Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Třetí senát Nejvyššího soudu odmítl jako zjevně neopodstatněné dovolání popírače Vladimíra Stwory, a to bez vlastní argumentace, víceméně jen s odvoláním na judikaturu Ústavního soudu týkající se bojující demokracie.

Stwora ve svém komentáři chybně uvádí, že NS v rozhodnutí proponuje zákaz diskuse; tato pasáž je však pouhou rekapitulací vyjádření NSZ.

Aktualisováno.

Komentáře   

0 # Stan 2012-07-16 09:38
Tahle kauza otvírá velmi závažné otázky:

Je "demokracie bojující" ještě demokracií?

Je demokracie, v níž je zakázáno diskutovat o určitých věcech, ještě demokracií?

Může se demokracie ubránit "nedemokratům", pokud proti nim nebude používat nedemokratické prostředky?

Pokud ne, je demokracie, která používá nedemokratické prostředky, ještě demokracií?

Je opravdová demokracie vůbec uskutečnitelná?
0 # Anonymní 2012-07-16 12:15
Já nevím, o jaký demokracii se bavíte, tady nikdy žádná nebyla a není (stejně jako tu nikdy nebyl ani "komunismus")!

Tady je zprzněná verze kapitalismu i socialismu současně(co se mocným hodí víc, to si z každého systému /včetně fašismu/ vyberou) řízená mafiemi za účelem ojebání běžnýho občana!

Proboha! A začínám mít navíc pocit, že vstup do NATO a EU
byla ještě větší kravina jak členství ve Varšavské smlouvě a RVHP!
Tak na CO se ptáte?
80%lidí je proti vracení majetku církvím a jak to asi sere naši vládu, že??? nebo už snad máme už část vlády v Bruselu, část ve Washingtonu a zbytek ve Vatikánu???
popř. v Tel Avivu???
0 # Anonymní 2012-07-16 12:15
Odkazovaný rozvrh uvádí na str.8 ve 3. senátu soudce Teschlera, Jurku a Šabatu. Jak jste přišel na to, že Jurka ve 3. senátu nepůsobil?
0 # Tomáš Pecina 2012-07-16 12:46
Protože jsem idiot a pracuji ve spěchu: mylně jsem si vyložit číslo strany jako číslo senátu. Děkuji za upozornění a za chybu se omlouvám.
0 # Anonymní 2012-07-16 13:55
Ak niekto pracuje ve spechu, este neznamena ze je idiot. Vy ste rozumny clovek. Ked uz by som mal ukazovat na idiotov, musel by som ist na podu justicie, policie a statnych uradov. Tam to idiotmi priam prekvita.
0 # Anonymní 2012-07-16 15:08
Ta pasáž není pouhou rekapitulací SZ. Na poslední straně Odůvodnění se Nejvyšší soud se státním zástupcem ztotožňuje.
0 # Tomáš Pecina 2012-07-16 15:13
Ano, ale Stwora tuto část nezdůrazňuje (a ani ji nemá zvýrazněnou v textu).
0 # Anonymní 2012-07-18 01:32
...vy jste presnazivy splhoun a upalil by jste i J.Husa a jine ,jen proto ze rikali co si mysleli a byla a je to vzdy pravda... a to pravo vy popirate ve snaze si zaridit karieru mezi dalsimi vam podobnymi...
0 # Anonymní 2012-07-16 18:36
O dogmatech se nediskutuje. Patri k nim na priklad panenstvi panny Marie, Holokaust a trojjedinstvi Boha. Dogmata prichazeji a odchazeji. Dneska muzeme na priklad diskutovat o byvalych dogmatech jako je vitezne tazeni treti Rise, ze je zeme placata a se Sovetskym svazem na vecne casy. To jsou dogmata prosla. Diskuze o aktualnich dogmatech muze tyto zpochybnovat, nebo dokonce zcela zesmesnit a pokud na techto dogmatech stoji nejaka moc, jako vira nebo stat, narusuje se temito diskuzemi legitimita moci. Na priklad slavne "Cisar pan je vul" bylo take mozne az v tricatych letech.
Ja osobne mam o Holokaustu takrka vsechnu dostupnou literaturu v cestine a nemcine. I vyznacni autori si v mnohych pripadech natolik protireci a pisi takove nesmysly, ze by meli byt snad potresani za zlehcovani Holokaustu. Ale jestli temto nesmyslum verim nebo ne, nenecham se za takove pitominy, jako je popirani nejakeho aktualniho dogmatu zavrit do vezeni. To si radeji tech par let pockam venku. :-)
0 # Anonymní 2012-07-16 22:44
Prectete si knihu od Erika Hackla - Die Hochzeit Von Auschwitz kde jsou fotky a popis svatby manzelu Friemelovych pri ktery nevesta s kytici dostavala svatebni dary a blahoprani , kde pro svatebcany velitel koncentraku Osvetim nechal pro svatebcany usporadat bohatou hostine a ubytoval je vo svatebni noci v mistnim nevestinci aby se mohli venovat sami sobe. JE TO DOCELA PODIVNE PORADAT SVATBY VE VYHLAZOVACIM TABORE VE KTEREM SE UDAJNE PLYNOVALO PRES TISIC LIDI DENNE, LADAZE BY NAM ..........
0 # Anonymní 2012-07-16 23:29
Diky za tip, tu nemam, pokusim se moji sbirku doplnit.
0 # Anonymní 2012-07-17 00:06
klamali a tahali nas za nos, aby mohli na zaklade tychto lzi, vypalovat krajiny a donekonecna ziadat "odskodne" a na zaklade tychto lzi prevadzat skutocny holokaust v Palestine a penaznym systemom zotrocovat gojimov. A ten kto by sa ich snazil kritizovat, toho slahnu barlou s nazvom "antisemitizmus" a je to vybavene.

Je smiesne, ako sa nam niekto snazi nahovorit, ze zidov zabijali plynom Cyklon-B cez sprchove ruzice, pricom tento plyn nie je ziadnym plynom ako sa traduje, ale latkou pevneho skupenstva a tie sprchy neskor upravili ucelovo tak, aby im to plebs zozral.

Tie bachorky, ktorymi sa nas snazia krmit a vynucuju si to pod hrozbami trestu su davno vyvratene. Lenze skorumpovane sudy strkaju hlavy do piesku a neberu argumenty a dokazy do uvahy, pretoze poslusne poklonkuju sionu.

Doporucujem knihy od Rudolfa Germara a Freda Leychtera, ktore tie zidovske blaboly roztrhali na franforce.

A dokument je tiez velmi dobry vo faktoch a neprijemny pre strazcov 6-milionovej lzivej mantry. Tolko zidov vtedy ani neexistovalo

depositfiles.com/files/effky4aci

www.furk.net/df/4cbeec2afb7ff7af

Takze otazka neznie, ci zomrelo menej alebo viac, ale to ze je je dokazane, ze vobec k nejakemu premyslenemu vrazdeniu dochadzalo. Cyklon-B sa pouzival ako dezinfekcny prostriedok na likvidaciu infekcii. V podmienkach ake mal Auschwitz bolo nemozne pouzivat Cyklon-B na masove zabijanie.

A ligy proti anti-anti hlupostiam nech mi skocia na moj cteny. Pravdu si budem hovorit kedy ja budem chciet a nie kedy mi to dovoli nejaky uradnicek. Cim viac ludi budete zavierat za pravdu, tym skor sa vam ten llzivy biznis zruti ako domcek s kariet.

Viem ze pravda chrstnuta priamo do oci boli najviac, tak si to uzite. A upozornenie na koniec. Zijem v krajine, kde tym vasim bachorkam neveri takmer nikdo a kde na holohoax serie pes. Tuna si to sionisti este nestacili pozichrovat zakonmi. :)
0 # Daniela 2012-07-17 06:20
Tak tak, cyklonovy anonyme.
Mate naprostou pravdu.
Suhlas.
Ale ted honem a vezmete ty prasky od sestricky na ulevu paranoini schizofrenie....
0 # Anonymní 2012-07-17 11:19
Vzdy mi pridu do smiechu taki naivni komedianti akymi je Daniela, ktora pride do diskusie a namiesto argumentov vyploadi za hrst extrementov bez vypovedacej hodnoty a myslis si ako to dotycnemu nandala. Takym hlupakom ktori veria kazdej dogme, ktoru im establishment zakonmi prikaze je radost vladnut. Drzia poslusne hubu a krok a hlavne sa NEPYTAJU. Proste co povie mocnar je pre nich svate.
0 # Anonymní 2012-07-17 16:56
Ono "skutocny holokaust v Palestine" je taky poněkud ujeté, jak to chcete dokázat? Kolik Palestinců (a kdo to vlastně jsou Palestinci?) bylo zplynováno? Proč napadáte stát, který hned v době založení byl přepaden přesilou arabských zemí?
0 # Daniela 2012-07-17 19:38
Ale ale, cyklonku,
pan doktor by vam mel zvysit davku medikamentu.
Copak odporuji ? Blaznum se prece neodporuje. Jeste jsem to prelozila do slovenstiny. Súhlas.:-))

Kdyz nejaky paranoini Slovak slepe veri nacisticke propagande, skoro 100 let stare, bidne omlete a uz davno ve svobodnem svete zdiskreditovane, proc to vyvracet. Prirazuje se k silne zaostalemu, zabednenemu muslimskemu svetu a papa jejich propagandu.
Lidi v postkomunismu, co teprve nedavno dostali moznost se vzdelavat v historii, jsou ted vitanym zdrojem pofiderni obzivy a prizivovani se. Komunisty vypestovana nevolnicka mentalita se pak vyuziva k ruznym ucelum. A jen primitivove hltaji a KUPUJI revisionistickou literaturu, DVD a jine smejdy..
Opravdu nevim, co by, mimo falsovani historie, zpusobila oficielni domnenka, ze se holocaust nekonal. To jako debilkove doufaji, ze by to nejak pohlo s demokratickymi systemy po celem svete, nebo ze by se miliony a miliony lidi nejak vzbourily, nebo co ? Jiste ne.
Mentalni nevolnik bude stale mit svou vrchnost a svobodny clovek zustane svobodnym.
0 # snehulak 2012-07-17 12:09
No tak ja ctu zvedavce celkem pravidelne nekolik let abych si udelal nejaky pokud mozno objektivni obrazek. A zkratka ty narazky na zidy, nekdy i opravnena kritika izraele , nebo napr. clanek s titulkem proc nemam rad zidy. Proste pan Stwora to prehnal , neni to preci jen o nejakem cisle, ale o tom , ze co druhy clanek tam je blud o zidovskozednarskem spiknuti a podobne. Dobre mu tak myslim , ze si trest zasluhuje .
A pochybovat o tom jestli vubec k nejakemu vrazdeni dochazelo muzou jenom uplni magori , kteri existuji v kazdem case jen proto aby nesouhlasili a vymysleli si "alternativni pravdy" aka chemtrails a podobne.

Me je 30 let , jeden muj deda prezi mauthausen , druhy byl totalne nasazen v nemecku a jako detem nam o tom mnohokrat vypraveli .
Tech informaci , fotek je takova kupa ze pochybovat mohou jenom psychicky naruseni lide .

Je mi z takovych na zvraceni , stejne jako ten slovensky magor nademnou. Hruza na to se neda argumentovat ...
0 # Anonymní 2012-07-17 12:28
"Tech informaci , fotek je takova kupa ze pochybovat mohou jenom psychicky naruseni lide . "

Do dnesneho dna sa znacna cast toho ukazala ako podvrh a svedecke vypovede ocitych svedkov sa neskor ukazali ako vopred naplanovane a "svedkovia" dostali vsimne za prezentovanie tychto "vypovedi". Ono pravda ma jednu neprijemnu vlastnost, ze vzdy raz vyjde na povrch. Jeden z viacerych ukazkovych klamarov zo vsetkych je prave Elie Wiesel, ktory sa "holokaustu" ani nezucastnil, co mu neskor bolo dokazane. Media drzane zidmi ale o tom obcanov neinformovali.

A k tomu zosmiesnovaniu pravd, ktore vy naivkovia poslusne na prianie medii nazyvate konspiracnymi teoriami len tolko. Aj vas poskokov rezimu a uzitocnych idiotov nakoniec ked sa stanete nepotrebnymi sa rezim zbavi ako pouzitej handry. Ale to uz bude neskoro precitat sa z letargie. Tak pekne poslusne verte co vrchnost prikaze a nevybocujte z radu.
0 # snehulak 2012-07-17 12:41
Ano klidne verim tomu , ze neco nebylo zcela pravdive, ale tim snad chcete rict , ze ti lide se v tech taborech opravdu sprchovali a spalovaci komory byly kotle na taborove ohne ze ? Samozrejme kdyz prijela armada USA tak si to vsechno vymysleli protoze uz v te dobe meli svoje cile pro 21 stoleti ano ?
Jste osobne v zivote stastny , co vlastne delate , na jake pozici jste , to same tvrdite svym nadrizenym kdyz prijde rec na politiku nebo jste takovy hrdina jen na internetovych diskuzich ?

Ja rozhodne z radu vystupuji , ale nebudu verit nejake parte magoru ke ktere patrite zrejme i vy . To ze se na svete deje zlo a ne vse je takove jak vypada jeste neznamena , ze vse je naopak a ze budu verit bludum .

Jestli zpochybnujete holocaust je to proste spatne.
A vsimnete si ze jsme presli od nejakych ciselek kolik to bylo zidu k tomu ze se to vlastne vubec nedelo a oni temi vlaky tam jezdili na rodinne vylety .

Co rikate na to co rikal na zidovsky narod hitler, himmler a podobne ? Oni jim vlastne chteli pomoct a taky to dopredu avizovali ze ?
0 # Anonymní 2012-07-17 15:03
Než začnete klást hloupé, rádoby vtipné a rádoby sarkastické otázky, zkuste si něco k tématu přečíst, ať se zbytečně neztrapňujete.

vzdelavaci-institut.info/.../...

vzdelavaci-institut.info/.../...

vzdelavaci-institut.info/.../...

vzdelavaci-institut.info/.../...
0 # Anonymní 2012-07-17 16:52
Nebylo by neco jiného ke čtení, než www.vzdelavaci-institut.info???
0 # Anonymní 2012-07-17 17:01
Bylo - např. David Duke: Moje probuzení
a pochopíte další souvislosti, pokud Vás téma opravdu zajímá..
0 # Anonymní 2012-07-17 21:46
www.vzdelavaci-institut.info není "něco ke čtení", ale pouze zdrojová doména ke stažení odkazovaných materiálů. To je klasická demagogie, na konkrétní materiály nejsou argumenty, tak se ad hominem "znevěrohodní" odkazovaný web, který ale sám o sobě s dotyčnými materiály nemá žádnou souvislost. Když vám to hodím ke stažení na ulozto.cz, tak mi napíšete "nebylo by něco jiného ke čtení než ulozto.cz"? :-)
0 # Anonymní 2012-07-29 12:52
Klasická demagogie, místo normální odpovědi na dotaz dehonestovat toho, kdo se ptá.... je zajímavé, jak všichni popírači používají výraz "ad hominem" jen když jde o příspěvky ostatních a přitom tento přístup používají zhusta sami.
0 # Anonymní 2012-07-17 21:09
Ako odpovedat na chuderu s nedostakom intelektu? Asi skoda casu. Len si kludne dalej blbeckovia prikyvujte ako mate mate pravdu, az kym vas sukolie nezomelie ako inych. take hlupe ovce potrebuju, ktore veria klamstam ako svindelkaust a ktori im tu srandu stale platia zo svojich vackov.
0 # Tomáš Pecina 2012-07-17 21:23
Anonyme a Danielo, napomínám vás oba dva k pořádku.

Sám tím, že tuto diskusi umožňuji, jednám na hranici trestního zákona, protože riskuji obvinění z popírání ve formě pomoci, tak se k sobě aspoň chovejte zdvořile.
0 # Daniela 2012-07-17 23:41
Kdyz on ten Cyklon zacal, pane Pecino,
on to byl, kdo provokoval a zacal se vysmivat tem, co holokaust pokladaji za fakt..
Neumim byt vic zdvorila na trash a proto se radsi dalsi diskuse zdrzim, jelikoz napumpovani silenci vas opravdu do ubytovny v Mirove dostanou a s tim ja nechci mit nic spolecneho. .. Mozne je vsechno, i to, ze Cyklon je proxy Kati Kabanove....
0 # Anonymní 2012-07-18 11:18
Cyklon zvolil poněkud ostřejší ton, ale má s HolocaustTM pravdu… Je to jeden velký podvod a zároveň obrovský kšeft v „JEJICH“ režii, založený na lži. Jen by to chtělo dávkovat - k pochopení souvislostí vede dlouhá cesta..
0 # Anonymní 2012-07-18 20:48
Tomasi, dovolte sa mi zasmiat, henten zdrap papiera, ktory bezprecednte natvrdo porusuje zakladne ludske pravo na slobodu slova a nazoru a nedemokraticky kriminalizuje viac ako vacsinu obcanov krajiny nie je ziadny zakon, ale ich pravidla, ktorymi sa snazia ludom zavriet pod hrozbou basy hubu. Pred takym pamfletom moze mat respekt len naprosty hlupak a ovca, ktora sa necha rada otrocit. Nikto nie je povinny znasat a trpiet nejake pseudozakony, ktore odstranuju demokraticky poriadok a zakazuju slobodu slova a to vsetko na objednavku mensiny, ktora tym terorizuje vacsinu. Este nech dlhsie nasieraju ludi, tak sa do vlady dostane niekto, kto si z tymi zdrapmi papiera vytrie zadok a hned vyjde na svetlo svetla pravda okolo toho hnusneho vypalnictva.
0 # Anonymní 2012-07-18 22:33
Souhlas. Stačí jen použít selský rozum. Ti, jejichž jméno nesmíme vyslovit implementovali paragraf na pouhé POPÍRÁNÍ holocaustu – tj. prostě byl a basta. Diskuze a jiný názor není žádoucí. Proč asi?? Něco nám tají?? Nebo snad bylo něco jinak?? Je to směšné a hrozivé zároveň. Stačí se nad se jen zamyslet nad tím, proč vždy byli a jsou všude tak „oblíbeni“. Nakonec, i tu válku Hitlerovi vyhlásili ONI..
0 # Anonymní 2012-07-20 10:05
Ono uplne staci, ze kdosi citi potrebu zakonem zakazovat popirani urcitych historickych udalosti.
Jak se tyto udalosti staly, je samozrejme vec jina, ale uz fakt, ze je potreba jejich interpretaci osetrovat zakonem, je nanejvys zvlastni.
A hruza mne obchazi, kdyz semtam placne nejaky novinarsky horlivec, ze podobne zakony by se mely prijmout i proti "popiracum" clovekem zpusobeneho globalniho otepleni/zmeny/naruseni klimatu (skrtni, co se momentalne nehodi).
0 # Anonymní 2014-02-14 08:32
Tak neuspěl ani u ÚS:
zvedavec.org/.../...

-es-

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)