DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!
Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.
Aktuálně: Výnos sbírky pro Vlastimila Pechance dosáhl ke dni 6. 10. 2016 částky 59 416 Kč.
Výtěžek prvního benefičního koncertu, který se uskutečnil dne 12. 3. 2016, činil 13 500 Kč.

úterý 28. ledna 2014

Vnitro se omlouvá

Vzácni a výjimečni jsou dnové, kdy se vám úředník omluví a přizná, že udělal chybu.

Dnes je právě takový den (kdyby se někdo zajímal o podstatu sporu, šlo o tohle neboli o Rosťu Hedvička, marně se rozčilujícího, že o něm a jeho minulosti archiv bývalé Státní bezpečnosti vydal nelichotivé zprávy).

213 komentářů:

  1. Netušil jsem, že jste měl s Hedvíčkem něco společného a dost mě to překvapilo; k závěru, že je ten člověk magor, jsem dospěl už když se nám někdy v roce 1994/5 vetřel do recesistické mailové konference o Járovi Cimrmanovi (mimochodem, tamtéž přibližně v téže době jsem se naučil brát s velkou rezervou i Jana Čulíka, který se tam také mihnul a zaperlil) a začal tam plkat o komunistech. Nechápu, jak ho někdo soudný mohl brát vážně...
    Honza Jaroš

    OdpovědětVymazat
  2. Pane Pecino, je Vaše žádost o ochranu před nečinností Ministerstva vnitra někde přes internet k nahlédnutí? Proč myslíte, že mají být údaje o badatelích utajněny?
    Karel H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zde.

      Protože badatel je soukromá fysická osoba. Není nejmenší důvod, aby údaje o tom, ve kterém spisu bádal, byly komukoli dalšímu k disposici; to je stejné, jako kdybyste chtěl údaje o tom, které knihy jsem si vypůjčil v Národní knihovně.

      Vymazat
    2. Jinak se pomalu začínám zajímat o to, kdo je za nesprávný úřední postup ABS odpovědný, protože tohle vypadá na žádost o odškodnění za nemajetkovou újmu podle OdpŠk.

      Vymazat
    3. Spíš než o podstatu sporu bych se zajímal o přehlednou genezi.

      Ve svém podání uvádíte, že již ve svém podání ze dne 24. září 2012 vyjadřujete nesouhlas s postupem Archivu bezpečnostních složek ve věci sp. zn. ABS 7061/2012. V čím nesouhlasíte? Se zveřejněním informace o Vašem bádání ve spise nebo s nějakou následnou (ne)reakcí ABS?

      Podle OdpŠk chcete zadostiučinění nú za co? Za zveřejnění informace z roku 2012 nebo následnou nečinnost při nějakém Vašem dotazu?

      Takhle mi to přijde zcelé dost nepřehledné.

      AHL

      Vymazat
    4. Neměl jsem v úmyslu tento případ řešit na svém blogu; jde o to, zda smějí být údaje z badatelských listů poskytovány osobě, které se archivalie – v daném případě svazek StB – týká. Počkejme na stanovisko MV.

      Náhradu jsem se nakonec rozhodl nechtít: Hedviček věděl, že jsem jeho svazek studoval, nezávisle i ode mě, takže by bylo unfair něco po státu požadovat.

      Vymazat
    5. Pokud jste se o tom, co ABS zveřejnil, dozvěděl v září 2012, byl by nárok stejně promlčen. Unfair by bylo požadovat po státu zadostiučinění za situace, pokud jste již v září 2012 věřil v pravost na Hedvíčkově webu zveřejného dokumentu. AHL

      Vymazat
    6. Pokud jste se o tom, co ABS zveřejnil, dozvěděl v září 2012, byl by nárok stejně promlčen.

      Nikoli nutně. Nejde o preklusi práva a vznést námitku promlčení za situace, kdy stát moje podání řešil půldruhého roku, by bylo contra bonos mores.

      Vymazat
    7. He Ehmm.. Žádnou zmínku o vašem ;;badatelismu;; jsem tedy vážně v občZ/14 ani aktuálním OSŘ, či snad TrZ vzkudku nenalezl :D :D

      Vymazat
  3. Díky. Informace v tom archivu mají podle mne trochu jiný status než knihovna... Nicméně chápu, že někteří badatelé mají legitimní důvod zústat v anonymitě, a pokud je to předepsáno, tak by se to mělo dodržovat.
    Karel H

    OdpovědětVymazat
  4. To je snad první lidsky srozumitelný dopis od úředníka, co jsem kdy četl.

    OdpovědětVymazat
  5. jací idioti tvoří zákony v České republice
    http://www.zufanek.cz/cs/aktuality/cesky-big-brother

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To když jsem četl, tak jsem si říkal, že to snad musí být hoax.

      Vymazat
    2. Teda me naopak prislo ze to musi byt pravda. Takovou blbost by prece nikdo nevymyslel... snad leda nekdo z tech *** co tam sedi. Pri te prilezitosti me napada souvislost se solarnimi barony - tam pry hrozi arbitraze kdyz se jim sahne na jejich "zaslouzeny" vydelek.

      Zajimalo by me jestli by se na ne vymyslet podobna prasarna - nemusi to byt zrovna kamerovy system, treba nejaky prechody pro ledni medvedy co pet metru nebo treba zajistit aby tam nemohli ptaci protoze by mohli vyzobat a roznest nebezpecne olovo z panelu. Pripadne zamezit primemu slunecnimu osvitu z duvodu odparovani jedovatych latek. Muzete osvetlit kam az stat muze zajit v buzeraci?

      Vymazat
    3. Mám za to, že na solární dotace je napojena převážná část politické representace, takže ti to mají dobře posichrované: sáhli by si na vlastní peníze.

      Vymazat
    4. Zdá se, že vymysleli vykutálenou kulišárnu, kterou obhajoval nejlepší Kalousek přibližně takto: Dotace pro provozovatele fotovoltaiky budou sníženy (nezapamatoval jsem si do jaké míry) a aby netratili bude jim snížena daň z pětadvaceti procent na deset. Je to zkrácené svědectví, protože mlel na to téma pantem asi dvacet minut a to už jde o zdraví.

      Oldřich

      Vymazat
  6. OFF TOPIC
    Rád bych se zeptal místní právnické veřejnosti na otázku zcela mimo téma a to na možnost zpětného získání kopie policejního protokolu z výslechu. Věc se má tak, že jsem při výslechu zapomněl požádat o kopii, ale rád bych ji měl. Jde ji získat zpětně nějakou žádostí a na koho tu žádost směrovat? Na vyslíchajícího? Existuje případně nějaký vzor takové žádosti? A musí mi orgán vyhovět pokud ji podám? Předem děkuji za odpovědi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.lawyers.cz/czech/clanky-z-weblogu-na-aktualne.cz/mate-pravo-na-protokol-sve-vlastni-vypovedi.html

      Vymazat
    2. Hej !! Proč mažete rady jiných ??
      Znám vlastní ´´OdpŠk´´ a tazately doporučuji nevypisovat nic, jen se prokázat platným OP a na nejbližší pobočce PlčR - nebo CZech-Pointu - a domluvit si zchůzku s osobou tomu určenou aktuálně, nebo jednoduše a normálně zajít tam, kde to bylo - nežádat ale prostě (i na drzo) - chtít svůj protokol.

      Vymazat
    3. To nebyl robotický spam? Tak to se omlouvám…

      Vymazat
    4. Mi to tak taky prislo... link nekam do pryc a nad nim neco co by mohlo byt k tematu nebo taky ne. A po pravde mi to tak porad prijde. Sice jsem jeste neslysel o botovi co by se ohradil proti mazani ale pokrok je pokrok. Pro pripad ze autor opravdu pise seriozni rady se omluvam, asi mi nejaky podstatny kus utekl.

      Vymazat
  7. Takze kazdy lump se muze anonymne stourat v minulosti emigrantu?

    OdpovědětVymazat
  8. A proč jste v tom archivu o Hedvíčkovi vlastně pátral? A Krystlík?

    OdpovědětVymazat
  9. :-))
    Jisteze se kazdy lump muze stourat v minulosti emigrantu, uz proto, ze v Cesku alespon polovina obyvatelstva se sklada z lumpu... Nevim, proc je p.Hedvicek tak vytoceny, on to mel vedet, kdyz prece utekl prave kvuli tem lumpum..Je tez logicke, ze nekteri cesti lumpove rovnez emigrovali. a tak zustava stejny prumer. :-)
    Nevim detaily, ale jestli R.H. nedostal sanci si po prozrazeni vyletu do Jugosky nejak pripravit odpovedi pro verejnost, pak se badatele zachovali jako podrazari a lumpove. Jestlize ale byl p.Hedvicek varovan a pozadan o kamaradske vysvetleni, pak mohl reagovat, coz by bylo ferove..
    Pan Hedvicek si pak mohl v klidu vymyslet plausibilni historku, proc jezdil do Jugoslavie, neco jako ze byl kojetinsky Bond, Rostislav Bond..
    a ze tam registroval pro CIA lumpy z RVHP....:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hedvíček jezdil s celou rodinou každoročně do Jugoslávie, odkud do ČSSR pašoval embargované integr. obvody pro vývojové podniky MV a MO. V letech 1978-85 se na této činnosti dalo pohádkově vydělat. V květnu 1986 vyjel na 6. a poslední cestu, protože mu hrozilo trestní stíhání za nedovolené podnikání.

      Vymazat
  10. Já v tom vidím jakousi úsměvnou spravedlnost. Dle mého názoru, čmuchá-li jakesi individuum v minulosti občana, který nejen, že není (a nebyl) ve veřejné funkci, ale dokonce už není ani občan (předmětného státu), měl by tento vědět jméno a zájmy čmuchala a to bez ohledu na pindy napsané v zákonících parodií na sněmovnu.
    Samozřejmě je možno namítnout, že spolupráce blablabla, ale pokud se případná spolupráce čmuchala netýkala, měl by se tento mstít jiným způsobem a ne se vydávat za "badatele", tím spíše, že nevidím rozdíl mezi spoluprací s komunistickou tajnou službou a spoluprací s landsmanschaftem.

    OdpovědětVymazat
  11. O spolupráci s landsmannschaftem snad nelžu (pomineme-li, že s ním nespolupracuji, protože pro Posselta a Bartona jsme nevítanou konkurencí a daleko větším nepřítelem než česká vláda i se všemi hraničářskými spolky dohromady). Hedviček o své minulosti nestydatě lhal.

    "Badatel" je terminus technicus, tak se označuje každý, kdo nahlíží do nějakých archiválií.

    Spravedlnost? Proč myslíte? Já jsem Hedvičkovi o tom, že jsem viděl jeho spis a že jsou v něm jiné informace, než co sobě tvrdí, přímo řekl.

    K Daniele: Hedviček dostal přibližně rok na to, aby své báchorky uvedl do souladu se skutečností. Místo toho reagoval pomlouvačnými texty (jimiž si nejvíc ublížil sám, ale to je jiná věc).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm.., tomu docela verim, ze jste R.H. informovali, uz proto, ze na tento fakt sam neupozornil..
      Ja se domnivam, ze vetsine emigrantu je suma fuk, co p.Hedvicek cinil v Cesku, prece vime, ze kazdy musel nejak spolupracovat s rezimem, jinak by sedel ve vezeni a nedostal by ani cestovni pas ...
      Bohuzel je pravda, ze p.Hedvicek reagoval jako raneny tygr, urcite to mohl resit s vetsim nadhledem, prece jenom to byl znamy blogger a ne nejaka urvana hysterka, ze..:-) Cele je to oskliva zalezitost, skoda, cetla jsem rada clanky v cs-klubu ...
      Osobne nevidim nic amoralniho v pozadani o specialni - soudni spis , ve kterem vypovidaji Hedvickovi pribuzni..Nakonec tam nic tak svetoborneho nebylo..
      V budoucnu budou udaje o kazde osobe stale podrobnejsi, co dnes mame my v "public records" to jsou uz uplne osobni informace a za poplatek zjisti detektivni kancelar na webu snad uplne vsechno.
      Slova "cmuchal" nebo "badatel" se mi teda moc nelibi, nejak mi to nevystihuje tu podstatu 'hledani'..Anglictina je sice jednoducha, ale uderna, "investigator" je presnejsi. Ale prelozeno "patrac", to zni take divne, tak nevim...

      Vymazat
    2. vetsine emigrantu je suma fuk, co p.Hedvicek cinil v Cesku, [...] kazdy musel nejak spolupracovat s rezimem, jinak by sedel ve vezeni a nedostal by ani cestovni pas ...

      To je pravda, pokud ze sebe dotyčný nezačne dělat zuřivého antikomunistu a vymýšlet si blbosti, jako např. Hedvíček. Nemožnost získat cest. pas popř. i uvěznění při nespolupráci s režimem je značně přehnané. Cest pas zpravidla dostal každý, ale do kap. ciziny i Jugoslávie byla k pasu potřeba ještě tzv. "výjezdní doložka", extra povolení, které každý nedostal. O deviz. příslibu při soukromé cestě ani nemluvě.

      Hedvicek reagoval jako raneny tygr [...] urvana hysterka

      Je to pochopitelné, protože ze sebe před ostatními dělal čs. režimem pronásledovaného, kterému již jako dítěti křivdili a který nemohl ani studovat. Ze svazku StB je náhle patrné, že Hedvíček byl členem SSM, má maturitu na SZŠ, měl protekční prac. zařazení (bezp./pož. technik, nadprůměrný plat v Seliko) a vedlejšák učitele jízd autoškoly Svazarmu.

      Vymazat
    3. Hedvicek lhal vzdy a vsude. Pravdepodobny motiv: absence formalniho vzdelani, proto jeho nenavist k vysokoskolakum („ynzynyri“). Z nedostatku vzdelani asi plyne i jeho story o pronasledovanem diteti kulaka, kteremu jiz v materske skolce kvuli jeho puvodu odepirali mleko, pak dokonaly znalec anglictiny slovem a pismem nejpozdeji na obecne skole. Zacal to prehanet s placanim se v teple bolsevicke krvi, vesenim celych rodin komunistu i s jejich detmi, tvrzenim, ze komunista nemuze vytvorit umeni, prevazenim mnoha samopalu v kufru auta v Cerne Hore za ozbrojenych nepokoju v Jugoslavii, shazovanim materialni pomoci z amerických C-130 Hercules tamtez a nakonec i tvrzenim, ze ma na jedne noze sest prstu. Posledni vyvratil sam, kdyz si vyfotografoval obe chodidla, jedno zachvaceno zlatym streptokokem. V Seliko vykonaval funkci bezpecnostniho a pozarniho technika, nomenklaturni misto obsazovane po cele republice okresnimi vybory KSC. Antikomunista kazdym coulem.

      Vymazat
    4. Predchozi lze doplnit o jeho tvrzeni, ze se znelibil StB, ktera jemu a jeho zene zabavila cestovni pasy (po kolikatem vyjezdu do Jugoslavie není jasne, celkem tam byl 6x), aby mu je potajmu vratila na verejnych zachodcich v Prerove.

      Vymazat
    5. Hedvíček mohl jezdit do SFRJ i když neměl čistý trestní rejstřík. S manželkou do ciziny (dle dobové terminologie) zavlekli svoje 2 nezletilé děti a odsouzeni byli oba pouze k 1 roku vězení nepodmíněně. Divné!

      Vymazat
  12. https://www.blogger.com/profile/15729543536550401985
    Daniela nadsena ze sverjnovani soukromych udaju zverejnila o sobe jen tohle.
    Pecino Vy mazete prispevky stejne jako Hedvicek, ktereho tak nenavidite?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprosté osobní útoky mažu.

      Vymazat
    2. Pane Pecino a proč nemažete sprosté příspěvky také na Dvoraně hlouposti, které jste autorem?

      Vymazat
    3. Skutečně nejste anebo se stydíte se k těm trapnostem přiznat.

      Vymazat
    4. Kdo je tedy podle Vás jejím autorem, když ne Vy?

      Vymazat
    5. Na té tzv. "Dvoraně hlouposti" je toho o Hedvíčkovi ipravdu požehnaně, ale ani se nezdá, že by to bylo nějak sprosté.

      Vymazat
    6. Jestli muzu, tak ja si myslim, ze ve Dvorane hlouposti uraduje pomerne vzdelany emigrant, ale mentalne frustrovany, neb tam napadne knuci, jak Hedvajz urazi SLUSNE emigranty...
      Pouziva vyrazivo, byt korektni, ktere mladi lide v Cesku uz nepouzivaji a take slang slova z anglictiny. ..V.Cistice bych hledala u zklamanych emigrantu, v okruhu byvalych obdivovatelu R. Hedvicka..

      Vymazat
    7. A neni to jedno? Kdo je Hedvicek ze je treba o nem neustale mluvit? Prezident zemekoule nebo vynalezce ceho? Vubec by me neprekvapilo kdyby se sam i pomlouval jen aby se o nem psalo. Ma svuj zaznam v exotopedia a to je az az. Skoda slov... a ted i ja o nem pisu.

      Vymazat
    8. Hedvíček u sebe také píše a dost se i zlobí ...

      Vymazat
    9. Chudáček… Je to tak, ministr zdravotnictví varuje: lhaní o vlastní minulosti způsobuje nervové komplikace, když se to provalí.

      Vymazat
  13. Vnitro se neomlouva, nejaky urednik nemluvi za ministerstvo!

    Osoba o ktere se vede zaznam, ma ta sama prava jako ten kdo si je vyzadal. Hedvicek nebyl trestany, a pokud jste si pane Pecino vyzadal jeho seznam, on ma podle chartu OSN deklarace zakladnich prav, article 12 , pravo na privacy, to bylo porusene a on ma pravo jako kazdy jiny vedet kdo jeho privacy porusil.

    Takze to co zde pisete je naprosty nesmysl,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hedviček se může domáhat, aby jeho spis nebyl veřejně přístupný, nikoli, aby se dozvěděl, kdo ho studoval. To je, když dovolíte, zase moje privacy.

      Vymazat
    2. Hedvicek nebyl trestany

      Vždyť měl záznam v rejstříku trestů. Podívejte se do jeho složky!

      Vymazat
  14. Hedvíčkovy krokodýlí slzy2. února 2014 15:13

    Hedvíček křivě zostouzel Bosáka (snad proto, že lépe fotografuje než jeho česká múza) že je v USA několikrát stíhaný pedofil a že figuruje na policejní listině. Vše typická lež. Pan Bosák reagoval obratem a zveřejnil Hedvíčkův skutečný policejní záznam. Nač si tedy Hedvíček stěžuje? Bosák stále marně čeká na zveřejnění toho jeho.
    Krystlík, redaktor časopisu jehož sponzorem byl Hedvíček, se pochopitelně (a zodpovědně) zajímal pro koho to vlastně pracuje. Z RFE znal spoustu zapálených antikomunistů, kteří se později vybarvili jako komunističtí agenti.
    Od té doby, již přes tři roky, vede Hedvíček neúspěšný dezinformační boj na několika frontách. Pokoušel se tvrdit, že spis není o něm, že se narodil jindy a že v SSM nikdy nebyl. Současně píše, že ve spise o něm není nic špatného, za co by se měl stydět. Členství v SSM přesto dodnes odmítá. Podařilo se mu zdarma angažovat dvě dámy, které se pro něj již 100x rozkrájely a znemožnily, ale marně – členství mu neodpáraly. Pak si Hedvíček „vyrobil“ SSM legitimaci, jejíž ne-autenticita měla potvrdit jeho ne-členství. Všechno marné. Pak na své kritiky napsal spousty dehonestujících článků, natočil videa plná nadávek, zveřejnil jejich údajné nemoci, psychofarmaka která musí užívat a chorobopisy i údajné ošetřující lékaře. Vypsal vysoké odměny na další chorobopisy a jiný intimní kompromitující materiál o svých kriticích. Vybízel druhé, aby je za odměnu napadali, ale všechno naplat. Přes toto všechno úsilí se mu dodnes nepodařilo získat (koupit) jednoho věrohodného svědka, který by mu potvrdil, že v SSM nebyl. Ani svého švagra Jemelku ne. Ten byl sice předsedou moravských svazáků, ale zmohl se jen na to, že prý „neví, jestli Hedva v SSM byl“. Po třech letech sisyfovského se noření do vlastních sraček Hedva dosáhnul jakéhosi Pyrrhova vítězství. Dnes jeho členství v SSM je to poslední co by na něm někomu vadilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hedvíček „vyrobil“ SSM legitimaci, jejíž ne-autenticita měla potvrdit jeho ne-členství

      Takový důkaz nečlenství vymyslí snad jen nějaký blb ze základní školy.

      Vymazat
    2. No vždyť: svou hysterií se Hedviček totálně znemožnil a podle všeho se jeví, že členství v SSM, protekční místo a výjezdy do Jugoslávie není to jediné, co na něj a jeho minulost může vyjít na světlo.

      Vymazat
    3. Hedvíček pašoval do ČSSR integrované obvody, na které bylo západní embargo.

      Faktem bylo, ackoliv jsem zadne integrovane obvody nikdy nepasoval (jak o me pise jiny BIS-acky hlupak), ze jsem jeste dlouho pred emigraci, v ranem veku, mel tzv. "Statni zkousky z anglictiny" (aniz bych si sam tehdy uvedomoval, ze i takove "zkousky", stejne jako vsechno ostatni ceske vzdelani a tituly, jsou uplne na hovno). (zvýrazněno ode mne) - viz "Nepredpokladejte!"

      Přestože to s Hedvovou angličtinou ani jeho předzdívkou "Hamršák" vůbec nesouvisí, velké pantata náhle z ničeho nic hloupě tvrdí, že integrované obvody nepašoval. Zajímavé! Spíš bych věřil v pravý opak. Vždyť také úplnou náhodou zmizel z celou rodinou za hranice právě v době, kdy SNB začala tyhle pašeráky zatýkat.

      Vymazat
    4. Hedvíček udal pana Krystlíka u Policie ČR za stalking a ta jej vyšetřovala, případ pak odložila. Stalking si samozřejmě Hedvíček vymyslel.

      Vymazat
    5. Zejména je u Hedvíčka nápadné, že zdůraznil při žádosti o své estébácké spisy u přerovské služebny, že je nesmí dostat nikdo z jeho rodiny! Pročpak asi?

      Vymazat
    6. Hedvíček, coby znalec angličtiny od svého dětského věku, s později z ní složenou státní zkouškou vyslovuje "library" jako "lejbrery".

      Vymazat
    7. Hedva tehdy neznal obsah svojí složky a bál se, co všechno na něj praskne.

      Vymazat
    8. Hedvíček nemohl v srpnu 2011 říci, co dělal 5x za sebou v Jugoslávii, protože jisté osoby v ČR si to prý nepřejí. Ti lidé tedy nechtějí, aby se okolí dovědělo, jak ještě za ČSSR zbohatli. Zajímavé, protože svými činy a majetkem se pak chlubili veksláci, zelináři, taxikáři a další, kteří z min. režimu tyli. Muselo to být tedy něco ještě dnes zavrženíhodného a také v souvislosti s Jugoslávií. Třeba účinná pomoc bolševickému režimu, na které se značně výdělávalo. Dotyčné osoby by pak dosvědčily, co Hedva za bolševika tropil. V letech 1978-85 umožňovalo pašování intregr. obvodů do ČSSR zisky až přes 1000%.

      Nár. podniky, družstva a různá vývojová pracoviště nárokovaly západní integrované obvody a jiné na čs. trhu nedostupné součástky, které po schválení devizového krytí jejich nákupu ministerstvem, mohly obdržet nejdříve až za tři roky. To bylo pozdě. Mikroprocesory byly navíc embargované a nesměly se vyvážet do zemí RVHP. Jinak řečeno, nemohly, použity v přístrojích, být pak exportovány ani v rámci RVHP, aby se na porušení embarga nepřišlo. Zužovalo to tedy rozsah odběratelů na ministerstvo nár. obrany a vnitra, jejich podniky, vývojová pracoviště a ústavy.

      Vymazat
    9. Vytvořilo se tedy obchodování přes vybrané bazary - podniky jim dodávaly seznamy jimi požadovaných součástek i s maximální cenou, kterou jsou za ně ochotny zaplatit, a pašeráci součástky bazarům prodávali. Využívalo se i tehdejší směrnice čs. celní správy, že celníci nesmějí prohledávat děti. Tato činnost byla často organizována, což vysvětluje, že Hedvíček navzdory svému trestu neměl potíže s vydáváním výjezdních doložek, a aby se nepřepracoval, dostal pohodlné místo bezpečnostního a požárního technika v SELIKO. Pašování nabylo takových rozměrů, že se nakonec o to začalo, coby o nedovolené podnikání, zajímat odd. hosp. kriminálky VB. Druhá varianta je, že Hedvíček šmelil s nedostatk. zbožím sám a úplatky si zajišťoval cesty do Jugoslávie. Stejným způsobem se mohl i dostal k onomu výhodnému místu v SELIKO.

      Hedvíček vyjel pak do Jugoslávie, protože mu v ČSSR hrozilo trestní stíhání, aby přes Rakousko zmizel za oceánem. Jsou známa svědectví, jak byl v Rakousku strachy bez sebe, zda mu ona šmelina v ČSSR neuškodí a nebude poslán zpět.

      Hedvíček, pomahač represivních složek státu a československému reálně socialistickému průmyslu v jeho přežití, aktivní podporovatel země Tábora míru, šmelinář? Překvapivé? Nemělo by. Hned zpočátku byl na Hedvíčkovi nápadný jeho primitivní antikomunismus navozující u přemýšlejících lidí automaticky podezření, že s ním, respektive v jeho minulosti, nebude cosi v pořádku. Jeho lhaní a výmysly to jen dotvrzují.

      Vymazat
  15. Pecinův osiřelý a nudný blog diky Hedvickovi zase ožil.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu ujistit paní Danielu, potažmo i squadru Hedvíčkových rektálních alpinistů + submisivní členstvo pochlebujících vohnoutů píšících obdivné komentáře na web AGITPROP (ano, takto po bolševicku nazval Rostislav Hedvíček svůj blog), že pan Tomáš Pecina není autorem webu DVORANA HLOUPOSTI http://dvoranahlouposti.blogspot.com/ DVORANA HLOUPOSTI je odpovědí na Hedvíčkovu DVORANU SLÁVY a bude provozována a aktualizována tak dlouho, jak uznám za vhodné, nebo, dokud Smrťák neojede Hedvíčka kosou.

      Vymazat
    2. Zdravim, pane Viktore Cistici.
      Jen piste.
      Ctu clanky Hedvicka, chci-li se pobavit...Jeho osobnost mne uz tak nezajima, to uz jsou pro mne , obdivovatelku S.Freuda, zabavnejsi clanky protihedvajzovske. . Autor V. C. se opravdu skoro az laskyplne zajima o Hedvickuv sexualni zivot, sleduje milenky a mne pripada, ze s Hedvou tyto eskapady pak virtualne proziva sam, v privatu, jestli vite co minim....Posledni clanek o navsteve "zachovale" J.K. je vserikajici...
      A to nijak Hedvicka neobdivuji, nepochlebuji mu, nejsem v jeho squadre.. Na to mam manzela...Vite, nekdy je lecive si najit citlivou partnerku a vetsina skodlivych obsesi pak zmizi...:-)
      Cekam na Vase dalsi clanky na Dvorane hlouposti..

      Vymazat
  17. Autorem webu Dvorana hlouposti, který sleduje již týden policie ČR určitě není rektální alpinista, ale Viktor zvaný mlčící péro. Jeho rádoby zajímavé příspěvky jsou směsí zběsilých fotografií, nic neříkajících citátů a trapných videí ovlivněných jeho ztrátou erekce. Obdivu se může dočkat pouze od psychicky narušené Daniely, která čtením příspěvků a braku od nejrůznějších psychopatů ztratila soudnost a působí sama jako psychopat. Rovný rovného si hledá. Při pohledu na zrůdu jménem Tomáš Pecina napadne každého, že mu nezbývá nic jiného, než dřepět u počítače a psát svoje nesmysly. To je ale sebranka :) fuj fuj fuj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen abyste se neufujoval, Jiriku pingliku.
      Vase pruhledne provokovani se u mne mine vysledkem, pac jsme na internetove strance Paragraphos, ktera pojednava o pravu a neni zamerena na studium psychopatu.. Cehoz jste si evidentne nevsiml..
      BTW, osobni informace jsou o mne znamy mezi emigranty v USA, ja si ovsem prisne vybiram, komu je poskytnu... Prave z obavy pred nasilnymi silenci...

      Vymazat
    2. "Jirka" = Hedvíčkova věrná kámoška a ctitelka PhDr. Blanka H. z Prahy

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  18. Nahlednuti do spisu nekoho neni totez jako pujceni si knihy z verejne knihovny. Knihu napsal autor a jeho vydanim ho dal do verejne sfery, t.j. verejnosti, ctenarum. Spisy, ktere StB zalozila, aby sledovala ci zneuzivala obcany, se tyka techto obcanu, kteri nedali StB povoleni tak cinit. Badatel do jiste miry vyuziva prace StB zajmem o tyto casto moralne nelegalne kumulovane udaje.

    Pokud tedy badatel tedy ma mit pristup k udajum treti osoby, ma mit k tomu legitimni duvod a jeho pristup musi byt transparentni, vcetne toho, ze o tom nositel udaju, t.j. osoba, jiz se svazek tyka, muze vedet, kdyz neni primo informovan ci dokonce neni zadan o souhlas k pristupu. Jak se tedy ma postupovat by melo byt funkci legitimnosti zadosti badatele mit k temto udajum pristup.

    Kladu si otazku, jaky legitimni duvod mel pan badatel k tomu, aby zadal a obdrzel pristup k udajum, ktere opresivni StB nakumulkovala o jine osobe, nez je on sam ci jeho nejblizsi rodina. Mela tato osoba na neho StB donaset ? Nebo on donasel na ni a chtel vedet, co o tom zustalo ve svazku ? Nebo pise knihu o metodach StB? Ci knihu o metodach badatelu?

    V zasade cela vec je veci prav a povinnosti. Badatel chce mit pravo lezt do soukromi tretich osob, ale odmita, aby treti osoby se o tom dozvedeli. Jeho pravo soukromi odhalit stoji proti pravu nositele udaju si sve sukromi si udrzet. V kazdem pripade pravo pristupu musi byt spojene s povinnosti cinit takovy pristup transparentni. Jinak jde o pokracovani prace v intencich StB. Chapu, ze takovy pohled na vec by se badateli mohl nelibit, ale prava a povinniosti jdou ruku v ruce, byt to mnozi lide jeste horce tezce snasi. .

    Jina vec je, ze cizi statni prislusnik nema pravo pristupu k slozkam, ktere na neho StB vedla. Ze by to bylo moralni si nemyslim.

    Zda se mi, ze snaha ziskat pristup ke svazku treti osoby byla vedena snahou ho pospinit a to jako odveta za to, ze badatel se treti osobou citil poskozen. Domnivam se ale pak, ze jde o valku mezi badatelem a treti osobou a nelze tu mluvit o badatelstvi.

    Oznacovat v tomto pripade takovou cinnost jako badatelstvi spini praci skutecnych badatelu a muze v konecnych dusledcich vest k omezeni jejich moznost badat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za prvé opakuji, že badatel je termín používaný zákonem a nemá nic společného s tím, zda je do spisů nahlíženo pro vědecké (badatelské) nebo jiné účely. Já o sobě kromě toho jako o badateli nikde nehovořím, leda snad v tomto zákonném smyslu (a ani o tom nevím, byť to nevylučuji).

      Za druhé, generální zpřístupnění spisů vedených StB bylo politické rozhodnutí, které padlo až téměř po 20 letech od r. 1989. Alternativou byla obdoba tzv. Gauckovy komise, která by všechny údaje předem prověřila a dala k disposici jen ty, které nejsou zásahem do soukromí Stasi postižených osob. Rozhodnutí jít českou a ne německou cestou mám za vynucené tím, jak by česká "Gauckova komise" asi fungovala: v každém případě by se tím záměr zpřístupnit spisy StB naprosto relativisoval.

      Že do spisů nemají přístup cizinci, a to ani ti, o kterých byl spis veden, je zřejmě jen legislativní nedopatření (někdo něco nedomyslel), rozhodně spíš než zlá vůle, a kdyby to někdo z nich napadl u soudu, měl by velkou šanci uspět.

      O Hedvičkovi ve spisu skutečně není nic špatného: jen jiného, a to dosti drasticky jiného, než co o sobě roky tvrdil.

      Vymazat
    2. Už jsem to již několikráte napsal, ale pro pana Wienera ještě jednou.

      Před lety se začalo objevovat v internetu, že Hedvíček, kulakovo ostrakizované dítě a antikomunista od dětství, navštívil před svým útěkem šestkrát Jugoslávii, prakticky rok co rok po sobě. S rodinou. (Přitom, podle jeho vyjádření, jim StB zabavila několikrát cestovní pasy, aby je konspirativně Hedvíčkovi vracela na pánských veřejných záchodcích v Přerově.) Asi rok dva poté se v internetu začaly objevovat citáty, které podle stylu jednoznačně musely pocházet ze svazků StB, obsahující tvrzení, že byl členem SSM a bezpečnostním a požárním technikem. Vstaly mně vlasy hrůzou na hlavě, protože jsem s ním byl spoután v CS-magazínu. Představte si, člověk, který se s rozkoší plácá v teplé bolševické krvi, hodlá věšet komunisty i rodinami, tedy i s dětmi, vydávající se za militantního antikomunistu ještě v ČSSR byl v Socialistickém svazu mládeže! Kdyby se za antikomunistu ještě v Česku tak vehementně nevydával, nebylo by na jeho členství v SSM nic extra přitěžujícího. Kolik lidí tam bylo! Hedvíček na můj přímý dotaz označil své členství v SSM jako zlý pomlouvačný výmysl. V internetu začalo kolovat i jeho datum narození, které značně nesouhlasilo s jeho stářím, které mně v telefonu a v e-mailu bez přesného roku narození nepříliš přesně udal.

      Z jeho svazku Statistické evidence obyvatelstva (SEO), kde měl svazek každý emigrant z normalizační éry (i uprchlíci z předchozí doby, ale ne všichni) zahrnující úkony StB a justice od vydání výjezdní doložky, zabavování majetku, výslechů svědků, pracovních posudků, až po odsouzení dotyčného vyplynulo, že byl členem SSM, trestán, ale před poslední cestou do SFRJ byl jeho trest již vymazán, že léta až do své emigrace pracoval jako bezpečnostní a požární technik v SELIKO, tj. na nomenklaturním místě, o jehož obsazení v každém podniku rozhodoval vždy příslušný okresní výbor KSČ.

      Zajímavá je též skutečnost, že Hedvíček v Rakousku nedostal azyl. Jednoznačně přitěžující informace, kterou na sebe ale prozradil sám. O azyl žádat musel, jinak by nepřišel do Traiskirchenu. Tedy rakouské úřady vyhodnotili něco z jeho minulosti jako příčící se udělení azylu. Odmítnutí na základě ustanovení, že o politický azyl je nutné žádat v první zemi, kde dotyčnému již nehrozí pronásledování, nelze na něj aplikovat, SFRJ takovou bezpečnou zemí nebyla kvůli tehdejší dvojstranné mezistátní smlouvě o vydávání takových uprchlíků do ČSSR.

      V mele, která se mezitím rozpoutala v internetu, Hedvíček své členství v SSM neustále zuřivě popíral. Poradil jsem mu, ať se ke svému členství přizná, že za půl roku o tom nikdo už nic vědět nebude. V opačném případě ztratí kredibilitu. Neposlechl a za „odměnu“ mě udal u Policie ČR za stalking. Ta případ po šetření odložila.

      Vymazat
    3. Ještě něco, pane Wienere. Stát se instruktorem ve Svazarmu v přípravě branců (řidičská oprávnění pro náklaďáky) vyžadovalo též svolení OV KSČ. Jakpak ho mohl takový antikomunista jako Hedvíček obdržet?

      Vymazat
    4. Charles Wiener nic neví a dělá Hedvovi tzv. "advokáta chudých".

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    6. Protoze je pan Krystlik lidumil, takovy strycek Jedlicka.

      Vymazat
    7. Hedvickovo datum narozeni a emigrace zverejnil pan Dobak uz davno. Priznavam ze jsem to "objevil" a z po bosakove "outingu".

      Dale je zvlastni ze nikomu nevadilo hedvickovo tvrzeni ze potkal na vojne Ludvika Soucka (pred rokem 1969) a byl na vojne s Paroubkem 1976.

      Vymazat
    8. Jsem docela sečtělý, ale L. Součka znám až z Hedvova článku. Každý čte něco jiného.

      Vymazat
    9. Jde o to ze Hedvicek tvrdil:

      Byl jsem asi jeden z prvních, co četli Dännikena v češtině, tedy kromě překladatele samého.

      Kniha vysla cesky 1969. Hedvicek by dle sveho tvrzeni potkal Soucka na vojne kolem roku 1969. Byl by na vojne v 13 letech.

      Vymazat
    10. Pane Krystlik zase lzete jako Hitler. Nikdo nemusel zadat Rakouske urady o azyl, to je naprosta lez. Stacilo zazadat o imigraci do Kanady, coz Hedvicek zazadal a tim to skoncilo. Jestli bydlel v uprchlickem tabore pod OSN nebo Charitou bylo jedno tak jako kdyby bydlel v hotelu na Mariahilfestrasse.
      Zase si vymyslite, a neznaly clovek by Vam to zral!

      Vymazat
    11. Nepotkal jsem v Traiskirchen nikoho, kdo by nezažádal o politický azyl.

      Vymazat
    12. V lete 1980 za tzv. "benzinove vlny" se mi podarilo premluvit jug. pohranicnika, aby nas s autem pustil do Rakouska bez viza. Hned na rak. hranici jsme ale museli pozadat o politicky azyl, jinak neslo jet dal. Vyslechla nas cizinecka policie a s provizornim dokladem poslala do uteceneckeho tabora v Traiskirchen, kde se cekalo na vyrizeni asylu.

      Pribuzny prebehl v lete 1989 "zelenou hranici" z MLR do Rakouska, kde se pak prihlasil na policii. Automaticky musel zazadat o polit. asyl.

      Vymazat
    13. George Boehm je buď neinformovaný a hloupý, nebo možná i navedený, protože každý utečenec v Rakousku dostal aut. k vyplnění žádost o politický azyl. Pochybuji, že by Hedvíček byl výjimkou, nebo snad odmítl žádost vyplnit. To mohlo mít pro něj i jeho rodinu nedozírné následky, což mu bylo určitě tlumočeno.

      Vymazat
    14. Boehm je hedvickuv pasluha.

      Vymazat
    15. Boehm je Hedvíčkův pasluha ... nebo tak.

      Vymazat
    16. Domnívám se, že "George Boehm", stejně jako "charles wiener", je Jiřina Korčáková. Hedviček na příspěvek druhého jmenovaného sám na svém blogu upozornil, to je rovněž indikativní.

      Vymazat
  19. Pecino neměl byste podstoupit liposukci? Tuk se dostává do mozkových tkání a omezuje myšlenkové pochody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hedvíček je toho názorný příklad.

      Vymazat
  20. Tomáš Pecina2. února 2014 0:47
    Napsal jste:”Hedviček se může domáhat, aby jeho spis nebyl veřejně přístupný, nikoli, aby se dozvěděl, kdo ho studoval. To je, když dovolíte, zase moje privacy.”



    Bohuzel, tady jste vedle pane Pecino. I kdyz zakon Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů vyjima svazky STB, (3) Tento zákon se nevztahuje na zpracování osobních údajů, které provádí fyzická osoba výlučně pro osobní potřebu.

    Vy jste svym umyslem (document Pecina-Hedvicek email) zverejnit Hedvickuv STB svazek na WWW porusil spirit zakona schvalen EU a CR.

    Vy jste soukromá fysická osoba, a STB dokument Vam byl vydan “výlučně pro osobní potřebu” . Publikovani a nebo umysl publikovat STB Dokument pro svetovou verejnost via Internet, rozhodne neni se souhlasem Ministerstva Vnitra, a v duchu Zakona o ochrane osobnich udaju, v tomto pripade fysicke osoby Hedvicka, (nejde o knihu v knihovne)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hedvicek je znama internetova osobnost a jeho zivotopis je veci verejneho zajmu.

      Vymazat
    2. Tomáš Krystlik je taky sudetský Němec osoba veřejného zájmu a jeho spis není veřejně na internetu k dispozici a ani v badatelně.

      Vymazat
    3. Havlickova fot ptaky a nemichej se mezi dospele.

      Vymazat
  21. Rostislav půjde před řadami...
    http://dvoranahlouposti.blogspot.cz/2014/02/hedvicek-pujde-pred-radami.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svazak a zamestnanec svazarmu Hedva se rozplace dojetim.

      Vymazat
  22. Co je na tom tak sloziteho?
    V souladu s ust. § 12 odst 2 písm. d) zákona Č. 101J2000 Sb.. o ochraně
    osobnich údajlJ. ve znění pozdějších předpisů, Vám sděluji. že Váš výše citovaný
    svazek studoval pan Tomáš Pecina. pan Tomáš Krysttfk a panl Alena Kosová.

    § 12 Přístup subjektu údajů k informacím
    (1) Požádá-li subjekt údajů (Hedvicek) o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu správce (ABS) povinen vydat.
    Informace o prijemci? Zrejme ano.

    d) příjemci, (Pecina) případně kategoriích příjemců.

    Proc se omlouvat je zahada, ale zakon je jasny. Zmeni ho v Pecinuv prospech, vse v CR je mozne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle ustanovení § 3 odst. 6 písm. h) zákona o ochraně osobních údajů se ustanovení § 5 odst. 1 a § 11 a 12 nepoužijí pro zpracování osobních údajů nezbytných pro plnění povinností správce stanovených zvláštními zákony pro zajištění činností spojených se zpřístupňováním svazků bývalé Státní bezpečnosti.

      Takže Hedviček neměl právo žádné informace podle § 12 tohoto zákona obdržet. To je celkem jasné a bezproblematické. Sporné je pouze to, jestli nahlížení do svazků StB je nebo není zpracováním osobních údajů, ale to je spíš akademická otázka. Na informace o tom, co se děje s jeho svazkem, Hedviček právo neměl a nemá (že by měl mít právo do něj nahlížet, je věc jiná).

      Vymazat
    2. Naopak, podle zakona viz: pragraf 12, odstavec "d" ma subjekt pravo videt kdo se v souboru informaci strachal.
      Reditelka ustavu to jak jsem se jiz zminil vysvetlila ve svem dopise Hedvickovi, Ze je to v souladu se zakonem.
      Z pohledu cloveka zijiciho vetsinu zivota na zapade, protichudna interpretace zakona by se musela resit soudem, ne novym reditelem na ministerstvu Vnitra.

      Doufam ze Vas pripad se bude resit tam kam patri, u soudu!

      Vymazat
    3. Že by funkční negramotnost? Aplikace § 12 je pro tyto případy zákonem výslovně vyloučena. Na to jsem upozornil ředitelku ve své stížnosti a nyní na to poukázalo i ministerstvo.

      Vymazat
  23. Je zajimave ze reditelka Archivu PhDr.Zlatuse Kukankova napsala Hedvickovi ze v souladu zakona 101/2000 Pragraf 12, odstavec D, jmena badatelu jsou Pecina, Krystlik a Kosova.

    O rok pozdeji, novy reditel PhDr.Jiri Ulovec se ve svem dopisu Pecinovi omlouva, nejen za zpozdeni odpovedi, ale i za zverejneni jeho cinnosti v Hedvickove spisu.

    Jam muzou dva pravnici a cely zbor poradcu mit takovy protichudny nazor na jednoduchy zakon, ktery v anglickem zneni dava vic smysl nez v Ceskem je zahada typicky Ceska.

    Doufam ze pan PhDr ulovec, vi co dela, nove misto tezko najde!

    OdpovědětVymazat
  24. Hanácká pohádka

    Urostlý Hanák šmelil, což mu umožňoval reálný socialismus a vztahy, které si vybudoval. Navíc k tomu měl vyšší plat, než měli inženýři, plynoucí z nomenklaturního místa bezpečnostního a požárního technika rezervovaného pro členy KSČ, kteří něco provedli nebo svým intelektem nestačili na svou funkci, a z instruktorství ve Svazarmu. Náklaďák patřící Svazarmu měl k dispozici pro různé fušky, které též něco přinesly. Manželka přispívala do domácí pokladny sice skromným platem z cukrárny, ale i výnosem ze zmrzliny nastavované vodou. Měl peněz, o kterých se běžným smrtelníkům ani nesnilo. Každoročně u Jaderského moře. Uměl v tom chodit, řeklo by se.
    Najednou se začala stahovat smyčka proti jeho druhu šmeliny a Hanák i s rodinou byl nucen se z republiky vzdálit. Ocitl se v úplně neznámém prostředí Rakouska bez známostí, na které byl zvyklý. O jeho fušky nikdo nestál, kšeftovat nebylo s čím, vše bylo k mání, nic nebylo nedostatkové. Bez azylu, který nedostal, nemohl legálně pracovat ani podnikat.
    Rozhodl se pro Kanadu, kde měl příbuznou. Tam zažil další zklamání. Sestřenice neměla na rozdávání, Hanák měl na krku manželku a děti, musel začít něco dělat. S jazykovou vybaveností to nebylo slavné a tak se protloukal, jak se dalo. Co vlastně uměl? Řídit nákladní vozy? To je ale na severoamerickém kontinentu zcela běžné.
    Všechno, co si na Hané vybudoval, bylo pryč – životní úroveň, postavení, vzdávaná mu úcta vyplývající z jeho zámožnosti. Musel si zdůvodnit, proč o to všechno svým útěkem do ciziny před československou justicí přišel, kdo je toho vinen. Našel si viníka: systém panující v ČSSR, komunisty, kteří tam vládli. Potlačil vzpomínky na to, že právě onen systém mu umožnil jeho kriminální činnost, že vlastně byl jeho součástí, v paměti mu zůstalo pouze to, že musel ze země uprchnout, nechtěl-li se ocitnout za mřížemi. Tedy ho ze země vlastně vypudili komunisté a jejich přisluhovači.
    Stal se tedy zavilým antikomunistou. Pro nedostatek svého formálního vzdělání začal nenávidět i všechny české vysokoškoláky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hedvíček je svými rozpory i zajímavý případ. Píšete, že nenávidí české vysokoškoláky. Jak si vysvětlíte, že ve své floridské pracovně má celou stěnu plnou bíle zarámovaných diplomů? Jistě se nejedná o nějaké vysvědčení či doklad o složené státní zkoušce. Jsou to velikánské diplomy, alespoň A3. V jednom interview (LN?) naopak psal, že absolvoval několik prvotřídních vysokých škol, že ale neřekne jaké. Osobně si myslím, že ty diplomy budou pravé. Hedvíček ale, coby závistivá a nepřející osoba, se nemůže smířit s tím, že i u nás jsou prvotřídní inženýři.

      Vymazat
    2. Berete v úvahu, že v USA se udělují diplomy na běžícím pásu i za absolvování sebekratšího kurzu a to ani ne univerzitního?

      Vymazat
    3. Blanko prestan mlzit.

      Vymazat
    4. Diplomy z nějakých vzdělávacích kurzů si na zeď věší jen zamindrákovaný hlupák.

      Vymazat
    5. Hedvicek se chvasta udajnou statnici z anglictiny, pochybuji ze by se s vysokoskolskym diplomem nepochlubil.

      Navic bych rad vedel kdy vubec mohl studovat. Pomineme - li jeho lzi o sluzbe v Peace Corps, pracoval Hedva udajne v strip clubu, vozil auta na Floridu, stavel na Floride domy a sefoval firme vyrabejici plastikove vyrobky. Jeho manzelka nepracovala a detem musel platit vzdelani.

      Opet lzi ktere mu veri snad pouze jeho asistentka Blanka H..

      Vymazat
    6. Pohadka to je, Hedvicek podle toho co clovek najde na WWW, si zije na Floride, v oblasti kde je spousta Cechu emigrantu prez zimni mesice, vlastni svuj dum, deti vystudovali university, a zije si lepe nez vetsina Obyvatel CR.

      To vse diky Komunistum.

      Vymazat
    7. Zije si stejne, jako si zil za totality v Kojetine - lepe nez vetsina obyvatel CR. Najdete si na www jeho kojetinsky bungalow.

      Vymazat
    8. "Hanácká pohádka" (viz výše) je realita. Hedvíček nebyl v ČSSR nijak perzekvován, spíše naopak - žil si nad poměry, dnes by se řeklo, že "byl za vodou", "v balíku". Není také emigrant. Republiku totiž neopustil z polit. důvodů ale, utekl narychlo před jistým kriminálem.

      Znal jsem velmi zručného a podnikavého člověka, šikovného mechanika, který měl v BRD oba rodiče a sestru. Jednou jsem se ho zeptal, proč za nimi neodejde, neemigruje, když je vyučený automechanik, má řidičák na autobus, papíry na jeřáb, sváření atd., k tomu zná i perfektně německy. Řekl mi, že tady je "pan NĚKDO", na úrovni, žije si nad poměry, má věci ze Západu ... atd. Venku by byl prý NULA - jeden z mnoha, co nic neznamená.

      Vymazat
    9. Hedva by dobrovolně nikdy neemigroval. V jeho tehdejší situaci by za hranice odešel pouze totální idiot.

      Pašování integrovaných obvodů přinášelo bez nějakého zvl. rizika ohromný zisk, k tomu měl Hedvouš krásný plat v Seliko a "vedlejšák" s protekcí (zájezdy Autoturist) ve Svazarmu. Jenže po květnové amnestii 1985 bylo třeba doplnit ve věznicích levnou pracovní sílu a tak se soudruzi z hosp. kriminálky zaměřili na pašeráky, které začali na jaře 1986 zatýkat za nedovolené podnikání. Měli jejich seznamy, protože výkupní bazary své dodavatele evidovaly. Hedvíčka někdo varoval a tak zmizel s celou rodinou.

      Vymazat
    10. Hedvicek se chvasta udajnou statnici z anglictiny ...

      Pochybuji, že by před odchodem z ČSSR byl Hedvuša nějak jazykově vybaven a proto také to rozčarování Západem. Na svých videonahrávkách z USA mluví anglicky otřesně a pak tvrdí, že to mluvil někdo jiný. Holt hanácký blb.

      Vymazat
    11. Zije si stejne, jako si zil za totality v Kojetine ...

      Zprvu tomu ale tak nebylo. Přišel do Rakouska, neuměl řeč, v důsledku své kolaborace s kom. režimem nedostal polit. azyl a nemohl tedy legálně pracovat třeba jako dělník či řidič. Kanada ho asi také spíš zklamala než-li nadchla. Práce málo, Hedva nic kloudného ani neuměl, bůhví jak se domluvil ...

      Vymazat
  25. Pane Pecino, s potesenim konstatuji, ze jste si ze sveho blogu nechal udelat stejny hnojnik jako Herr Krystlik. Zda se, ze vrana k vrane vskutku seda, i kdyz je jasne, ze blog von Herr Krystlik se tomu vasemu zdaleka nemuze vyrovnat! Neuveritelne! Uvedomujete si vubec, co jste udelal!

    Jen tak mimochodem, "pan George Boehm", ani " pan Charles Wiener" skutecne nejsem. Bylo by mi cti, nicmene se priznavam, ze na to proste nemam. Ale klobouk dolu a dekuji obema temto panum!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co napsala Jiřina Korčáková:

      "...PdDr.Jiri Ulovec je opravdu dobytek..Jestli bozi mlyny melou, tento zmetek, spolu s panem Pecinou, by meli byt jiz davno na srot .... "

      http://hedvicek.blog.cz/1402/prectete-si-to-pozorne/komentare/1#110800575

      Vymazat
    2. Hezké. Oni už mají všechny znaky kultu: místo, aby zavrhli svého guru, který je roky vodil za nos, odsuzují každého, kdo se opovážil zjistit o něm pravdu. Ai jsem cynik, ale u J. Korčákové a B. Havlíčkové bych tam viděl i skrytý majetkový motiv: zajištěný vdovec na Floridě, navíc s perspektivou krátkého zbytku života, je pro ženy jejich věku zřejmý cíl.

      Vymazat
    3. Vrchni samice hedvickovy ochranky a jeho fanaticka asistentka kategoricky odmita ze jeji guru kdy lhal. Tragicke je ze tomu skutecne veri.

      Vymazat
    4. Vazeni! Jaky motiv muze mit clovek, ktery nenavidi tuto zemi, odboj proti Hitlerovi mu byl trnem v oku a presto se hlasi o odmenu od statu a od komunistu, ktere nenavidi a proti nimz hnul prstem asi zcela omylem (patrne nemohl sehnat lepsi praci - rozhlas jako rozhlas - nebo byl snad timto smerem od nekoho ukolovan?) ... Jde mu snad o majetek?

      Ja si jich, vazeni, vubec nevsimam, oni mne ale nenechaji na pokoji. Bezi se podivat na vase/svoje/jejich blogy, rok a pul jsem tam ani nenakoukla, navzdory informacim, ktere ke mne prichazely ze vsech stran - a oni se mi tam rok a pul pletou do zivota a trhaji mne na kusy.

      Mne se zadny z techto/tamtech/tech trivialnich sprostaku (a svym zpusobem i zlocincu, nebot se prokazatelne snazi dohnat mne a me pratele k sebevrazde, a u nekterych se jim to uz i povedlo), tedy mne se tito/tito/tito moderni Cesti Nemci a Sudetsti Nemci neomluvi, ackoliv se mi ocividne umyslne snazi ublizit a opravdu se jim to skoro i dari, A PAK VIDIM, JAK TI, KDO MAJI DBAT O SPRAVEDLNOST A PRAVDU, SE TEMTO SKUDCUM A SPOLECENSKY NEBEZPECNYM LIDEM OMLOUVAJI! NEUVERITELNE, ale samozrejme v tomto state uplne normalni.

      Vase jednani mne vubec neprekvapuje, pane Pecino. Vzhledem k masakru, ktery usporadali Nemci za Hitlera v me rodine a v Ceskem odboji, povazuji vase jednani jen a jenom za snahu dokonat, co vasi soukmenovci za Hitlera zacali. Vase nenavist je zjevna.

      Vymazat
    5. Nikdo nechce nikoho dohnat k žádné (několikanásobný zápor je č. láhůdka) sebevraždě, Jířo. Přeháníte stejně jako Blanka H.

      Nepatrný a vojensky bezvýznamný odboj v protektorátu proti okupační moci není nikomu trnem v oku. Je ale na místě říci o tomto období pravdu.

      Vymazat
    6. Korcakova, vasi zemi nenavidi predevsim floridsky pomatenec, pro ktereho je Cech nadavkou.

      Vymazat
    7. Nejen to, svazáky a komunisty chtěl věšet a snil o čvachtání v jejich krvi. To ale Korčákové nevadí, natož to, že u nich v rodině byli všichni komunisti. S jedním, co byl nositel Řádu práce se dokonce vytahuje.

      Vymazat
    8. Blanka H. neustale utoci kvuli svazku pana Krystlika. Je zvlastni ze se nezajima kterak se dostala Jirina K. v 80. letech z CSSR do USA na zajezd.

      Vymazat
    9. Kojetinsky pomatenec vegetujici na Floride se opet rozplyva nad sovetskymi molodci kterak zatocili se somalskymi piraty.
      Zase vyzyva k bombardovani CR. Myslim ze je mu treba zopakovat si navstevu FBI.

      Korcakova cetlas co tvuj milacek pise?

      Vymazat
    10. http://hedvicek.blog.cz/1402/prectete-si-to-pozorne/komentare/1#110800575

      Ha ha ha, tady někdo dostal strach a příspěvek vymazal,

      ale máme tu Google cashe a zálohu na hedvicek.umas.cz , příspěvek č. 6:
      http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:AtxfcxyCLG0J:hedvicek.blog.cz/en/1402/prectete-si-to-pozorne+&cd=2&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&client=firefox-a
      http://hedvicek.unas.cz/Prectete-si-to-pozorne....htm

      Vymazat
    11. Oprava linku na Google cashe:

      http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Q-oDqE8Fdu8J:hedvicek.blog.cz/1402/prectete-si-to-pozorne+&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz

      Vymazat
    12. Nikdy bych neudelala nic, co by zapricinilo zniceni a zakazani jakehokoliv divadla, natoz potom divadla dobreho, ba co vic, vynikajiciho, Mohu zit bez Cechu, ale nemohu zit bez ceske reci. Veskere nestesti, ktere mne v zivote potkalo, mne a me blizke, zavinili lide. Nikdy ale, NIKDY BYCH SE ZA TO NEMSTILA NA JAKEMKOLIV DIVADLE.

      V USA a nejenom v USA, hrala ceska klasicka divadla kamenna, at uz to bylo Divadlo Na Vinohradech (Vec Makropulos) (USA) nebo Cinoherni Klub (Londyn, GB), po celem svete vystupovala ceska pantomima (Turba, Hubner, Fialka), Cerne divadlo J.Srnce, i Laterna Magica, vrcholnymi okamziky ceskeho divadla bylo Divadlo Na provázku: Commedia dell'arte, jedna z mezinárodně nejúspěšnějších inscenací Divadla na provázku uváděna na velké řadě evropských divadelních festivalů a na zahraničních turné, 1975: Světový divadelní festival v Nancy přinesl divadlu velkou řadu pozvání do zahraničí. 1976: povolen jediný zájezd do Itálie. Divadlu na provázku se však podaří propojit několik italských pozvání, takže se soubor s inscenacemi Commedia dell'arte a Am a Ea účastní festivalů Confronti teatrali v Miláně a Incontroazzione v Palermu na Sicílii. V Miláně v Centro per Ricerca il Teatro soubor navíc poprvé na mezinárodním poli představuje také své metody hereckých cvičení formou praktické dílny. 1979: V listopadu se Divadlu na provázku podaří po sérii tajných domluv uskutečňovaných většinou přes Lodž vycestovat na 1. mezinárodní setkání nezávislých divadel (1st International Meeting of Independent Theatre) do Stockholmu, kde se vedle představení Commedie dell'arte a Svatby uskuteční především západoevropská premiéra Vesny národů - Wiosny ludów a další z mezinárodních dílen, v nichž soubor v prostorách stockholmského muzea moderního umění demonstruje své herecké a inscenační metody. Divadlo na provázku se ve Stockholmu stává tajným členem Mezinárodní federace nezávislých alternativních divadel IFIT (The International Federation of Independent Theatres). Dalsi nezapomenutelny projekt bylo i hradecke Divadlo Drak: 1976 UNIMA - Světový festival loutkového divadla v Moskvě, oceněna inscenace Popelka, 1980 UNIMA - ve Washingtonu, oceněna inscenace Cirkus Unikum, dnes naposled.1981 - 1992 V týmové spolupráci režiséra a výtvarníka (společně i s autorem hudby Vyšohlídem a dramaturgem Miloslavem Klímou) vznikly inscenace (Zlatovláska, Sen noci svatojánské, Královna Dagmar, Pinokio), které získavají světové renomé. Divadlo hrálo v New Yorku, v Libčanech, v Sydney, Londýně, Mnichově i Miletíně.

      Neznam divadlo, ktere by odmitlo ucast na festivalu v zahranici, at uz to bylo v Londyne, New Yorku, Edinburgu, Washingtonu nebo v Sidney. Neznam herce, ktery by tam nechtel jet. A nejen divadla. Ceska filharmonie je napr. v Japonsku dodnes pojmem.

      Zazila jsem pouze necele tri roky v zivote, kdy jsem mela dojem, ze mne opravdu potkalo stesti a neverila jsem svemu stesti, jak mne mohlo potkat. Neverila jsem spravne, byla jsem hned v zapeti potrestana. PRESTO TOHO NELITUJI A VY MI MUZETE POLIBIT SOS. KASLU NA VAS.

      I kdyz ma kariera byla velmi kratka a nevelika, ba primo miniaturni, podrazeli mi nohy na kazdem kroku, zlyncovali mne, spehovali mne, pomlouvali mne a skodili mi, jak to jen bylo mozne - divadlo je divadlo. Nedokazala bych znicit zadne z nich. COZ KDYBYSTE SI PRIZNALI, ZE TA DIVADLA PROSTE BYLA DOBRA, DOKONCE VELMI DOBRA!



      Vymazat
    13. David18. února 2014 20:25
      Blanka H. neustale utoci kvuli svazku pana Krystlika. Je zvlastni ze se nezajima kterak se dostala Jirina K. v 80. letech z CSSR do USA na zajezd.

      JA PROSTE ZADNY SVAZEK NEMAM, VY DOBRY A SPRAVEDLIVY FILUTO ... Kdybych nejaky mela, hrabali byste se v nem uz davno. Diky takovym, jako jste vy, nebude uz brzy mozno poznat pravdu o zadnem svazku, ani o tech svazcich, ktere uz jsou ulite v sejfech od samotneho pocatku r.1989. Ale o to VAM preci jde, ne?

      Vymazat
  26. Hedvicek pres zaznam v trestnim rejstriku nejen jezdil kazdy rok s rodinou do Jugoslavie - dostaval vyjezdni dolozky, sedive pasy - nybrz zastaval i nomenklaturni misto bezpecnostniho a pozarniho technika, smel i ideologicky ovlivnovat brance ve Svazarmu. Cim to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trestný čin byl nedbalostní a v době, kdy Hedvičkovi jezdili do Jugoslávie, byl dávno zahlazen. Ani s místem bezpečnostního a požárního technika to nebylo tak žhavé: nebylo to žádné nomenklaturní místo, mohli ho zastávat i nestraníci, i když jistě ne
      politicky nespolehlivé osoby. Politicky spolehlivý Hedviček byl.

      Vymazat
    2. Mohl misto zastavat obcan, pronasledovany stb kteremu nekolikrat zabavili cestovni pas, jak o sobe Hedva tvrdi?

      Vymazat
    3. To je irelevantní otázka, protože spolehlivě víme, že RH nebyl ani pronásledován StB, ani mu nikdo opakovaně nezabavoval pas.

      Zajímavější mi přijdou ty cesty do Jugoslávie. Nechce se mi věřit, že by skutečně pašoval elektronické součástky, to spíš byla jeho smyšlenka, založená na tom, co kdysi kdesi slyšel. Protože Hedviček měl v Kanadě sestru, musely ty cesty být s hodně velkým vedlejším zájmem, a je mi divné, že StB ani příliš neřešila, proč mu je povolovali.

      Vymazat
    4. Hedvíčkovi byly povolovány cesty do Jugoslávie, protože získávání embargovaných el. součástek bylo ve státním zájmu. Sestřenice v Kanadě asi nijak nevadila, byla podružnou záležitostí a konečně mohla i s čs. úřady spolupracovat. Záznam z RT (viz složka StB) každoroční výjezdy také neovlivnil.

      Vymazat
    5. Pod svým článkem "Nepredpokladejte!" píše Hedvíček náhle a nelogicky: Faktem bylo, ackoliv jsem zadne integrovane obvody nikdy nepasoval (jak o me pise jiny BIS-acky hlupak), ze jsem jeste dlouho pred emigraci, v ranem veku, mel tzv. "Statni zkousky z anglictiny" (aniz bych si sam tehdy uvedomoval, ze i takove "zkousky", stejne jako vsechno ostatni ceske vzdelani a tituly, jsou uplne na hovno). (zvýrazněno ode mne)

      Přestože to s Hedvovou angličtinou ani jeho předzdívkou "Hamršák" vůbec nesouvisí, Hanák náhle z ničeho nic hloupě tvrdí, že integrované obvody nepašoval. Zajímavé! Spíš bych věřil v pravý opak. Vždyť také úplnou náhodou zmizel z celou rodinou za hranice právě v době, kdy SNB začala tyhle pašeráky zatýkat.


      Vymazat
    6. Byl jsem svědkem, jak uniformovaní esenbáci vynášeli kolem 5:15 ráno z jednoho domu v sídlišti dva šedivé pasy. O to zajimavější jsou důvody, proč oddělení pasů a víz pouštělo Hedvíčka bez problémů do Jugoslávie.

      Vymazat
    7. Hedvíčkových 6 zájezdů do SFRJ během 7 let, skoro nomenklaturní místo v Seliku a nakonec i strach aby se jeho složka StB nedostala do rukou někomu z rodiny, dává tušit spolupráci s režimem za hranou dobrých mravů. O členství v SSM a ideologickém působení na brance ve Svazarmu ani nemluvě.

      Vymazat
    8. Dost podivné také je, že Marie H. ještě z Jugoslávie klidně poslala své matce do ČSSR dopis, že se chystají do Kanady. Tedy si byla asi jistá, že se jim nic nestane, nebo si to veliké riziko neuvědomila.

      Vymazat
    9. Ano, působí to divně. Já bych takovou zprávu posílal až po překročení hranice do Rakouska. Divné navíc, že tak opatrný Hedvíček, který nepříteli neukáže nejen obličej ale ani vysokoškolský diplom, o té pohlednici musel vědět.

      Vymazat
    10. Svoji podobu začal Hedva skrývat teprve až v USA, kde se změnil na antikomouše.

      Vymazat
    11. Hedvíček má maturitu ze zemědělské školy v Přerově a pak jen nějaké kurzy.

      Vymazat
  27. to spíš byla jeho smyšlenka, založená na tom, co kdysi kdesi slyšel

    Hedvíček ale pašování integr. obvodů kategoricky popírá. Dnešní zuřivý antikomunista by se tak totiž přiznal ke kolaboraci s komunisty. Ze stejného důvodu se touto, tehdy tak výnosnou činností, nikde nechlubí ani ostatní "dodavatelé".

    OdpovědětVymazat
  28. Všechny komentáře si píše pan Pecina sám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemohu souhlasit! Co jsem psal já, jsem fakt psal já.
      Mirek Vorlický

      Vymazat
  29. Hedvíček o svém vzdělání a diplomech. Diskrétně a nevěrohodně.11. února 2014 16:55

    A moje udajna zavist ceskym inzenyrum? A co bych jim jako mel zavidet? Ty statnice z marxismu-leninismu? Ty opravdu nemam. Ovsem ozdobnym pismem psany papir mi tady v knihovne na zdi visi (detaily odmitam uvadet dle zasady “zadne uzitecne informace nepriteli”), nepocitam s tim, ze by ses nekdy do me knihovny podival a z Canady do USA jsem prisel na imigracni viza, ktere vyzadovalo vzdelani, na ktere se Karlova univerzita nekvalifikovala – byla by malo. Ergo – i me formalni vzdelani (o neformalnim ani nemluve) je o poradny kus lepsi jak tvoje. Cesti inzenyri jsou mi pouze k smichu pro svou nadutost a namyslenost. A proc ty jsi nechtel studovat v cizine?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pouze hloupé řeči někoho, kdo jiným závidí vysokoškolské vzdělání, které sám nemá.

      Vymazat
  30. Panu Pecinovi dali za pravdu, navstevni kniha badatelu podle MV neni soucasti Hedvickova spisu. V tom maji pravdu, je ale take pravda ze CS zakonik ma dve protichudne vysvetleni zakona o privatnich-osobnich udajich. Jeden je zakon EU, a podle toho vydani jmen badatelu je spravny, druhy je zakon CR ktery je pozdeji v konfliktu se zakonem EU. Je to dost slozite, ale neodpovedeli na otazku zda ma ci nema Hedvicek jako fyzicka osoba pravo vedet kdo se v seznamech STB nesouci jeho jmeno stracha.
    Nic mene, pan Pecina nemuze zaprit ze vyhledal Hedvickovy STB spisy a zverejnil je na WWW. To uz se zahrat do kouta neda.

    Na jine tema, nekdo zde zverejnil dopis pani Hedvickove , sve matce z Jugoslavie, je to krasny dopis dcery, mamince s tim ze se uz nikdy neuvidi. V dopise je zminka ze se chystaji do Canady.
    Tak pro ty kteri porad veri ze Hedvickovi nedostali Azyl v Rakousku, je zcela jasne ze Azyl nepotrebovali, neb byli v "transit" a Canada je brala jako refugees.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Který předpis EU dává Hedvičkovi právo na údaje o tom, kdo studoval jeho spis? Ani mnohokrát opakovaná lež se nestává pravdou, takže bych prosil přesnou citaci.

      Vymazat
    2. Azyl nepotrebovali, neb byli v "transit" a Canada je brala jako refugees.

      Aby bylo na někoho nahlíženo jako na polit. uprchlíka, musí dotyčný zažádat o polit. asyl. Naivně se domnívat, že Hedvovi stačilo jen na konzulátu v Bělehradě pronést přání, že chtějí za sestřenicí do Kanady, a úředníci se již postarali - to je již opravdu na pováženou. Navíc jejich šedivé pasy platily jen pro SFRJ.

      Vymazat
    3. Ha ha,
      kdyby byly uzivany v Cesku mucidla, natahovali byste Hedvicka na skripec aby se priznal, jak to s tim asylem bylo. Spekulace o tom, co je na povazenou, proboha, copak jste anonymku z 12:36 s Hedvou zenaty ??
      Ja jsem utekla z Ceskoslovenske ohrady v roce 1968. Prvne jsem vyzebrala transitni visum pres Viden na dovolenou do Jugoslavie a pak ve Vidni z vlaku vystoupila, kde jsem se zase domohla visa do Zapadniho Nemecka. V Stuttgartu jsem se obratila lamanou nemcinou na policii a pozadala o politicky asyl. ..Nebyt nejakych Sudetaku, kteri se za mne zarucili, tak mne Nemci poslali zpatky k mamince...
      Verit mi lidi mohou ci nemusi, nikomu zivotopisne udaje prece nedluzim...

      Vymazat
    4. Ale to přece není vůbec podstatné, jak to bylo s jejich asylem! Důležité jsou údaje o Hedvičkově vztahu ke komunistickému režimu. Kdybyste vy ze sebe dělala největší bojovnici proti bolševikům od dob Milady Horákové a prohlašovala, jací jsou ti neemigranti prašiví skunci a kolaboranti, taky by byl váš spis se zájmem a bedlivě studován.

      Emigraci snáší mnoho lidí těžce, a dělat ze sebe hrdinu-odbojáře není výjimečnou reakcí na prožité ponížení. I to se Hedvičkovi dalo trpět, ale ne, když začal útočit na slušné lidi (a skutečné disidenty) za to, že se zasadili o zpřístupnění svazků. To bylo minimálně pro mě "přes čáru" a v tu chvíli jsem proti němu zasáhl.

      Vymazat
    5. No, mi rodice pri vysetrovani uteku za hranice tez prohlasili, ze jsem mela ve skole dobry vztah ke komunistickemu rezimu, byla jsem nadsenou pionyrkou a clenem sboru socialistickych zpevacku, oblibena v kolektivu...

      Vzdyt ja nemam problem s odtajovanim komunisticke minulosti, tento blog jsem nasla v r.2009 prave zkrze odhalovani komunisticke minulosti ceskych soudcu.
      Taktez souhlasim, ze badatele maji zustat v anonymite, protoze vybadany objekt, odhaleny a rozzlobeny, se pak na badateli muze osklive mstit. ..Asi to mam divne zarazene, pac reakce R.H. na jeho prasknuti je pro mne horsi fakt nez nejake clenstvi ve Svazarmu.. R.Hedvicek zkratka praktikuje zabijeni poslu spatnych zprav , - ale druha strana taky hazi smradlave bobky pres plot, - co rici, je to typicky feud, neco jako mezi klanem Hatfield a Mc Coy....
      Muj zajem mimo zabavneho hastereni je take v novych ceskych precedents a balancovani obcanskych prav, zde se domnivam, ze osetreni obcanskeho zakoniku o ochrane osobnosti je nemene dulezity bod...

      Vymazat
    6. Přesně, vážený pane Pecino! Podle mne nelze o sobě tvrdit, jako to činí Hedviček, že byl v ČSSR perzekvovaným dítětem kulaka, aktivním antikomunistou, když seděl na místě obsazovaném s vědomím OV KSČ, byl členem SSM, připravoval ve Svazarmu brance na vojenskou službu. S vytvořenou pověstí antikomunisty nesouhlasí ani jeho prakticky každoroční návštěvy SFRJ, zabavování cestovních pasů a jejich opětovné vydávání na veřejných záchodcích v Přerově. To vše je licentia poetica, po které by pes neštěk´, kdyby Hedviček nedával tak okázale najevo svůj antibolševismus (věšení komunistů i s manželkami, manžely a jejich dětmi, tvrzení, že komunista nemůže vytvářet umění, slastné snové plácání se v teplé bolševické krvi). Vzniká otázka, proč se tak do role antikomunisty vžil. Jedním možným důvodem je emigrantská deprivace, jak uvádíte, druhým (pře)kompenzace náhlého poklesu významnosti své osoby a relativně vyšší životní úrovně v ČSSR do bezvýznamnosti, kdy najednou ničím nevynikal.

      Vymazat
    7. Hedvíček zmizel za hranice právě v době, kdy začalo zatýkání pašeráků embargovaných integr. obvodů za nedovolené podnikání. V období 1978-85 se na této činnosti dalo vydělat jmění.

      Celá rodina musela honem zmizet, jinak by živitel skončil za katrem. Protekční místo v Seliku s nádherným platem, vedlejší příjem učitele jízd ve Svazarmu, pohodlný život v Kojetíně ... atd. - všechno pryč. Najednou nejistota a z váženého s. Hedvíčka se stala za hranicemi nula, bez šance se nějak uplatnit. Krom řízení náklaďáku ani nic kloudného neuměl. Na krku manželku, dvě malé děti, všude plno krásných věcí, ale do kapsy hluboko ...

      Uvědomil si, že ačkoliv komunistům a celému režimu pomáhla ze všech sil, oni ho prakticky vyštvali do nejistoty, bezvýznamnosti a bídy. Začal je nenávidět a s nenávistí i odst přehánět.

      Druhá varianta je, že do zahraničí byl vysazen komunisty, kteří ho něčím mohli a dodnes i mohou vydírat.

      Vymazat
    8. Druhá varianta tedy je, že Hedvu přes Kanadu do USA poslala jako "uloženku" čs. či sov. rozvědka, možná obě, a v začátcích soudruzi celé rodině i pomáhali. Proto asi Hedvíček podrobně zná, jak to chodilo s "upravenci". Jeho antikomunismus může být druh maskování.

      Vymazat
    9. To jsou divoké spekulace. Rozvědka, československá i ruská, najímala lidi, kteří měli předpoklady v cílové zemi se někam propracovat, ne niemandy, jejichž kariéra skončila na posici pomocného dealera aut a předáka party zedníků.

      Vymazat
    10. To je možné, ale pro soudruhy je lepší alespoň něco než-li vůbec nic. Třeba mysleli do budoucna. Přes fotra lze přece zverbovat i jeho potomky. Stačí pohrozit jeho prozrazením a následným dominovým efektem.

      Vymazat
    11. Úřední věstník L 281 , 23/11/1995 S. 0031 - 0050
      PRÁVO SUBJEKTU ÚDAJŮ NA PŘÍSTUP K ÚDAJŮM, EVROPSKÝ PARLAMENT A RADA EVROPSKÉ UNIE
      Článek 12, Právo na přístup
      Členské státy zaručí každému subjektu údajů právo získat od správce:
      a) bez omezení, v rozumných intervalech a bez prodlení nebo nadměrných nákladů:
      - potvrzení, že údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, jakož i informace týkající se alespoň účelů zpracování, kategorií údajů, na které se zpracování vztahuje, a příjemců nebo kategorií příjemců, kterým jsou údaje sdělovány,

      Vymazat
    12. Pane Pecino, podle toho co dotycny p.Hedvicek zverejnil na svem blogu, dostal jste 3 strankovou odpoved, v podstate ve Vas prospech. Zabranuje Vam neco zverejnit tu korespondenci?

      Nevim zda to s tim koncilo a nebo se dozadujete dalsiho vysvetleni ale zajimalo by mne zda li jste byl upozornen pri zadosti o badatelskou cinnost ze Vase osobni udaje tykajici se dotycneho svazku nebudou ochraneny.

      Vymazat
    13. Vámi citované právo se týká informace o příjemcích nebo kategorii příjemců, nezaručuje tedy možnost dozvědět se, kdo konkrétně svazek StB studoval, ale že k němu mají přístup žadatelé ("badatelé") podle zákona o zpřístupnění svazků.

      Jakou korespondenci jsem nezveřejnil? Tu, co vystavil Hedviček, samozřejmě ano, vždyť ji převzal z mého blogu!

      Dalšího vysvětlení se nedožaduji, a na nic jsem upozorněn nebyl, taky nebylo na co: informace z badatelského listu nemají být nikomu dostupné.

      Vymazat
  31. Hedvickovi pasluhove by meli vesvetlit nabidku jejich guru:

    Vypisuji financni odmenu...
    3. července 2012 v 19:40 | Ross Hedvicek | Clanky osvetove
    Nabizim podstatnou odmenu v US dolarech tomu, kdo mi doruci (i v elektronicke forme) kopie StB svazku a spisu na Tomase Krystlika, Jiriho Vanka, Karla Mertu a Stanislava Pence. U Tomase Krystlika mne zajimaji i dokumenty z jeho "obchodni cinnosti" na Sumave a v Praze a dokumenty uradu socialni podpory v BRD. V pripade Davida Wernera mne zajimaji StB spisy jeho rodicu a dokumenty ohledne upravenectvi jeho rodicu. Take mne zajimaji lekarske zaznamy z jeho psychiatricke hospitalizace v minulosti v Curychu. V pripade MVDr. Veroniky Valdove mne zajimaji opet jeji lekarske psychiatricke zaznamy, jeji trestni rejstrik ze Spanelska a Velke Britanie a jeji lekarske zaznamy z doby jejiho tehotenstvi v dobe sebevrazdy Jana Benese. V pripade Tomase Peciny mne zajimaji kopie dokumentu z jeho minule defraudacni cinnosti a kopie dokumentu o tom, kolik penez defraudoval z jeho soucasnych "spolku". Veskere dokumenty mam v umyslu zverejnit. Vyse odmeny nebude verejne diskutovana, ani pozdeji zverejnena - asi ve stylu zajemce o to kolik stoji Rolls Royce - pokud se musite ptat, pak si to urcite nemuzete dovolit. Podvodnikum, vyderacum a vychcankum jako vyseuvedeni a nebo Miroslav Vaclavek se doporucuje mne ani nekontaktovat. Jsem rovnez ochoten financne odmenit toho, kdo tyto dokumenty zverejni i sam kdekoliv na internetu a da mi vedet. Jmeno toho, kdo to zaridi nebude nikdy zverejneno.

    Proc nejste pohorseni jeho nabidkou, ktera vyziva k trestnym cinum.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GURU ae obrací na členy své sekty pro nové drby v kruhu přesazených českých luhů a hajů...Tam asi po zveřejnění článku stály fronty u archivů StB..
      Bohužel, Davide, něco tam chybí.... Mě zajímají informace pikantnejšího rázu , jako,
      potvrzení že Tomáš Pecina je homouš, poněvadž se mi to nezdá a taky zda-li emigrant David ve šveicu opravdu ošukává kozu Hildegardu...
      To je víc zajímavé, nemyslíte ?

      Vymazat
  32. R.Hedvicek jinak pise a jinak v realu jedna.
    Na svem webu otiskuje prispevky od byvalych dustojniku CSLA (napriklad komentare se jimi jen hemzi), nebo dustojniku StB a Pohranicni straze. Docetl jsem se o tom tady.
    Dvorana hlouposti RH

    OdpovědětVymazat
  33. Mam takovy dojem ze Archivni Zakon se nevztahuje na § 140/1996 Sb.Zákona o zpřístupnění svazků vzniklých činností bývalé Státní bezpečnosti, coz naznacuje ucel zakona:
    § 1,Účelem zákona je co nejširší odhalení praxe komunistického režimu při potlačování politických práv a svobod vykonávané prostřednictvím tajných represivních složek totalitního státu. Zákon umožňuje zpřístupnit pronásledovaným osobám dokumenty o jejich pronásledování a zveřejnit údaje o vykonavatelích tohoto pronásledování a jejich činnosti.

    § 10a (1) Archiv před zpřístupněním dokumentu oprávněnému žadateli znečitelní v kopii dokumentu datum narození a bydliště jiných osob, jakož i všechny údaje o jejich soukromém a rodinném životě, o jejich trestné činnosti, zdraví a majetkových poměrech.

    Proc tam zustali osobni informace ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože toto ustanovení vykládají restriktivně. Ale Hedvičkovi by to stejně nepomohlo, informace o jeho členství v SSM údajem o jeho soukromém a rodinném životě není.

      Vymazat
    2. Je směšné, když se někdo (Rostislav Hedvíček) dovolává zákona o ochraně osobních údajů a současně (po mnoho let) šíří na svých stránkách pamflety typu:

      "Vypisuji financni odmenu...
      3. července 2012 v 19:40 | Ross Hedvicek | Clanky osvetove
      Nabizim podstatnou odmenu v US dolarech tomu, kdo mi doruci (i v elektronicke forme) kopie StB svazku a spisu na Tomase Krystlika, Jiriho Vanka, Karla Mertu a Stanislava Pence. U Tomase Krystlika mne zajimaji i dokumenty z jeho "obchodni cinnosti" na Sumave a v Praze a dokumenty uradu socialni podpory v BRD. V pripade Davida Wernera mne zajimaji StB spisy jeho rodicu a dokumenty ohledne upravenectvi jeho rodicu. Take mne zajimaji lekarske zaznamy z jeho psychiatricke hospitalizace v minulosti v Curychu. V pripade MVDr. Veroniky Valdove mne zajimaji opet jeji lekarske psychiatricke zaznamy, jeji trestni rejstrik ze Spanelska a Velke Britanie a jeji lekarske zaznamy z doby jejiho tehotenstvi v dobe sebevrazdy Jana Benese. V pripade Tomase Peciny mne zajimaji kopie dokumentu z jeho minule defraudacni cinnosti a kopie dokumentu o tom, kolik penez defraudoval z jeho soucasnych "spolku". Veskere dokumenty mam v umyslu zverejnit. Vyse odmeny nebude verejne diskutovana, ani pozdeji zverejnena - asi ve stylu zajemce o to kolik stoji Rolls Royce - pokud se musite ptat, pak si to urcite nemuzete dovolit. Podvodnikum, vyderacum a vychcankum jako vyseuvedeni a nebo Miroslav Vaclavek se doporucuje mne ani nekontaktovat. Jsem rovnez ochoten financne odmenit toho, kdo tyto dokumenty zverejni i sam kdekoliv na internetu a da mi vedet. Jmeno toho, kdo to zaridi nebude nikdy zverejneno."

      a v Praze zaměstnává ženu, která 16 hodin denně anonymně napadá Hedvíčkovy kritiky a jejich rodiny.

      Vymazat
  34. Nějaký badatel si okopíroval StB dokumenty ohledně R.H. a uveřejnil je na internetu. Dokumenty obsahují (ne-anonymizované) vypovědi svědků v kauze ilegálního opuštění ČSSR v roce 1986 panem R.H. a jeho rodinou. Pan R.H. založil před léty blog, na který přispívali mimo jiné i pánové T.P a T.K. S těmito pány (a asi s jinými) se pan R.H. znesvářil. Ůdajně proto, že pan R.H. tvrdil, že nebyl členem SSM, zatímco ti druzí pánové míní, že byl. Důkaz nalezli ve svazcích StB. Obě strany od té doby vedou válku. Což mi připadá velmi dětinské, absurdní, směšné, smutné, i úchylné. Lhát se samozřejmě nemá (kdo nikdy nezalhal ať první hodí kamenem).
    Zveřejňování záznamů StB s výpovědí lidí (a informacemi o nich), kteří s pány T.P. a T.K. asi nikdy neměli nic společného, nemohu než vidět jako neoprávněný zásah do jejich soukromí. StB záznamy o obžalovaných jako prubířský kámen, členství v SSM jako důkaz absolutní kolaborace? Pan T.P. asi vysvětlí, že na tom zveřejňování není nic nezákoného. Komunističtí soudci, které má jinak permanentně pod muškou, mu k jeho radosti asi tentokrát dají za pravdu. "Badatel" má právo na anonymitu. Pro mne ta aféra zapáchá.
    Představte si, že jsem za bolševiků utekl za kopečky a byl za to odsouzen. Při vyšetřování mého provinění vyslýchala StB moje příbuzné kteří se podle protokolu "neskrývali" se svým kladným postojem k socialistickému zřízení, aby neškodili svým dětem. Po letech se najde nějaký Jurášek, který má na mne má - právem či neprávem - vztek, okopíruje si můj StB spis, a zveřejní výpovědi a privátní informace mých příbuzných. Pokud je tohle v mezích zákona, tak ten zákon není dobrý. (Třebaže je to pořád lepší, než bylo za komunistů.)
    Jsem zvědav, čeho budeme svědky, až se znesváří pánové T.K. a T.P. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měl byste si o tom všem nejprve něco přečíst.

      Vymazat
    2. Jsem dost tolerantní člověk a nějaká ta drobná "emigrantská latina", jak tomu říkám, mě nerozhodí. Ale u Hedvička to dostoupilo psychotické podoby; nemůžete zároveň vyprávět, jak jste jako kulacký synek nedostával ani mléko ve škole, a že každý komunista by měl viset, včetně dětí komunistů, a jak se vám zdají sny, že se brouzdáte potoky krve, a ta krev je krev komunistů, aniž byste k tomu měl morální pouvoir ve formě pravdivosti tvrzení ohledně své minulosti.

      Lidé, kteří proti komunistům skutečně bojovali, jsou nyní daleko méně militantní než "hedvičci". Jak říkal Adam Michnik, "nebyl jsem s vámi předtím zbabělý, proto teď s vámi nemusím být statečný."

      Vymazat
    3. Jak ten spor zacal neni podstatne, co je smutne je fakt ze p.Pecina pokladaje se rozumnejsi p.Hedvicka, nedokazal jak se rika "Rozumnejsi ustoupi" a jelikoz se ho to primo netykalo presto se na RH vrhnul. Nic tim nedokazak, RH blog pokracuje a sam se neblaho proslul vyhrozujicim e-mailem tykajici se znovu zverejneni RH stb spisu na WWW, Ve spisu prakticky zadna spina neni, a kazdy kdo byl odsouzen za opusteni republiky ma kladny a jemu podobny. Lidi uz nikomu v te dobe skodit nechteli.
      (Kredit p.Pecinovi za zpochybneni dokumentu RH-STB spoluprace ktery p.Krystlik mstive zverejnil na WWW.)

      Cela afera je nesmyslna , Proc to udelal je jeho veci, ale nebylo to nutne, nikam to nevedlo, nic se nezmenilo.

      Vymazat
    4. Boehme jako obhajce kojetinskeho silence vegetujiciho na Floride, clena SSM, SCSP, kandidata KSC, clena LM a zamestnance svazarmu (kde skolil brance pro armadu totalitniho) je pochopitelne ze se zde ukajite diskuzi o nezajimavych juristickych formalitach a marne se snazite bagatelizovat hedvickovo pocinani. Faktem zustava ze vas nejapny mandant hrube difamuje radu slusnych lidi, coz je v civilizovanych statech trestny cin.
      Navic zneuziva starsi pomatenou zenu, zmitanou bouri hormonu, k terorizovani svych odpurcu.
      Je smutne ze nechcete chapat na ci strane je pravo.

      Vymazat
    5. Jak ten spor začal není podstatné ... p.Pecina pokládaje ... a jelikož se ho to přímo netýkalo ...

      Není to pravda. Hedvíček začal TP (i ostatní, kteří mu přestali věřit) okamžitě hrubě napadat: psát pomluvy, tropit si posměch fotomontážemi ... atp. Protesty na své vymyšlené blbosti okamžitě mazal a blokoval. Včera se o kojetínském svazákovi a svazarmovci zmínil někdo z jeho někdejšího okolí a kdoví, co na "antikomunistu" z Floridy ještě praskne.

      Vymazat
    6. GB: Vaše spinnování je celkem trapné. Hedviček nejdřív lhal o své minulosti, pak špinil lidi, kteří k němu (právem) ztratili důvěru, ale vina je na mně, případně "na obou". Nejsem to já, kdo se musí vypořádat se svou minulostí, a tím pro mě záležitost, o které jsem původně ani nechtěl psát, končí.

      Vymazat
  35. Holešov – Významnou událostí posledních dnů týkající se holešovské Šachovy synagogy bylo oficiální předání hodnotného daru – chrámové opony a dvou hebrejských knih.
    Slavnostní událost předání daru se v synagoze uskutečnila v pondělí 8. dubna za přítomnosti dvou, z celkově třech dárců. Byli jimi pan Ross Hedvíček, český emigrant, který žije v současné době v USA – Kalifornii a pan Karel Jemelka z Přerova, přes kterého probíhala veškerá jednání mezi americkou, kanadskou a českou stranou. Poslední z dárců, pan Luis Dědík, emigrant žijící v Kanadě, který do té doby oponu fyzicky vlastnil, předávacího aktu přítomen nebyl (moje poz. : pan Luis lezel v nemocnici po tezke automobilove nehode).

    Prectete si nasledujici skvost: PODLE A PRIMITIVNI UDANI ZE STRANY ZDEJSICH DISKUTUJICICH, samozrejme pod falesnou identitou:

    Od: pavel.novotny365@seznam.cz
    Datum: 20. 10. 2013
    Předmět: kauza Šachova synagoga

    Dobrý den,
    reaguji na tento článek: http://www.holesov.cz/aktuality/648-holesovskou-synagogu-ozdobila-darovana-chramova-opona a http://dokumenty.holesov.cz/sk/holesovsko/2013/Holesovsko%20duben.pdf

    Město Holešov a Šachova synagoga VŮBEC nemají tušení, s jakými lidmi se to zapletli... "Luis" (ve skutečnosti Ludvík) Dědík je předním členem tzv.zrůdné Hedvíčkovy sekty. Za minulého režimu to byl velmi aktivní lampasák, člen KSČ a kandidát do ÚV KSČ(!). A do Kanady "emigroval" až dlouho po r. 1990.
    "Ross Hedvicek" (ve skutečnosti Rostislav Hedvíček) je hlavní postavou této skupiny: známý to spammer a internetový provokatér, vysoce amorální, nenávistná a vulgární osoba - jeho výroky si můžete přečíst zde:http://hedvicek.unas.cz/ (doporučuji scrolovat níže, na jednotlivé výroky), a samozřejmě si tyto výroky můžete ověřit kliknutím na "o" - odkaz, popř. "z" - záloha.
    Po přečtení těchto výroků vám bude jasné, že Hedvíček je nebezpečný člověk (mj. ho vyšetřoval FBI a ATF). Je na něj v ČR podáno spousta trestních oznámení (hanobení národa, šíření poplašné zprávy, pomluvy, urážky na cti, atd.), jedna advokátní kancelář proti němu podala žalobu. Je "guru" jeho sekty, kde jsou jedinci bezvýhradně s ním ve všem souhlasící, kteří jsou naladěni na stejně zrůdnou a nenávistnou notu (jejich výroky jsou pak zde: http://hedvicek.unas.cz/2.htm).
    Karel Jemelka je Hedvíčkův švagr, je mu taktéž oddaný a členem jeho sekty.

    s pozdravem

    Pavel Novotný

    JAKO MALE DETI, ZE! VY JSTE TAK NEVINNI A PRAVDOMLUVNI! Email byl rozeslan velkemu mnozstvi lidi, vsem zamestnancum holesovskeho mestskeho uradu, kteri maji email (od starosty, vsem urednikum az po kancelar ridici odvoz odpadku a popela). A takoveto diskutujici vy nevymazete, pane Pecino. Byly zde ale prispevky, moc dobre jsem si vsimla - naprosto slusne - a ty jste vymazal? Aha?!

    OdpovědětVymazat
  36. Pane Pecino, vadi snad vasim diskutujicim Zide?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mazat budu – tak jako doposud – příspěvky, které jsou vulgární nebo irelevantní, bez ohledu na autora. Žádného Pavla Novotného neznám a nemíním na tom ani nic měnit.

      Vymazat
    2. Pravomoc rozhodovat o tom, který příspěvek na můj blog patří, si, když dovolíte, prozatím ponechám.

      Vymazat
    3. To:Anonymní20. února 2014 7:23-10:12
      Pana RH se nezastavam, jeho radikalni Blog existoval davno pred tim nez panove Pecina a Krystlik se k nemu prihlasili. zdroj: WWW. Kdyz k nemu jak rikaji pozdeji ztratili "Duveru" bylo jednoduche odejit s pozdravem "Mej se hezky".

      Nebylo treba se stourat v STB spisech, zverejnit osobni informace o jeho rodine, detech, manzelce, vymyslet teorie o pasovani, a spolupraci s STB,atd. To, po pravde receno nepomohlo nikomu a spise radikalizovalo komunitu ctenaru. Vysledek cele dvoulete afery je ze se nic nezmenilo.

      Mimo jine, souhlasim s Pecinou, udrzovat poradek, jinak by to byla dalsi zumpa "Ala Krystlik".
      PS. Co znamena "spinnování "?

      Vymazat
    4. bylo jednoduche odejit s pozdravem

      Hedvíček ale začal své kritiky a odpůrce okamžitě pomlouvat a urážet. Nedělejte, že to nevíte!

      Vymazat
    5. bylo jednoduche odejit s pozdravem

      Copak jsem to neudělal? Povšimněte si časového pořadí. Když jsem Hedvičkovi (do jeho CS-clubu, ze kterého jsem byl okamžitě poté vyloučen) napsal, že vím, co je obsahem jeho svazku, a že jeho lhaní a házení špíny na Stanislava Pence nebudu dál tolerovat, napsal o mně sprostý text (dnes již neexistuje, byl na adrese http://hedvicek.blog.cz/1109/proflaknuti-zlodeji-po-vaclavaku-chodeji). Až poté jsem na svém blogu zveřejnil svůj post Difamační koutek aneb Dichtung und Wahrheit).

      Nebylo treba se stourat v STB spisech, zverejnit osobni informace o jeho rodine, detech, manzelce, vymyslet teorie o pasovani, a spolupraci s STB,atd.

      Bylo (míněno vyžádat si a prostudovat jeho spis). Jak jsem napsal, Wahrheit pro mě bude vždycky před Dichtung.

      Co znamena "spinnování "?

      To, co děláte vy: překrucování skutečnosti v něčím zájmu.

      Vymazat
    6. "napsal o mně sprostý text (dnes již neexistuje, ..."

      Tento ubohý pamflet, kde se Hedvíček po svém pokoušel pomstít na svých kriticích dokonale ilustruje jeho podlý charakter.
      Je dodnes ku přečtení na: http://hedvicek.unas.cz/zaloha_2/proflaknuti-zlodeji-po-vaclavaku-chodeji.htm

      Odpovídající jsou i reakce Hedvíčkových čtenářů:

      3 Ruda Flegr Ruda Flegr | E-mail | Pondělí v 17:34

      Rosto vyskrtni prosim muj mail z adresare na zasilani odkazu tvych clanku. Dekuji za vse dobre v minulosti.

      Jakož i Blanky Havlíčkové, Hedvíčkovy pražské tajemnice a ničeho se neštítící záškodnice:

      21 Pronájem bytu v Tejnické Pronájem bytu v Tejnické | Úterý v 11:41

      Protože mám z ostudy kabát, rozhodl jsem se k tomuto kroku:
      http://www.bezrealitky.cz/nemovitosti-byty-domy/83664-nabidka-pronajem-bytu-tejnicka-praha-10/
      22 Inzerát Inzerát | Úterý v 11:48

      http://www.bezrealitky.cz/nemovitosti-byty-domy/158252-nabidka-pronajem-bytu-tejnicka-praha/
      23 Jenda Jenda | Úterý v 11:54

      [22]: Nové místo pro scházení Sudetoněmecké ligy. Na nájem se hoši z ligy složíte. S pozdravem Hajl Hitla ať se daří!

      Vymazat
  37. Pane Pecino, Váš blog při připomíná bulvární plátek. Snažíte se působit seriozně, ale zůstalo to pouze u snahy. Spíše to evokuje pavlač, kde každý přidá nějaký drb, pomluvu či špínu. Není Vám to trapné to tolerovat a navíc tendenčně nechávat pouze příspěvky, které Vám lezou do zadnice?

    OdpovědětVymazat
  38. To: Tomáš Pecina22. února 2014 14:36
    “Wahrheit pro mě bude vždycky před Dichtung”.
    GB:Bohuzel nerozumim tomu co jste napsal. Nemcina je sice moje materska rec, ale bohuzel jsem si ji nezachoval. Z obavy spatneho porozumeni , Cesky nebo Anglicky , prosim.

    Co znamena "spinnování "? “To, co děláte vy: překrucování skutečnosti v něčím zájmu”.

    GB: Bohuzel Vam ani v tomto nemohu vyhovet, vsechny informace ktere jsem zde dal jsou z WWW, nic jsem nepridal a nevymyslel. Tudiz neni co prekrucovat, pouze zverejnit. (Nazor je ciste osobni)

    To: Anonymní 22. února 2014 12:43 Nesouhlasim s kritikou Stanislava Pence, at je od kohokoliv, neudelal nic co by nebylo pristupne verejnosti, drive ci pozdeji. Ostatne seznam jmen tech co odesli z CSSR je pouse manifestem nesouhlasu s tamnejsim rezimem.
    Je tezke ustanovit casovy postup kdo a kdy co zacal, a ani to neni dulezite. Strana ktera se hlasi k vyssi moralni hodnote, (verim ze to je p.Pecina) mela proste a jednoduse odstoupit s jednoduchym, “ Fair well”. Pokud si p.Pecina myslil ze Hedvicek je pomatenec, tak se divim ze se s nim zabyval. Kdo zacal hazet spinu je bezpredmetne! Diky za diskuzi a Vas nazor, na toto thema.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zachovéte klid, já su ze Svazarmu Kokoti jste vy.24. února 2014 12:12

      Jak jsem vstópil do Svazarmu

      Tož to se děcka mělo tak. Jednúc sme z Jarynem Kořkou neměli co dělat. Všecko co sa dalo zme už rozbili, lampy veřejného osvětlení porozbíjali, motórky pokradli (za to mně ti komunisti odsoudili jako politického vězňa) a kočky keré neutekly pozabíjali. Protože mamě už bylo hanba, že v šestnásti eště chodím pořád do Pionýra a řekla Karlovi Jemelkovi, kerý sa o ty nejmladší pionýrky staral sám a zamykal sa s nima jako vedócí oddílu V.I.Lenina Kojetín v búdě, že nebyt teho, že Jarynův tata byl ezenbák tož by z něho byl taky politický vězeň, aby nám už konečně ukončil členství. Že už nézme žádné Jiskry. No ja, ale co potem včil dělat. Když najednúc přišlo vnuknutí. Sledovali zme s Jarynem sóseda, kterému můj tata záviděli jeho pásku PS-VB až k jednému domu. Že tam visely krásné červené fangle a všici uvnitř měli uniformu. Když mně sódruzi zahlédli hned říkali, že mňa berú za dělostřelca. Protože su už pod pohledu silný a blbý. Tak sem vstúpil do Svazarmu. A ne enem tam. Ale hned mňa vzali aj do socialistického svazu mládeže, který vedla ta moja. Ale to sme sa eště neznali. Enem vím, že jí to tuze ve svazáckém kroju slušelo. Nikdy jsem netvrdil, ze jsem uplne normalni, ale zrejme nikdo netusil, ze mi jebe az zas tak moc. Ale nepředbíhajme. A jednoduse vam preji ABY STE CHCIPLI A TO CO NEJDRIV!!!… jaka prasata vzdy Cesi.

      Vymazat
    2. Měl byste si vždycky napřed ujasnit, které nářečí hodláte parodovat a podle toho volit i místopisné názvy. Tohle je nějaký cajzlovský mix, kterým by mluvila dcera lišky Bystroušky, znásilněné strýčkem Pagáčem.

      Vymazat
    3. Nemcina je sice moje materska rec, ale bohuzel jsem si ji nezachoval.

      Říkáte nesmysl. Mateřština se nezapomíná. Snad nějaký ten výraz, který ale najdete ve slovníku. Připomíná mi to čecháčky, kteří po měsíčním pobytu v USA doma pak těžce hledají česká slova a mluví s americkým přízvukem ...

      Vymazat
    4. @ gogo24. února 2014 12:21

      Vy jste z Moravy?

      Vymazat
    5. To: Anonymní24. února 2014 14:01
      Mate pravdu, taky jsem se s takovymi Cechy setkal. “Cesky zapomeli a Anglicky se nenaucili", jako ten American z Vysocan.
      Mamu jsem ztratil ve dvou letech a tam moje Nemcina skoncila. Jen nechapu proc p.Pecina micha nemecka a ceska slova v jedne vete. Google preklad nedava smysl tak je lepsi se zeptat, nez si domyslet. T Krystlik oznacil Pecinu pravnikem, tak nedava smysl aby se jako pravnik vyjadril nepresne.
      “Wahrheit pro mě bude vždycky před Dichtung” , preklad “dichtung”=poezie? Tak ze dava prednost pravde a ne poezii? Nebylo by jednoduzsi se vyjadrit Cesky? (rikalo se”mluv jak ti zobak narost”)

      Vymazat
    6. Co znamená Dichtung und Wahrheit, patří k základní středoevropské vzdělanostní výbavě. Je mi líto, ale nebudu svůj blog přizpůsobovat faktu, že někteří diskutující ji postrádají.

      Vymazat
    7. A pouze na vysvětlenou, proč jsem v minulém příspěvku použil ton, ke kterému normálně nesahám: Domnívám se, že "George Boehm" nejedná bona fide a cokoli tedy napíšu, bude v konečném efektu použito proti mně. Jestliže Hedviček o mně bude publikovat sebenevídanější sprostoty, bude to tímto pseudonymem tiše tolerováno, kdežto cokoli nepěkného, třebaže podloženého fakty, o něm uvedu já, G. Boehm vyloží jako znak toho, že jednám amorálně a je úplně jedno, na co jsem tím reagoval. Takové diskuse se účastnit odmítám, to je zhruba stejné, jako diskutovat se správci na české wikipedii.

      Vymazat
    8. Líbí se mi Vaše elegantní odpovědi, p. Pecino. Česká wikipedie i její správci jsou kapitola sama pro sebe. Vámi odkazovanou autobiografii J.W.Goethe "Aus meinem Leben. Dichtung und Wahrheit" např. postrádá.

      Vymazat
    9. Vas odkaz na WIKI : Aus meinem Leben: Dichtung und Wahrheit (Z mého života, Poezie a pravda, Román, Goethe)je sice obdivuhodny, nicmene jste se obratne vyhnul otazce: “Co tim chtel basnik rici”.
      Pecinuv: “Wahrheit pro mě bude vždycky před Dichtung” ma s Goethe autobiografii ‘Poetry and Truth’ pramalo spolecneho, navzdory “stredoevropskemu vzdelani”.
      Pro vyber slov,a domnene vzdelanosti vam par ctenaru zatleska bez nejmensi potuchy co jste tim chtel rici.

      Vymazat
    10. “Domnivate” se zbytecne, a zadny“bias” proti Vam nemam. Naopak, dal jsem Vam nekolikrat za pravdu a mate naproste pravo se branit proti nepravdivym pomluvam. Jen nesouhlasim s metodami ktere jste pouzil. Protoze tim jste spadnul na uroven protivnika. To nebylo treba pokud mate moralni prevahu.
      FYI: p.Hedvicka, neznam,k Vam jsem se dostal (omylem) prez Krystlikuv Blog kde se o Hedvickovi stale pise, a muj ojedinely zajem spocival v otazce proc se “Tri Kamaradi” znepratelili. Nic jsem si nevymyslel, Pecina & Krystlik www.konverzace jsou pouze Vase slova, jak by jste rekl spise “Wahrheit” nez “Dichtung”.

      Vymazat
    11. Hedvicek si vas uz temer dva roky vubec nevsima. Toto valecne tazeni jste zahajil vy, stejne jako Krystlik to predesle. Patrne ochabl zajem ctenaru ...

      Vymazat
    12. Pecina uz vymazal spoustu prispevku, jisteze si zveda ctenost. Jinak by predstihl i predsedu sudetonemcke zupy Krystlika a jeho blog.

      Vymazat
    13. GB: Přesně jste potvrdil, co jsem napsal: ať udělá Hedviček cokoli, chyba je u mě. Tímto diskusi s vámi, když dovolíte, za sebe uzavírám; nic vám přirozeně nebrání pokračovat v ní s jinými. Na rozdíl od Hedvička, který na svých blozích nic jiného než chválu a obdiv nepřipouští, je tento blog prostorem pro demokratickou diskusi. Mažu pouze příspěvky, které uznám za sprosté a/nebo irelevantní.

      Vymazat
    14. Hedvicek si vas uz temer dva roky vubec nevsima.

      Pomluvy a spineni urcitych lidi ale ze svych blogu dosud neodstranil.

      Vymazat
  39. “Co tim chtel basnik rici ?”.
    Bych rekl, Georgi,
    ze zde je dilo Goetheho pouzito jako metafora.
    Vyraz "Dichtung " neprekladam jako poesii, ale jako basneni, tedy tvorbu zalozenou na fantasii. . Jako ze Hedvicek o svem zivote basnil a vybasnene , vymyslene prihody predkladal ctenarum za pravdu..... Jinymi slovy, - alespon tak tomu rozumim, - T.P. napsal, ze dava prednost proste pravde pred vymyslenym babenim..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ariel, diky. Ja jsem tomu tak rozumel od pocatku, jen jsem si nebyl jisty se svou Cestinou. Clovek se pak radsi zepta, na coz p. Pecina mohl odpovedet tak jako vy. Thanks

      Vymazat
  40. Pane Pecina, ja se ale opravdu s Hedvickem nezabyvam, a rozhodne mu za pravdu nedavam, nic jsem si o nem neoveril a po pravde receno co jsem videl na WWW, ani nechci. Je zcela mozne ze mate ve vsem pravdu, nevim kolikrat to musim opakovat, nic jsem nepridal k Vasim a Krystlikovym komentarum, je na ctenari si udelat zaver.
    Jsem rad ze mazete nevkusne a sproste komentare, to jsem jiz napsal nekolikrat, jinak by to byla zumpa ala Krystlik. Naopak, Vase clanky a postoj proti systemu jsou daleko vyssi urovne nez co jsem videl u Krystlika a jsem rad kdyz obcas pichnete do vosiho hnizda vasi "Demogracie".
    Jak jsem jiz naznacil, nesouhlasim pouze s Vasim stylem a metodou RH sporu. Tim nechci rici ze Vas z neceho vinim, pouze jsem nazoru ze jste to mohl udelat na vyssim principu “civility”. Take koncim, diky za prostor a diskuzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Boehme, kde jste prisel na to, ze to, co vam predklada p.Pecina je prosta pravda? Co se tyce "basneni", basneni neni lez a to, co tady predvadi vetsina diskutujicich je spis besneni ... a krome toho je to vsechno doslova a do pismene lez.

      Co se tyce vasi vety "Mimo jine, souhlasim s Pecinou, udrzovat poradek, jinak by to byla dalsi zumpa "Ala Krystlik". JAKY PORADEK MATE NA MYSLI? CTETE KOMENTARE POZORNE?! Jisteze ne. Vetsina z nich za to nestoji. Cili je to presne to, co pisete: DALSI ZUMPA A LA KRYSTLIK.

      Vymazat
    2. Paní Jiřino,
      pan Hedvíček má dodnes na svých stránkách následující inzerát:

      Dnes v 19:40 | Ross Hedvicek | Clanky osvetove
      Nabizim podstatnou odmenu v US dolarech tomu, kdo mi doruci (i v elektronicke forme) kopie StB svazku a spisu na Tomase Krystlika, Jiriho Vanka, Karla Mertu a Stanislava Pence. U Tomase Krystlika mne zajimaji i dokumenty z jeho "obchodni cinnosti" na Sumave a v Praze a dokumenty uradu socialni podpory v BRD. V pripade Davida Wernera mne zajimaji StB spisy jeho rodicu a dokumenty ohledne upravenectvi jeho rodicu. Take mne zajimaji lekarske zaznamy z jeho psychiatricke hospitalizace v minulosti v Curychu. V pripade MVDr. Veroniky Valdove mne zajimaji opet jeji lekarske psychiatricke zaznamy, jeji trestni rejstrik ze Spanelska a Velke Britanie a jeji lekarske zaznamy z doby jejiho tehotenstvi v dobe sebevrazdy Jana Benese. V pripade Tomase Peciny mne zajimaji kopie dokumentu z jeho minule defraudacni cinnosti a kopie dokumentu o tom, kolik penez defraudoval z jeho soucasnych "spolku". Veskere dokumenty mam v umyslu zverejnit. Vyse odmeny nebude verejne diskutovana, ani pozdeji zverejnena - asi ve stylu zajemce o to kolik stoji Rolls Royce - pokud se musite ptat, pak si to urcite nemuzete dovolit. Podvodnikum, vyderacum a vychcankum jako vyseuvedeni a nebo Miroslav Vaclavek se doporucuje mne ani nekontaktovat. Jsem rovnez ochoten financne odmenit toho, kdo tyto dokumenty zverejni i sam kdekoliv na internetu a da mi vedet. Jmeno toho, kdo to zaridi nebude nikdy zverejneno..

      Vy jste ho četla, jakož i mnoho dalších Hedvíčkových nestoudností - a nic Vás nepobouřilo! Dovoluji si za Vás za panem Hedvíčkem uplivnout jakož lidem, které Vy nazýváte žumpou, najmě panu Pecinovi a Krystlíkovi, vyjadřit sympatie.

      Vymazat
    3. Hedvíček o sobě zapírá doložitelné skutečnosti a o jiných šíří jen pomluvy. Jak na něj "vzpomínají" v okolí Kojetína je také velmi zajímavé.

      Vymazat
    4. No, mne je jedno, jak na p.Hedvicka vzpominaji opustene milenky okolo Kojetina , ziji v pritomnosti a zajimaji mne milenky soucasne, usmevne pikantnosti dnesni....
      Docela se vede dobre.. Dnes totiz panu Rostovi jeho blog vyjimecne funguje - ta "blog.cz" je velmi diletantska provincni domena - vetsinou mi mym prohlizecem nejde nastavit.
      Nasledne dneska, k nedelni odpoledni kave, mam na nastence surealistickou operu, kde pani Jirina pri vinecku podava jeji ztvarneni Rusalky.. Globalni oteplovani asi zpusobilo, ze ted i v Cesku rostou palmy....Pozor, brzo budou v ceskych rybnicich i aligatori...:-)

      Vymazat
    5. Cha! Uz tam jsou pani Danielo, uz i tam jsou! Aligatori, a zraloci, mydlo s jelenem, mydlova opera (o jedne bych vedela, netypicky ceska a nejmene dva roky dlouha, skoro jako tasemnice), slepice a pijavice. Palmy rostou v raji a v botanicke zahrade a pod nasimi okny tece vodicka, napoj mi ma mila meho konicka, Praha je vsech Cechu raj, at zije Bajkal, Bajkal,Aj!

      Pane Pecino posledni prispevek (narozdil od predeslych) snad sprosty neni, ale rada bych vedela v cem je relevantní?

      Vymazat
    6. Poslední z 200 Hedvových víceméně vychloubačných videozáznamů je "Jiřina Korčáková - Srdečné pozdravy z Prahy ...". Té afektované paní již hrabe dokonale.
      http://www.youtube.com/watch?v=nENqXRyFJD4

      Vymazat
    7. Co máte proti opeře? Já to oceňuji, jen bych místo klasiky raději něco aktuálního, třeba ódu na Hedvičkovu odvahu v boji proti komunismu. Libreto rád dodám :-)

      Vymazat
  41. Pecino, ty si hrajes s takovymato nazorama na pravnika ? Proc ze sebe verejne delas debila ? Ja byl napriklad vuci tobe do nedavna naprosto nezaujaty. V roce 2008 jsem se v Torontu dozvedel, co Rosta za bolsevika delal. Vubec to nema nic spolecneho s pasovanim zbozi. Jedine co muzes vedet je ze pomahal lidem jak mohl a POMOHL a dodnes je mu po CELEM SVETE za to vdecnych rada lidi. Ti si vybudovali postaveni a maji dnes maji zname , znami maji kamarady a ti maji zase moznost mluvit s kde kym. Takze prezentovanim takovychto hovadin a dale nazoru na zpusob vytezovani estebackych archivu spolu s podivnym vykladem zakona si podrezavas vetev pod vlastni prdeli. Stourat se v archivu v dokumentech emigrantu neboli jen Rostu, na to jsou citlivi daleko jini frajeri. Myslis ze te uz tedka nekdo bere vazne ? Mozna tak ti teplousi co ti zde pochlebuji. Takhle to fakt nedotahnes ani na kamelota vole jeden. Takze tvoji reci : Es kommt Der Tag du Schweinehund .

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i>text</i>
Tučně (když už to musí být…): <b>text</b>
Odkaz: <a href = "http://adresa">název odkazu</a>, tedy <a href = ""></a>