Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

O školství nepíšeme na tomto blogu tak často, avšak tato kausa nás pobavila: tři sedmáci přimíchali neoblíbené učitelce výtvarné výchovy do kávy nikoli jed, jak udělala z komára veblouda Nova, nýbrž projímadlo; učitelka přežila. Protože jedna z pachatelek je vnučkou místního starosty, řešila se věc trojkou z chování a nikoli tak, jak předpokládá zákon o soudnictví ve věcech mládeže.

Je to arci výchovné: děti se již od útlého věku musejí učit, že zákon v této zemi platí jen pro ty dole, vyšší společenské postavení znamená automaticky nejrůznější úlevy. Když takový neprivilegovaný nezletilec vyleze na střechu, kterou ani nepoškodí ani s ní nespadne, je z toho málem vyhazov ze školy, kdežto potomkům místní honorace by prošla snad i vražda. Právní stát model Česká republika ve versi Junior.

Komentáře   

0 # Anonymní 2015-11-30 15:59
Ono je ještě jiné poučení. Mít kamaráda ve velké komerční televizi je silnější karta než mít dědačka starostu. AHL
0 # Anonymní 2015-11-30 16:10
V té reportáži i článku se uvádí, že ji namíchali projímadlo a léky - jen neví jaké. Takže žádný komár, ale docela pěkný pokus o úmyslné ublížení na zdraví, ne?
0 # Tomáš Pecina 2015-11-30 16:18
To by měl určit znalec, co jí tam nalili. Jenže protože policie se případem evidentně nezabývá a nechala to na škole, nikdy se to nedozvíme.
0 # Daniela 2015-11-30 17:44
No teda, ucitelku vytvarne vychovy. V tom vyucovani prece neni moc prostoru ke konfliktu, vytvarnictvi neni ani politicke, ani nijak ideologicke.
Dedecek-starosta je asi neomezenym vladcem v jeho rajonu a vnucku vychovavaji ke krivarne a podlosti. Nedivila bych se, ze z holky vyroste travicka a la Lukrecia Borgia. Mozna pak kvuli zdedeni baracku otravi houbama celou rodinu.
0 # Tomáš Pecina 2015-11-30 18:04
Prý museli v šesté třídě malovat sluníčka (!). Tam bych měl pochopení i pro vraždu.
0 # Anonymní 2015-11-30 18:08
Pane Pecino, tak nevím, jestli jste schválně překroutil informaci, nebo jen nepozorně přečetl článek. Trojkou z chování je potrestala škola, a článek dále informuje, že celou věc šetří policie. Nebo máte nějaké jiné informace, když mluvíte ( píšete ) o protekci?
0 # Tomáš Pecina 2015-11-30 18:12
Četl jsem k tomu několik textů a zhlédl několik videí, a z nich jsem usoudil, že policie to dál šetřit nebude.
0 # Anonymní 2015-12-01 11:48
Tak si prosím pěkně počkejme až to bude skutečně odloženo a pak zpusťme hysterii, ano?
0 # Adam Bernau 2015-12-01 17:43
Samozřejmě, že nebude. Tereza, 12 let, jedna z pachatelek je vnučka starosty Grosse, a ten reprezentuje ANO, tedy klasickou mafiánskou stranu Babiše. Ti si pohlídají, aby ohlídali nedotknutelnost svého klanu.

Ostatně celá hysterie, že se nejednalo o otravu, ale pouze o projímadlo je jenom prvním krokem ze série kroků, jak to zamést pod koberec.

Starosta Gross už kruje vnučku a je zděšen, že chtějí z dětí udělat kriminálníky (ostrava.idnes.cz/.../...). Wau!

Ředitel školy Bártek zase podotýká, že média to překroutila, když on jim odmítl podat jakékoli informace. A děti prý z toho byly smutné, a on je pak musel po činu uklidňovat (tamtéž). Jedno oko nezůstane suché.

Není nakonec ta otrávená učitelka megra necitelná? Možná ji za trest vyhodí ze školy a povozí ji na nějakém vyhmátnutém problému (například jednou zapomněla křídy, když šla učit, nebo podobně závažném přečinu).

Navíc nutila děti malovat sluníčka se šálou, což je tak sadistický čin, že kdyby vyhodili školáci školu semtexem do povětší a celému učitelskému sboru uřezali hlavy či je rozčtvrtili, dá se to samozřejmě lidsky pochopit, že áno.

Zkrátka: Pokud zamést to pod koberec se starostovi a řediteli nepodařilo tak zcela, a je to z toho aféra. Nyní je třeba tedy nakydat hnůj na učitelku, média, a další – a ukázat čestnost pachatelů, čestnost starosty, čestnost ředitele – kam se hrabe matka tereza, tak andělská křídla hned tak neuvidíte, vybělená do běla jak perwollem.
0 # Tomáš Pecina 2015-12-01 18:33
Prostě to zařídil :-)
0 # Anonymní 2015-12-01 19:05
Boze muj, nebylo tady nikdy nikomu -nact? My jsme to delali na zakladce taky, svete div se, nikomu se nic nestalo, ani silenemu chemikari, ani "pachatelum". Trojka z chovani je myslim az dost prisny trest, nevim, co by zde pritomni/rozhorceni obcane pro ty, pravda trochu zivejsi deti, navrhovali?
Do CPZtky s nima, dat jim to do papiru, at se nedostanou na gymnasium, nebo?
Neocon
0 # Tomáš Pecina 2015-12-01 19:48
Ne, tohle jsme opravdu na základce nedělali, vy ano? Proč by se neměli dostat na gymnasion, nevím, pokud ke studiu mají jinak předpoklady, neměl by záznam o jednom provinění mít na přijetí vliv.
0 # Anonymní 2015-12-01 20:37
Ano, delali jsme to, opakovane, tedy mysleno nekolikrat. I mnohem, z meho pohledu, horsi veci.
Ale pokud si dobre pamatuji z predlonskeho srazu, tak dotycny chemikar odesel do duchodu, spokojeny pan, s hodnou zenou a 3mi vnoucaty.
Z nasi tehdy asi 6ti clene particky-jeden maka na Utvaru na Zbraslavi, tedy slouzi, dalsi skoncil u Dopravky, treti na SKPV Ph2, dalsi ma autoservis za Prahou a posledni vozi auta.
Vsichni slusni lide, co se umeji o sebe postarat a zijou jenom pro deti/rodinu. Proste, byli jsme nactileti, v podstate deti, jako ti 3 sedmaci, nic se nestalo, detinska nerozvaznost, 3ka z chovani je uplne ok, spise prilis.
Pokud jim to daji do posudku, na prijeti na gymnasium by to mohlo mit zasadni vliv-takova blbost.
Neocon
0 # Daniela 2015-12-02 00:05
Samozrejme v nasi skole na Letne v Praze jsme nic takoveho nedelali, disciplina a ucta k ucitelum byla samozrejmosti, anzto jen par ucitelu byli komuniste a mnozi zaci chodili po skole na katechismus, - takze zadne delnicke deti. O prestavkach jsme se kockovali, ovsem nejake zakerne planovani nekomu ublizit nas ani nenapadlo. Nevim o zadnem latentnim psychopatovi, co by se v pozdejisim zivote dral dopredu svou neurvalou primitivnosti. ..
0 # Adam Bernau 2015-12-02 00:11
Neocone, neměli by nakonec ještě tu učitelku šoupnout před popravčí četu za trest, co si to vlastně vůči dětem dovolila?

Ne, ani já si nepamatuji, že bychom něco podobného dělali za našeho mládí, a to mezi námi byli i znační sigři.

Když jsem vás četl v diskusích, mám dojem, že vaše mládí a výchova se odehrála buď v nějaké zdivočelé partně Specnaz nebo mezi partyzánskými oddíly Al-Kajdá.

Ona by možná ta trojka z chování stačila, kdyby do toho nevsotupil starosta a ředitel, a nedával dětem signály, že příště mohou tu učitelku rovnou otrávit kyanidem, a nic se jim nestane, všichni budou na jiejich straně. Takhle je trojka z chování málo.

Ty děti to v přijímacích zkouškách a přijetí na gymnásium nijak neovlivní. Zato pokud nedostanou signál, že šly přes čáru, tak několik ldaších mrtvol v jejich dospělém životě, pokud to zopakují, ovlivní jejich život jaksi dosti značně samo o sobě.

Kdyby se do toho nemontoval starosta a ředitel, a nezačali to řešit přes kmotrovské známosti, mohlo to trojkou z chování skončit, a zřejmě by to všichni brali jako relativně ok. Takto je to ovšem jako signál pro děti i ostatní málo.

Jinak chápu, že korupce je ok, trávení učitelů je ok – a jistě se Neocone ještě dozvíme, co vše je ok. Možná i do 20 vražd ročně je přijatelným přestupkem pro každého člověka, který byste stanovil jako normu, která by se měla přehlížet.
0 # Anonymní 2015-12-02 01:59
Adame, dost se mylite, spise hluboce. Moje vychova, kdyz jste ji uz zminil-pochazim z vysokoskolsky vzdelane rodiny, mel jsem/mam uzasne rodice, bratr ma 2 vysoke skoly, ja pouze jednu-dejvicke CVUT. Mozna jsem byl trochu zivejsi, dost mozna, ale nic zvlastniho.

A ted ke zbytku-ne, nemeli by "soupnout" pani ucitelku pred popr.cetu. Neschvaluji a neschvaloval jsem chovani tech 3 deti-napsal jsem, ze jsme to delali taky ( jako deti Adame) a ze povazuji 3 ku z chovani za adekvatni. (muj nazor Adame)

Chapete spatne, Adame-korupce neni ok. Traveni kohokoliv, zduraznim specialne pro Vas slovo "traveni" Adame, neni ok. Naucte se rozlisovat mezi "klukovinou", notabene u deti a zavaznou trestnou cinnosti. Az si to uvedomite, ten rozdil, Vas zivot bude lepsi, verte mi.
Cesko ma problem, dlouhodoby a nereseny-male tresty jsou velke, velke tresty jsou male, s dovolenim jsem si vypujcil toto od Hanky Marvanove.

A ted k Vasi posledni mylce-ne, Adame, naopak, mohl li bych o tom rozhodovat, mel-li bych tu moc, tak za vrazdu by tr.zakonik rikal pouze dozivoti. Ne 20, ne 25 let, pouze dozivoti. Za znasilneni by bylo, jako je to tady v AZ, nebo vedle v TX-20 let startovne a muze to jenom (!) stoupat, nikoliv klesat, na zaklade brutalnosti, ci zvl.zavrzenihodnych pohnutek.
Neprijde Vam v tom Vasem svete smesny, ze treba Jarda Churacek, znamy z Kauzy "Plavacek Tibor" dostal za to, ze v org.skupine vydirali lidi, nechali je vykopat hrob, palili je na genitaliich, tloukli, mucili, bili apod.-2x mene, nez nejaky hloupy Rath?
Nebo ze ve Vasi zemi se bezne za znasilneni, tedy naprosto naprosto devastacne zniceny zivot, nejen obeti, ale cele rodiny, se dava bezne 2,5-3 roky, mnohdy podminecne? Kde pisete Vy, pan Ponkrac a vam podobni rozhorcene clanky zadajici krev?
Cili a to je ma odpoved-rozlisuji na rozdil od Vas od detske klukoviny bez obeti od veci, ktere nevratne nici zivoty lidi. Nejake projimadlo od deti, co jeste pred 12ti lety nebyly na svete-chlape, vzdyt je to smesne.
Neocon

0 # Anonymní 2015-12-02 04:51
Jen poznámka: 20 let za znasilneni? Vy jste pane vpravde skromny :-D Doporucuji rovnou trest smrti, pokud možno bez soudu, staci, ze poskozena vznese obvineni!

To se muze dit pouze ve spolecnosti, která je ještě prodchla puritanismem a jeho posedlosti sexem.

Ono vůbec představa, ze zena ma v sobe cosi svateho, co je nevratne zniceno nedobrovolnym sexem ("devastacne zniceno", jak jste to vymluvne zformuloval), patri mezi kvazi-nabozenske povery o skodlivost masturbace a hrisnosti antikoncepce (a pravdepodobne k tomu následnému psychickému 'devastačnímu zniceni' podstatne prispiva - jak by ta zena nemohla mit zniceny život, když všichni kolem tvrdi, ze ma zniceny život?)

Racionalne vzato je samotny akt znasilneni asi tak zavazny, jako když vam někdo na zabave zlomi nos. Nastesti sam zadne znasilneni neplanuji, takze nad tim mohu mávnout rukou jako nad další posetilosti této civilizace, která by se spis hodila....chtěl jsem napsat, ze do stredoveku, ale tam takhle hloupi nebyli, takze - by se spis hodila do současného USA.
0 # Adam Bernau 2015-12-02 16:41
Já jsem za svůj život slyšel asi o 30 znásilněních, z toho 29 se časem ukázalo jako ženou vymyšlených. A to 1 znásilnění, které bylo skutečné, žena dokonce ani nenahlásila policii – řešila to pouze na psychiatrii, protože to s ní na pár roků zamávalo.

Já bych byl pro vysoké tresty za znásilnění, ale jen v případě, kdy by žena za křivé obvinění ze znásilnění, které se prokáže s jistotou jako vymyšlené, by si žena šla sednou na stejný trest, co měl vykonat muž, který ji znásilnil. Situace, kdy ženy vycucávají znásilnění z prstu jako na běžícím pásu, a když se ukáže, že je vymyšlené, žena v klidu a bez trestu odchází – v takovém právním kontextu bych naopak tresty za znásilnění snížil na naprosté minimum, max. 1/2 roku. Mé životně-zkušenostní skóre, tj. 97 % všech znásilnění je vymyšlených ženami, a žádná z nich se za své křivé obvinění nedočkala trestu – mi přijde i 1/2 roku až moc.

Jinak jak vidím, Neocone, vysokoškolské vzdělání a morálka se spolu ne vždy spojují. Jsem rád, že máme s panem Ponkrácem a ostatními natolik podobné názory, že nás zmiňujete společně.

Ne, nikdo nežádá krev. Nicméně děti by měly dostat jasně najevo, že takhle ne, a že přišel nějaký hmatatelný trest. Nejlepší trest by byly pořádně zmalované zadnice tak, že následující 2 měsíce by bylo sezení bolestivé, ale to je dnes nehumánní. Namísto trestu ovšem přichází jejich glorifikace a obhajování jak dobře udělaly – a namísto toho se plive na „whistleblowery“, a tady bych už pro výstrahu tu krev žádal. Krev ředitele a krev starosty. 2 roky natvrdo za špatné výchovné působení na mládež by mi přišlo akorát. Děti už bych dále nechal bez dalšího trestu.
0 # Daniela 2015-12-02 16:44
USA sem, USA tam, tohle se deje nejen v USA., ale ve vsech civilisovanejsich zemich.. Krivaci se domnivaji, ze pro ne zakon neplati.
Pravni situace v Cesku je tristni take proto, ze se v ni angazuji jedinci, kteri uz v detstvi-mladi provadeli kriminalni skutky, ktere byly bagatelisovany a omlouvany svym nejblizsim okolim..Jak vidime na prikladu travicich zaku. .Drzost starosty protestovat proti skole je enormni a primo podnecuje pachatele k dalsim "klukovinam". Takto pokrivene charaktery se pak v dospelosti ocitnou na strane sadistickych kriminalnich psychopatu, kteri jsou a na druhe strane souzeni nemene moralne narusenymi jedinci.. Takze takovy clovek co byl jako dite podporovan rodicovskou authoritou v konani spatnosti se uplatni na obou stranach - zlocinec ci soudce.
To ovsem neni norma, samozrejme....
0 # Adam Bernau 2015-12-02 17:13
„Neprijde Vam v tom Vasem svete smesny, ze treba Jarda Churacek, …“

Ano, přijde.

„Nebo ze ve Vasi zemi se bezne za znasilneni, tedy naprosto naprosto devastacne zniceny zivot, nejen obeti, ale cele rodiny“

Mě se hlavně zdá, že mnoho devastačně zničených mužů křivými obviněnými za znásilnění – nemá satisfakci a chybí mi zde potrestání na straně žen co křivě obviňují. Jak už jsem psal 29 z 30 znásilnění se ukázalo jako vymyšlených. Z těch 29 nakonec bylo pár desetiletí mužů natvrdo ve vězení, pokud se sečtou roky, v 1 případě dokonce na celých 8 let. Na straně těch 29 žen z toho nebyla ani koruna pokuty, ani podmíněný trest ani nic za křivé obvinění, a mnohé majetkové zisky na straně žen.

Ono chudinkovství a přehánění o zničených životech musí být odsud posud. Pak už začne tvrdá nespravedlnost, kdy ve jménu ochrany žen se páchají zvěrstva vysokého kalibru na mužích.

Už jsem viděl udání ženy za znásilnění jako truc, že jí muž odmítl (tedy nechtěl s ní ani randit, natož aby se jí dotkl intimně). Jako výmluvu mamince či partnerovi, proč přišla pozdě domů, načež dotyčná odpověděla, že byla znásilněna a maminka/partner samozřejmě trvali na nahlášení na policii a žena se pokusila chvíli tuto roli hrát dokonce s udáním, kdo konkrétně ji znásilnil. Jako civilikář na civilní službě jsem zažil obvinění rozvedeného muže za znásilnění, protože si žádnou z žen zde pracujících nechtěl namluvit, tak se všechny naštvaly, a rovnou ho obivinily ze znásilnění. Několik případů znásilnění se stalo tak, že žena se rozváděla a chtěla mít výhodnější pozici k majetku, takže to už je folklór, že ho udá za znásilnění či za osahávání dětí, to se děje často. Případy, kdy žena souhlasí se sexem, ale později – několik dní poté so rozmyslí, že to bylo znásilnění – těch je.

V situaci, kdy převažující většina znásilnění je vycucaných z prstu, a proč by to také ženy nedělaly, když jim za to nic nehrozí, ani křivé obvinění. A v situaci, kdy důkazní břemeno je na muži – by 20 let a výše trestu za znásilnění bylo čirou blbostí. To už by bylo adekvátní rovnou všehcny muže ve státě vystřílet před popravčí četou, jakmile dosáhnou plnoletosti.
0 # Anonymní 2015-12-02 17:21
Danielo, nikdy jsem si nemyslel, že s vámi budu plně souhlasit. Přesně tak, nejhorší a nejzvěrštější chování je zde starosty Vrbna a ředitele školy.

Mezitím jsem zjistil, že v paměti páně Neoconovy jsem zanechal hlubokou nesmazatelnou stopu. :-) Jsem u něho na čestném prvním místě, kdykoli někoho jmenuje. :-) Pojedete-li někdy českými kraji, zvu vás na pivo. Ač s vámi zhusta nesouhlasím, je mi sympatické, že máte svůj názor a za něčím si stojíte.

Adam Bernau: Divím se, že muži se vůbec ještě dnes žení. To je samá emancipace a ženské právo, ochrana u soudů a trestního zákoníku.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-02 17:36
Ale o tom to Adame nebylo. Podsouval jste mi, ze veci bagatelizuji a ze jiste sem tam vrazda, korupce atd. je z meho pohledu v poradku. Tudiz jsem Vam odpovedel, ze nikoliv. A take jak bych to videl ja, mel-li bych tu moznost rozhodovat. Opakuji znovu-mel by jste veci delit na klukoviny a zavazne veci.
Moje pribuzna byla znasilnena v 16ti letech, dnes ji je 35, a tahne se to s ni cely zivot, v podstate je done, s "W" krivkou nahoru, dolu, jako kdyby se to stalo minule pondeli...
Muj spoluzak z gymplu, 50ti kilovy kluk i s botama, byl ve vazbe za znasilneni, ktere si slecna vymyslela, sama se priznala az pri hlavnim liceni u soudu, po 7mi mesicich vazby a sel domu. O tom to vazne nebylo-tyhle veci se deji, at se zvysi sazba za krive obvineni, v poradku, nemam s tim problem.
Danielo-dal jsem vam priklad, byt vas svet je nastaveny cernobile ve stylu-prani, otcem myslenky, ze naopak, kdyz nekdo dela klukoviny jako dite, v zadnem pripade to neznamena, ze je bude delat, potazmo pachat tr.cinnost v dospelem zivote. Naopak-3 nejvetsi grazlove z nasi tehdy particky slouzi v ruznych funkcich, u ruznych utvaru u PCR, ktere vy tak zboznujete.
Tak to je parada, Adame, ze s panem Ponkracem mate spolecneho dluznika, nejakeho pana Novaka z Chomutova. Kdyz je vas zivot pote bohatsi,- uzasny, moc vam to kluci preju.
Neocon
0 # Anonymní 2015-12-02 17:47
Pane Ponkrac, ale vubec ne, vy jste takovy klasicky vzorek cz populace. Diky tomu, ze jste zrejme nikdy nikde nebyl, nic jste nezazil a netvoril, z prace domu, z domu do prace, nebyl jste nikdy v zadne takove situaci, tak proste vas vzdy jmenuji, tedy s vasim laskavym svolenim, jako klasickeho ceskeho malomestackeho cloveka, ktery ma pocit, ze za jeho ne prilis zdarily zivot muze nekdo druhy.
Ovsem jsem netusil, ze k tomu vsemu mate i odpor k zenam.
Neocon
0 # Anonymní 2015-12-02 19:40
Neocon: Taky se snažím si vychlastat hlavu co největším množstvím piva. Pod 20-30 kousků denně nejdu. Denně koukám na seriál Ulice, a dřív jedině na Esmeraldu. Volím pouze strany, který zatočí s podnikateli a jinými revanšisty. Dávám si pozor na všechny ruské agenty, xenofoby a rasisty, a hned je nahlašuji – aby bylo u nás sluníčkověji. Doma mám lavičku Václava Havla a od rána do večera mi hraje duo Parkanová & Vyčítal z roku 2007.

Já jsem, Neocone, nikdy netušil, že jste sluníčkář a pravdoláskař. Řeknu, že pes může kousnout – a vy budete tvrdit, že jsem právě dokázal, že nesnáším psy. Napíši, že ženy umějí být i potvory, a to umějí – a vy si z toho uděláte obrázek, že mám odpor k ženám. Je to takové binární computerové uvažování – 0 nebo 1, anděl nebo ďábel, nic mezi tím. Tohle uvažování, jaké předvádíte je právě typické pro lidi, co nikdy nic nezažili, nikde nebyli a nic nedokázali – jen v takovém realitou nedoktnutém případě můžete tvrdit, že je svět černobílý a je jen černá nebo bílá. Černá nebo bílá, žádné odstíny, žádné barvy, vše je buď černé nebo bílé.

Jinak váš příspěvek mi tak nějak připomíná psaní do kádrových prodilů za komunistů. Měl byste se těchto zvyků zbavit. :-)

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-02 19:47
S tim odporem k zenam, to byl, pane Ponkrac vtip, jinymi slovy-nemysleno vazne.
Neocon
0 # Tomáš Pecina 2015-12-02 19:53
Nad rámec vašich vzájemných invektiv, pánové, podotýkám, že je-li do relativně mírné trestní sazby za znásilnění započítána vysoká pravděpodobnost toho, že bude odsouzen nevinný, svědčí to toliko o tom, že OČTŘ nerespektují zásadu in dubio pro reo a obecně nejsou schopny plnit své povinnosti. Což není novinka.
0 # Anonymní 2015-12-02 19:54
„O tom to vazne nebylo-tyhle veci se deji, at se zvysi sazba za krive obvineni, v poradku, nemam s tim problem.“

Ne, o tom to je. Pohybujete se v realitě. Ta realita je taková, že obviněný muž tahá za centimetrový provaz a žena má v ruce provaz o délce stotisíc mil. V takovém případě můžete zvyšovat tresty za znásilnění jen tehdy, pokud nemáte selským rozum.

Muž jednak výhýbá až nechutně často křivě obviněn, ale dosud jsem neslyšel o jediném trestu ženy za křivé obvinění ze znásilnění. Ani o jediném, přestože minimálně 1/3 znásilnění je podle policejních statistik jasně vymyšlených bez jakýchkoli pochyb, a to nepočítám sporné případy.

Kromě toho muž musí dokazovat, že neznásilnil, na něm je břemeno dokazování neviny, najednou tu nefunguje in dubio pro reo. Při jakékoli důkazní nouzi v celém případě prostě znásilnil a padej šmejde do lochu.

Za třetí je to subjektivní. Když žena má dobrovolný sex a nahlásí ho poté jako znásilnění, tak to prostě znásilnění je – a muž je v zadeli. Najdou se totiž všechny „předměty doličné“, že k sexu došlo. Občas to používají třeba rozvádějící se ženy, které se jakoby usmíří s manželem, vyspí se, a hned druhý den alou na policejní stanici ohlásit znásilnění manželem, se kterým se právě rozvádí. A muž je prostě v háji.

Tady je hodně co narovnávat. Dáte-li za znásilnění ženy 20 let a výše, pak je to všehcno, jen ne soudnost.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-02 20:06
Ne, pane Ponkrac, to se pletete. Jeden jediny den je tam strasny, rekl bych, pro smrtelnika, nepredstavitelny. Cili rikat-hele, trojka je v pohode, protoze by mohl byt pan nevinen, ale 20 let uz je prilis, co kdyby byl nevinen, je tragicka chyba a hruzostrasny omyl.
Budto je vinen a to ze v kriminalech jsou jista procenta nevinych, je jiste fakt, ktery nema nic spolecneho s tr.sazbou, a zaslouzi si borec 20+, nebo je nevinen a jen jedna hodina je prilis.
To je to vase a nejen vase zjednodusovani sveta-3, nebo 7 let je nepodstatne, protoze prijdete anyway o vsechno-pracovne i soukrome.
Neocon
0 # Daniela 2015-12-02 20:37
Konspirovat plan, jak otravit ucitelku nejakymi leky az tak, ze ona skonci v nemocnici neni jen tak ledajaka klukovina.. Presne takove bagatelisovani vede k pokriveni detskeho charakteru, ktery se projevi v dospelosti.
Coz ostatne nazorne potvrzuje neocon : ..."3 nejvetsi grazlove z nasi tehdy particky slouzi v ruznych funkcich, u ruznych utvaru u PCR..." :-))
To se pak nemuzeme divit, ze statni organy a sbor ceske policie jsou v takovem stavu, v jakem jsou...

Ponkraci,
zrejme zijete v kruzich, kde se vyskytuji zenske predatorky, co zneuzivaji naivni muze. Chudaci chlapi . :-) Pri vasi bolestinske povaze se s tim musi pocitat, ona ta Lilith v kazde zene je zakerny element, a ciha, ze.. Asi jste v zivote jeste nenasel svou bohyni. Falesne narknuti z nasilneni se jiste deje, musime si jeste pockat, az vyroste zakyne Terezka a bude z ni mozna taky nejaka "znasilnena"..
Nicmene, znasilneni je velmi vazny zlocin, ktery zde policie dukladne vysetruje. Za prve se musi znasilnena ihned dostavit k lekari, ktery poda svedectvi znalce.. Forensicke informace, jako je sperma, DNA pachatele a drobna zraneni jsou archivovany pro policii. .Gynekolog okamzite pozna, zda byl pohlavni styk nedobrovolny, protoze zaregistruje znamky poskozeni pochvy. Vetsi ci drobne trhliny, co nastanou, kdyz zenske telo (nedostatek vlhkosti), neni na pohlavni vniknuti pripraveno a jine okolnosti. Nehlede k dukazu o nasilnem zadrzovani pohybu obeti, z cehoz vzniknou modriny..
To proste zase nejde, abyste vsechny znasilnene zeny ci divky pausalisoval do jedne neduveryhodne mnoziny ....
0 # Anonymní 2015-12-02 20:53
Danielo-vy preci mate respekt a uctu k Policii jako takove, mela by to pro vas byt preci znamka, ze s rostacky/pubertalnich deti vyrostou strazci zakona, ktere tak zboznujete.

Ne, Danielo, jakkoliv by jste si to prala-bohuzel nedoslo k "otrave", vim, je to jen jedno slovicko, ale dosti podstatne.
Chapu a vsimnul jsem si, ze nerozlisujete mezi rozsudkem soudu prvni instance, tedy nepravomocnym rozsudkem, ktery ma hodnotu akorat toho papiru, a rozsudkem pravomocnym, nemenym-presto a prave proto-"otravit" nekoho a podat nekomu "projimadlo" je asi takovy rozdil, jako strelit nekoho 3x ze 2 metru z pistole do hrudniku a dat 100 kilovemu chlapovi facku.
Jak jsem zde psal-priklady u deti, alespon u mych, dobre funguji, snad pri trose dobre vule a snahy z vasi strany, budou i u vas.
0 # Anonymní 2015-12-02 22:07
„Budto je vinen a to ze v kriminalech jsou jista procenta nevinych, je jiste fakt, ktery nema nic spolecneho s tr.sazbou, a zaslouzi si borec 20+, nebo je nevinen a jen jedna hodina je prilis.“

Teď ještě jak to zařídit, aby byl vždy odsouzen pouze pachatel a nikoli nevinný člověk.

U znásilnění je realita zařízení tak, že pokud polovina potrestaných je nevinná, je to velmi střízlivý, řekl bych až sluníčkově naivní dolní odhad. A pokud jsou zákony země nastaveny tak, že masově trpí nevinní, jako tomu nepochybně při trestání znásilnění je, pak tvrdé tresty jsou zlem.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-02 22:21
Ne, pane Ponkrac, zlem je i z vaseho pohledu maly trest. Myslim, ze by jste si mel zkusit, pro vase poznani, i blby den v CPZ, zvlaste, jste-li labilni a kurak.
Neocon
0 # Anonymní 2015-12-02 22:23
„Chudaci chlapi . :-) Pri vasi bolestinske povaze se s tim musi pocitat, ona ta Lilith v kazde zene je zakerny element, a ciha, ze.. Asi jste v zivote jeste nenasel svou bohyni.“

Já si myslím, že statistiky, zejména Český statistický úřad a Policie české republiky jsou skuteční bolestíni, neboť jim tak vycházejí data.

Kdybych to vzal podle mediální propagandy, tak je to naopak. Muži tyranizují ženy ve velkém jako agresoři, domácí násilníci, neustále jim ubližují a brání jim tu v osamostatnění, tu v kariéře, a vůbec muži mohou za všechno zlo, co se děje ženám. A to různé neziskovky a české i émerické svazy žen ještě naznačují, že se toho pro podporu žen dělá málo.

----

„Falesne narknuti z nasilneni se jiste deje,“

Falešné nařknutí ze znásilnění je hlavním jevem. Skutečné nevymyšlené znásilnění je skoro už statistickou chybou, která se občas děje.

---

„Nicmene, znasilneni je velmi vazny zlocin, ktery zde policie dukladne vysetruje.“

Mám dojem, že promluvila politicko-korektní Evropská unie. Úřednický new speak je to poslední, co mi tu chybělo. V reále se tak samotzřejmě neděje.

---

„Za prve se musi znasilnena ihned dostavit k lekari, ktery poda svedectvi znalce..“

A nebo daleko častěji se dostaví po měsíci dvou, protože po celou dobu získávala odvahu.

---

„To proste zase nejde, abyste vsechny znasilnene zeny ci divky pausalisoval do jedne neduveryhodne mnoziny ...."

Já to nedělám. Já netvrdím, že neexistují skutečná znásilnění, ani nepopírám, že je to drastický zážitek, a měl by být tvrdě trestán.

Na druhé straně se v ženách projevuje ta Lilith, jak říkáte, a způsobuje, že ačkoli společnost chce ženy chránit, ony si to vykládají jako další možnost, jak se mstít, jak to někomu natřít, či jak přijít k majetku či ze sebe udělat chudinky. Znovu říkám, převážná většina nahlášených znásilnění je vymyšlená. U třetiny je to jasné poměrně rychle, protože se objeví nesrovnalosti.

Zkrátka toto dělají ženy. A je dobré, aby se to připomínalo. Protože pak se objeví nějaký pruďas, jako je Neocon, a začne každého obviněného ze znásilnění kastrovat a napařovat mu 20 let a výše, což je v situaci, kdy samy ženy se rozhodly, že toho budou zneužívat, nonsense.

Osobně si myslím, že zákonná ochrana žen je přehnaná, a měla by se snížit tak na třetinu až čtvrtina, a měla by se povýšit drasticky trestání žen za křivá obvinění, a to automaticky.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-02 22:52
Jak vy to delate, ze jste vzdycky tak mimo. Nenapsal jsem, ze bych odsouzeneho nechal vykastrovat. Napasal jsem, ze v zapadni civilisaci je znasilneni nekde na 2 druhem az 3tim miste v zavaznosti, hned po vrazde. Napsal jsem, ze v nekterych statech je starovne 20 let, s cimz bezezbytku souhlasim.
Jen v cesku se dava bezne 2-3 roky, nekdy podminecne. Stejne jako lichva, ktera je vsude ve svete mezi TOP 5, se v cesku nestiha, tusim, ze pred soud jde 8 pripadu rocne, odsouzeno je tak jeden.
Pokud nerozumite textu, zeptejte se chlapu v hospode.
Neocon
0 # Leo Tydlitát 2015-12-01 00:41
Nu, a kterak tedy předpokládá zákon o soudnictví ve věcech dvanáctileté čeládky? Zapovězuje této přístup na Internet či do podniků mistra Mac Donalda? Tím by ovšem mohlo dojíti k ohrožení sociálního statusu dospívajícího jedince, ba k psychickému strádání jeho (najmě za stávajícího šabatovského ludskoprávního diskursu). Trojka z mravů se tak nakonec jeví být docela pochopitelným kompromisem. Nikdo nechce sázet své životy či kariéru kvůli bandě děcek, přežila-li dotyčná žert jejich bez větší úhony.
0 # Adam Bernau 2015-12-01 19:01
Za tatranku poradím starostovi, že by mojhl začít tvrdit, že děti hodily učitelce do kávy vitamíny, protože jí měly tak rády, že chtěli aby byla zdravá. A za dvě tatranky poradím starostovi ještě fikanější věci!
0 # Anonymní 2015-12-01 20:55
"Protože jedna z pachatelek je vnučkou místního starosty, řešila se věc trojkou z chování a nikoli tak, jak předpokládá zákon o soudnictví ve věcech mládeže." Pane Pecino, kam se poděla Vaše obvyklá přesnost? To "protože" mělo být spíš "přestože", neboť starosta zašel do školy údajně až po té trojce. A pokud policie věc ještě vyšetřuje, tak je brzy tvrdit, že nebyl dodržen zákon o soudnictví ve věcech mládeže.
0 # Anonymní 2015-12-03 21:22
Pochopte, že pan Pecina se neobtěžuje fakty, které odporují jeho vidění světa. Kognitivní porucha.

Yossi
0 # Anonymní 2015-12-03 19:04
Hm, pěkná debata, ale bohužel ne o tom nejdůležitějším. Jsou děcka, co chcete udělat s 12ti letou holkou? Useknout jí hlavu? Zkazit jí život kvůli sračce pí učitelky je trochu vysoká cena. Není důležitá výše trestu, ani jestli byl či nebyl s nějakým zákonem, důležité je, jestli následný trest pomůže z ní udělat normálního člověka.

cnemo
0 # Anonymní 2015-12-03 19:32
Ano, presne. To se tu snazim, zde predevsim bezdetnym, vysvetlit. Coz zde mnozi, zijici ve svem paralelnim svete, nechteji pochopit.
Neocon
0 # Anonymní 2015-12-03 20:24
0 # Anonymní 2015-12-05 20:33
Zásahy ředitele školy a starosty Vrbna ovšem byly správnou medvědí službou. Kdyby byl potrestán ředitel školy a starosta Vrbna, bohatě by to stačilo. Děti by alespoň viděly, že udělaly ptákovinu, za kterou dostaly 3 z chování, a že se tu ptákovinu nesnažil někdo přikrýt. A bylo by to ok.

O tom, co děti daly učitelce do kafe se neví, jen se rozbíhá kampaň snažící se to zamést pod koberec.

Děti bych nechal na pokoji, ale takové přestoupení jejich rodičů před souciálku, jak vlastně vychovávají děti. Jejich otestování psychology, zda se na výchovu hodí a trochu té úřední šikany by mělo být.

Dále by se hodil tlak na ředitele školy, jakéže jsou opatření jsou na škole, když není zabráněno žáky otrávit učitelce kávu?

Já bych děti nechal zcela na pokoji. Je jim 12 let, zodpovídají za ně jejich rodiče, stejně jako za jejich výchovu, a ředitel školy odpovídá za to, co se děje v jeho škole.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-05 22:30
Přiznám se, že pokud by se jednalo o mého syna a já měl možnost ho ochránit před policií, médii a sociálkou, neváhal bych ani vteřinu. Toto není typ výchovy, který by byl vhodný pro dítě. O potrestání za takovou volovinu bych se postaral osobně a asi by to nebylo v souladu s právy dítěte:)

>Dále by se hodil tlak na ředitele školy, jakéže jsou opatření jsou na škole, když není zabráněno žáky otrávit učitelce kávu?

Nechápu, co s tím má společného ředitel školy? Jak tomu mohl zabránit? Měl hlídat kafé učitelek? A rodiče, za co mají zodpovídat, když u toho nejsou? To, že jsou děcka nesvéprávná ještě neznamená, že za tu situaci někdo jiný může. To je zcela nesmyslný právní konstrukt, nemající s realitou nic společného.

Když tak přemýšlím, největší kus viny (po těch děckách) má učitelka. Profesně selhala, pokud ji takto nenávidí a ještě si nechala nasypat gutalax do kafé. Je otázkou, zda je skutečně na svém místě. Že utrpěla průjem ji zodpovědnosti nezbavuje.

cnemo
0 # Tomáš Pecina 2015-12-05 23:08
Na této úvaze něco je. Ve věku těch dětí, pokud si vzpomínám, jsme nenáviděli hlavně učitele a učitelky, kteří byli zralí na psychiatrickou léčbu. Přísné učitele jsme respektovali, slabými a benevolentními pohrdali a kašlali na ně. Ale až na výjimky to spíš byla otevřená válka, čímž samozřejmě neříkám, že bychom si dovolili něco takového učiteli udělat; oprávněně jsme předpokládali, že bychom se za podobný skutek mohli octnout v pasťáku.
0 # Adam Bernau 2015-12-06 12:56
Až budu chtít příště někoho okrást, zavraždit, otrávit, udělám to skrze 10–12 let staré dítě. Všichni se postarají o to, že budou básnit, jak dítě nemůže být potrestáno. Při tomto názoru, který to čtu se tak dříve či později stane, že spoustu kriminality budou dělat děti. A vždy se zvedne vlna odporu proti tomu, aby byly potrestány. „To ne děti, ale učitelka za to může …“ – skvělá to ptákovina. Prostě děti mají na své straně publikum.

Jak píše Pecina, za komunistů jim hrozil ten pasťák, kdyby něco podobného udělaly. Dnes jim nehrozí absolutně nic. Názor lidí je na jejich straně, i kdyby učitelku rozčtvrtily nebo jí uřízly nohu.

O tom, že by děti byly doma nějak potrestány, či jim byl pořádně zlískán zadek, jak navrhuje cnemo, nelze doufat, protože je tam vnuk starosty, který drsně vystupuje proti učitelce.

Já proto cnemovi, nebo neoconovi a dalším tvrdě přeji, aby byli cílem nějaké tvrdé dětské akce. Třeba kyanid do čaje, nebo okradení či znásilnění jejich dcery masou nezletilých dětí, nebo tak nějak. Já zcela určitě budu, a doufám že i veřejné mínění na straně těch dětí, protože kdo chce tam, pomozme mu tam.

Je jenom otázkou času, kdy při takovém omlouvání dětí tu budeme mít vraždy ze strany školáků, apod. Jak píše pan Pecina, a jak mohu potvrdit i já, nic takového by si na naší škole nikdo nedovolil. A pokud by se stalo, nejspíše by daného pasťák neminul.

Dnes mohou děti otravovat zcela beztrestně, nic se jim nestane. Navíc dostanou od dospělých signál, že je to v poho, a můžou to klidně zopáknout.

Znovu říkám, přeji všem, co plivou špínu na otrávenou učitelku, aby byli cílem kriminality dětí, a to minimálně na stejné úrovni. Moc by si to zasloužili.
0 # Anonymní 2015-12-06 13:54
Adame, nejste pritel/boyfriend pani Daniely? Chlape-deti nikoho neotravily. Deti podaly projimadlo. Pochybuji, silne pchybuji, ze by za to byl pred rokem 89 pastak, ale budiz.
Nicmene, pokud nevidite rozdil, mezi otravou jedem a projimadlem, pak je mi Vas, pri vsi ucte, opravdu lito.
Neocon
0 # Anonymní 2015-12-06 17:44
Za tohle jasně může dekadentní konsumpční společnost. V mém dávném dětství jsem nezažil, aby učitelka přišla do třídy s hrnkem kafe. K sypání projímadla do kávy prostě nebyla příležitost. Nanejvýš napínáček na židli.
0 # Tomáš Pecina 2015-12-06 17:49
Udělali to u ní kabinetu.
0 # Anonymní 2015-12-06 18:01
Tak vidite, deti byly kreativni a jeste prokazaly jisty stupen odvahy, musela tam byt bezpochyby nejaka priprava, maji evedientne tah na branku.
Trojka z chovani-naprosto odpovidajici "zavaznosti" jednani-trochu me to pripomina kausu "nalepkovych teroristu". Prilis povyku pro nic...
Neocon
Neocon
0 # Adam Bernau 2015-12-06 19:37
Neocone, už jsem pochopil, že dokážete ospravedlnit cokoli, i masovou vraždu, kdyby na to přišlo. A kdyby vás někdo argumetnačně dostal do kouta, nazvete ho flákačem, zatímco vy jste nejvýznamnější osoba světa, která dokázala více, než kdokoli jiný. Alespoň co jsem zběžně přečetl tuto diskusi.

Nicméně, já jsem pro, jen vám a cnemovi pouze přeji, abyste se stal úspěšným cílem nějaké té klukoviny s cyankáli či strychninem, nebo tak nějak. Nic víc a nic míň.

Já jsem viděl tuto klukovinu v dospělém provedení. Jed na krysy nasypaný kolegy zedníky se smíchem, jak se budou koukat, jak se jejich kolega proprůjmuje. On namísto toho zkolaboval, rok ležel ve švýcarské nemocnici ve vegetativním stavu. Manželka se s ním rozvedla, neboť všichni lékaři nedávali tu nejmenší naději. On se zázrakem po roce probral. Švýcarská nemocnice poslal účet, exekutor zabavil jeho dům a udělal z něj bezdomovce. Stále dluží pár desítek miliónů. Vzhledem k poškozeným nervům je samozřejmě nesplatí, ani kdyby chtěl. Měl sice zdravotní pojištění, ale pojišťovna odmítla plnit, protože nešlo o úraz, ale o otravu kolegy. Viník se nikdy nenašel, kolegové vše zapřeli. Bez rodiny, bez peněz, bez domu a ještě zdravotně postižený – tak skončila takhle legráka.

Tak něco podobného neoconovi a cnemovi přeji, ideálně ve dvojité dávce.

A tím končím.
0 # Anonymní 2015-12-06 20:56
Ne, Adame, nepochopil jste zhola nic.
Otazka je, zda-li vubec chcete neco pochopit, protoze at se Vam to libi, nebo nikoliv-dat nekomu Gutalax/projimadlo do kavy je vtip. Nemistny, ale vtip.

Dat nekomu do kavy jed na krysy, je pokus o vrazdu. Pokud spolecne s Danielou, zrejme oba bezdetni a nestastni, nevidite rozdil, mezi detskym vtipem bez obeti a pokusem o vrazdu s trv.nasledky, kdy obet je nevratne socialne, lidsky a ekonomicky popravena-pak nechapu, kdo a jak Vam umoznuje pristup na internet.

"...alespon co jsem zbezne precetl tuto diskuzi..."-opet se mylite, naopak-udelam li chybu, nebo se jenom mylim, rad se omluvim, bez rozdilu -v soukromem, ci pracovnim zivote, rad uznam chybu.
Jako treba v pripade Causy, zda-li muze PCR kontrolovat OP, kdyz ma podezreni na uprchliky. Pan Schmid a tusim i Gogo uvedli me tvrzeni, ze nemuze, na pravou miru, ja se omluvil a uznal , ze jsem se mylil. tecka.
Coz jsem u lidi, jako je pan MP, ci Daniela, doposud nepostrehl-radeji se na par dni stahnou z diskuze, nez by uznali chybu, nebo jen to, coz se stava kazdemu, ze jen nemeli pravdu.
Mate-li pocit, ze ty deti zaslouzi vice, nez 3ku z chovani, Vase vec, ja to vidim z mnoha duvodu jinak.
Neocon
0 # Tomáš Pecina 2015-12-06 21:46
Jsem přesvědčen, že trojka z chování je sice značný, ale nikoli dostatečný trest. Tím by bylo projednání jejich provinění soudem, s tím, že by dostaly jasný signál, že opakování podobné legrácky by pro ně mělo velmi závažné následky.

Jistě, kdyby to bylo nikoli projímadlo, ale jed na krysy, jednalo by se o pokus o vraždu a následky by musely být ještě závažnější.
0 # KarelV 2015-12-06 22:47
Psali, že děti nevěděly o tom co všechno nasypaly. Z toho by již schopný státní zástupce udělal eventuální vraždu... Naštěstí policajt není tak nadaný. Eventuálně se dá zavraždit i zaříkáváním.
0 # Anonymní 2015-12-06 23:16
Neocone, my se totiž na rozdíl od tebe flákáme v práci a tvoříme hodnoty. Proto mizíme čas od času.

Nehledě na tom, že já píši jen své osobní názory, tudíž, aby bylo po tvém, neocone, omlouvám se za to, že mám nějaký osobní názor. Někteří lidé stále mají pocit, že osobní názory by měla určovat strana či neocon, či někdo jiný.

Snad jen v psychologických věcech jsem si dovolil mluvit obecněji a objektivněji. O tom, co kdo smí či nesmí podle zákonů, do takových diskusí se nepouštím věda, že tomu málo rozumím.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-06 23:42
Kdo to je my? Jako strana?
Mildo, kdyz uz jsme si teda potykali-podivej, bavim se tu o tom, ze jak jsi diskutoval s tim, tusim PV/ zrejme advokatem.
Proste, mel s tebou trpelivost, vysvetloval fundovane, jak jsou zakony, co muze byt/nemuze byt a ty jsi mu tam tahal porad nejaky selsky rozum, obcan, lid a podobny nesmysly, dobre mi zname z dejvickeho nonstopu u Kulataku, ve 3.45 hodin rano, 15 let na zpet.
Jinak nazory ti nikdo nebere, Mildo.
Martin/Neocon
0 # Anonymní 2015-12-07 03:01
Ano, já jsem si dovolil nesouhlasit s trpělivým, fundovaným člověkem – měl jste to napsat přímo, neocone. Omlouvám se a za trest si nedám dnes své milované viržínko. A protože jsem spáchla velký přečin, nedám si ho ani zítra, a možná ani pozítří.

Jak já miluji ty argumenty, kdy na jedné straně ze mě někdo dělá blbce, zatímco ten trpělivý má s tím blbcem trpělivost.

Bohužel gró té debaty bylo v tom, že ČAK odhalila svou pravou tvář – a to na zákonech nezávisí. Zneužití své moci pro politický či ideologický boj proti obviněnému, najmě u ČAKu – to je prostě lapsus, zvláště když to udělají takto okatě, že to vidí každý.

Problém je, že ten moudrý, co se mnou diskutoval, se snažil jednoduše zamést lapsus ČAK pod koberec. Zkoušel to ze všech stran, nicméně nijak mě nepřesvědčil, že ČAK se tímto nestala mafiánskou nemorální organizací, která objektivně škodí.

Vy máte evidentní problém s jinými názory, neocone.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-06 23:47
Pane Pecina, v ucte, porad brecime, ze mame pretizene soudy, plne kriminaly a Vy by jste chtel detskou banalni klukoviny resit pred soudem? To me prijde jako od Kafky-vzdyt jim je 12 let.
Neocon
0 # Anonymní 2015-12-07 03:08
Máte pravdu. Co takhle přestat trestat vraždy, znásilnění, apod., když máme ty plné kriminály a přetížené soudy.

Jen si marně lámu hlavu kde vy, jakožto přetížený podnikatel, tvůrce, korupčník, a mnoho dalších titulů, berete čas neustále v každou hodinu reagovat na všechny.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-07 14:31
Ne, naopak, pane Ponkrac, kdyz uz si zase vykame, tresty za vrazdy, znasilneni, loupezna prepadeni, lichvu, tezka ublizeni na zdravi s trv. nasledky atd. znasobit.
On z vas blbce nedelal, naopak mel s vami svatou trpelivost a snazil se vam vysvetlit neco, co asi bylo nad vase chapani-nicmene psal vam slusne a trpelive. Vas nazor vam opravdu nikdo nebere.
No, deti zacaly chodit do skolky a bussines ted nejak, diky Bohu, funguje i bez me malickosti-tak mam malinko vice casu nyni.
Neocon
0 # Anonymní 2015-12-07 14:58
Ne, ten pán se pouze snažil pomocí úřednicko politicky korektní mluvy zakrýt zločin a přehmat ČAK. To, že někdo plodí rádobyučená slovíčka neznamená, že to není jen slovní vata nebo kamufláž zakrývání svinstva – a o nic více jiného se ten trpělivý člověk nesnažil.

Nutno říci, že člověk psal slušně a trpělivě, nicméně neshodli jsme se v názorech. Můj názor se mi ovšem neustále snaží vpálit jako smrtelný hřích jistý pan neocon.

---

Vězení jsou přeplněná proto, že dnes je jakékoli trestání na jiné úrovni porušením lidských práv, či někdy dokonce rasismem, xenofobií, či jedním z dalších miliónů ismů, takže je nutné to řešit takto. Ke škodě všech zúčastněných.

Soudy jsou přetížené proto, že od dob sametové revoluce v Česku jde všechno zu grunt. Například Česká republika ještě nestihla opravit silnice za posledních 20 let, apod.

Nedávno jsem měl tu čest, že jsem listoval dešními učebnicemi pro žáky a studenty. Naštěstí před obědem, protože jinak bych ho asi vrhnul. Navoněná lejna je velmi mírný a příliš pochvalný termín pro všechny školní učebnice, co jsem jich viděl – a naprosto nechápu, jak by se z nich mohl žák či student cokoli naučit či pochopit, a to při jakkoli velké píli. Ani jako toaletní papír se většina školních učebnic nehodila, protože buď to byl křídový papír, nebo to černilo.

Zkrátka, provedli jsme hluboký regres zpěr podle vzorů západního. Dokázali jsme nemožné, vzali jsme si ze Západu a USA to co tam mají nejhorší a nefunkční (školství, apod.) a nevzali jsme si to, co tam mají dobré (např. jejich zákony o lichvě, exekucích, …).

Jinak řečeno, když většina služeb v České republice funguje hůře a hůře, proč by soudy či chování ČAK mělo být výjimkou?

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-07 16:24
No, vezeni jsou plna, protoze soudy zaviraji lidi za malichernosti, jako jsou treba alimenty, nebo Gutalax v kave, ci drobna trestna cinnost, ktere na zapade trestne nejsou vubec, nebo se davaji alternativni tresty.
Jestli je cesko zu grund-nerekl bych, jeste nikdy v historii se lide v CR nemeli tak, jako nyni.
Nevim, co znamena ve vasem pripade "nefunkcni, jako skolstvi apod., ", kdyz na zapad od Plzne je skolstvi o rad lepsi, nez v CR, a vy pisete, ze je nejhorsi-no nevim.
Sluzby v CR funguji lepe, nez kdykolv predtim, mysleno pred rokem 89, omlouvam se, ale nerozumim vam.
Neocon
0 # Anonymní 2015-12-07 17:34
Milý neocone, máme lidská práva! Může lidi pouze zavřít, nic jiného. Učitel nemůže sešlehat pachatelům kyanidu v kávě zadek (ač děti tvrdí, že jen projímadlo).

Kromě toho je třeba zavírat za názory, za účinnou obranu, atd. – víte, kolik je to lidí?

Klišé typu, že lidé se nikdy v historii neměli jako nyní – slyším už 20 let. Musíte si ujasnit, co je to nyní. Já vidím kolem sebe prudký sešup dolů. Všude spousta bezdomovců, nebo lidí se smutnými osudy. Naše úspory i výplaty jsou znehodnoceny zásahy České národní banky, mzdy nerostou prakticky už řadu let. Služby v Česku jsou do zadnice, a to tvrdí už i zahraniční návštěvníci, začíná se podvádět ve stylu, jaký tu ještě nebyl.

Jestli se ale něčeho opravdu bojím, tak to je prohlášení ekonomů, že se máme dobře. Protože kdykoli toto ekonomové o nějaké zemi řekli, dostala se do takových sraček, že to přesáhlo i mou fantazii. Matně si vzpomínám na keltského budoucího ekonomického tygra a další. Takže dokud ekonomové budou tvrdit, že se nemáme dobře, jste klidný. Jakmile začnou českou ekonomiku chválit, propadát panice a strachu z budoucnosti. Od té doby co jsem pochopil, že vědecká ekonomie je naprosté šarlatánství i podle jejich tvrzení a výsledků se začínám příznivých zpráv ekonomů bát ze všeho nejvíce.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-07 19:25
Jasne, nejsme ve Stredoveku, ci na Middle East-nikdo by nemel nikoho beztrestne tlouci.
V CR je vc.vazebne stihanych cca 22 tisic veznu-kolik lidi sedi za nazory, jako byl Vondrak, Kebza, Moravec, Rod, Sedlacek, Dupova a spol.? Nevim, rekl bych tak do 30ti lidi, za ucinnou obranu-mozna 5 lidi. Z 22 tisic lidi/veznu se znicenymi zivoty-jiste ano, ale stale se jedna o pouha promile.
Sluzby jsou nejlepsi, jake kdy byly-ze stale nedosahuji zapadniho standartu ani z polovinu, kazdy krade/okrada jak muze a turiste s tim maji problem-ano, souhlasim, ale stale jsou nasobne lepsi, nez byly pred rokem 89.
Jiste je v CR spousta bezdomovcu, a lidi z tragickymi osudy-jiste ano. Za to muzou zpravidla zlodejske exekuce a statni lichva, ktera nema obdoby ani na Balkane.
To na veci nic nemeni, ze kdokoliv je zdrav a muze makat, tak si muze vydelat ranec a zit v pohode. Viz.-naprosto realna a prumerna mzda pro pridavace na stavbe v Praze 150 Kc/hodinu. Pri 300 hodinach za mesic tvrde prace si muze a znam takove lidi, se zvlastni skolou, vydelat skoro 50 tisic/mesic.
Sorry, ale s tim se v CR da zit docela slusne
Neocon

0 # Anonymní 2015-12-07 23:49
"Nejlepší služby" nechám raději bez komentáře. Tak špatné služby, jako jsou v ČR nyní jsem ještě nezažil. (P.S.: Praha není celé ČR.)

Ani za komunistů jsem nemusel tolik kutit, protože i základní věci a služby jsou špatně k sehnání, jako dnes. Pravdou je, že když chci iPhone či banány, není problém.

Jsem zvědav, jak někdo bude dlouhodobě vykonávat fyzicky náročnou práci 300 hodin/měsíčně. Pár se jich najde, ale mnoho lidí to nezvládne. V USA mají proti takovým "optimistům" jako vy hezký vynález, a to udávají roční plat po zdanění, nikoli měsíční hrubou nárazovou mzdu.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-08 04:10
K tomu jen toliko-nemuzete to myslet vazne, respektive neverim, ze to myslite vazne, pane Ponkrac.
Neocon
0 # Tomáš Pecina 2015-12-08 06:04
Také se přikláním k názoru, že dnešní úroveň služeb je neporovnatelně vyšší než ta předlistopadová, na druhou stranu opravdu nelze předpokládat, že by kdokoli (s výjimkou Michala Mazla) pracoval 300 hodin měsíčně. Tolik můžete tak nejvýš fakturovat.
0 # Anonymní 2015-12-08 17:41
Aha, tak to jsme asi kazdy z jineho testa, ja a lide kolem me, pracuji/pracovali mnohem vice, nez 300 hodin mesicne a to dlouhodobe, v radech let, bez prestavky.
Vzdycky me dojme nekdo, kdo chce mit vse, ale dela 42.5 hodin/tydne, v US 40 hodin tydne max, soboty, nedele, svatky pekne volnicko.
Neocon
0 # Leon Kreutzfeld 2015-12-08 18:47
Vp. Neocon, to me pripomnelo jedno stare, dobre zidovske prislovi: “Choose a lazy person to do a hard job, because a lazy person will find an easy way to do it.”
0 # Anonymní 2015-12-09 15:49
Neocon, Tomáš Pecina: Vystrčte prosím hlavu z Prahy. Praha není Česká republika, ačkoli asi 1 milión lidí si to myslí.

P.S.: Já jsem nemluvil o horších službách vzhledem k předlistopadovému období. Já jsem psal pouze o rok od roku se zhoršujících službách. Za posledních 20 let je to rok od roku horší. A stejný postřeh mají i zahraniční návštěvníci, kteří jsem jednou za 1–2 roky přijedou. (Pozor chyták! Česká republika není pouze Praha!)

--------------

Neocon: Vy se flákáte. Kdybyste pracoval dlouhodobě více než 300 hodin měsíčně, nemáte čas se tu promenádovat na diskusi. Já jsem pochopil, že vaše image je předstírat pracovitého, tvořivého člověka, který na rozdíl od jiných maká, ale to vám už nevěřím. To je pouze vaše lež, kterou chcete druhým předkládat k uvěření, nicméně velmi velmi velmi velmi velmi daleko od reality.

Nehledě na to, že jsem si režim 10–12 hodin dlouhodobě a vysokým výkonem (řadu let) vyzkoušel. Vím co to obnáší (proto mimo jiné jsem si naprosto jistý, že vy tak nepracujete, jen to předstíráte), ale zkoušel jsem ho v duševní práci. Nedokáži si to ovšem ani trochu představit ve fyzické práci jinak, než krátkodobě.

Navíc jsem se jednou v nemocnici setkal s člověkem, který se o vámi doporučený režim práce pokusil. Byl to makáč první třídy. Měsíc ležel na lůžku v bezvědomí, po mnoha operacích, a jen zázrakem to přežil. Neměl žádné zranění, prostě se upracoval. Jeho vnitřní orgány prostě přestávaly držel na svém místě. Byl to člověk, který nadprůměrně fyzicky pracoval ve vámi doporučeném tempu asi 10 let v kuse.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-09 17:34
Wow-tak tohle uz zavani demenci, s prominutim. Tak to vezmu poporade. CR jiste neni Praha, ale kazdy ma moznost do te Prahy jit za praci.
Tak k memu flakani a pak k chudakum lidi, ktere osobne znam, kteri pracuji 300+ hodin mesicne a maji organy na svem miste.
Kdyz jsem pred vice nez 10 lety dorazil do USA, koupili jsme restauraci a zacali ji provozovovat, prvnich 6 mesicu jsem pracoval, (ne pane Ponkrac jako v CR, kavicka, cigarko, pauzicka, smsky apod.), tvrde pracoval, kazdy den od 8.00 do 22-23.hodin, tedy 14-15 hodin denne, 7 dni v tydnu, 30 dnu v mesici. Prvni volno, timhle tempem jsem mel po 6 mesicich.
Tohle trvalo prvni 3 roky, 10 dni volno na podzim, 10 dni volno na jare, jinak nic, stale 14-15 hod/denne/7 dni v tydnu, 30 dni v mesici. Kdyz jsem mel zapal plic, dojel jsem si v noci na ER, kde me po 3 chodinach vzali, dali antibiotika a sel jsem rano do prace, jako by nic.
Takhle to vicemene fungovalo, byt ve volnejsim rezimu, do lonskeho roku a letos uz mam takovou partu, po 11ti letech, ze se "muzu flakat na diskusich".
11 let, 350-420 hodin mesicne, pane Ponkrac-organy drzi, jak je tohle mozny?
A ted k druhym-muj best kamarad, puvodem nedostudovany zednik z Jablonce, zde malir a naterac, pracuje 10 let pondeli-sobota 12 hodin denne, dela $180 tisic/rocne bez zamestnancu. Organy mu drzi, je ziv a zdrav, ma krasnou zenu, jeste hezci dum a nijak nestrada.
Druhy, take puvodem Cech, take 40catnik, bydli ve stejne oblasti, se stejnou firmou, maka jako vy a ma stejne nazory jako vy-vikendy volno, jen 40 hod.tydne, svatky volno, boli ho zada, tohle se mu nevyplati, tamto je daleko, musi domu na tv, vzdyt je dnes fotbal, tak ten dela $50 tisic rocne, bydli v apatrmentu a tak jako vy nadava na system, protoze on preci neni zadny Mexik/Ukrajinec chcete-li, aby jste to lepe pochopil, tak co by se drel, ze jo.

Moje best amer.servirka pro me pracuje 7 let, rano chodi do jedne snidanovky od 6.00, pak se presune ke me na 12.00 hodin a odjizdi domu v 8.00 hodin/6 dnu v tydnu/poslednich 7 let, volno ma jen v kazde pondeli. Je ji 45 let, sama matka s 2ma synama na skolach. 336 hodin/mesic. Zenska, chlape, 336 hodin mesicne tvrde prace.
A posledni-krasna holcina, poznal jsem ji kdyz ji bylo 18 let a dorazila z Ostravy po gymplu do Prahy studovat VSE a prisla se zeptat do jednoho meho baru na praci po skole, zkratka vecer za bar-studovala VSE a kazdy den delala za barem do zaviracky-rano do skoly-pak do prace atd.atd.
Dnes ma praci v kancelari, po praci chodi pracovat jako servirka/hosteska do jedne z Prazskych Ambiente Restaurant, 6 dni v tydnu. Kdyz jeste studovala, tak vlete jezdila za mnou na J-1 Visa pracovat do restaurace/ 400 hodin za mesic, cele leto.
Uzasna holka, ktera ma 45 kilo, maka 14-15 hodin denne poslednich X let, dela v souctu 70tis.Kc/mesicne, ziva, zdrava, spokojena, ( vsechny organy na svem miste, mohu potvrdit )zkrasna holka, co si koupila vlastni bydleni v Kobylisich, ma nove auto za hotove a nikdy si na nic nestezuje.

A pak jsou lide jako vy, pane Ponkrac, kteri hledaji duvody pro to, proc by nemuseli makat a proc maji/meli/budou mit cely zivot, slusne receno stolici.
Neocon
0 # Anonymní 2015-12-09 17:51
Neocon: Takže mám pravdu. Doporučujete lidem to, co byste sám nevydržel. Fyzicky jste na stavbě 300 hodin měsíčně alespoň několik let nepracoval. To mi stačí.

On je rozdíl makat za barem (ač to není lehká práce) a něco jiného je tvrdě makat na stavbě – to druhé je přeci jenom o několik řádů výše v devastavaci a námaze.

Stejně tak jsem dobře odhadl, že si snažíte z toho, že údajně makáte vytvořit pro sebe aureolu a svatozář.

A pak ty, kteří nevykřikují to samé – ačkoli často makají daleko tvrději než vy – jednoduše srážet jako flákače.

Potkal jsem spousty velmi bohatých lidí, a u těch nejúspěšnějších bych to neodhadl. Nedávali to na odiv jako vy. Často chodili v běžných džínách. Proč také? Na rozdíl od vás to zvládli a nezblbli se do image „já makám, a vy všichni jste untermenschen“. A to znám i emigranty do USA.

A to přesto, že občas se namakám až hrůza. Dále už nebudu na vaše rozvíjení image reagovat. Při smysluplné práci se často zapomenete natolik, že klidně zapomente na spánek.

Miloslav Ponkrác
0 # Anonymní 2015-12-09 18:34
Vubec ne, dal jsem vam priklad s tou stavbou. Stejne tak muzete jit makat za bar, mit nadobi, o vikendech, cokoliv
. Na stavbe jsem makal kazde leto na gymplu, ano, zhruba 270/hodin/mesic, takze to na rozdil od vas mohu porovnat z vlastni zkusenosti-300 hodin na stavbe je mene namahave, nez 300 hodin v bussy restauraci-bez otazek.
Mate-li nekoho znameho, v rodine, pribuzneho, studenta ci starsiho cloveka, kdo nekdy delal oboje a muze porovnat-odpovi vam stejne.
Jiz 10 let mi sem jezdi na leto na praci studenti na J-1 Visa-kdyz je to kluk, tak skoro kazdy z nich delal brigady v CR/ ma tu zkusenost na stavbach, kazdy je na zacatku chytry jako vy, jako ze "hospoda" je easy, stavba je drina.
Vsichni, jeden jako druhy a to se bavime o mozna 120 studentech, mladych lidech za tu dobu, padaji na hubu a nestihaji to tempo a tu drinu. Jeste nikdo mi nerekl, ze makat 14 hodin/den v kuchyni bylo stejne, ci lehci, nez byt v lete v CR na stavbe.
Opet se mylite-netvrdim, ze ten, kdo dela 42.5 hodin tydne je flakac. Jen ze poslouchat od chlapa, zdraveho, silneho, jak nemuze delat nic navic, protoze to je drina a upadli by mu organy, kdyz tak mohou makat 50ti kilove holky, je proste smesny.
Na odiv nic nedavam, jen tu pisu o tvrde praci a mam tu cest napsat, ze lide kolem me take tvrde pracuji a opet se budu opakovat-maji organy na svem miste, vypadaji dobre a jsou spokojeny, tot vse.
Neocon
0 # Anonymní 2015-12-09 16:05
„Vzdycky me dojme nekdo, kdo chce mit vse, ale dela 42.5 hodin/tydne, v US 40 hodin tydne max, soboty, nedele, svatky pekne volnicko.“

Někdy mě napadá, kam se poděl vědecko-technický pokrok. Produktivita je díky technologiím už tak vysoká, že vlastně je práce tak pro 5 % lidí.

Protože je ale práce vysokou morální hodnotou, a nutností, aby každý předstíral (někteří jako neocon předstírají, že pracují od nevidím do nevidím, že ani do této diskuse nemají čas psát) – a mnozí si budují image jako superpracovití (Babiš, neocon).

Na druhé straně už se musí předstírat vysoká zaměstnanost. Musejí se zvyšovat počty úředníků, musí se držet polovina populace na studiích vysokých škol, někteří naštěstí pracovat nechtějí a nebudou, a přesto se musejí dokonce měnit a pokročileji fixlovat statistiky nezaměstnaných, aby nevycházela tak vysoká čísla.

Takže musejí vznikat práce pro práci. Protože je dnes proti lidským právům mít zbytečná zaměstnání, kde v pondělí budete vykopávat díru, a v úterý jí zahážete, ve středu ji zase vykopáte, atd. musí se jít na to sofistikovaně. Musejí vznikat plejády spekulantů, hygieniků, kontrolorů, manažerů, výkazníků v PowerPointerech, pojišťováků, vyřizovačů dotací tu u státu, tu u EU, bobtnat počty úředníků, formulářů, počty právníků, mediátorů, a dalších překážečů v práci v počtech alespoň tisícinásobném, než by byla jejich potřeba ve skutečnosti.

Kdyby opravdu všichni dospělí měli pracovat, a opravdu se domáhali práce, tak by se rychle zjistilo, že (řádně placená) práce je tak pro každého dvacátého.

Jako malý jsem měl naivní představu, že člověku se díky vědecko-technické revoluci uvolní ruce, aby mohl dělat smysluyplnou činnost. Ale výsledkem je přesný opak. Lidé nemají čas ani vychovat své děti, jak musejí pracovat a mnozí mají i několik zaměstnání. (Pozor chyták! Česká republika není jen Praha!)

Teď mám takovou malou depresivní otázku,která mi vrtá hlavou. K čemu ta věda a technika a její pokrok vlastně člověku vůbec je. A vtírá se mi nutkavá odpověď, kterou se marně snažím zapudit, že prakticky na ho..., chtěl jsem říci k ničemu.

Miloslav Ponkrác

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)