Leon Kreutzfeld, tedy že jediným smyslem narážky na Mazlovo údajné židovství byla snaha o větší pozornost médií. Pak se ovšem dostáváme k otázce zneužití práva namítat podjatost, k bulvarizaci soudního řízení. U mě tím pan Pecina, které jsem si jinak vážil, dosti klesl.

Jo a Petře, mohl byste uvést konkrétní příklady českých židů, kteří se chovají elitářsky vůči Čechům? Kdy a kde v naší veřejné sféře zaznělo něco ve smyslu podřadnosti ne-židů? Já si totiž nic a nikoho nevybavuji.

Tomáš
0 # Tomáš Pecina 2012-02-04 02:56
Jak to bylo ve skutečnosti, se už nikdo nedoví (vy můj kvítku medový), ale co prozradit mohu, je, že silnou motivaci hrála u příležitost dát Mazlovi pocítit jeho vlastní medicinu. Nepravdivě a ze zištných, nikoli ideologických důvodů obvinil Šlégrovou, že slovem "vyvolení" mínila Židy, a ona neměla možnost se proti tomu jakkoli bránit – znalec přece ví nejlépe, co chtěla říct; takže co zkusit "obvinit" z něčeho jeho, za stejných podmínek obrany?
0 # Anonymní 2012-02-04 09:49
Pro Tomáše:

www.pluska.sk/.../vase-vino-pit-nemozem.html

Rozhovor s ortodoxním rabínem z Bratislavy:

Máme tu škôlku, školský klub, letný tábor.
Môžu byť deti v škôlke aj nežidia?
– Nie. Škôlka má veľmi konkrétne poslanie. Je pre židovské deti, aby mali možnosť získať vedomosť o svojom dedičstve v prostredí, kde sa necítia byť inakší.

Zkuste udělat školku a vyhlásit, že je čistě pro bílé křesťanské děti ;-)

Jiří Wolf
0 # Anonymní 2012-02-04 09:52
protože v této zemi se už dlouho provádí selekce rasismu, tzn. jeden je tolerován, jiný těžce stíhán, nebudu se k té věci dál vyjadřovat, tomáši. dám jen jeden příklad (nebude se týkat židů): na www romea tuším byl zveřejněn komentář o tom mačetovém útoku. říkal, že to média nafoukla, že to nebylo tak hrozné. ano, útok mačetami do hlav bezbranných prý nebyl tak hrozný. a teď si zkuset představit, že by někdo napsal na oficiálních www, že vítkovský útok nebyl tak hrozný, že se to přehání a nafukuje a že je třeba za těmi kluky stát. brrr, znělao by to hrozně, co? a hlevně: ten komentátor by dnes již seděl. to je jisté. a co romea? NIC. :-)) petr
0 # Anonymní 2012-02-04 09:55
tak mě pan wolf nějak předběhl, ano, tak něco jsem myslel, je to obecně známé., je toho plno a je to velmi, velmi rasistické.
0 # Guy Peters 2012-02-04 10:05
se sám zachová jako (s prominutím) úplný idiot, který si myslí, že lze seriózně uvažovat o něčím etnickém původu z jeho příjmení.
Těch úplných idiotů je asi hodně.
0 # Anonymní 2012-02-04 10:16
hloupá námitka, idiot pecina, hanebný advokát.... pořád přemýšlím na d tím, proč je v táboře "námitka ne" tolik emocí. proč, dokonce ani právníci, nemůžou sestoupit na racionální cestu a sdělit, co jim vlastně vadí. asi to je skutečně úkol pro psychoanalýzu. petr
0 # Anonymní 2012-02-04 12:22
Jak to bylo ve skutečnosti? To byste měl vědět hlavně Vy sám, pane Pecino. Myslíte, že je účelem námitky podjatosti "dát Mazlovi pocítit vlastní medicínu"? A jen tak mimochodem, zrovna u Šlégrové (viz www.antifa.cz/.../slgrv-lucie.jpg) bych i věřil tomu, že těmi "vyvolenými" myslela jednak "vládnoucí garnituru", ale současně i židy (ostatně podle onoho seznamu, který si kluci a holky z Odporu tak oblíbili, je to jedno a totéž). Prostě v jejím případě je obojí výklad možný. O jejích názorech tu snad diskutovat nebudeme:)

Pane Wolfe, to, že ortodoxní židé dodržují určitá pravidla ohledně stravování (stejně jako muslimové) neznamená, že by se povyšovali nad ostatní, je to dáno historicky a ti, kteří opravdu věří tomu, co je psáno ve Starém zákoně, ani nemohou jinak, je to jejich povinnost. Otevřít školku jen pro bílé děti by asi ani nemělo opodstatnění, ale otevřít školku např. pouze pro děti katolického vyznání klidně můžete. Kdo do ní chce chodit, musí být katolík nebo se nechat pokřtít, konvertovat. K židům se taky můžete přidat, i když je to dost těžké. Na druhou stranu, kéž by všichni ti křesťané, muslimové a jehovisté atd. byli stejně uzavření jako židé a přestali otravovat se svou misijní činností.

Petře, já Vás k vyjádření nenutím. Pokud už nemáte co říct, nebo nevíte, jak na to, nemusíte. Řeč byla o židech, tak do toho netahejte Romy.

Tomáš
0 # Anonymní 2012-02-04 12:49
A ještě dodatek pro Petra: Já k tomu přistupuji zcela bez emocí. Pana Pecinu jsem nenazval idiotem (ani ho za něj nepovažuji), pouze jsem se vyjádřil v tom smyslu, že se v tomto případě zachoval velmi hloupě (jako idiot), což děláme občas všichni. Ti z nás, kteří ale rádi veřejně poukazují na chyby druhých, musí počítat s tím, že nebudou ušetřeny ani ty jejich. Tu nesmyslnost vidím hlavně v tom, že byl původ dovozován jen a pouze z příjmení. Dodatečná vysvětlení, že šlo o to dostat věc do médií a dát to mazlovi vyžrat, o moc chytřejší nejsou.

Tomáš
0 # Anonymní 2012-02-04 14:03
židé a jejich hysteričtí obhájci už mě vážně unavují/jsou mi ukradení, stejně jako jejcih problémy. pojďme se zase věnovat něčemu zajímavějšímu, třeba právu. petr
0 # Anonymní 2012-02-04 14:44
"...neznamená, že by se povyšovali nad ostatní..."

To znamenají zcela jiné věci, z desítek možných citátů z Talmudu např. Zohar II. 89b: „Pravdivě soudí rabíni o národech světa, které se vydaly zhoubnou cestou, neumějí rozlišovat mezi pravým a nepravým a jsou jako zvířata – že se patří vykonat nad nimi soud, a to i v Den smíření, a o jejich dětech je psáno: Jsou to děti děvky, skuteční bastardi; lepší je Izrael než všechny národy světa, neboť o Izraeli stojí psáno: Vy se spojíte s Jehovou, vy všichni budete žít."

K židům se taky můžete přidat, i když je to dost těžké.
Judaismus nikdy o konvertity nestál, ve skutečnosti se jim naopak bránil, viz např. Talmud Jevamot 47b: "Proselyté jsou pro Izrael obtížní jako boláky."

Takže pokud je elitářské (respektive nenávistné) celé židovské náboženství, je zcela zbytečné uvádět konkrétní elitářské české židy :-)

Jinak ovšem souhlasím s posledním příspěvkem Petra a věnoval bych se podstatnějším věcem.

Jiří Wlof
0 # Tomáš Pecina 2012-02-04 16:42
Jinak ovšem souhlasím s posledním příspěvkem Petra a věnoval bych se podstatnějším věcem.

V tom nebudu, pánové, na vaše mínění brát ohled, protože o tom, co je důležité, rozhoduji na tomto blogu já. Vy se můžete rozhodnout blog nečíst.

Kromě toho si myslím, že pokud policie někoho zadrží s podnětem ke vzetí do vazby za to, jakou má na krku tetuáž, je to nejdůležitější zpráva dne. Bez diskuse.
0 # Leon Kreutzfeld 2012-02-04 17:31
Pane Tomas, ja si myslim, ze namitka ethnickym puvodem neni bez meritu. Treba v USA hral ethnicky puvod velkou roli pri vyberu poroty v pripadu OJ Simpsona a dokonce snad kvuli tomu presunuli soud z bile Santa Moniky do cerneho downtown LA. Pokud ale vim, tak v nekterych statech USA je zvazovani rasy pri vyberu poroty nepripustne, myslim treba v Iowe.

Problem tady v pripade namitky L. Slegrove byl imho ve zvazeni vynosu a nakladu takoveho tvrzeni. Byla mala sance na uznani, a tim, jak se cela kausa medialisovala tak na jednu stranu pochopitelne utoky P&L i medii, na druhou stranu se pripad odehrava za verejne pozornosti. Co si budeme namlouvat, ta causa ma i politicky rozmer, stejne jako pripad OJ Simpsona, tak obhajcum to holt politicky mysli.
0 # Anonymní 2012-02-04 20:14
Myslím, pane Kreutzfelde, že Šlégrová je veřejnosti ukradená tak jak tak. Spíš si tím nadělá do vlastního hnízda, protože veřejnost, soudce a vůbec spousta lidí kolem si řekne: Kdo jiný by brojil proti domnělému židovství znalce, než zarytá antisemita? Nabízí se jistá paralela s někdejším mluvčím Národního odporu Kalinovským, který odmítl ošetření lékařem tmavé pleti. A nejde mi ani tak o argumentaci etnickým původem, ale o jeho vyvozování z jména, jak jsem už psal výše.

Tomáš
0 # Anonymní 2012-02-04 20:19
V tom nebudu, pánové, na vaše mínění brát ohled, protože o tom, co je důležité, rozhoduji na tomto blogu já.

Tím bylo myšleno právě vrácení se k právním věcem místo filosemitských diskusí. Stíhání za tetování a věci s tím spojené nepochybně důležitým tématem jsou.

Jiří Wolf
0 # Daniela 2012-02-04 20:32
Mit svoje zajmy v soukromem, ne statnim prostoru neni vyvysovani se nebo odlisovani se, Petre.
Obavam se, ze si na tyto odlisnosti budete muset zvyknout, pokud vas primo neohrozuji. Deti v orthodoxni skole omezuji nebo ohrozuji vasi obcanskou svobodu?
Jak to, ze vam nevadi jine privatni skoly, a internaty, treba zname divci, kam nesmi chlapci? I to prijde do ceske kotliny. A ta vychova divek je velmi odlisna od vychovy divek ve statnim skolstvi.
Mne by take nevzali do katholickeho seminare na vyuku knezu, oni diskriminuji zeny, vime--- tam se vyucuje jina filosofie.

Jestli pokladate za elitu Veru Tydlitatovou, tak potes koste. Ja si ji v nohem vazim, ale elita?? Jestli ona patri k elite, tak ja jsem kralovna ze Saby..

Ja jsem jen pozorovatel, nikoho presvedcovat nehodlam, pro mne si klidne na podporu a souzneni se slecnou Dupovou nechte vytetovat swastiku na celo. Pak bude zabava se soudy a advokaty, jak se budou dohadovat, jestli je to hakenkreuz nebo indicka swastika pro stesti....
A pan Pecina prijde s napadem, ze hakovy kriz je vlastne moderni adaptace na nevinnou pohadku "Princezna se zlatou hvezdou na cele"...:-))
0 # Leon Kreutzfeld 2012-02-04 20:34
Pane Tomas, zkusim to podat jinak. V pripade L. Slegrove a jeji namitky slo o mozny kausalni vztah jmeno - ethnicky puvod - nazor na vinu. V pripade vyberu poroty pro OJ Simpsona slo o mozny kausalni vztah barva kuze - nazor na vinu. Dle meho nazoru se jedna o vztahy podobne. Proto bych tuto namitku a priori nevylucoval.

Jestli je nekdo zaryty antisemita, nebo se nechce nechat osetrit lekarem tmave pleti, to je jina vec. Chcete-li znat muj osobni nazor, ja takove postoje povazuji za zcela absurdni a nezdrave, ale to nebylo predmetem me argumentace.

Mit absurdni a nezdrave nazory je zatim legalni a ja bych se za uchovani takoveho stavu primlouval.
0 # Anonymní 2012-02-04 21:24
d:tydlitátovou skutečně nepovažuji za elitu, nýbrž za podivínku a malou vzteklou bytost, která neumí psát, ač se o to strašně snaží.
o tom, kdo mi vadí, a kdo ne si rozhodnu svobodně. a svobodně to taky řeknu. a ano, ta ortodoxní školka či co to je mi fakt nevadí. je mi ukradená. to už bych dítě poslal raději do tzv. zvláštní školy, neboť by se jistě dozvědělo relevantnější informace. petr
0 # Anonymní 2012-02-03 17:43
To je nehorázné, tak oni ji pustili! To abych zase probděl celé noci v obavách o svobodu a demokracii v zemi české:)

cnemo
0 # Leon Kreutzfeld 2012-02-03 18:30
No, hlavne ze to dobre dopadlo a nikomu se snad nic nestalo. Vite pane Pecina, ja mam rad, kdyz je legrace, treba ten fiktivni vyslech fiktivniho znalce nemel chybu, ale takove strasidelne pribehy jako tento si zase na nas nevymyslejte. Horror-core patri na blog Reznika a Hrobky, nikoliv do bulvarni reality show Paragrafous.
0 # Anonymní 2012-02-03 20:17
"je vedeno trestní stíhání... pro prakticky shodné rasově motivované trestné činy..."

Netušil jsem, že vylepování nálepek a tetování ozubeného kola jsou "rasově motivované trestné činy".

Jiří Wolf
0 # Anonymní 2012-02-04 15:29
Pět mužů z Kroměřížska a Holešovska je obžalováno z propagace rasismu a fašismu na Facebooku. Na svoje profily umisťovali mladíci ve věku od 19 do 28 let klipy skinheadských kapel. Hrozí jim za to 10 let ve vězení..

Ufff. Hned se cítím bezpečněji. Takový hrozný ideozločin, jako jsou odkazy na Facebooku, za to by mělo být přinejmenším doživotí! Jooo to onehdá ti Cikáni, co mě kopali na zemi do hlavy kvůli mobilu za pár tisíc, ti dostali 2 a 3 roky podmínku jakožto redicivisti ve věku blízkém věku mladistvých. Nooo co, vždyť jsem měl jen zlomenou čelist a ruce celé modré, když jsem si kryl aspoň zbytek hlavy, aby mi neprokopli lebku. Prostě takové nevinné multikulturní obohacení a škádlení.

JM.
0 # Anonymní 2012-02-04 15:43
řekl bych, že to má obrovsky vzestupnou tendenci. ještě si pamatuju doby, bylo to začátkem 90. let, kdy orlík s albem, na kterém se běžně vyskytovaly texty jako "kdo nám to sem z plamy spad", vedl hitparády, psaly se o něm oslavné recenze v časopisech pro mládež a pod. tenkrát, byť ještě dříve po válce, to nikomu nevadilo. a vzrůstala v tu dobu kriminalita, resp. je od doby těžké persekuce "ideozločinů" nižší? cítli se tehdy lidé víc, nebo méně ohrožení? řekl bych, že i ze statistik vyplyne, že zákaz určitých projevů NAPROSTO NIC V REÁLNÉ ROVINĚ NEZMĚNÍ. petr
0 # Anonymní 2012-02-04 20:14
Doporučuji vám text Dušana Stuchlíka, kde poměrně dobře mapuje historii PEX hnutí u nás od 90.let do současnosti. Zatímco v 90.letech chodili různí skíni do vězení za násilnou trestnou činnost, v dnešní době je takto stíhaných minimum. V dnešní době se zavírá skoro výhradně za projevený názor, za tričko, písničku...Tzn. dnešní PEX jsou rovni disentu minulého režimu a současný režim je rovný režimu minulému

pan x
0 # Anonymní 2012-02-04 21:52
ten text je tady:
konzervativnilisty.cz/.../...

Bohuzel v te eletronicke verzi konzervativnich listu nejsou tabulky, ktere tistenou verzi doprovazeji.
jak jsem ale koukal, tabulky jsou k mani u Stwory, ktery ten clanek z KL tak prevzal
zvedavec.org/.../...
a
zvedavec.org/.../...
0 # Anonymní 2012-02-06 17:59
Chcete rychle proměnit byt? Zkuste samolepky!
zena.centrum.cz/.../...
0 # Tomáš Pecina 2012-02-06 18:46
Myslíte proměnu v celu?

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)