Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Shodou okolností jsem se v posledních týdnech zabýval událostmi, které předcházely komunistickému putschi v únoru 1948, a nemohl jsem si proto nevšimnout, že něco podobného se děje před našima očima, tady a teď.

Když vedení policie oznámilo reorganisaci útvarů zaměřených na boj s organisovaným zločinem, zvedla se – arci pečlivě orchestrovaná a řízená – bouře nevole, jejímž společným znakem je původce: Andrej Babiš a jeho jako jeden muž vystupující politické hnutí. Začali to novináři jeho Lidovek, poté následovalo prohlášení Babišova spojence Radima Jančury a dosud relativně neutrálně vystupujícího nejvyššího státního zástupce Pavla Zemana, a dnes následovalo rasantní prohlášení ministra spravedlnosti za ANO Roberta Pelikána. O něco jemněji proti plánu zalobboval i president Zeman.

Připravovaná reorganisace, v jejímž rámci by měl ztratit část kompetencí ÚOOZ Roberta Šlachty, je přirovnávána k někdejšímu odstranění Mrázkova vyšetřovatele Evžena Šírka, a je vytvářen dojem, že bude-li Šlachta odstaven od moci, tato země nevratně upadne pod nadvládu různých mafií.

I kdybychom něčemu takovému chtěli uvěřit, měli bychom zpozornět, kdo jsou Šlachtovi přímluvci a co je spojuje: totiž blízký vztah k Andreji Babišovi, tedy muži, jehož existence, politická i ta občanská, vyjádřená možností pobývat na svobodě, visí nyní na vlásku toho, že jej policie nebude stíhat za dotační podvod v kause jeho resortu Čapí hnízdo, a to optimálně i v případě, že OLAF uzavře své vyšetřování s výrokem Podvod – a to se může stát každým týdnem, ne-li dnem.

Tato země má s ovládnutím policie jedinou politickou stranou svou zkušenost právě z r. 1948, a to natolik neblahou, že bychom neměli být neteční.

Šlachta, Ištvan a další orgány, co spolu mluví a náramně si rozumějí, jinak známí též jako Bratrstvo protikorupční pracky, by měli být hodnoceni na základě výsledků, a ty jsou na jednu stranu sice imposantní – vždyť který policejní útvar nebo státní zástupce dokáže zajistit pád vlády! – ale z hlediska soudní koncovky, včítaje v to i názor Ústavního soudu o porušování ústavních práv při účelové volbě soudu v přípravném řízení, jde o jedno velké, seriové a pokračující fiasko.

Dopustíme-li, aby byla u trestních orgánů místo odbornosti a kvalitní práce honorováno oddanost, můžeme se vbrzku nadít něčeho podobného jako kdysi: nebude se to asi jmenovat Vítězný únor, ale poraženým bude, stejně jako tehdy, primárně právní stát.

Komentáře   

0 # Anonymní 2016-06-08 19:12
Pane Pecino, máte bohužel opět pravdu! Kdo chce vidět, ten vidí. Hlídací psi demokracie, tedy novináři, za koblihu udělají vše, co pán nařídí. Justice se z bahna sama také nedostane ...
0 # Anonymní 2016-06-08 19:25
Vy skutečně věříte tomu, že účelem té reorganizace není odstranění Šlachty? leclerc
0 # Tomáš Pecina 2016-06-08 19:27
Samozřejmě, a zcela po zásluze!
0 # Anonymní 2016-06-08 19:50
Aha. A nemělo by se jeho údajné pochybení řešit normální cestou a ne přes politické rozhodnutí? Já myslel, že si opakovaně stěžujete na banánové poměry u nás. A teď je evidentně schvalujete. Vypadá to, že podobnou praxi haníte pouze pokud Vám nevyhovuje výsledek. Není to pokrytecké? leclerc
0 # Tomáš Pecina 2016-06-08 20:09
To máte asi pravdu. Jakýmkoli formálním výhradám se Šlachta ubrání tím, že všechny úkony mu jaké správné schválili lidé od Ištvana, a ten je politicky chráněn z nejvyšších míst. Tedy je reorganisace patrně jediný způsob, jak se Šlachty zbavit.
0 # Anonymní 2016-06-08 20:31
Nevim. V čem konkrétně máte výhrady? Vy souhlasíte s rozhodnutím Nejvyššího soudu ohledně imunity? V USA za stejný čin odsoudili guvernéra Virginie. Pokud se nepletu, tak se to dostalo ke SCOTUSu. Ten ještě nerozhodl. leclerc
0 # Tomáš Pecina 2016-06-08 20:51
K rozhodnutí NS ohledně rozsahu poslanecké imunity (indemnity) mám velké výhrady, ale jádro problému spočívá v tom, že Šlachta a Ištvan udělali obrovskou akci s mediálním doprovodem, mluvila se o metrácích zlata, a výsledkem jsou zatím dvě omluvy (jedna Rittigovi, druhá Nečasové), jeden instanční ping-pong a jedno hlavní líčení, kde se bude dokazovat na základě nepoužitelných důkazů, a kdoví jestli to bude k něčemu. Jo, a samozřejmě ještě ta darovací daň, to je jasný Šlachtův zásah do černého :-)
0 # Anonymní 2016-06-09 10:16
K výsledkům bych ještě přidal pád vlády. Tam byl efekt naopak hodně výrazný.
0 # Anonymní 2016-06-08 19:58
Dotaz: jak lze Šlachtu legálně zbavit funkce?
Jiriq
0 # Anonymní 2016-06-09 17:55
0 # Anonymní 2016-06-09 18:33
To je jenom další mediální divadýlko. Zatím ještě nikam neodchází, udělal jen další domluvený krok, který má s kauzou pohnout a zastavit onu reorganizaci.
0 # Anonymní 2016-06-09 14:04
Pro GOGO-pan Pecina odpusti, ze to neni k tematu-Gogo, tady mate konecne nejaka cisla, je to opet tak, jak jsem Vam rikal:

novinky.cz/.../...

Neocon
0 # gogo 2016-06-10 07:51
Statistika je jedna věc, realita druhá - jak jsem vám už psal, německá policie má přikázáno lehčí delikty ignorovat a ty ostatní nepřipisovat migrantům. Němci jsou v tomto pojetí i všichni ti, co tam mají dlouhodobý/trvalý pobyt. Bylo by asi přínosnější, kdybyste Německo navštívil nebo pokomunikoval s někým, kdo je přímo dotčen tím multikulturním dobrem.
Pro srovnání - v ČR taky nenajdete statistiku cikánské kriminality - oni jsou to totiž taky Češi.
0 # Anonymní 2016-06-10 09:37
Ehm... takže (oficiálně) spáchalo nějakých 1,5 milionu ilegálů stejně trestných činů jako 80+ milionů Němců? No, to je skvělá zpráva, to páchají na osobu jen 80x více trestných činů. Úžasné. (Pro srovnání - na Slovensku vedli ještě cca do roku 2001 oficiální statistiku romské kriminality, čísla byla pěti- až dvacetinásobně vyšší než už zbytku populace.)
0 # Anonymní 2016-06-10 09:55
Ke shora uvedenému ještě důkaz místo slibů (děkujeme Wayback Machine):
- Vývoj romské kriminality 1986-2001
- Vývoj kriminality 1997-2001 - procentuální podíl kategorií pachatelů podle krajů
Statistická ročenka MSpr SR za rok 2001 - k doklikání ještě mnoho dalších poučných tabulek.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2016-06-10 12:41
Gogo, nežvaňte! V Německu policie patří jednotlivým zemím spolku. (Výjimka: policie pro ostrahu hranic patří federaci, ale ta není oprávněna se zabývat kriminalitou v jednotlivých spolkových zemích.) Dovedu si představit, jak kolínská policie má snahu lehčí delikty zametat pod stůl, aby opět nevypadala tak neschopně, ne však že by její nadřízené ministerstvo vnitra Porýní-Vestfálska, které je pod silným dozorem veřejnosti a spolku od Silvestra, něco takového nařídilo.

Bavorsko by se k tomu neodhodlalo v žádném případě, protože i lehčí kriminalita migrantů mu vkládá do rukou argumenty proti politice federální vládě. Ostatní země spolku se pohybují mezi těmito dvěma extrémy.

Nedostatek kritického a logického myšlení a podlehnutí lžím a propagandě v českých sdělovacích prostředcích, gogo?
0 # Anonymní 2016-06-10 14:09
Gogo, nebudte jako Trump-oficialni statistika nezamestnanosti 4.7% vc.pruserovych Jizansych statu a Trump tvrdi-nevadi-nezamestananost je 45%, tedy kazdy druhy je bez prace.

Na otazku-jak jsi na to prisel? Trumpova odpoved-urednici falsuji statisktiky. Jasne, 90 tis.US uredniku, kteri jsou Republikani, ci voli dlouhodobe GOP-ani jeden z nicht by nezavolal na Fox News, ci nedal sfalsovane dokumenty na online.

Totez v Nemecku-desitky tisic policistu a uredniku nenavidi cmoudy, a ani jeden z nich nerekne, ze to je zfalsovany..

Gogo, v nemecku jsem nebyl par let, ale v nasem state je 20% ilegalu, ne 2%, nybrz 20% ( a nedelejte si iluze, ze mexik je o neco lepsi nez cmoud) a neni s nimi zadny problem, tak nevim, proc by mel byt v SRN problem, kdyz k puvodnim cca 8mi mil.cmoudu, pribyl trapny jeden milion.

Nakonec, cisla hovori jasne-jen tim, ze to popirate zpusobem, ze to bylo zfalsovano (jako celozivotni Demokrat Trump) se stavite lacine na uroven Bozenky/Daniely/Unknown-mate na vic, Gogo

Neocon
0 # Anonymní 2016-06-10 14:12
Anonym 9:37- Zkuste si tu statistiku (cisla) precist jeste jednou, treba na podruhe vam to pochopite.

Neocon
0 # gogo 2016-06-10 14:39
Opravdu nevím, jak reagovat. Mám zkušenost s tím, jak se statistikou pracuje. Viz příspěvek ohledně cikánské kriminality. Nebo různé tvůrčí změny v metodice tak, aby to vyšlo dle zadání.
Dobrá, můžeme zůstat u toho, že oficiální statistické údaje říkají, že 1.5 milionu migrantů v Německu (plus nějakých 5mil již dříve usazených) vykazuje stejnou kriminalitu (na hlavu) jako domorodí Němci. A můžeme směle dodat, že podle výzkumů tito lidé představují ekonomický přínos pro zemi.
Když mi tyto lidi nebudete nutit do mé země, klidně si tomu věřte.
Kdo ale měl možnost se seznámit alespoň povrchně s no-go zónami v některých městech a kdo tuší, jak funguje sociální systém, nikdy takovým nesmyslům věřit nebude.

Pane Krystlíku, rozjel jste se pěkně, ale nijak to nevyvrací to, co jsem psal. Netvrdím nic o organizaci policie. Nakonec podobný mechanismus změn metodiky a práce policie byste našel i ve Švédsku.

Abychom se ale dobrali k nějakému závěru, ke kterému bychom se mohli později vrátit a srovnat s realitou.
Já tvrdím, že imigranti z Merkel-vlny jsou povětšinou tvořeni mladými muži islámské víry, často radikálních nározů, většinou funkčně negramotní už ve svém kontextu a neochotni se stát Němci z kulturního hlediska. Dále tvrdím, že nemají zájem pracovat, hodlají parazitovat na sociálním systému Německa a část z nich je přímo přesvědčena, že na to mají právo a že je jejich úkolem Německo zkolonizovat a nastolit tam novou, islámskou kulturu.
Bohužel ani druhá a další generace tureckých gastarbeiterů nejsou pro Německo přínosem v ekonomickém smyslu. Dále ti usazení se radikalizují těmi nově příchozími a budou předstvovat srovnatelné riziko.
Tedy shrnuto - merkelovská imigrace do Německa představuje obrovskou ekonomickou zátěž a bezprostřední bezpečnostní riziko pro domorodce. Tvrdím, že tito lidé páchají násobě víc trestných činů v oblasti násilí a pouliční kriminality než domorodí Němci (normováno k populaci).

Zkuste se analogicky vyjádřit vy, ať to pak můžeme srovnat, až se vyjeví skutečnost v celé kráse.
0 # Anonymní 2016-06-10 15:04
Ne, Gogo, oni nevykazuji stejnou kriminalitu jako domorodci, chcete-li white Nemci. Znacna cast te "kriminality" byla falsovani viz, a tr.ciny v uprchlickych taborech mezi sebou, cili tzv.beznou kriminalitu, poulicni-maji nasobne mensi, nez domorodi Nemci.

Opet se tedy mylite,-GOP si nechala udelat pruzkum, aby mela munici do Voleb a ejhle-hispansti ilegalni imigranti maji nasobne mensi kriminalitu, nez US obcane-coz je i logicke, ze-nechci na sebe upozornovat, tak se chovam slusneji, nez bych se choval ve sve zemi, neridim ozraly, kdyz nemam ridicak apod.

Ve Vasich No-Go zonach jsem byl, treba v Malmo, opakovane-verte mi, ze to byla romanticka prochazka, oproti treba South Chicago, ci East St. Louis.
Take kdyz jsem cestoval mimo resorty, stovky kilometru treba v Tunis, Egypt, Turecko-citil jsem se asi tak 80x bezpecneji, nez kdyz jsem byl mimo Resorty v mexiku, ve vesnicich apod a asi tak 200x bezpecneji, nez v South Chicago, kde neni ani jeden Cmoud, ani jeden Hispanec-jen US obcane..., neprijde Vam to zvlastni?

Jedine, v cem s Vami souhlasim je, ze Cmoudi nejsou a zrejme nebudou ekonomicky prinos-to ale nic nemeni na veci, ze jste chtel cisla-mate je a kdyz je mate, tak je zpochybnujete, protoze se Vam to hodi-fakt laciny.

Neocon
0 # tkrystlik@yahoo.de 2016-06-10 16:54
Ach, gogo, jak jste mile nevzdělán! Turci v Německu a nakonec i jinde mají silné zábrany pro asimilaci cestou tureckých zákonů. Ztratí-li turecké občanství (Německo to požaduje při nabytí německého naturalizací) nesmějí pak v TR dědit, ani nabývat nemovitosti. To je obdobné jako v ČSSR za normalizace a donedávna i v ČR - nejdříve byl požadavek občanství a současně bydliště v ČR, dnes je pro státní příslušníky států EU požadováno jen bydliště v ČR.

Převládající mladí muži mezi migranty mají své opodstatnění v tom, že přišli jako nejsilnější členové rodiny, aby si v obtížných podmínkách vybudovali novou existenci, a pak za nimi přijde širší rodina. Z toho plyne, že usilovně pracovat chtějí, ne parazitovat na sociálním systému!

K tomu všemu jim někdo ve výchozích zemích slibuje, že po příchodu dostanou nejen sociální podporu, nýbrž Německo jim postaví každému rodinný dům a dá zdarma auto. Nebo že dostane od Německa do měsíce dvou prostředky na otevření si pizzerie. Přemýšlel jste někdy, kdo tyto pohádky šíří? Cui bono?

Hodně je jich se svou situací v Německu nespokojeno, takže například do Erbilu byla zřízena zvláštní letecká linka, která létá s oněmi navrátilci z Německa, tuším, dvakrát týdně.

Co se týká zametání lehčí kriminality samotnou německou policií pod koberec, jste i nadále vedle jako jedle. Kdo by takový pokyn vydal? To by byla profesní sebevražda, u jednotlivých ministrů vnitra politická. V období po silvestrovských incidentech jsou ostře sledováni. Pravda je taková, že policie má podstav a vše nezvládá - musí se tedy věnovat jen podstatnému. Ostatní jsou české kecy.
0 # gogo 2016-06-10 17:28
Pánové, nepolemizujte tedy se mnou, ale sepište sem svoji vlastní analýzu, jak se věci mají. Po nějaké době srovnáme.
0 # tkrystlik@yahoo.de 2016-06-10 17:33
Gogo, když jste měl tu drzost zde něco napsat, tak to laskavě obhajujte nebo uznejte svůj omyl! Německá policie nemá přikázáno, jak tvrdíte ve svém přípisu 10. června 2016 7:51, delikty nepřipisovat migrantům.
0 # Anonymní 2016-06-10 17:38
Tvl-jakou analyzu?
Kdyz ji nemate, strilite na slepo, protoze "ji nemate". Kdyz ji mate a cisla jsou, tak jak jsem cca predpokladal, a par tydnu nazpet vam to tady psal, tak je to "levy, zfalsovany", nema dle Vas ani hodnotu toho papiru. Tak jakou analysu chcete?

Presne jako Trump-3 dny nemluvil o nicem jinem, nez jak mel ve Phoenix plno k prasknuti, v hale 15 tis.lidi, jen na CNN to rekl 12x. Problem je, ze ta hala, osobne jsem tam byl 3x, ma kapacitu 1700 lidi, se stojicimi okolo a na schodech 2400 lidi...

Tohle je to same-budu tvrdit neco dokola, co neni pravda a kdyz se dozvim opak, podlozeny, radne spocitany, s cisly na kus presne, tak radeji reknu, ze je to leve, na dotazy nebudu reagovat.
Co kdyby Gogo, jste ukazal to, ze jste chlap, coz ja praktikuji cely svuj kratky zivot a rekl-sorry, mylil jsem se...

Neocon
0 # Anonymní 2016-06-10 19:27
Gogo se v tomto nemýlí,
statistika průzkumu též hovoří jasně.
Jeden milion nově příchodivších páchá zhruba stejnou kriminalitu, jako osmdesát milionů domorodých Němců.
Procentuálně je tudíž kriminalita běženců 80x vyšší.
0 # Anonymní 2016-06-10 19:34
Prosim, prectete si ten clanek/analysu jeste jednou-leta vam tam par nul, ale to je jiste pro vas detail, nevadi, nejaka nula sem, nejaka nula tam...

Neocon
0 # Anonymní 2016-06-10 19:54
To je zcela jasné - potřebujeme více "uprchlíků", jak pravil Bilderberg. Hurááá! Vyšším počtem islámských "gynekologů" za snížení zločinnosti. Dohnat a předehnat!

P.S. A kriminalitu také zásadně nezatajujeme, že, Herr Krystlík. Ostatně, Západ s tím má bohaté zkušenosti.
0 # Anonymní 2016-06-10 20:08
Ne, Zapad jiste nepotrebuje zadne Cmoudy, to ale neznamena, ze ze sebe budu delat idiota a lhat.

Neocon
0 # gogo 2016-06-11 14:44
Já nevím, jestli si uvědomujete, o co vlastně jde. Za komunistů byl statisticky taky blahobyt a v reálu jsme zaostávali ze zbytkem Evropy. Ve Švédsku jsou zákony na trestání projevů nesouhlasu s imigrační politikou.
Z prinicpu, tak jako dnes v ČR nelze prokázat z oficiálních statistických zdrojů tzv. cikánskou kriminalitu, tak z oficiálních německých zdrojů těžko dohledáte otevřená data k imigrantům.
Samozřejmě vás nehodlám přesvědčoavat o existenci života mimo statistiku.
Ale zajímal by mne váš pohled, jak je to doopravdy. Svůj jsem napsal, když uděláte totéž, budem to moct později srovnat.
0 # Anonymní 2016-06-11 15:18
Jak pozdeji? Na zaklade ceho, kdyz-co se Vam nehodi do kramu, oznacite za "zfalsovane"? Vazne verite, jak pise p. Krystlik, ze nekdo vydal prikaz/rozkaz na falsovani statistik, a nikdo z tech desitek tisic lidi to nedal na ZDF, internet, do News, FcB a vsichni mlci?
Je takove Gogo zlate pravidlo, ktere funguje, verte mi, spolehlive-pokud udelam neco ne uplne koser a vi to mene nez 3 lidi, mam 50% sanci, ze to nikdy nepraskne. Pokud to vi vice nez 3 lide, mam 100% sanci, ze se to dostane na svetlo. A o tomhle, falsovani statistik/hazeni pod stul/zametani pod koberec by muselo vedet desitky tisic lidi...
Srovnavate nesrovnatelne-o "cikanske" kriminalite samozrejme nikdy nebudou presna cisla, protoze Rom ma stale CZ obcanstvi. Jak pozna policista Roma na OO PCR Dobris? Ze je tmavy? Tmave oci? Rekl to policistovi, co kouka na hodinky a chcet uz jit domu za zenou?
Kdezto uprchlik je v jinem rezimu/statutu, nema Nemecke obcanstvi, nemecke ID, nemecky pas. Proto se da statistikam ohl.uprchliku verit, ale statistikam ohledne Romske kriminality nikoliv, protoze to jsou stejni cesi, jako Vy...

Neocon
0 # gogo 2016-06-11 15:57
Vy si myslíte, že byl vydán příkaz k falšování a že v tomto znění jej najdete na webu?
To je přece absurdní! Stačí přece změnit metodiku. Například u dopravních nehod zvýšit mez pro škodu. Nebo do kriminality přestat uvádět etnicitu. Dřív se dalo vyčíst, zda se jednalo o Cikána, dnes již ne. Dokonce to neříkají ani v případě, že někoho hledají. Si představte tu absurditu - hledáte Cikána, ale musíte ho popsat tak, abyste to slovo nepoužil.
Před pár roky chtěl kdosi řešit cikánskou problematiku ve školství, jenže nikdo z vedení škol si netroufl napsat, kolik cikánů mají ve škole, protože by to byl přece rasismus, jak jim do té doby ti samí papaláši vtloukali do hlav. Je to absurdistán.

Kdy později? Až padne EU v čele s diktátorkou, stejně jako se dostaly na světlo některé informace z let 1948-1990 po převratu. Ale doufám, že to bude dřív a nebude potřeba čekat na mocenskou změnu. Ony ty skutečnosti vyplouvají na povrch průběžně, jen holt nesmíte chtít statistiku od toho, kdo ji kreativně tvoří.
A taky se dá odvozovat skutečnost z oficiálních dat. Např. všichni EU-odborníci tvrdí, že dnešní migranti jsou pro stát velkým ekonomickým přínosem. Na druhé straně chtějí počítat za každého odmítnutého migranta státu pokutu cca 250 000E
motls.blogspot.cz/.../...
Já prostě situaci vidím NĚJAK z toho, co vidím osobně nebo dohledám ze zdrojů. Vy to vidíte jinak a třeba se jednou dozvíme jak to bylo doopravdy a budem moct porovnat, kdo z nás se mýlil víc.
0 # Anonymní 2016-06-11 16:07
Gogo, hadam ze jste dospely clovek-jaka cikanska kriminalita? Vzdyt to jsou cesi jako Vy a jako ja byl pred lety. Na co potrebujete statistiku? Podle ceho ji budete delat? Vzdyt se k romske narodnosti prihlasilo pri poslednim scitani tusim 5tis.lidi. Tohle bych cekal od Bartose, Bozenky, nebo Kalinovskeho, ale proc zrovna Vy?

Mel by jste lepe pochopit, jak to funguje u nemecke, ale i ceske policie-Zatkne, ci zadrzi se osoba, po te se zadaji veskere udaje na pc do systemu, ktery je nasledne druhy den rano ve svodce pro Okresni reditelstvi PCR a automaticky se dostava do celorepublikoveho systemu-navzdy, opakuji navzdy.
Tam dany policista vyplni veci jako obcanstvi, datum a misto narozeni, rodne cislo, trv.bydliste atd.atd.atd.
Totez je v Nemecku a cele EU-vazne verite, ze policista rekneme v Dortmund zatkne za znasilneni Mullu Muhamada Umara, tc. uprchlik ze Syrie, a napise do svodky, aby snizil statistiku: Hanz Dietrich, Under den Linde 283, Berlin, Germany, Born 22.6. 1953 Berlin, Germany, obcanstvi Nemecke.

Vazne proboha tomuhle Gogo verite? Pokud ano, doporucuji Vam si sehnat tel.cislo na Danielu a muzete si povidat.
Neocon
0 # gogo 2016-06-11 16:17
Však právě o tom mluvím. Běžný občan je schopen identifikovat cosi, co se ve statistice nesmí uvádět. Dřív se to ale uvádělo.
To, že takové dělení ve statistice chybí ovšem neznamená, že neexistuje v reále.
Až se nebude uvádět pohlaví, tak taky bude podle vás platit přibližný poměr 50:50 v případech znásilnění? Bude nekorektní dělit lidi na muže, ženy, mužoženy a ženomuže, bezpohlavní a omnipohlavní. Přitom všichni budou vědět, že riziko bude největší od mužů vůči ženám (v archaickém a nekorektním významu)

Zde si poslechněte co povídá paní z Calais. A pak si projděte oficiální statistiky příslušného departmentu.
www.youtube.com/watch?v=UKAQX74yRyc
0 # Anonymní 2016-06-11 16:55
Bezny obcan Gogo-bezny obcan vi, ze Rath nakradl miliony, bezny obcan vi, ze Kramny popravil svoji zenu a malou dcerku, bezny obcan vi, jaka by mela byt pristi nedeli idealni sestava na Letny a bezny obcan vi, ze US govt. praskuje svoje lidi chemikaliemi. Pane Gogo, na bezneho obcane kali pes...

Ja jsem se Vas opakovane ptal, jak to jako funguje, zda-li Nemecky bezny policista pise zadrzenemu uprchlikovi do svodky misto misto narozeni: Jalalabad, Afg, , radeji Drazdany, Sasko, SRN. A misto Afghanske obcanstvi, radeji Nemecke, aby tak treosku na prikaz sveho nadrizeneho "sfalsoval statistiku"
Odpoved je opet nula, stejne jako ze JSOC podporuje/zasobuje ISIS, stale jen obecne fraze a odpovedi nula.

Neocon
0 # gogo 2016-06-11 17:22
Německý policista buď na Abdula nereaguje vůbec, nebo zareaguje, ale nemusí o tom vždy vyhotovovat zápis. Pokud vyhotoví, použije ty údaje, které Abdul poskytne (pravé, žádné, nebo falešné). Když má Abdul německý doklad, je Němec, když má jiné je cizinec, jinak je to host diktátorky Merkelové. Když se nejedná o opravdu závažnou věc, nemůže jej policista jen tak držet a musí jej pustit. Tj. Abdul je fakticky beztrestný vzhledem k poměrně velké třídě činů. A policisté podle mého názoru dostali příkaz, aby tyto činy, spáchané hosty ani neevidovali, protože stejně není možné tyto hosty v budoucnu za ně stíhat (ani je dohledat), a ty, kde není ani nutné zasahovat (tj. nikdo není v přímém ohrožení, nebo se ničeho nedovolává v přítomnosti policisty), aby ani neřešili.
Je to v podstatě přirozená reakce na zahlcení kriminalitou a hosty bez trvalého pobytu a falešnými doklady.
Je ale chybou z neexistence zápisů vyvozovat, že hosté nic nepáchají.
0 # gogo 2016-06-11 17:24
On je velký rozdíl mezi tím, co běžný občan "ví z novin" a tím, co zná z vlastní zkušenosti. Často mezi tím bývá obrovský rozdíl a právě ten běžný občan většinou volí zkušenost před odborníky z novin. Nepohrdejte občanem.
0 # Anonymní 2016-06-11 18:46
jaka cikanska kriminalita? Vzdyt to jsou cesi jako Vy a jako ja byl pred lety. Na co potrebujete statistiku? Podle ceho ji budete delat?

Vy jste fakt tak blbej? Cikána tady skutečně všichni poznají. Podle ksichtu. To, k čemu se hlásí, je úplně jedno. Při sčítání lidu se k Cikánům nehlásí nikdo, zato na sociálce ve frontě na dávky počet Cikánů zázrakem vzroste stonásobně na svou reálnou hodnotu. Divné.
0 # Anonymní 2016-06-11 18:48
Ok, takze jsme se dostali tam, ze vlastne se uz statistiky nefalsuji, ale ze vlastne zadne nejsou, protoze bezny nemecky policista radeji zadny zapis do svodky neudela, a Cmouda jen tak necha jit. Silne po tom, co jste napsal, pochybuji, ze jste kdy mel co do cineni s Nemeckymi policisty...

Sice fizlovy hrozi v lepsim pripade okamzity vyhazov a nebude mit cim platit hypoteku a v tom horsim pripade kriminal, ze nechal jen tak pachatele tr.cinu jit, jasne Gogo a to vse rodily bily nemecky policista riskuje pro nekoho, koho v zasade nenavidi, nikdy ho nevidel a zrejme uz nikdy neuvidi...

Tak to jo, Gogo, uz Vam rozumim, Vy nepotrebujete zadne statistiky, Vy si vystacite s pocitem, jak to dle Vas funguje. A to jeste pisete ze zeme, ktera ma na celem svem uzemi s 10.5 mil.obyvatel celych 185 uprchliku a to jeste v detencim zarizeni.
Pratelska rada-jestli Vam zbydou nejake drobne, vyrazte do sveta, cestujte, uvidite, ze je svet trosku jinaci, nez tvrdi Bartos, Konvicka, Trump, Daniela, Bozenka...
Neocon
0 # Anonymní 2016-06-11 18:58
Je uplne jedno, jestli poznate vy, ci kdokoliv jiny "cikana podle ksichtu". Bavime se o faktech, ne vasich pocitech-tedy, u kriminality se uvadi obcanstvi-cikani jsou obcane CR, chcete-li zmenu, aby byl ve svodce uvedeny dalsi veci, jako sex.orientace, narodnost, znacka telefonu, hodinek atd.atd.-kandidujte v pristich volbach do PSP CR, a pak zmente zakon, ale do te doby to, jestli poznate cikana na ulici, ci na socialce, az tam s nima budete stat ve fronte na davky, je stejne dulezite, jako ze by Bozenky/Daniely manzel, kdyby byval byl na dovolene v Egypte a kdyby byvalo bylo Bozence nevolno, ze by okamzite zavolal lekare....
Neocon
0 # Gogo 2016-06-11 19:52
Statistika- jina metodika, pisu to asi popate.
Policie - m.welt.de/.../...
0 # Anonymní 2016-06-11 21:56
Prominte Gogo, nemcina jiz par let neni moje silna stranka, tedy nerozumim.
Neocon
0 # gogo 2016-06-11 22:55
Tak si zkuste najít informace o paní jménem Tania Kambouri. Je to policistka a napsala knihu na téma práce policie v prostředí imigrantských komunit.
Bude určitě i v angličtině.
0 # Anonymní 2016-06-12 04:08
Gogo, zrejme si nerozumime a radne jste necetl me prispevky. Ja verim odjakziva, ze Cmoudi jsou zakerni, agresivni lide a ze jsou nebezpecni pro nasi civilisaci. Pro Vas Gogo, to je snad nejaka novinka? Nikdy jste nebyl s pani, ci pritelkyni na dovolene v TR, TU, Egypt apod.?

Taktez verim, ze W.Bush udelal 2 chyby za svych 8 let-nedotahnul dokonce immigracni reformu, proto jsme dnes tam, kde jsme (v riti) a druhou chybu udelal, kdyz mu po 9/11 lezel cely svet u nohou, neomezena podpora v USA, temer neomezeny rozpocet pro DoD, kongress, senat, lide, cely svet vc.Putina, ze jsme v te dobe, jak rika muj kamarad a vysoky republikan-je jednoduse nezabili vsechny.

Tedy, nejsem zadny slunickar a blazen, tedy mi nemusite posilat odkaz na knihu, ktera pojednava o jednani a chovani cmoudu v SRN. Problem je, ze Vam vysupu 20 knih/rozhovoru od lidi/CBP agentu, kteri Vam popisi dojemny pribeh o tom, jak il.immigrant tamhle zabil, tudle prepadnul atd.atd. ( ted tu je v kurzu magor, co zabil v aute/opily US zenu v Omaha/NE a ujel. )

Co ma jako Gogo byt? Znamena to snad, ze z 35 milionu ilegalu v USA je 35 milionu grazlu, alkoholiku, gangsteru, nasilniku? A ve Vasem pripade-znamena to, ze z tech 1 milion uprchliku/Cmoudu jsou vsichni agresivni nasilnici, o niz pise ta zena v knize?

My jsme se tu bavili, jestli pocet tr.cinu v Nemecku spachanymi uprchliky je vyssi, ci mensi, nez u domorodeho obyvatelstva. Bohuzel pro Vas, je pocet tr.cinu temer stejny, ale drtivou vetsinu tvori tr.ciny falsovanim viz, ci spachane mezi sebou, ve sve komunite, ci ubytovnach a ani jedno me vazne netrapi a dost mozna verim, ze ani Vas.

Neocon
0 # Anonymní 2016-06-12 19:53
TO Neocon: 12. června 2016 4:08
Dovolím si zareagovat. To o tom stejném počtu tr. činů čerpáte z výše postovaného článku na Novinkách? Předpokládám, že když nevládnete němčinou (jak uvádíte v jednom postu výše) nečetl jste, stejně jako já vloženou zprávu v němčině, tudíž vycházíte jen z článku. Jenže v článku jsou uvedena čísla, která s tím titulkem moc dohromady nejdou.. Čtvrtletně na 81,2 milionu lidí je to 1 520 516 tr. činů - to pro němce. Pro přistěhovlace je to za čtvrtletí 1,1 milionu lidí na 69000 tr. činů. Z toho mi vychází, že tr. čin spáchal každý 54. němec a každý 16. přistěhovalec. To je jako opravdu plus minus autobus stejná kriminalita?
Nebo kde vlastně berete ten údaj o stejné kriminalitě?
0 # Anonymní 2016-06-12 21:38
Ne tak uplne, vychazim mimojine z tohoto, byt samozrejme jsem cetl tu na Novinkach.cz:

zpravy.idnes.cz/.../...

Nemecky vazne spatne ctu, po tech letech, to je pravda.

Me slo predevsim o to, ze vice nez polovinu tr.cinu na uzemi Nemecka spachali uprchlici mezi sebou (neco jako ja jsem z kmene Pastu a ty jsi Uzbek, ci Fatima je sunita a tvoje stara siita, tak na nas necum a pak padla facka na sale a nekdo zavolal fizly- atd.atd.atd.) a falsovanim viz, coz jsou tr.ciny, ktere nikoho nezajimaji, asi jako by nekdo rekl-vsech 35 milionu Ilegalu jsou kriminalnici, protoze jsou v USA ilegalne, coz je samo o sobe tak trochu vazne trestne... Kazdemu to je jedno...

A druha vec-nasilne trestne ciny vc. znasilneni jsou mene nez 1%-tedy opet to, co jsem psal Gogovi-poulicni/bezna kriminalita, ktera obtezuje lidi nejvice, je v konecnem vysledku stejna, ci nizsi, nez u domorodeho obyvatelstva.
Tim netvrdim, ze to tak zustane, Buh vi, co by se stalo, az by za nima prisly jejich cele rodiny a z milionu uprchliky by jich bylo razem 7 mil, ale v teto chvili to rozhodne neni tak horke, jak by si treba Gogo pral...

Neocon
0 # Anonymní 2016-06-13 11:03
Je uplne jedno, jestli poznate vy, ci kdokoliv jiny "cikana podle ksichtu". Bavime se o faktech

Aha, jasně. Protože to není v oficiálních dobrosery zakázaných statistikách, tak to neexistuje. A když to tam je (viz Slovensko do roku 2001), tak to taky neexistuje, protože bagr.

cikani jsou obcane CR

O občanství se tu (krom Vás) nikdo nebaví.
0 # Anonymní 2016-06-13 13:40
Ano, presne tak-dokud to bude v oficialnich statistikach zakazane, tak si tu muzete psat, co chcete, taktez poznavat na ulici "podle ksichtu", koho chcete, nema to zadnou relevanci.
Neocon
0 # gogo 2016-06-13 16:09
Opravdu si neocone nerozumíme a už asi vím proč.
S tím, co jste napsal, s většinou toho nemůžu souhlasit.
1. Nemyslím si, že by mezi "čmoudy" bylo nějak zásadně větší procento nemorálních lidí než mezi domorodou populací.
Problém je v tom, že nejde o individuální charakteristiky každého jednotlivce, nýbrž o skupinu. Prostě při kolonizaci jde o něco jiného než při individuálním posuzování jednotlivce.
Evropští "Čmoudi" kolonizující Ameriku taky nebyli všichni tak špatní, a přesto zničili domorodou civilizaci jak kulturně, tak fyzicky.

2. V USA v září došlo k pádu letadel na paneláky a cosi bouchlo v Pentagonu. Stopy vedly do Saudské Arábie, ale USA napadly napřed svého někdejšího spojence Taliban a následně Irák, který neměl s tím ohňostrojem nic společného.
Podle vaší logiky má snad každý, kdo utrpí teroristický útok právo napadnout zemi dle vlastní úvahy?
Pokud by USA chtěly trestat původce útoku, měly by se orientovat do SA, místo toho tamní šílený režim nejen podporují v místě samém, ale dokonce podporují vývoz wahábismu.

3. Kniha není primárně o tom, že pan A je ošklivý a nepěkně se chová ke své manželce .. nebo cokoliv takového. Jde o to, jak je sluníčkáři a eurobolševiky nastaven systém a jak policie ztratila možnosti zajišťovat bezpečnost. Tj. varuje před ztrátou kontroly, před vznikem paralelního mocenského systému.

Když přepočítáte násilné činy páchané imigranty k jejich počtu a totéž učiníte s domorodými Němci (Árijci,chcete-li), dostanete násobně vyšší číslo.
K tomu jsme ještě vedli neplodnou debatu o tom, že existuje svět mimo cinknutou statistiku.
Lidé totiž žijí reálný život, nikoliv ten eurostatistický, který si fabrikují eurobolševici.
0 # Anonymní 2016-06-13 16:38
Gogo, vazne se omlouvam, ale tohle nemuzete myslet vazne. Taliban NIKDY nebyl spojenec USA, z ceho cerpate netusim.

To ze jsem se v 80tych letech s nekym kamaradil, protoze byl nepritel meho nepritele neznamena, ze o 20 let pozdeji jsme kamosi. Taliban, coz jiste vite i Vy, v 80tych letech neexistoval.

Jisteze koalice spravne napadla AFG., nikoliv SA. Co s tim mela SA spolecneho? 15 hrdlorezu, ktery na narodili v SA? Amerika nenapadla AFG.protoze unosci byli Saudove, invaze byla proto, ze AFG. poskytovala zazemi a utociste AQ.
To je jako by jste mel nepovedeneho syna, 5 let jste ho nevidel a filzlove prisly k Vam domu, zatkli Vas a Vasi zenu, protoze jste rodic nezbedneho synka.
Vlada SA nemela nic spolecneho s 9/11, AFG. ano. Dokonce dostal Taliban velkorysou nabidku od Bushe-vydejte nam je a nic se Vam nestane. Nebylo jim to dost dobry, tak zacala invaze. Proc by koalice mela utocit na SA?

Mate to zkratka popletene-prichozi belosi meli technologie, proto znicili indiany, chcete-li. Cmoudi nemaji nic, nikdy nemuzou znicit zap.civilisaci. President nechal zintensivnit utoky ze vzduchu, plus poslal par set SF na zem-podivejte se, jak ISIS ztraci a to neni zadna valka, to je hra na valku a cela neporazitelna ISIS je riti.

Opet klasicky prehanite, opet nevidite souvislosti, a to jste zacal svuj prispevek "uz vim proc", tak jsem naivne cekal neco konkretniho, ne povidacky typu: "USA nemely napadnout nevinny Taliban, ale SA" apod...
Neocon
0 # gogo 2016-06-13 16:52
Vandalové taky "neměli nic", a přesto vyplenili Řím. Kosovští Albánci taky nebyli technologicky výš, než Srbové, jen prostě měli větší porodnost a soudržnost. A podporu hegemona, který si tam chtěl postavit základnu.
Dnešní imigranti mají:
1. podporu eurobolševiků, kteří jim zajistí volný průchod hranicemi plus dopravu, neutralizují odpor domorodců a jejich odzbrojení, dále zajistí dovoz příbuzenstva
2 fanatickou wahábistickou víru a podporu imámů z SA
3 obrovský počet ochotných imigrantů, kteří jsou připraveni podpořit toho, kdo je dovede do země zaslíbené
4 mnohoženství a vysokou porodnost

Body 2-4 by jim nebyly nic platné, nebýt bodu 1. To je ten hlavní problém, to je největší nebezpečí pro původní evropskou populaci- Eurobolševici.
0 # gogo 2016-06-13 16:58
Můžete mi tedy říct, kdo podporoval Taliban do roku 1990 zcela otevřeně a čím přičiněním byl po kolapsu Afghánské státní moci nejsilnějším uskupením v zemi? Kdo jej podporoval ideologicky a nábožensky, kdo tam vysílal svoje imámy a určoval náboženské směřování? Vyhráli prostě spojenci USA a vyhnali Rusy ze země.
Afghánistán byl zachráněn před sovětizací a zvítězil v něm americký spojenec.
0 # Anonymní 2016-06-13 17:46
Pletete mnoho veci dohromady a k tomu dodavate stovky a tisice let stare veci-doba se zmenila.
Nejsem slunickar a vnimam nebezpeci, jen proste prehanite, nerad se opakuji-k 7-8 mil. Cmoudu v SRN leta a generace zijici dorazil milion, tj. cca 15%. Je to dobre? Jiste ne. Jsem rad? Nikoliv. Ale-je to apokalypsa, kolonisace, vyhubeni puv.obyvatelstva? Ani nahodou-bez otazek ani nahodou.

Samozrejme ze byla chyba podporovat cmoudy proti Sovetum, ale kdo to mohl vedet. Vy jste mel v te dobe tuseni, ze az vyzenou bolseviky, otoci se proti nam?
Znam jednoho, ktery tvrdi, ze to vedel, rikal, ktery tam byl, ze mu pry nikdo za Reagana neveril-cestny clovek, verim mu to, ale to je vse Gogo-po bitve je kazdy general...
0 # Anonymní 2016-06-13 17:48
btw-Taliban vzniknul 6 let po te, co US prestala s podporou, Gogo, tedy muzete tezko podporovat nekoho, kdo neexistuje...
neocon
0 # Anonymní 2016-06-13 18:54
nema to zadnou relevanci.

Tak určitě; můžeme si sluníčkově ještě dalších pět set let nalhávat, že Cikáni jsou přece "Češi" a že jejich dvacetinásobná kriminalita nemá žádnou relevanci a že oni se přece jednoho krásného dne integrují. Víte, ti Cikáni jsou asi tak "Češi" jako vy "Indián", ale to je Vám úplně marné vysvětlovat.
0 # Anonymní 2016-06-13 19:21
Chyba-jsou jich 2% CZ spolecnosti, ale cca 35% ze vsech veznu jsou Cikani, coz o necem svedci. Taktez si nemyslim, ze se integruji. Jen, ze cesky zakon to nepovoluje, na rozdil os US.
Jen placate, nic vic.
Neocon
0 # Anonymní 2016-06-13 19:27
Jen, ze cesky zakon to nepovoluje, na rozdil os US

Prosímvás, co US zákon povoluje? Kavkazany a další politicky korektní hatmatilku? FFS.

Jen placate, nic vic.

Tak určitě.
0 # Anonymní 2016-06-13 19:33
Co povoluje? Rasa se uvadi u kazdeho zadrzeneho, zatceneho, registrace u lekare, narozeni dite, nejen obcanstvi, ale rasa...
Takze vite, jestli byl pachatel indian, beloch, cernoch, asiat, ale to vy preci davno znate-jako evidentne vsechno..., kdyz uz poznate "cikana podle ksichtu"
Neocon
0 # gogo 2016-06-15 10:21
0 # Anonymní 2016-06-15 13:40
Dulezite je, Gogo, ze mate spolehlivy zdroj-Parlamentni listy...
Neocon
0 # gogo 2016-06-15 14:06
Nebojte, eurosocialismus si rozvracet nedáme a jsme bdělí, neb víme, že většinu webového obsahu nám posílá Rudý bratr.
Samozřejmě vím, že jediný správný obsah najdu na Eurostat, ČT a Fox News.
0 # Anonymní 2016-06-15 15:35
Ja tomu Gogo moc nerozumim, snad mi pomuzete-v CR se zije lidem, myslim prostym lidem, nejlepe v historii planety, je nejnizsi nezamestnanost za posl.10 let, kazdy ma praci, mysleno kazdy, kdo chce pracovat, CR obcane se dozivaji nejvyssiho veku ever, muzete letat a cestovat po Evrope na OP a Vy mate pocit, ze ten proklety Brusel nici Vas zivot.

Ono Vam to asi vsechno tak nejak spadlo do klina, ze? Vse, vyse napsane je preci samozrejmost. To se ani samozrejme nezminuji o tom, jak si proradna madam Merkel, na zaklade USA spiknuti pozvala do SRN cely milion uprchliku, kteri tam vlastne prisli zkolonizovat pul miliardy puvodnich obyvatel zapadni evropy...
Tak si rikam, jak se Vam s tim pocitem asi zije, protoze vzdycky jste tu pusobyl velmi velmi serioznim dojmem.

Neocon
0 # Anonymní 2016-06-15 15:56
Tomu myšlenkovému schematu, co tady Neocon nastínil, říkám "Děti v Africe". Používají ho zejména staré babičky na nezvedené vnoučky: "Tobě nechutná králík? Co by za to daly děti v…".

Úsměvné, jenom trošku hloupé!

Q.
0 # Anonymní 2016-06-15 16:25
Vazne musim uznat, ze vase "deti v africe" jsou vtipne a trefne. Akorat ze, vse, mnou vyse popsane je pravda/fakt, jakkoliv se vam to nemusi hodit do kramu.
Neocon
0 # gogo 2016-06-16 08:00
Děti v Africe jsou jiné schema, používané na vnoučata, odmítající dobroty babiččina mládí.
Neoconova figura je typu "Matka Strana".
Když jsem se občas dostal do debat s kovaným komunistou a kritizoval jisté nedostatky reálného socialismu nebo principiální problém zákonem zakotvené vedoucí úlohy KSČ, pravidelně přecházeli ti hloupější komunisti na právě toto schema:
1. za kapitalismu byla bída a dvě války, kdežto za socialismu válka není a je lépe
2. za kapitalismu se oralo koňmi, kdežto za socialismu traktory
3.. pokrok ve všech oborech - podloženo statistikou, neocone! (a za všechno je třeba vděčit Straně)
4. za kapitalismu byla nezaměstnanost, za socialismu má každý
práci
5. velmi oblíbené bylo téma osvobození. Sověti nás osvobodili, bez nich bychom tady nebyli a pokračovalo to standardní koledou o pokroku v socialistických zemích.

Chvalme tedy skvělé eurosocialistické zřízení v čele s diktátorkou Merkelovou a neomylnou Evropskou Komisí a nerozborné přátelství se Spojenými Státy - zárukou světového míru.
0 # Anonymní 2016-06-10 20:32
Ne, já se vážně bavím...

Ve Vasich No-Go zonach jsem byl, treba v Malmo, opakovane-verte mi, ze to byla romanticka prochazka, oproti treba South Chicago, ci East St. Louis. ... 200x bezpecneji, nez v South Chicago, kde neni ani jeden Cmoud, ani jeden Hispanec-jen US obcane...,

As of the 2010 census, there were 2,695,598 people with 1,045,560 households residing within Chicago. More than half the population of the state of Illinois lives in the Chicago metropolitan area. Chicago is also one of the US's most densely populated major cities. The racial composition of the city was:

45.0% White (31.7% non-Hispanic whites);
32.9% Black or African American;
13.4% from some other race;
5.5% Asian (1.6% Chinese, 1.1% Indian, 1.1% Filipino, 0.4% Korean, 0.3% Pakistani, 0.3% Vietnamese, 0.2% Japanese, 0.1% Thai); 2.7% from two or more races; 0.5% American Indian.

St. Louis je na tom obdobně.

No, a teď si můžeme popovídat o těch "Američanech". Pobavilo. To bylo na úrovni Šabatové.
0 # Anonymní 2016-06-10 20:41
Az potkate v Jiznim Chicago belocha, nebo klasickeho Hispance, dejte vedet, pokud tedy vubec vylezete z auta, o cemz silne pochybuji, taktez v East St. Louis. Vase internetove informace o Chicago-wow, ale o tom jsem nenapsal ani radku.
Jen, protoze vam dela problem text, ze v porovnanim s vyse uvedenymi mesty jsem se citil v Malmo, v tzv.no-go zonach asi jako v kvetnu v Sedona, Hyatt Resort.
Mate-li jine zkusenosti, s danymi mesty, osobni (ne jako Daniela z imternetu), prosim, sem s tim.
Neocon

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)