DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!
Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.
Aktuálně: Výnos sbírky pro Vlastimila Pechance dosáhl ke dni 6. 10. 2016 částky 59 416 Kč.
Výtěžek prvního benefičního koncertu, který se uskutečnil dne 12. 3. 2016, činil 13 500 Kč.

úterý 16. října 2012

Šetříme s Fischerem aneb Politická investice

Podivné kampaně presidentského kandidáta Jana Fischera si všimli i na iDnes. Ušlo jim, pravda, několik drobností: třeba to, že poloviční obchodní podíl ve společnosti Media Master, s. r. o., která reklamu na pobočkách pošty prodává, s velkou pravděpodobností vlastní Fischerův sponsor Jaromír Soukup, i to, kolik by kandidát musel za svou reklamu zaplatit podle oficiálního ceníku: totiž s DPH něco dvacet čtyři miliony korun. Jak uvedla mluvčí Fischerovy kampaně Víšková, ten za plakátovou kampaň zaplatí jen něco přes 3,5 milionu korun.

Skoro bych řekl, u vědomí všech místní realií a souvislostí, že tahle sleva rozhodně nebude zadarmo, a ve finále ji budeme splácet – i s úroky – my všichni…

5 komentářů:

  1. Fischer dnes predvedl na pravnicke fakulte pekne hodinove cviceni v prazdnych vetach a iracionalnich floskulich prostrihnutych oxymorony. Prvni pul hodinu si protirecil v kazde vete.

    Kdyz se o nem rekne, ze je prazdny sud, neprehani se. Doopravdy nevim, na koho by prirovnani sedelo vic... Dost me prekvapil urovni prazdnoty a tvarnosti.jg

    OdpovědětVymazat
  2. Můžete prosím neznalce informovat podle jakého zákona je politická agitka zakázána ve státních budovách? Dík

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i>text</i>
Tučně (když už to musí být…): <b>text</b>
Odkaz: <a href = "http://adresa">název odkazu</a>, tedy <a href = ""></a>