Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Osmý senát Krajského soudu v Brně dnes příjemně překvapil a zamítl odvolání státního zástupce proti rozsudku Městského soudu v Brně, kterým byli vydavatelé knihy projevů Adolfa Hitlera zproštěni obžaloby.

Jako svobodný občan demokratické země jsem potěšen, jako daňový poplatník arci spíše rozzloben, protože tato kratochvíle státního zástupce Jana Petráska mne, poplatníka, přijde na nákladech obhajoby a satisfakci za újmu způsobenou nedůvodným trestným stíháním na několik set tisíc korun.

Nyní mne omluvte, vyhledám na Internetu vhodný začátečnický text a půjdu se opít.

Aktualisováno.
Celkové náklady na obhajobu činí cca 380 tisíc korun. Kolik budou (bývalí) obvinění požadovat za újmu spočívající v zajištění finančních prostředků a dalších důsledcích nedůvodného trestního stíhání, dosud stanoveno nebylo. Bravo, Jene Petrásku, tomu říkám pořádný zářez do státní kasy!

Aktualisováno.
Pavel Kamas ve vysílání ČT24:

Komentáře   

0 # Anonymní 2015-01-23 11:47
Z mého pohledu byl prvoinstanční rozsudek odůvodněn logicky a prakticky "nezrušitelně". O zoufalství odvolání vypovídá už jen fakt, že je postaveno primárně na "dokazování facebookem" od ušatého torpéda.

-es-
0 # Anonymní 2015-01-23 12:12
Pro mě žádné překvapení. Proto to bylo tak rychle - a proto bylo bušení na poplach na zdejším blogu zbytečné.
0 # Anonymní 2015-01-23 12:46
Při pokusech o kriminalizaci vydávání knih není žádné bušení na poplach zbytečné.
0 # Anonymní 2015-01-23 12:57
Zlata slova , za svobodu slova se musí bojovat každy den
0 # Tomáš Pecina 2015-01-23 12:58
Vida, přicházejí generálové po bitvě. Tož vitajtě, ogaři!
0 # Pefi 2015-01-23 14:04
"Při pokusech o kriminalizaci vydávání knih není žádné bušení na poplach zbytečné."

Než jsem našel blog pana Peciny, tak jsem žil jako většina národa v bludu, že žijeme ve slušné demokratické relativně dobře fungijící zemi, která sice má četné problémy s fungováním státní správy, ale jiná než importovaná totalita tu nehrozí. Ó jak jsem se mýli.

Pane Pecino, díky a přeji Vám pevné zdraví ať nám tu jako "protispolečenský živel" dlouho vydržíte "škodit".
0 # Anonymní 2015-01-23 12:56
Ich gratuliere Ihnen Herr Pecina, skutečně dobra a užitečná práce. To zas bude pravda láska v novinách a ČT bedovat nad nárůstem " neonacismu" ....kolik to cele bude daňového poplatníka stát?
0 # Tomáš Pecina 2015-01-23 12:57
Právě to počítáme.
0 # Tomáš Pecina 2015-01-23 13:20
Náklady obhajoby budou mezi 350 a 500 tisíci, předběžně.
0 # Anonymní 2015-01-23 15:25
A náklady za ušlý zisk - Atd nebude zproštěna strana požadovat, vždyť jim zabavili peníze na radu měsíce Atd... To by šle mely byt spis miliony nez statisíce ....
0 # Tomáš Pecina 2015-01-23 15:30
Hovořím o nákladech obhajoby, tedy částce, kterou obvinění zaplatili nebo ještě zaplatí obhájci. O dalších nárocích se teprve budeme radit.
0 # Anonymní 2015-01-23 15:46
Tomu rozumím, ale tim by to rozhodne skončit nemělo....třeba si nadřízení petrasku řeknou, ten blb nás stojí mraky peněz .. Ale to sem asi naivní romantik :(
0 # Tomáš Pecina 2015-01-23 15:51
Je Petrásek nestojí nic. Platí to daňový poplatník.
0 # Anonymní 2015-01-23 23:24
§ 31 odst. 3 zákona č. 82/1998 Sb. - Náklady zastoupení jsou součástí nákladů řízení. Zahrnují účelně vynaložené hotové výdaje a odměnu za zastupování. Výše této odměny se určí podle ustanovení zvláštního právního předpisu o mimosmluvní odměně, tj. advokátní tarif. Jak se to došplhá až na 350tis.?
0 # Anonymní 2015-01-24 00:29
Těmi nadrizenymi petrasku jsem myslel politickou representaci, ta slušná ma pocit odpovědnosti za svou zemi a tedy i ekonomiku....to pravdo láska urcite neni
0 # Tomáš Pecina 2015-01-24 01:10
Došplhá. Mám to samozřejmě spočítané přesně podle tarifu.
0 # Anonymní 2015-01-23 14:23
Vrátili už zadržované peníze?
0 # Tomáš Pecina 2015-01-23 14:27
Ne, právě se posílá nová žádost.
0 # Báša 2015-01-23 14:32
Jistě, že ne. Kvůli nim bylo to odvolání.
0 # Anonymní 2015-01-23 15:41
Několik rozhovorů z Brna po dnešním skončeném jednání. youtu.be/n3cy9pFipHg
0 # Leon Kreutzfeld 2015-01-23 19:07
Politickym podnikatelum typu Janouska nebo Rittiga zda se v Cesku zvoni umiracek, ale v justicnim podnikani jeste vidim urcitou diru na trhu.

Dam priklad - kavka si oblekne tricko, zamava praporem, nejaky sikovny SZ ji dostatecne blbe odstiha, znalec napise posudek, obhajce obhaji, soudce pripad smete ze stolu, prihlasime se o nejake pekne odskodne a pak se vsichni sabnem. A pak znova s jinym extremistou prorazit nejaky novy tunylek do statniho rozpoctu.

Bojuje se proti extremismu a jeste u toho vsichni poplatime hypotheky.
0 # Anonymní 2015-01-23 20:24
Psssst !!!
Nebo nějaký místní anonym provalí kolik SZ inkasoval za tu veleúspěšnou propagaci.
0 # Anonymní 2015-01-24 09:06
Vy tady řešíte nějaké "drobné". Ani to nebude na luxusní auto. Stát má peněz - nějaké statisíce nikdo moc řešit nebude - navíc lidé daně rádi platí, protože mají svůj stát rádi a platili by ještě víc když se podaří prosadit zase nějaký užitečný socialistický projekt ;-)

Petr V
0 # Anonymní 2015-01-24 11:07
HITLER VYHRÁL.Jak píše p.Pecina,je tu i jinde určitě spousty generálů po bitvě.Ale já to rozhodně nejsem.Chodil jsem na všechny líčení od počátku,včetně bystrckého súdu-coco.p.Petráskovi patří dík za propagaci gm a i za to že mám od osvobozených podepsaný komplet knihy.I zato že jsem měl možnost,tyhle"zloduchy"poznat osobně.Pohodoví lidé.Paní Zástupkyně by se měla vrátit do 1.třídy nebo jít do"zaslouženého"důchodu,jak četla.Natom se zhodli i přítomní novináři.Dokonce i p.Odznáček se vyjádřil že paní st.Zástupkyně to čte jak kdyby spěchala na svačinu.Samozřejmně novináři i p.Navara o těchhle"drobnostech"informovat nebudou.
0 # Anonymní 2015-01-24 11:17
Po téhle kauze u mě státní zastupitelstvo kleslo.Myslel sem že mají úroveň.Metaři jsou pro mě mnohem na vyšší úrovni.Čt24 úmyslně stáhla stáhla rozhovor s p.Kamasem.Dle ohlasů málo lidí co to viděli,to bylo výborný.
0 # Miriam Kubičková 2015-01-24 12:26
Svoboda slova by mela mit sve hranice. Od valky neuplynula tak dlouha doba a mezi nami ziji neonaciste. Je to podnecovani k nenavisti, neucta k obetem zvule a reklama na zlociny proti lidskosti. Jsem otresena, ze kniha vychazi.
0 # Anonymní 2015-01-24 18:25
A začal bych zákazem přístupu na internet lidem, kteří neví, že se v češtině používají čárky a háčky. Jsem otřesen, že mají odvahu něco někam psát :-)

-es-
0 # Daniela 2015-01-24 20:33
Konecne inspirace k reakci.

- es- , hezky jste se odkopal, zakazy, prikazy a ideova stanoviska jsou znakem totality..Demokracie ma jen usmernovat a zachovavat civilitu obcanu, coz je v Cesku temer nemozne.
Co jeste byste zakazal ?

Já osobně českou klávesnici mám, ale nepoužívám, ančto se mi háčky a čárky psat nelíbí a mám dost obrazotvornosti, že je tam, podle smyslu slov ve větách bezproblémově vidím..

Miriam,
Hitlerovy projevy jsou historicky dokument. Spor je o predtitulky, uvodniky, ktere pred projevy vepsal pan Beer. Toto jsou opravdu zavadejici titulky , podsouvajici Hitlera co by mirotvurce, pritele ceskeho lidu a tak..Podle meho nazoru je to jasna pliziva nacisticka propaganda. .
Na druhou stranu ja vidim i znacnou proruskou propagandu v ceskych mediich, takze na tomto fotbalovem placku jsou pitomci na obou stranach...

Jeste k -es-
Je legracni, jak cesti nackove ztichli ohledne nacionalistu na Ukrajine. Predtim chvala narodniho odporu, tamnich studii D.Dukea a ted nic, utrum. ... Jak radi by souzneli, ale ouvej, nenavideny system (ZOG) je na strane kyjevske vlady ...:-)))
0 # Tomáš Pecina 2015-01-24 20:38
Rád vás opět vidím, Danielo! Už tu byly obavy, že vás po posledních debaklech P&L postihl nějaký kardiovaskulární úraz.

V čem jsou úvodníky a mezititulky zavádějící, jsme páčili celkem dlouhou dobu v Brně z Uhlíře, a výsledkem bylo, že neuvedl ani jeden z nich, který by pouze necitoval nebo neparafrasoval samotný Hitlerův projev. Vy to možná víte lépe.
0 # Daniela 2015-01-24 22:09
Tomasku, ja se ridim americkym modus operandi a my zde pravdolarkare nezname, to je ceska specialitka. ..Sem tam mame politickou korektnost, coz mne moc nevadi.
Ideovi znalci jsou na nic. Jeste k tomu je pan Uhlir knukavy oportunista a k soudu prisel nepripraven. . Ja jsem uz drive uvedla nekolik predtitulku v Projevech , ktere zavadejici jsou a skromne navrhla jine, neutralni zneni. Najdete si to sam, pamatuji si, ze Gogo na to neco zaspitl...

Kdyz uz jste obratil laskavou pozornost na mne, tak toho vyuziji k nadejne otazce, zda opet planujete v ramci boje svobody slova v Ceske republice demonstrovat, nejlepe u kone na Vaclavskem, s obrovskym transparentem: "Schvaluji islamisticke utoky v Parizi !"
V posici Vitruvian Man od da Vinciho jiste fascinujici dojem, zobrazeni vhodne pro hezky 'screen saver', nemyslite ? ...:-)
0 # Anonymní 2015-01-24 22:57
Paní Danielo či pane Danieli.Rady od vás jak by měli znít mezititulky v Projevech A.H.jsou naprosto zbytečné.Soud řekl že je to v pořádku a vy a další s tím prostě nic neuděláte!! Leda že by se stát ztrapnil po třetí a dal to k nejvyššímu soudu.
0 # Tomáš Pecina 2015-01-24 23:31
zda opet planujete v ramci boje svobody slova v Ceske republice demonstrovat, nejlepe u kone na Vaclavskem, s obrovskym transparentem: "Schvaluji islamisticke utoky v Parizi !"

K tomu není důvod, dosud nikdo v České republice není za schvalování stíhán.

V posici Vitruvian Man od da Vinciho jiste fascinujici dojem, zobrazeni vhodne pro hezky 'screen saver', nemyslite ? ...:-)

Jistě, ale museli by mi opsat místo kružnice elipsu.
0 # Daniela 2015-01-25 01:39
Ja nikomu neradim, anonyme z 22:57,
jen pisi muj nazor. A ten se nemeni vlivem rozsudku ceskeho senatu.

....Jistě, ale museli by mi opsat místo kružnice elipsu.
S tim nesouhlasim, p.Pecino.
Do vaseho vytvoru, kruhu ozubeneho kola byste se urcite vesel. a jako bonus symbolizoval i peticipou hvezdu internacionalniho pokroku..:-)
0 # Báša 2015-01-25 02:08
Pane Pecino, delší osu vertikálně nebo horizontálně?
Btw, asi jsem tý Daniele nějak vodvyk či co, jak tu dlouho nebyla a teď místo jejich postů vidim jen informační šum. Šílenej pocit. Vidíte češtinu a nevnímáte informaci. Jsem původně chtěl napsat bílej šum ale lek sem se, že to bude něco proti něčemu.
0 # Tomáš Pecina 2015-01-25 10:11
Osy jsou přímky, ergo rozlišovat mezi delší a kratší není úplně korektní. Ale máte-li na mysli hlavní osu elipsy, což je přímka procházející jejími ohnisky, tak ta by zjevně musela být horizontálně, aby mi nebránila v rozmachu.
0 # Anonymní 2015-01-25 14:12
Když má někdo hlavu tak vylízanou, že ani nepochopí ironii, je škoda s ním ztrácet čas a opotřebovávat na něj klávesnici, že ano, Danielo? ;-)

-es-
0 # Daniela 2015-01-25 21:20
-es-
Naprosty souhlas. Blbe, krecovite a nelogicke ironii take nerozumim, byt by mela na konci smajlijk...
0 # maaartinus 2015-01-24 12:56
> Svoboda slova by mela mit sve hranice.

S tim by jiste souhlasil kazdy spravny diktator.

> mezi nami ziji neonaciste

A kolik jich je? Dva? Deset? To se vaaazne bojim. Zejmena ve srovnani s desetitisici komousu, coz jsou zastanci snad jeste svinstejsi ideologie.

Jeste radove nebezpecnejsi jsou neomarxiste, coz je znacna cast nasi verchusky. Ti zatim zadne masove vrazdy nespachali...
0 # Báša 2015-01-25 03:44
Bohajeho, sleduju tady ten rohovor s Kamasem. Ta redaktorka je na zblití. Ta snad musí mít přípravu z Hitlerjugend nebo úderky Socialistické mládeže! Což je vlastně to samý. Ta by se šikla do revolučního tribunálu jak vyšitá
0 # Anonymní 2015-01-25 07:54
p.Kamas Bravo! Klidně by moh dělat konkurenci T.Vandasovi! Ale bohužel tyhle ambice nemá.Volil bych ho! "Aspoň"že tohle nakladatelství máme.To je dobře.
0 # Tomáš Pecina 2015-01-25 10:15
Ano, takhle v televisi už dlouho nikdo nikoho nesetřel. Nejlepší pasáž byla ta, jestli je Hitler pro Kamase Vůdce. Tu by mohl Miloš Čermák promítat na FSV UK svým studentům v kursu Blbé otázky v mediích, úroveň Pokročilí.
0 # Anonymní 2015-01-25 10:52
No tak to pardon :-)
Myslel jsem, že je Kamas inteligentnější a větší formát (když si takhle zahrává s věrchuškou). Dostal celkem neuvěřitelný prostor v hlásné troubě a on ho zmarnil a vyplýtval na nezajímavou osobní prezentaci a šaškování. Přitom dostal skvělé nahrávky, kdy mohl zaútočit na neschopné a neefektivní orgány, na pseudopráci a vyplýtvané prostředky, namísto potírání skutečné zločinnosti.
Pokud chcete vidět, jak doopravdy někdo někoho v TV setřel, tak si pusťte na dv.tv rozhovor doktora Obrtela s Veselovským. Především ohledně "červených karet a US embassy", ale i celkově. A to je Veselovský jiný formát, než tahle naučená školačka. A to jsem si myslel, že jako bývalý lampasák bude Obrtel spíš takový přihlouplejší.
0 # Anonymní 2015-01-25 11:16
0 # Anonymní 2015-01-25 10:31
Ten rozhovor v ČT je tedy dílo... Redaktorka hloupá angažování bojovnice za pravdu a lásku a on ji tam " neonacista" Kámas zesměšňuje před miliony lidi.... Já bych se na jejim místě styděl vyjít na ulici... Vrcholem jsou tu dva její telefonáty odborníkům, kteří ji utřeli stejne jako Kámas...pane Pecina , vy ste to měl s ČT domluvené, přiznejte se :)
0 # Anonymní 2015-01-25 11:13
... –––––––– Jak zní otázka? :-)

Blahopřeji!
0 # Leon Kreutzfeld 2015-01-25 16:12
Redaktorka by si v zajmu zkvalitneni sve prace v ceskem verejnopravnim mediu mela precist knihu sebranych projevu Josepha Goebbelse, vydanou v Cechach pod nazvem "Poznani a propaganda," kterou na Neviditelnem psu propaguje Ondrej Neff.

Pokud by se redaktorka obavala o svou ideologickou cistotu, je nutne zduraznit, ze se jedna o projevy kommentovane.
0 # Anonymní 2015-01-26 03:49
Omlouvám se, ale prostě jsem musel. Koncesionářský poplatek za FB Hitlerky je zážitek na který se nezapomíná www.youtube.com/.../
0 # Daniela 2015-01-26 20:05
-es-
Jsem uplne uzemena vasi pronikavou inteligenci...
Rozpoznat oduvodneni prvoinstancniho rozsudku jako nezrusitelne a takto briliantne proniknout do pravniho radu, jaky to neuveritelny nadhled ! To dokaze jen cesky machr...,. S takovymi genii nepotrebujete proceduru Odvolani, - zrusit to a bude vymalovano...:-))))
0 # Anonymní 2015-01-27 13:42
A tohle vyplodit ti trvalo 3 dny? Gratuluji a tleskám :-)))
0 # Anonymní 2015-01-26 23:25
No co toto je za blbku, dnes opradu může dělat redaktora kdejaký ˇhnup, stále dokola jednu otázku jen z různých směrů, jen aby vytáhla slůvko, že může touto knihou něco propagovat. Víte ono lze zneužít mého čuráka" pokud někdo něco má zájem zneužít, tak to prostě zneužije. je až trapné čím se soudy za naše peníze zabejvaj. Jinak obrovská gratulace!
0 # Anonymní 2015-01-26 23:35
V životě by mne nenapadlo toto číst, ale boj státních orgánů podnítil mou zvědavost (tak jako jsem po pádu komunismu, ze zvědavosti kupoval a sledoval zakázanou literaturu a film)..

Ale historie se neopakuje... Leda jako fraška... Zda on to nakonec nebude nějaký marketingový trik!!!! ��

Petr V

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)