Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

A máme tu oblíbený videokoutek, dnes na ožehavé thema:



Hrdince videa je třeba fandit, souboj s dětským uzávěrem nádobky s hořlavinou byl do poslední chvíle napínavý a jeho výsledek nejistý, avšak podařilo se a delikventka, sama nepopálena, dokázala korán, mírně jej, rdíc se, napřed pomočivši, úspěšně spálit.

Viděné pochopitelně není trestným činem, jen zcela legitimním výkonem svobody projevu, a proto je nanejvýš pobuřující, že slovenské trestní orgány onu osobu stíhají.

Je suis Adriana Meleková.

Aktualisováno.
Prokurátor navrhl vzetí obviněné do vazby (nebo jak se to podle práva šaria správně jmenuje).

Aktualisováno.
Soudce Špecializovaného trestného súdu v Banskej Bystrici návrhu na vzetí do vazby vyhověl; nyní, zdá se, zbývá vyřešit, zda Adriana M. bude ukamenována na Slovensku nebo ji k výkonu trestu předají orgánům Islámského státu.

Aktualisováno.
Poslední rozhlasový rozhovor s obviněnou před zadržením na Svobodném vysílači.

Komentáře   

0 # Libor Petříček 2017-02-17 20:34
Bože (ať už Baal, Jehova,Svatovít, Špagetové monstrum či kdokoli jiný), Ty to vidíš. Slovenská teenagerka mne "donutila" strávit cca 5 minut času díváním se na cosi (...) (jestli fakt vypudila nějakou tělednou tekutinu na nějakou tiskovinu, nevím).
0 # Anonymní 2017-02-17 21:14
"Je suis Adriana Meleková.": Já taky!

Q.
0 # Anonymní 2017-02-17 22:38
Nebojte se.

Hned zítra vyrazí do boje nezisková organizace Amnesty International a bude se drát zuby nehty - včetně demonstrací - za její osvobození. Člověk v tísni se rovněž začne zasazovat za její osvobození seč mu budou síly stačit. A protože je žena, tak feministické organizace uspořádají v každém městě tisícové demonstrace za její osvobození.

Zcela jistě je její příští Cena Václava Havla za kreativní disent a Cena Václava Havla za lidská práva.

A to nemluvím, jaký bugr udělá Slovensku třeba Human rights foundations.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2017-02-17 23:02
To je pipina hloupá... ani nemluví správně slovensky, spíš tak česko-slovensky. Ještě že neměl Masaryk s tím československým národem pravdu. I když i my tu máme podobné kousky. Takže asi měl. Tomuhle věnovat pozornost je možná ještě hloupější než to její čůrání ....
0 # Tomáš Pecina 2017-02-17 23:09
Být hloupá pipina není trestné.
0 # iverwendy 2017-02-19 15:10
ty anonimní hovádko, něčeho takového zaručeně neschopno, to děvče je v zoufalé situaci, ale určitě ví, co dělá a co bude následovat a tebe zajímá gramatika??? óóó jaká to povrchnost vyplavala na povrch tvého textu!!!
0 # Dracedih Tomáš 2017-02-17 23:27
No já jsem si v mládí také jednou marnotratně zakoupil knížku. Po čase se mi nelíbila a tak jsem ji ekologicky zužitkoval. Tento akt zaznamenala má domácí WC kamera. Pokud si zakoupím korán a takto ho zužitkuji budu tahán po soudech? Možná to udělám z empatie k té slovenské rosničce, přece jenom byla první odvážná.
0 # Konfucius 2017-02-18 07:14
Pokud to udělá tisíc lidí, a natočí videa - tak by tato trapnost tahání lidí za uražení chálífátu přestala.

Netušil jsem, že Slovensko je na tom s právem tak špatně. Jakým právem vůbec Evropa kritizuje stav lidských práv v Rusku, kde by se taková zvěrstva, jako je tahání po soudech za urážku Ergodana (v Německu), nebo spálení koránu (slovenská jurisdikce) vůbec nemohla konat.

Netušil jsem, že Rusko má lepší ochranu lidských práv než Slovensko a Německo, ale už jsem si tím naprosto a zcela jistý.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-18 11:43
Problém je, že jsem si nezařídil slovenské občanství, a tak budu muset za účelem vytření a pomočení dojet nejméně do Kútov (možná by stačila slovenská ambasáda v Praze, otázkou je, zda k tomu mají vhodné representační prostory).
0 # Anonymní 2017-02-18 12:22
Slovensko stojí s (trestním) právem velice špatně, což je Dzurindova zásluha, nicméně socialisté nedržení žádnou normální koaliční stranou typu HZDS či SNS na uzdě notně přitahují totalitní šrouby. Nedávno protiterroristické kommando přepadlo řidiče, který po řádném prošetření přestupku odjel od policejní dopravní hlídky - ta na něj pak zavolala deset aut ozbrojenců.

Jinak ještě se brutálně trestá „pytláctví“, což je často rybaření načerno, vím o případu mladých kluků, kteří byli físly vláčeni po ouřadech. Anebo o případu dědy, který rybařil a v pstruhové vodě měl nějaký zakázaný háček či co, ne že by něco chytil. Tuším že ho potrestali.

Anebo na Slovensku je trestné domácí pálení lihovin.

Tohle je dzurindovština, ostatně pravdoláskařské strany ve vládě i dnes prosazují totalitní zákony, nyní konkrétně fachidiot ministr spravedlnosti a extremistka Žitňanská, fanatická odpůrkyně lidských práv, různé protikotlebovské zákazy.

Ještě si povšimněte, že físlové podle vlastní slov „zajistili slovenské vlajky“ v domě korán hanobící ženy.

Což mi přijde zcela typické pro pravdoláskařský régime - který je samozřejmě protinárodní. Když se řekne, že se bude potlačovat extremism, myslí se potlačovat slovenské vlastence, zatímco kupř. maďarští si budou klidně chodit po světě a prohlašovat autonomii, anebo sedět v radách, které mají na slovenské „extremisty“ dohlížet. (min. spravedlnosti je také z maďaronské strany)

Já sám jsem byl na slovenském jihu za poslední rok několikrát diskriminován, což se mi nikdy předtím nestalo. No, důsledky pravdoláskařského régimu jsou jasně patrné, a bude hůře, mnohem hůře.

FB
0 # Anonymní 2017-02-18 14:19
Franto Slanino, poslední mohykáne mečiarismu, Vy žijete? :D

Yossi
0 # Anonymní 2017-02-18 15:22
Ano, pane advokáte, děkuji za optání. Vůbec humourné, jaké má Mečiar jméno u některých jedinců, přestože by mu měli ruce nohy líbat za jeho zásluhy. Teď jsem se setkal s jednou mladou číšnicí z pod Tater, která měla potřebu sdělovat jak měl dávno sedět a že už asi sedět nebude od třetí věty. Pak taky samozřejmě jak je na východě Slovenska všechno špatně (pak vysvitlo že pochází z východu, jestli tedy považuje podtatransko v tomto smyslu za východ), přidala pár shazovačných poznámek na rodnou vesnici a zemi. Určitě byste si rozuměli s tou nenávistí k rodné hroudě. Teď jsem si vzpomněl, že od Vás vyžaduji při kommunikaci se mnou slovenštinu, no nic, přepisovat už nebudu, tak příště se polepšete.

FB
0 # Anonymní 2017-02-19 09:56
Nebojte, komunikovat s Vámi nemám zájem, protože velebit v roce 2017 Mečiara vyžaduje takový DK, až je to k smíchu. Beru si popcorn a hlasitě se směji.

Yossi
0 # Anonymní 2017-02-24 21:20
Umíte i něco jiného než trollit? Nevím, co je DK, nevím, proč by mělo „velebení“ Mečiara záviset na roku. Prostě se snažím říkat pravdu o něm a o jeho zásluhách. "Beru si popcorn a hlasitě se směji." tohle říct...jste opravdu malý človíček, z nějaké díry. Ostatně, Vaše averse mluvit rodným jazykem mluví za vše.

FB
0 # Anonymní 2017-02-18 11:58
To se musejí páni orgáni jedné zmatené slečny hodně bát, že ji chtějí hned zavřít do vazby. Teď už jsme se dostali do stadia, kdy se těžko rozlišuje, kdo je klaun a kdo principál ...
0 # Leon Kreutzfeld 2017-02-18 13:35
Nekdy kolem vanoc jsme zde vp. Pecina diskutovali o pravnim statu. Vy jste mi s Neoconem vysvetlovali, ze zakony se v pravnim state musi dodrzovat, i kdyz jsou nemravne a hanebne.

Takze jestli je Slovensko pravni stat tak prokurator ani jinak konat nemuze.

Paraziti, svrab, kazdeho oddelam, to je potrava pro ty gumove zakony o podpore, propagaci, podnecovani a hanobeni...

„Keď ste si ich upiekli, tak si ich aj zjedzte!“ jak rika jedno stare, dobre, zidovske prislovi.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-18 13:52
Vp. Kreutzfeld, i Slovensko má, překvapivě, Ústavu, a ta obsahuje katalog základních práv, mezi nimi i právo na svobodu projevu, kterou lze omezit jen za Ústavou přesně stanovených podmínek. Na tom nic nezmění ani dvacet "gumových" paragrafů.
0 # Leon Kreutzfeld 2017-02-18 14:31
Tak to jste me uklidnil vp. Pecina. To ji mozna ustavni soud po 10 letech a 20k euro osvobodi. A paragrafy zustanou pro dalsi pouziti pravnim statem.
0 # Anonymní 2017-02-18 14:44
Zapominate, p. Kreutzfeld, ze ty zakony na Slovensku nespadly z nebe. To bezni obcane je svobodne zvolili a maji, co chteli.

Viz. CR/EET a s. Bures. Cili bych nevinil to "Slovensko", ale priste by lide meli vice premyslet.
Neocon
0 # Leon Kreutzfeld 2017-02-18 19:43
Vp. Neocon, nesleduji tolik slovenskou scenu, ale predpokladam, ze gumove paragrafy nikdy nebyly nejak diskutovanym subjektem predvolebnich debat, na zaklade kterych si volici utvareji preference.

Kdyz panstvo obira volice o penize nebo o svobodu tak se to vetsinou dela potichu a za nejakym bohulibym ucelem. A spolupracuje se napric politickym spektrem. Nezapomenme, ze jednim z architektu gumovych paragrafu v Cesku je Jiri Payne za ODS, pozdeji zakladatel Strany svobodnych.

Takze si nemyslim, ze za gumove paragrafy mohou volici. Moje domnenka, je, ze za ne muze berlinsky proxy Brusel. Ale neznam historii evropske integrace natolik,abych mohl odhadnout, nakolik to treba bylo podminkou prijeti CR (ci Slovenska) do EU.
0 # Anonymní 2017-02-19 00:06
V mnohem mate pravdu, zvlaste s temi Svobodnymi, ani ja nejsem odbornik na EU, ale jiste EU nenarizovala Slovensku, aby stihalo, resp. aby prokurator podaval navrh na vzeti na tu, asi se neprilis chytrou holku-je bizardni to svadet na Brusel/Berlin.
Neocon
0 # Konfucius 2017-02-19 08:31
Neocon: Návrh na trestání vzešel z upozornění uvědomělé občanky Slovenského chalífátu Lucie Kurilovské.

Lucia Kurilovská (*21.12.1967) je rektorka policejní akademie v Bratislavě. První žena na tomto postu vůbec. Dříve učila na této akademii trestní právo.

Právě tato uvědomělá občanka proaktivně a zcela ze své vlastní vůle a aktivity upozornila na to, že daná aktivistka by se měla trestně stíhat.

Zde vidíte, že až to ženy tady vezmou pořádně do ruky, bude zde mír a ráj na zemi - jak často slýchávám od různých New Age zblblic a Vlastimila Marka (New Age zblblík). Vůbec mám dojem, že cesta do ráje na zemi je vedena skrze ženy jako je Petra Papiežová-Vejvodová, Michaela Marksová, a dalších.
0 # Anonymní 2017-02-19 13:59
Uplne bych zenske nehazel do jednoho pytle, kvuli nejake aktivni Lucii, "aktivnich" smejdu je vsude jako sra.ek, spise je ale s podivem ten navrh na vzeti do vazby, ze se pod to muze nejaky clovek vubec podepsat a pak prijit v klidu domu k rodine.

To uz je silenost a posledni stadium.
Neocon
0 # Konfucius 2017-02-20 03:34
Neocon: Máte pravdu neocone. Asi jsem unaven z militantního feminismu na všech stránách, který je mimochodem v USA na daleko drsnějším levelu, než jsem byl zvyklý z Evropy.

Někdy by mě ovšem zajímalo, jestli lidé jako Lucia Kurilovská nebo Petra Papiežová jen tak mir nichts dri nichts prostě podepíší udání, znalecký posudek či něco jiného, čímž poměrně rychle někomu zničí život (nota bene člověku, který mu nijak nikdy neublížil) - zda poté pak jen tak v klidu to hodí za hlavu, a prostě večeří jako by se nechumelilo.

Nebo jestli si dokonce myslí, že tím všem prospěly - a mají pocit vykonaného dobra.

Nebo to jen jako Jidáš dělají pro prachy, a to jim stačí.
0 # Anonymní 2017-02-18 14:15
Čin sa údajne stal vo Fínsku, kniha bola údajne Koran. Vidíte tam niekde dôvod na zadržanie Národnou kriminálnou agentúrou?
To že je slečna trochu jednoduchšia si myslím nie je dôvod na zásah špeciálneho komanda.
Apropo, 100 členov špeciálnej proti teroristickej a proti extrémistickej jednotky musí vykázať činnosť.

Pán Pecina, slovenské elity si z Ústavy ťažkú hlavu nerobia a je úplne jedno ktorá garnitúra je pri moci. Doporučujem si prečítať najnovší počin, tzv. "proti extrémistický" zakon,tam sa nejaká sloboda prejavu netoleruje.
F.G.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-18 14:28
§ 4 TrZ: "Podľa tohto zákona sa posudzuje aj trestnosť činu, ktorý mimo územia Slovenskej republiky spáchal občan Slovenskej republiky alebo cudzinec, ktorý má na území Slovenskej republiky trvalý pobyt."
0 # Klára Samková 2017-02-18 16:38
to je neuvěřitelný....návrat personality práva v plném rozsahu - lépe by si to islamisti nevymysleli...
0 # Anonymní 2017-02-18 22:07
Copak, paní doktorko, nabídnete zmíněné delikventce bezplatné právní zastoupení?
0 # Anonymní 2017-02-18 22:53
Nenavádějte paní Samkovou, chcete snad tu delikventku pohřbít?!
0 # Anonymní 2017-02-19 09:58
Bezplatné zastoupení s rozhodčí doložkou na plné moci a zveřejněním prohry pro procesní pochybení na vlastním webu. :D
0 # Anonymní 2017-02-19 09:59
ad KS:

Kolegyně, Vy nevíte, že obdobné ustanovení je i v českém TZ - § 6? :)

Yossi
0 # Tomáš Pecina 2017-02-19 11:38
Toto je samozřejmě shodné, nicméně značná špecifiká má slovenský TrP: např. to, že soud má na rozhodnutí o vazbě podle okolností od 48 do 96 hodin, a až 72 hodin může uplynout mezi zadržením a předáním obviněného soudu. V civilisovaných zemích se přitom o vazbě rozhoduje následující den po zadržení, a i v České republice, civilisovaností nevynikající, může zadržení, se vším všudy, trvat maximálně 72 hodin. Po malých krocích se Slovensko vrací do stavu před listopadem '89, kdy o vazbě rozhodoval prokurátor a policie směla, i bez návrhu na vazbu, kohokoli zadržovat 2×48 hodin.
0 # Anonymní 2017-02-19 12:23
TP: Myslíte, že je nějaký faktický rozdíl, jestli vás zadrží na 72 nebo 96 hodin? Prašť jak uhoď, toto nevypovídá o ničem podstatném.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-19 13:01
96 + 72 = 168 hodin. To je oproti rozhodnutí následující den, což by mělo být pravidlem a ústavním standardem, dosti značný rozdíl.
0 # Anonymní 2017-02-19 14:01
To je pro kuraky, rekl bych rozdil nikolv znacny, ale zasadni, notabene tam minuta utika jako hodina.
Neocon
0 # Tomáš Pecina 2017-02-19 14:14
Nejsem kuřák, abych to docenil, ale představa, že mě policie může týden zadržovat a až potom rozhodne soudce, jestli tak činí oprávněně, mi evokuje spíš poměry v KLDR než v Evropské unii.
0 # Anonymní 2017-02-19 14:48
Jo, jo,-tak az budete mit nejakeho klienta/kuraka, (nebo jste jiz urcite/zrejme mel), tak se ho zeptejte, jak vzpomina na CPZku bez cigaret a moznosti vysprchovat se.

K tomu ten necekany stres ( na rozdil od vazby, ci vykonu, kdy uz se s tim clovek tak nejak mohl smirit).
Jinak jsem vazne nemel tuseni, ze to na SK dotahnuli k takove dokonalosti-to je silenost.
Neocon
0 # Leo Tydlitát 2017-02-18 17:51
To je úroveň. Hlinkove gardy by měly tu Maďarku naučit slušnému chování.
0 # Radek Mikula 2017-02-18 20:43
Jaké konkrétní právní důsledky tedy mají na Slovensku mít zákonná ustanovení zakazující:

• hanobenie národa, rasy a presvedčenia ,
• podnecovanie k národnostnej, rasovej a etnickej nenávisti?
0 # Anonymní 2017-02-19 16:09
Sheila Sz. - Slovenka jak poleno. :D
0 # Konfucius 2017-02-20 04:19
Silně podprůměrné IQ stačí k pochopení, že ta žena se nejmenuje Sheila, je to jen přezdívka. Dokonce k tomu stačí pouhé informace v článku. Ta holčina má ve skutečnosti ryze slovensky znějící jméno.

Holt nemáte talent. Vaše nesebekritické sebevědomí a připravenost na kohokoli nakydat špínu nabývá silně vrchu nad vaším IQ.
0 # Anonymní 2017-02-20 11:04
Myslíte to turecké příjmení? :D :D :D

Yossi
0 # Konfucius 2017-02-20 14:47
Yossi je ukázkou úpadku školství.

I poslední uklízečka chápe, že příjmení se dědí od rodičů, ti jej získali od prarodičů, ti zase od praprarodičů, ...

Takže takový Kraus nebo Müller je běžně Čech jako poleno, kdy posledních x generací rodu žilo od narození do smrti v české zemi.

Pak by se Yossi mohl podívat do ještě nedávné historie, a zjistil by, že takové Slovensko, Polsko a další jsou velice mladé státy.
0 # gogo 2017-02-19 19:43
Je velká otázka, jakou mají motivaci, když se třeba Slovensko nedistancovalo od autora Satanských veršů.
Já myslím, že to bude směs dvou vlivů
1. sluníčkáři, kteří budou metlami železnými švihat všechny, kteří nevykazují požadované nadšení z mulikulti. Jsou navíc bohatě placeni z nejrůznějších fondů, takže je to pro ně i výborné živobytí a mají přirozenou potřebu vyhledávat kacíře ve svém okolí.
2. snaha o jisté zdání spravedlnosti. U nás stejně jako na Slovensku jsou jistá témata, která státní moc zapovídá zlehčovat. Tresty za kacířství jsou i nepodmíněné. Lidé by se mohli ptát, proč za analogickou věc nikdo není popotahovaný. Takže je potřeba aspoň formálně provést několik úkonů.

Myslím si proto, že udání přišlo z motivace č.1 a orgány budou s jistým stupněm nevole postupovat v rámci motivace č.2.
Tipuji, že z toho vyjde na dohodu s podmínkou, pakliže nepotká někoho, jako je pan Pecina, který by nasypal písek do spolupráce mezi soudruhem obhájcem a soudruhem prokurátorem.

Chtěl bych se dožít stavu, kdy bude náboženství bráno státem jako individuální věc a výkon spravedlnosti bude nestranný.
0 # Anonymní 2017-02-19 20:50
Kdyby počurala a spálila bibli, taky by šla do vazby?

Niki
0 # gogo 2017-02-19 21:03
To rozhodně ne, bible chráněná není, ani křesťanské kostely nebo jejich dogmata.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-19 22:52
Relevantní otázka zní, co by se jí stalo, kdyby pomočila a spálila bibli v některé islámské zemi, např. v Saúdské Arábii. To je srovnatelná situace.
0 # Konfucius 2017-02-20 03:27
Tomáš Pecina: Dovolím si nesouhlasit. Alespoň formálně jsou slovenské zákony sekulární (když tak mě prosím opravte).

Proto je relevantní otázka: Trestá se ve slovenském chalífátu pomočení a spálení:

a) bible?

b) koránu?

c) Bhagavadgíty?

d) talmudu?

e) Tao-te-ťingu?

f) atd.

A proč se trestá výběrově pouze pálení některých náboženských knih a jiných ne?

Když Slovák pomočí a spálí Ústavu slovenskej republiky, půjde po něm prokurátor nebo ne? Měl by jít, protože de facto urazil cítění slovenských občanů (stejně jako spálením koránu urazil ...).

Je ve slovenském chalífátu pomočení bible extrémuismus?

Je ve slovenském chalífátu pomočení koránu extrémismus? - Zřejmě ano, když se do toho vložil prokurátor?

Je ve slovenském chalífátu extrémismus pomočení bhagavadgíty?

Atd.

Mám dojem, že právní deadlock, do kterého se dostali touto akcí, už vyřeší pouze Slovenské národní povstání 2017. Nic jiného.
0 # gogo 2017-02-20 07:34
Neznalý člověk by mohl očekávat např. to, že pálení koránu bude tvrdě stíháno v muslimské zemi, kdežto v křesťanské na to bude pohlíženo jako na přestupek. A naopak, že pálení bible na tom Slovensku bude trestáno (protože Slováci se jako křesťané označují) tvrději než hanobení jiných symbolů, snad kromě symbolů slovenské státnosti.
Bylo by zajímavé uspořádat takový pokus, že by se udělala performance v různých chrámech a objektech, popálily nejrůznější knihy atd. No a pak se nestranně posoudilo, co se na Slovensku trestá nejostřeji a proč.
Myslím, že by byla velká shoda s ČR, snad kromě těch křesťanských symbolů, které jsou v ČR většině ukradené.

Každopádně takové aktivisté, jakkoliv je považuju za blbce, nastavují zrcadlo mocenskému aparátu, který se musí tak nějak rozhodnou, co vlastně bude v takových případech dělat a nakolik si troufne jednat jednostranně.

Po té vlně podpoře vystoupení Pussy Riot v Moskvě jsem tak trochu doufal, že někdo zvedne rukavici u nás a pododbným způsobem zaperformuje u nás v chrámech, které se těší největší vážnosti u Kalousků, Havlistů a Schwarzenbergů .. škoda, že se tato příležitost promarnila.
0 # Konfucius 2017-02-20 14:26
Gogo: Ale to co by "neznalý člověk mohl očekávat", se děje. Evropa je země určená k islamizaci, a tak tu platí islámské zákony.

Nebo snad znáte aktivitu (českých, německých, rakouských, švédských, ...) úřadů, kteří se starají o své vlastní lidi v nouzi (bezdomovce, sociálně potřebné případy) tak dobře, jako se starají o nelegální muslimské imigranty? Navíc migranty, kteří přepadávají, znásilňují, nic jim není recht, apod.?

Zcela vědecky musíte udělat závěr, že Evropa je muslimská země, a jakýkoli nelegální imigrant muslimského vyznání tu dostává péči jako V.I.P. Vše zadarmo, vysoký standard, velice mnoho se tolertuje, ponížené chování k nim.

Nebojte se správných závěrů.

Zatímco Rusko je ruská a pravoslavná země, takže tam s Pussy Riot rychle zatočili. Stejně jako zatočili s homosexualickými pochody, či neziskovkami (stejným způsobem jako Izrael).

Evropa je budoucí chalífát, a podle toho má zákony, a podle toho úřady jednají. Nebo by snad v Rusku napadlo stíhat Rusa za vlastenectví a nazvat to neonacismem, jako se děje v ČR, Německu, Švédsku, ...? Ani náhodou.

Pár lidí se pokusilo zaperformovat jako Pussy Riot v německých a jiných kostelech - ale úřady zareagovali sice tiše a bez mediální pozoronosti úplně stejně jako Rusové - trestním stíháním. Pussy Riot pak po slávě a úspěších v mezinárodní podpoře zkusilo zaperformovat v USA, čímž jejich kariéra velice rychle skončila.
0 # gogo 2017-02-20 14:36
Na tom je ale absurdní, že reálně nikdo zvenčí (zpoza Evropy) na islamizaci netlačí. Jediní zastánci islamizace jsou EU, bolševici, neziskovkáři a zdivočelé feministky. Nově taky k mému překvapení papež.
Za normálních okolností by bylo poměrně jednoduché tyto kolaboranty umravnit, ale z nějakého záhadného důvodu se tak neděje. V ČR je to ale standard, těžko bychom našli nekolaborujícího politika, překvapivé na tom je jen to, že se snaží zavést systém, ve kterém ani oni sami nebudou schopni žít.
Opravdu zvláštně absurdní svět, kdy se kdejaký Kohout může vysemenit do svěcené vody a je za to kavárníky veleben, kdežto spálení knihy v lese je pokládáno za nejtěžší formu terorismu. Tak, jak tu slečnu, nehoní v celé EU ani ty střelce nebo samozvané řidiče.
0 # Konfucius 2017-02-20 14:54
Gogo: Jaktože nikdo netlačí?

A ty obrovské peníze, které sem zahraničí tlačí skrze naziskovky a aktivisty, aby propagovali co "tlačitelům" milo jest (k neprospěchu domorodců a občanů) jsou co?

V ČR jsou obrovské skupiny pátých kolon, tu se zovoucích neziskovky, tu se zovoucích různé humanistické univerzitní studia, tu se zovoucí celostátní média, atd. A tam tečou tak obrovské prachy, což si můžete snadno dohledat i v oficiálních datech! Nikdo to neskrývá!

Na světě je možná kolem tisíce (a to silně přeháním) pohádkově bohatých miliardářů. Kdo má významné množství světových peněz? Arabové a muslimové z ropy! A kam ty peníze investují?

Vždyť se to děje přímo před vašima očima!
0 # gogo 2017-02-20 15:18
Neziskovky jsou registrované v EU a financované tady odsud, Arabské státy nejsou natolik silné, aby mohly diktovat.Rusko ani USA nám sem nikoho netlačí .. no USA možná za Obamy ano, ale taky ne nějak viditelně.
Chtěl jsem tím říct, celá ta snaha má zdroj v EU. Tj. je třeba bojovat proti vnitřnímu nepříteli - EU, Německu a zdivočelým eurobolševikům ve vedení řady států. U nás by stačilo neutralizovat TOP09, ANO, část ČSSD a komplet Zelené. Plus nějakou to drobnější kontaminaci v ostatních stranách. A samozřejmě přerušit penězovody typu Hate Free.
0 # Konfucius 2017-02-20 15:45
Gogo, neexistují státy. Státy a jejich vlády jsou slabší, než kdy v historii. Já jsem žádné státy neřešil, ty "arabské státy" jste si tam dodal vy - proč to nechápu.

Existují pouze silné subjekty, které prosazují své zájmy - a řada z nich nehuláká veřejně do světa, kdo je, odkud je, kdo je vede a co dělají. Daleko jednodušší je pracovat přes bílé koně.

Pořád platí: "Sleduj tok peněz" a "Po ovoci poznáte je", případně otázka "V čí prospěch se to děje?"

---

Ti, kteří jmenujete, jsou jen nástrojem pro tyto silné subjekty. Vždyť se na to podívejte! Dnešní kované feministky před desetiletími byly kované komunistky. Bojují za ženská práva, ale zároveň za rozšíření a propagaci islámu - který to s ženskými právy myslí poměrně jasně: žena nemá cenu ani hadru na podlahu. A když se feministkám centrum zavelí a zaplatí, budou příště podporovat třeba zavedení čisté árijské rasy, nebo čehokoli si pán v pozadí řádá. Feministické hnutí je pouhým nástrojem - a bude flexibilně tlačit na cokoli.

Totéž je o těch eurobolševicích. Takový Barroso byl oficiálně maoista, atd.

Zelení původně chránili přírodu, ale velice rychle přestali řešit přírodu a ekologii. Teď řeší to samé co feministky, tedy jak sem zavést co nejrychleji islám.

Školy a univerzity neřeší prudce se zhoršující výsledky Čechů v testech i znalostech, ale pouze jak zavést co nejvíce propagandy ve prospěch pravdolásky, islámu, a dalšího.

Eliminovat vliv nástrojů silných subjektů (eurobolšviky, feministky, neziskovky, ...) je třeba, ale je to jen dočasný odklad. Prostě budou jiné nástroje a cesty. Drakovi prostě časem narostou další chapadla jinde.

---

Představte si to takto. V kapitalistickém západní světě miliardáři mají jediný cíl: Co nejvíce peněz a moci.

V arabském/africkém/jihoevropském/atd. světě mají miliardáři dva cíly. 1) Rozšířit islám do celého světa jako základní ideologii. 2) Co nejvíce peněz a moci.

Proislámští miliardáři jsou schopní se rozdělit s těmi západními o peníze. Interní dohoda, která možná zazněla: "My, proislámští miliardáři se vzdáme se podstatné části svých peněz a zisků (třeba 1/3), to znamená půjdou do kapsy západních miliardářů. Ale za to chceme odstranění všech překážek k rozšíření islámu do celého světa."

A ejhle - najednou máte motivaci islámským i neislámských boháčů protlačit islám kam to jenom jde. Pak se najednou stává, že západní média protlačují islám a odsuzují jakékoli smítko proti imigrantům a islámu. Univerzity a vědci jdou stejnou cestou, protože jim silné subjekty přepustí nějaké finanční drobky.

---

Znovu, zapomeňte na státy. Silné subjekty určující tlaky najdete jinde. I vlády mnohých států jsou spíše nástrojem, než nezávislým úřadem.
0 # gogo 2017-02-21 07:36
Myslím, že přeháníte.
1. nestátní subjekty měly velký vliv vždy, máte pravdu v tom, že dnes mají vliv ještě větší a je jich více.
2. islámští miliardáři jsou většinou propojeni právě s nějakou formou státu. Je to proto, že jejich zisky plynou z ropy, která je vázána na území.
3. Stát evropského střihu není ještě zcela mrtvý a dovede se postavit zvůli. Vizte např. Maďarsko, které si postavilo plot a chránilo hranice navzdory všem neziskovkám a diktátu EU.

Co by mne opravdu zajímalo, je motivace těch organizátorů migrace, oč jim jde a jak si představují život svých potomků.

A nakonec, stát, reflektující vůli svých občanů, je naše jediná naděje a není to jen chlácholení. Je v našich silách omezit vliv Sorose, posvítit si na neziskovky financované z nám nepřátelských organizací, dokonce jsme s to omezit vliv místního oligarchy.
Poněkud těžší to bude se zdivočelým Německem a jeho diktátorkou. Ona není klíčem k problému, Němci jsou patrně zase při chuti rozpoutat v Evropě nějakou větší akci.
Přesto jsou šance slušné, pokud nebudeme mít ve vedení státu kolaboranty. Šance je slušnější než naposledy, protože máme dobré vztahy s ostatními sousedy. Maďaři ani Poláci se nepaktují z Němci, Slováci již svůj štát mají a jsou také přátelští.

Proto si myslím, že situace není ztracena ani v oblasti migrace/islamizace, ani v oblasti diktatury 4. říše.
0 # Konfucius 2017-02-21 18:22
Myslím, že nepřeháním. Pouze jsem suše popsal, jak se to ve vyšších kruzích dohodlo.

Když se ve vyšších kruzích dohodne, že se vybombarduje Lybie, tak se prostě vybombarduje - i kdyby s tím Barrack Obama nesouhlasil, a Ministerstvo obrany USA mělo porušit Ústavu a odepřít poslušnost prezidentovi USA, který je jejich velitelem. Tak to Clintonová se Sarkozy dohodnou a v OSN se to nějak stvrdí.

Když se ve vyšších kruzích dohodnou, že zničí Sýrii, tak se tak prostě stane - nebýt toho svinského Ruska, co tomu tak účinně brání.

Ad 2) Propojenost s územím má i jiné možnosti, než formu státu.

Ad 3) Já netvrdím, že státy jsou zcela mrtvé. Ani že jsou špatné. Jen že jsou dnes velice slabé, a jsou spíše loutky než lídry moci.

To, co se staví proti, nejsou státy, ale jednotliví individuální lídři, které se snaží šedá moc v pozadí pomluvit, zlikvidovat, apod.

---

To co je v silách či není - je zcela jiné téma.

Češi ani Němci nejsou Rusové, kteří jsou schopni přežít s málem a v bídných podmínkách - pokud bude velké Rusko.

Němci jsou ještě horší než Češi. Němcům stačí představit loutkového člověka slovy: "tento člověk X je úředně pověřený lídr, toho poslouchejte a dělejte co vám říká". Německá poslušnost a ovší loajální oddanost autoritám pak způsobuje, že ho milióny Němců bezhlavě kopíruje a poslouchá. Tato německá vlastnost likviduje Evropu, a šedá moc v pozadí takto Němce zneužívá ke svým plánům. A tu nasadí Adolfa Hitlera, tu Angelu Merkelovou, tu Schulze, tu ...

Na Čechy platí jiná taktika, která se jmenuje "každý slušný Čech přeci dělá to a to" - tedy nálepkování. Ta umožnuje v Čechách zavést libovolné úchylnosti, zejména drakonické tresty za cokoli. Způsobuje, že v Čechách se vyskytuje velké množství ichtylů, kteří by tu dávali za pálení koránu pětadvacet na holou nebo raději rovnou popravovali.

Nálepkování: "Každý slušný Čech nebrání svou vlast, to by přeci byl neonacismus." "Každý slušný Čech nechá nadšeně tunelovat stát, protože jinak by byl závistivý čecháček."

U Čechů stačí vzít, nakydat na někoho špínu (na Sheilu Sz., na Konvičku, Bartoše, Zemana, dosaďte si ad libitum) a Čech už s těmi lidmi nechce mít nic společného. A to ani kdyby mu ten člověk, na kterého byla nakydána špína zachránil jeho děti před smrtí.
0 # Libor Petříček 2017-02-20 11:33
Vazba mne překvapila. Útekovou podle článku nenafasovala, koluzní z povahy věci, alespoň myslím, nepřichází do úvahy, takže předstižnou? Panují obavy, že by mohla močit na jiné korány? Napadne jí, že by mohla začít vyrábět a distribuovat korán vytištění na obzvláště jemném papíře stočeném do dlouhé role?
0 # Konfucius 2017-02-20 14:57
„Obvinená Sheila Sz. bola zadržaná, pretože existujú dôvody útekovej väzby a z obavy pokračovania v trestnej činnosti. O zadržanej osobe rozhodne prokurátor Úradu špeciálnej prokuratúry GP SR,“ uviedla v piatok 17. februára pre TASR hovorkyňa GP SR Andrea Predajňová.
0 # Libor Petříček 2017-02-21 14:08
Děkuji za upřesnění. Takže vazba útěková a předstižná.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-21 14:23
Navržena byla útěková a předstižná, soud uznal pouze důvody předstižné, prokurátor nicméně podal stížnost.
0 # gogo 2017-02-21 15:30
Tj. dle soudu existuje důvodná obava, že by dáma popálila všechny výtisky Koránu na Slovensku?

Já mám z událostí spíš dojem, že jejím zadržením a zejména vazbou orgány následné pálení jmenované knihy spíš vyprovokovaly. Nepamatuji, že by kdy předtím v poklidné ČR někdo pálil Korán, zato během posledních dní hned dvakrát a vždy veřejně a manifestačně.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-21 15:59
To asi ne, ale hrozí, že by se pod vlivem svého stíhání mohla na korán vydefekovat, čímž by společenská škodlivost jejího skutku nesmírně vzrostla.
0 # Konfucius 2017-02-22 13:13
Hrozilo by, že by natočila další extrémistické video:

§ 422a – výroba extrémistických materiálov:

(1) Kto vyrába extrémistické materiály alebo sa podieľa na takejto výrobe, potrestá sa odňatím slobody na tri roky až šesť rokov.
0 # Tomáš Ondrovič 2017-02-20 13:20
Počul som, že v Čechách sa akýsi prasák vysemenil v kostole do svätenej vody.
0 # Konfucius 2017-02-20 14:11
Rádio Jerevan to uvede na pravou míru.

Umělec Milan Kohout, český emigrant z USA, v polském kostele nastříkal své sperma do svěcené vody. Což osobně vyfotil a vyvěsil na facebook. Podle jeho slov si přál, aby jeho sperma a genetická informace vsákla do věřících a oni tak skrze jeho DNA geneticky konvertovali k ateismu.

Protože takový člověk je pro dnešní dobu velice cenný, takže přednáší na vysoké škole, dostává prostor v Českém rozhlase, apod.

A abych nezapomněl, můžete ho zvolit jako prezidenta České republiky v roce 2018.
0 # Anonymní 2017-02-20 15:07
Technické otázky pro p.Pecinu...
1, Jak se přistupuje na Slovensku v podobných případech, pokud by se jednalo o blasfemii, která by směřovala proti neregistrované církvi, tedy náboženské společnosti?
2, Je islám na Slovensku registrovaná církev nebo uznaná náboženská společnost?
3, Lze tímto jednáním právně poškodit svobodu vyznání jiného občana?
0 # Tomáš Pecina 2017-02-20 16:24
1. Na Slovensku se tím nemusejí trápit, trestná je výroba extremistických materiálů. Co jsou extremistické materiály, zákon neřeší, to určí znalec.

2. Pokud vím, není.

3. Nic mu nebrání se na video, které jej uráží, nedívat, tedy jeho svoboda vyznání porušena není. Mohl by to být zásah do jeho osobnostních práv, i když v takovém sporu by měl spíš nižší než vyšší šanci na úspěch.
0 # Konfucius 2017-02-20 22:48
Já bych s dovolením - ač otázky zněly na Tomáše Pecinu - upřesnil.

Křesťanství, judaismus, islám, hinduismus, buddhismus a další nelze registrovat. Registrují se náboženské společnosti, nikoli náboženství samotná.

Proto nikde není registrován islám, ale lze registrovat pouze spolky. 17.9.2004 uznala Česká republika jako registrovanou církev Ústředí muslimských obcí.

Slovensko nikdy neuznalo žádnou muslimskou organizaci jako registrovanou církev. Dokonce 30.11.2016 odhlasovalo zákon speciálně namířený proti muslimům, kde zvedá požadavek minimálního počtu věřících pro registraci církve na 50 000 členů. Slibuje si od toho, že tím nadobro skoncovali s muslimy, ale je jen otázkou času, kdy muslimové (i kdyby si měli pomoci importem muslimů z ciziny) tu hranici překročí a začnou se o registraci tvrdě hlásit.

Registrace ovšem neznamená, že nemohou provozovat islám a mít mešity - ty jsou i na Slovensku.

Registrace v ČR znamená, že muslimové mají právo vyučovat islám na školách, zřizovat muslimské školy, uzavírat muslimský sňatek (kdybyste třeba chtěli vdát svou desetiletou dceru za muslimského pedofila) a mít skrytá tajemství, která nemusí sdělit policii ani soudu.

Blasfemie v ČR ani na Slovensku trestná není, na rozdíl třeba od Německa, Polska, Ruska, Švýcarska, Rakouska, Rumunska, Španělska (vyjmenoval jsem to v Evropě).
0 # Anonymní 2017-02-20 15:45
Když to tak shrneme, tak dotyčná asi nebude "pipina hloupá", ale docela odvážná mladá dáma, že?

To je jako s Konvičkou. Každý si na něj teď plivne, ale to on inicializoval změnu diskursu.
0 # Anonymní 2017-02-20 15:47
ad anonym:

Jasně :D

dennikn.sk/.../...

Yossi
0 # gogo 2017-02-20 16:01
To ona asi bude, ale být nebystrá pipina by nemělo být trestné. A hlavně, ona nikomu neublížila, zničila si svoji vlastní knihu, nikoho nenutila se na to dívat, nikomu nevlezla do jeho nemovitosti ani chrámu, nikoho neohrožovala a dokonce ani nehlásala nějaké agresivní choutky.

Já doufám, že se na Slovensku najde nějaký solidní advokát, který bude mít odvahu a trpělivost vybojovat jednu z povinných bitev. Občané mohou dávat svoje postoje najevo jednak nějakou tou demonstrací, nebo i konáním, které se profesionální bonzáci a bolševici snaží kriminalizovat. Anebo pečlivým udáváním všech osob zúčastněných v kriminalizaci slečny Melekové za všemožné ideozločiny. Je třeba jim dát ochutnat vlastní medicíny.
0 # Konfucius 2017-02-20 16:09
Yossi: A co teprve jaká byla odusuzující dobová reakce na takový proces s Miladou Horákovou! Ta se také naprosto shodila, a na její straně byli jen ti, co ztrapili Československo a přivolali jen zbytečnou pomstu komunistického velení. Ostatně jako všichni antikomunisté, kteří měli držet pysk, dát pokoj, a nedráždit komunisty.

Teď probíhá samozřejmě proces plivání na aktérku. Je třeba ji poplivat, aby její odsouzení nevypadalo pro Slovenský chalífát jako špatný čin. Nic překvapivého.

Je jen otázkou času, kdy i česká média přijdou s překvapivými zjištěními o prohnilé osobě a činem aktérky. Pravdoláska a chalífát must sein.
0 # Anonymní 2017-02-20 16:14
Děcka, na mimoběžné poznámky nebudu reagovat.

Yossi
0 # Konfucius 2017-02-20 16:18
Já budu velice rád, pokud Yossi nebude reagovat. Nevzpomínám si na jediný příspěvek zde, který by za něco stál a měl nějakou informační hodnotu. Čím méně bude psát a reagovat, tím za mou osobu lépe.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-20 16:19
+1
0 # Konfucius 2017-02-20 16:40
Jinak Sheila má své životní zkušenosti. Když jí bylo 14, znásilnilo jí přes deset Rómů. Žila blízko rómské osady. Následné trauma po znásilnění jí zahralo na psychiatrii a dlouho se z toho dostávala, a nějakou dobu to zaháněla alkoholem. Přišla kvůli tomu později i o dítě.

Jeden čas se sebrala, vzpamatovala se z traumatu, dala se dohromady a začala žít slušný život.

Je to velice silná žena, řada lidí výše uvedenou zkušenost nezvládla. Pozitivní diskriminace Rómů jí vzala v životě velice hodně a dala drsné zkušenosti. A také velice dobře se dá pochopit, proč nechce ve svém životě ustoupit ze svobody.
0 # Radek Mikula 2017-02-20 16:45
Osobně se domnívám, že slečna Adriana je ideální představitelkou bojovníků proti islámu a náboženství vůbec. Málokdo lépe vystihuje jejich mravní i rozumovou úroveň. S holkami z Pussy Riot ji jistě nelze srovnávat.
+1 # Tomáš Pecina 2017-02-20 21:34
Jak opakovaně zdůrazňováno a všestranně traktováno, býti blbkou není trestné.
0 # Radek Mikula 2017-02-21 04:13
Ruskou punkerkou ovšem ano, že?
+1 # Tomáš Pecina 2017-02-21 07:03
Případ není s Pussy Riot vůbec porovnatelný. Ona performance se konala v chrámu, pro danou církev vůbec nejvýznamnějším, a to před zraky věřících a návštěvníků, nikoli na videu někde na sociální síti. Přesto i tam mělo jít o přestupek, nikoli trestný čin potrestaný nepodmíněnými tresty.
0 # Unknown 2017-02-21 09:39
TP:
v rámci férovosti je ale třeba říct, že Pussy Riot by za takovou věc mohly dostat za výtržnictví citelný trest i v "právním státě" ČR, pokud by na tom byl zájem. Klidně i NEPO, pokud by některá z nich už byla trestaná (což myslím byla).

PV
0 # gogo 2017-02-21 10:03
Kdyby Pussy provozovaly u nás analogie toho, co v dělaly v Rusku, tak by nejspíš seděly aniž by vůbec stačily rozjet svoji kariéru.

V Rusku mají úchylnou tu vizuální stránku procesu, kdy např. obvinění sedí v kleci. To tady dost lidí vyděsilo, když viděli holky v kleci u soudu.
0 # Konfucius 2017-02-21 17:58
Gogo: Také mám pocit, že Pussy Riot dostali velice mírný trest, a že Rusové byli velice humanističtí oproti tomu, co by za stejné činy dostali na Západě.

Navíc v Rusku je trestný čin blasfémie, jako je tomu i v jiných podobně zaostalých nedemokratických zemích jako je Švýcarsko, Rakousko, Velká Británie, Německo a další. Tento trestný čin v ČR ani Slovenském chalífátu nemáme v trestním zákoníku.

Plus v Rusku je zakázána veřejná propagace LGBTQ, kterou Pussy Riot také prováděl.

Plus čin organizavané skupiny, nikoli jednotlivce - za to jsou vyšší sazby.

Plus předchozí akce: lití moči na lidi, hromadná veřejná hromadná soulož v biologickém muzeu, strkání zmlého kuřete do vagíny v moskevském supermarketu a další.
0 # Radek Mikula 2017-02-22 07:01
TP: Skutková podstata trestného činu, ze kterého je AM obviněna, rozlišuje místo spáchání?
0 # Anonymní 2017-02-20 18:21
V knize Slovacko sa sudi soudce Martin Kordula vyresi zapeklity pripad tak, ze vynese rozsudek:
-zlodeji petadvacet ran holi, ze kradl
-okradenemu petadvacet,aby si na svoje veci daval lepsi pozor
-svedkovi petadvacet, aby se nepletl do veci, do kterych mu nic neni

Domnivam se, ze v tomto pripade by to bylo take dobre reseni, a tech petadvacet dat jak slecne, co chcije na Koran, tak tomu, co z takove veci dela 'affairu' a prasknul ji.
0 # Konfucius 2017-02-20 23:37
Jako protest proti lidem, jako jste Vy - zítra či pozítří pomočím korán a zapálím ho. Nebojím se muslimů, ale mám velký strach z lidí s názory jako vy.

A pokud mi někdo za to bude chtít dát pětadvacet holí, přísahám, že skončí na ÁRO, jak ho zřídím.
0 # Radek Mikula 2017-02-21 04:22
Konfucius: Nezapomeňte za sebou vyvěsit státní vlajku, ať na Vaše hrdinství a dobré způsoby můžeme být všichni hrdí. A až budou konečně zřízeny trangenderové záchody, budete moci s Adrianou protestovat ve stejnou dobu ve stejné místnosti, a to v teple místo skandinávského mrazu.
0 # Anonymní 2017-02-21 07:27
vlajku, vlajku, jenže jakou vlajku si tam dát :D
i.imgur.com/GLL0M9y.png

Vychází mi z toho jedině Rakousko-Uhersko. Pokud tedy nejste Turek, jako slečna Meleková. :D

Yossi
0 # Konfucius 2017-02-21 12:15
Žádných vlajek netřeba. Na to si udělejte svou vlastní seznační performanci ve stylu hollywoodského thrilleru pomočení a spálení koránu. Klidně si přitom mávejte třeba deseti vlajkami a seďte na trasgenderových záchodcích. Možná pak vaše performance pak vyhraje i festival v Karlových Varech.

Hlavně si k tomu pozvěte co nejvíce spoluobčanů, kteří bez zardění sdělí, že za pomočení a spálení koránu by se mělo dávat pětadvacet ran holí.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-21 17:12
Proč si myslíte, že je to turecké jméno? Mně připadá jako maďarské, resp. pomaďarštěné slovenské. Kromě toho už vůbec netuším, proč tam dáváte ty haplotypy.
0 # Konfucius 2017-02-21 17:49
Tomáš Pecina: Slovo s výslovností "melek" se vyskytuje v polovině jazyků celého světa. Ale Yossi si vzal do hlavy, že to bude turečtina.

Až se třeba nějaký Žid bude jmenovat Melekh (= král), bude mu Yossi předhazovat, že je Turek a Žida se jen vydává.

Nebo až Holanďan bude mluvit o "melk" (= mléko), což je výslovně skoro "melek", tak to bude příznak turečtiny podle Yossiho.

Chorvaté a Srbové koukají na film "Melek vnutri" (= anděl uvnitř), protože "melek" u těchto ex-jugoslávců znamená anděl.

A tak by se dalo pokračovat dál a dál.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-21 17:59
Původ a význam slova melech je mi znám, hovořil jsem o její přezdívce Szmereková.
0 # Konfucius 2017-02-21 18:29
To nepředpokládám, že měl Yossi na mysli. Protože SZMEREK je typický maďarský pravopis, a typické maďarské příjmení. A kromě toho je to polské slovo, kde "szmer" či "szmerek" znamená šum, šelest.
0 # Radek Mikula 2017-02-22 06:55
TP: Yossi svým odkazem na genetickou rozmanitost jistého apendixu asijského světadílu chtěl nepochybně naznačit spornost užívání státních a národních symbolů jako jsou vlajky.

Konfucius: Přesně tak - představení se bude jmenovat Urinoterapií za záchranu Evropy a Vy budete jeho scénáristou. Představivosti na to máte dost a vysokou kulturní úroveň navrch. Scénář by měl obsahovat i publikaci Protokolů islámských miliardářů. Své originální myšlenky přitom nejlépe vyjádříte ve stylu art brut.
0 # gogo 2017-02-22 07:36
jaká je v tom spornost? Jsou přece jak národy ve více státech tak i jeden stát multinárodní. Vlajky mají oba dva a většinou se na občanské úrovni neřeší přímo genetika, nýbrž celkový "vzhled" a zejména kultura jedince/skupiny.
0 # Anonymní 2017-02-22 10:38
TP:

Proč si myslím, že Melek je turecké příjmení? No protože je to turecké příjmení a slovo. Vzhledem k tomu, že Turci byli až u Hlohovce, není to nic překvapivé.

Ano, ještě může být nějakého semitského původu, to by si v ĽSNS čvachtali.

Ryze slovenské příjmení ale fakt nemá.

Haplotipy byly pro všechny, co by tu chtěli řešit čistotu Čechů, Slováků, Maďarů a Rakušanů.

Yossi
0 # Tomáš Pecina 2017-02-22 11:06
Aha, já hovořil o její přezdívce Szmereková. Melek znamená turecky "anděl", takže proč ne. Nicméně příjmení, které se dědí po otci, vypovídá o původu člověka zhruba stejně málo jako haplotyp; kdysi jsem to vysvětloval.
0 # Konfucius 2017-02-22 12:20
Melek je etymologicky slovo z otomanské turečtiny, která zažila své zlaté časy někde v 15.-16. století. Dnes se nepoužívá.

Mezitím slovo melek ovlivnilo prakticky všechny asijské jazyky včetně arabsštiny, hebrejštiny a řady jazyků v Rusku; polovinu slovanských; a dostalo se místy i do některých germánských jazyků. A možná i dále, ale nejsem jazykovědec. A také se Melek stalo běžným příjmením (následkem staletí výbojů Osmanské říše) do řady zemí včetně Maďarů a celého Rakouska-Uherska, tedy i Slovenska.

Příspěvky Yossiho mi přijdou, jako kdyby někdo na základě latinského původu nějakého přejatého slova z 16. století v jazyce X - začal popírat, že slovo patří přirozeně do jazyka X.

---

Čistotu Čechů, Slováků, Maďarů a Rakušanů tu chtěl řešit pouze Yossi.

Ipso facto vzato historicky se v Evropě dosti znásilňovalo při vojenských výpravách, trochu méně často se lidé brali přes hranice či byly jinak rozdělená území než dnes. Tím se zředily původní DNA - a de facto to mělo příznivý vliv i na mizení genetických poruch.

Pouze Velká Británie kvůli moři měla překážku, takže tam nikdo neznásilňoval, navíc Anglie byla společensky striktně kastovaná - a ve výsledku se tak rozšířily silně genetické choroby a nutace vlivem blízkopříbuzenského křížení. Naprostá většina genetických chorob a defektů popsaných ve vědecké literatuře pochází a byla objevena v Anglii. Ještě nedávno tam byly k nalezení ošklivé mutace na lidech, které jinde nejsou. Myslím, že to byl důvod, proč Velká Británie hodně podporuje multi-kulti a křížení ras.
0 # gogo 2017-02-22 12:31
Všechno má i své kladné stránky. Pověstná krása britských žen a jejich kulinářské umění měly zase pozitivní vliv na rozvoj mořeplavby.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-22 12:42
Melech, pokud vím, je hebrejsky "král", podobně arabsky, tedy možností, jak se příjmení Melek dostalo na Slovensko, je víc. Může jít třeba i zkomolenou variantu Malík: Čech Malík se odstěhovat na Felvidék, tam mluvili maďarsky a už jste měl Meleka.
0 # Konfucius 2017-02-22 12:48
"Yossi svým odkazem na genetickou rozmanitost jistého apendixu asijského světadílu chtěl nepochybně naznačit spornost užívání státních a národních symbolů jako jsou vlajky."

Škoda, že státy jsou určeny spíše ideově (např. Ústavou), kulturně a územím. Nevšiml jsem si, že v české či slovenské Ústavě je psáno, že Čech/Slovák je ten, kdo má čistě české/slovenské DNA. Určit stát a národ čistě geneticky chtěl naposledy jistý Adolf Hitler.

Stejným uvažováním nemají smysl třeba loga firem, protože lidé v nich nemají stejný genetický původ, případně už předtím pracovali v jiných, třeba i konkurenčních firmách.

---

"Přesně tak - představení se bude jmenovat Urinoterapií za záchranu Evropy a Vy budete jeho scénáristou."

Uninoterapie je pití moči, případně natírání se močí - vlastní či cizí. Takové prasárny jsem nikdy nedělal.

Nemám žádných ambicí zachránit Evropu, a dokonce jsem se nikdy necítil jako Evropan. Svým smýšlením jsem liberál, pokud se chce někdo zlikvidovat (osoba, spolek, stát), nechť je mu to umožněno (a nechť dostane všechny informace o tom co činí a jaké to bude mít následky - a pak si na sobě dělá co chce).
0 # Tomáš Pecina 2017-02-22 13:05
Určit stát a národ čistě geneticky chtěl naposledy jistý Adolf Hitler.

Nechtěl, i Hitler chápal národ, tedy das deutsche Volk, jako fenomen primárně kulturní; nacistická definice příslušníka německého národa je nicméně vnitřně rozporná: "Deutscher Volkszugehöriger ist, wer sich als Angehöriger des deutschen Volkes bekennt, sofern dieses Bekenntnis durch bestimmte Tatsachen, wie Sprache, Erziehung, Kultur usw. bestätigt wird. Personen artfremden Blutes, insbesondere Juden, sind niemals deutsche Volkszugehörige, auch wenn sie sich bisher als solche bezeichnet haben." To je mimochodem typické pro celou nacistickou ideologii: je to vnitřně nesourodá splácanina různých, navzájem si často protiřečících konceptů a symbolů; kdo příčetný by ostatně spojil dohromady indickou svastiku, severské runy a římskou orlici?
0 # Konfucius 2017-02-22 13:31
Tomáš Pecina: Nechci to tu tapetovat svými příspěvky, a mám dojem, že bych se měl držet více zkrátka. Jsem rád, že se něco dozvím, třeba teď o historii Němců.

Mně ta definice německé národní příslušnosti přijde poměrně konzistentní, tedy nakolik mé velice slabé znalosti němčiny dovolují. Němec je ten, kdo se drží německého jazyka, kultury a dalšího; a zároveň nemá cizí krev (zejména židovskou). Tedy být geneticky Němec je podmínka nutná, nikoli postačující.

Koncepty a symboly a jejich hodnocení má problém ten, že nebere v úvahu, že symboly ve většině historie měly také svou magickou a mystickou úlohu. To nebere v úvahu ani vědecká historie, a tyto souvislosti pomíjí a vysmívá se jim. A leckterý spolek si složil dohromady zdánlivě nesouvisející pro to, aby posílil svou moc nejen skrze vojska a další, ale také na magické úrovni. A zrovna ta trojice vyjmenovaných symbolů je k tomu docela vhodná.

Ostatně ze stejného důvodu se Pussy Riot a spol. snaží útočit především na magicko-mysticko ochranné věci: na důležité chrámy, skvlékají se před pravoslavným patriarchou Kirillem, nebo kácejí ochranný čtyřmetrový křesťanský kříž v Kyjevě krátce před Majdanem 2014. Ze stejného důvodu Islámský stát barbarsky zlikvidoval tisícileté chrámy v Sýrii.
0 # gogo 2017-02-22 13:55
Já myslím, že nacističtí ideologové měli "krví" na mysli právě genetickou kontinuitu. Kdyby bývali měli dnešní znalosti genetiky a možnost kvantitativně určovat původ, tak by se neuchylovali k náhražkovým popisům. Prostě pracovali s tím, co měli a tehdy byl geneticky nejcizorodější prvek v evropském prostoru právě ten Semitský.
Dalším vodítkem je taky fakt, že rozlišovali cosi jako "podíl krve" a podle toho měla být populace buď vyhlazena, zotročena nebo převychována-germanizována. Ale pocta být germanizován příslušela jen těm, kteří měli část panské krve a neměli nepřátelský vztah k Říši.

Hilter si byl jistě vědom toho, že není možné v evropském prostoru vybudovat stát pouze z příslušníků čisté krve, ale snažil se aspoň minimalizovat vliv těch, kteří byli geneticky odlišní. Nicméně čistí příslušníci Herrenvolk byli určeni k vládnutí a ti ostatní měli mít různá omezení co do vzdělání nebo hierarchii moci.

Jsem přesvědčen, že s dnešními znalostmi by nacisti definovali svoje teze na genetické bázi.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-22 14:04
Z čeho tedy "německost" pramení, z krve nebo z těch ostatních atributů? Konjunkce tam není, naopak vylučovací vztah, jehož směšnost je zdůrazněna zmínkou, že to nemohou být zejména Židé. Výsledek působí dojmem slohové práce čtvrťáka: "Nemám rád holky, zejména pak Elišku Novákovou."

Každá politická ideologie podobného druhu je systémem zástupných symbolů, jimiž legitimisuje morálně nepřijatelný cíl: české vlastenectví maskovalo komplex méněcennosti vůči Němcům, komunismus je zástěrkou pro závist schopnějším, islamismus je manifestací závisti západním národům atd.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-22 14:10
Jsem přesvědčen, že s dnešními znalostmi by nacisti definovali svoje teze na genetické bázi.

To nejde. Ani analysou autosomální DNA, nikoli pouhého nevypovídajícího haplotypu, byste se nevyhnul problému, že Češi jsou Bavorům nebo Rakušanům geneticky daleko bližší než Frísové nebo Vestfálci. Vždyť si přečtete ten seriál o rasách na Našem směru, tento problém si uvědomovali i bez DNA.
0 # gogo 2017-02-22 14:43
Já myslím, že němectví se taky vyvíjelo. I Němci měli svoje období německého obrození, kdy se chtěli vyrovnat např. kulturnějším Francouzům a hledali pojivo mezi svými německými oblastmi. I oni si prošli komplexem méněcennosti a usilovné snahy se vyrovnat.
Rakušané k tomu nepatřili podle mého názoru hlavně proto, že měli vlastní poměrně slušnou říši a nakonec po Rakousko-Německých konfliktech si v rámci usmiřování několikrát řekli, že šlo o v podstatě německo-německý, a tím i zbytečný, konflikt.
Čímž samozřejmě nepotěšili neněmecké obyvatele, konkrétně Čechy.

Nacisti podle mého názoru chtěli vyřešit ten problém na základě nějakého pseudovědeckého romantismu - bylo by ale správné říct, že oni moc možností neměli, jak definovat v dnešním pohledu geneticky čistého Němce. Měření lebek, nosů, nejrůznějších znaků nebylo vůbec spolehlivé, nakonec nejlepším vodítkem byla matrika a na zpracování americké stroje od IBM.
Bylo taky jasné, že jazyk tím vodítkem není, když se za Němce považovali i Židé a někteří geneticky příbuzní naopak německy nemluvili - byli z hlediska nacistů ztraceni v mase podřadných a jimi kulturně ovlivněni - za ty bylo ovšem třeba bojovat a území vyrvat barbarům (a etnicky vyčistit).

Myslím, že většina politických ideologií chce definovat, pro koho existují, nebo jsou závazné. Problematické nejsou jen ty diskriminující, ale i ty, které jsou z definice platné pro všechny, přičemž cílová skupina o nich neví, nebo o ně rovnou nestojí - příkladem taková vlezle agresivní ideologie je např. křesťansví nebo dnešní eurobolševická idea multikulturního a transpohlavního euročlověka. Těžko říci, co je vlastně horší.

Já to nacistické němectví chápu tak, že šlo primárně o záležitost kulturní identity na středoevropském prostoru, ve které byl zároveň přítomný "prvek zrady" (kdo způsobil, že tak výjimečný národ nedosáhl toho, co Francouzi a Angličani?) - tj. kulturně neodlišitelný prvek v čisté populaci, který způsoboval krize a ničil snahu čisté populace. Navíc jak Němci tak Židé se považovali za jistým způsobem nadřazené, takže pragmaticky vzato ta snaha o eliminaci konkurenta je celkem pochopitelná.

Nemám to nastudováno, ale myslíte, že v dobách vzniku národních (ale nejen národních) států nebyly ty ideje trapné a směšné prakticky všude? Kdo tím nežije, přijde mu to ubohé. Stejně tak to platí pro náboženství.
Nejste-li zapálený insider, nepochopíte to. Chcete vidět národní obrození se všemi šílenostmi? Jeďte na Ukrajinu. Chcete zažít boje za pravou víru? Máte možnost v Iráku.
0 # gogo 2017-02-22 14:58
Nacisté by se museli asi rozhodnout, zda jsou Češi spíš kulturně zkažení Němci, nebo Bavoři představují cizorodý prvek maskující se stejnou kulturou.
Samozřejmě, že to "řešení" nemá.
Tím, že neměli měřitelná data typu DNA (a je samozřejmě otázka i dnes, jak tato data správně interpretovat), mohli ten problém řešit tak, jak to nakonec říkal Heydrich.
1. etnicky vzdálení a nedominantní - zotročit, odsunout mimo centrální Evropu do Ruska a využívat jako dobytek
2. Etnicky blízci a oddaní - germanizovat a přijmout, zařadit do patřičné kasty
3. etnicky blízci a odporující - vyhladit
4. kdokoliv s ambicí vládnout - vyhladit

Ale tím, že ta genetická/etnická blízkost tehdy nebyla měřitelná, nemuseli právě řešit ty konsekvence typu Bavoři-Češi, neměli rozpory tam, kde je mít nechtěli.

Myslím, že i dnes, kdyby se objevila nějaká fundamentalistická strana, co by dbala na genetické profily, že by musela celou problematiku velmi zjednodušit, jinak by měli v našem prostoru členů tak akorát do mariáše. Anebo definovat nějaký ideální genetický mix. Myslím, že takhle technicistně do toho nikdo soudný nepůjde.
0 # Konfucius 2017-02-22 15:50
>>>> Z čeho tedy "německost" pramení, z krve nebo z těch ostatních atributů? Konjunkce tam není, naopak vylučovací vztah, jehož směšnost je zdůrazněna zmínkou, že to nemohou být zejména Židé. Výsledek působí dojmem slohové práce čtvrťáka: "Nemám rád holky, zejména pak Elišku Novákovou."

V této pasáži, i dalších odstavcích vašeho příspěvku, jste sklouzl k tomu "že toto je směšné". Mezi námi, ona celá ideologie nacismu je psychopatická a úchylná.

Nicméně vždy si musíte vybrat, jestli chcete něco pochopit nebo to hodnotit a dát tomu emocionální nálepku. Emocionální hodnocení není nic jiného, než zkreslení a posunutí skutečnosti.

Když nerómský obyvatel Chánova napíše "nemám rád jiné rasy, zejména Rómy" - je to sice odsouzeníhovný rasismus, možná i směšný, ale vcelku je jasné, proč je tam to zejména. A je to možné směšné, ale ve své podstatě vycházející z osobních zkušeností roho obyvatele.

---

>>>> Každá politická ideologie podobného druhu je systémem zástupných symbolů, jimiž legitimisuje morálně nepřijatelný cíl

Opět nálepka. Z každé politické ideologie na světě a v historii člověka od pravěku jakéhokoli národa či území - jste předem a bez výjimky udělal vyjádření komplexu méněcennosti a pokrytectví. Opravdu si myslíte, že toto je korektní diskuse? A opravdu si myslíte, že toto je pravda?

>>>> české vlastenectví maskovalo komplex méněcennosti vůči Němcům

Ano, to je módní názor. Vlastenectví je špatné z podstaty, a kdo je vlastenec, je vlastně psychopat. Buď bych je střílel, nebo věšel, v případě humánní nálady jen doživotně zavíral do Bohnic.

>>>> komunismus je zástěrkou pro závist schopnějším

Vzhledem k tomu, že komunismus je německý/západní exportní výrobek, je to zajímavý názor.

>>>> islamismus je manifestací závisti západním národům atd.

Tak to už je velké zjednodušení.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-22 16:07
1. Je-li něco směšné, znamená to, že to nemůže být logické; o tom debata byla.

2. Jaká nálepka? Daleko jednodušeji vyženete Němce a okradete živnostníky a podnikatele, když k tomu budete mít ideologii; v prvním případě, že zradili stát, ve druhém, že vykořisťovali pracující.

3. Ne každá ideologie vyvěrá z komplexu méněcennosti. Např. konservativismus nebo ekonomický liberalismus nikoli.

4. Vlastenectví, v podobě, o které je řeč, tedy řekněme v polovině 19. století, bylo kompensačním mechanismem: jsem sice nevzdělaný lempl, ale jsem Čech, a to je moje hodnota a důvod, proč by sis ty, druhý Čechu, měl raději kupovat šunt u mě a ne kvalitní zboží od Němce (nebo od Žida).

5. Komunismus je ideologie, která sice vznikla na Západě, ale rozvinuta tam nikdy nebyla. Ten komunismus, který zde vládl, je ruským produktem a extensí a legitimačním nástrojem ruského imperialismu.

6. A co jiného je islamismus? Tradiční společnosti se hroutí, a stojí na rozcestí: buď "dekadentní" západní hodnoty, nebo fundamentalismus, vycházející z myšlenky, že proti dekadenci je třeba bojovat radikálními prostředky. Klasický problém postkoloniálního světa, zostřený tím, že v těchto zemích je opravdu dost velká bída, kterou tam předchozí režimy zanechaly.
0 # gogo 2017-02-22 17:02
To je opravdu překvapivé, jestli chápete ideologie tak příšerně schematicky.
0 # Tomáš Pecina 2017-02-22 17:14
Snad. Ale nehledám složitost tam, kde se nabízí jednoduché vysvětlení.
0 # Radek Mikula 2017-02-23 02:21
Národ v tradičním pojetí představuje svazek předků, žijícího pokolení a jeho potomků v průběhu minulosti, přítomnosti a budoucnosti. Genetický prvek je tak podobně významný jako u rodiny, rodu nebo kmene. Národnost přichází s narozením. Mísení etnik pak do toho jistě vnáší potenciální nejasnosti.

TP: (...)tam, kde se nabízí jednoduché vysvětlení.

Pak jsi v nebezpečí zkreslené perspektivy, kdy můžeš závist vykládat jako motiv emancipace a odhlížet od možnosti, že kupříkladu ekonomický liberalismus a konzervativismus, ač prosty závisti, mohou vyjadřovat kořistnictví či obranu nelegitimních privilegií.

Konfucius: Uninoterapie je pití moči, případně natírání se močí - vlastní či cizí. Takové prasárny jsem nikdy nedělal.

Aha, tak to bude asi můj omyl pocházející z dojmu, že Vám tahle urinální tématika nějak imponuje. A tím souvisí i následující otázka:

Ostatně ze stejného důvodu se Pussy Riot a spol. snaží útočit především na magicko-mysticko ochranné věci: na důležité chrámy, skvlékají se před pravoslavným patriarchou
Kirillem, nebo kácejí ochranný čtyřmetrový křesťanský kříž v Kyjevě krátce před Majdanem 2014. Ze stejného důvodu Islámský stát barbarsky zlikvidoval tisícileté chrámy v Sýrii.


Řadíte k těmto znesvěcujícím útokům i piss-show slečny Adriany?
0 # Sekal 2017-02-23 16:59
Mmch, kdysi (ještě v dobách před zavedením internetu :-) ) jsem četl genetickou studii, kde se psalo, že obecně rozšířená domněnka o "degenerativnosti" příbuzenského křížení je zhola nepodložená. Argumentovali to liníí havajských králů, která trvala po 1000 let a přitom se v každé generaci ženil král se svou nejstarší sestrou a plodil s ní děti a ty se zase křížily spolu a celých těch 1000 let jim to vydrželo bez jakékoli degenerace nebo problému.
Problémem jsou údajně pouze ty dědičné choroby, protože ty se blízkým křížením násobí (násobí se i křížením s jinými osobami s toutéž chorobou, takže opět nejde o to příbuzenství, ale o to, že dotyčný tu chorobu má), což byl případ např. Habsburků.

Ostatně i pravěké tlupy musely být blízkého i incestního křížení plné; ve chvíli, kdy nemáte šanci určit paternitu, je to prostě nevyhnutelné. Na počátku nás všech tedy stála hromada blízkého křížení :-)))
0 # gogo 2017-02-23 17:20
Jednak to trochu hlídá příroda, kdy většinou sourozenci, pokud spolu vyrůstají, se nepovažují za možné sexuální partnery, a dále většina kmenových společenství má na příbuzenské sňatky omezení.
Výjimkou jsou samozřejmě "ušlechtilé" rody, které v kontextu místní mytologie jsou příliš dobré pro ostatní chamraď, takže se páří buď s podobně postavenými z jiného kmene, nebo nakonec i rovnou mezi sebou. Ale ta skupina je vždy poměrně omezená a na populaci vliv nemá, ať už to byli Faraoni nebo různě zdegenerovaná vyšší evropská šlechta.
I ve středověku bylo příbuzenské křížení zapovězeno, samozřejmě na omezeném území s omezenou mobilitou se stejně točily podobné geny pořád dokola. U nás to míchaly války, ale v takové Británii v některých oblastech byly popsané geneticky podmíněné vady, právě způsobené malou genetickou diverzitou populace.

Ta problematika je přece jen složitější, není zajištěno, že budete mít problémy např. v páté generaci sourozeneckého křížení, záleží to na mnoha okolnostech a náhodě.
Každopádně se ale mají šanci projevit specifické znaky genomu a bývá to častěji ke škodě než k užitku. I šlechtitelé, kteří vybírají odchylky cíleně s cílem je fixovat, si málokdy troufnou křížit jen sourozenecké jedince.

Na základní představu si myslím, že stačí mít představu o základech dědičnosti a povědomí o kombinatorice a pomůže také srovnání populací jednoho druhu, pokud se množí vegetativně nebo generativně, resp. partenogeneticky anebo klasicky pářením. Ty populace pak vykazují naprosto jiné charakteristiky.
0 # Konfucius 2017-02-23 20:15
Sekal: Příbuzenské křížení je vědecky nepodložené. Akorát ta Velká Británie plná genetických poruch, mutací. A degenrace řady královských rodů. Ale jinak je to vědecky nepodložené.

Kdyby vědci kdykoli navštívili Havaj, tak by věděli, že původní Havajané měli mnoho levobočků - a to v každé společenské vrstvě. Je to jedna z mála kultur, kde je to tak běžné, že paroháči s dítětem od souseda chvíli řvou a pak to dítě stejně přijmou za své. To už je fádní klišé a na denním pořádku. Tak pokud takto to dělali havajští králové, tak je jasné, že touto technikou se příbuzenskému zdegenerování vyhli vcelku úspěšně. :-)

---

Tomáš Pecina: Je-li něco směšné, může to být i logické. Nevidím v tom rozpor.

Žil jsem v domnění, že platí fyzikální zákony. Totiž, že absolutně každá věc na světě je důsledkem předchozí příčiny či příčin.

Tedy každé dění na světě je logické v tom, že existují příčiny tohoto stavu. Na tom nic nemění to, že to dění prohlásíte za směšné či cokoli jiného.

Zatím věda ještě neobjevila, že by fyzikální zákony striktně neplatily, nebo že by se daly porušovat.

Tedy jakékoli dění je logické, protože logicky vychází z nějakého předchozího stavu (= příčiny). Může být pro vás směšné, rozporuplné, takové, makové - ale každá věc má svou logiku a své příčiny.

Označením za směšné nedochází k anomálii, že pro tuto věc přestanou platit fyzikální zákony, a přestane platit kauzalita.

---

Tomáš Pecina: S těmi šesti body nesouhlasím, ale asi bych to reakcí na to vytapetoval a zdvojnásobil rozsah diskuse.

Hned bod 3) i bod 4) je krásná nálepka. Prostě některé politické ideologie označíte za věc komplexu méněcennosti, jiné za produkty hrdých lidí. Dáte tomu nálepku, a tím jste to vyřídil a je to. Mám dojem, že svět je sakra složitější.

Bod 5) jsme ve shodě. Když si pozorně přečtete co jsem napsal, psal jsem, že komunismus je německý exportní výrobek. Komunismus není závist vůči Západu, ale produkt Západu, který sloužil pro rozbití Východu a jeho oslabení. Tedy exportní výrobek či bojová zbraň. Bolševici dostali na VŘSR desítky miliónů marek, a spešl vlak.

Bod 6) Islamismus je náboženství, které vzniklo v době, kdy po prosperitě Západu nebylo ani vidu ani slechu. Těžko tedy kauzálně mohl mít účel, jaký mu připisujete.

To, že se historicky střídají doby prosperity a rozežranosti vedoucí k rozpadům Říší, následované radikálním fanatismem a asketismem je vcelku normální historický cyklus.

A řadu velkých říší rozvrátili a ještě rozvrátí barbaři, stejně jako Řím. V určitém bodě prostě rozežranost říše či státu dosáhne úrovně, kdy není životschopná. Není schopná se ubránit, ani provozovat základní funkce, protože každý jen hrabe prachy, souloží, chlastá či řeční, ale nikdo nemá žádných ideálů a není ochoten za ně bojovat. V tu chvíli se objevují radikální fanatici mající svůj ideál (třebas úchylný jako Alláha), protože nad říší nemající nic než ideál nažrat se to na vítězství stačí, byť by říše byla formálně vojensky sebesilnější.

V této fázi je momentálně Západ jako celek. Když ho nedobude radikální islamismus, dobudou ho třeba radikální feministky, nebo radikální Zelení, nebo radikální Keňané, nebo radikální cokoli.
0 # Konfucius 2017-02-23 20:26
Gogo, Sekal: Incest v pravěku i u křováků je velice vzácný, protože téměř v každé tlupě existovalo tabu incestu a sexu/sňatku mezi příbuznými. (Podrobněji docela čtivá knížka "Totem a tabu" od Sigmunda Freuda.)

Těch pár výjimek, které to tabu neměly, ty čekala degenerace a následné vymření po patřičném počtu generací až se dosáhlo určitého stupně degenerace. Takže evolučně ála Darvin zůstaly naživu víceméně pouze společenství, které měly tabu incestu.

Ostatně neexistuje na světě žádná civilizace, které by byla plně rozvinutá, a zároveň sexuálně uvolněná. Jakýkoli vyšší rozvoj civilizace a kultury byl dosažen pouze tam, kde byla omezení v tom, kdo s kým.

Tedy tam,k de muž i žena se musí trochu snažit, aby byl sexuální/životní partner - tam jako vedlejší efekt této snahy vzniká seberozvoj a následně rozvoj civilizace. Třeba v Africe či na Haiti, kde souloží každý kdo se potká bez skrupulí se posílá neustále humanitární pomoc, a charity zveřejňují srdceryvné fotky s nápisy "přispějte!".
0 # Sekal 2017-02-24 15:45
Konfucius, gogo:

Mám o životě v pravěku asi jiné představy :-), každopádně mi není jasné, jak by se tomu křížení mohli vyhnout i kdyby chtěli. I v moderní společnosti se stane, že otcem je někdo jiný než se předpokládá a v pravěké tlupě to muselo být masové, protože se vůbec netušilo, kdo je otcem. Představa, že tyto "křížící se tlupy" časem vyhynuly, je absurdní - proč? Rodokmen havajských králů také nevyhynul, naopak, prosperoval jako málokdo jiný.

To, že člověk nepociťuje sexuální pud k někomu, s kým vyrůstal, je pravda, ale nemá to nic společného s příbuzenstvím. Když budete vyrůstat s cizím člověkem, nebudete ho považovat za partnera, když se setkáte se sourozencem, o kterém netušíte, že je Váš sourozenec, nebudete s tím mít problém.
A existují i výjimky, sám znám několik párů, jejichž přitažlivost začala ve školce a dosud trvá.

Např. ještě v 18. století bylo mezi šlechtou běžné posílat děti už odmalička na výchovu jinam, takže sourozenci spolu prakticky nikdy nevyrůstali.

Mmch., incestní styky jsou i v naší době a v naší zemi mnohem častější, než bychom čekali (alespoň než bych čekal já).
0 # Libor Petříček 2017-02-21 14:17
Ať už ta či tak - podstaou věci je, zda by kdokoli měl být trestně stíhán za expresivněji vyjádřený nesouhlas s ideologií (náboženství, ateismus, marxismus, anarchismus atd.). Nemám na mysli výzvu typu "pojďeme a upalme ty čarodejnice".
Podle mne by za to trestně stíhán být neměl, o vazbě ani nemluvím.
Fuj.
A jdu se vyčůrat, na co, to raději neprozradím.
LP
0 # Anonymní 2017-02-21 22:39
V Arizoně v roce 2014 zadrželi a vzali do vazby "temného lorda", který před kostelem pomočil a zapálil bibli,tam je to trestný čin.
Egypťan v roce 2012 v Káhiře roztrhal bibli na protest před Us ambasádou,hrozilo mu 5 let,takže nejen na Slovensku.
0 # Konfucius 2017-02-22 12:25
Znovu, v trestním zákoníku USA je tento čin, tedy rouhání se náboženství, explicitně uveden jako trestný. V trestním zákoníku Slovenského chalífátu je ovšem stejný čin beztrestný. Tolik teorie právo a analýza zákoníků.
0 # Anonymní 2017-02-22 15:08
ad anonym:

Oni ji stíhají hlavně za ty hlášky, co u toho měla. Kdyby mlčky pomočila a spálila Korán, tak by imho stíhána nebyla, max. za výtržnictví.

Yossi
0 # Anonymní 2017-02-23 09:56
No, tyhle hlášky :
„... v žiadnom prípade ma nikto nezastaví, aby som zabránila, teda zabránila, pozastavila moje vysielanie videí alebo fotografií, alebo písomných názorov, čo sa týka islamu. Proste za tým si stojím a sú to pre mňa paraziti, ktorí sú horší ako svrab, aby keď sa nevedia prispôsobiť oni nám, tak tu nemajú čo hľadať... Tak som sa rozhodla, že patrí to obecne čisto iba k islamom, k muslimom a islamu. Všetkých si vás postupne budem loviť a každý kto sa mi postaví do cesty a bude ma chcieť zastaviť, tak dopadne veľmi ťažko na hubu. ... tak isto ma nejak nezastavia a pôjdem po každom muslimovi. ...

Asi bych teda udělal dožádání na Daeš, jestli jim to zrovna vod týhle ženský vadí
0 # gogo 2017-02-23 10:20
V lese byla drsná, ale v rozhovoru s redaktorem deníku Bruselská pochodeň již byly patrné známky lítosti nad tím, co provedla.
Na otázku, zda lituje svého činu, nebo zda si za ním nadále pevně stojí, odpověděla:
"Kdybych tehdy tušila, co pochcáním Koránu způsobím, taky bych se na to vysrala"
Tady je vidět, že i zdánlivě nenapravitelně závadové osoby jsou většinou jen pomýlené a pečlivou politickou prací převychovatelné. Vždyť o člověka, o toho nám jde přece především!
0 # Anonymní 2017-02-22 16:23
Ne že by to bylo podstatné, ale spálila ta paní opravdu Korán?
0 # Radek Mikula 2017-02-23 02:27
Původní verzi ne, pouze anglický překlad, což není bez významu.
0 # Radek Mikula 2017-02-23 11:00
Tento komentář byl odstraněn autorem.
0 # Anonymní 2017-02-23 11:38
Ten rozhovor je úžasný, ta je snad blbší než Šlégrová.
0 # Anonymní 2017-02-23 14:51
95% lidí je statisticky vzato "blbších", než já. Přesto bych si o té mladé dámě něco takového nedovolil tvrdit. Chtěl bych Vás vidět v jejích poměrech.
Také jsem si pustil rozhovor – ve slušném státě by se jí mělo dostat odborné pomoci, ne vazby!
0 # Anonymní 2017-02-24 16:32
Dost mě děsíte, za svobodný projev odborná pomoc?!?
Tak to už jste hezky převychovaný....!
Dan
0 # Anonymní 2017-02-24 16:43
Ta odborná pomoc je ovšem založena ve slušném státě na principu dobrovolnosti. Ta paní nevypadá, že by o něčem takovém zatím uvažovala resp. že by uvažovala. Například provádět defekaci před státní vlajkou je v podstatě její hanobení, že jo.
0 # Anonymní 2017-02-24 20:40
A co rovnou zakázat defekaci?
At si každý třísní na co chce...
Kdybyste tak věděl na co to dělám já...
Dan
0 # Anonymní 2017-02-24 22:04
Anonymní 23. února 2017 14:51 -> Dan:

Pusťte si ten rozhovor, pochopíte, proč jsem mluvil o "odborné pomoci". Měla (má?) dlouho deprese. Ani se jí nedivím.
0 # Anonymní 2017-02-25 09:01
a taky mozna lze
0 # Anonymní 2017-02-25 13:49
Anonymní 23. února 2017 14:51 & 24. února 2017 22:04 -> Anonymní 25. února 2017 9:01:

Možná. Alespoň hlavní základ je ale v rozhovoru zobrazen reálně. Nemá na to, aby o sobě vytvořila kompletně jiný obraz.
0 # Anonymní 2017-02-25 13:38
nejde o to na co ale před čím... Užívání státní vlajky si jakákoliv státní moc zpravidla chrání. Pokud tak nečiní, je často na cestě státi se státní bezmocí...jakkoliv chápu, že v tomto konkrétním případě byl úmysl zřejmě opačný, zákoutí se státní vlajkou k veřejné defekaci nepovažuji za dobrý nápad.
0 # Anonymní 2017-02-25 16:31
Słodka dziewuszka, ale te popaprańce jej nie odpuszczą
0 # Radek Mikula 2017-02-25 18:24
Tak jak Klątwę Teatru Powszechnemu?
0 # Anonymní 2017-02-25 22:50
Teatr Powszechny przyschnie tutejsze popaprańce latają co niedzielę do swojego teatru i innego im nie potrzeba, jedyną słuszną prawomyślną i sprawiedliwą siłę polityczną w końcu diabli wezmą, a te muslimy zajadłe okrutnie i tu problem dla lasęcji niestety.
0 # Radek Mikula 2017-02-26 23:06
Kogo Pan myśli tą siłą polityczną? A co tam w Polsce s Tatarami?
0 # Anonymní 2017-02-27 08:04
Cieľom organizácií degenerantiek a degenerantov z LGBTI je poštvať proti sebe skupiny ľudí, národy, náboženstva, ženy proti mužom a zarobiť na nich podvodem, okrádáním, válkou, právami "žien", rozvody ...

Taková je pravda, kterou učí náš pan učitel Ing. L. Balvín už nejmíň 40 let.

Doufám, že alespoň moja českoslovanština vás poteší v EU, ČR, SR a rodinách právne zmenené na bordel a lebo ešte niečo horšie...
0 # Anonymní 2017-02-27 08:08
Cieľom organizácií degenerantiek a degenerantov z LGBTI je poštvať proti sebe skupiny ľudí, národy, náboženstva, ženy proti mužom a zarobiť na nich podvodem, okrádáním, válkou, právami "žien", rozvody ...

Taková je pravda, kterou učí náš pan učitel Ing. L. Balvín už nejmíň 40 let.

Doufám, že alespoň moja českoslovanština vás poteší v EU, ČR, SR a rodinách právne zmenené na bordel a lebo ešte niečo horšie...
0 # gogo 2017-03-29 09:15
Analogie z ČR
parlamentnilisty.cz/.../...

U nás orgáni nepožadují vysvětlení kvůli samotnému pálení, oni mají podezření na spáchání přestupku spočívajícím v nenahlášení shromáždění.
Asi bude potřebné specifikovat, co musí člověk udělat, aby byl považovaný za svolavatele a tím zodpovědný za celou akci.

Aby to nakonec nebylo tak, že by musel člověk nahlašovat orgánům "jdeme s chlapama na pivo".

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)