Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Státní zástupkyně Zdeňka Galková navrhla, aby soud vzal znovu do vazby dvaadvacetiletou Michaelu Dupovou, obžalovanou z těžkého zločinu lepení samolepek (na tomto blogu s ní nedávno vyšel rozhovor). Zároveň Galková chce, aby čtyřsettisícová kauce, kterou se Dupová v prosinci 2010 z vazby vykoupila, propadla státu.

Chápeme to: obžalovaný, kterého přivede eskorta, se soudu jeví vždy více vinným než ten, který je stíhán na svobodě. Co nechápeme, jsou důvody, o něž Galková svůj návrh opírá, totiž že Dupová se zúčastnila několika akcí pravicových extremistů, čímž je prokázáno, že na svobodě nevede řádný život.

Protože maximální doba vazebního stíhání, jež činí dva roky, již uplynula, bude zřejmě nutné obvinit ji znovu, ale to bude jistě jen formalita – stíhání tak extremně nebezpečných individuí, jako je Dupová, je přece prvořadou otázkou bezpečnosti státu!

Aktualisováno.
Podle čerstvých informací je důvodem stíhání tetování na krku, obsahující vlajku v ozubeném kole. M. Dupová byla převezena do cely předběžného zadržení, o vazbě rozhodne dnes nebo zítra kladenský soud.

Aktualisováno.
Pravděpodobný nástroj hrůzného zločinu.

Komentáře   

0 # gogo 2012-02-01 08:20
To jsou podmínky kauce opravdu tak gumové? Já jsem myslel, že kauce propadá tehdy, když není sprostý podezřelý k soudu dispozici a vyhýbá se mu.
Nebo snad měla slečna Michaela předběžný soudní zákaz chodit na večírky a lepit nálepky?
0 # Tomáš Marný 2012-02-01 08:39
Myslím, že postup státní zástupkyně je zcela logický - vsadím se, že MD nepožádala předem o povolení využívat svých politických práv. A pravý úmysl shromáždění byl jasný z barvy jejích gumiček do vlasů!
0 # Anonymní 2012-02-01 09:47
že Dupová se zúčastnila několika akcí "pravicových extremistů"

Co to je "akce pravicových extremistů"? Jaká kritéria Galková při jejich hodnoceních použila? Na základě čeho a kým bylo dokumentováno, jakých akcí se Dupová účastní (pokud nebyly zakázané, rozpuštěné, nebo se na nich nedopustila protiprávního jednání, což z výše řečeného nevyplývá)? Má být "akce" zakázána/zrušena jen na základě toho, že jde o akci "pravicových extremistů"? A pokud ne - pokud je tedy taková "akce" zcela legální a zákonná - jak může účast na ní být důvodem ke vzetí do vazby?

To je jen pár otázek, které mě napadly jako první.

Jiří Wolf
0 # Michaela Dupová 2012-02-01 09:48
Tomáš Marný: pletete si mě s Lucíí ŠLégrovou :)
0 # Michaela Dupová 2012-02-01 09:54
Jednalo si vždy o řádně nahlášenou akci a ještě jsem vždy vše konzultovala a nahlašovala na PMS. Ale to by Galková nesměla zneužívat svoje práva st. zástupkyně podle osobních postojů. Teprve zítra jdu na podání vysvětlení - a dozvím se co jsem vlastně spáchala.
0 # Tomáš Marný 2012-02-01 10:06
Tak podle čeho se poznal pravý cíl shromáždění?
0 # Leon Kreutzfeld 2012-02-01 11:09
Sel bych na to pres diskursivni analysu.
0 # Yamato-san 2012-02-01 10:45
Podle toho, že tam je Dupová.
0 # Guy Peters 2012-02-01 10:49
Ano, v období zostřování bojující demokracie jsou extrémistům suspendovány politické svobody, včetně shromažďovací, a rovněž některé občanské.
0 # Tomáš Pecina 2012-02-01 11:14
Možností je více. Pokud vím, MD např. poskytla e-mailový rozhovor závadové osobě linie extremismus, svobodaprojevu, sudetstinemci a svobodavyznani, a jsem si jist, že jeho obsah rozžhavil ZG do oblasti rudého žáru.
0 # Anonymní 2012-02-01 13:15
restní oznámení na Mgr.Šárku Šantorovu - soudkyni Obvodního soudu pro Prahu 1 a JUDr. Zdenu Galkovou státní zástupkyni pro Prahu 1 za jejich kriminální manipulace při obraně elitních egentů StB (KGB?, GRU?) a za justiční teror proti jejich obětem!
cibulka.net/.../view.php?cisloclanku=2006032601
0 # Tomáš Marný 2012-02-01 13:21
OPRAVDU!!! PĚKNÁ!!! POJDLOVINA!!!
(domyslete si různorodé barvičky, podtržení a jiné běžné průvodní znaky písemného projevu, ehm, alternativně duševně komponovaných osob)
0 # Lord Voldemord 2012-02-01 17:05
Já mám hlavně obavu,aby Míšu z toho výslechu vůbec pustili.Klasický postup - pozvání na podání vysvětlení a hle,je z toho zadržení.
0 # Tomáš Pecina 2012-02-01 17:18
Ano, to je bohužel nejpravděpodobnější scenář.

Nějaké směšné obvinění typu tričko-gumičky-projev-článek, a hned je z toho nový vazební důvod.
0 # Tomáš Marný 2012-02-01 17:39
A co to mělo být za akci?
0 # Lord Voldemord 2012-02-01 18:21
Řekl bych,že účast na svatováclavské demo na Kladně a 17.11. v Praze.Obě akce legální a absolutně bez problémů.
0 # Anonymní 2012-02-01 18:30
Demokracie musí vyvíjet činnost, jinak by ji lidé nemohli být za co vděční .Teroristy tu zatím nemáme tak nám demokracie s plným nasazením bojuje proti třídním nepřátelům . A protože chce vyhrát (když už bojuje) posílá za budoucí maminkou skupinku plížících se policistů , která bděle hledá, zkoumá a prověřuje . Nejschůdnější pro obě strany bude imigrace z politických důvodů , protože zde svému lidu chce demokracie ukázat svoji velikost. PS: (kauce bude přijata jako dárek za težký boj) Pan Ukamínek
0 # Anonymní 2012-02-01 19:53
Slecno Dupova,
je velmi nestastne, ze jste zvolila formu odporu k rezimu prave timto neprijatelnym zpusobem.
Vase snahy, mozna uprimne, budou nutne vnimany jako pokus o rozklad zakladniho demokratickeho usporadani a toto je v kazde zdrave spolecnosti nepripustne. Proste se nemuzete kamaradit s SS-many a ocekavat, ze vam lide uveri vasi vizi spravedlnosti, kdyz zkusenost s touto ideologii ukazala, kam tato vize vede. Spravedlnost a nacismus jsou naprosto neslucitelne pojmy.

Bohuzel, v podstate take nahravate komunisticke mafii, ktera ziskava vitany duvod tento zpusob resistance k rezimu tvrde potlacovat. Davate krypto-komunistum a falesnym humanistum vitanou zaminku k represi, ktera, pak zavedena a testovana na nackach, se muze pohodlne pouzit i proti jinym kritikum vladniho establishmentu..
Opravdu chcete konat medevedi sluzbu dnesnimu pokryteckemu a zkorumpovanemu rezimu ?

Nerozumim, proc si mladi inteligentni lide neumi vymyslet novou, krvi nepotrisnenou ideologii pro dnesni svet, kdyz uz hlasaji snahu o lepsi budoucnost..Proc se stale toci v kruhu starych, prezitych napadu a myslenek, ktere se prokazaly naprosto zhoubne..Dnes nepouzitelne..
Nejen ze tito extremiste zustanou na okraji ceske spolecnosti, ale snadno se stanou pomocnym nastrojem pro omezovani svobod vsech obcanu..

Je mi lito, slecno Dubova.. Do vezeni nepatrite, ale bojujete boj, ktery skodi te prave demokracii z kazdeho uhlu pohledu...
0 # Anonymní 2012-02-01 19:57
Omlouvam se za preklep jmena v poslednim odstavci. Samozrejme M.Dupova..
0 # Yamato-san 2012-02-02 11:08
A co je vlastně ta pravá demokracie, pane? Pozná se podle toho, že komu se nelíbí toho stíhá, soudí, zavírá? Hitler a Stalin také umožnili svobodu názorům, s kterými souhlasili...
0 # Anonymní 2012-02-06 08:55
Řečeno naprosto přesně,ale novodobí bojovníci za svobodu si (bohužel) nevidí na špičku nosu.A klidně se může stát,že režim v rámci boje proti "extremistům" řádně přitvrdí i proti nim samotným.A potom budou s "láskou" vzpomínat na zadržení kvůli vysvětlení!
0 # Anonymní 2012-02-01 20:48
Michalo drž se
0 # gogo 2012-02-01 22:00
Vy se snad pane Anonymní domníváte, že slečna Dupová je stoupenkyní německých národních socialistů?
0 # Tomáš Marný 2012-02-02 08:24
Ne, jistě že ne. Dupová a Šlégrová chtějí vstoupit do Paroubkovy LEV 21 a zálibu v černých uniformách mají jen proto, že vyznávají styl gothic.
0 # Lord Voldemord 2012-02-01 22:02
A i kdyby čistě hypoteticky byla - nemá snad právo ve skutečné demokracii nárok na to,aby věřila čemu chce?
0 # Anonymní 2012-02-02 00:58
Nevim, jestli je slecna Dupova clenem nemeckych narodnich socialistu, ale zcela jiste se hlasi k Narodnimu odporu, organizace, ktera se projevuje ethnickou nenavisti, at uz k Romum nebo zidum a oslavuje nacistickou minulost. V ceskych pomerech se to rovna podporovani zivlu, ktere potlacuji zakladni lidska prava..
Verit si muze slecna D. samozrejme cemu chce, je li ale ve skupine, ktera verejne potlacuje prava ostatnich, pak se dotyka zakonu cele spolecnosti...
System dnesni demokracie nezarucuje bezbrehe pravo na svobodu slova, jiste ne svobodu bezduvodneho urazeni a terorizovani jinych..V tomto pojeti ma sl.Dupova pravo ucastnit se nahlasene akce extremistu, pokud neprekracuje zakon, ackoliv v tomto pripade se domnivam, ze nova hrozba vazby ma jinou pricinu..

Svoboda jednani, osobniho projevu konci tam, kde zacina svoboda a dustojnost jineho cloveka.

Cilene utoky NO pro ethnickou prislusnost ubiraji obcanska prava tem, kteri jsou cleny napadene skupiny. Fakticke duvody vypisovat neminim, neb slecne Dupove nechci zamerne skodit. Proste diskriminace a srazeni jinych ethnik kvuli rozenemu puvodu neprojde v zadne civilizovane zemi a jeste k tomu to dnesni ceska mocenska klika vyuziva ke svemu zajmu, coz je, k potlacovani veskere svobodne kritiky...
0 # Lord Voldemord 2012-02-02 11:43
Pane Anonymní a kde jste vzal,že se slečna Doupová hlásí k tzv.Národnímu odporu?Navíc mám dojem,že něco takového u nás již nějaký rok ani neexistuje.
0 # Anonymní 2012-02-02 13:37
Zapoměla jste se podepsat, paní Galková:-)
0 # Anonymní 2012-02-02 18:34
Lorde Voldemorde,
jestlize nekdo polepuje Prahu reklamou na www.Odpor.org, pak jiste toto hnuti podporuje..
Pro ty, kteri umi cist--prave tato stranka prekrocila umerne meze civilizovanosti a nese nasledky..V zakladnim principu neni podstatne, kdo je vykonavatelem....
Pozdravuje Zdenka.
0 # Anonymní 2012-02-02 19:31
Web odpor.org ale neobsahuje apriori pouze "závadové" texty, takže jeho propagace by neměla být trestná(bohužel trestní praxe je opačná). Pokud už chcete někoho stíhat, tak za propagaci konkrétního "závadového" textu, což se v tomto případě pokud vím nestalo, jinak se jedná podle mě o presumpci viny a ta je bohužel vzdor přáním nejrůznějších demokratických kádrů v našem právním řádu stále ještě nepřípustná
0 # Magua 2012-02-06 18:33
Já bych od pana anonymního velmi rád slyšel definici slova "extremista" aplikovanou do dnešní pseudodemokratické společnosti. Nemáte pocit, že se především jedná o nálepku?
0 # Anonymní 2012-02-02 01:39
A co nenávist těch takzvaných "Romů" (sám tento pojem je uměle vyfabrikovaný nesmysl) k většinové společnosti? O nenávisti židovstva a krutosti kořistnického kapitalismu nemluvě. Teď mluvte, Anonyme...
0 # Yamato-san 2012-02-02 11:27
Psát o "nenávisti židovstva" je stejně hloupá generalisace, jako psát o "parasitujících Cikánech", "imperialistických Američanech", "antisemitských Němcích" atp.

O krutosti kořistnického kapitalismu nemluvě...co to jako je? No alespoň tím prokazujete, jak hloupé je vaše zařazování do pravé části politického spektra.
0 # Anonymní 2012-02-02 19:03
definujte prosim, co znamena zidovstvo mimo oznaceni nemci za fasismu. kde je definice zidu po matkach. prosim. a potom, pokud je to neco jako zachtelo se a tak to zustalo, tedy vymysl, proc by se nedalo rici - nenavisti vymyslstva- .
0 # Anonymní 2012-02-02 19:13
kdyby pak to bylo mysleno jako zide ve statu izrael, to uz je neco jineho, neco mezi napoleonovym ustanovenim sanhedrinu a jistych umluv s tim spojenych a sjednocenim nemecka.
0 # Yamato-san 2012-02-02 19:37
Pánové Anonymové, chtěl bych vás požádat:

1) používejte nějaký podpis pro vaše rozlišení

2) zkuste psát srozumitelnou češtinou
0 # Yamato-san 2012-02-02 20:32
To jste vše psal vy? To je ale s prominutím prasárna takto zahnojovat dsikusi...
0 # Anonymní 2012-02-02 10:28
Anonyme: 03:25 ... porad jeste v tom co pisete nevidim zduvodneni k perzekuci M.Dupove (v tomto pripade formou vyhruzky vazebnim stihanim)


A tohle co pisete je holy nesmysl: "System dnesni demokracie nezarucuje bezbrehe pravo na svobodu slova, jiste ne svobodu bezduvodneho urazeni a terorizovani jinych".. nebot kterekoliv jine (zejmena inetnacionalisticke levicove a krajne levicove) subjekty a jejich aktiviste bezduvodne urazeji a terorizuji jine i jen za pouhe nazory. A zda se, ze tu bezbrehou svobodu si docela uzivaji.

Takze: Pokud hovorite o demokracii, zakladnim pravidlem je jeden metr na vsechny. Takze bud to nemuze delat nikdo, nebo to mohou delat vsichni (od KSM, KSCM az ... po NO)
Pokud vy (popr. i jak rikate "dnesni system demokracie") akceptujete tyto svobody jednem, musite je akceptovat i druhym.

Kteroukoliv metodu zvolite (svobodu pro vsechny projevy, nebo naopak omezeni svobod pro vsechny ) je to porad lepsi cesta, nez soucasna nespravedliva (a logicky spolecensky rozkladna a do budoucna cim dal vetsi probelmy vyvolavajici ) nerovnovaha a tedy diskriminace...
0 # Anonymní 2012-02-02 11:24
Postavit sa za pravdu je lahke, ale sediet za nu, to je vec!
0 # Anonymní 2012-02-02 12:39
důvodem stíhání tetování na krku, obsahující vlajku v ozubeném kole

Ta Galková musí být psychopatka, nejspíš i bývalá komunistka s natolik dlouhými drápy, že se ji podařilo svou registrační kartu členky strany včas zlikvidovat, takže o ní není v archívu žádný záznam.
0 # Anonymní 2012-02-02 14:12
pokud vim, tak strana (KSC) mela i institut tajneho clenstvi a jiste krajne levicove subjekty jej uzivaji dodnes. takze to,ze se o s.Galkove nevi, jeste neznamena, ze nebyla (neni)..
0 # Anonymní 2012-02-02 14:44
Michaela Dupová (22) byla zatčena
Do cely předběžného zadržení byla dnes (2. února 2012) převezena kladenskou policií dvaadvacetiletá Micheala Dupová. Důvodem je zahájení jejího trestního stíhání za tetování na krku, které vyobrazuje černou vlaječku v ozubeném kole. Státní zástupkyně Zdeňka Galková požaduje, aby na ni byla uvalena vazba...

Více na serveru DSSS Sever
www.radnice-litvinov.cz/.../
0 # Anonymní 2012-02-04 20:57
JUDr. Galková udělala nejlépe jak mohla, tudíž podle našich instrukcí. A ta svině dupová se zase vysmekla, no nevadí, nazi-tetování bude mít stále, takže ji můžeme zmáčknout kdykoli budeme chtít, což taky to budeme dělat
0 # Anonymní 2012-02-02 15:15
To tetování měla už dříve a nevadilo to a nebo ho má nově?
Jde o to, aby musela splácet státu propadlé peníze za kauci a tedy byla dlouhodobě zotročena?
Jde o pomstu za to, že Otto S. v Brně vyhrál?
Došly soudnímu znalci peníze a potřebuje si opět přivydělat nějakým posudkem?
Kdo ví a odpoví?
0 # Anonymní 2012-02-02 15:28
"To tetování měla už dříve a nevadilo to a nebo ho má nově?"

Není to jedno?
0 # Anonymní 2012-02-02 15:31
A jak,že se ta prokurátorka jmenuje? Brožová ? A což takhle dát slečně Dupové rovnou trest smrti? Že je zrušenej? No v případě,že jde o "pravicové extrémisty" by snsd šlo udělat výjmku co nato soudruzi prokurátoři a soudci!!!
0 # Tomáš Pecina 2012-02-02 15:38
Fotografie vznikla cca v květnu 2009, takže nová ta kérka v žádném případě není. Ale to nevadí, když chceš Dupovou bít, tetování si vždycky najdeš!
0 # Anonymní 2012-02-02 16:26
Já se ptal proto, že pokud o tom tetování vědí delší dobu, proč je závadné až teď a ne už tehdy. Máte asi pravdu, že zde je to o té holi a bití.
0 # Tomáš Pecina 2012-02-02 16:34
Zde vstupuje do hry závadový diskurs, extremistický kontext a doktrina ztrestňování. Jestliže měla kérku, ale nebyla s ní na akci PEX, ničeho se nedopouštěla. Trestným činem se stává až spojení Dupová-kérka-akce.

V opačném případě by totiž páchala ten trestný čin ve vazbě opakovaně každý týden ve společné sprše (nebo jak často je tam pouštěli).
0 # Anonymní 2012-02-04 20:52
Pecino, ty jsi debil, to svět ještě neviděl
0 # Tomáš Pecina 2012-02-04 21:09
Ok, ale pokud zde chcete diskutovat, vysvětlete, proč si to myslíte.
0 # Anonymní 2012-02-02 17:05
Mně už to ani nepřijde (tragi)komické, začíná mnou cloumat neskutečný vztek. Vždyť tohle už je skutečně na trestní oznámení na dotyčnou. Jak něco takového může vůbec dělat státní zástupkyni? Co jste tady sakra tak zanedbali, že jsme dospěli po 20 letech až do téhle prdele? Asi bylo vážně špatně, že se všichni bolševici nehoupali na nejbližším kandelábru?

JM.
0 # Anonymní 2012-02-02 17:09
cca 2005:
Trestní oznámení na Mgr.Šárku Šantorovu - soudkyni Obvodního soudu pro Prahu 1 a JUDr. Zdenu Galkovou státní zástupkyni pro Prahu 1 za jejich kriminální manipulace při obraně elitních egentů StB (KGB?, GRU?) a za justiční teror proti jejich obětem!
cibulka.net/.../view.php?cisloclanku=2006032601
0 # Anonymní 2012-02-02 17:12
Z jakého jiného důvodu by JUDr.Galková, bezpochyby velmi dobře znalá zákona, porušovala zákon, než úmyslně? A jediným smyslem jejího konání bylo to, abych byl trestán ( i když vůbec nebylo prokázáno, že šlo o tr. Čin – chyběl jeden nutný znak tr.činu). V kontextu všech těchto skutečností je jasné, že šlo o záměrnou, cílevědomou a dlouhodobě připravovanou perzekuci mé osoby, jejímž cílem je mé odsouzení k nepodmíněnému trestu odnětí svobody.
cibulka.net/.../view.php?cisloclanku=2006032601
0 # Anonymní 2012-02-02 19:39
Nic ve zlém, ale web cibulka.net mi přopomíná stránky Vesmírných lidí
0 # Anonymní 2012-02-02 17:07
Ano to asi bude podle Vašeho prvního odstavce. Jinak bychom asi měli odsoudit sv. Václava na soše od Petra Parléře. Má totiž u nohou malý erb v trikoloře černá-bílá-červená, černou a červenou rozděluje bílé runové S. Mám trochu podezření, jestli Parléř nebyl v nějakém ...jügend.
cs.wikipedia.org/.../...
0 # Lord Voldemord 2012-02-02 18:35
Nejvyšší čas začít dělat sbírku.
0 # Anonymní 2012-02-02 19:48
Co takhle podat žádost o politický azyl v nějaké demokratické zemi?!
0 # Anonymní 2012-02-02 20:00
Snad jedině v Íránu...asi tam uteču....moc se mi nelíbí tamní zřízení,ale proti tomu bordelu co je tady země zaslíbená...
0 # Anonymní 2012-02-02 20:01
Jinak podpis pod předchozí zprávu...JIŘÍ VARADÍNEK...za to co říkám se nestydím...
0 # Anonymní 2012-02-02 20:53
problem je, ze to je jen dojem, slovo islamisticka revoluce neni az tak islamisticky vyraz, docela sekularni zeme, ktera ... a to jedno. stencl
0 # Anonymní 2012-02-02 22:01
Je mi z toho smutno...
0 # Anonymní 2012-02-03 16:03
Slečno Dupová, přeji Vám pevnou vůli!
0 # Anonymní 2012-02-04 20:51
podprůměrně inteligentní zfanatizovaný dupy Dupová a Šlégrová jsou učebnicovou ukázkou neškodný náckovský matrace a budou ze strany našich policejních a justičních loutek pronásledovány tak dlouho, dokud to nepochopí a nezačnou makat a držet huby tam, kam patří, tudíž v rukodělný pásový výrobě! Samozřejmě pod naším milostivým dohledem a s naším milosrdným svolením..
0 # Anonymní 2012-02-04 21:58
ejhle, koukam, ze v 11.51 zaznel hlas ceske demokraticke levice :-)

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)