Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Nudíte se? A máte volné odpoledne? Co kdybyste na černém trhu koupili pár samopalů, něco granátů a vyšli si s kamarády vystřílet parlament?

Právě takovými myšlenkami se, přirozeně v hypotheticko-umělecké rovině, zabývá film Alexandra Vojty Krvavý parlament.



Může se něco takového opravdu stát? Uvážíme-li, že v době panování všeobecně nenáviděného Husákova režimu byl nejhorším zaznamenaným teroristickým útokem pokus o poškození nově odhalené sochy Klementa Gottwalda v Přerově (teroristou byl tehdy Vladimír Hučín a zbraní určenou k uskutečnění atentátu kulovnice ráže 7,62 mm), vidíme takovou eventualitu jako spíše nepravděpodobnou, nehledě na to, že i teroristé velmi mdlého úsudku by si museli být vědomi, že poslanci jsou v mocenské hierarchii ti nejsnáz nahraditelní a útok na ně by na politické sceně nezměnil vůbec nic.

Nicméně je třeba připustit, že úvahy na toto thema nepostrádají určitou dávku vzdorné lákavosti: když občan nemůže změny poměrů reálně dosáhnout, může o ní aspoň naivně snít.

Komentáře   

0 # Anonymní 2017-10-07 15:39
Vážený pane Pecino, s tím terorem za husákovského režimu se mýlíte:
www.youtube.com/watch?v=nKYpog5C2T4
0 # Leon Kreutzfeld 2017-10-08 11:12
Taky v unoru 1989 bouchla bomba v atriu KNV v Usti nad Labem a zpusobilo to celkem impozantni skody.

www.usti-nad-labem.cz/dejiny/1945-95/ul-8-39.htm
0 # Anonymní 2017-10-08 15:29
LK: Já bych řekl, že to nebyla akce Čechů, a zejména nebyla iniciována Čechy.

Ani samotná sametová revoluce nebyla žádná akce nasraných Čechů, abych parafrázoval Dášu, ani nasraných studentů, ani nevznikla samovolně.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-10-07 17:15
Vystřílet parlament je poměrně představitelná věc, jen ti teroristé jsou často najat mocnějšími skupinami, než je parlament. Vytvářejí a spoluvytvářejí se takto loutkové vlády a když současná vláda nechce spolupracovat. Tak se občas odstraní i takto, zejména pokud chce dát varování následné loutkové vládě co se stane, kdyby náhodou hctěli dobro pro stát, kterému vládnou a nikoli pro loutkovodiče.

Jenom před pár měsíci se z výše uvedeného důvodu střílelo v íránském parlamentu.

A co se právě děje v mnoha státech, o kterých nás naše česká média záměrně neinformují - aby český občan neměl politicky nesprávný názor - tak se dějí věci!

Miloslav Ponkrác
0 # Báša 2017-10-08 02:49
Já o tom tuším už někde diskutoval, nicméně takové pojetí věci mne nenapadlo. Já se domnívám, že otázka nezní JESTLI tady vzniknou Černé eskadry, ale KDY vzniknou. Nasranost mezi jednotlivci je totiž mnohem větší, než mezi skupinami a mnohem hůř odhalitelná.
Může se tedy stát, že čtyřicetiletej taťka od rodiny nadetekuje další Burešovu prasárnu s dotacema přikrytou nějakym socanem, udělá si vejlet na Ukrajinu, koupí dvě kosy a tisíc nábojů nebo dalekonosnýho Dragunova a zalehne do křoví u Čapího hnízda. A když bude zmatek dost velkej a mrtvoly nejméně dvě, tak to zopákne u sídla vlády. A tohle se tu dříve či později stane. Ale dost velká skupina, která by byla natolik soudržná, aby ji fízlové neinfiltrovali, to asi ne. Možná tak 3 až 5 lidí a to je málo. To by nejmíň dvě třetiny těch dobytků stačily utéct.
0 # Anonymní 2017-10-08 05:51
Na druhou větu je prostá odpověď: NIKDY nevzniknou.

To by tu bylo už za poslední desetiletí asi stovka tatíků s Dragunovy a mnoho lidí skonaných v úřadech.

Teď spousty čtyřicetiletých taťků od rodin nadetekovalo třeba prasárnu přikrytou socanem zvanou darování bohatých zásob lithia Australanům namísto toho, aby z toho měli bohatství Češi. Kolik Dragunovů očekáváte?

Představa skupiny 3-5 lidí, co by opakovaně střílely potentáty a unikala pozornosti? To je spíše Andersen než možná realita.

To čtu pořád, že nasraní lidi začnou střílet. A že nasranost roste. Aby bylo jasno, krev a násilí nepodporuji. Ale nasranost Čechů roste, ale namísto řešení tito nasraní Češi blokují všechny, kteří by to mohli zlepšit. Viz třeba jaký povyk se spustil proti majetkovým kontrolám politiků a úředníků. Jaký povyk se spustí kdykoli někdo šlape úředníkům na paty. Jaký povyk se spustí, kdykoli někdo skutečně chce stav zlepšit. Lidé jsou připravení zlynčovat kohokoli, koho jim označí média.

Miloslav Ponkrác
0 # Tomáš Pecina 2017-10-08 10:47
K. H. Borovský: "Kdo snáší červená vejce? No přece Češi, ti snesou všechno."
0 # Anonymní 2017-10-08 11:04
A proč neměli odboj jako třeba Poláci? Protože to Němci hned na začátku zakázali.
0 # Anonymní 2017-10-08 15:05
Přesně tak. V českých zemích, kdykoli teče krev, je to víceméně na 99,9999 % známka toho, že byla zinscenována herecká etuda = policejní či jiné kruhy udělali lživé divadlo pro masy, veřejnost, média či soudce nebo zahraničí.

Jakmile někde vznikne výrazné násilí, třeba na demonstracích, můžete skoro vzít jed na to, že je to policejní provokace, nebo "muž v hnědé bundě", nebo nějaké neziskovky řízené ze zahraničí mající ukázat špatnost Čechů, nebo jiné černoty a smrdící síra i s kopytem a rohama.

To je taková tradice,která začala už agentem STB Zifčákem při sametové revoluci.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-10-08 15:49
Přesně tak. V českých zemích, kdykoli teče krev, je to víceméně na 99,9999 % známka toho, že byla zinscenována herecká etuda = policejní či jiné kruhy udělali lživé divadlo pro masy, veřejnost, média či soudce nebo zahraničí.

Jakmile někde vznikne výrazné násilí, třeba na demonstracích, můžete skoro vzít jed na to, že je to policejní provokace, nebo "muž v hnědé bundě", nebo nějaké neziskovky řízené ze zahraničí mající ukázat špatnost Čechů, nebo jiné černoty a smrdící síra i s kopytem a rohama.

To je taková tradice,která začala už agentem STB Zifčákem při sametové revoluci.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-10-09 08:43
To video jsem si pustil. Ty rozhovory jsou ale bezcenné, a odtržené od praxe.

Pokud je stát dostatečně rozvrácený, obvykle tyto (občas) zabijácké skupiny vznikají evolucí. Řada skupin zanikne či je odhalena či zlikvidována, a postupně se vyvíjejí strategie, jak krvavých cílů dosáhnout a fungoval bez likvidace státem třeba i ve skupině tisíců i více lidí.

Jak jinak myslíte, že vznikaly drogové kartely, mafiánské skupiny či revoluce? Jak vznikly dnešní oligarchové? Nebo jak probíhaly guerillové skupiny?

Celý ten film předpokládá, že skupina půjde proti všem. Ona ale může spolupracovat s různými jinými zájmovými skupinami - je to těžší na strategii a náročnější na to nevyzradit se - ale pokud se podaří, možnosti jsou bez fantazie.

Dále film předpokládá, že skupina přijde a prostě vystřílí parlament. Daleko účinnější strategií - ale plánovanou na řadu let - je parlament infiltrovat svými lidmi - a postupně obsadit řadu míst. A pak buď jít za svými zájmy, a nebo to vystřílet přímo zevnitř.

Strategicky nadaný člověk, který by si z vystřílení parlamentu udělal životní cíl, a realizoval by ho třeba 10 let krůček po krůčku v přípravách - by byl těžko odhalitelný a nepochybně s velkou šancí úspěšný. Muselo by mu sice hrábnout, ale pokud je to např. produkt norské juvenilní justice ála Breivik...

Případně by se parlament nemusel střílet, ale mohly by tam být třeba dobře ukryté časované bomby s velkým časovým odstupem. Pokud by se pachatel/skupina vzdala rádiových vln pro ovládání (rádiové spektrum pročmuchává kde kdo), ale zkusila něco netradičního, třeba spouštění tenzometrickým čidlem, když by byl naplněn parlament hodně lidmi (a průhyb nějakého slabšího nosného místa stavby by dosáhl kritické hodnoty) - měl by velkou šanci na neodhalení a realizaci.

Možností jsou tisíce.

Kromě toho, pokud je dostatečný počet skupin, pak když zajmou a odhalí 999 z tisíce skupin - tak ta jediná úspěšná na ten vystřílený parlament stačí. V tom filmu je uvažování na úrovni jediné skupiny, nikoli statistické.

Já se nerad dívám jak na filmy, tak na různé analytiky, psychology, atd. - trpí profesní slepotou. Já se raději dívám a poslouchám realitu. Čtu historii.

Ve své podstatě vystřílet parlament či udělat teroristický čin není věcí ani tak technické realizace, jako mít na to hroší kůži. Pokud přicházíte ze země, kde se mordují sousedi, a život je vám lhostejný, protože se těšíte na 77 panen - pak spíše jdete do toho.

Miloslav Ponkrác
0 # gogo 2017-10-09 08:40
Na dílo se podívám, ale není mi jasné, proč by někdo chtěl vystřílet zrovna české poslance nebo senátory.
Vždyť oni dnes nerozhodují prakticky o ničem zásadním. Pokud by náhodou chtěli rozhodnout jako svrchovaní představitelé suverénního státu, narazili by okamžitě na diktát EU. Což se stalo zrovna nedávno, když odmítli německo-buselské kvoty na afričany.
V době reálného socialismu byla míra svrchovanosti ČSSR vyšší než dnešní ČR.
Tehdy taky lidé věděli, že vystřílením panáků ve FS by se nic podstatného nezměnilo. Že by museli zatnout sekeru do kmene KSČ a prosekat se až do Moskvy.
Stejně tak dnes vypálení obou komor by nevyřešilo to, že Německo s EU diktuje zrůdnosti a vede Evropu do záhuby. A kdo ví, jestli by nemuseli ještě dál.
Kdyby to ale měl být námět na nějaký béčkový film o českém supermanovi, ovládajícím schopnost vidět příčiny a původce problémů se všemi vazbami a zároveň by vlastnil kouzelný luk, kterým by byl schopen usmrtit kteréhokoliv člověka bez ohledu na podmínky, tak by bylo zajímavé, kam by se až dostřílel.
0 # Anonymní 2017-10-09 18:41
Za doby KSČ by nestačilo prosekat se do Moskvy. Z té Moskvy by se dále museli prosekat do Německa a západní Evropy (která angažovala a platila Lenina + vozila vlakem) a pak do USA (větev skrze Trockého). Ono třeba těch 20 miliónů marek, co dostal Lenin kdysi dávno na barevnou revoluci, nebyla ruská měna, fakt ne.

Nicméně zpět k filmu. Většinu zásadních věcí jsme si schválili jako občané v referendu sami - zejména to, že chceme být součástí EU a chceme tím pádem o ničem nerozhodovat a dát rozhodovací pravomoci Anglii, Francii a Německu - což je jediný možný důsledek. Střílet tedy parlament za něco, co jsme si odhlasovali sami je blbost non plus ultra.

Ten film má ale zásadní nevýhodu. Zatímco tentýž americký film může ukazovat tklivé záběry sochy svobody, český film takových rekvizit nemá.

Nicméně film vidím jako široce rozšířenou snahu filmařů vytvářet matrix a umělou realitu. Přání otcem myšlenky. To ovšem nedělají jen filmaři, ale také umělci, historici, a různí knižní autoři. Realita je příliš složitá, náročná na přemýšlení autora jakéhokoli uměleckého díla, proto je jednodušší natočit sci-fi a prohlásit ho třeba za realitu, dokumentární film či tak nějak.

Miloslav Ponkrác
0 # Leon Kreutzfeld 2017-10-11 11:33
Tak jsem si ten film prohledl. Odhlednu-li od toho, ze 30 minut tech monologu by uplne stacilo a chybi tam Siklova a Halik, tak to bylo docela dobre.

Je to hezka illustrace passive-aggressive chovani, ktere je dusledkem neexistujici svobody projevu v Evrope. Lide se boji rikat svoje nazory, protoze mohou byt pomoci gumovych zakonu narceni z podpory a propagace, podvraceni ustavy apod. Takze to udelaji pomoci fikce, ale to taky muze byt nebezpecne, tak to udelaji pomoci fikce o fikci.

V dusledku kriminalisace verejne debaty pak nastava jeji kollaps a presun do podezemi. Na povrch pak jen vybublava schweikovani jako tento film.

Dnes uz vsak vlastnici systemu nezjistuji nazory spolecnosti pomoci verejne debaty nybrz pomoci elektronickeho sledovani, takze ten zanik verejne debaty zase neni takova skoda jako by to byla treba pred 25 lety.
0 # Tomáš Pecina 2017-10-12 07:56
Pokrok nezastavíte, vp. Kreutzfeld. Možná za pár let někdo natočí film o člověku, který chtěl natočit film o filmu o hromadném atentátu na poslance.
0 # Anonymní 2017-10-12 18:20
Tomáš Pecina: Na konci bude ovšem takový opovážlivec ve filmu spravedlivě odsouzen když ne popravší četou, tak alespoň na 30 let nepodmíněně. A celý film se ponese v duchu, že tak je to spravedlivé.

Miloslav Ponkrác
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-10-12 11:00
Trocha fantazírování v této formě nezaškodí. Češi nejsou schopni i v reálnějších podmínkách správně uvažovat - upínají se iracionálně ke svým zbožným přáním. Relativně často naslouchám české tužbě o svržení vlády a vymícení parlamentu, o nahrazení ministrů a poslanců čestnými, nezkorumpovanými jedinci. Říkávám jim: "Volové, za předpokladu že najdete dostatečný počet takových dobrovolníků, co si myslíte, že se s nimi v zemi bez politické kultury, jako je Česko, za rok dva stane? Jedna polovina bude zkorumpována, druhá bude vytlačena z politiky. Češi si prostě bez cizí nadvlády nejsou schopni vládnout déle než dvě desetiletí, což se nyní již podruhé ukazuje.
0 # gogo 2017-10-12 12:11
Já bych při vší typické českomoravské skromnosti nebyl na svoje spoluobčany zase tak přísný. Např. oproti Němcům za posledních pár let vykazují řádově větší míru zdravého rozumu v otázkách zásadního významu.
Je ale pravda, že Němec si na své ubikaci v koncentráku udrží řád až do popravy a bachařovi bude vykat, to po Čechovi zbudou díry ve zdech a ohlodané mříže, přičemž bachař bude tvrdit, že dotyčný jen klidně a mlčky seděl.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-10-12 13:23
Děkuji, gogo, za nádherně česky blbý žvást! Jste v pozici A. Merkel, píše se 05. 09. 2015 a máte na vybranou: hospodářský krach, občanskou válku a válku států na balkánské trase GR-MD-SRB-H-A a k tomu ještě CRO a SLO plus rozpad schengenského prostoru a EU. S následkem, že bývalé komunistické státy se stanou satelity Ruské federace. Na druhé straně závazek převzít cca 700 000 migrantů. Pro co se rozhodnete?
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-10-12 13:29
Doplněk: A na rozhodnutí máte necelé 4 hodiny.
0 # gogo 2017-10-12 14:02
Ještě jednou si to po sobě přečtěte, to snad ani nemůžete myslet vážně.

Ale já na rozdíl od mražené Makrely, kterou rozmrazili až toho 5.9., jsem věděl, že pokusy o průnik do EU narůstají od jara na trase Itálie-Rakousko. Že to řešila Austrálie, že to řešilo Španělsko a hlavně že v roce 2009 si EU vytýčila smělé plány v projektu EUROMED. A já bych na jejím místě proti EUROMEDu protestoval.

Ale pokud mám hrát vaši divnou hru, tak já bych na jejím místě tohle řešil už s předstihem. Kdyby mě ale rozmrazili až toho 5.9., tak bych nechal zavřít hranice a ty, co tam visí, bych odvezl na pomezí Řecko-Turecko a tam roztřídil. Patrně bych z lidských pohnutek přijal skutečně děti s jejich matkami do Německa už z toho Maďarska.
A Orbánovi bych pomohl se stavbou plotu a Řeky s Italy požádal o ochranu hranic - nikoliv naopak, jak to udělali Němci.

Tedy v zásadě .. to, co dělali Němci bych udělal přesně naopak. Oni k tomu teď po 2 letech trochu směřují.
0 # Anonymní 2017-10-12 14:04
Tak samozrejme ze by Gogo udelal to, co Merkelova. Ono se to hezky keca z male garsonky a pc, ve virtualnim svete.
Neocon
0 # Anonymní 2017-10-12 18:39
Tomáš Krystlík: Zatím se Angele Merkelové všechny tyto věci podařilo udělat reálnými. A téměř vše z toho do pár let přijde, něco z toho už přišlo. Např. Schengenský prostor už dávno neexistuje, je to jen korzo a virtuální věc, kde se politici tváří, že ještě existuje.

Nemohu než souhlasit s Gogem. Němci to potentovali, protože jediné na co se soustředili je kolonizace a ponižování okolních států. A získávání výhod na úkor ostatních států. Tak fungovalo a funguje Německo i v EU.

Jak říká Gogo, události se nikdy nedějí z hodiny na hodiny. Jakákoli věc je důsledkem předchozích věcí. Některé státy do řešily, jiné si hrály na bruselskou elitu, jako třeba Německo.

Jsou prostě státníci, kteří klidně zaprodají vlastní národ a stát - ať už z výhodnosti pro ně či zbabělosti - a jsou státníci, kteří se postaví. Např. Maďarsko, Polsko reagovalo jinak. Do té první skupiny patří takoví jako je Merkelová, Havel, Macron, Jelcin, a další.

Německo nikdy nic dobrého pro svět neudělalo - od 20. století, jen ničilo Evropu a posílalo jí do žumpy. Angela Merkelová to v rámci Německa udělala zrovna tak.

Jo, terorizovat svět smyšlenými pohádkami o křivdám sudetských Němců, to je asi maximum, na co německý národ a Angela Merkelová má. Ale jakmile mají Němci jednat, tak všechno posunout do žumpy, poruší všechny myslitelné mezinárodní dohody co byly. A následně Němci ohromně pláčou, jak tu žumpu, kterou Německo způsobilo sobě i okolí musejí ostatní nést s nimi - ačkoli bez Německa by neexistovala.

I náš Václav Klaus se alespoň co mohl postavil Lisabonské smlouvě, aspoň to zkusil. Náš Miloš Zeman také všechno bezhlavě nepřijal jen proto, aby jako Angela Merkelová vypadala u probruselských elit hezky a dostala pochvalné poškrabání za ouško.

V tomto Češi předhonili Němce o tisíc mil, co se státníků týká.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-10-12 20:58
O co Vam (a Gogovi) vlastne jde? Tvrdite, at si kazdy stat dela to, co uzna za vhodne.
Nemecko se dobrovolne rozhodlo prijmout mozna az 2 miliony uprchliku (je mi jedno, jestli to jsou ekonomicti, nebo nikoliv).

Byla to svobodna vule Nemecka-Vas, ani Lunetica Goga to nestalo ani orla.

Notabene, Nemci jasne ukazali v poslednich volbach, ze s politikou Merkelove a ostatnich beznych stran naprosto souhlasi.
Vase katosrtroficke predpovedi se v pripade Holandska, Francie a nakonec Nemecka nejen ze nenaplnili, ale ani se tomu nepriblizili, protoze tema "uprchlici" nezajima v podstate nikoho. (V CR to bude pristi vikend to same, ale nepredbihejme).

Takze, co je za problem?

Neocon
0 # Anonymní 2017-10-12 21:53
Neocon: Svět se v první řadě řídí fyzikálními a dalšími zákony - bez ohledu na to, zda to někoho z voličů zajímá či nikoli.

Opakuji: Přírodní zákony mají větší váhu, než (ne)zájem voličů. Lidé opravdu nevládnou všemu, nejsou bozi vesmíru.

---

Já se proto například hrozně těším, jak za pár týdnů Neoconovi a Tomáši Pecinovi omlátím o hlavu jejich předpovědi, že Tomáš Okamura nikoho ve volbách nezaujme, a že získá hlasy na úrovni statistické chyby - když jsem tvrdil opak.

Stejně jako jsem před USA volbami tvrdil, že Hillary Clintonová nebude nikdy prezidentskou USA. Pro ostatní to byla už hotová věc.

Ze stejného důvodu všude píši, že EU se roku 2022-2023 rozpadne. Nebo že v USA nakonec po historicky krátké době vznikne komunismus jako základní společenský režim, jen tro bude mít jiný název.

A píši to proto, abych mohl pak psát: "Já jsem to říkal." Jsou to dostatečně konkrétní věci. A není k tomu třeba žádná jasnovidnost, pouze pochopení, že přírodní zákony jsou nad kecy lidí, médií a politiků. A když se střetne přírodní zákon a člověk, události jedou podle přírodních zákonů, a názory lidí jsou názory nepodstatné.

Žádné katastrofické události Holandska, Francie, Německa jsem nepsal. Velice dobře chápu princip třeba Němců, jak jejich exkrementy a problémy hodit na jiné národy - což Německo umí velice dobře. Takže případný problém dopadne často jinam, a případná katastrofa se velice zpomalí a rozloží.

---

Kdyby si Němci nechávali své záležitosti jako interní záležitosti - nikdo by neřekl ani popel, Neocone. Bohužel to tak není, a neplatí ani to, že to ostatní nestálo ani floka.

Německo se podepsalo pod mezinárodní smlouvu o azylové řízení a pod mezinárodní dohodu o Schngenském prostoru. Ústy Angely Merkelové si s oběma vytřelo svou zadnici a hrubělo porušilo obě z nich. Nějak mám pocit, že mezinárodní smlouvy se týkající více států - a nikoli jen interní záležitostí Německa.

Německo si pozvalo do svého státu hodně přes milión doktorů a inženýrů muslimského vyznání - to je jejich interní záležitost. Ale není jejich interní záležitostí, když pak vyhrožují Maďarsku, Polsku, Československu, a řadě dalších států, že musejí brát tyto doktory a inženýry také, a dokonce je zadarmo živit, ubytovat, léčit, nechat se přitom kriminalizovat, znásilňovat, atd. Neocone, člověk by řekl, že interní záležitosti Německa končí státními hranicemi Německa, ale zřejmě máte jiný názor. Pokud je ovšem Maďarsko či Česká republika jen jednou ze spolkových zemí Německa, pak pravdu máte.

Ostudná nemorálnost, kterou Německo terorizuje ostatní státy, a která se zove "ukřivdění sudetští Němci". Tuto hanedbnost Německo uplatňuje nejen proti České republice, ale proti desítce dalších států - to také není interní záležitostí Německa.

---

Připadáte mi, Neocone, jako z jiného světa. Interní problémy Německa nikdo neřeší. Ty ať si vyrábí jak chce. Ať si Němci v Německu dělají cokoli uznají za vhodné, pokud to zůstane v rámci státních hranic Německa. Ale to se neděje.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-10-12 22:52
Co bude po roce 2022/23-to nevim, nemohu prokazat opak, tedy se s Vami prit nebudu, protoze vzdy pripoustim, ze "mozne je vsechno".

Jen technicka-vzdy jsem tu vyjmenovaval ABB, Vandase, Sladka, Konvicku apod-nikdy jsem se tu nezminoval o Okamurovi, dokonce tusim p. Pecina tady nedavno psal, ze dle pruzkumu ma 7%, coz jsem oba dva oznacili za "velmi slusne".


-tedy o Okamurovi jsem tady ani ja, ani TP nic o nejakem neuspechu nepsal, protoze si nemyslim, ze nemuze uspet. (Za uspech povazuji 5%+).

Takhle jsem to nemyslel, ze neco nechteji, nejakou spoluucast-jisteze chteji, kdyz CR vice bere, nez dava z rozpoctu EU.
(Stejne jako Francouzi, ktery od US vzdycky chteli pomoci, vzdycky jsme za ne tahali kastany z ohne a po 9/11 ukazali Bushovi finger-vymrd.nci.)

Myslel jsem to tak, ze si je FYZICKY vzalo Nemecko a plati je Nemecko. V Brne, kde bydli p. Gogo neni zadny (znamy), u Vas v Prostejove je taktez nula (bezohledu na to, kde zijete dnes) a tam nekde na jizni Morave, kde bydli p. Buran-tak o te riti, se ani neni radno bavit.

Takze suma sumarum-odnesli to Nemci, plati to Nemci a dalsich 100 let se s tim budou potykat Nemci.

Jestli Merkelova neco porusila-zrejme ano, zeptejte se p. Peciny, nejsem odbornikem na zadne, o to mene mezinarodni pravo, ale tak to v zivote holt chodi-obcas musite udelat nefer veci, aby jste zachranil zivoty lidi, jako treba v Hirosime.

Neocon
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-10-12 23:21
Pane Ponkráci,

Německo neporušilo přijetím migrantů žádné mezinárodní smlouvy, ani se nesnaží předávat svoje imigranty dalším státům.

Co to zde kecáte za české blbosti?
0 # Anonymní 2017-10-13 00:33
pan Krystlík: Já vám opáčím stejně: Co to tu melete za německé blbosti?

Německo porušuje ve své historii mezinárodní smlouvy soustavně - nedokázalo dodržet ani tu ostudnou Mnichovskou zradu 1938 a o cca půl roku později ji porušilo.

Nicméně přečtěte si něco o schengenském prostoru a jeho ochraně. Pak si přečtěte něco o dublinské smlouvě, tedy ve verzi dva.

A pak si někdy přečtěte noviny či se podívejte na zprávy, jak Německo nutí ostatním státům kvóty na uprchlíky a ústy německých potentátů vysvětluje, že Německo přeci nebude na svých bedrech nést tíhu upchlíků.

Rozdíl je v tom, že Německo si uprchlíky ve velkém do Německa (i Evropy) pozvalo - porušilo při tom mezinárodní dohody. Ostatní státy nikoho do území svých států nepozvalo v tomto rozsáhlém provedení.

Jinak, vážený pane Krystlíku, v diskusi se používají tzv. věcné argumenty - viz slovník slov, zakoupíte v každém českém i německém knihkupectví. Argumentace stylem nálepkování oponenta okamžitě prozrazuje ostatním, že pan Krystlík nemá moc silno v kramflecích, a nemá žádné věcné argumenty. Jinak řečeno, že nemáte pravdu, a to vás hněte, že se přestáváte kontrolovat.

Miloslav Ponkrác
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-10-13 10:13
Pane Ponkráci,

měl jsem lepší mínění o Vašem intelektu a znalostech. Které mezinárodní smlouvy v souvislosti s uprchlíky Německo porušilo? V nařízení EU č. 603/2013 (Dublin III) je v článku 17 možnost, že stát EU, i když není prvním z EU, kde nehrozilo uprchlíku pronásledování, si jej může převzít a jeho žádost o azyl vyřídit. To se stalo u vlny z roku 2015.

Německo nenutí jiným státům kvóty na převzetí uprchlíků. EU se rozhodla, že pomůže I, E a GR s uprchlíky před rokem 2015 (asi 160 000) tím, že si je rozeberou jednotlivé státy EU podle počtu obyvatel a ekonomické výkonnosti. Co se píše v cz-novinách a praví v TV mě nezajímá, cz-redaktoři nic nevědí, jsou to hlupáci.
0 # Anonymní 2017-10-12 21:05
Nemecko se dobrovolne rozhodlo prijmout mozna az 2 miliony uprchliku (je mi jedno, jestli to jsou ekonomicti, nebo nikoliv).
Byla to svobodna vule Nemecka-Vas, ani Lunetica Goga to nestalo ani orla.


Jo tááák, tak proto dali Slováky s Maďarama k soudu, že neplněj kvóty na ty čmoudy, co si tam natáhli. Tak to jo. Máte v hlavě ještě něco krom průvanu? Ve Francii je dva roky výjimečný stav, novou legislativou víceméně prohlášený za permanentní. Nejhorší je, že tyhle nechtěj makat ani načerno pro veksláky, takže vám z toho nic nekouká, že...
0 # Anonymní 2017-10-12 21:18
Pane Buran, prestante lhat a delat ze sebe jeste vetsi Holinku, nez jakou vazne ve skutecnosti zrejme jste.

"....Jo tááák, tak proto dali Slováky s Maďarama k soudu..."

A co jako, ze nekdo dal nekoho k soudu? Napsal jsem, ze to co si dela Nemecko, nestoji Goga ani p. Ponkrace ani korunu. To je fakt.

"Ve Francii je dva roky výjimečný stav"

Jste vazne takovy kreten, nebo to jen zkousite?

Vyjimecny stav neni ve Francii kvuli uprchlikum, ale kvuli atentatum/teroristum, ktere byly provedeny Obcany EU. Neprehlednete "Obcany EU", zadnymi uprchliky/ilegaly.

Kdyz uz lzete, tak to delejte tak, aby se to nedalo overit.

Neocon
0 # Anonymní 2017-10-12 21:38
Napsal jsem, ze to co si dela Nemecko, nestoji Goga ani p. Ponkrace ani korunu. To je fakt.

A tu EU srandu myslíte že financuje jako kdo?

Vyjimecny stav neni ve Francii kvuli uprchlikum, ale kvuli atentatum/teroristum, ktere byly provedeny Obcany EU

Jojo, to máte tak, když těm ilegálům dáte občanství a necháte si je tam namnožit. Což přesně teď dělá senilní Merkelová po milionech.
0 # Anonymní 2017-10-12 23:09
"A tu EU srandu myslíte že financuje jako kdo?"

Jelikoz CR rocne prijme v prumeru z EU o 53 miliard Kc vice, nez do ni vlozi, tak to, jak to Nemecko financuje, neni vase starost.

"Jojo, to máte tak, když těm ilegálům dáte občanství..."

Dalsi Vase lez-vetsina z nich byla FR, UK, DE a Belgie Born, zadni, nebo temer zadni, neturalisovani.

Jak jsem vam psal uz asi 6x-kdyz lzete, delejte to tak, aby to nebylo lehce dohledatelne.

Neocon
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-10-12 23:25
V Německu jako uznaný azylem můžete si požádat o občanství po 7 letech, ostatní bez azylu až po 10 letech pobytu. Musíte však prokazovat kulturní zapadnutí do společnosti, mít přiměřeně velký byt a pracovní poměr na dobu neurčitou s dostatečně vysokým platem.
0 # Anonymní 2017-10-12 23:29
Vzdyt jemu to je uplne jedno, p. Krystlik-co na tom, ze ty dva povedeny bratri z Charlie Hedbo se narodili ve Francii Francouzskym rodicum a byli vice Francouzi nez p. Boulicka je Cechem-pro nej to jsou vsechno nelegalove-protoze, chlapi, chlapi v hospode to rikali.
Neocon
0 # Anonymní 2017-10-13 00:40
Tomáš Krystlík: A když se to úřady pokusí uplatnit, úředník dostane obvinění z rasismu, xenofobie a z toho, že o půlnoci za úplňku létá na koštěti obcovat s ďáblem, či kdoví z čeho ještě.

Teorie je to hezká, praxe je poněkud jiná.

Stejně šikovně německé úřady a policie zakročují nemilosrdně v kriminalitě imigrantů, takže se nezvyšují např. statistiky znásilnění a dalších kriminálních činů v Německu.

Jestliže se samotná Angela Merkelová neobávala ni německých zákonů ni mezinárodních smluv - a navzdory nim pozvala milióny imigrantů do Evropy, pak jakékoli argumentace německými pravidly a zákony mají stejnou váhu toaletního papíru. Tím spíše nebudou dodržovány ani nižší úrovni - ryba smrdí od hlavy.

V Německu je svoboda slova násobně nižší, než v ČR. Propaganda a manipulace na německé úrovni dělá čest jménu jednoho ministra ze 40. let.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-10-13 00:48
Neocon: Já bych útok na Charlie Hebdo nechal plavat.

Ta akce na Charlie Hebdo byla velice velice profesionální. Toto jednotlivec či pár nedokáží.

Pachatelé nechali na místě pasy, jak je to u teroristických útoků obvyklé - aby byli snadno identifikovatelní. To dělá každý pachatel trestného činu, vždy nechávají na místě šinu pasy či občanky.

Poměrně příznačné je, že oba museli zemřít, co kdyby řekli něco, co se nehodí. V žádném případě se nesměli dostat do rukou kohokoli živí - co kdyby řekli, jak to skutečně bylo? A nebo mluvili něco, co se politicky nehodí?

A také musel spáchat sebevraždu francouzský policejní vyšetřovatel, co kdyby opět řeklo něco, co svět neměl vědět.

Nechte Charlie Hebdo raději spát. Kdo ví, jak to skutečně bylo, a věřme, že oficiální verze je pravdivá. Ale nechme to spát.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-10-13 00:49
Tomáš Krystlík: A když se to úřady pokusí uplatnit, úředník dostane obvinění z rasismu, xenofobie a z toho, že o půlnoci za úplňku létá na koštěti obcovat s ďáblem, či kdoví z čeho ještě.

Teorie je to hezká, praxe je poněkud jiná.

Stejně šikovně německé úřady a policie zakročují nemilosrdně v kriminalitě imigrantů, takže se nezvyšují např. statistiky znásilnění a dalších kriminálních činů v Německu.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-10-13 03:50
Ja myslim, ze konspiracni teorie nechte nekomu jinemu-mate daleko na vic. Proste, 2 Cmoudi, co chteli do raje vedeli, ze umrou, za hodinu, za 2, nebo za den, takze nemeli sebemensi duvod skryvat obliceje, zametat stopy apod.

(Uprimne, kdybych vedel, ze za par minut/hodin zemru, take bych, verte mi, neresil otisky na miste cinu-ani na vterinu).

Jen chteli zabijet co nejvic lidi, stejne jako jejich bratri v Iraq a Afghanistan-jeste si predtim natoci pekne video, aby je cely svet znal.

Ale Charlio Hedbo byl jen jeden priklad z mnoha a muzeme na nej klidne zapomenout, jak pisete
-98% utocniku a to byl muj point, nebyli zadni ilegalove, uprchlici, privandrovalci, jak se tu snazi p. Boulicka nalhat-ale radni obcane toho, ci onoho EU Statu.

Neocon
0 # gogo 2017-10-13 10:33
Ano, nemalá část teroristů jsou skutečně lidé s islámskými a africkými kořeny a občanstvím země, ve které spáchali svůj teroristický čin.
Merkelová tvrdí, že to do Německa patří, Češi to doma nechtějí, a proto odmítají migranty z těchto zemí.
U nás ani nemáme moc velké pochopení pro ženskou obřízku britských děvčátek, nebo jejich sňatky ve 13 letech se 40 letými muži. Možná i to patří k tradiční anglické kultuře, ale my to tady prostě ještě vedeme postaru a máme k těmto multikulturním vymoženostem jakousi primitivní nedůvěru.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2017-10-13 10:38
Vy už jste úplně zblbnul z těch českých žvástů, pane Ponkráci!

Německo má v platnosti Einbürgerungsgesetz z roku 1913, opatřený jen poznámkami, že Reichsminister des Innern je dnes Bundesminister des Innern a podobně. Ten mají podle Vás úředníci porušovat? Nejsme v Česku, pane Ponkráci! Německo je vzorný právní stát!

V policejních sborech jednotlivých spolkových zemí (policie v D není federální) chybějí z finančních důvodů tisíce policistů. Zvedne-li se náhle počet kriminálních činů, máte na vybranou: vyšetřovat všechny a prakticky žádné vyšetřování nedotáhnout pořádně do konce, nebo trestné činy dejme tomu do určité výše škody, třeba 60 €, prostě nevyšetřovat. Pokyny ministrů vnitra jednotlivých spolkových zemí lze pak při troše dobré vůle dezinterpretovat tak, jak to činíte Vy. Za výchozí policejní debakl v Kolíně na Silvestra, který jako první přitáhl pozornost médií a veřejnosti k migrantům, měl odstoupit městský policejní ředitel a ministr vnitra Severního Porýní-Vestfálska. Nestalo se. Jinak se znásilňovalo i před vlnou 2015, jenže se v tisku neudávalo, že pachatelem byl cizinec. Nyní se to schválně uvádí, otázkou je, proč. Prvním důvodem je hlad čtenářsva po bulvárních a senzačních událostech s exotickým nádechem, což udržuje vysoký náklad, nebo, a to je horší, jsou redakce v tomto počínání finančně podporovány z ciziny.
0 # Anonymní 2017-10-13 13:01
"Ano, nemalá část teroristů jsou skutečně lidé s islámskými a africkými kořeny a občanstvím země, ve které spáchali svůj teroristický čin."

Neuveritelne Gogo, Vy umite byt take nekdy objektivni+se shodneme-nestacim se divit...

Neocon
0 # gogo 2017-10-13 13:18
To je snad ověřitelný fakt, o kterém nemá smysl se hádat, ne?
My tady vidíme ty problémy v celé škále - od teoristů z třetí generace imigrantů až po právě dorazivší Merkelčata se 14 identitami a je zcela evidentní, že záhubu představují jak ti pozvaní Německem v posledních 2 letech, tak i ti tzv. "úspěšně integrovaní" do vyspělých západních multikulturních společností.

Pro nás je důležité aktuální Německou hysterickou debilitu nějak přežít a nikoho sem nepustit.
0 # Anonymní 2017-10-13 13:48
Aaa, stary dobry Gogo je zase zpet. uz jsem si rikal, ze Vas pri patku neco osvitilo, ale meni se pocasi a ne lidi.

Nic jako treti genereace neexistuje-budto je vrahem/teroristou uprchlik, nebo jim je EU obcan.
A jelikoz z cca 50ti teroristu za posledni domu bylo cca 49 EU obcane a jenom pouze jeden zadatel o azyl-utoky spachali EU obcane. Tecka Gogo.

A jen pro Vasi znalost-za poslednich 50 let zemrelo strelnou zbrani v US 1.5 milionu lidi (do toho nejsou zapocitany sebeobrany, ochrany majetku a policejni zakroky).
V 80% masovych strelbach v US, je pachatelm white krestan, ve veku 25-60 let.

Naposledy, tedy ne naposledy, ono se to deje kazdy den, ale naposledy, kdyz se to medializovalo, to byl jak vite ve Vegas 64 lety, white, republican, krestan, ktery zavrazdil 58 lidi.

A znamena to snad, ze vsichni white krestane jsou nasilnici a vrazi? Taktez-znamena to, ze kdyz v EU zije dejme tomu 20 milionova muslimska komunita a z ni par desitek lidi vrazdilo, ze jsou vsichni Cmoudi zijici v EU, vrazi a nasilnici?

Leda stolice Gogo, protoze z tech 2 desitek milionu, tech nekolik desitek EU obcanu/teorristu, nepredstavuji ani promile z promile.

Toliko fakta Gogo.

Neocon
0 # gogo 2017-10-13 14:10
3 generace znamená posloupnost prarodiče-rodiče-děti.
Existují knihy, říká se jim matrika, a tam se dá dohledat kdo je čí potomek a kde se kdo narodil.
Toto když dáte dohromady, tak dostanete obrázek migrace.
A pak se dají zjišťovat nejrůznější korelace mezi jevy. Já jsem poukázal na korelaci mezi příslušností k africko-blízkovýchodnmu původu a profilem teroristy. Podobně koreluje terorismus s vyznáváním té americko-saudské varianty islámu.
Je to tak zřejmý jev, že se to už nesnaží popírat ani středně hloupý mainstream. Ti nejhloupější samozřejmě píšou, že Švédové provedli své dceři rituální obřízku a ve 12 letech ji pak provdali za 40 letého občana Kataru.
Anebo o rostoucí oblibě halal potravin mezi Němci či Brity.
Někteří třeba i zajásají nad šikovností vídeňských dětí, z nichž cca 40 procent mluví naprosto plynule arabsky či turecky.

Vy si taky myslíte, že v tom není rozdíl?
img.ihned.cz/.../realistA_c_nikA_b.jpg

Já si naopak spolu s Realisty myslím, že tam rozdíl je.
0 # Anonymní 2017-10-13 14:27
Ale tohle nezpochybnuji, pisi vam jen, ze nic takoveho zakon nezna.

Je nase Prvni dama illegal, kdyz tu pred nedavnym casem pracovala na turisticka visa a pote se zlegalisovala falesnou svatbou?

Je Trump Ir, kdyz se narodil Irske mamince s irskym obcanstvim? Zkratka, tenhle Blog neni o pocitech a Vasich povidackach-zakon zna jenom Obcan, zadatel, t.c. cizinec, nebo permanent resident.

Vubec nereagujete na to, co jsem napsal-kdyz 80% masovych strelcu, za jejiz obet padlo 1.5 milionu lidi, tedy 1.5 milionu znicenych rodin, bylo white/krestanu-znamena to, ze krestanska kominta a bily lide jsou masovy vrazi a nasilnici?
Ano-nebo ne?

Neocon
0 # gogo 2017-10-13 14:32
Pro svoje rozhodování ale nepoužíváte jen zákon, nebo snad máte uzákoněno, že máte jíst v pondělí bramborovou kaši?

Proto občané ČR vystupují proti snahám Německa a EU o přesidlování Afriky do Evropy. Mimo jiné proto, že je zcela zřetelně vidět, že takové kroky vedou ke zničení naší - domorodé civilizace.
Právo používání vlastní hlavy k myšlení v ČR zatím nepotřebujete mít uzákoněno.
0 # Anonymní 2017-10-13 15:56
Ja vubec neresim, jestli jo Gogo po rodicich, ci prarodicich Madar, nebo Srb. Me zajima, jestli je Gogo CZ obcan, nebo ilegal.

Je-li tomu tak, jste CZ obcan a Pohadky ovci babicky o tom, kdo byl Vas deda, ci pradeda, me nezajimaji.

A pokud z cca 49ti teorristu z cca 50ti bylo FR, UK, DE, nebo Belgie Born citizens, tak to byli EU born citizens. Ostatni je jen vase omacka.

Neocon
0 # gogo 2017-10-13 16:13
Je obvyklé pátrat v případě zločinů po motivech. V případě zločinů s podobným způsobem provedení a motivací, pak hledat, zda nemají něco společného. No a pokud mají, tak se na to zaměřit a pokusit se tyto vlivy eliminovat.
Tedy v našich podmínkách minimalizace rizika vedoucího k terorismu znamená nevpouštět do země lidi s islámským a africkým profilem. Naprosto nezbytné je nedovolit jim se zde usazovat, a už vůbec nepomýšlet na udílení občanství nebo volebního práva, jak to navrhuje Dienstbier s Pelikánem (patrně na základě požadavku z EU).
Tak jednoduché to je...
0 # Anonymní 2017-10-13 16:37
"Tak jednoduché to je..."

Probudte se Gogo, tech lidi jsou v EU desitky milionu a ty desitky milionu, maji miliony a miliony deti a deti zase budou mit deti a to jiz od 60tych let.

Takze nemate jak a co eliminovat. Nazory a reseni ala 4 cenova, notabene se jedna o promile z promile, kdyz uvazite nekolik desitek teroristu z 20-25 milionove komunity/populace.
Stale jste neodpovedel na to, zda-li kdyz white krestane vrazdi pomoci zbrani v US lidi po milionech (za poslednich 50 let), zda-li povazujete druh cloveka-slusny, zpravidla nestrestany bily krestan, za vrazedna monstra.

Toliko fakta Gogo, je mi lito.

Neocon
0 # gogo 2017-10-13 16:52
Ale já přece nemám prostředky na řešení situace ve Francii nebo Německu, já se pořád vyjadřuji k zemi, kde to ovlivnit mohou - své zemi.
A tady je to zatím opravdu prosté - nepustit sem ani jednoho migranta z rizikových skupin. A to i navzdory diktátu z EU a bláznivým nápadům německých poslanců.

Já té vaší otázce nerozumím, navíc se týká USA, kde nebydlím, takže vám těžko odpovím nějak fundovaně i kdybych se hodně snažil. Jen ze statistik plyne, že pouliční násilnosti jsou v USA korelované s podílem černošské populace a také se mírou zákazu zbraní.
0 # Anonymní 2017-10-13 17:17
To je v poradku, do CR se nikoho nepoustejte, ( a doufam, ze vam EU zarizne ty vase dotace a fondy) , ale rec byla o tom, jestli utocnici byli "uprchlici", jak tu tvrdi pan Buran, nebo radni obcane EU. A byli to radni obcane EU.

Nikoliv, podil cernochu na masovych vrazdach v US je bagatelni. (Opet, rec nebyla o "poulicnich nasilnostech").

Neocon
0 # gogo 2017-10-15 22:00
Takže v Rakousku podle očekávání zvítězili ti se zbytky zdravého rozumu a Rakousko nejspíš bude v otázce migrace spíš spojencem V4 než bláznivé kancléřky a pošahaného ministra vnitra, který chce slavit Ramadán jako německý svátek.

Neocone, my jsme se nedávno sázeli o pivo a já jsem tvrdil, že v letech 2017-18 očekávám svým způsobem přelomové období v EU.
Asi by bylo dobré naznačit, co jsem tím myslel. V zásadě vycházím z toho, že současný (tehdy období 2016) stav je nestabilní. Buď se eurosojuz rozpadne, nebo přejde v tvrdou diktaturu sovětského typu.
Tedy mohou nastat události typu:
- vytvoření bloku proti Německu (na bázi V4)
- Nestabilita Německa - konkrétně předčasné volby, ve kterých by se otevřeně diskutovala klíčová témata
- výhledově prvky občanské války (ale to se nestane do roku 2018)
- Kolaps Eura

nebo naopak
- Utužení současného německého režimu a přerod v tvrdou diktaturu
- upevnění pozice EU, zrod ozbrojených sil podřízených Komisi s právem zasahovat v členských zemích bez jejich souhlasu.
- expanze Komise do práv členských států a konec jejich suverenity.
- Vynucení Eura pro všechny
0 # Anonymní 2017-10-15 23:05
Gogo: Současný stav na celém svět je velice nestabilní. V roce 2018 budou významné události, v roce 2020 bude jasné, že svět se zcela změnil - mocensky, vlastnicky i ideově.

EU jako taková má jiné cíle, než prosperitu Evropy. Je to cíl, který byl nastolen už na Vídeňském kongresu po Napoleonských válkách, ale tehdy to králové a vládci zablokovali.

Pro předpovědi bychom museli definovat nejdříve přesně: kdo je to "Německo".

To co jste napsal pod "nebo naopak" může nastat jako záchvěv umírajícího koně historicky krátce před rozpadem EU. A také nejspíše nastane, všechny 4 věci co jste vyjmenoval. Jen armáda už to nestihne, takže zasahovat bude něco jako prekabátěná policie - bude se to nazývat armádou. Nicméně EU ani Evropě už to mnoho nepomůže, spíše ji to dá poslední polibek smrti.

Je vcelku už dnes vidět, že čím slabší politici, čím slabší vlády, čím slabší státy - o to raději a sadističtěji přitahují opasky a zvyšují zákazy, pokuty, nařízení, vězení, represe - na běžné občany. Jak bude Evropa a EU i vlády států dále slábnout, tato tendence bude jen růst a přituhovat.

V4 hraje a ještě bude hrát roli spíše zbržďovatele špatných nařízení EU - zejména díky Polsku a Maďarsku. ČR bude střídavě periodicky chvíli hrát pro V4, chvíli ho bude rozbíjet. Nicméně V4 bude mít historicky velkou zásluhu na zlepšení situace ve středo a východo evropských státech.

Ten, kdo vytvoří skutečný blok proti Německu nebude z Evropy. Bude to prachsprosté ekonomické zvednutí se Blízkého Východu, Ruska, Číny a vytvoření konkurenčního mocenského a ekonomického bloku. Později do něho naplno vstoupí i Indie. Tento blok časem uzavře své území pro německé firmy a tak je nechá ekonomicky vykrvácet. Bude to v době, kdy nějaký Hitler jako je Šulz nebo Merkelová navrhne další embargo či sankce, aby donutilo tento blok k poslušnosti - a oni recipročně položí ekonomicky Německo uzavřením svých trhů.

Německá nestabilita nebude politický problém - a do dějů výrazněji nezasáhne. Německo bude muset být sraženo časem vnější silou, až - jak historicky je zvykem - rýpne někam, kde si to nenechají líbit.

Občanské války už v Evropě máte. Nejnovější přírůstek Španělsko x Katalánsko, ale daleko drsnější jugoslávské národy. Ale hlavně občanskou válku imigranti x domorodci. Tyto se budou držet více na západní Evropě - zde kladnou roli bude mít V4, a navíc boží spravedlnost a karma nejvíce postihne původce.

V zásadě je třeba si uvědomit, že Evropu neřídí státy, ani EU - ale banda zdivočelých nadnárodních korporací, dále banda mocných oligarchů a pár dalších mocenských skupin. Podstata současné politiky EU, i většiny států je podporovat tyto bandy ve snaze co nejvíce si nahrabat pro sebe výhod a uskubnout si co nejvíce moci, peněz a vlivu. Občané už téměř vliv nemají, a na kohokoli jiného než tyto bandy se ohled nebere. Takže procesy v Evropě jdou spíše po vektoru výhod pro tyto dravce, než že by někoho vůbec zajímala prosperita Evropy, států, občanů, apod.

Miloslav Ponkrác
0 # gogo 2017-11-28 15:34
Vypadá, že předčasné volby v Německu nejsou zase taková chiméra a kdyby se náhodou zase objevil neocon a blábolil o tom, jak migranti snižují Němcům úroveň kriminality, tak si může přečíst toto:
parlamentnilisty.cz/.../...

anebo tady
www.gatestoneinstitute.org/11383/germany-stabbings
0 # Anonymní 2017-10-16 19:13
Patrne by velka cast naroda bouchla sampanske a nosila "obetem" klobasky na prilepsenou.

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)